Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Παραιτήθηκε η ιστορικός Μαρία Ευθυμίου από την επιτροπή 2021. Πρώτη αντινεοταξική αντίδραση....




Την παραίτησή της από την Επιτροπή 2021 η οποία έχει ως αποστολή την διοργάνωση κύκλου εκδηλώσεων για την συμπλήρωση διακοσίων ετών από την Επανάσταση της Εθνεργεσίας υπέβαλλε η καθηγήτρια Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρία Ευθυμίου. 

Η διακεκριμένη καθηγήτρια απέστειλε απόρρητη επιστολή στην Πρόεδρο της Επιτροπής 2021 Γιάννα Αγγελοπούλου στις 6 Μαΐου πριν από το χθεσινό επεισόδιο με τον Καραϊσκάκη και τον υποτιθέμενο μισογυνισμό που του απέδωσε ο «σεσημασμένος» πλέον καθηγητής μέλος της Επιτροπής Αριστείδης Χατζής.

Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος: Μέ ξεχωριστό κουτάλι γιά κάθε πιστό ἡ Θεία Κοινωνία


Θεία Κοινωνία μὲ διαφορετικὸ κουτάλι γιὰ κάθε πιστό. Αὐτὴ εἶναι ἡ ὁδηγία ποὺ ἔχει δοθεῖ ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρο στοὺς κληρικοὺς τῆς Ἄμεσης Ἀρχιεπισκοπικῆς Περιφέρειας (Νέα Ὑόρκη, Κονέκτικατ καὶ Οὐάσιγκτον). 


Οἱ ὁδηγίες περιέχονται σὲ ἐκτενὲς ὑπόμνημα μὲ ἡμερομηνία 18 Μαΐου ποὺ ἐστάλη στοὺς ἱερεῖς τῶν κοινοτήτων τῆς Ἄμεσης Ἀρχιεπισκοπικῆς Περιφέρειας, μὲ τὴν ἐπισήμανση ὅτι «δὲν πρέπει σὲ καμία περίπτωση νὰ δημοσιευθεῖ, νὰ κοινοποιηθεῖ ἢ νὰ ἀντιγραφεῖ σὲ email ἢ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης». 

Ἡ συγκεκριμένη Ἀρχιεπισκοπικὴ Περιφέρεια εἶναι ἡ μοναδικὴ στὶς ΗΠΑ ποὺ ἔλαβε ἀπόφαση γιὰ προσφορὰ τῆς θείας κοινωνίας μὲ ξεχωριστὸ μεταλλικὸ κουτάλι γιὰ κάθε πιστὸ καί, ὅπως ὑπογραμμίζεται, πρόκειται γιὰ προσωρινὸ μέτρο. Οἱ ὑπόλοιποι Μητροπολίτες τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς ἐπέλεξαν εἴτε νὰ μὴν ἀναφέρουν τίποτα στὶς ὁδηγίες ποὺ ἔστειλαν στοὺς ἱερεῖς τους, εἴτε – ὅπως στὴν περίπτωση τοῦ Μητροπολίτη Ἀτλάντας Ἀλέξιου – νὰ γράψουν ὅτι θὰ προσφέρεται μὲ τὸν κανονικὸ τρόπο. 

Φιάσκο της «Ελλάδα 2021»


Η Επιτροπή «Ελλάδα 2021» δημιουργήθηκε ορθώς από την κυβέρνηση, ώστε να οργανώσει τον εορτασμό για τα 200 έτη από την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης το 1821, ενός από τους πιο ισχυρούς ξεσηκωμούς του πλανήτη, αφού προκάλεσε τη μετάδοσή του καθολικά στα Βαλκάνια και την απελευθέρωση από τα οθωμανικά δεσμά όχι μόνο της χώρας μας, αλλά και όλων των γειτονικών κρατών.

Από τον δρα Απόστολο Κρητικόπουλο*

Στα 100 χρόνια των εορτασμών, το 1921 δηλαδή, είχαμε την ευλογία να πραγματοποιήσουμε το μεγάλο όνειρο του Ελληνισμού, να ακουμπήσουμε με τα στρατεύματά μας τα μουστάκια του «σουλτάνου» έξω από την Άγκυρα, στον Σαγγάριο ποταμό. 

