Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ.


ΕΔΩ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ:

Σήμερον τῆς εὐδοκίας Θεοῦ τὸ προοίμιον, καὶ τῆς τῶν ἀνθρώπων σωτηρίας ἡ προκήρυξις ἐν Ναῷ τοῦ Θεοῦ, τρανῶς ἡ Παρθένος δείκνυται, καὶ τὸν Χριστὸν τοῖς πᾶσι προκαταγγέλλεται. Αὐτῇ καὶ ἡμεῖς μεγαλοφώνως βοήσωμεν, Χαῖρε τῆς οἰκονομίας τοῦ Κτίστου ἡ ἐκπλήρωσις.

Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου - Η ΝΟΗΤΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ

 

«…Ἡ περιστερὰ ἡ ἀμόλυντος… ἐν σκηνώματι ἁγίῳ κατοικεῖν ᾑρετίσατο» (ᾠδὴ γ΄, β΄ καν. Εἰσοδ., δ΄ τροπ.)

«Ἡ …ἁγνὴ περιστερὰ προσηνέχθη κατοικεῖν ἐν τῷ οἶκῳ τοῦ Θεοῦ…» (ᾠδὴ ς΄, β΄ καν. Εἰσοδ., γ΄ τροπ.)

ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, 21 Νοεμβρίου εἶνε μεγάλη θεομητορικὴ ἑορτή. Ἡ Ἐκκλησία μας ἑορτάζει τὰ εἰσόδια τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Τὸ μονάκριβο παιδὶ τοῦ Ἰωακεὶμ καὶ τῆς Ἄννης, ὅταν ἔγινε τριῶν ἐτῶν, τὸ πῆραν οἱ ἅγιοι γονεῖς καὶ τὸ πῆγαν στὸ ναὸ τοῦ Σολομῶντος. Καί, κατ᾿ ἐξαίρεσιν, ἐπετράπη νὰ εἰσέλθῃ στὰ ἅγια τῶν ἁγίων, ὅπου «ἅπαξ τοῦ ἐνιαυτοῦ μόνος ὁ ἀρχιερεὺς» εἰσήρχετο (Ἑβρ. 9,7), καὶ ν᾿ ἀφιερωθῇ στὸ Θεό. Καὶ ἔμεινε ἐκεῖ μέχρι τὴν ἡμέρα ποὺ μνηστεύθηκε τὸν Ἰωσήφ.
 
Ἡ Παναγία εἶνε τόσο προσφιλής, ὥστε ὀνομάζεται μὲ πολλὰ ὀνόματα. Ὅπως μιὰ μάνα ἀποκαλεῖ τὸ παιδί της μὲ πολλὰ ἐπίθετα γιὰ νὰ ἐκφράσῃ μ᾿ αὐτὰ τὴν ἀγάπη της, ἔτσι καὶ ὁ λαός μας, ποὺ ἀγαπᾷ τὴν Παναγία σὰ᾿ μάνα του. Ἂν ἀνοίξουμε τὰ βιβλία τῆς Ἐκκλησίας, ἡ Παναγία ἔχει πάνω ἀπὸ ἑκατὸ ὀνόματα. Λέγεται Ἐλεοῦσα, Γοργοεπήκοος, Γλυκοφιλοῦσα, Προυσιώτισσα, Μυρτιδιώτισσα… Ἀνεξάντλητος ὁ κατάλογος τῶν τίτλων της.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 21 Νοεμβρίου 2021

 

Εὐαγγέλιο Ὄρθρου Κυριακῆς, Κατά Λουκᾶ Α'(1) 39-49

᾿Αναστᾶσα δὲ Μαριὰμ ἐν ταῖς ἡμέραις ταύταις ἐπορεύθη εἰς τὴν ὀρεινὴν μετὰ σπουδῆς εἰς πόλιν ᾿Ιούδα, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸν οἶκον Ζαχαρίου καὶ ἠσπάσατο τὴν ᾿Ελισάβετ. καὶ ἐγένετο ὡς ἤκουσεν ἡ ᾿Ελισάβετ τὸν ἀσπασμὸν τῆς Μαρίας, ἐσκίρτησε τὸ βρέφος ἐν τῇ κοιλίᾳ αὐτῆς· καὶ ἐπλήσθη Πνεύματος ῾Αγίου ἡ ᾿Ελισάβετ καὶ ἀνεφώνησε φωνῇ μεγάλῃ καὶ εἶπεν· εὐλογημένη σὺ ἐν γυναιξὶ καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας σου. καὶ πόθεν μοι τοῦτο ἵνα ἔλθῃ ἡ μήτηρ τοῦ Κυρίου μου πρός με; ἰδοὺ γὰρ ὡς ἐγένετο ἡ φωνὴ τοῦ ἀσπασμοῦ σου εἰς τὰ ὦτά μου, ἐσκίρτησε τὸ βρέφος ἐν ἀγαλλιάσει ἐν τῇ κοιλίᾳ μου. καὶ μακαρία ἡ πιστεύσασα ὅτι ἔσται τελείωσις τοῖς λελαλημένοις αὐτῇ παρὰ Κυρίου.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου

