Η τελειότητα της ταπείνωσης είναι το να υπομένει κανείς με χαρά τον εξευτελισμό και κάθε ψεύτικη κατηγορία. Γιατί ο αληθινά ταπεινόφρων, όταν αδικείται, δεν ταράζεται, ούτε υπερασπίζεται τον εαυτό του σε ό,τι αδικήθηκε, αλλά δέχεται τη συκοφαντία σαν αλήθεια· και δεν φροντίζει να πείσει τους ανθρώπους ότι συκοφαντήθηκε, αλλά ζητά συγχώρηση.
Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021
Αββάς Ισαάκ ο Σύρος: Η τελειότητα της ταπείνωσης
+ π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος: ”Στα βουνά ή στις φυλακές, τίποτε δεν μας σταματάει!”
Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021
Όσιος Γεώργιος Χοζεβίτης: Η υπερηφάνεια των ανθρώπων
Τίποτε δεν είναι η υπερηφάνεια των ανθρώπων – είπε κάποτε ο όσιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης – ούτε η οίησις της καρδιάς μας. Γιατί η υπερηφάνεια στηρίζεται στους ανέμους και η οίησις μάς αεροβατεί σε άστατο καπνό. Γιατί τι είναι η υπερηφάνεια παρά φαντασία φουσκωμένης διάνοιας, άστατα κύματα; Είναι μια φυσαλίδα, που για λίγο κολυμπάει φουσκωτή πάνω στο νερό και αμέσως σπάζει και γίνεται ένα τίποτε.
Τι κερδίζουμε απ’ αυτήν; για πες μου. Ένα δάκτυλο δεν μπορεί να προσθέσει στο ύψος μας και μας κάνει να πετάμε στα υπερουράνια, ένα νόμισμα δεν μπορεί να προσθέσει στα υπάρχοντά μας και μας κάνει να φανταζόμεθα τους εαυτούς μας άρχοντες και βασιλείς.
Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Σεργίου τοῦ Ῥάντονεζ (Μέρος 3ο)
Ε. Ἡ θαυματουργικὴ δύναμις.
Δὲν πέρασαν πολλὰ χρόνια ἀπὸ τότε ποὺ ὁ Ὅσιος θεμελίωσε τὴν μονή, καὶ πολλοὶ ἀσκητές, κινημένοι ἀπὸ τὴν φήμη τῆς ἁγιότητός του, ἄρχισαν νὰ ἐγκαταβιώνουν στὸν ἔρημο ἐκεῖνο τόπο. Πολλοὶ ἐπίσης λαϊκοί, τοῦ ζητοῦσαν τὴν εὐλογία ἢ τὴν προσευχή του. Ἀρκετοὶ ἀκόμη ἐξασφάλιζαν τὴν συντήρησή τους ἀπὸ τὶς ἐλεημοσύνες τῆς μονῆς. Ὁ Κύριος δώρισε στὸν δοῦλό του ἀσυνήθιστη θαυματουργικὴ δύναμη. Κάποτε μάλιστα ἀνέστησε νεκρό:
Στὰ περίχωρα τῆς μονῆς ζοῦσε κάποιος ποὺ ἔτρεφε βαθὺ σεβασμό, καὶ πίστη στὸν Ὅσιο. Ὁ μοναχογυιός του ἔπασχε ἀπὸ ἀνίατη ἀρρώστεια. Μὲ τὴν προσδοκία τῆς θεραπείας ἦλθε νὰ τὸν παρακαλέσῃ φέρνοντας τὸν ἄρρωστο μαζί του. Ὅμως ἀπὸ τὴν ταλαιπωρία τοῦ δρόμου τὸ παιδί του πέθανε! Χάνοντας ἔτσι κάθε ἐλπίδα, ἄρχισε νὰ θρηνεῖ καὶ νὰ λέει στὸν Ὅσιο:
Το ξέσπασμα του Μιχάλη Ιγνατίου κατα του Ελπιδοφόρου
Το ξέσπασμα του Μιχάλη Ιγνατίου κατα του Ελπιδοφόρου
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΞΕΣΠΑΣΜΑ κ. Μ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ .....
"Ανοικτή Υστάτη Ικεσία στον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο ....
Σημ Χρησιμοποιώ και το Σεβασμιώτατε αντί του εθιμοτυπικού Μακαριώτατε....
ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΙΟΡΚΗΤΙΚΟΥ ΚΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...
