Δευτέρα 11 Απριλίου 2022
Αὐτοί τό «βιολί τους»… Τό μέλλον πού σᾶς ἑτοιμάζουμε
Κέρδισε τόν Παράδεισο, ἐπειδή...
Μέσα σὲ αὐτὴν τὴν ἀδελφότητα ὑπῆρχε ὅμως καὶ ἕνας μεγάλος σὲ ἡλικία παππούλης. Ὁ παππούλης τῆς ἱστορίας μας, λοιπόν, δὲν ἔλεγε ποτὲ καλημέρα καὶ περπατοῦσε πάντα μὲ κατεβασμένο τὸ βλέμμα.
Ὅποτε συναντοῦσε κάποιον ἀδελφό του σταματοῦσε μπροστά του χωρὶς νὰ σηκώσει τὰ μάτια του ἀπὸ τὸ ἔδαφος καὶ κατευθείαν γυρνοῦσε τὴν πλάτη του καὶ ἄλλαζε πορεία. Δὲν πήγαινε ποτὲ στίς Παρακλήσεις καὶ στοὺς Ἑσπερινούς.
Τι κρύβεται πίσω από το αίτημα του Πούτιν να πληρωθεί σε ρούβλια το ρωσικό αέριο; (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν υπέγραψε διάταγμα που απαιτεί από τους αγοραστές ρωσικού φυσικού αερίου από χώρες που θεωρούνται εχθρικές να πληρώνουν σε ρούβλια από την Παρασκευή χρησιμοποιώντας έναν ειδικό λογαριασμό σε ρωσική τράπεζα ή να δουν τα συμβόλαιά τους να διακόπτονται.
Η κίνησή του απορρίφθηκε από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, με τη Γερμανία – τη βιομηχανική δύναμη της Ευρώπης – να την αποκαλεί «πολιτικό εκβιασμό».
Τι κρύβεται πίσω από την εντολή του Πούτιν;
Ἅγιος Παΐσιος: «Τιμὴ Ἁγίου, μίμησις Ἁγίου»
– Ναί, κερνοῦν πνευματικὰ κανταΐφια! Ἅμα γλυκαίνουμε τοὺς Ἁγίους μὲ τὴν ζωή μας, μᾶς κερνοῦν γλυκὰ πνευματικά.
– Γέροντα, πῶς θὰ ἀγαπήσω ἕναν Ἅγιο;
– Ποιόν Ἅγιο θέλεις νὰ ἀγαπήσης;
– Τοὺς Ἁγίους Θεοπάτορες Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννα.
– Ἐσὺ νὰ κάνης εὐχὴ γιὰ μένα στοὺς Ἁγίους Θεοπάτορες νὰ μὲ βοηθοῦν, κι ἐγὼ θὰ εὔχωμαι νὰ τοὺς ἀγαπήσης. Ἐὰν μπορῆς, νὰ διαβάζης κάθε μέρα τὸ Συναξάρι τοῦ Ἁγίου ποὺ γιορτάζει, γιὰ νὰ συνδέεσαι μὲ ὅλους τοὺς Ἁγίους.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Κυριακή 10 Απριλίου 2022
Σοφία Μπεκρῆ: Ἐμβόλιο ζωῆς