 
Ἔνδον τρέφει σε Γαβριὴλ ναοῦ, Κόρη,
Ἥξει δὲ μικρὸν καὶ τὸ Χαῖρέ σοι λέξων.
Βῆ ἱερὸν Μαρίη τέμενος παρὰ εἰκάδι πρώτῃ.

Ἡ εὐσεβὴς Ἄννα σύζυγος τοῦ Ἰωακείμ, πέρασε τὴν ζωή της χωρὶς νὰ μπορέσει νὰ τεκνοποιήσει, καθὼς ἦταν στείρα. Μαζὶ μὲ τὸν Ἰωακεὶμ προσευχόταν θερμὰ στὸν Θεὸ νὰ τὴν ἀξιώσει νὰ φέρει στὸν κόσμο ἕνα παιδί, μὲ τὴν ὑπόσχεση ὅτι θὰ ἀφιέρωνε τὸ τέκνο της σὲ Αὐτόν.

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Περί της συκοφαντίας.

 

Για τη συκοφαντία διαβάζουμε στα Γεροντικά και στα Συναξάρια των Αγίων τα εξής αξιοπρόσεκτα:

Στον Αββά Αντώνιο ήλθε κάποτε ένας αδελφός από κάποιο κοινόβιο, ο οποίος συκοφαντήθηκε για πορνεία. Ήλθαν και οι αδελφοί από το κοινόβιο, για να τον θεραπεύσουν και να τον πάρουν. Αντί, όμως, για αγάπη, του έκαναν έλεγχο και εκείνος προσπαθούσε να απολογηθεί λέγοντας ότι δεν έπεσε σε εκείνο το αμάρτημα. Ο Αββάς Παφνούτιος που βρισκόταν εκεί άκουγε τη συνομιλία και θλιβόταν, για τον τρόπο αντιμετωπίσεως των άλλων αδελφών. Έτσι, βρήκε την ευκαιρία και τους είπε:

Η πραγματική ταπείνωση

 

Εκείνοι που λένε ή κάνουν κάτι χωρίς ταπείνωση, μοιάζουν σαν να κτίζουν μέσα στο χειμώνα ή χωρίς λάσπη. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που βρίσκουν και μαθαίνουν την ταπείνωση με την πείρα και τη γνώση. Κι εκείνοι που επιχειρούν να την περιγράψουν με λόγια, μοιάζουν μ’ αυτούς που προσπαθούν να μετρήσουν την άβυσσο. Εγώ τώρα ο τυφλός, έχοντας σχηματίσει μία αμυδρή εικόνα γι’ αυτό το μεγάλο φως, τολμώ και λέω.

Η πραγματική ταπείνωση ούτε ταπεινολογία έχει, ούτε ταπεινοσχημία· ούτε βιάζει τον κάτοχό της να φρονεί ταπεινά ή να μέμφεται τον εαυτό του για να δείξει ταπείνωση. Κι αυτά βέβαια, σαν διάφοροι τρόποι, είναι αφορμές και σχήματα ταπεινώσεως, εντούτοις η ταπείνωση είναι χάρη και δωρεά που δίνεται άνωθεν. Όπως λένε οι Πατέρες, υπάρχουν δύο ειδών ταπεινώσεις: να θεωρεί κανείς τον εαυτό του κατώτερο όλων και να αποδίδει στο Θεό τα κατορθώματα. Το πρώτο είναι η αρχή, το δεύτερο το τέλος.

Νίκος Ἀντωνιάδης: ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ – TO ΕΚΤΕΛΟΥΝ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ALPHA MAZI ME EYAΓΓΕΛΑΤΟ-ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ-ΣΚΑΪ

Το Μαξίμου και προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε την εντολή. Για την εκτέλεσή μου. 

