Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ: Θαύματα καί σημεῖα - Θέλουν νὰ κάμουν θαύματα


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ
«Θαύματα καὶ σημεῖα» ΕΔΩ
 
Κεφάλαιο Β' - Τί λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες: Θέλουν νὰ κάμουν θαύματα
 
Δύσκολο στὸν ἄνθρωπο νὰ ἔχῃ δόξα καὶ τιμὴ χωρὶς ζημία στὴν ψυχὴ του[69].
 
Δύσκολο ὄχι μόνο γιὰ τοὺς ἐμπαθεῖς, ἐκείνους ποὺ ἀγωνίζονται νὰ νικήσουν τὰ πάθη τους, ἀλλὰ καὶ σ᾿ ἐκείνους ποὺ τὰ ἐνίκησαν· καὶ στοὺς ἁγίους. Γιατί, ἔστω καὶ ἂν τοὺς ἔδωκε ὁ Θεὸς τὴν νίκη κατὰ τῆς ἁμαρτίας, ὅμως δὲν ξαναγυρίσουν στὴν ἁμαρτία καὶ νὰ ξαναϋποδουλωθοῦν στὰ πάθη· ὅπως ἔγινε μὲ μερικούς, ποὺ δὲν ἔδειξαν τὴν ἀπαιτούμενη νήψη καὶ ἐπαγρύπνηση, ἀλλὰ ἐθάρρησαν στὸν ἑαυτό τους, στὴν πνευματική τους κατάσταση! 
 
Ἡ ροπὴ στὴν ὑπερηφάνεια, λέγει ὁ ἅγιος Μακάριος, ἐξακολουθεῖ νὰ ὑπάρχῃ ἀκόμη καὶ στὶς πιὸ καθαρὲς ψυχές[70]. Ἡ ροπὴ αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη αἰτία, ποὺ σπρώχνει τὸν ἄνθρωπο νὰ γοητευθῇ ἀπὸ τὴν ἁμαρτία καὶ νὰ ξαναγυρίσῃ σ᾿ αὐτήν. Καὶ γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ χάρισμα τῶν ἰαμάτων καὶ ὅλα τὰ ἄλλα ἀντιληπτὰ χαρίσματα, εἶναι πολὺ ἐπικίνδυνα σ' ἐκείνους ποὺ τὰ ἔλαβαν· γιατί γίνονται ἀντικείμενα μεγάλης τιμῆς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους μὲ σαρκικὸ φρόνημα. 

Ἐπίσκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Πῶς νά παρηγορηθοῦμε στίς θλίψεις (Μέρος 5ο)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«Πῶς νὰ παρηγορηθοῦμε στὶς θλίψεις» ΕΔΩ

«Ἐν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε·ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον» (Ἰω. 16,33) (*).

Tὸ χωρίο αὐτό, εὐσεβὲς ἐκκλησίασμα, εἶναι παρμένο ἀπὸ τὸ πρῶτο εὐαγγέλιο ποὺ ἀκούσατε σήμερα. Εἶναι οἱ ἀποχαιρετιστήριες λέξεις ποὺ εἶπε ὁ Κύριος ὅταν τελείωσε ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος. Ὁ τόνος τῆς φωνῆς του εἶναι μελαγχολικός·

Ὕστερα ἀπὸ ἐμένα «θὰ δοκιμάσετε πολλὲς θλίψεις στὸν κόσμο αὐτόν· ἀλλὰ μὴ φοβᾶστε, ἐγὼ ἐνίκησα τὸν κόσμο» (Ἰω. 16,33). Πράγματι, ἂν κάποιος ἀπὸ τὰ ἑκατομμύρια καὶ δισεκατομμύρια τῶν ἀνθρώπων, ποὺ ἔζησαν καὶ ζοῦν στὸν πλανήτη αὐτόν, πόνεσε πολὺ καὶ μπορῆ νὰ ὀνομασθῆ ἄνθρωπος τοῦ πόνου καὶ τῶν θλίψεων, εἶναι ὁ Υἱὸς τῆς Παρθένου, εἶναι ὁ ἐσταυρωμένος μας Κύριος. «Ἀλλά», λέει, «θαρσεῖτε, ἐγὼ ἐνίκησα τὸν κόσμο».

