Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Ἅγιος Παΐσιος: Ὁ διάβολος ἐμποδίζει τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὴν προσευχὴ



– Γέροντα, ὅταν προγραμματίζω νὰ ἀγρυπνήσω στὸ κελλὶ καὶ παρουσιάζεται κάποιο ἐμπόδιο, τί φταίει;

– Γιὰ νὰ ἐπιτρέψη ὁ Θεὸς ἐμπόδιο, κάτι καλύτερο θὰ βγῆ.

– Καὶ ὅταν, Γέροντα, αὐτὸ γίνεται συνέχεια;

– Τότε θὰ ὑπάρχη ὑπερηφάνεια.

– Δὲν καταλαβαίνω, Γέροντα, νὰ ὑπάρχη ὑπερηφάνεια.

– Κοίταξε, ἐξαρτᾶται καὶ ἀπὸ τὸ πῶς τοποθετεῖς τὰ πράγματα. Ἂν βάζης πρῶτα τὶς δουλειὲς καὶ ὕστερα τὴν προσευχή, δίνεις δικαίωμα στὸν πειρασμὸ καὶ σοῦ φέρ­νει ἐμπόδια. Ἀλλά, ὅταν κάποιος δίνη μεγαλύτερη ἀξία στὶς δουλειὲς ἀπ’ ὅ,τι στὰ πνευματικά, αὐτὸ δὲν ἔχει μέσα ὑπερηφάνεια; Καὶ ὑπερηφάνεια ἔχει καὶ ἀνευλάβεια.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

Ἡ Ἁγία Φεβρωνία ἡ Ὁσιομάρτυς ἡ πολύαθλος


Προὶξ τῇ γυναικῶν καλλονῇ Φεβρωνία.
Τομὴ κεφαλῆς· ὡς καλὴ σοι προὶξ γύναι!
Δῶκε δὲ Φεβρωνίη ξίφει αὐχένα εἰκάδι πέμπτῃ.

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Ποιά εἶναι ἡ μεταφυσική θεώρησις τῆς Θεολογίας - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱)


Ἔχομε ἤδη ἀναφέρει ὅτι μεταξὺ Θεοῦ καὶ κτισμάτων οὐδεμία ὁμοιότης ὑπάρχει. Καί, ἐφ᾿ ὅσον οὐδεμία ὁμοιότης ὑπάρχη, σημαίνει ὅτι δὲν ὑπάρχει οὐδεμία ἀναλογία μεταξὺ κτιστοῦ καὶ ἀκτίστου.

Τώρα ἡ μεταφυσικὴ θεώρησις68 τῆς θεολογίας ποιὰ εἶναι; Γιὰ νὰ ὑπάρχη μεταφυσικὴ ἢ ὀντολογία στὴν Θεολογία, πρέπει ὁπωσδήποτε νὰ ὑπάρχη κάποια ἀναλογία μεταξὺ κτιστοῦ καὶ ἀκτίστου.

«Ο Άγιος Κοσμάς μαρτύρησε για μιαν Ελλάδα του Χριστού και όχι για μιαν Ελλάδα δουλωμένη στον αντίχριστο».


«...μας ξεγελούν πως είμαστε τάχα λεύτεροι, 

ενώ έχουν σκλαβώσει τις ψυχές μας...» 

~ Κοσμάς Φλαμιάτος

Ο Χριστοφόρος (=ο Παπουλάκος), βουβός σιγόκλαιγε και πότιζε με δάκρυα τα σανίδια του κελιού και το ράσο του:



– Δεν φτάνει να πονούμε και να κλαίμε, Χριστοφόρε, φώναξεν ο Κοσμάς (=Φλαμιάτος). Η καινούργια επιδρομή είναι χειρότερη από του Ιμπραήμ. Κείνος σκότωνε κορμιά κι αφάνιζε το βιος μας, αλλά αυτοί σκοτώνουν τις ψυχές μας. Ό,τι ιερό φυλάξαμε τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς ποδοπατιέται, ό,τι μας κράτησε όρθιους, σαν ασάλευτο αντιστήλι, γκρεμίζεται.



