Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Ἅγιος Παΐσιος: Σκοπὸς τῆς ἀσκήσεως: ἡ ἀπέκδυση ἀπὸ τὸν παλαιό μας ἄνθρωπο



– Πῶς, Γέροντα, θὰ ξεπεράσω τὴν φιλαυτία; Οἱ σωματικές μου δυνάμεις εἶναι λίγες καὶ δυσκολεύομαι στὴν αὐταπάρνηση καὶ στὴν θυσία.

– «Θυσία τῷ Θεῷ πνεῦμα συντετριμμένον· καρδίαν συντετριμμένην καὶ τεταπεινωμένην ὁ Θεὸς οὐκ ἐξουδενώσει»[1]. Δὲν ξεπερνᾶς τὴν φιλαυτία σου μὲ τὸ νὰ σηκώνης τὸν βαρὺ τουρβᾶ τοῦ ἄλλου – αὐτὸ δὲν θὰ τὸ ζητήση ἀπὸ σένα ὁ Θεός, ἀφοῦ δὲν ἔχεις σωματικὲς δυνάμεις –, ἀλλὰ ἂν ταπεινώνεσαι καὶ σηκώνης μιὰ κουβέντα, μιὰ ἀδικία. Κι ἂν προστεθῆ καὶ λίγος σωματικὸς κόπος ἀπὸ ἀγάπη καὶ καλωσύνη, ξέρεις πῶς βοηθάει μετὰ ὁ Θεός;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Ὁ Ὅσιος Ἀβέρκιος ὁ Ἱσαπόστολος καὶ Θαυματουργὸς

 
Δοὺς Ἀβέρκιος χοῦν χοῒ θνητῶν νόμῳ,
Θεὸς Θεῷ πρόσεισι, τῷ φύσει,θέσει.
Εἰκάδι δευτερίῃ Ἀβέρκιος ᾤχετο γαίης.

Ἔζησε στὰ τέλη τοῦ 2ου αἰώνα μ.Χ. Ἡ ἄμεπτη ζωή του καὶ ἡ καρποφορία τῆς διδασκαλίας του, παρακίνησαν τὸ ποίμνιο νὰ τὸν ἀναγκάσει νὰ γίνει ἐπίσκοπος Ἱεραπόλεως στὴν Φρυγία. Τὸ ἀξίωμα δὲ μείωσε τὸν ζῆλο τοῦ Ἀβερκίου.

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

Περί της εννοίας του δόγματος - Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+)



Οι Πατέρες τονίζουν ότι η σωτηρία δεν έρχεται με το Ορθόδοξο δόγμα από μόνο του. 

Δεν είναι το δόγμα που σώζει τον άνθρωπο. 

Το δόγμα απλώς ανοίγει τον δρόμο στον άνθρωπο, για να φθάση στην κάθαρσι και στον φωτισμό. 

Όμως χωρίς το Ορθόδοξο δόγμα δεν φθάνει κάποιος στην κάθαρσι και στον φωτισμό. 

Χωρίς την ορθή δογματική συνείδησι και χωρίς την Ορθόδοξη πράξι, χωρίς την Ορθόδοξη λειτουργική ζωή δεν φθάνει κανείς στην κάθαρσι και στον φωτισμό.

Ό έφηβος Νεομαρτυς Άγιος ΙΩΑΝΝΗΣ ό Μονεμβασιώτης (1758-+21η Όκτωβρίου 1773). Ένα πρότυπο για τους συγχρόνους έφήβους-νέους.

 Ό Άγιος Νεομάρτυς Ιωάννης (+21η Όκτωβρίου) καταγόταν από τα μέρη της Μονεμβασίας. Ό Ιερέας πατέρας του καταγόταν από το χωριό Γεράκι, άλλ' ως Εφημέριος τοποθετήθηκε στο γειτονικό χωριό Γούβες, από οπού καταγόταν ή πρεσβυτέρα του και εκεί γεννήθηκε το 1758 καί μεγάλωσε ό Ιωάννης. 