Πράγματι, τί σχέση μπορεῖ νὰ ἔχουν οἱ μέχρι τότε προσφερόμενες ζωοθυσίες, καὶ μάλιστα ἑκατόμβες, ἀκόμα καὶ οἱ ἀνθρωποθυσίες, ποὺ γίνονταν γιὰ τὸν ἐξευμενισμὸ τῶν θεῶν, μὲ τὴν ζωηφόρο θυσία τοῦ Χριστοῦ πάνω στὸν Σταυρὸ ποὺ ἔγινε γιὰ τὴν δική μας λύτρωση ἀπὸ τὸ κράτος τῆς ἁμαρτίας καὶ τοῦ θανάτου; Πῶς μπορεῖ νὰ συγκριθῆ ἡ θυσία ἁμαρτωλῶν θυτῶν μὲ τὴν θυσία τοῦ ἀναμάρτητου Σωτῆρος; Ἐὰν τὸ αἷμα ταύρων καὶ τράγων εἶχε τὴν δύναμη νὰ ἐξαγνίσῃ «πρὸς τὴν τῆς σαρκὸς καθαρότητα», πόσο μεγαλύτερη δύναμη μπορεῖ νὰ ἔχει τὸ αἷμα τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ ποὺ προσφέρθηκε ὑπὲρ ἡμῶν «εἰς κάθαρσιν καὶ ἁγιασμὸν ψυχῶν τε καὶ σωμάτων», «εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν» καὶ «εἰς ζωὴν αἰώνιον»;
Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: "The Pispirigkou Show"
Τὸ νέο ἀποχαυνωτικὸ ριάλιτι μιᾶς διανοητικὰ μολυσμένης κοινωνίας
Γράφει ὁ Κωνσταντῖνος Ι. Βαθιώτης
Μιὰ ὁλόκληρη κοινωνία παρακολουθεῖ τὸ νέο ἀποχαυνωτικὸ τηλε-ριάλιτι ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ ἔχει τίτλο "The Pispirigkou Show", κατὰ παράφραση τῆς ἀμερικανικῆς ταινίας τοῦ 1998 "The Truman Show". Σύμφωνα μὲ τὸ σενάριο αὐτῆς τῆς ταινίας, προβάλλεται ἀπὸ τὴν τηλεόραση, καθημερινῶς καὶ ἀδιαλείπτως ἐπὶ 24 ὧρες, ἡ ζωὴ τοῦ Truman Burbank, ὁ ὁποῖος ἀπὸ τὰ γεννοφάσκια του μεγαλώνει σὲ μιὰ τεχνητὴ εἰδυλλιακὴ πολίχνη, δίπλα σὲ ἠθοποιοὺς ποὺ ὑποδύονται ρόλους γιὰ τίς ἀνάγκες τοῦ τηλε-ριάλιτι καί, ἀντιστοίχως, τῆς εἰκονικῆς ζωῆς τοῦ πρωταγωνιστῆ.
π. Στέφανος Αναγνωστόπουλος: Να είμαστε αμίλητοι μέσα στην εκκλησία.
Ἐκείνη τὴν ὥρα μοίραζα Ἀντίδωρο καὶ ὁ συλλειτουργός μου ἔκανε τὴν Κατάλυσι. Εἶχαν δὲν εἶχαν μείνει καμμιὰ δεκαριὰ ἐκκλησιαζόμενοι, γιὰ νὰ πάρουν ἀκόμα Ἀντίδωρο.
Ἑνὸς ἀπ᾿ αὐτοὺς στράφηκε ξαφνικὰ τὸ βλέμμα, ἐνῶ γελοῦσε δυνατά, πρὸς τὸ μέρος τοῦ Ἱεροῦ Βήματος. Εἶδε ἐμένα βέβαια νὰ μοιράζω τὸ Ἀντίδωρο, ἀλλὰ τὸ Τέμπλο μπροστά του νὰ ἔχη ἐξαφανιστῆ!…
Ἡ ματιά του ἔπεσε πρῶτα στὸν π. Π., τὸν ὁποῖο εἶδε νὰ σηκώνη τὸ ἅγιο Ποτήριο, γιὰ νὰ κάνη τὸ ὑπόλοιπο τῆς Καταλύσεως, ταυτόχρονα ὅμως εἶδε ὅλο τὸ Ἱερὸ Βῆμα νὰ εἶναι γεμᾶτο ἀπὸ Ἀγγέλους, οἱ ὁποῖοι ἦταν σὲ στάσι εὐλαβική, μὲ σταυρωμένα τὰ χέρια καὶ σκυμμένο τὸ κεφάλι, σοβαροὶ καὶ στραμμένοι ὅλοι πρὸς τὸ μέρος τοῦ Ἱερέως, ποὺ ἔκανε τὴν Κατάλυσι.
Χρήστος Γεωργιάδης: Η απάντηση λέγεται δημιουργία αυτάρκειας...
Τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε επιβάλλει την αποσύνδεση από τον συστημικό τρόπο ζωής τον οποίον έτσι κι αλλιώς οι νεοταξίτες τον γκρεμίζουν εκ θεμελίων οι ίδιοι με προσχεδιασμένα αφηγήματα (ψευδο-πανδημία, ενεργειακή, επισιτιστική και κλιματική κρίση), το στημένο πόλεμο και ό,τι άλλο εκτοξεύσουν εναντίον μας στην πορεία.
Ζούμε σε πλήρη εξέλιξη την ολομέτωπη επίθεση τους που προσπαθεί να κάνει το βίο αβίωτο στους πολίτες των δυτικών χώρων και κυρίως της Ελλάδος – έτσι ώστε να μας περάσουν στο «σύστημα της κοινωνικής πίστωσης» όπου επιβραβεύεσαι όταν εφαρμόζεις τις άνωθεν ολοκληρωτικές εντολές και τιμωρείσαι με απόλυτο διωγμό μέχρι εξόντωσης όταν αρνηθείς να υπακούσεις.
Δημήτριος Παναγόπουλος: Η πίστη φαίνεται στις θλίψεις
Πολλοί, όταν όλα έρχονται καλά, όπως τα θέλουν, είναι πιστοί.
Πηγαίνουν στην Εκκλησία, ανάβουν κεριά, παρακολουθούν κηρύγματα, προσεύχονται, μελετούν θρησκευτικά βιβλία, συζητούν ωφέλιμα, παίρνουν ενεργό μέρος σε Χριστιανικές Κινήσεις, ενθουσιάζονται για κάθε ευγενικό, υψηλό και ωραίο. Είναι εύθυμοι, είναι γελαστοί, ψάλλουν, τραγουδούν, χαίρονται. Νομίζει κανείς ότι δεν υπάρχουν άλλοι πιο αφοσιωμένοι στον Θεό.
Η σύζυγος δεν βρίσκει λόγους να ευχαριστεί τον Κύριο, διότι ο σύζυγος έρχεται με χέρια γεμάτα. Ο σύζυγος το ίδιο χαίρεται διότι η σύζυγός του είναι καλά στην υγεία, τα παιδιά είναι γερά, η δουλειά πηγαίνει εμπρός.
Ένα γράμμα προς τους Έλληνες (Από τους υγειονομικούς απεργούς πείνας)
Εδώ και επτά ολόκληρους μήνες 7500+2500 γιατροί, νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές, τραυματιοφορείς, μικροβιολόγοι, ακτινοθεραπευτές, οδηγοί ασθενοφόρων, καθαρίστριες, παρασκευαστές, γενετιστές, φαρμακοποιοί και κάθε είδους επαγγελματίες υγείας, που στελεχώνουν εδώ και δεκάδες χρόνια το εθνικό σύστημα υγείας και κάθε είδους δομές υγείας αλλά και ιδιωτικές κλινικές, ιατρεία, φαρμακεία και μικροβιολογικά εργαστήρια της γειτονιάς σας, έχουν καταδικαστεί χωρίς δίκη σε θάνατο δια της πείνας, χωρίς καν προηγούμενη ακρόαση και χωρίς διάπραξη εγκλήματος.
10.000 άνθρωποι μαζί και τα παιδιά τους λόγω μιας ΚΥΑ ζουν με μηδενικό εισόδημα.
Το ηρωικό Μεσολόγγι - 10 Απριλίου 1826
Η
πόλη του Μεσολογγίου είναι κτίσμα της εποχής της τουρκοκρατίας και η
εξέλιξή της σε πόλη θα πρέπει να τοποθετηθεί στους τελευταίους αιώνες
της τουρκικής κυριαρχίας. Στα τέλη του 16ου αι. αναφέρεται ως έρημη
έκταση, που χρησιμοποιείτο ως ιχθυοτροφείο.