Τις ώρες που σφυροκοπούσα την εγκληματική οργάνωση με τις αποκαλύψεις για το τεράστιο εισαγγελικό σκάνδαλο στην υπόθεση της Άννας Ψυχογυιού, τις ώρες που προανήγγειλα τη δημοσιοποίηση του στοιχείου που στέλνει στο σπίτι της την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τις ώρες που προανήγγειλα την κατάθεση στο Α.Τ. Αγίου Στεφάνου της μήνυσης κατά του Νίκου Καπραβέλου στο Παπανικολάου για την ανθρωποκτονία της Πασχαλίνας, τις ώρες που προανήγγειλα τη δημοσιοποίηση όλων των λιστών του ΕΚΑΒ με τους εκατοντάδες εμβολιασμένους ασθενείς, τις ώρες που προανήγγειλα τις μηνύσεις κατά των υπουργών και των επιτροπών για τις εγκληματικές εισηγήσεις και αποφάσεις για την αντιμετώπιση των εμβολιασμένων προ εξαμήνου ως πλήρως εμβολιασμένους ενώ οι ίδιοι οι εγκληματίες υπουργοί και ειδικοί  ξεκαθαρίζουν ότι είναι στην πράξη ανεμβολίαστοι και με τις εισηγήσεις και αποφάσεις οι ίδιοι προκαλούν έκρηξη κρουσμάτων, νοσηλειών, διασωληνώσεων και θανάτων, τις ώρες που έχει πάρει φωτιά το πρωτόκολλο του θανάτου στα κολαστήρια και ρίχνω τη βόμβα της επιβεβαίωσης από τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων του ΑΧΕΠΑ του πρωτοκόλλου με τις δολοφονικές διασωληνώσεις ασθενών με 95, 96 και 97 κορεσμό και πλήρη πνευματική διαύγεια. 

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Tό δικτατορικό διάγγελμα τῆς 18ης Νοεμβρίου 2021: Προπαγανδιστικό σεμινάριο προώθησης τοῦ υγειοναζισμοῦ


Ἕνα ἀκόμη ἄθλιο σόου προπαγάνδας παίχτηκε χθὲς στὰ μάτια ἑκατομμυρίων Ἑλλήνων ἀπὸ τὸν δικτάτορα τῆς Ἑλλάδας, ὁ ὁποῖος ξεροκατάπινε κάθε τρεῖς καὶ λίγο.
 
Μίλησε γιὰ ἔξαρση τοῦ τέταρτου κύματος καὶ ὄχι γιὰ πέμπτο κῦμα, ὅπως προφήτευαν οἱ χαρτορίχτρες καὶ οἱ τσιγγάνες τοῦ προπαγανδιστικοῦ μηχανισμοῦ του.
 
Μὲ βάση ποιὰ ἐπιστημονικὰ κριτήρια ὁρίζεται ἡ ἔξαρση ἑνὸς κύματος καὶ μὲ βάση ποιὰ ἡ εἴσοδος σὲ ἕνα αὐτοτελές, νέο κῦμα;
 
Σὲ τί διαφέρει ἕνα πέμπτο κῦμα ἀπὸ τὴν ἔξαρση ἑνὸς ἤδη ὑπάρχοντος κύματος;

Ὁδοιπορικό μέ τόν φακό τοῦ Γιάννη Κατσέα στό μοναστήρι τῆς Παναγίας Ἐλεούσας

 

Κείμενο καὶ φωτογραφίες
Γιάννης Κατσέας
 
Ἡ Βυζαντινὴ Αὐτοκρατορία εἶναι ἡ μακροβιότερη στὸν κόσμο μὲ 1150 χρόνια ἀδιάλειπτης παρουσίας, ἡ κληρονομιά της τεράστια τόσο σὲ Πνευματικὸ ἐπίπεδο ὅσο καὶ πολιτιστικό.

Σήμερα θὰ δοῦμε ἕνα σπουδαῖο Βυζαντινὸ Μοναστήρι ποὺ εἶναι ἔξω ἀπὸ τὰ σημερινὰ σύνορα ποὺ χάραξαν οἱ "φίλοι καὶ σύμμαχοί" μας καὶ συγκεκριμένα στὸ σημερινὸ κρατίδιο-μόρφωμα τῶν Σκοπίων.