Από μικρός ό Ιωάννης προσπαθούσε να μιμείται τον Ίερέα-πατέρα του στη ζωή του, τον βοηθούσε στίς Ακολουθίες της Εκκλησίας καί πάντα θυμόταν ότι αυτός ήταν «παπα γιος» καί έπρεπε να προσέχει τη συμπεριφορά του, ώστε να είναι παράδειγμα για τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας του 

Άλλά το έτος 1770 οί ορδές του Αλβανοϋ Χατζή Όσμάν, αφού κατέπνιξαν κάθε σημείο ελληνικής αντιστάσεως, έφθασαν καί στίς Γούβες. Οί Αρβανίτες μεταξύ άλλων φόνευσαν καί τον πατέρα του Ιωάννη (πού δεν διασώθηκε το όνομα του) καί στη συνέχεια αιχμαλώτισαν τον ϊδιο καί τη μητέρα του καί τους μετέφεραν στη Λάρισα. 

Αὐτή,τελικῶς,πρέπει νά εἶναι πολύ ...ἐπικίνδυνη...!

1992: Η πρώτη Ελληνίδα πολιτικός που πρότεινε, ως επικεφαλής του κόμματος του Συνασπισμού της Αριστεράς την εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης στο θέμα των Σκοπίων με την καθιέρωση διπλής ονομασίας με γεωγραφικό προσδιορισμό.



Τά φαντάσματα τοῦ παρελθόντος...

Δημήτρης Νατσιός: «Μάθαινε τα παλιά να ξέρεις τα καινούρια» - (Παροιμία)


Στο περισπούδαστο βιβλίο του «Καταρρέω», ο αείμνηστος Τάσος Λιγνάδης, σε κείμενο του για την Μικρασία, γράφει για μια συζήτηση που είχε στην Κύπρο, πριν από την καταστροφή του ’74, μ’ έναν γέροντα πρόσφυγα του 1922, ο οποίος είχε καταφύγει στο νησί. Μιλούσαν σ’ ένα καφενείο στην Κερύνεια, «το πιο αυθεντικό ελληνικό τοπίο που έχω γνωρίσει», όπως γράφει. Κοίταζε ο γέροντας την θάλασσα «με ματιά που έκρυβε πόνο Ιστορίας».

Του είπε: «Από δω θα ’ρθουν τα πλοία και τα αεροπλάνα τους για να μας ξεριζώσουν για μια ακόμα φορά».  Και πράγματι, μετά από λίγο ήρθαν οι κτηνάνθρωποι της Ανατολής….

‘’Και γέμισε πληγές το χώμα.
Βρήκε εκκλησιές και τις χάλασε.
Βρήκε λιακωτά και τα κούρσεψε.
Βρήκε τα βήματα ενός πολιτισμού και θέλει να τα παραγράψει.
Και χαλά.  Γιατί δεν μπορεί να χτίσει’’.

Η πνευματική όραση των αγίων - Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ


Οι άγιοι πατέρες προτιμούσαν την πνευματική θέαση των πνευμάτων από την αισθητή. Ο μεγάλος διδάσκαλος των μοναχών αββάς Ισαάκ ο Σύρος λέει: «Όποιος αξιώθηκε να δει τον εαυτό του, είναι ανώτερος απ’ αυτόν που αξιώθηκε να δει αγγέλους· γιατί ο δεύτερος βλέπει με τα μάτια του σώματος, ενώ ο πρώτος με τα μάτια της ψυχής».

Οι άγιοι μοναχοί που αξιώθηκαν ν’ αποκτήσουν ισχυρή πνευματική όραση, ήταν πλουτισμένοι με πνευματική διάκριση και άλλα υψηλά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Οι όσιοι πατέρες που ήταν φτωχοί σε τέτοια χαρίσματα, αξιώθηκαν, για την απλότητα και την αγνότητά τους, να δουν τα πνεύματα με αισθητό τρόπο.

Σὲ ἀγαπῶ παιδί μου...


