Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Οι «αρχές» του Φόρειν ΄Οφις που δεν σταμάτησαν την δεύτερη τουρκική εισβολή!

 
 

Συγχώρεση από τον Θεό!

Έχω γράψει για την ομολογία του τότε Υπ. Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας του Ηνωμένου Βασιλείου Τζέιμς Κάλλαχαν στην Επιτροπή του Βρετανικού Κοινοβουλίου -που ερεύνησε γιατί το ΗΒ ως εγγυήτρια δεν σταμάτησε τις εισβολές – για τις πραγματικές προθέσεις τους να προχωρήσουν με την εισβολή.  O Κάλλαχαν παραδέχθηκε ότι συμμερίστηκαν τις τουρκικές θέσεις ότι το Σύνταγμα είχε καταρρεύσει το 1963/64 και έπρεπε να αλλάξει το στάτους κβο της Κυπριακής Δημοκρατίας… χρησιμοποίησαν το αδικαιολόγητο ότι και επειδή οι ΗΠΑ δεν θα ανελάμβαναν δράση έτσι δεν μπορούσαν ούτε οι ίδιοι κτλ.   (Βλέπε άρθρο Φ.Α. στη «Σ» 10/9/2015 «Οι πραγματικές προθέσεις του Λονδίνου».)

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς: Ἐπιστολὴ σ΄ ἕνα κάτοικο τοῦ Ζέμουν γιὰ τὴν καταστροφὴ τῶν Σοδόμων

 

«Γιατί ὁ Θεὸς κατέστρεψε τὰ Σόδομα;», ρωτᾶτε. Μὰ δὲν σᾶς κατέστη σαφὲς ἀπὸ τὴν ἴδια τὴ Γραφὴ τοῦ Θεοῦ; «Εἶπε δὲ Κύριος· κραυγὴ Σοδόμων καὶ Γομόρρας πεπλήθυνται πρὸς με, καὶ αἱ ἁμαρτίαι αὐτῶν μεγάλαι σφόδρα» (Γεν. 18, 20). Καὶ ὅτι ἡ ἁμαρτία Σοδόμων ἦταν ὄντως πολὺ μεγάλη καὶ σφοδρή, φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸ ὅτι δὲν εἶχαν βρεθεῖ οὔτε δέκα δίκαιοι. 

Ελευθέριος Ανδρώνης: Ο Σωτήρης Τσιόδρας ξεπρόβαλε από το καβούκι του «ακαταδίωκτου» και παραπονέθηκε πως χάθηκε η εμπιστοσύνη στην επιστήμη!

 


Είναι γνωστό πως ο Σωτήρης Τσιόδρας πέρα από το «ακαταδίωκτο» έχει και το «αλάθητο», και φρόντισε για άλλη μια φορά να μας το υπενθυμίσει.
 

Ποιος είναι ο επιστήμονας με περγαμηνές, που πρωτοστάτησε στην καλλιέργεια της μαζικής τρομοκρατίας, αφού ήταν εκείνος που με καμάρι εισηγήθηκε το πρωτόκολλο υπερκαταγραφής των θανάτων, που «βαφτίζονταν» ως θύματα του κορονοϊού είτε πεθαίνοντας ΑΠΟ, είτε πεθαίνοντας ΜΕ Covid;

Νέα πορεία Πακιστανών στο κέντρο της Αθήνας: Με μεγάφωνα και τραγούδια γιόρτασαν γενέθλια - βίντεο

 

Έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ

Συχνότατες  είναι πλέον οι πορείες των Πακιστανών στην Αθήνα για οποιαδήποτε αιτία. Αυτή τη φορά αφορμή ήταν τα γενέθλια του Μωάμεθ (Eid Milad un Nabi).