Ἄς μὲ συγχωρέσουν οἱ φίλοι ἀναγνῶστες ἀλλὰ καὶ νὰ μὲ σκοτώσει κάποιος ἀδυνατῶ νὰ τὸ ὀνομάσω ἔτσι ὅπως ὑπέγραψαν οἱ προδότες ποὺ μᾶς "κυβερνοῦν".
(σ.σ. Μᾶς βρίσκει ἀπόλυτα σύμφωνους τὸ σχόλιο τοῦ φίλου μας Γιάννη Κατσέα)

Απορίες αδαούς ανθρώπου μέ τρία δράμια μυαλό

 

Γιατί μέ τρία δράμια καί όχι περισσότερο ή λιγότερο; Γιά τόν απλούστατο λόγο, ότι μέ λιγότερα -μάλλον ή πολύ πιθανώς- δέν θά μπορούσα νά γράψω αυτό τό κείμενο καί μέ περισσότερα -μάλλον ή πολύ πιθανώς- μπορεί νά ξεφύγω από τό επίπεδο τού αδαούς καί νά κατηγορηθώ γιά «σκόπιμη» μεταφορά «ψευδών υποθέσεων» ή «ψεύτικων ειδήσεων», ή, ή....

Τό επαναλαμβάνω μέ σθένος. Οι απορίες μου είναι απορίες ενός αφελούς καί «επιστημονικά» πλήρως αδαούς καλοπροαίρετου ανθρώπου, ο οποίος επιζητεί διακαώς πιό εμπεριστατωμένες απαντήσεις από ανθρώπους μέ περισσότερα δράμια μυαλού ή καί έστω μέ μόνο μέ τρία δράμια, έτσι ώστε νά μπορέσω νά διώξω μερικώς ή πλήρως τήν ομίχλη πού «πνίγει καί καταδυναστεύει» τό «θολωμένο μου μυαλό» από τόν φόβο τού αναπόφευκτου από κορωνοϊό θανάτου καί τόν φόβο μου ότι βρίσκομαι σέ καθεστώς πλήρης δουλείας καί δέν τό αντιλαμβάνομαι.

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Έγγραφο-«πύραυλος» του ΓΕΝ «βυθίζει» την κυβέρνηση: «Οι εμβολιασμένοι νοσούν περισσότερο από Covid-19»!


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Έγγραφο-«πύραυλος» του ΓΕΝ «βυθίζει» την κυβέρνηση: «Οι εμβολιασμένοι νοσούν περισσότερο από Covid-19»!

Με ένα έγγραφο του οποίου του περιεχόμενο μοιάζει με τα αποτελέσματα βολής αντιπλοϊκού πυραύλου Exocet στην πολιτική του «τείχους ανοσίας» που δήθεν θα έστηνε η κυβέρνηση με τους μαζικούς εμβολιασμούς (έναν μύθο που υιοθέτησαν βέβαια και οι περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα), συνέταξε το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού και φέρνει σήμερα στην δημοσιότητα το pronews.gr.

Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης: Περί Χάριτος

 

Δεν έφερα τίποτε μαζί μου στο Μοναστήρι, εκτός από τις αμαρτίες μου, και δεν ξέρω γιατί ο Κύριος μου έδωσε, ενώ ήμουν ακόμη νεαρός υποτακτικός, τόση χάρη του Αγίου Πνεύματος, που γέμισαν από χάρη η ψυχή και το σώμα μου. Κι ήταν η χάρη όμοια με τη χάρη των μαρτύρων και το σώμα μου διψούσε να πάθει για τον Χριστό.

Δεν εζητούσα εγώ από τον Κύριο Πνεύμα Άγιο. Δεν ήξερα πως υπάρχει Πνεύμα Άγιο, πως έρχεται στην ψυχή και πώς ενεργεί στην ψυχή. Τώρα όμως χαίρομαι να γράψω γι’ αυτό.
Ω Πνεύμα Άγιο, πόσο Σε αγαπά η ψυχή!

῎Εργα καί διδακτικοί Λόγοι τοῦ π. Κλεόπα. (Μέρος Δ')


31. Πολλές φορές μᾶς ἔλεγε: «'Η 'Εκκλησία εἶναι ἡ μητέρα μας! Μήν ἀφήνετε τήν 'Εκκλησία, διότι ἑνούμεθα δι'Αὐτῆς μέ τόν Χριστό.
'Εδῶ μέσα στήν 'Εκκλησία συναρμονίζονται ἡ Μάρθα καί ἡ Μαρία (δηλ. οἱ πνευματικές καί ὑλικές ἐνασχολήσεις. 'Η Μαρία ἐκπροσωεπῖ την πνευματική μέριμνα, ἐνῶ ἡ Μάρθα τήν ὑλική, κατά τόν περικοπή τοῦ Κυρίου).
Κρατεῖτε τήν τάξι τῶν 'Ακολουθιῶν καί τῆς τραπέζης τοῦ φαγητοῦ, σύμφωνα μέ τό Τυπικό. 'Η 'Εκκλησία μᾶς ἀγκαλιάζει ὅλους».