«Ἐὰν μιὰ μέρα μὲ δεῖς “γέρο” ἐὰν λερώνομαι ὅταν τρώω καὶ δὲν μπορῶ νὰ ντυθῶ ἔχε ὑπομονή. Θυμήσου πόσο καιρό μου πῆρε γιὰ νὰ σοῦ τὰ μάθω…

Ἐὰν ὅταν μιλάω μαζί σου ἐπαναλαμβάνω τὰ ἴδια πράγματα, μὴν μὲ διακόπτεις, ἄκουσε μέ.

 Ὅταν ἤσουν μικρὸς κάθε μέρα σου διάβαζα τὸ ἴδιο παραμύθι μέχρι νὰ σὲ πάρει ὁ ὕπνος.

Ὅταν δὲν θέλω νὰ πλυθῶ μὴν μὲ μαλώνεις καὶ μὴν μὲ κάνεις νὰ αἰσθάνομαι ντροπή…

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019

Μοναχός Αβράμιος Κουτλουμουσιανοσκητιώτης (21 Οκτ/ρίου 1915)

Αβράμιος μοναχός (†1915) με τη συνοδεία του, σκήτη Κουτλουμουσίου. Φωτ. http://athosprosopography.blogspot.gr
 
 
Από την Καισαρεία της Καππαδοκίας όπου γεννήθηκε, νέος ήλθε στο Κελλί του Αγίου Μηνά της Κερασιάς, υπό τον περιβόητο Γέροντα Χατζη-Γιώργη (†1886), του οποίου είναι γνωστή η μεγάλη ασκητικότατα, την οποία είχε μεταδώσει και στους πολλούς υποτακτικούς του. 
 
Μετά την εξορία του Γέροντός του, το 1882, ο μοναχός Αβράμιος προσήλθε στην ιερά σκήτη του Αγίου Παντελεήμονος της μονής Κουτλουμουσίου, στην Καλύβη του Αγίου Γερασίμου του Νέου του εν Κεφαλληνία, την οποία ανακαίνισε εκ βάθρων.

Άγιος Μακάριος της Όπτινα: Ερώτηση στον Θεό


-Ἐσύ, ποὺ μὲ τὴν ἀνείπωτη καλοσύνη Σου μᾶς δημιούργησες, πές μας, γιατί γέμισες τὴ ζωή μας μὲ θλίψη; Τὸ ἔλεός Σου δὲν σὲ κάνει νὰ λυπᾶσαι γιὰ αὐτὰ ποὺ ὑποφέρουμε; Γιατί μοῦ παραχωρεῖς τὴν ὕπαρξη καὶ ἀργότερα τὴν παίρνεις μὲ ἕναν ὀδυνηρὸ θάνατο;
 
-Δὲν μὲ εὐχαριστοῦν, λέει ὁ Θεός, οἱ ἀσθένειές σου, ὤ ἄνθρωπε. Ἀλλά, ἀπὸ τοὺς σπόρους τῆς θλίψης καὶ τῆς λύπης σας, θέλω νὰ σᾶς φέρω καρποὺς αἰώνιας καὶ μεγαλοπρεποῦς χαρᾶς

Ἔγραψα τὸν νόμο τοῦ θανάτου καὶ τῆς καταστροφῆς ὄχι μόνο στὸ σῶμα σας, ἀλλὰ καὶ σὲ κάθε ἀντικείμενο αὐτοῦ τοῦ ὁρατοῦ κόσμου.  