Να σημειωθεί πως οι Πακιστανοί  στα χέρια τους κρατούσαν σημαίες της ακραίας ισλαμιστικής οργάνωσης Dawat-e-islami, κραυγάζοντας: Labaik Allahuma Labaik, la sharika” που σημαίνει «Είμαι στην υπηρεσία σου, ω Αλλάχ. Όλοι οι έπαινοι, ευχαριστίες κι ευλογίες. Όλη η κυριαρχία για σένα» 

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 33ον)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 
 Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ὁ Γέροντας Αὐγουστῖνος διηγεῖται·

«Ὅταν πῆγα στὴ Θεσσαλονίκη, περνώντας ἀπὸ ἕνα δρόμο εἶδα ἕνα κτήριο πολὺ παράξενο καὶ ρώτησα ἕναν μικρὸ ποὺ ἔπαιζε ἐκεῖ:

-Τίνος εἶνε αὐτὸ τὸ σπίτι; Καὶ ὁ μικρὸς μοῦ ἀπήντησε:

Τί είναι γυναίκα; (What is a Woman?) [Η ΤΑΙΝΙΑ] - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!

 

Τί είναι  γυναίκα; Προκλητική και ενοχλητική ερώτηση… Υπάρχουν φύλα; Είναι «κοινωνική κατασκευή» οι ρόλοι των φύλων και τα ίδια τα φύλα; Μπορεί πράγματι μια γυναίκα να «παγιδευτεί στο σώμα ενός άνδρα»; Μπορεί ένας άνδρας να  διεκδικήσει να θεωρείται «γυναίκα» κάνοντας μία απλή δήλωση συναισθημάτων; Το να γεννηθείς γυναίκα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα; Πιστεύαμε μέχρι τώρα ότι το να είσαι γυναίκα έχει σχέση με τη βιολογία, αλλά τώρα τελευταία θέλουν να μας διαβεβαιώνουν ότι αυτό πια δεν ισχύει.

Είναι «γυναίκα» το παρδαλό μασκάρεμα, οι ορμόνες, τα προσθετικά, τα χειρουργεία και η μπογιά; Στη γυναίκα υπάρχουν χρωμοσώματα, γονίδια, γεννητικά όργανα, αναπαραγωγική λειτουργία, κύηση, θηλασμός, κάθε όργανο είναι κατασκευασμένο και κυριολεκτικά μιλάει σε «γυναικεία» γλώσσα. Σκελετός, εγκέφαλος, σπλάγχνα, βιοχημεία, ψυχολογία, οι ασθένειες, θεραπείες, όλα διαφέρουν ανάμεσα στη γυναίκα και στον άντρα. Ποιός μπορεί στα σοβαρά να υποστηρίξει πως γίνεται γυναίκα όποιος έτσι αισθάνθηκε, έτσι νόμισε με το μυαλό του; Ο Matt Walsh ρώτησε ευθέως τους «ειδικούς». Ανακαλύπτει ότι κανένας - γιατροί, θεραπευτές, ψυχίατροι ή πολιτικοί- δεν είναι σε θέση να ορίσει στη πράξη τη λέξη «γυναίκα».

Κων/νος Βαθιώτης: Η φάρμα των ζώων στην εποχή της παγκόσμιας δικτατορίας 8/10/22 (ΒΙΝΤΕΟ)

 

Αύριο στην Δράμα θα επιχειρήσω να εξηγήσω το δράμα που ζούμε την τελευταία τριετία, συγκρίνοντάς το με την οργουελική φάρμα των ζώων, η οποία έχει πολλά κοινά σημεία με την Παγκόσμια Δικτατορία, επιβληθείσα από την Νέα Τάξη Πραγμάτων και την δαιμονική ελίτ του αόρατου μαριονετίστα. 
 
Λογικά, είναι η τελευταία ομιλία μου σε πλατεία μπροστά στους βασανισμένους υγειονομικούς, αφού εκτιμάται ότι, όσον ούπω, η απάνθρωπη και αυταρχική κυβέρνηση της Ν.έας Δ.ικτατορίας θα ανακαλέσει τους παραπεταμένους πάλαι ποτέ ήρωες και νυν αποδιοπομπαίους τράγους της στον εργασιακό τους χώρο. 
 
Δυστυχώς, η ομιλία μου αυτή γειτνιάζει χρονικά με την αυτοκτονία της απελπισμένης Χρυσάνθης, η οποία θα έπρεπε να συγκλονίζει κάθε άνθρωπο και προπάντων κάθε ποινικολόγο. Επομένως, η ομιλία μου, εκτός του προγραμματισμένου θέματος, θα εμπλουτισθεί και με μια σύντομη ανάλυση του ζοφερού αυτού συμβάντος. 