Μαλακάσα και Ωρωπός κατελήφθεισαν από τους λαθρομετανάστες.... Τραγικές κι επικίνδυνες καταστάσεις...


Είναι γνωστό πως όσο όλοι μας είμασταν κλεισμένοι στα σπίτια μας σε καραντίνα, η κυβέρνηση μετέφερε ανενόχλητη παράνομους μετανάστες από τα νησιά στην ενδοχώρα.

Απλά το πρόβλημα το μεταθέτει σε άλλους αλλά εν τέλει παραμένει στην χώρα...

Η αγανάκτηση των κατοίκων της Μαλακάσας ξεχειλίζει, καθώς το απόγευμα περασμένης Κυριακής οι παράνομοι μετανάστες έχουν βγει στην κεντρική πλατεία της πόλης, συνωστίζονται και συμπλέκονται με καδρόνια, τη στιγμή που γύρω τους βρίσκονται μικρά παιδιά.

Συγκλονιστικό: Πώς ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος γιάτρεψε άπιστο γιατρό!


Στην Λίμνη της Ευβοίας ζούσε και εργαζόταν ένας γιατρός που ονομαζόταν Μαντζώρος. Σαν γιατρός ήταν πολύ καλός, αλλά δεν πίστευε στο Χριστό και μάλιστα δεν ήθελε να ακούει συζητήσεις σχετικές με την θρησκεία και την ψυχή. Καταφερόταν εναντίον της θρησκείας και οι απόψεις του ήταν σκληροπυρηνικές στο θέμα του Χριστιανισμού.

Αρρώστησε λοιπόν και μάλιστα πολύ σοβαρά. Η επάρατος νόσος είχε πλησιάσει τον άπιστο γιατρό που με φρικτούς πόνους κατάλαβε την έλευσή του.

Μέσα σε αφόρητους πόνους μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Χαλκίδας. Εκεί, λόγω της σοβαρότητας της ασθένειάς του, δεν μπορούσαν να τον νοσηλεύσουν. Τον έστειλαν λοιπόν στην Αθήνα στη κλινική «Παντοκράτωρ», που βρίσκεται στην οδό Γ΄ Σεπτεμβρίου.

Ζήσαμε να δούμε και αυτό το γελοίο θέαμα.



<< Ιερέας προσφέρει θεία κοινωνία με μάσκα ! Στην Νέα Υόρκη , ΗΠΑ. Και μάλλον είναι χειρότερα από ότι νομίζουμε για κοιτάξτε πιο αναλυτικά την φωτο με ζουμ…

…τα δικά μου μάτια βλέπουν να φοράει πλαστικά γάντια ο ιερέας κρατώντας το άγιο ποτήριο, τι τραπέζια είναι αυτά μπροστά στο ιερό ; Τι κατσαρόλα είναι αυτή ; πάνω στο τραπέζι ; 

Ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος ζητά ο ίδιος να του αλλάξουν τα άμφια του - ΒΙΝΤΕΟ


Όσιος Ιωάννης ο Ρώσος: Ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος, ζητάει από μόνος του να του αλλάξουμε τα άμφια. Τότε μπορούμε να ανοίξουμε και την λάρνακα.

Όσιος Ιωάννης ο Ρώσος: Μεγάλη γιορτή της ορθοδοξίας σήμερα 27 Μαΐου

Η λάρνακα δεν ανοίγει όποτε εμείς θελήσουμε, αλλά μόνο όταν το θελήσεις και το αποφασίσει ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος.

Πως ειδοποιεί, όμως γιά την αλλαγή των αμφίων του ο Άγιος;

Ερχεται, όπως διηγείται ο πατέρας Ιωάννης, σε μιά καλή ψυχή και λέει στον ύπνο (σέ διάφορα μέρη, στην Ν. Υόρκη, στην Αυστραλία, στην Θεσσαλονίκη), έλα να χαιρετήσεις, είμαι ο Ιωάννης από την Ρωσία’ έλα στην εκκλησία μου και να πης στον Ιερέα ήρθε ο καιρός να μου αλλάξουν τους χιτώνες.