Δικαστική απόφαση θανατώνει το αγέννητο παιδί μητέρας με νοητική υστέρηση (υπογράψτε τη διαμαρτυρία)


Μην επιτρέψετε να εκτελεσθεί δικαστική απόφαση που θανατώνει το αγέννητο παιδί μητέρας με νοητική υστέρηση.
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ 
Σύμφωνα με απόφαση δικαστή του Court of Protection, οι γιατροί του Ηνωμένου Βασιλείου, πρόκειται να υποβάλουν σε υποχρεωτική χειρουργική έκτρωση μια γυναίκα με νοητική υστέρηση χωρίς τη συγκατάθεσή της,

Η γυναίκα της οποίας τα στοιχεία δεν έγιναν γνωστά, είναι είκοσι ετών, έχει τη «διανοητική ικανότητα ενός παιδιού» και βρέθηκε ότι είναι έγκυος 12 εβδομάδων Ο δικαστής διέταξε χειρουργική έκτρωση η οποία θα εκτελεστεί στη γυναίκα αργότερα αυτή την εβδομάδα, εφόσον οι νοσοκομειακοί προϊστάμενοι έλαβαν από το δικαστήριο την έγκριση η οποία επιτρέπει τον τερματισμό.

Αγρότες χρησιμοποιούν λουλούδια αντί για χημικά για να αντιμετωπίσουν τα παράσιτα


Οι «διάδρομοι λουλουδιών» μειώνουν τα παράσιτα

Με όλο και περισσότερα στοιχεία να έρχονται στο φως για τα σοβαρά προβλήματα που προκαλούνται από παρασιτοκτόνα – συμπεριλαμβανομένων της μόλυνσης του νερού και της εξόντωσης των μελισσών – πολλά προϊόντα έχουν απαγορευτεί από την αγορά τόσο στην Αγγλία, όσο και στην Ευρώπη. 

Ωστόσο, άλλα συνεχίζουν και χρησιμοποιούνται ευρέως και αυτή η συχνή χρήση τα κάνει λιγότερο αποτελεσματικά, καθώς τα παράσιτα και τα έντομα αποκτούν ανθεκτικότητα στα χημικά.

Ο βιολογικός έλεγχος των παρασίτων είναι ένας τρόπος να συνεισφέρει κανείς στην οικολογική εντατικοποίηση της γεωργίας. 

Η σύνοδος κορυφής της ΕΕ πατρονάρει την Ισλαμοποίηση της Ελλάδας. Και ο Κυριάκος δείχνει ευχαριστημένος !


Το βασικό συμπέρασμα της συνόδου κορυφής της ΕΕ στις Βρυξέλλες όπου συμμετείχε και ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν ότι, «πρέπει να αναληφθεί επειγόντως δράση για τη βελτίωση των συνθηκών υποδοχής, την αύξηση των μεταφορών προς την ηπειρωτική Ελλάδα από τα νησιά και την αύξηση των επιστροφών βάσει της δήλωσης ΕΕ – Τουρκίας».

Με άλλα λόγια, για άλλη μια φορά οι Ευρωπαίοι εταίροι εκδηλώνουν τη συμπάθειά τους στην Ελλάδα, χωρίς καμιά απολύτως έμπρακτη σχετική δράση. 

Ακόμα μεγαλύτερη συμπάθεια δείχνουν για τους καημένους τους μετανάστες για τους οποίους μας προτρέπουν να τους στρώσουμε κόκκινα χαλιά και με πομπές και με παράτες να τους μεταφέρουμε στην Ηπειρωτική χώρα, όπου θα πρέπει να φροντίσουμε για την αξιοπρεπή τους διαβίωση, σε βάρος του λυμφατικού κρατικού μας προϋπολογισμού.

Εγκαίνια γεμάτα αλαζονεία και επίδειξη…


Του Στέλιου Τάτση

Η φωτογραφία που βλέπετε είναι από τα εγκαινια του νέου κτηρίου της περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας. 

Αχ, βρέ Απόστολε, που σε αγαπώ και σε εκτιμώ τόσο πολύ, δεν έπαιρνες καλύτερα έναν απλό αληθινό Παπά από την περιφέρειά σου να δείτε όλοι Θεού πρόσωπο, αντί αυτού που επιλέξατε που κυνηγά κάθε Ελληνικό και Ορθόδοξο; 

Ήθελα να γνώριζα τι θα κάνετε όταν επιχειρήσει να κάνει στην Εκκλησία των Σκοπίων αυτά που έκανε στην Ουκρανία ποιά θα είναι η αντιδρασή σας. 