Νεκτάριος Δαπέργολας: «ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΥΣΤΟΠΙΚΟ ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟ»


 

Ἡ νέα προχτεσινή φασιστική παράκρουση τοῦ τυράννου πού παριστάνει τόν Ἕλληνα πρωθυπουργό, προκάλεσε ἴσως κάποια ἔκπληξη, ἀλλά μόνο ὅσον ἀφορᾶ τήν ἀπόλυτη κορύφωση τοῦ ἤδη παροιμιώδους θράσους του: τό ὅτι δηλαδή βγῆκε καί ἔβγαλε ἕνα διάγγελμα, πού ἀποτελοῦνταν ἀποκλειστικά καί μόνο ἀπό θρασύτατα καί ξεδιάντροπα ψέματα. 
 
Ἀπό τή φράση ὅτι «ὅπου ἔρχεται τό ἐμβόλιο, ὑποχωρεῖ ὁ ἰός» (πράγμα πού δέν ἔχει ἀπολύτως καμία σχέση μέ τήν πραγματικότητα), μέχρι τήν ἐπίκληση τοῦ τί γίνεται στή Δυτική Ευρώπη (ἐνῶ βέβαια αὐτό πού γίνεται ἐκεῖ ὄχι μόνο δέν τόν επιβεβαιώνει, ἀλλά καί τόν διαψεύδει πανηγυρικά) καί μέχρι τό ὅτι τόλμησε νά ξαναμιλήσει γιά «πανδημία τῶν ἀνεμβολίαστων (τήν ὥρα πού ἀκόμη καί μέλη τῆς ἐπιτροπής εἰδικῶν του, ἀλλά καί τῆς κυβέρνησής του ὁμολογοῦν πλέον ἀνοιχτά τό ἀντίθετο). 

ΓΙΑ 9η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 21/11 ΩΡΑ 18:00-20:00

 

«Πᾶνος»

Νίκος Ἀντωνιάδης: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ EMAIL ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ “ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ” Ο ΕΠΙΟΡΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΟΥ !!!



ΟΤΑΝ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙ 18 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΧΑΦΙΕΔΙΣΤΙΙΚΟ EMAIL ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΜΗΝΥΣΕΙ ΣΤΗ ΓΑΔΑ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΩΣΕΙ ΒΟΡΡΑ ΣΤΑ ΣΑΡΚΟΒΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ ΑΛΥΧΤΟΥΝ ΑΠΟ ΧΘΕΣ !!! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑΝ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε. ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΚΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΠΕΤΣΑ !!!

Αναμνήσεις του Βαλααμίτη μοναχού π. Μαρκιανού από προσκύνημα στο Άγιο Όρος (1911)


Στην επιστροφή του από τους Αγίους Τόπους σταμάτησε επί πολλές εβδομάδες στο Άγιον Όρος για να γνωριστεί με τα μοναστήρια και τα ερημητήρια εκεί. Επεδίωξε να έχει συνομιλίες με πνευματικούς ασκητές, οι όποιοι, του έλυσαν πολλές απορίες πού τον είχαν απασχολήσει στην μοναχική του ζωή.

Στο δρόμο προς την κορυφή του Άθωνος πέρασε από την καλύβα του ρουμανικής καταγωγής μεγαλόσχημου μοναχού Ιακώβου. Ο Γέροντας έμενε στον τόπο αυτό ήδη σαράντα χρόνια, τα πρώτα είκοσι σε μία σπηλιά. Μετά του έκτισαν μία μικρή καλύβη. 

Ἅγιος Πορφύριος: Ἂν τὸν πόνο σου…

 

Ὁ Γέροντας Πορφύριος ἀπέφευγε τὴν ὀξύτητα στὶς ἐκφράσεις. Συνιστοῦσε πάντα ὅλα νὰ γίνονται ἁπαλὰ καὶ χωρὶς βία.

— Οἱ τρομακτικὲς μορφὲς ποὺ παίρνει ὁ πονηρὸς καὶ παρουσιάζεται στὸν χριστιανό, ὀφείλον­ται πολὺ συχνὰ στὸν βίαιο τρόπο, μὲ τὸν ὁποῖον ὁ πιστὸς πολεμᾶ τὰ πάθη του, ἔλεγε. 