Στην Κίνα, οι μαθητές θα φέρουν «σοφιστικέ» σχολικές στολές με GPS ώστε να τους παρακολουθούν οι γονείς τους. Τέλος οι κοπάνες με GPS! ΄Ενα βήμα πριν από το τσιπάκι!!!
В Китае начали делать «умную» школьную форму с GPS, и теперь родители учеников могут отслеживать их местоположение.
— Газета.Ru (@GazetaRu) September 26, 2021
Дети часто сбегают с уроков, чтобы поиграть в видеоигры, в также нередки случаи похищения. pic.twitter.com/0hov6caQmS
Ένα πρόσφατο θαύμα του αγίου Ιακώβου Τσαλίκη
Εγώ και η σύζυγός μου παραθερίζαμε για καλοκαιρινές διακοπές στις Ροβιές Ευβοίας. Είχαμε δεί ότι υπάρχει ένα μοναστήρι του Οσίου Δαυίδ και είχαμε πεί ότι πριν φύγουμε θα το επισκεφτούμε για να προσκυνήσουμε!
Εκείνη λοιπόν την ημέρα, αποφασίσαμε να πάμε να προσκυνήσουμε στον Όσιο Δαυίδ. Φτάνοντας στη Μονή και μπαίνοντας στην είσοδο του ναού μας δέχτηκε ενδεχομένως ένας άνθρωπος της εκκλησίας ο οποίος μας είπε να φορέσουμε μακρύ παντελόνι και φούστα. Μπαίνοντας στο ναό , αντικρύσαμε έναν πάτερ με πετραχήλι πορτοκαλοκόκκινο, να βαστάει στα χέρια του την Αγία Κάρα του Οσίου Δαυίδ και να προσκυνούν 2 άντρες και 2 γυναίκες. Στη συνέχεια ρώτησε ο πάτερ ποιος είναι αυτός που πονάει η μέση του. Πράγματι πήγε κοντά ο ένας άντρας και του σταύρωσε την μέση του με την Αγία Κάρα. Εμείς ήμασταν απόμακροι και περιμέναμε λίγο διστακτικοί σε μία απόσταση 2 μέτρων να τελειώσει με αυτούς για να προσκυνήσουμε κι εμείς. Πριν καλά καλά τελειώσει με αυτούς, έχει σηκώσει τα μάτια του και εγώ (ο σύζυγος) κάνω ένα νόημα σκύβοντας το κεφάλι, να μας δεχτεί. Πράγματι εκείνη τη στιγμή μας είπε ελάτε και όπως πήγαμε λες και απώθησε τους προηγούμενους και προσκυνήσαμε την Αγία Κάρα.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ;
Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Πόση ἀλήθεια μποροῦμε νὰ σηκώσουμε;
Οἱ ἀπείθαρχες παρελάσεις pride δίνουν καὶ παίρνουν (χωρὶς ἐλέγχους σὲ ἀποστάσεις καὶ μάσκες).
Καὶ τώρα ποὺ πλησιάζει ἡ 28η καὶ ἡ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου οὔτε παρελάσεις, οὔτε λιτανεῖες. ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ. (Στὸ ἡμερολόγιο τοῦ πρωθυπουργοῦ εἶναι σημειωμένη αὐτὴ ἡ ἡμέρα ἐδῶ καὶ καιρό)
Οι ΛΟΑΤΚΙ και οι… άλλοι!
Όλοι, πλην ολίγων εξαιρέσεων, αναγνωρίζουμε το δικαίωμα οποιουδήποτε να ορίζει τη σεξουαλική του επιλογή.
· Από τον Δρα Πρόδρομο Εμφιετζόγλου*
Ομοίως ότι όλοι, ανεξαιρέτως, πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες, ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις, ως άλλωστε ορίζει και το Σύνταγμα των Ελλήνων στο Άρθρο 4, παρ. 2: «Oι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις».
Τελευταία, όμως, παρατηρείται μια τάση των ανηκόντων στους ΛΟΑΤΚΙ (ήτοι, Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφιφυλόφιλοι, Trans, Queer, Intersex) για αυτοπροβολή. Είναι περήφανοι για ό,τι είναι και το διαδηλώνουν με περισσότερη αυτοπροβολή παρά υπερηφάνεια. Ακόμη, σε κάθε περίπτωση επιδιώκουν να εμφανισθούν ως οι καλύτεροι. Γιατί, π.χ., πρέπει να μας δηλώνουν υπουργοί και σύμβουλος του πρωθυπουργού ότι είναι ΛΟΑΤΚΙ; Αν είναι οι καλύτεροι για τη δουλειά, καλά έκανε ο πρωθυπουργός και τους διάλεξε, και ας είναι ό,τι θέλουν.