Τα υψηλά και τα πλούσια βρίσκονται, Τη ταπεινώσει και τη πτωχεία. 

Η επίσκεψη Επιφάνιου στη Ν.Υόρκη μεταφέρει το «Σχίσμα» της Ορθοδοξίας στην Αμερική


Του Νίκου Σταματάκη

Με πλήρη αδιαφορία για τις οποιεσδήποτε συνέπειες στο εσωτερικό της Εκκλησίας μας, οι πρωτεργάτες του Σχίσματος της Ορθοδοξίας, κκ. Βαρθολομαίος, Ελπιδοφόρος και Καρλούτσος, αφού δρομολόγησαν με σχετική επιτυχία τον διχασμό πρώτα στην Ουκρανία και μετά στην Ελλάδα, αποφάσισαν να τον μεταφέρουν και στην Αμερική, με την ξαφνική αναγγελία της «βράβευσης» του ηγέτη της νέας αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας (OCU) κ.Επιφάνιο.

Καταρχήν τι νόημα έχει η βράβευση του κ.Επιφάνιου από τους «Αρχοντες» του Πατριαρχείου; Γιατί να βραβευτεί κάποιος που συνεργάστηκε με τον πρώην πρόεδρο της Ουκρανίας, τον διεφθαρμένο Ποροσένκο, για την βίαια αρπαγή των εκκλησιών της υπό τον Μητροπολίτη κ.Ονούφριο Εκκησίας (OUC – υπό το Πατριαρχείο Μόσχας); 

Κυριακὴ ΣΤ΄ Λουκᾶ: (†) Ἐπίσκοπος Αὐγουστίνος Καντιώτης- Λεγεὼν


Ὁ δὲ εἶπε· Λεγεών»(Λουκ. 8,30)
 
Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, ἀγαπητοί μου, ἀπὸ τὴν ὥρα ποὺ ἐγκατέλειψε τὴν ἀφάνεια καὶ βγῆκε σὲ δημοσία δρᾶσι, δὲν ἔμεινε σ᾿ ἕνα μέρος. 

Πήγαινε ἀπὸ χωριὸ σὲ χωριό, ἀπὸ πόλι σὲ πόλι, ἀπὸ ἐπαρχία σὲ ἐπαρχία. Ἐπισκεπτόμενος λοιπὸν κάθε μέρος τῆς Παλαιστίνης ἔφτασε κάποτε, ὅπως λέει τὸ Εὐαγγέλιο, καὶ στὴ χώρα τῶν Γαδαρηνῶν.

Ἡ περιοχὴ τῶν Γαδαρηνῶν ἦταν ἀνατολικὰ ἀπὸ τὴν περίφημη λίμνη τῆς Τιβεριάδος,στὴν ὄχθη της. Κατοικεῖτο δὲ ἀπὸ ἀγροίκους Ἰουδαίους, ποὺ δὲν εἶχαν ἱερὸ καὶ ὅσιο, ἀλλὰ ὁ νοῦς τους ἦταν διαρκῶς στὴν ὕλη, κατὰ τὸ σύνθημα τῶν ὑλιστῶν «Φάγωμεν καὶ πίωμεν, αὔριον γὰρ ἀποθνῄσκομεν» (Ἠσ. 22,13 = Α΄ Κορ. 15,32) . 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ' ΛΟΥΚΑ : ΟΡΘΡΟΣ, ΨΑΛΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ & ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝ. ΑΠΟΔΟΣΗ, ΟΜΙΛΙΑ



ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΑΣ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ : ΕΔΩ
 Οσία Ματρώνα η Χιοπολίτιδα, η θαυματουργή - Bιογραφικά στοιχεία ΕΔΩ

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΟΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : ΕΔΩ

ΘΕΟΣ ΚΥΡΙΟΣ, ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ, ΕΥΛΟΓΗΤΑΡΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΟΙ, ήχος Α'


ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Ἀρτέμιος ὁ Μεγαλομάρτυρας

 
Ὁ πάντα λαμπρὸς Ἀρτέμιος ἐν βίῳ,
Τμηθεὶς ἀπῆλθεν εἰς ὑπέρτατον κλέος.
Εἰκάδι Ἀρτέμιος πυκινόφρων αὐχένα τμήθη.