Παππούς Χατζηφλουρέντζος (Φλουρέντζος Μιχαήλ Πατσιάς)

 
 
Της Μηλιάς το κλέος
του Αντώνη Αντωνίου.
 
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ Ὅσιος Χατζηφλουρέντζος ἐκ Μηλιᾶς Ἀμμοχώστου ὁ Κύπριος (1969, Ἱερά Μονή Παναγίας Αὐγασίδας)· 
 
Γεννήθηκε στο χωριό Μηλιά Αμμοχώστου το έτος 1901. Η πίστη και η αγάπη του προς το Θεό ήταν μεγάλη. Ο ασκητικότατος τρόπος της ζωής του και τα προφητικά του λόγια τον έκαναν να μοιάζει με τρελό. Σχολείο δεν πήγε και για μεγάλο μέρος της ζωής του δεν ήξερε να διαβάζει. Αρχικά δεν αγωνιζόταν πνευματικά και ζούσε μια συνηθισμένη κοσμική ζωή μέχρι που μια ασήμαντη αφορμή έγινε αιτία να φωτιστεί η ψυχή του και να γεμίσει από Θείο πόθο για τον Κύριο μας και για κάθε πνευματική αρετή. Όταν έγινε περίπου 40 χρονών από Θείο ζήλο ξεκίνησε να περιεργάζεται και να μελετά δειλά-δειλά τα ιερά βιβλία της εκκλησίας και σύντομα έμαθε να διαβάζει. Στο επάγγελμα ήταν γεωκτηνοτρόφος ενώ αργότερα ασχολήθηκε με πολλές διαφορετικές εργασίες όπως κτίστης, καλλικάς κα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Εὐλάμπιος καὶ Εὐλαμπία τὰ ἀδέλφια

 
Καὶ προφθάσασα τὴν τομὴν Εὐλαμπία.
Εὐλαμπίῳ τμηθέντι κοινωνεῖ στέφους.
Τμήθησαν δεκάτῃ Εὐλάμπιος ἠδὲ ἀδελφή.

Ἔζησαν στὰ χρόνια του αὐτοκράτορα Μαξιμιανοῦ (296 μ.Χ.). Ὁ διωγμὸς κατὰ τῶν χριστιανῶν ἦταν σκληρὸς καὶ ἀνελέητος. Γι’ αὐτό, ὁ Εὐλάμπιος καὶ ἡ ἀδελφή του Εὐλαμπία κρύβονταν μαζὶ μὲ ἄλλους χριστιανοὺς στὸ βουνό.

Ἐκεῖ, ζοῦσαν καλλιεργώντας τὴν προσευχὴ καὶ τὴ μελέτη τῶν Ἱερῶν Γραφῶν.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Ο άγιος Νικόλαος Αχρίδος ομιλεί για τον άγιο Σιλουανό


Ο άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (1880-1956), Επίσκοπος Αχρίδος και μετέπειτα Ζίτσης, υπήρξε συγγραφέας πολυγραφότατος και εύγλωττος κήρυκας του Ευαγγελίου του Χριστού. Γι’ αυτό πολύ εύστοχα απεκλήθη από το πλήρωμα της σερβικής Εκκλησίας «Χρυσόστομος της Σερβίας». 
 
Το έτος 1920 ήλθε για πρώτη φορά στο Άγιον Όρος και έκτοτε το επισκεπτόταν πολύ συχνά. Εδώ γνωρίσθηκε και με τον άγιο Σιλουανό. Τα γεγονότα αυτά σημάδεψαν όλη την μετέπειτα πνευματική του πορεία. Λόγω της αγιότητας του βίου του και της μεγάλης ακτινοβολίας του στον λαό του Θεού, και μάλιστα στους νέους, θεωρήθηκε άκρως επικίνδυνος από τα στρατεύματα των Ναζί. Τα πυροβόλα τους έβαλλαν επί ημέρες στην Μονή της Ζίτσης, όπου έμενε ο άγιος Ιεράρχης, για να τον εξοντώσουν. Παρά ταύτα διεφυλάχθη αβλαβής. 