Η σφαγή της ανθρωπότητας πρόκειται να επιταχυνθεί, αφαιρώντας πολλά παιδιά και νέους ενήλικες, καθώς οι γιατροί, οι πολιτικοί και οι ιεροκήρυκες σιωπούν.


Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που αναφέρθηκα στους συγκλονιστικούς αριθμούς του κυβερνητικού συστήματος αναφοράς VAERS και σε ορισμένες από τις σπαρακτικές ιστορίες που περιέχονται σε αυτό, όπως ο πρόσφατος θάνατος ενός 9χρονου κοριτσιού στην Καλιφόρνια δύο εβδομάδες αφότου δέχθηκε το εμβόλιο.

Το κορίτσι έλαβε μία δόση της ένεσης της Pfizer-BioNTech. Δεν είχε καμία προϋπάρχουσα κατάσταση και δεν νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο.

Παρουσίασε δύο έως τρεις ημέρες "πόνο στο στομάχι, πονόλαιμο και πόνο στο στήθος- δύο εβδομάδες μετά τη λήψη του εμβολίου", αναφέρει η βάση δεδομένων.

Συγκλονιστικά θαύματα της Παναγίας σε Μουσουλμάνους (Μωαμεθανούς)

 

Στη μονή Ιβήρων του Αγίου Όρους φυλάσσεται η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας της Πορταΐτισσας. Την έριξε στη θάλασσα της Νίκαιας της Μικράς Ασίας μια γυναίκα το 829 μ.Χ., για να τη σώσει από τους εικονομάχους, και βγήκε στα παράλια του Αγίου Όρους το 1004!

Η εικόνα φέρει κάτω από τη δεξιά σιαγόνα τραύμα με ξηραμένο αίμα, που προσκλήθηκε από το ξίφος του Άραβα πειρατή Ραχάι. Όταν ο στόλος του έπλευσε στη θάλασσα των Ιβήρων, οι πειρατές δε μπόρεσαν να λεηλατήσουν τη μονή, γιατί εμποδίστηκαν από μια Γυναίκα και γύρισαν στα πλοία τους άπρακτοι.

Τότε ο Ραχάι, που ήταν αρχηγός τους, επιτέθηκε ο ίδιος στη μονή και χτύπησε με το ξίφος του την εικόνα της Παναγίας. Από την πληγή άρχισε να ρέει άφθονο αίμα, που τον περιέλουσε. Το γεγονός έγινε αιτία να εγκαταλείψει την πειρατεία, να βαφτιστεί χριστιανός και να παραμείνει στο μοναστήρι ως μοναχός με το όνομα Βάρβαρος!

Φώτης Κόντογλου - Ὁ μύθος τοῦ χταποδιοῦ. Χαμογελαστοὶ ἐχθροί

 

Στὸν καιρό μας βγήκανε πολλὲς νέες θρησκεῖες, θρησκεῖες, ποὺ τὶς πρεσβεύουνε οἱ ἄπιστοι κι οἱ ἄθεοι. Μιὰ ἀπ᾿ αὐτὲς εἶναι κι ὁ τουρισμός, ποὺ τὸν γέννησε ἡ κούφια καὶ χασομέρικη περιέργεια τοῦ ἀνθρώπου ποὺ θέλει νὰ σκαλίζει καὶ νὰ μαθαίνει χωρὶς νὰ δίνει καμμιὰ σημασία σ᾿ ἐκεῖνο ποὺ βλέπει κι ἀκούει. Οἱ περισσότεροι τουρίστες βαριοῦνται τὴ ζωή τους καὶ θέλουνε νὰ περάσουνε τὴν ὥρα τους, χωρὶς νὰ σκοτίζουνται μήτε γιὰ τὰ μνημεῖα, μήτε γιὰ τὰ ἱστορικὰ ποὺ τοὺς λένε οἱ ξεναγοί, ποὺ μοιάζουνε σὰν νὰ περιποιοῦνται σ᾿ ἕνα τραπέζι κάποιους ἀνθρώπους ποὺ ἔχουνε ἀνορεξία. Ὅσα λένε, ἀπὸ τὅνα τ᾿ αὐτὶ τοὺς μπαίνουν κι ἀπὸ τ᾿ ἄλλο βγαίνουν.