Πολλὲς καὶ σοφὲς ἅγιες μορφὲς παρελαύνουν ἀπὸ τὶς σελίδες τῆς ἱστορίας τῆς μεγάλης μας Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας. Μιὰ τέτοια μορφὴ καὶ ἐξαιρετικὴ προσωπικότητα εἶναι κι ὁ Ἅγιος Μεγαλομάρτυς Ἀρτέμιος ποὺ ἔζησε καὶ μαρτύρησε περὶ τὰ μέσα τοῦ τέταρτου αἰώνα μ.Χ. (361 – 363). Γιὰ τὸν Μεγαλομάρτυρα τοῦτον Ἅγιον ἀξίζει νὰ μιλήσουμε κάπως ἐκτενέστερα. Γι’ αὐτὸν λοιπὸν καὶ οἱ γραμμὲς ποὺ ἀκολουθοῦν.

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Ο δρόμος των θλίψεων και των πειρασμών - Όσιος Εφραίμ ο Σύρος


Εκείνος που θέλει να ευαρεστήσει στον Θεό και με την πίστη να γίνει κληρονόμος του και να ονομαστεί και αυτός παιδί του Θεού που γεννήθηκε από το άγιο Πνεύμα, οφείλει, αφού πρώτα οπλιστεί με μακροθυμία και υπομονή, να υπομένει ευχαρίστως και με γενναιότητα τις θλίψεις και τις δυσκολίες που θα συναντά, δηλαδή τις σωματικές αρρώστιες και παθήσεις, τους εξευτελισμούς και τις προσβολές από ανθρώπους και τους διάφορους αόρατους πολέμους που προξενούν στην ψυχή τα πονηρά πνεύματα, καθώς θέλουν να τη ρίξουν σε χαλάρωση και αμέλεια και να μην την αφήσουν να μπει στην αιώνια ζωή.

Αυτά γίνονται γιατί ο Θεός επιτρέπει, σύμφωνα με το σχέδιό του, να δοκιμαστεί ο καθένας με διάφορες θλίψεις, για να φανερωθούν εκείνοι που τον αγαπούν με όλη τους την ψυχή, αν υπομένουν ευχαρίστως και με γενναιότητα όλα όσα φέρνει καταπάνω τους ο πονηρός και δεν χάνουν την ελπίδα και την εμπιστοσύνη στον Θεό, αλλά πάντοτε περιμένουν με πολλή πίστη και υπομονή να λυτρωθούν από τις θλίψεις με τη βοήθεια της χάρης.

Οἱ Ἀλβανοὶ τρέμουν τὸν Κωνσταντῖνο Κατσίφα καὶ μετὰ θάνατον!



Μόνο στὴν ἰδέα ὅτι τὸ Ἑλληνικὸ στοιχεῖο δὲν θὰ σβήσει ποτὲ στὴν πανάρχαια Ἑλληνικότατη Βόρειο Ἤπειρο, οἱ Ἀλβανοὶ πανικοβάλλονται. Γιὰ ἀκόμα μία φορά, ἔδειξαν τὴν ἐνόχλησή τους γιὰ τὸν Κωνσταντῖνο Κατσίφα, ἀκόμα καὶ μετὰ τὸν θάνατό του, ὅσο καὶ γιὰ ὁτιδήποτε θυμίζει τὴν Ἑλληνικὴ ἱστορία τῆς Βορείου Ἠπείρου. 

Λίγες μέρες πρὶν συμπληρωθεῖ ἕνας χρόνος ἀπὸ τὴν ἄνανδρη δολοφονία του, τὸ Ἀλβανικὸ κράτος προσπαθεῖ μὲ κάθε τρόπο νὰ τερματίσει τὴν ἀνέγερση τοῦ ναοῦ ποὺ χτίζει στὴν μνήμη του ἡ οἰκογένεια τοῦ 35χρονου Ἐθνομάρτυρα.