Σε τέτοιο γιουρούσι του σατανά, κάθε υποταγή είναι άρνηση του Χριστού, άρνηση της Πίστης και παράδοση στο διάβολο. Προδίνουμε τον αγώνα του εικοσιένα, το αίμα που χύθηκε στο Μεσολόγγι, στ΄ Αρκάδι, στην Τριπολιτσά, στα Δερβενάκια στα Ψαρά… Ιούδες γινόμαστε Χριστοφόρε και το κακό δε σταματά ως εδώ…

Τι συμφορά! - Όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός





Η γνώση λοιπόν, όταν έρχεται αθέλητα και οδηγεί τον κάτοχό της στην ταπείνωση από ντροπή, γιατί πιστεύει ότι δεν την αξίζει, και, όπως λέει ο Ιωάννης της Κλίμακος, την αποστρέφεται σαν βλάβη, με το χέρι της ταπεινώσεως, ακόμη και αν ίσως είναι θεόσδοτη, τότε είναι καλή. Ένα αντίθετο παράδειγμα είναι με κάποιον, του οποίου την ψυχή απέσπασαν με τρίδοντο καμάκι οι μελανοί δαίμονες.


Τι συμφορά! Αυτός είχε μεγάλη φήμη και τόσο τον αγαπούσαν οι άνθρωποι, ώστε θρήνησαν όλοι τον θάνατό του και θεώρησαν μεγάλη ζημία τη στέρησή του. Αλλά για την υπερηφάνεια που είχε κρυμμένη μέσα του, άκουσε κάποιος γι' αυτόν μια φωνή από τον ουρανό: «Μην τον αναπαύσετε, γιατί ούτε μία ώρα δεν με ανέπαυσε».

Τηλεργασία: Η σύγχρονη “δουλεία” που φέρνει αυχενικά και ανεργία



Γράφει ο Βαγγέλης Σαρακινός

Πολλές από τις αλλαγές που επέφερε η καραντίνα στην καθημερινότητα, ανάμεσά τους η τηλεργασία, θα παραμείνουν στη ζωή των πολιτών και των εργαζομένων. Είναι όμως η τηλεργασία όντως η δοκιμασμένη λύση ή μήπως τα προβλήματα που προκαλεί είναι περισσότερα από τα οφέλη;

Η πανδημία έσπρωξε συνολικά τις κοινωνίες και τις οικονομίες στην αύξηση της χρήσης τεχνολογίας, όχι μόνον για την παρακολούθηση της τήρησης των μέτρων, αλλά και για την “διευκόλυνση” των συναλλαγών. 

O «πόλεμος» της μαστίχας Χίου – Οι Τούρκοι επιδιώκουν να κλέψουν και αυτό



Στην προπαγάνδα της δήθεν παραγωγής μαστίχας συνεχίζουν να επενδύουν οι Τούρκοι με τον Διευθυντή της Επαρχιακής Διεύθυνσης Γεωργίας και Δασοκομίας της Σμύρνης Mustafa Ozen, να ανακοινώνει από τον Τσεσμέ ότι πριν μερικές ημέρες υποβλήθηκε αίτηση στο Τουρκικό Ινστιτούτο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας για προϊόν γεωγραφικής ένδειξης με την ονομασία «Çeşme Damla Sakızı».

Οι Τούρκοι μάλιστα προχώρησαν ένα βήμα παρακάτω, αφού στήνοντας ολόκληρο επικοινωνιακό σόου έκαναν λόγο για μεγάλες δυνατότητες του Τσεσμέ στην παραγωγή «μαστίχας», με τον Mustafa Ozen να κάνει λόγο για «φαρμακευτικά φυτά» με ιστορία 300 ετών στην περιοχή.

Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: Εγκώμιον εις το Γενέσιον του Αγίου Προφήτου Προδρόμου [24 Ιουνίου]


Στην μαρτυρία του Κυρίου και η φωνή του δούλου
 
Ακόμα κι αν ο λόγος μας έμοιαζε με ανοιξιάτικο ύμνο καλλικέλαδου αηδονιού, πολύ φτωχά θα πετύχαινε να υμνήσει την μεγάλη φωνή της αληθείας, που γεννιέται σήμερα. Αλλά πάλι, αυτός εδώ ο λόγος, έτσι ασθενικός, ξερός και κακόηχος, πως θα υμνήσει την μεγάλη προφητική δόξα; Πώς θα αινέσει το εξαίρετο αποστολικό αξίωμα; Πώς θα δοξάσει το παράξενο θάμβος των μαρτύρων; Και διαπιστώνω, εξετάζοντας προσεκτικά τούτο, πως ο καθένας από τους υπόλοιπους αγίους εγκωμιάσθηκε από κάποιον άλλον, ο υψηλός στην αρετή από κάποιον επίσης υψηλό, και ο μετριώτερος από κάποιον μέτριο. 

Δημήτριος Παναγόπουλος: Αὐτό ἦταν!


Ἐνθυμοῦμαι ἕναν ἀρχιφύλακα ποὺ γνώριζε, ὅτι ἡ γυναῖκα τοῦ διευθυντῆ του, ἐπρόκειτο τὴν ἑπόμενη μέρα νὰ κάνει ἔκτρωση. 

Τὴν παραμονὴ στὴν ὁμιλία μου, ἀνακοίνωσα στοὺς ἀκροατές μου, ὅτι κυκλοφόρησα ἕνα βιβλίο μὲ τὸν τίτλο: "Θανάσιμο ἁμάρτημα, ἡ ἀποφυγὴ τῆς τεκνογονίας". 

Ὁ αρχιφύλακας ἦταν παρὼν στὴν ὁμιλία μου καὶ ἀμέσως μαζὶ μὲ τὴν αρραβωνιστικιά του, πῆραν ἕνα βιβλίο, τὸ ὁποῖο ἤθελαν νὰ φτάσει στὰ χέρια τῆς γυναίκας τοῦ ἀστυνομικοῦ διευθυντῆ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

Γενέσιον τοῦ Τιμίου ἐνδόξου Προφήτου, Προδρόμου καὶ Βαπτιστοῦ Ἰωάννου


Ζαχαρία, χόρευε σὺν τῇ συζύγῳ
Οὐ πολλὰ μὲν τίκτοντες, ἓν δὲ καὶ μέγα.
Πρόδρομον ἀμφὶ τετάρτην εἰκάδα γείνατο μήτηρ.

Ἡ Ἐκκλησία, τρία μόνο Γενέθλια τιμᾶ καὶ ἑορτάζει: α. τοῦ Δεσπότου καὶ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, β. τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, καὶ γ. τοῦ Τιμίου Προδρόμου.

Τὰ γεγονότα τῆς γεννήσεως τοῦ Τιμίου Προδρόμου ἀναφέρει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς στὸ α’ κεφάλαιο τοῦ Εὐαγγελίου του.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Ο Πνευματικός παπα-Ιάκωβος και ο γερο-Γαβριήλ Κοσκινάς, οι Βιγλιώτες.


Τὰ ἀσκητήρια τῶν δύο αὐτῶν Γερόντων γειτονεύουν και κατὰ τὴν κλίση τοῦ ἐδάφους, ὅταν πέφτει βροχή, τὸ νερό, μὲ τὸ ἴδιο αὐλάκι, περνάει πρῶτα ἀπὸ τὸ Καλύβι τοῦ γερο-Γαβριήλ, καὶ μὲ ἕνα χωματένιο διακόπτη, συνεχίζει πρὸς τὸ ἀσκητικὸ Καλύβι τοῦ Πνευματικοῦ Ἰακώβου.
 