Η παρουσία του Θεού στη ζωή μας
Ἅγιος Παϊσιος: Ὅποιος δικαιολογεῖται δὲν μπορεῖ νὰ βοηθηθῆ πνευματικὰ
Ἔχω παρατηρήσει ὅτι σήμερα μικροὶ-μεγάλοι ὅλα τὰ δικαιολογοῦν μὲ ἕναν λογισμὸ σατανικό. Ὅλα ὁ διάβολος τοὺς τὰ ἑρμηνεύει μὲ τὸν δικό του τρόπο, καὶ ἔτσι βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὴν πραγματικότητα. Ἡ δικαιολογία εἶναι σατανικὴ ἑρμηνεία.
– Καὶ πῶς γίνεται, Γέροντα, μερικοὶ σὲ κάθε λόγο νὰ βρίσκουν ἀντίλογο;
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021
Εἰς τον Kαλλίστρατον.
Τμηθεὶς ὁ Καλλίστρατος αὐχένα ξίφει,
Στρατῷ συνήφθη καλλινίκων Μαρτύρων.
Εἰς τοὺς ἁγίους μθ' Μάρτυρας
Δεκὰς τετραπλῆ Μαρτύρων σὺν ἐννάδι,
Διὰ ξίφους ἄθλησιν ἀθλεῖ τιμίαν.
Εἰκάδι ἑβδομάτῃ Καλλίστρατος ἔνθεν ἀέρθη.
Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021
Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Σεργίου τοῦ Ῥάντονεζ (Μέρος 2ο)
Γ. Ἡ συγκρότησις τῆς ἀδελφότητος.
Ἡ φήμη του ἄρχισε νὰ ἁπλώνεται παντοῦ. Ἄλλοι μιλοῦσαν γιὰ τὴν αὐστηρὴ νηστεία καὶ ἐγκράτειά του. Ἄλλοι θαύμαζαν τὴν ἁπλότητα καὶ τὴν ἀπάθειά του. Ἄλλοι ἔμειναν κατάπληκτοι μὲ τὴν ἐξουσία του στὰ πονηρὰ πνεύματα, μὲ τὴν βαθιά του ταπείνωσι, μὲ τὴν ἠθική του καθαρότητα. Πολλοί, ἀπὸ τὶς γειτονικὲς πόλεις καὶ τὰ χωριά, ἄρχισαν νὰ ἔρχωνται γιὰ νὰ τὸν συναντήσουν. Ὁ ἕνας ἤθελε νὰ τὸν συμβουλευθῆ. Ὅ ἄλλος νὰ συζητήσῃ ἕνα πρόβλημά του. Ὁ τρίτος νὰ τονωθῆ μὲ δύο λόγια του. Καὶ ὁ καθένας ἔφευγε ἀποζημιωμένος γιὰ τὸν κόπο τοῦ ἐρχομοῦ του. Ἔφευγε παρηγορημένος καὶ εἰρηνικός. Τὰ ἁπλὰ καὶ εὐλογημένα λόγια τοῦ Ὁσίου ἐπιδροῦσαν εὐεργετικὰ στὴν ψυχὴ τοῦ κάθε ἐπισκέπτη.
Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης (†): Ἡ μαρτυρία τοῦ ἀγαπημένου μαθητοῦ (Μετάστασις ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου)
«Οὗτός ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα, καὶ οἴδαμεν ὅτι ἀληθής ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ» (Ἰω. 21,24)
Νεκτάριος Δαπέργολας: Τὸ παραλήρημα τῶν τραγικῶν ἀποστατῶν μασκαριοτάτων συνεχίζεται...
S.Bhakdi: «Αυτά που έκανε ο Μένγκελε πριν χρόνια τα κάνουν τώρα γιατροί σε υψηλότερο επίπεδο - Αργός θάνατος η μάσκα»
«Καταπέλτης» ήταν σε πρόσφατη συνέντευξη του ο διακεκριμένος ιολόγος και επιδημιολόγος, Δρ. Sucharit Bhakdi, καθώς στάθηκε κατά των γιατρών και των επιστημόνων που επιβάλουν υποχρεωτικούς και μαζικούς εμβολιασμούς, τους οποίους τους παρομοίασε με τον Γιόσεφ Μένγκελε
«Υπάρχουν γιατροί και καθηγητές που δεν εξυπηρετούν την υγεία λόγω των χρημάτων», είπε αρχικά ο Bhakdi και πρόσθεσε «αυτά που έκανε ο Μένγκελε πριν πολλά χρόνια τα κάνουν τώρα πολλοί γιατροί σε υψηλότερο επίπεδο. Γι' αυτό το λόγο έχει γραφτεί ανοιχτή επιστολή από τους επιζώντες του Ολοκαυτώματος».