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 32ον)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Βάσει τῆς ὑπ᾿ ἀριθ. 1774/1943 ἀποφάσεως τῆς Ἱ. Συνόδου ὁ π. Αὐγουστῖνος ἀπεσπάσθη στὴν Ἱερὰ Μητρόπολι Θεσσαλονίκης καὶ στὶς γειτονικὲς Μητροπόλεις. Κηρύττε, ἔψαλλε τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ καὶ συνέπαιρνε τὰ πλήθη, ὅμως καὶ ἐκεῖ νέοι διωγμοὶ τὸν περιμέναν.

Στη Βουλή των Λόρδων θα βγάλει λόγο ανδροειδές σε παγκόσμια πρωτιά- ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ - βίντεο

 

(σ.σ. Ὄμορφος κόσμος «ἠθικὸς», «ἀγγελικὰ» πλασμένος)
 
Το λένε Ai-Da και είναι ένα ανδροειδές με καλλιτεχνικές ικανότητες.

Το ανδροειδές, που έχει γυναικεία εμφάνιση, θα εμφανισθεί την προσεχή Τετάρτη στη Βουλή των Λόρδων και θα μιλήσει. Κάτι τέτοιο θα συμβεί για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της Βρετανίας και ενδεχομένως αποτελεί παγκόσμια πρωτιά.

Το θέμα της ομιλίας του θα είναι, αν η δημιουργικότητα απειλείται από την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία γενικότερα και θα απευθυνθεί στην επιτροπή Επικοινωνιών και Ψηφιακής Τεχνολογίας της Βουλής των Λόρδων. Η Ai-Da θα μιλήσει για την εξέλιξη και την σχέση της τεχνολογίας σε τομείς, όπως οι καλές τέχνες, το σχέδιο, η μόδα και η μουσική, μάλλον ως ειδικός, αφού εδώ και χρόνια αποτελεί πόνημα ενός ερευνητικού πρότζεκτ που την κατέστησε ικανή να ζωγραφίζει και να γράφει δικά της ποιήματα.

Όλοι εδώ παιδιά του Θεού είναι Παππούλη μου όπως και εγώ. Συγγενείς μου είναι όλοι!


Διηγείται ο π. Νικόλαος Αμαραντίδης :ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΓΙΑΓΙΆ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.. Κάθε μέρα από νωρίς το πρωί στα Κοιμητήρια, μια συμπαθέστατη γιαγιά έρχεται στον ναό τον Αγίων Πάντων εδώ στη Δράμα και αφού περάσει από το εκκλησάκι να ασπαστεί την εικόνα, θα ανάψει τα κεράκια της, θα μου δώσει εμένα καραμελίτσα, θα μου πει "ΔΌΞΑ ΤΩ ΘΕΩ που ξημέρωσε και σήμερα" και θα αρχίσει ένα σκληρό αγώνα προσφοράς έως και το μεσημέρι, να ανάβει τα καντηλάκια των κεκοιμημένων με δικό της λάδι και να προσεύχεται για αυτούς με τον δικό της τρόπο.

Όταν το πράσινο γίνεται καφέ – και κανείς δεν το παρατηρεί

 

γράφει ο Peter Koenig

Φανταστείτε – υπάρχει ένα Πράσινο Κίνημα, υποτίθεται ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον, φιλικό προς τους ανθρώπους. Έχει μια σχετικά σύντομη ιστορία, περίπου 20 με 30 χρόνια, ίσως;

Σε ποιον δεν θα άρεσε αυτό; Το πράσινο είναι όμορφο. Προσποιείται ότι προστατεύει τη Μητέρα Γη και την Ανθρωπότητα. Με την πάροδο των ετών, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μετατρέπεται σε πολιτικό κόμμα. «Οι Πράσινοι». Αυξάνεται ολοένα και περισσότερο σε όλη την παγκόσμια Δύση.