«Ποια από τις 2 γυναίκες μου ν' απαρνηθώ για να βαφτιστώ Χριστιανός; Μου είναι αδύνατο ν' αποφασίσω».


Μια αληθινή ιστορία από τα χρόνια του μακαριστού ιεραποστόλου π. Κοσμά Γρηγοριάτη

Συγκλονιστικό περιστατικό!
Με μια πτυχή-προϋπόθεση, που δεν περνάει
από το φτωχότατο μυαλουδάκι μας...
Ούτε καν...
Βρισκόμαστε σε κάποιο γραφικό χωριουδάκι του Ζαΐρ (σημερινό Κονγκό). Η τροπική βλάστηση γύρω βρίσκεται σε έξαρση. Οι μπανανιές πιο κει, κατάμεστες από καρπούς, γέρνουν τα κλαδιά τους κι ο φοίνικας δίπλα στη χορταρένια καλύβα καμαρώνει περήφανος για τη λεβεντιά του!

Συλλογισμένος και πικραμένος ένας γέροντας Ζαϊρινός κάθεται έξω από το αρχοντικό του (καλύβα), μασουλώντας ζαχαροκάλαμο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΜΑΪΟΥ 2020

Απόδοση της εορτής του Πάσχα


Την Τετάρτη της έκτης εβδομάδας μετά το Πάσχα εορτάζουμε την Απόδοση της εορτής του Πάσχα. Αν και οι περισσότερες εορτές έχουν τη απόδοση τους την όγδοη ημέρα, η Απόδοση του Πάσχα εορτάζεται την 39η ημέρα.

 
Ὁ Ἅγιος Ἑλλάδιος ὁ Ἱερομάρτυρας


Ἔλαιον Ἑλλάδιος ἱερωσύνης,
Αἵματι συνέμιξε τοῦ μαρτυρίου.
Εἰκάδι ἑβδομάτῃ Ἑλλάδιον ἔκτανε πυγμή.

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Ιερομόναχος Διονύσιος Μικραγιαννανίτης 4/12/1930 – 26/5/1998


Ο κατά κόσμον Θεοδόσιος Ξέστερνος του Δημητρίου και της Μαρούσας, εγεννήθη εν Λαυρίω τη 04.12.1930.

Απορφανισθείς εκ πατρός και ανατραφείς υπό της ευσεβούς μητρός του ως και των συγγενών του, οίτινες υπεραγάπων αυτόν και συνδεθείς μετά του Αγιορείτου Ιερομονάχου Κοσμά Καράμπελλα και τη μοναχικήν ζωήν ποθήσας, ήλθεν εν Αγίω Ορει κατά το έτος 1946 κατά μήνα Μάϊον κοινοβιάσας εις τον Οσιώτατον Μοναχόν Γέροντα Αβιμέλεχ, τον αυστηρόν ασκητήν και φίλον των Αγίων, Νεκταρίου και Νικολάου του Πλανά και άλλων επωνύμων ανδρών της εποχής του, ως Αλεξάνδρου Παπαδιαμάντη και Αλεξάνδρου Μωραϊτίδου.

Σάββας Ἠλιάδης: ... «πάντα δέ ταῦτα ἀρχή ὠδίνων» (Ματθ.24,8).



Δὲν ὑπάρχει τίποτα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ νὰ μὴν εἶναι ἁγιασμένο, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο, ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας εἶναι Ἁγία! Ὅ,τι ἐκ τῆς ἁγίας Παραδόσεως προσλήφθηκε καὶ καθιερώθηκε μέσα σ᾿ αὐτὴν εἶναι ἅγιο. 