Ενώ συνέχισε λέγοντας «πρέπει να μιλήσουμε για την παύση όλη αυτή της ανοησίας, κυρίως του εμβολιασμού. Γιατί αυτός ο ιός δεν επηρεάζει κανέναν και κυρίως δεν επηρεάζει τα παιδιά. Δεν σκοτώνει κανέναν».
Ὁ φόβος γιά τήν πολύτιµη ζωούλα µας, µᾶς ἔκανε µισανθρώπους!-Ἡ Βασίλισσα τῆς Ρουµανίας Maria µᾶς δίνει µάθηµα!
Τόν Αὔγουστο πού µᾶς πέρασε, κυκλοφορήθηκε ἕνα νέο βιβλίο, τό ὁποῖο βοηθάει πολύ στήν κατανόηση τῆς Ἱστορίας τῶν Βαλκανίων γενικώτερα καί τῆς Ρουµανίας εἰδικώτερα. Εἶναι γραµµένο ἀπό τόν Paul Kenyon, Βρετανό δηµοσιογράφο και συγγραφέα καί ἔχει τίτλο: THE CHILDREN OF THE NIGHT: The Strange & Epic Story of Modern Romania.
Σκοπός µας δέν εἶναι νά κάνουµε παρουσίαση τοῦ βιβλίου, ἀλλά νά σταθοῦµε σέ ἕνα σηµεῖο πού ἔχει ἰδιαίτερη σηµασία γιά τή σηµερινή µας ζωή καί νοοτροπία. Συγκεκριµένα, νά σταθοῦµε στή δεύτερη βασίλισσα τῆς σύγχρονης Ρουµανικῆς Ἱστορίας, στήν βασίλισσα Marie, σύζυγο τοῦ Φερδινάνδου Α´, ἡ ὁποία εἶχε ἐπέτειο θανάτου στίς 18 Ἰουλίου καί ἡ ὁποία ἔχει καί κάποια ἐκ πλαγίου σχέση µέ τήν χώρα µας, γιατί ἡ κόρη της Ἐλισάβετ, παντρεύτηκε τόν Γεώργιο Β´ τῆς Ἑλλάδος, πού ἔγινε ἔκπτωτος στίς 25 Μαρτίου 1924.
ΣΑΒΒΑΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ: Ο επαχθής αυτοεγκλωβισμός της ελληνικής ηγεσίας στη μέγκενη της τουρκοδιζωνικής
ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ*
Γιατί ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Ν. Αναστασιάδης, δέχθηκε να συναντηθεί σε «άτυπο γεύμα» με τον πράκτορα της τουρκικής κατοχής, Τατάρ, στην παρουσία του ΓΓ του ΟΗΕ; Η απάντηση είναι γνωστή:
Διότι ο Πρόεδρος, ο ΔΗΣΥ και το ΑΚΕΛ, με τη συνεπικουρία του ΔΗΚΟ, επιμένουν σε επανάληψη των συνομιλιών «από εκεί που έμειναν στο Crans Montana», πριν από τέσσερα χρόνια. Ο Ν. Αναστασιάδης τι αναμένει και από αυτό το γεύμα; Σε δηλώσεις του στην Ν. Υόρκη (20/9/2021), είπε:
«Ειδικός» κι αυτός; Πειραιώς Σεραφείμ: «Ένα παιδάκι μέχρι 2 ετών κάνει 16 εμβόλια. Πού το πρόβλημα για το 17ο;» – BINTEO
Υπέρ του εμβολιασμού, τάχθηκε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, εκφράζοντας παράλληλα την απορία του για όσους εναντιώνονται στο συγκεκριμένο ζήτημα.
«Εκπλήσσομαι που ακούω υγειονομικούς να εκφράζουν αμφιβολία για ένα τόσο απλό θέμα όπως ο εμβολιασμός. Τόσες θανατηφόρες ασθένειες σταμάτησαν με τα εμβόλια. Ένα παιδάκι όταν γεννιέται κάνει 16 εμβόλια μέχρι να γίνει 2 ετών. Που είναι το πρόβλημα να γίνει το 17ο;», δήλωσε ο Μητροπολίτης μιλώντας στο MEGA.