Από τον συνοικισμό λοιπόν των ψαράδων, που έμεναν εκεί, σχηματίστηκε στις αρχές ίσως του 17ου αι. ένα μικρό ναυτικό κέντρο το οποίο όμως μέσα σε λίγες δεκαετίες εξελίχθηκε σε σημαντικό εμπορικό λιμάνι. Στον 18ο αι. μάλιστα η εξέλιξη του Μεσολογγίου έγινε εντυπωσιακή: μεσολογγίτικα καράβια διασχίζουν όχι μόνο το Ιόνιο και τις ελληνικές θάλασσες, αλλά και τα νερά της ανατολικής και δυτικής Μεσογείου και του Ατλαντικού, μεταφέροντας εμπορεύματα και αναπτύσσοντας αξιοσημείωτη διαμετακομιστική δραστηριότητα, στο πλαίσιο του οικονομικού ανταγωνισμού μεταξύ Γαλλίας, Αγγλίας και άλλων ευρωπαϊκών ναυτικών κρατών. Το 1726 ιδρύθηκε υποπροξενείο (της Βενετίας) στο Μεσολόγγι με πρώτο πρόξενο τον Νάξιο Σπυρίδωνα Μπαρότση. Στα χρόνια αυτά οι Μεσολογγίτες διαθέτουν πάνω από εβδομήντα πλοία, από τα οποία τα δύο τρίτα είχαν ναυπηγηθεί σε μεσολογγίτικα καρνάγια. Το 1746 έκθεση του Γάλλου προξένου της Άρτας κάνει λόγο για πλήρη κυριαρχία των εμπορικών πλοίων του Μεσολογγίου στις σκάλες του Ιονίου, όπου δεν μπορούν πια να τα συναγωνιστούν ούτε οι Γάλλοι, ούτε οι Νεαπολιτανοί, ούτε οι Σουηδοί.
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ματθ.20,20-28] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ματθ.20,20-28]
Ὁ ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ
Σὲ τόσο μεγάλο βαθμὸ ἔφθασε ἡ ἀδυναμία τῶν μαθητῶν νὰ ἀντιληφθοῦν καθαρὰ τὰ λόγια τοῦ Κυρίου γιὰ τὸ ἐπικείμενο Πάθος καὶ τὴν Ἀνάστασή Του, ὥστε εὐθὺς ἀμέσως νὰ Τὸν πλησιάσουν οἱ υἱοὶ τοῦ Ζεβεδαίου καὶ νὰ συζητήσουν μαζὶ Του γιὰ τὴν πρωτοκαθεδρία ποὺ θὰ ἤθελαν νὰ τοὺς παραχωρήσει στὸ μέλλον· διότι, ὅπως ἀναφέρει ὁ εὐαγγελιστὴς Μᾶρκος, εἶπαν τότε στὸν Κύριο: «Δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου(:Ὅταν ἔλθεις στὴ δόξα σου καὶ ἀνεβεῖς στὸν ἐπίγειο βασιλικὸ θρόνο τοῦ Δαβίδ, βάλε μας νὰ καθίσουμε ὁ ἕνας στὰ δεξιά σου κι ὁ ἄλλος στ᾿ ἀριστερά σου)»[Μᾶρκ.10,37].
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 10 Ἀπριλίου 2022
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 19 - 31
19 Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 20 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἔδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τὴν πλευρὰν αὐτοῦ. ἐχάρησαν οὖν οἱ μαθηταὶ ἰδόντες τὸν Κύριον. 21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· Εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς. 22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· 23 ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται. 24 Θωμᾶς δὲ εἷς ἐκ τῶν δώδεκα ὁ λεγόμενος Δίδυμος, οὐκ ἦν μετ’ αὐτῶν ὅτε ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς. 25 ἔλεγον οὖν αὐτῷ οἱ ἄλλοι μαθηταί· Ἑωράκαμεν τὸν Κύριον. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Ἐὰν μὴ ἴδω ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὸν δάκτυλόν μου εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὴν χεῖρά μου εἰς τὴν πλευρὰν αὐτοῦ, οὐ μὴ πιστεύσω. 26 Καὶ μεθ’ ἡμέρας ὀκτὼ πάλιν ἦσαν ἔσω οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ καὶ Θωμᾶς μετ’ αὐτῶν. ἔρχεται ὁ Ἰησοῦς τῶν θυρῶν κεκλεισμένων, καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον καὶ εἶπεν· Εἰρήνη ὑμῖν. 27 εἶτα λέγει τῷ Θωμᾷ· Φέρε τὸν δάκτυλόν σου ὧδε καὶ ἴδε τὰς χεῖράς μου, καὶ φέρε τὴν χεῖρά σου καὶ βάλε εἰς τὴν πλευράν μου, καὶ μὴ γίνου ἄπιστος, ἀλλὰ πιστός. 28 καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· Ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου. 29 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ὅτι ἑώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες. 30 Πολλὰ μὲν οὖν καὶ ἄλλα σημεῖα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς ἐνώπιον τῶν μαθητῶν αὐτοῦ, ἃ οὐκ ἔστι γεγραμμένα ἐν τῷ βιβλίῳ τούτῳ· 31 ταῦτα δὲ γέγραπται ἵνα πιστεύσητε ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ, καὶ ἵνα πιστεύοντες ζωὴν ἔχητε ἐν τῷ ὀνόματι αὐτοῦ.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
Τὸν ὅστινον γῆ κρύπτε νεκρὸν Μαρίας.