Πῶς λοιπὸν εἶναι δυνατὸν πάντα τὰ ἐν αὐτῇ περιεχόμενα καὶ χρησιμοποιούμενα ἀλλὰ καὶ τὰ δι᾿ αὐτῆς ἐνεργούμενα, νὰ μὴν εἶναι ἅγια καὶ νὰ μὴν ἁγιάζουν καὶ νὰ μὴν συνεργοῦν γιὰ τὴν ὑγεία τοῦ σώματος καί τῆς ψυχῆς; 

Τὸ ὀρθὸ δόγμα καὶ τὸ ἅγιο ἦθος, ἡ ὀρθὴ πίστη καὶ τὰ ἔργα γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὀρθοδοξία καὶ ἡ ὀρθοπραξία, ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ἀγάπη εἶναι ζεύγη ἀδιάσπαστα, ἀλληλοπεριχωρούμενα, ποὺ ὁδηγοῦν στὸ ἀσφαλὲς μονοπάτι καὶ τῆς παρούσης ζωῆς καὶ τῆς αἰώνιας.

COVID-19 "Τα Μέτρα εἶναι Ἐπικίνδυνα, ὄχι ὁ Κορωνοϊός". (ΒΙΝΤΕΟ)


Γερμανός Καθηγητής Κατεδαφίζει το Lockdown - Τα Μέτρα εἶναι ἐπικίνδυνα, ὄχι ὁ Κορωνοϊός. 

"Ὁ Καθηγητής Μικροβιολογίας καί Ἐπιδημιολογίας κ. Sucharit Bakhdi σέ μιά πλούσια συνέντευξη στόν αὐστριακό δημοσιογράφο Ferdinand Wegscheider μιλᾶ γιά τήν κρίση τοῦ κορωνοϊοῦ, τά μέτρα πού λαμβάνονται γιά τήν ἀντιμετώπισή του, τόν ὑποχρεωτικό ἐμβολιασμό καί πολλά ἄλλα. 

Ἀξίζει νά δοθεῖ ἰδιαίτερη σημασία στό ἀπόσπασμα ἀπό το 30ο ἕως το 40ο λεπτό στό όποίο ὁ Καθηγητής ἐπεξηγεῖ ἁπλᾶ καί κατανοητά τήν λογική τῶν ἐμβολίων γιά τήν πρόληψη ἀσθενειῶν, ἐνῶ εἶναι ἔντονα ἀρνητικός στήν ἐπιβολή ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ γιά τόν κορωνοϊό ὅπως αὐτό ἤδη προτείνεται ἀπό κάποιους κύκλους διεθνῶς. 

«Έλληνες» στρατεύτηκαν να κάνουν τους Έλληνες να μιλούν σαν Τούρκοι!



Η τουρκικής παραγωγής σειρά «Bahar», που προβάλλεται σε Ελλάδα και Κύπρο

ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ

Είναι πραγματικά εξωφρενικό! Αλλά και αποδεικτικό του καταντήματος και της εθνικής, ιστορικής, πολιτισμικής και πατριωτικής απομείωσης και εξευτελισμού του Ελληνισμού. «Έλληνες», βάλθηκαν ή μάλλον αυτο-στρατεύθηκαν στην υπηρεσία του Ερντογάν για να επιβάλουν στους Έλληνες να σκέφτονται, να μιλούν τουρκικά και να θαυμάζουν το κράτος του Αττίλα! Ο νεο-οθωμανός σουλτάνος δεν έχει ανάγκη να ρίξει ούτε μία ντουφεκιά για να κατακτήσει την Ελλάδα και την Κύπρο.

Τον βοηθούν ασμένως ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Εδώ και 15 χρόνια, όπως σημειώνει ο Λεωνίδας Κουμάκης, μέλος του ΙΗΑ (International Hellenic Association):

Απάντηση Αμβρόσιου με νέους “κεραυνούς”: Στην Μπίλντερμπεργκ η Κεραμέως, ψεύδεται η ΔΙΣ''



Υπό ποιες προϋποθέσεις είπε πως θα άρει τον αφορισμό
Για “λήψη παιδαγωγικών μέτρων” κατά της κυρίας Κεραμέως μιλάει σε σημερινή νέα παρέμβασή του ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας & Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ενώ από τα πυρά του δεν γλιτώνουν και Ιεράρχες, με αφορμή πάντα το ζήτημα των πρόσφατων αφορισμών.