Ὡστόσο, ποιὸς ἔχει τὸ θάρρος νὰ μιλήσει μὲ ἀσέβεια γι᾿ αὐτὴ τὴν καινούργια θεότητα, τὴν τουριστικὴ ψυχαγωγία, ποὺ φέρνει μαζί της καὶ πολλὰ προικιά; Γιατὶ, στὴν ἐποχή μας, εἶναι ἱερὰ καὶ ὅσια ὅσα πράγματα φέρνουν λεφτά. Ποῦ νὰ τολμήσεις νὰ πεῖς τίποτα γι᾿ αὐτά! Ἔβρισες τὸν Μωάμεθ, ἔβρισες τὸν Μαμωνᾶ.

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Το αστικό αντιπροσωπευτικό πολίτευμα κινδυνεύει από τα άκρα ή από τα μέσα;



 
Αυτό το ερώτημα νομίζω ότι είναι το κεντρικό σχετικά με το ολοκληρωτικό κακούργημα των υποκλοπών. Και το ερώτημα αυτό είναι εύλογο, καθώς ο φιλελεύθερος χαρακτήρας είναι το κυρίαρχο συστατικό του αντιπροσωπευτικού πολιτεύματος των τριών τελευταίων αιώνων. Αν αυτός έχει καταργηθεί, όπως απροκάλυπτα πλέον δηλώνεται από την κυβέρνηση, όταν παρακολουθείται ο αρχηγός ενός κοινοβουλευτικού κόμματος, τότε τι μένει από αυτό το πολίτευμα; 
 
Τα άκρα ίσως επιθυμούν να στερήσουν κάποια δικαιώματα πχ. των μειονοτήτων, όταν, όμως, η ίδια η πολιτεία πλέον ανερυθρίαστα δηλώνει ότι στερεί τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όχι μόνον από κάποια μειονότητα αλλά από το κυρίως σώμα των πολιτών και δη ακόμη και του αρχηγού ενός κόμματος, τότε το αστικό αντιπροσωπευτικό πολίτευμα δεν κινδυνεύει απλώς, αλλά έχει πάψει να υφίσταται!

11 Αυγούστου 1996: Ο Τάσος Ισαάκ διαμαρτυρόμενος για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο δολοφονείται βάναυσα στην “πράσινη ζώνη

 

Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Γλαύκος Κληρίδης και ο πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετιστών, έχοντας πληροφορίες πως στην τουρκοκυπριακή πλευρά συγκεντρώνονταν, με σκοπό να προελάσουν προς την κυπριακή πλευρά, στρατιωτικές και παραστρατιωτικές δυνάμεις αποφάσισαν τη ματαίωση της πορείας των μοτοσυκλετιστών, η οποία βρισκόταν σε εξέλιξη με σκοπό να καταδείξει την απαράδεκτη κατάσταση της κατοχής της Κύπρου.

Εκατοντάδες μοτοσικλετιστές δεν πείθονται από την απόφαση και προχωρούν στην πραγματοποίηση της πορείας διασπώντας τη γραμμή αντιπαράταξης σε τρία σημεία.

Βρίσκονται όμως αντιμέτωποι – κυρίως στην περιοχή της Δερύνειας – με οπλισμένους Τούρκους, οι οποίοι αρχικά ρίχνουν πλαστικές σφαίρες, στη συνέχεια χρησιμοποιούν πραγματικές, αλλά και λοστούς, πέτρες, σφαίρες και ρόπαλα.