Μιλάνε και προδικάζουν κατά του σπάταλου τρόπου ζωής των ανθρώπων. Προωθούν τα βιολογικά τρόφιμα και αγωνίζονται κατά των γενετικά τροποποιημένων ή ΓΤΟ τροφίμων.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 7,11-17] ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΪΝ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 7,11-17]

           ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

       ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΪΝ

        Ο μέγας Παύλος, αποδεικνύοντας το θείο και κοινωφελές της πίστεως και εξαγγέλλοντας τα έργα της και τα κατορθώματα και τους καρπούς και την δύναμή της, αρχίζει από τους αιώνες, από τους οποίους δεν υπάρχει τίποτε αρχαιότερο. Λέει ότι «Πίστει νοομεν κατηρτίσθαι τος αἰῶνας ήματι Θεο, ες τ μ κ φαινομένων τ βλεπόμενα γεγονέναι(:Με την πίστη και όχι με τις εξωτερικές μας αισθήσεις κατανοούμε και γνωρίζουμε ότι ο ορατός κόσμος, που έγινε μέσα στον χρόνο, δημιουργήθηκε άρτιος και αρμονικός με τον λόγο και το πρόσταγμα του Θεού. Και συνεπώς όσα κτίσματα βλέπουμε τώρα, έχουν γίνει ενώ δεν υπήρχαν πριν και δεν φαίνονταν με τις σωματικές αισθήσεις)»[Εβρ.11,3], και τελειώνει με την μελλοντική παγκόσμια ανάσταση και την τελείωση των αγίων που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκειά της και που τίποτα δεν είναι τελειότερο από αυτήν[ βλ. Εβρ.11,39-40:

ΓΙΑ 44η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9/10 ΩΡΑ 18:00-20:00

 

Οι Υγειονομικοί σε αναστολή Αθήνας και Πειραιά, σας προσκαλούμε για 44η Κυριακή στην Πλατεία Συντάγματος 18:00-20:00.
 
Ο αγώνας μας συνεχίζεται για την άρση της αντιεπιστημονικής και παράλογης υποχρεωτικότητας,για την δικαιοσύνη και το αυτεξούσιο.

Λάμπρος Σκόντζος: Η ένωση των "Εκκλησιών", πραγματικότητα ή ουτοπία; (Βίντεο)


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: 13/09/22 
 
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ: Λάμπρος Σκόντζος: Θεολόγος, αρθρογράφος 
 
Ο Χριστός ίδρυσε μια Εκκλησία και όρισε τις αρχές που θα επιτελεί την σώζουσα αποστολή της στον κόσμο. Όρισε επίσης και τις προϋποθέσεις της ενότητάς της.Υπάρχουν εκείνοι που μιλούν με αισιοδοξία για την λεγομένη ένωση των εκκλησιών και εκείνοι οι οποίοι αμφισβητούν την πραγματοποίησή της. 
 
Είναι δυνατόν να διαιρεθεί η Εκκλησία; Μπορεί να γίνει η επανένωση του πολυδιασπασμένου χριστιανικού κόσμου; Τι τον οδήγησε τελικά στη διάσπασή του; 
 
Τι είναι αίρεση και πόσο κακό προκαλεί στο εκκλησιαστικό σώμα; 
 
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αιρέσεως και σχίσματος; 
 
Πως αντιμετώπισε η Εκκλησία το πρόβλημα των αιρέσεων και των σχισμάτων; 

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 9 Ὀκτωβρίου 2022

 

 Ἑωθινόν
 
Ἦχος πλ. δ' - Ἑωθινόν Ϛ´
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΔ´ 36 - 53

36 Ταῦτα δὲ αὐτῶν λαλούντων αὐτὸς ὁ Ἰησοῦς ἔστη ἐν μέσῳ αὐτῶν καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 37 πτοηθέντες δὲ καὶ ἔμφοβοι γενόμενοι ἐδόκουν πνεῦμα θεωρεῖν. 38 καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Τί τεταραγμένοι ἐστέ, καὶ διατί διαλογισμοὶ ἀναβαίνουσιν ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν; 39 ἴδετε τὰς χεῖράς μου καὶ τοὺς πόδας μου, ὅτι αὐτὸς ἐγώ εἰμι· ψηλαφήσατέ με καὶ ἴδετε, ὅτι πνεῦμα σάρκα καὶ ὀστέα οὐκ ἔχει καθὼς ἐμὲ θεωρεῖτε ἔχοντα. 40 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐπέδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τοὺς πόδας. 41 ἔτι δὲ ἀπιστούντων αὐτῶν ἀπὸ τῆς χαρᾶς καὶ θαυμαζόντων εἶπεν αὐτοῖς· Ἔχετέ τι βρώσιμον ἐνθάδε; 42 οἱ δὲ ἐπέδωκαν αὐτῷ ἰχθύος ὀπτοῦ μέρος καὶ ἀπὸ μελισσίου κηρίου, 43 καὶ λαβὼν ἐνώπιον αὐτῶν ἔφαγεν. 44 εἶπε δὲ αὐτοῖς·

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος τοῦ Ἀλφαίου

 
Τὸν σταυρὸν Ἰάκωβος αἴρων ἠδέως,
Ὡς ἔστι Σῶτερ ἄξιός σου δεικνύει.
Ἀμφ' ἐνάτην Ἰάκωβος ἑνὶ Σταυρῷ τετάνυστο.

Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Κυρίου, ἀδελφός τοῦ Ματθαίου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καὶ γιὸς τοῦ Ἀλφαίου.

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Φτοὺ ξελευθερία γιά ὅλους ...( Ἀνάσταση στή Ναΐν) (Βίντεο)


Kαὶ προσελθῶν ἤψατο τῆς σοροῦ,
οἱ δὲ βαστάζοντες ἔστησαν, καὶ εἶπε·
νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι.
Καὶ ἀνεκάθισεν ὁ νεκρὸς καὶ ἤρξατο λαλεῖν,
καὶ ἔδωκεν αὐτὸν τῇ μητρὶ αὐτοῦ.
Λουκᾶ Ζ΄, 14-15



Μικρὸ παιδὶ ἀρχινᾷ τὸ  κρυφτό, παιχνίδι ἀγαπημένο, ὄμορφο, ἁγνὸ ποὺ παίζεται παντοῦ! Κρυφτούλι νὰ παίξουμε, νὰ γελάσουμε, νὰ λαχταρήσουμε μήπως μᾶς βροῦν, νὰ τοὺς ξελευτερώσουμε ὅλους...
 
Καὶ τὸ κρυφτὸ τὸ τόσο ἀθῶο καὶ ἀπείραστο τῶν μικράτων μας, κάποτε γίνηκε ἀλλιώτικο, θλιβερό, δίχως τὴν παιδικὴ καθαρότητα καὶ τὸ ἄδολο... συνεχίζουμε καὶ τώρα ποὺ μεγαλώσαμε νὰ τὸ παίζουμε,  νοθευμένο γιὰ παῖχτες καὶ κρυψῶνες. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7, 11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ: «ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» [6-10-1996] (Β 345)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7, 11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

σχετικὰ μὲ τὴν εὐαγγελικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ μὲ θέμα:

«ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 6-10-1996]

(Β 345)

Κάποια μέρα, ἀγαπητοί μου, θέλησε ὁ Ἰησοῦς νὰ ἐπισκεφτεῖ τὴν πόλιν Ναΐν. Τὸν ἀκολουθοῦσαν οἱ μαθηταί Του καὶ ὄχλος πολύς. Ὅταν ἔφθασαν εἰς τὴν πύλην τῆς πόλεως, γιατί ἦταν πόλις ὀχυρωμένη, τὴν ἴδια στιγμή, «ἐξεκομίζετο», ὅπως μᾶς σημειώνει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς, «ἐξεκομίζετο τεθνηκὼς». Κάποιος ποὺ εἶχε πεθάνει. Ἦταν νεκρὸ κάποιο παλληκάρι, νεανίσκος χαρακτηρίζεται καὶ μονογενὴς μιᾶς χήρας γυναίκας. Τὴν ὅλη ἐκφορὰ συνόδευε ἀρκετὸς κόσμος, ποὺ ἦλθαν βέβαια νὰ παρηγορήσουν αὐτὴν τὴν πενθοῦσα μάνα. Ἡ συνάντησις ἔγινε ἐκεῖ, στὴν πύλη τῆς πόλεως. Ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει καὶ οἱ μαθηταὶ τὸν Κύριον καὶ ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει τὴ νεκρώσιμη ἐκφορά.