Στην νέα παρέμβασή του ο κ. Αμβρόσιος σχολιάζει την δήλωση της υπουργού Παιδείας :

“Η Υπουργός Παιδείας καί Θρησκευμάτων Κυρία Κεραμέως, αμέσως μετά τόν επιβληθέντα Αφορισμόν για την πολεμική της διάθεση και συμπεριφορά εναντίον ημών των Ορθοδόξων Ελλήνων, εν αντιθέσει πρός το ανενόχλητο τόσον των Μουσουλμάνων, όσον και των Τεκτόνων, προέβη στην ανωτέρω Δήλωση! «Θα μπορούσα να απαντήσω με πολλούς τρόπους στο συγκεκριμένο θέμα. Ο καθένας μπορεί να λέει και να πράττει όπως κρίνει. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν. Ας μην αφήσουμε, όμως, κάποιες ακραίες θέσεις και πράξεις να αμαυρώσουν το κλίμα και όλα αυτά τα σημαντικά που κερδίσαμε όλοι μαζί ενωμένοι».

Υπομονή - Άγιος Δημήτριος του Ροστώφ


«Υπομονής έχετε χρείαν, ίνα το θέλημα του Θεού ποιήσαντες κομίσησθε την επαγγελίαν» (Εβρ. 10:36). Αυτοί που υπομένουν αγόγγυστα και με καρτερία τα πάντα, μένουν πιστοί στο θέλημα του Θεού. 

Κι αυτοί που μένουν πιστοί στο θέλημα του Θεού, θα πάρουν την αμοιβή που υποσχέθηκε Εκείνος: τη βασιλεία των ουρανών. Γι’ αυτό κι εσύ «μη νικώ υπό του κακού, αλλά νίκα εν τω αγαθώ το κακόν… Μηδενί κακόν αντί κακού αποδιδόντες· προνοούμενοι καλά ενώπιον πάντων ανθρώπων· μη εαυτούς εκδικούντες, αγαπητοί, αλλά δότε τόπον τη οργή· γέγραπται γαρ· εμοί εκδίκησις, εγώ ανταποδώσω, λέγει Κύριος» (Ρωμ. 12:21,17,19). 

Στον Κύριο ανήκει η κρίση και η καταδίκη όσων σε αδικούν. Σε σένα η καλοσύνη και η μακροθυμία. Στον Κύριο ανήκει η τιμωρία και η πάταξη του κακού. Σε σένα η ανεξικακία και η υπομονή.

Η υπομονή στις δοκιμασίες είναι ένα ασφαλές μέσο για να ενωθούμε με τον Θεό. Όσο ο γογγυσμός χωρίζει από τον Θεό, τόσο η υπομονή σφυρηλατεί την ενότητά μας μαζί Του. Αν λοιπόν υπομένεις μ’ ευγνωμοσύνη όλες τις δοκιμασίες για χάρη Του, θα σου ανταποδώσει την αιώνια μακαριότητα.

Ἅγιος Παΐσιος: Τὰ πρωτεῖα νὰ δοθοῦν στὴν ὀμορφιά τῆς ψυχῆς


Ἡ ψυχή ποὺ συγκινεῖται ἀπὸ τὶς ὀμορφιές τοῦ ὑλικοῦ κόσμου φανερώνει ὅτι ζῆ μέσα τῆς ὁ μάταιος κόσμος, γι' αὐτὸ ἕλκεται ἀπὸ τὴν πλάση καὶ ὄχι ἀπὸ τὸν Πλάστη, ἀπὸ τὸν πηλό καὶ ὄχι ἀπὸ τὸν Θεό. 

Δὲν ἔχει σημασία ἄν ὁ πηλός αὐτός εἶναι καθαρός καὶ δὲν ἔχη λάσπη ἁμαρτίας. 

Ἡ καρδιά, ὅταν ἕλκεται ἀπὸ κοσμικές ὀμορφιές, οἱ ὁποῖες δὲν εἶναι ἁμαρτωλές, ἀλλὰ δὲν παύουν νὰ εἶναι μάταιες, νιώθει κοσμική χαρὰ τῆς ὥρας, ἡ ὁποία δὲν ἔχει θεϊκή παρηγοριά, φτερούγισμα ἐσωτερικό μὲ ἀγαλλίαση πνευματική. 