€ΜΒΟΛΙΑ & ΓΡΑΦΕΝΙΟ - “ΤΟΞΙΚΑ ΝΑΝΟσωματίδια ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ 94% ΤΩΝ 1.006 €ΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ”. Μελέτη Σοκ 3 Ιταλών Ιατρών. (ΒΙΝΤΕΟ)

 

"Εδώ, αντίθετα, έκανα τη μικροανάλυση και όπως μπορείτε να δείτε εκεί σε αυτή την περίπτωση ο άνθρακας με κόκκινο χρώμα αντιπροσωπεύει πρακτικά ολόκληρη τη δομή αυτού του "σκουληκιού", όπως το ονόμασα. Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, παρόλο που είναι πολύ δύσκολο να πούμε με βεβαιότητα "αυτό είναι", μπορούμε να πούμε με μεγάλο ποσοστό βεβαιότητας ότι το σώμα που εξετάζουμε είναι μία δομή που μοιάζει με γραφένιο ή παρόμοιο με γραφένιο".

Σε ένα συνέδριο διάρκειας 2 ωρών και 45 λεπτών στο Savigliano (CN) στην Ιταλία, στις 17 Μαΐου 2022, σχετικά με το "δικαίωμα στην επιλογή", αυτή ήταν ίσως η κύρια αποκάλυψη που έκανε η Δρ Maria Carmen Valsania, εξειδικευμένη στη χρήση του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου, αναφερόμενη στην ανάλυση μιας ομάδας ερυθρών αιμοσφαιρίων ενός εμβολιασμένου ατόμου.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ διανομὴ τῆς περιουσίας

 

Οἱ γονεῖς ποὺ ἔχουν τὴν οἰκονομικὴ δυνατότητα, ἔχουν εὐθύνη νὰ φροντίσουν γιὰ τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν τους. Φυσικά, τὸ κυριώτερο εἶναι νὰ τοὺς δώσουν καλὴ ἀνατροφή, μετὰ νὰ τὰ μορφώσουν ἢ νὰ τὰ στείλουν νὰ μάθουν κάποια τέχνη, γιὰ νὰ μποροῦν νὰ ζήσουν, καὶ ὕστερα νὰ τοὺς ἐξασφαλίσουν ἕνα σπιτάκι κ.λπ. 
 
Ὅταν τὸ 1924 ἡ οἰκογένειά μας ἦρθε στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὰ Φάρασα τῆς Καππαδοκίας, τότε μὲ τὴν Ἀνταλλαγή, ὁ πατέρας μου, ὡς πρόεδρος τοῦ χωριοῦ, φρόντισε νὰ τακτοποιήση ὅλους τοὺς συγχωριανούς μας. Τὴν οἰκογένειά μας τὴν ἄφησε τελευταία. 
 
Ἀργότερα τὰ μεγαλύτερα ἀδέλφια μου τοῦ παραπονέθηκαν. «Ὅλους τοὺς φρόντισες, πατέρα, εἶπαν, ἐμᾶς δὲν μᾶς σκέφτηκες». Ἂν εἶναι κανεὶς μόνος του, μπορεῖ ὅλα νὰ τὰ δώση καὶ νὰ ἀδιαφορήση γιὰ τὸν ἑαυτό του ἀπὸ αὐταπάρνηση, ἀπὸ ἀρχοντιά, ἀλλά, ἂν ἔχη οἰκογένεια, πρέπει νὰ σκεφθῆ καὶ τὴν οἰκογένειά του.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Εὖπλος ὁ Μεγαλομάρτυρας ὁ Διάκονος


Ἐκ τῆς στολῆς μέν, σεπτὸς Εὖπλος Λευΐτης.
Ἐκ τῆς τομῆς δέ, στερρὸς ὄντως ὁπλίτης.
Πλήγη ἑνδεκάτῃ ξίφει Εὖπλος κοπήεντι.

Ἔζησε στὰ τέλη τοῦ 3ου αἰῶνα μ.Χ., ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Διοκλητιανός.