Γεμάτη Ἑλληνισμό ἡ Τουρκία : ΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ,ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ;

 

ΓΕΜΑΤΗ “ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ” Η ΤΟΥΡΚΙΑ

Ὁ μικρός τό δέμας Ντεβλέτ Μπαχτσελί, ὁ ἐθνικιστικός βραχίων τοῦ σουλτάνου Ἐρντογάν, ἀλλά καί οἱ ἂλλοι Τοῦρκοι ἀξιωματοῦχοι, μέσα στό πλαίσιο τῆς τουρκικῆς διαστρεβλώσεως τῆς ἱστορίας καί τοῦ διεθνοῦς δικαίου, ἂρχισαν νά…διεκδικοῦν τά Δωδεκάνησα! Ξεχνᾶ ὁ ἐρίφης τῶν <γκρίζων λύκων> ὃτι τά νησιά αὐτά ἀνῆκαν ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ὁμήρου καί ἀκόμη παλαιότερα στούς Ἓλληνες καί εἶχαν τίς ἑλληνικές ὀνομασίες τους πού διατηροῦν μέχρι σήμερα.

Ὁ Ὃμηρος ἀποκαλεῖ τήν Χίο Χίο, τήν Ρόδο Ρόδο, τήν Λέσβο Λέσβο, τήν Σαμοθράκη Σαμοθράκη (Σάμος Θριηκίη), τά Ψαρά Ψαρά (Ψυρίη νῆσος), τήν Ἲβρο καί τήν Τένεδο τό ἲδιο, τήν Σκύρο Σκύρο, τήν Κάλυμνο Κάλυμνο κλπ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16) Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ



ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατὰ Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16)

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Ὅποιος ἔχει πραγματικὰ φιλοσοφημένη σκέψη καὶ κατευθύνεται ἀπὸ τὴν ἐλπίδα τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, οὔτε καὶ τὸν θάνατο θὰ θεωρήσει ὡς ἀληθινὸ θάνατο. Ὁ δίκαιος, δηλαδή, ποὺ βαδίζει στὸν δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ καθημερινὰ περιμένει νὰ μπεῖ στὴ Βασιλεία Του, δὲν ταράζεται, δὲν ἀναστατώνεται, δὲν στενοχωριέται, ὅταν ἔρχεται ἀντιμέτωπος μὲ τὸν θάνατο, ὅταν λ.χ. ἀντικρύσει νεκρὸ κάποιον συγγενῆ ἢ φίλο του· γιατί γνωρίζει ὅτι ὁ θάνατος γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν ἐνάρετα στὴ γῆ, δὲν εἶναι παρὰ μετάθεση σὲ μιὰ καλύτερη ζωή, ταξίδι γιὰ ἕναν καλύτερο τόπο, δρόμος ποὺ ὁδηγεῖ στὰ στεφάνια.

Βιοηθική και η Νέα Ευγονική - Βίντεο

 


Μετάφραση απο @Veritas16

Με μια πρώτη ματιά, η βιοηθική μπορεί να φαίνεται σαν άλλος ένας κλάδος της ηθικής φιλοσοφίας, όπου ακαδημαϊκοί συζητούν ατελείωτα με άλλους ακαδημαϊκούς για το πόσοι άγγελοι χορεύουν στην κεφαλή μιας καρφίτσας σε μακρινά σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, ωστόσο, είναι ότι η φαινομενικά καλοήθης ακαδημαϊκή μελέτη της βιοηθικής έχει τις ρίζες της στη σκοτεινή ιστορία της ευγονικής. Με αυτή τη γνώση, οι κίνδυνοι που ενέχει η ανάθεση ορισμένων από τις πιο σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη ζωή, τον θάνατο και την υγεία της ανθρωπότητας στα χέρια λίγων και εκλεκτών γίνονται ακόμη πιο εμφανείς.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]

«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότός; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μὴ συνάπτετε στενὸ σύνδεσμο πρὸς τοὺς ἀπίστους, μὲ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖτε νὰ ἀποτελέσετε ταιριαστὸ ζευγάρι, ὥστε νὰ μπαίνετε στὸν ἴδιο ζυγὸ μαζί τους· διότι ποιά συνάφεια καὶ ἀνάμειξη μπορεῖ νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς παρανομίας; Καὶ ποιά ἐπικοινωνία μεταξὺ φωτὸς καὶ σκότους; Καὶ ποιά συμφωνία μπορεῖ νὰ γίνει μεταξὺ τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ; Ἢ ποιό μερίδιο δύναται νὰ ἔχει ἕνας πιστὸς μὲ ἕναν ἄπιστο;)» [Β΄ Κορ. 16,14-15].