Τὸ πνεῦμα τοῦ κακοῦ δὲν ἔχει μορφή. 

Οἱ ἄνθρωποι τοῦ δίνουν μορφὴ ἀνάλογα μὲ τὰ βιώματά τους, τὰ γονίδιά τους καὶ τὴν κληρονομικότητά τους.

— Καὶ ὁ Μέγας Ἀντώνιος ποὺ ἔβλεπε τέτοιες μορφές;

—  Ἔ, δὲν ἦταν μέγας καὶ ἅγιος ἀπὸ τὴν ἀρχή, ἔλεγε μὲ χαμόγελο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Προεόρτια Εἰσοδίων Ὑπεραγίας Θεοτόκου

 
Παραμονὴ τῆς μεγάλης Ἑορτῆς.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Χαρὰν προμνηστεύεται, πᾶσιν ἡ Ἄννα νυνί, τῆς λύπης ἀντίθετον, καρπὸν βλαστήσασα, τὴν μόνην Ἀειπάρθενον· ἥνπερ δὴ καὶ προσάγει, τὰς εὐχὰς ἐκπληροῦσα, σήμερον γηθομένη, ἐν Ναῷ τοῦ Κυρίου, ὡς ὄντως ναὸν τοῦ Θεοῦ Λόγον, καὶ Μητέρα Ἁγνήν.

Κοντάκιον. Ἦχος δ’. Ἐπεφάνης σήμερον.
Εὐφροσύνης σήμερον ἡ οἰκουμένη, ἐπληρώθη ἅπασα, ἐν τῇ εὐσήμῳ ἑορτῇ, τῆς Θεοτόκου κραυγάζουσα· Αὕτη ὑπάρχει σκηνὴ ἐπουράνιος.

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Ὀρθοδοξία καί ἰδεολογία - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱)

 

Στὴν διαδικασία τῆς καθάρσεως, τοῦ φωτισμοῦ καὶ τῆς θεώσεως ἔχομε μπροστά μας μία ἐπιστήμη. Αὐτὸ τὸ πρᾶγμα ὅμως μπορεῖ νὰ πολιτικοποιηθῇ; Δηλαδὴ μπορεῖ οἱ Ὀρθόδοξοι νὰ ποῦν π.χ. ὅτι μόνο οἱ Ἀριστεροὶ μποροῦν νὰ ἔχουν νοερὰ προσευχή; Ἢ ὅτι ἐκεῖνος ποὺ ἔχει νοερὰ προσευχὴ εἶναι ὑποχρεωμένος νὰ εἶναι Ἀριστερὸς ἢ Δεξιός; Ὄχι βέβαια.

Ὁπότε ἔχομε μία ἐπιστήμη, ποὺ λέγεται Ὀρθοδοξία, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ ποτὲ νὰ συσχετισθῇ μὲ τὴν Πολιτική. Διότι ὁ ἀγαπῶν τὸν συνάνθρωπό του μεριμνᾷ γιὰ τὸν συνάνθρωπό του, ὁποιοσδήποτε καὶ ἂν εἶναι αὐτὸς ὡς πρὸς τὶς πεποιθήσεις του. Ἐκεῖνο ποὺ ἀπασχολεῖ τὸν Ὀρθόδοξο Χριστιανὸ στὰ ἰδεολογικὰ θέματα εἶναι πρῶτα-πρῶτα τὸ ἐὰν ἡ Ἐκκλησία ἔχῃ τὴν ἐλευθερία νὰ κάνῃ τὸ ἔργο Της, ποὺ εἶναι τὸ νὰ θεραπεύῃ τοὺς ἀρρώστους Της. Ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ τὴν ἔχῃ αὐτὴν τὴν ἐλευθερία.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Σημεῖα τῶν καιρῶν, ὅλο καί πιό ἀποτρόπαια...