Συγκεκριμένα, ἡ ἀλβανικὴ ἀστυνομία κατέφθασε στὶς 10 Ὀκτωβρίου, στὸ σημεῖο ὅπου ἕνα χρόνο πρὶν ἐκτελέστηκε ὁ Κωνσταντῖνος Κατσίφας καὶ τώρα χτίζει ἡ οἰκογένειά του τὸ μικρὸ ἐκκλησάκι, προκειμένου νὰ σταματήσει τὶς ἐργασίες μὲ τὴν πρόφαση ὅτι χτίζεται χωρὶς τὴν σχετικὴ... ἄδεια. 

Τα γεράκια του Πενταγώνου και ο ΣΚΑΙ-Soros στηρίζουν την κομμουνιστική επανάσταση των Κούρδων στη Συρία


Εκτός από τα γεράκια του Πενταγώνου ακόμα κι ο ΣΚΑΙ-Soros στηρίζει την κομμουνιστική επανάσταση στη Συρία, τους Ισλαμιστές αντάρτες αλλά και τους πραξικοπηματίες της Τουρκίας και της Ουκρανίας .

Οι πράκτορες των τοκογλύφων φορούν την κατάλληλη στολή και παριστάνουν πότε τους Fa και πότε τους AntiFa άλλοτε Άθεοι και άλλοτε Ισλαμιστές ή εξόριστοι Βουδιστές …αναλόγως το καθεστώς προς ανατροπή.

Η Μάχη των Γιαννιτσών (19/20 Οκτωβρίου 1912)


Η σπουδαιότερη σε σημασία μάχη του Α’ Βαλκανικού Πολέμου, που διεξήχθη στις 19 και 20 Οκτωβρίου 1912 στην τότε Γενιτσά (Γενιτζέ ι Βαρντάρ για τους Τούρκους) του σημερινού νομού Πέλλας, ανάμεσα στον ελληνικό στρατό υπό τον αρχιστράτηγο (σ.σ. απαγορεύεται να αναφερθεί το «και διάδοχος του θρόνου»; Ιστορική αναφορά κάνετε και θα έπρεπε να αναφέρεται) Κωνσταντίνο και τον οθωμανικό στρατό υπό τον στρατηγό Χασάν Ταξίν Πασά. 

Η νίκη των ελληνικών όπλων άνοιξε διάπλατα το δρόμο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης (26 Οκτωβρίου).

Μετά την απροσδόκητη νίκη του στο Σαραντάπορο, ο ελληνικός στρατός διασφάλισε τον έλεγχο της Δυτικής Μακεδονίας και άρχισε να προελαύνει για την απελευθέρωση της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης. 

ΝΣΚ: Νόμιμες οἱ θρησκευτικὲς σφαγὲς ζώων χωρὶς ἀναισθησία στὴν Ἑλλάδα


Σχόλιο Πᾶνος: Τελικὰ ἀφήσαμε κάτι ποὺ νὰ θυμίζει Ἐλλάδα;

Πόση ἀδράνεια ἀκόμα σὲ αὐτοὺς τοὺς προδότες; 

Καταντήσαμε σκέτα πιθήκια, ὅ,τι ἐντολὲς πᾶρουν αὐτοὶ οἱ ἀνθέλληνες ἀπὸ τὰ ἀφεντικὰ τους, τὸ ἐφαρμόζουν καὶ ἐμεῖς σὰν χάνοι τὰ υἱοθετοῦμε σὰν κάτι προοδευτικὸ, μὲ ἐλάχιστες ὑποτονικὲς ἀντιδράσεις ἀπὸ μερικὲς ὁμᾶδες ἀνθρώπων.