Γεννήθηκε στὴν Κατάνη τῆς Σικελίας, ὅπου ἦταν καὶ διάκονος τῆς ἐκεῖ Ἐκκλησίας. Θερμὸς κήρυκας τοῦ Εὐαγγελίου ὁ Εὖπλος, προσπαθοῦσε νὰ στερεώσει τὴν πίστη τῶν διωκόμενων χριστιανῶν καὶ τοὺς προέτρεπε νὰ προτιμοῦν τὰ πιὸ φρικτὰ μαρτύρια παρὰ νὰ ἀρνηθοῦν τὸ Χριστό. Διότι «εἰ ὑπομένομεν, καὶ συμβασιλεύσομεν εἰ ἀρνούμεθα. Κακεῖνος ἀρνήσεται ἡμᾶς». Ἐάν, δηλαδή, δείχνουμε ὑπομονή, τότε καὶ θὰ βασιλεύσουμε μαζὶ μ’ Αὐτὸν (τὸν Χριστό).

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

Οἱ αἱρετικοί καί ἡ διδασκαλία τους - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱) (Μέρος 3ον καί τελευταίον)

 

Τὸ Μέρος 1ον ΕΔΩ καὶ Μέρος 2ον ΕΔΩ 
 
Ὁ Θεὸς εἶναι ἀπερίγραπτος, ὁπότε δὲν μποροῦμε νὰ πάρωμε τὸ φιλοσοφικὸ πρότυπο περὶ ἐντελεχείας τοῦ Ἀριστοτέλους, ποὺ βασίζεται σὲ παρατηρήσεις ἀπὸ τὴν κτιστὴ φύσι οὔτε νὰ ἀναφέρωμε κανόνες ἀπὸ τὴν φιλοσοφία τοῦ Ἀριστοτέλους, ποὺ εἶναι παρμένοι ἀπὸ τὰ ὁρατὰ καὶ τὰ κτιστὰ ἢ καὶ ἀπὸ τὰ δικά του μεταφυσικὰ (μετὰ τὰ φυσικά), μερικὰ ἀπὸ τὰ ὁποῖα εἶναι ἐπίσης ὁρατὰ καὶ νὰ τοὺς ἐφαρμόσωμε στὸν Θεό, σὲ Κάποιον δηλαδὴ ποὺ δὲν μοιάζει μὲ τὰ κτίσματα.

Π.χ. λέμε ὅτι ἐκεῖνος ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος, ὁ ὁποῖος ἄλλα κάνει κατὰ φύσιν (γιὰ τὰ ὁποῖα δηλαδὴ δὲν μπορεῖ νὰ κάνῃ ἀλλιῶς, τουτέστιν νὰ μὴ τὰ κάνῃ) καὶ ἄλλα κατὰ βούλησιν, τὰ ὁποῖα ἂν θέλῃ τὰ κάνει. Στὴν ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου φαίνεται σαφῶς ἡ διάκρισις αὐτὴ μεταξὺ τοῦ κατὰ φύσιν καί τοῦ κατὰ βούλησιν. Π.χ., ἐὰν ὁ ἄνθρωπος θέλῃ νὰ κάνῃ παιδιά, ἐδῶ συνήθως ἔχωμε κάποιο συνδυασμὸ τοῦ κατὰ φύσιν καί τοῦ κατὰ βούλησιν. Δὲν μπορεῖ νὰ κάνῃ παιδιὰ μόνο κατὰ βούλησιν, δηλαδὴ μόνο μὲ τὸ μυαλό του. Ἡ ἀπόφασις τοῦ νὰ κάνῃ παιδιὰ δὲν δημιουργεῖ αὐτόματα παιδιά. Ἀλλὰ πρέπει νὰ ὑπάρξῃ συνδυασμὸς βουλήσεως καὶ πράξεως. Ἐδῶ ὁ ἄνθρωπος δὲν ἐνεργεῖ μόνο κατὰ φύσιν, ἀλλὰ ἐνεργεῖ συλλογιστικά, βάσει τῆς γνώσεως καὶ ἀναλύσεως τῶν προϋποθέσεων καὶ ἀναγκῶν καὶ ἐπιθυμιῶν ποὺ ἔχει καὶ κάνει μία ἐπιλογή. Μόνο στὸν κτιστὸ λογικὸ κόσμο ὑπάρχει τὸ χαρακτηριστικὸ νὰ κάνῃ κανεὶς κάτι κατὰ φύσιν καὶ κάτι ἄλλο κατὰ βούλησιν. Στὸν Θεὸ ὅμως δὲν μποροῦν νὰ ἀποδοθοῦν αὐτὰ τὰ κατηγορήματα. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀπάντησις.

Ἐπίσκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Πῶς νά παρηγορηθοῦμε στίς θλίψεις (Μέρος 4ο)

 
 
Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«Πῶς νὰ παρηγορηθοῦμε στὶς θλίψεις» ΕΔΩ
 
Τί μυστήρια ἔχει ἡ ζωή!

Ναί, κακὴ εἶναι ἡ πτώχεια, ἀλλὰ ἡ πτώχεια ὁδηγεῖ στὸ Θεό. Κακὴ ἡ ἀρρώστια, ἀλλὰ ὁδηγεῖ στὸ Θεό. Κακὴ ἡ συκοφαντία καὶ ἡ διαβολή, ἀλλὰ μέσα ἀπ᾿ αὐτὴν βγαίνει τὸ καλό. Μὰ παντοῦ, ἀπ᾿ ὅλα τὰ κακά;

Τί μυστήρια ἔχει ἡ ζωή! Ἀπὸ κάτι ποὺ θεωροῦμε δυστύχημα, μεγάλο δυστύχημα, βγαίνει κάποιο μεγάλο καλό.

Γράφανε οἱ ἐφημερίδες ὅτι κάτω στὸ Κάϊρο ἔτρεχε αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἕνας Χριστιανὸς σὰν τρελλὸς καὶ ζητοῦσε, τὴν τελευταία στιγμή, νὰ πάρη εἰσιτήριο ἀπὸ τὸ ἀεροδρόμιο, γιὰ νὰ πάη σὲ κάποια ἄλλη πόλι μακριά, γιατὶ ἦταν ἔμπορος καὶ εἶχε νὰ τακτοποιήση ἐπειγόντως κάποιες ὑποθέσεις. Τὰ χαρτιά του δὲν ἦταν ἐν τάξει καὶ τὸ εἰσιτήριό του δὲν ἦταν θεωρημένο. Παρακαλοῦσε, πίεζε. Ἔτρεχε ὅλη τὴν ἡμέρα δεξιὰ κι ἀριστερά, ἀλλὰ ἦταν ἀδύνατο νὰ ἐπιτύχη τὸ σκοπό του. Τὸ ἀεροπλάνο ἔφυγε καὶ ἦταν στενοχωρημένος πάρα πολύ.

Προσηυχόμην ενώπιον της Θεομήτορος, και η προσευχή του Ιησού εισήλθεν εις την καρδίαν μου ~ Άγ. Σιλουανός Αθωνίτης


Ότε ήμην νεαρός υποτακτικός, προσηυχόμην ποτέ ενώπιον της εικόνος της Θεομήτορος, και η προσευχή του Ιησού εισήλθεν εις την καρδίαν μου, και ήρχισεν αφ’ εαυτής να προφέρηται εκεί...

Άλλοτε εν τω ναώ ήκουον την ανάγνωσιν των προφητειών του Ησαΐου και εις τας λέξεις «Λούσασθε, και καθαροί γίνεσθε» (Ησ. α’ 16), εσκέφθην: 

Η Ισπανία έκανε πειράματα ψεκάζοντας με θανατηφόρα χημικά τον πληθυσμό της στο πλαίσιο του προγράμματος του ΟΗΕ για την καταπολέμηση του COVID

 

Η ισπανική κυβέρνηση ψέκασε θανατηφόρα χημικά στους πολίτες της στο πλαίσιο ενός μυστικού προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για την καταπολέμηση του κοροναϊού, μόλις ένα μήνα αφότου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κήρυξε παγκόσμια πανδημία.

Η επιχείρηση chemtrail εγκρίθηκε με βασιλικό διάταγμα στις 14 Μαρτίου 2020. Η Boletin Official del Estado (BOE) – η επίσημη κρατική εφημερίδα της Ισπανίας – δημοσίευσε την επιχείρηση την επόμενη μέρα και έγινε γνωστή στη Μαδρίτη στις 16 Απριλίου 2020.