Ὅταν ὅμως ὁ ἄνθρωπος ἀγαπάη τὴν πνευματική ὡραιότητα, τότε γεμίζει καὶ ὀμορφαίνει ἡ ψυχή του.

Ἄν γνώριζε ὁ ἄνθρωπος, καὶ ἰδίως ὁ μοναχός, τὴν ἐσωτερική ἀσχήμια του, δὲν θὰ ἐπεδίωκε ἐξωτερικές ὀμορφιές. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 26 ΜΑΪΟΥ 2020


Άγιος Κάρπος ο Απόστολος από τους Εβδομήκοντα


Καρποὺς ἐνεγκών, Κάρπε, δεκτοὺς Κυρίῳ,
Φέρεις καθ' ὥραν τὴν τελευτὴν ὡς τρύγην.
Εἰκάδι ἕκτῃ Κάρπος ἀπὸ χθονὸς ἵπτατο μακρῆς.

Ο Απόστολος Κάρπος έζησε στα χρόνια του βασιλιά Νέρωνα (52 μ.Χ.), και συναριθμείτε με τους εβδομήκοντα μαθητές του Κυρίου. Επίσης, ήταν συνεργάτης του Αποστόλου Παύλου και απ' ότι μαθαίνουμε από τη Β' προς Τιμόθεον επιστολή του (δ' 13), εργάσθηκε για τη διάδοση του Ευαγγελίου στην Τρωάδα.

Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Ιερομόναχος Γαβριήλ Αγιορείτης (1818 – 25 Μαΐου 1911)


Γεννήθηκε στο χωριό Άγιος Γεώργιος Νηλείας του Πηλίου το 1818, ο κατά κόσμον Γεώργιος Γαμβρέλης. Ο πατέρας του Ιωάννης μετέβη στο Άγιον Όρος κι εκάρη μοναχός με τ’ όνομα Ιωάσαφ, στο παρά τις Καρυές Ιβηρίτικο Κελλί της Αγίας Άννης. 
Η αδελφή του Γέροντος Ιωάσαφ Ασήμω είχε έναν υιό, ο οποίος ακολούθησε τον θείο του, εκάρη μοναχός και ονομάσθηκε Ακάκιος. Τον πατέρα του μιμήθηκε στη μοναχική αφιέρωση και ο υιός του Γεώργιος, ο οποίος στην κουρά του κλήθηκε Γαβριήλ.

ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!! ...Γιὰ ποιὰ Ἀνάσταση καλούμεθα νὰ ἔρθουμε, γιὰ αὐτὴ ποὺ Τὸν Σταυρώσατε ξανά; ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ...


Δὲν ὑπάρχει δεύτερη Ἀνάσταση, ἀδερφοί!!!... Χριστὸς Ἀνέστη!!!



Ὁ Χριστὸς Ἀνέστη, στὶς καρδιές μας!

Ἑορτάζουμε τὴν ἀπόδοση τοῦ Πάσχα καὶ ΟΧΙ τὴν Ἀνάσταση!!!

Ὁ καλὸς Θεός μας, οἰκονόμησε γιὰ πολλοὺς χριστιανοὺς κατὰ τὴν κρίση του, νὰ κάνουν Ἀνάσταση στὶς νέες κατακόμβες (ὅπου μᾶς ὑποχρέωσαν οἱ νεοταξίτες νὰ καταφύγουμε), κάποιοι στὰ σπίτια ἱερέων ὅπου τὰ μετέτρεψαν σὲ ναούς, ἄλλοι στοὺς ναοὺς καὶ σὲ μοναστήρια, ὅπου μερικὰ παλληκάρια ἱερεῖς τοῦ Χριστοῦ ἀλλὰ καὶ λαϊκοί, ἀψήφισαν τὸν Καίσαρα καὶ τοὺς Φαρισαίους.

Πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς, ὕστερα ἀπὸ «καλοπροαίρετες καταγγελίες», δηλαδή «ρουφιανιές», ἱερεῖς καὶ λαϊκοί ἐκδιώχθησαν ἀπὸ τὶς ἀστυνομικὲς ἀρχὲς καὶ ἀπὸ κάποιους Ἀρχιερεῖς, ποὺ νοιάζονται τόσο γιὰ τὴν σωματικὴ ὑγεία μας.