Άγιος Πορφύριος: Είδα τον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο,…έζησα το γεγονός της Θείας Αποκαλύψεως
Πήγαμε κάποτε για προσκύνημα μαζί με τον κύριο Γιώργο και την κυρία Καίτη στον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο στην Πάτμο. Ήταν πρωί. Ένιωθα να με πνίγει η χάρις του αγίου Ιωάννου. Είχε κόσμο το σπήλαιο της Αποκαλύψεως. Φοβήθηκα μήπως προδώσω τα αισθήματά μου. Αν άφηνα τον εαυτό μου να εκδηλωθεί, θα με περνούσαν για τρελό. Αυτοσυγκρατήθηκα. Βγήκα έξω απ’ την εκκλησία. Δεν είναι καλό να βλέπουν οι άλλοι τα βιώματα της μυστικής επαφής με τον Θεό. Γι’ αυτό τους είπα κι εφύγαμε. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ήταν ησυχία. Ήμασταν οι τρεις μας. Δεν υπήρχε άλλος στην εκκλησία. Πριν μπούμε μέσα τους προετοίμασα. Τους λέω:
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 26 Σεπτεμβρίου 2021
25 Οἱ μὲν οὖν στρατιῶται ταῦτα ἐποίησαν. εἱστήκεισαν δὲ παρὰ τῷ σταυρῷ τοῦ Ἰησοῦ ἡ μήτηρ αὐτοῦ καὶ ἡ ἀδελφὴ τῆς μητρὸς αὐτοῦ, Μαρία ἡ τοῦ Κλωπᾶ καὶ Μαρία ἡ Μαγδαληνή. 26 Ἰησοῦς οὖν ἰδὼν τὴν μητέρα καὶ τὸν μαθητὴν παρεστῶτα ὃν ἠγάπα, λέγει τῇ μητρί αὐτοῦ· Γύναι, ἴδε ὁ υἱός σου, 27 εἶτα λέγει τῷ μαθητῇ· Ἰδοὺ ἡ μήτηρ σου. καὶ ἀπ’ ἐκείνης τῆς ὥρας ἔλαβεν ὁ μαθητὴς αὐτὴν εἰς τὰ ἴδια.
24 Οὗτός ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα, καὶ οἴδαμεν ὅτι ἀληθὴς ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ. 25 ἔστι δὲ καὶ ἄλλα πολλὰ ὅσα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς, ἅτινα ἐὰν γράφηται καθ’ ἕν, οὐδὲ αὐτὸν οἶμαι τὸν κόσμον χωρῆσαι τὰ γραφόμενα βιβλία. Ἀμήν.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021
Πατρὸς παρέστης ἠγαπημένῳ Λόγῳ,
Πάντων μαθητῶν Ἠγαπημένε πλέον.
Πρός γε Θεὸν μετέβη βροντῆς παῖς εἰκάδι ἕκτῃ.
Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021
π. Στέφανος Ἀναγνωστόπουλος: Γνωρίζεις τι γίνεται αν διαβάζεις του Χαιρετισμούς της Παναγίας κάθε μέρα;
Στα παλιά χρόνια, δηλαδή πριν από το 1800, κάποιος εκεί τότε, – υπήρχαν πολλοί λησταί, όπως είναι γνωστό, που στήνανε καρτέρι στα σταυροδρόμια, και λήστευαν τους περαστικούς,– κάποιος λοιπόν απ’ αυτούς τους αρχιληστάς είχε βάλει μερικούς συντρόφους, να στήνουν το καρτέρι τους σε ένα σταυροδρόμι που ήτο αναγκαστικό πέρασμα για τους περαστικούς πεζοπόρους, από τη μια πόλη στην άλλη.
Και όποιος περνούσε, είτε ήταν μόνος του, είτε ήταν δύο είτε τρείς, τους λήστευαν.
Και μετά τους άφηναν να φεύγουν, δεν τους έκαναν κακό. Δεν τους τραυμάτιζαν, δεν τους κακοποιούσαν.
Κάποτε πέρασε απ’ αυτό το σταυροδρόμι και ένας άγιος μοναχός. Εκείνος, – τον σταμάτησαν βέβαια και τον λήστεψαν, τι να πάρουν από έναν μοναχό, τέλος πάντων, ό,τι είχε – δεν έφυγε.