Σημεῖα τῶν καιρῶν, ὅλο καί πιό ἀποτρόπαια. Ἀκούσαμε λοιπόν πρό ὁλίγου καιροῦ γιά κάποιον ἱερέα σέ ναό τῆς Πλάκας, πού τέλεσε βάφτιση παιδιοῦ δύο ἀνδρῶν πού συζοῦν μέ σύμφωνο συμβίωσης (τό ποῦ τό βρῆκαν τό παιδί ἐννοεῖται πώς δέν τό ἀναρωτηθήκαμε κἄν - στή νεοεποχίτικη ἑλληνέζικη χωματερή τοῦ Τσίπρα καί τοῦ Κούλη ἐξάλλου ζοῦμε). Διαβάσαμε ὅμως μετά (στό ἐξαιρετικό ἰστολόγιο «Τάς Θύρας») ὅτι δέν τό βάφτισε μόνο (παρέα καί μέ κάποιον π.Βασίλειο), ἀλλά ἔδωσε καί εὐχές στούς εὐτυχεῖς «γονεῖς» (Θεέ μου ἥμαρτον) μέ τά ἐξῆς ἀπίστευτα: «οἱ γονεῖς νά εἴσαστε πάντα ἐρωτευμένοι καί τό παιδί θά βλέπει αὐτήν τήν ἀγάπη πού θά ἔχετε μεταξύ σας, αὐτήν θά ἀναζητήσει ὅταν φύγει ἀπό ἐσᾶς καί θά ἀναζητᾶ πάντα στή ζωή του»!!! 
 
Ταυτόχρονα συνειδητοποιήσαμε ὅτι ὁ λεγάμενος δεν εἶναι κάποιος ἄσημος και…χτεσινός, ἀλλά ὁ γνωστός Ἀλέξανδρος Καριώτογλου, το ἔκπαλαι γνωστός για τή σχέση του μέ τήν πλανεμένη (ψευτο)νεορθόδοξη παρέα τῶν Ράμφων, τῶν Γιανναράδων, τῶν Φάρων καί τῆς μεταπατερικά ἐπηρμένης «Σύναξης». Ὁ ὁποῖος ἐπ’ ἐσχάτων τῶν χρόνων χειροτονήθηκε καί ἱερέας καί (προφανῶς) ἀνέλαβε νά ἐφαρμόσει κάποιες ἀπό τίς…καινοτόμες ἰδέες του στήν ἐνορία πού (κρίμασιν οἶς Κύριος οἶδεν) τοποθετήθηκε.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ἕνας ἐραστής τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου, τῆς Τέχνης καί τῆς Ἀλήθειας ξαναθυμᾷται...

 

Στὸ προφητικὸ σεμινάριο «Ποινικὸ Δίκαιο & Κινηματογράφος» τῆς 18ης Νοεμβρίου 2016 ἐξηγοῦσα στοὺς φοιτητὲς τῆς Νομικῆς Σχολῆς Κομοτηνὴς μία ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τῆς θεωρίας τοῦ ἀντικειμενικοῦ καταλογισμοῦ, ποὺ μετὰ ἀπὸ τέσσερα  ἔμελλε νὰ διαδραματίσει ἕναν κρίσιμο ρόλο στὴ ρητορικὴ τοῦ σημερινοῦ Θαυμαστοῦ Ἀνάποδου Κόσμου.
 
Πρόκειται γιὰ τὴν ἀρχὴ τῆς ἰδίας ὑπευθυνότητας κατὰ μετάφραση τοῦ γερμανικοῦ ὅρου «Eigenverantwortlichkeitsprinzip». Ἔτσι τὴν εἶχα μεταφράσει καὶ στὴ διδακτορικὴ διατριβὴ «Ἀπαγόρευση ἀναδρομῆς καὶ ἀντικειμενικὸς καταλογισμός» (Π.Ν. Σάκκουλας, 1999), ἀλλὰ καὶ σὲ πλῆθος μεταγενέστερων ἄρθρων ἢ βιβλίων στὰ ὁποῖα προσπάθησα νὰ τὴν ἀναλύσω περισσότερο.

H Γερόντισσα Γαλακτία ἔστειλε τὸν Ἅγιο Λουκᾶ τὸν ἰατρὸ καὶ μοῦ ἔκανε χειρουργεῖο

 

H Γερόντισσα Γαλακτία ἔστειλε τὸν Ἅγιο Λουκᾶ τὸν ἰατρὸ καὶ μοῦ ἔκανε χειρουργεῖο
Ὅσο ζοῦμε θὰ διαλαλοῦμε τὴν θαυματουργικὴ δύναμη τῆς Ἁγίας Γερόντισσας!