Ὁ γερο-Γαβριήλ, ἦταν ἀπὸ τὴν Εὔβοια. Ἦταν εὐλαβής, σοβαρός, νηφάλιος, λιγόλογος, μὲ τὸ κοσμποσχοίνι στὸ χέρι καὶ τὴν εὐχὴ στὴν καρδιὰ καὶ τὰ χείλη. Ὁ λόγος του πολὺ μετρημένος καὶ ὅλο πνευματικὴ συμβουλὴ καὶ προτοπή, γιὰ τὸ καλὸ καὶ τὴν ἀρετή. Ἡ ὄψη του ἦταν σκαιὰ καὶ ἀπότομη καί, παρ’ ὅλο ποὺ ἦταν ἀγάθος καὶ γεμᾶτος καλωσύνη, νόμιζες ὅτι ἀντιμετώπιζες ἕναν τραχὺ καὶ σκληρὸ ἄνδρα, ἀλλά, ὅταν μιλοῦσε, ἦταν γλυκὺς καὶ μειλίχιος καὶ γινόταν ἀμέσως ἀγαπητός.
 
Δὲν θύμωνε εὔκολα, ἀλλὰ μὲ τὸ μαλακὸ καὶ μὲ τὸ χαμόγελο στὰ χείλη μποροῦσε νὰ σὲ πιάσει στὰ σιδερένια του χέρια καὶ νὰ σὲ λιώσει. Γι’ αὐτὸ σὲ ὅλη τὴν περιοχὴ ἐκείνη, οἱ ἐρημῖτες τὸν εὐλαβοῦντο, τὸν ἀγαποῦσαν καὶ τὸν φοβόντουσαν, γιατὶ στὸν λόγο του δὲν δεχόταν ἀντίῤῥηση.

Νώντας Σκοπετέας: Λύκε , λύκε ...


Ναί , εἶναι ὀξυγόνο ἡ Θεία Μεταλαβιά! Χωρὶς ὀξυγόνο ἐπέρχεται ἀσφυξία καὶ νέκρωση. Ἰδοὺ οἱ νεκροζώντανοι ποὺ περιέγραψε ὁ Χριστός μας στὸ Εὐαγγέλιό Του.

Ὅταν τὸ ὀξυγόνο τοῦ Ζωντανοῦ Θεοῦ ἀφαιρεῖται ἀπ τὴν ψυχή μας, τότε ὅπως λέει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος σὲ μιὰ ἀπὸ τὶς εὐχὲς τῆς Θείας Μεταλήψεως, θὰ γίνουμε βορρᾶ στὰ δόντια τοῦ νοητοῦ λύκου, δηλαδὴ τοῦ διαβόλου, ὅταν ἀπέχουμε πολὺ καιρὸ ἀπὸ τὴν Θεία Κοινωνία... καὶ ἵνα μή, ἐπὶ πολὺ ἀφιστάμενος τῆς κοινωνίας σου, θηριάλωτος ὑπὸ τοῦ νοητοῦ λύκου γένωμαι.

Φονέας. Η πανέμορφη παραλία της Μεσσηνιακής Μάνης που ήταν κάποτε το λημέρι ενός φονιά. (βίντεο)



Πληροφορίες για την ιστορία τη Παραλίας από την Μηχανή του Χρόνου

Μια από τις ωραιότερες, αλλά σχετικά άγνωστες παραλίες της Πελοποννήσου είναι αυτή του Φονέα. Βρίσκεται καλά «κρυμμένη» και την αναφέρουν οι ποιοτικοί τουριστικοί οδηγοί, που απευθύνονται σε απαιτητικούς ταξιδιώτες. Η παραλία του Φονέα έχει ξεχωριστή ομορφιά.