Πρώτῃ Ἀπριλίου Μαρίη θάνεν εὖχος ἐρήμου.
Σάββατο 9 Απριλίου 2022
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ.9,11-14] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ.9,11-14]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Χριστὸς παραγενόμενος ἀρχιερεὺς τῶν μελλόντων ἀγαθῶν διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς, οὐ χειροποιήτου(:Ὁ Χριστὸς ἦλθε ὡς ἀρχιερέας τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, τῶν ἀγαθῶν δηλαδὴ τῆς Καινῆς Διαθήκης. Καὶ εἰσῆλθε στὰ ἐπουράνια Ἅγια τῶν Ἁγίων μέσα ἀπὸ μία ἀνώτερη καὶ τελειότερη σκηνή, ποὺ δὲν κατασκευάστηκε ἀπὸ χέρια ἀνθρώπων. Δηλαδὴ δὲν εἰσῆλθε μέσα ἀπὸ μία ἐπίγεια σκηνή, ὅπως ἦταν ἡ Σκηνὴ τοῦ Μαρτυρίου, ἀλλὰ δεδομένου ὅτι τὸ σῶμα Του ἦταν ἡ σκηνὴ καὶ κατοικία τοῦ Θεοῦ Λόγου, ἀσυγκρίτως ἀνώτερη καὶ τελειότερη, εἰσῆλθε μέσα ἀπὸ τὴ σκηνὴ αὐτὴ τοῦ σώματός Του)»[Ἑβρ.9,11].
Ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας στόν FOCUS γιά τίς εἰκόνες ντροπῆς μέσα στήν ἑλληνική Βουλή
ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ !
Στις 17 Απριλίου, 2018 - Ο πρώην υπάλληλος της CIA, Δρ Charles Morgan (ειδικός στη νευροβιολογία) μιλάει σε δόκιμους και καθηγητές στο West Point (Ακαδημία) για μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της επιστήμης των ανθρώπων στον πόλεμο. Η νευροβιολογική και εγκληματολογική έρευνα του Dr. Morgan τον έχει καθιερώσει ως διεθνή εμπειρογνώμονα σε θέματα διαταραχής μετατραυματικού στρες, μνήμης αυτόπτων μαρτύρων και ανθρώπινων ικανοτήτων σε συνθήκες υψηλού στρες. Η εκδήλωση οργανώθηκε και φιλοξενήθηκε από το Ινστιτούτο Σύγχρονου Πολέμου στο West Point.
Ο Δρ Charles Morgan αναφέρεται στις επαναστατικές ανακαλύψεις του υπόγειου κόσμου του βιο-χάκινγκ και στο πώς αυτές μπορούν να είναι δυνητικά σπουδαίες ή καταστροφικές, ανάλογα με το ποιος χρησιμοποιείται η γνώση.