Τὶ ἄλλο πρέπει νὰ μᾶς κάνουν γιὰ νὰ δοῦμε ὅτι πρέπει νὰ ξεσηκωθοῦμε ὅλοι οἱ Ἕλληνες;

Ἐκτὸς καὶ ὁ λαὸς μας ἔπαψε νὰ αἰσθάνεται Ἕλληνας καὶ πὼς αὐτὰ εἶναι γιὰ περασμένες ἐποχές.
 _______________________

Μὲ ὁριακὴ πλειοψηφία ἡ γνωμοδότηση τοῦ Νομικοῦ Συμβουλίου τοῦ Κράτους ἡ ὁποία ἰσχύει ἀπὸ τὸ 2017

Σύμφωνη μὲ τὸ ἰσχῦον ἑλληνικὸ δίκαιο εἶναι ἡ τέλεση θρησκευτικῶν σφαγῶν (τύπου kosher καὶ halal), χωρὶς ἀναισθησία, σύμφωνα μὲ γνωμοδότηση τοῦ Νομικοῦ Συμβουλίου τοῦ Κράτους. 

Ἡ γνωμοδότηση 92/2017 ἐκδόθηκε ἔπειτα ἀπὸ σχετικὸ ἐρώτημα τοῦ Ὑπουργείου Ἀγροτικῆς Ἀνάπτυξης καὶ Τροφίμων, ἐνῶ ἐλήφθη ὑπόψη στὴν ἔκδοση τῆς νέας ὑπουργικῆς ἀπόφασης ἀναφορικὰ μὲ τοὺς κανόνες ποὺ πρέπει νὰ τηροῦνται γιὰ τὴ σφαγὴ ζώων σὲ σφαγεῖα στὸ πλαίσιο λατρευτικῶν τύπων.

Μνημόνευση πρώτη φορὰ τοῦ σχισματικοῦ Οὐκρανίας Ἐπιφανίου ἀπὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο!


Ὅλα τὰ βλέμματα στραμμένα στὴν Θεσσαλονίκη ἀφοῦ τελέστηκε συλλείτουργο στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Παναγίας Ἀχειροποιήτου Θεσσαλονίκης. 

Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος συλλειτούργησε μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος Ἱερώνυμο καὶ μνημόνευσε τὸν σχισματικὸ Μητροπολίτη Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας Ἐπιφάνιο! Οἱ δραματικὲς ἐξελίξεις ἔρχονται… 

Τὸ ἐν λόγω συλλείτουργο πραγματοποιήθηκε στὸν ἀπόηχο τῆς ἀπόφασης ποὺ ἔλαβε ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τοῦ Πατριαρχείου τῆς Μόσχας νὰ διακόψει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν σὲ περίπτωση ποὺ ἐκεῖνος μνημονεύσει τὸν Ἐπικεφαλῆς τῆς αὐτοκέφαλης σχισματικῆς...
Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας Μητροπολίτη Κιέβου Ἐπιφάνιο.

Προφητική φωνή του Αλεξάνδρου Παπαδιαμάντη


(…για όσους συγχέουν την Εκκλησία με την Ιεραρχία)

«Ούτε εκ του υπουργείου ούτε εκ της Συνόδου αναμένομεν γενναίον τι δια την Εκκλησίαν. Η τελευταία μάλιστα απεδείχθη ανίκανος όλως, αφ΄ ης ημέρας ιδρύθη εν Ελλάδι, να διαπράξη αγαθόν τι υπέρ της Εκκλησίας. 

Τουναντίον μάλιστα και έβλαψε ταύτην καιρίως παραγνωρίσασα όλως τον αληθή αυτής προορισμόν και θεωρήσασα εαυτήν μέχρι τούδε απλούν εργαστήριον δεσποτάδων και παπάδων, ους στρατολογούσα συνήθως εκ της κοινωνικής υποστάθμης, άνευ ελέγχου παιδείας και ηθικής, εξαποστέλλει αυτούς ουχί ως ποιμένας, αλλ΄ ως λύκους βαρείς, μη φειδομένους του ποιμνίου του Κυρίου.