 Μαρτυρία Στυλιανοῦ Στυλιανάκη καὶ Βαρβάρας Λιοδάκη 
 
Θὰ θέλαμε κι ἐμεῖς μὲ τὴν σειρά μας, νὰ μιλήσουμε γιὰ τὴν Ἁγία Γερόντισσα Γαλακτία.  Ἡ γνωριμία μας ἦταν στὶς 2 Μαΐου 2018.  Θυμᾶμαι τὸ βλέμμα της πολὺ φωτεινό, γλυκό, διαπεραστικὸ καὶ τὸ χαμόγελό της μοναδικό.  Πήγαμε οἰκογενειακῶς 12 φορὲς ἐμεῖς τὸ ἀνδρόγυνο, κάτοικοι Ρεθύμνου καὶ ἡ ἑξάχρονη κόρη μας Ἀργυρῶ Παρασκευή.  Πολλὰ εἶναι τὰ θαυμαστὰ σημεῖα ποὺ ζήσαμε ἀλλὰ θὰ ἀναφέρομε ἐδῶ τὸ πρῶτο μεγάλο θαῦμα στὴν κόρη μας.  

π. Σάββας Αχιλλέως: Απίστευτη προφητεία του 2007

 

Απόσπασμα από την ομιλία του μακαριστού π. Σάββα Αχιλλλέως: "Κατασκευασμένες ασθένειες και εμb0λι@ του Αντιχρίστου! Απόσπασμα από το LIVE 29 (4.10.20): https://youtu.be/04BVCcBlnWw
 ________________________________

Σχόλιο Πᾶνος: Πρὶν χρόνια, ὁ μακαριστὸς π. Σάββας Ἀχιλλέως μᾶς προέτρεπε νὰ ἀποφύγουμε κάθε εἶδος eμβολιασμοῦ γιὰ γρίππη καὶ σήμερα, πρωτοστατοῦν οἱ «ταγοὶ» τῆς Μητσοτακικῆς «Ἐκκλησίας» στὴν προπαγάνδα ὑπέρ αὐτοῦ τοῦ ἐπικίνδυνου σκευάσματος ποὺ τὸ ὀνομάζουν «eμβόλιο» καὶ κάποιοι ἔφτασαν στὴν ἠλιθιότητα γιὰ νὰ μὴν πῶ τίποτα ἄλλο, ὅτι τὸ σκεύασμα αὐτὸ, εἶναι δῶρο καὶ εὐλογία ἀπὸ τὸν Θεό.
 
Ἄκουσον ἄκουσον, «εὐλογία ἀπὸ τὸν Θεό» καὶ πόσα ἄλλα καὶ βλάσφημα ἀκοῦμε κάθε μέρα ἀπὸ κάποιους Ἐπισκόπους καὶ ἁπλοὺς ἱερεῖς.

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ Ἤ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥΣ;

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Ἐπικαιροποιημένα Εἰσαγωγικὰ

Δὲν χόρτασε κολακεῖες καὶ ἐγκώμια ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, τὰ ὁποῖα θὰ ἔπρεπε νὰ ἀπαγορεύσει καὶ ὄχι νὰ τὰ ἐνθαρρύνει ἢ νὰ τὰ προκαλεῖ. Εἶναι καὶ αὐτό, μεταξὺ πολλῶν ἄλλων, μία ἀπόδειξη ὅτι δὲν ἀκολουθεῖ τὸν δρόμο τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι δὲν ἤθελαν νὰ εἶναι ἀρεστοὶ στοὺς ἀνθρώπους, ἀλλὰ στὸν Θεό, ὅπως πολὺ δυνατὰ μᾶς τὸ λέγει ὁ  ἀπόστολος Παῦλος: «Εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην»[1]. Ἐπιδίωξή τους ἦταν νὰ λέγουν καὶ νὰ πράττουν ὄχι τὰ εὐάρεστα ἀλλὰ τὰ θεάρεστα. Ὅσοι διὰ τῆς ἱερωσύνης ἀνέλαβαν νὰ κηρύξουν τὸ Εὐαγγέλιο ὀφείλουν νὰ συμπεριφέρονται «οὐχ ὡς ἀνθρώποις ἀρέσκοντες, ἀλλὰ τῷ Θεῷ τῷ δοκιμάζοντι τὰς καρδίας ἡμῶν», χωρὶς νὰ κολακεύουν ἢ νὰ κολακεύονται, οὔτε νὰ πλουτίζουν καὶ νὰ πλεονεκτοῦν, «οὔτε ἐν λόγῳ κολακείας, οὔτε ἐν προφάσει πλεονεξίας, οὔτε ζητοῦντες ἀπ᾽ ἀνθρώπων δόξαν»[2].