Σοφία Μπεκρῆ: «Χαῖρε, ἡ πόλις τοῦ Παμβασιλέως»
Ὁ χαρακτηρισμὸς τῆς Παναγίας ὡς «πόλεως τοῦ (βασιλέως) Θεοῦ» προέρχεται ἀπὸ τὸν προφήτη Δαυίδ: «Τοῦ ποταμοῦ τὰ ὁρμήματα εὐφραίνουσιν τὴν πόλιν τοῦ Θεοῦ. ἠγίασε τὸ σκήνωμα αὐτοῦ ὁ Ὕψιστος» (45ο ψαλμός, στ. 5). Οἱ θεόπνευστοι Πατέρες βλέπουν σ’ αὐτὴν τὴν «πόλιν» τὴν προτύπωση τῆς Παναγίας, ὁ δὲ Ἰωάννης Δαμασκηνὸς ἑρμηνεύει ὅτι τὰ ὁρμήματα τοῦ ποταμοῦ εἶναι οἱ ποταμοὶ τῶν δωρεῶν τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ποὺ κατέκλυσαν ὅλη της τὴν ὕπαρξη καὶ τὴν χαρίτωσαν, ὥστε νὰ ἁγιαστῆ, πρὶν ἀκόμη κατέλθη ὁ Ὕψιστος καὶ τὴν ἐπισκιάσῃ μὲ τὴν πρόσθετη χάρη Του.
Δημήτρης Νατσιός: Μήπως στήν Γαλλία γίνει ἡ μεγάλη ἔκρηξη;
Ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ: Ἕνα μήνυμα γιά τό σύγχρονο κόσμο
Ἀπό τί ὑποφέρει; Κατ᾿ ἀρχάς ἀπό τό ὅτι ἔχασε τήν πίστη του.
«Ἰδού ἡμέραι ἔρχονται, λέγει Κύριος, καί ἐξαποστελῶ λιμόν ἐπί τήν γῆν, οὐ λιμόν ἄρτων οὐδέ δίψαν ὕδατος, ἀλλά λιμόν τοῦ ἀκοῦσαι τόν λόγον Κυρίου καί σαλευθήσονται ὕδατα ἀπό τῆς θαλάσσης ἕως θαλάσσης, καί ἀπό βορρᾶ ἕως ἀνατολῶν περιδραμοῦνται ζητοῦντες τὀν λόγον τοῦ Κυρίου καί οὐ μή εὕρωσιν». (Ἀμώς 8, 11-12).
Χρήστος Μαντζιάρης : Η Γερμανία φέρνει πόλεμο στα Βαλκάνια
Όταν ο Πούτιν αναφερόταν πριν απ’ ολίγες ημέρες στις «πονηριές» της Γερμανίας και την προειδοποίησε ότι το Βερολίνο απέχει μόνο 7 ώρες οδικώς από την Ρωσία, είχε υπόψιν του τις υπουλότατες κινήσεις της Γερμανίας, και, στα Βαλκάνια. Οι πονηριές της Γερμανίας καρποφόρησαν για λίγο με την Συνθήκη των Πρεσπών, που σημαίνει ότι σε ενδεχόμενο πόλεμο στα Βαλκάνια η Ελλάς θα είναι πρωταγωνιστής καθόσον μας αμφισβητούν επισήμως τα βόρεια και ανατολικά σύνορά μας.
Η Γερμανία σχεδιάζει να πυροδοτήσει πόλεμο στα Βαλκάνια ώστε να πάρει αυτά που ονειρεύεται αιώνες τώρα. Βρίσκει την εποχή ευνοϊκή γι αυτήν και ξεκίνησε την εμπλοκή της στα εσωτερικά της Βοσνίας – Ερζεγοβίνης (Β-Ε) με σκοπό να «την σώσει». Προφανώς εκτιμά ότι εφόσον οι Ρώσοι είναι μπλεγμένοι στην Ουκρανία, δεν θα μπορέσουν να επέμβουν στα Βαλκάνια για να σώσουν το προπύργιό τους, την Σερβία. Αλλά αν επέμβουν θ’ αδυνατήσει το μέτωπο της Ουκρανίας. Έτσι ή αλλιώς η Γερμανία εκτιμά ότι θα φέρει την Ρωσία σε δύσκολη θέση και πιστεύει ότι θα ευνοηθεί σε κάθε περίπτωση.