Το έργο που υποστηρίζεται από τον ΟΗΕ έγινε υπό την κάλυψη της «κατάστασης έκτακτης ανάγκης για τη διαχείριση της κρίσης στην υγεία που προκαλείται από τον COVID-19».

Ο όσιος Αμβρόσιος της Όπτινα για τη σωτηρία

 

Κάποιος ρώτησε τον όσιο Αμβρόσιο της Όπτινα:

– Πάτερ, είναι δυνατό να ζούμε στον κόσμο και να σωθούμε;

– Και βέβαια είναι δυνατό, απάντησε ο όσιος, αν δεν ζούμε με το τραλαλά, αλλά με ειρήνη και ταπείνωση.

Άλλες φορές σε παρόμοιες ερωτήσεις έδωσε τις ακόλουθες απαντήσεις:

– Να ζούμε με ευθύτητα, χωρίς φαρισαϊκή υποκρισία.

– Να μην απελπιζόμαστε, να μην κατακρίνουμε και να μην πικραίνουμε κανέναν. Όλους να τους αγαπούμε και όλους να τους τιμούμε.

Κόστα Ρίκα: «Όποιος εξαναγκάσει κάποιον να εμβολιαστεί, θα βρεθεί αντιμέτωπος με το νόμο»

 
 
Ο νέος πρόεδρος της Κόστα Ρίκα, Ροντρίγκο Τσάβες, ανακοίνωσε το τέλος του υποχρεωτικού εμβολιασμού κατά του Covid, ενώ προανήγγειλε έρευνα για τις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί μεταξύ της προηγούμενης κυβέρνησης και των φαρμακοβιομηχανιών
 

Ο νέος πρόεδρος της Κόστα Ρίκα, Ροντρίγκο Τσάβες, ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη το τέλος του υποχρεωτικού εμβολιασμού κατά του Covid. Επισήμανε επίσης ότι σε συνεργασία με το Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξης της χώρας, αλλά και με κοινοβουλευτικούς παράγοντες, έχει ξεκινήσει έρευνα για τις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί μεταξύ της προηγούμενης κυβέρνησης και των φαρμακοβιομηχανιών, κυρίως της Pfizer,  για την αγορά αυτών των σκευασμάτων.

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΠΛΑΚΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΡΕΜΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΟΚΥΤΤΑΡΑ!

 

 
"Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια χώρα μακρινή ήταν μια κακιά γυναίκα, η Κρουέλα ντε Βιλ που έκλεβε πλακούντες και τους πουλούσε για να γίνουν κρέμες και βλαστοκύτταρα… 

Όταν έμαθε ότι κάποιες μανούλες κατάφεραν να γλυτώσουν τους πλακούντες από τα νύχια της, λύσσαξε και άρχισε να τις καταδιώκει και να τις απειλεί… Όμως οι μανούλες δεν φοβήθηκαν και έκρυψαν τους πλακούντες στις αυλές τους, κάτω από όμορφα δεντράκια. Η Κρουέλα ντε Βιλ έχασε την ψυχραιμία της και άρχισε να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο, μέχρι που κατέληξε σε ένα μέρος που κλείνουν όλους αυτούς τους ανθρώπους με ψυχολογικά προβλήματα. Μια φορά κι έναν καιρό η Κρουέλα ντε Βιλ (δηλαδή η κακιά της πόλης) έγινε σκέτη Κρουέλα και οι αυλές γέμισαν όμορφα δεντράκια."

Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: Χωράει ο Χριστός στην καρδιά σου;

 

Μη διαμαρτύρεσαι λέγοντας: Πού είσαι Θεέ μου; Προσεύχομαι και δεν μου αποκάλυψες ποτέ τον εαυτό σου, δεν μου έδωσες ούτε μία χαρά, δεν μου πραγματοποίησες κανένα από τα όνειρά μου.

Σου ζητάω υγεία, μου δίνεις αρρώστια. Σου ζητάω βοήθεια, μου δίνεις θάνατο. Σου ζητάω αρετή, μου δίνεις πόνο. Τι Θεός είσαι;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Λαυρέντιος ὁ ἀρχιδιάκονος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ Ξύστος καὶ Ἰππόλυτος 


Eις τον Λαυρέντιον.
Τὸν Λαυρέντιον λαύρακα Χριστοῦ λέγω,
Ἐπ' ἐσχάρας ἄνθραξιν ἐξωπτημένον.

