Γράφει ο Σπυρίδων Ζορμπαλάς
Το θαυμαστό γεγονός που ευθύς θα περιγράψουμε συνέβη το 2ο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου (2023) στην Ι. Μ. Τιμίου Σταυρού στην Ανθούπολη Πατρών.
Σε μία αγρυπνία λοιπόν, ο ιερέας παρατήρησε στο εσωτερικό τμήμα του κουβουκλίου της εικόνας της Παναγίας (πίσω από το τζάμι) την ύπαρξη κάποιου υγρού.
Επειδή το υγρό αυτό συνέχισε να υπάρχει (το φαινόμενο συνεχίστηκε συνολικά για περίπου 15 ημέρες), κλήθηκε συνεργείο το οποίο μετακίνησε την μεγάλη και βαρειά κατασκευή μέσα στην οποία έχει τοποθετηθεί η εικόνα, και άνοιξε το πίσω μέρος αυτής για να έρθουν σε άμεση επαφή με την εικόνα ώστε να δουν τι ακριβώς συνέβαινε.

