Ε΄ ΚΥΡΙΑΚH ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ
Ε΄ ΚΥΡΙΑΚH ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΩΤΗΡΙΑ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ
Ὑπάρχουν μερικὰ θαλάσσια μέρη ποὺ τρέφουν μεγάλα κητώδη θηρία. Ὅσοι λοιπὸν πλέουν σὲ αὐτὰ τὰ μέρη κρεμοῦν κώδωνες στὰ πλευρὰ τῶν πλοίων, ὥστε τὰ θηρία τρομαγμένα ἀπὸ τὸν ἦχο τους νὰ φεύγουν. Καὶ τοῦ δικοῦ μας βίου ἡ θάλασσα τρέφει πολλὰ καὶ φοβερότερα θηρία, τὰ πονηρὰ πάθη δηλαδὴ καὶ τοὺς ἐφόρους τῶν παθῶν, τοὺς δαίμονες, ποὺ εἶναι πονηρότεροι. Ἐπιπλέει σὲ αὐτὴ τὴ θάλασσα σὰν πλοῖο ἡ Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ καὶ ἀντὶ γιὰ κώδωνες ἔχει τοὺς πνευματικοὺς διδασκάλους, ὥστε μὲ τὸν ἱερὸ ἦχο τῆς διδασκαλίας τοὺς νʼ ἀπομακρύνει τὰ νοητὰ θηρία. Αὐτὸ προφανῶς προτυπώνοντας ἡ στολὴ τοῦ Ἀαρῶν, εἶχε εὔηχους κώδωνες ραμμένους στὰ ἄκρα της καὶ σύμφωνα μὲ ὅσα εἶχαν θεσμοθετηθεῖ, ἔπρεπε νὰ ἀκούγεται ὁ ἦχος τους, ὅταν λειτουργοῦσε ὁ Ἀαρῶν.
Χρήστος Γεωργιάδης: Μακριά από τα σκουπίδια των νεοταξιτών...
Ο μεσάζων μεταξύ των νεοταξιτών και του κοινού-στόχου (ο πληθυσμός κάθε χώρας) είναι τα συστημικά μέσα. Αυτά στην πραγματικότητα είναι ένα τεράστιο παγκόσμιο σύμπλεγμα, ένα μονολιθικό εργοστάσιο που με αρρωστημένο αμόκ παράγει συνεχώς σκουπίδια. Ξερνάει δηλαδή τοξική ύλη η οποία γίνεται το πιο επικίνδυνο δηλητήριο του μυαλού που εμποδίζει την αντίληψη της πραγματικότητας και χειραγωγεί τη σκέψη.
Αυτός ο κακόβουλος μηχανισμός δουλεύει αδιάλειπτα δεκαετίες τώρα εξελισσόμενος σε μια εντατικοποιημένη επίθεση-κατακλυσμό που πνίγει με νεοταξικά σκουπίδια την κοινωνία. Το αποτέλεσμα είναι τραγικό και είναι μπροστά στα μάτια μας. Μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων σε κάθε χώρα αναμασά αυτά τα σκουπίδια. Δεν έχει δηλαδή άλλη άποψη πέρα από αυτή που του εκπέμπουν και του δείχνουν. Ως πειθήνιος και αφελής δέκτης «παίρνει γραμμή» ώστε να έχει για κάθε ζήτημα τη θέση που θέλει το κατεστημένο (η οποία φυσικά είναι ολέθρια για τη ζωή του αφού προάγει αποκλειστικά το σχέδιο των νεοταξιτών τυράννων).
Άγιος Πορφύριος: Άδικα τον απέλυσες δεν ήταν κλέφτης
«Στο χωριό σου», τον ρωτά ο Γέρων Πορφύριος, «δεν έκανες κανένα κακό;»
«Όχι», απάντησε εκείνος. «Είμαστε πλούσια οικογένεια.
Ο πατέρας μου πέθανε και μου άφησε όλη την περιουσία του. Και για να καταλάβετε ότι είμαι καλός άνθρωπος, θα σας πω ένα παράδειγμα.