Eις τον Ξύστον.
Τέλους ἀθλητῶν καὶ κλέους τυχεῖν θέλων,
Ἤθλησας ἆθλον, Ξύστε, τὸν διὰ ξίφους.

Eις τον Iππόλυτον.
Τὸν Ἱππόλυτον ἱπποδέσμιον βλέπω,
Ἐναντίαν πάσχοντα τῇ κλήσει πάθος.

Ὤπτησαν δεκάτῃ Λαυρέντιον ἠΰτε ἰχθύν.

Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Φώτης Κόντογλου: Ἡ Χαρὰ τῶν Χριστιανῶν


Ἡ Παναγία εἶναι τὸ πνευματικὸ στόλισμα τῆς ὀρθοδοξίας. Γιὰ μᾶς τοὺς Ἕλληνες εἶναι ἡ πονεμένη μητέρα, ἡ παρηγορήτρια κ᾿ ἡ προστάτρια, ποὺ μᾶς παραστέκεται σὲ κάθε περίσταση. 

Σὲ κάθε μέρος τῆς Ἑλλάδας εἶναι χτισμένες ἀμέτρητες ἐκκλησιὲς καὶ μοναστήρια, παλάτια αὐτηνῆς τῆς ταπεινῆς βασίλισσας, κι᾿ ἕνα σωρὸ ρημοκλήσια, μέσα στὰ βουνά, στοὺς κάμπους καὶ στὰ νησιά, μοσκοβολημένα ἀπὸ τὴν παρθενικὴ καὶ πνευματικὴ εὐωδία της. Μέσα στὸ καθένα ἀπ᾿ αὐτὰ βρίσκεται τὸ παληὸ καὶ σεβάσμιο εἰκόνισμά της μὲ τὸ μελαχροινὸ καὶ χρυσοκέρινο πρόσωπό της, ποὺ τὸ βρέχουνε ὁλοένα τὰ δάκρυα τοῦ βασανισμένου λαοῦ μας, γιατὶ δὲν ἔχουμε ἄλλη νὰ μᾶς βοηθήσει, παρεκτὸς ἀπὸ τὴν Παναγία, «ἄλλην γὰρ οὐκ ἔχομεν ἁμαρτωλοὶ πρὸς Θεὸν ἐν κινδύνοις καὶ θλίψεσιν ἀεὶ μεσιτείαν, οἱ κατακαμπτόμενοι ὑπὸ πταισμάτων πολλῶν». 

Τὸ κάλλος τῆς Παναγίας δὲν εἶναι κάλλος σαρκικό, ἀλλὰ πνευματικό, γιατὶ ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει ὁ πόνος κ᾿ ἡ ἁγιότητα, ὑπάρχει μονάχα κάλλος πνευματικό. Τὸ σαρκικὸ κάλλος φέρνει τὴ σαρκικὴ ἔξαψη, ἐνῶ τὸ πνευματικὸ κάλλος φέρνει κατυάνυξη, σεβασμὸ κι᾿ ἁγνὴ ἀγάπη. Αὐτὸ τὸ κάλλος ἔχει ἡ Παναγία. Κι᾿ αὐτὸ τὸ κάλλος εἶναι ἀποτυπωμένο στὰ ἑλληνικὰ εἰκονίσματά της ποὺ τὰ κάνανε ἄνθρωποι εὐσεβεῖς ὁποῦ νηστεύανε καὶ ψέλνανε καὶ βρισκόντανε σὲ συντριβὴ καρδίας καὶ σὲ πνευματικὴ καθαρότητα. Στὴν ὄψη τῆς Παναγίας ἔχει τυπωθεῖ αὐτὸ τὸ μυστικὸ κάλλος ποὺ τραβᾷ σὰν μαγνήτης τὶς εὐσεβεῖς ψυχὲς καὶ τὶς ἡσυχάζει καὶ τὶς παρηγορᾷ.