Ο Γέροντας Θεόκλητος Διονυσιάτης για τη μοναχική του ζωή


Μοναχός Δαμασκηνός Γρηγοριάτης 

Στο Άγιον Όρος είμαι 65 χρόνια. Ήλθα από ηλικίας 24 ετών. Δεν ήσαν και τόσο ευσεβείς οι γονείς μου. Αλλά δεν ξέρω πώς οικονόμησε ο Θεός και μ’ έφερε η Παναγία μας εδώ. Είχα βέβαια και άλλα αδέλφια. Γεννήθηκα το 1916.

Πώς αποφάσισα να γίνω καλόγηρος θα σου πω. Το υποσχέθηκα στον Θεό. Τότε ήμουν στρατιώτης και επέστρεφα τραυματίας από τον πόλεμο. Ήμουν στην Αθήνα. Ήλθαν αεροπλάνα και βομβάρδιζαν. Έπεσα κάτω από μία πέτρα και είπα: «Παναγιά μου, σώσε με και θα γίνω μοναχός».

Πράγματι, δεν έπαθα τίποτε. Τακτοποίησα κάτι εκκρεμότητες με το εργοστάσιο στο οποίο δούλευα. Κατέβηκα στη Ναύπακτο, στο πατρικό μου σπίτι. Και από εκεί βρέθηκα στο Άγιον Όρος. Εδώ είχα έλθει άλλη μία φορά το 1936, αλλά έφυγα διότι ήταν η κλάση μου να πάω για φαντάρος και βγήκα έξω.

Η Ελλάδα της “κατοχής”επιστρέφει: Μερική απασχόληση-μισός μισθός-πλήρης ανασφάλεια-ρεκόρ ανεργίας,φτώχεια,πείνα


Δεν πρόλαβε να τελειώσει η μνημονιακή υποδούλωση της χώρας και ήρθε η κρίση της πανδημίας του κορονοϊού, προκειμένου να δοθεί από την κυβέρνηση και το πολιτικό κατεστημένο η χαριστική βολή στην εργασία και την κοινωνία.

Σήμερα το Εργατικό Δίκαιο αποτελεί, πλέον, μεγάλο ανέκδοτο και παρελθόν για τον “νομικό πολιτισμό” της χώρας.

Ο σταθερός, ημερήσιος και εβδομαδιαίος χρόνος δουλειάς, που αποτελούσε τον πυρήνα των εργατικών κατακτήσεων, έχει πεταχτεί, πλέον, στα σκουπίδια.
Ακόμα και οι ελάχιστες εναπομείνασες συλλογικές συμβάσεις που βρίσκονταν σε ισχύ, καταργήθηκαν.

Μητσοτάκης: «Να κλείσουν τα ελαιοτριβεία για να γίνουμε ανταγωνιστικοί». .... Τι είναι το 24ο ΠΟΛΥΑΚΟΡΕΣΤΟ που θα αφαιρέσουν και ΓΙΑΤΙ. ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΒΙΝΤΕΟ


...Με την ΙΔΙΑ λογική να κλείσουμε Τυροκομεία, Αλευρόμυλους κ.λ.π. Το ελαιόλαδο, οι Έλληνες, η γη και ο πολιτισμός τους....

 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΛΙΑ -ΛΟΓΩ ΚΛΙΜΑΤΟΣ & ΕΦΑΦΟΥΣ- ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ. 

ΤΟ 24ο ΠΟΛΥΑΚΟΡΕΣΤΟ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΡΘΡΟ ΛΟΓΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΥΡΟΑΞΟΝΕΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 40 ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΣΤΑ 150 ΜΕΤΡΑ. ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ. 

ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΑΜΜΑΝ


Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος                                                              25-05-2020

Στίς 26-02-2020 πραγματοποιήθηκε στό Ἀμμάν τῆς Ἰορδανίας μιά σύναξη Προκαθημένων καί ἀντιπροσώπων τῶν τοπικῶν Ὀρθόδοξων Ἐκκλησιῶν, μέ πρωταρχικό σκοπό τήν ἑνότητα καί τήν συμφιλίωση ἐντός τῆς Ὀρθοδοξίας. Οἱ συμμετέχοντες σημείωσαν τήν κατανόησή τους γιά τήν ἀγωνία τοῦ Πατριαρχείου Ἱεροσολύμων γιά τόν ἐπικείμενο κίνδυνο τοῦ σχίσματος στήν Ὀρθόδοξη Κοινωνία, λόγῳ τοῦ Οὐκρανικοῦ ζητήματος.

Στή συνάντηση συμμετεῖχαν οἱ ἀντιπροσωπεῖες τοῦ Πατριαρχείου Ἱεροσολύμων, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Πατριάρχη Ἱεροσολύμων Θεόφιλο Γ΄, τοῦ Πατριαρχείου Ρωσίας, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Πατριάρχη Μόσχας καί πασῶν τῶν Ρωσιῶν Κύριλλο, τοῦ Πατριαρχείου Σερβίας, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Πατριάρχη Σερβίας Εἰρηναῖο, τοῦ Πατριαρχείου Ρουμανίας, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Μητροπολίτη Τυργοβιστίου Νήφωνα, τῆς Ἐκκλησίας τῆς Πολωνίας, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Ἀρχιεπίσκοπο Λούμπλιν καίΧέλμ  Ἄβελ καί τῆς Ἐκκλησίας Τσεχίας καί Σλοβακίας, μέ ἐπικεφαλῆς τόν Μητροπολίτη Πρέσοβ καί Ἀρχιεπίσκοπο πασῶν χωρῶν Τσεχίας καί Σλοβακίας Ραστισλάβο.

Μετά τήν ὁλοκλήρωση τῆς συνάξεως, οἱ Προκαθήμενοι καί οἱ ἀντιπρόσωποι ἐξέδωσαν ἀνακοινωθέν[1], τοῦ ὁποίου θά θέλαμε νά σχολιάσουμε μερικά βασικά σημεῖα.

Τι έλεγε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών για τη Θεία Κοινωνία το 1988


*Ένα κείμενο που υπογράφεται από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, 32 χρόνια πριν! Ένα κείμενο που γράφτηκε από γιατρούς της εποχής. Αξίζει να το διαβάσετε και να εντοπίσετε τις διαφορές με το σήμερα…

Ένα κείμενο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, γραμμένο το 1988, που τονίζει ότι ο πιστός που κοινωνεί λαμβάνει μόνο Ζωή από την πηγή της Ζωής και όχι θάνατο, αναδημοσιεύει η Ιερά Μητρόπολη Κηφισιάς, Αμαρουσίου και Ωρωπού σε πρόσφατη ανάρτησή της στην επίσημη ιστοσελίδα της, με τίτλο: «Ο Ιατρικός Σύλλογος για τη Θεία Κοινωνία και η εκ τάφου φωνή του αειμνήστου καθηγητή καρδιολογίας Αθανασίου Αβραμίδη».

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Ο Γέροντας Ιερόθεος ο Καρεώτης


Μετά το 2008, ήταν πάντα μέσα στην σκέψη μου, αναζητούσα τρόπους να μάθω νέα του, να μιλήσω μαζί του. Με ανάπαυε η συνομιλία μαζί του, η πολύμορφη θρησκευτική ανεξαρτησία του, το ατίθασο πνεύμα του, ο αυθεντικός χριστιανικός ανθρωπισμός του, ο βαθύς του ορθόδοξος στοχασμός. 
Έμοιαζε πραγματικά, σαν αρχαίος έλληνας σοφιστής που έρχονταν από τα απώτατα βάθη της ελληνικής φιλοσοφικής παράδοσης. Που διατηρώντας την ανεξαρτησία της σκέψης του ασπάσθηκε οικειοθελώς τον ορθόδοξο μοναχισμό-όταν τον γνώρισε και τον βίωσε από κοντά-για να ολοκληρώσει πνευματικά την προσωπικότητά του και ψυχικά τον χαρακτήρα του. Ένα ορθολογικό πνεύμα μέσα σε μια ορθόδοξη πίστη και μοναστική εγρήγορση.