Χαρακτηριστικό της είναι ένας μεγάλος βράχος που τη  χωρίζει στα δύο και χαρίζει φυσική σκιά. Είναι μία από τις πιο γνωστές «άγνωστες» παραλίες της Δυτικής Μάνης, καθώς βρίσκεται καλά «κρυμμένη» στο τέλος ενός μονοπατιού, ανάμεσα στα δέντρα.

Ζουράφα (Λαδόξερα): Το Καστελόριζο του Βορειοανατολικού Αιγαίου


Θεοφάνης Μαλκίδης

1. Εθνική κυριαρχία και Αιγαίο

Η συζήτηση που έχει ξεκινήσει στην Ελλάδα για την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ), τηρουμένων των αναλογιών βεβαίως των άλλων ζητημάτων που απασχολούν το δημόσιο διάλογο, έφερε στο προσκήνιο θέματα με τεράστιο εθνικό και διεθνές ενδιαφέρον. Πετρέλαιο, φυσικό αέριο, εθνική κυριαρχία. Παράλληλα αναδείχτηκαν και συνιστώσες που σχετίζονται με τα παραπάνω και ιδιαίτερα με το κατά πόσο η Ελλάδα μπορεί- στην παρούσα συγκυρία- να ανακηρύξει την ΑΟΖ και εάν αυτή περιλαμβάνει όλη την ελληνική επικράτεια. 

Ιδού ο ΑΠΑΤΕΩΝ Ελληνο-ΕΒΡΑΙΟΣ Σάμπι Μιωνής, η Λίστα Λαγκάρντ και η οφσόρ της…Eurobank! Δεν τον «άγγιξε» ΠΟΤΕ η Δικαιοσύνη!

 

ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΑΜΠΙ ΜΙΩΝΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΓΚ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ «ΑΓΓΙΞΕ» ΠΟΤΕ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ» ΕΛΛΗΝΑ!!!…

ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΣ Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΙΩΝΗ-ΠΑΠΠΑ. ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΔΩ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο…ΜΙΩΝΗ!!!

Από το 2016 αλλά…ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΟΣΟ ΠΟΤΕ, ιδιαίτερα με δεδομένο το ηχητικό ντοκουμέντο της συνομιλίας Μιωνή-Παππά που κατατέθηκε στη Βουλή. Έτσι, για να καταλάβουμε με ΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!…

Γκρεμίζουν τώρα το Ναυτικό Οχυρό στη Κέρκυρα που ελέγχει το στενό με την Αλβανία



Γκρεμίζουν τώρα το Ναυτικό οχυρό που είναι το ΜΑΤΙ για κάθε κίνηση και δραστηριότητα στο ιόνιο και στα Σύνορα με την Αλβανία. Την ίδια ώρα η Τουρκία έχει βάση στις απέναντι ακτές με πολεμικά πλοία και υποβρύχια.

Γκρεμίζουν τώρα το Ναυτικό οχυρό για την επένδυση του Ερημίτη από την εταιρεία που η Κυβέρνηση τα δίνει όλα!!!

Το νέο Ναυτικό οχυρό ΘΑ… μεταφερθεί σε άλλη θέση που “βλέπει” το 1/3 της εικόνας στην περιοχή και στηρίζεται μόνο στην τεχνολογία όμοια με τον ΕΧΘΡΟ.

Βλάσφημοι Παπικοί κανόνες


Δια μέσω της συνόδου του Τριδέντου οι παπικοί αναθεματίζουν τους Αποστόλους, τους Πατέρες της Εκκλησίας και τον ίδιο τον Χριστό!!
Κάποτε μίλησε ο Πάπας για “οικουμενισμό αγιοσύνης”, ότι αυτός θα μας φέρει πιο κοντά. Μα για ποια αγιοσύνη μας μίλησε, όταν δεν πιστεύουν στις άκτιστες αγιαστικές ενέργειες τού Θεού, δεν πιστεύουν στην θέωση δια της μετοχής τών ακτίστων ενεργειών τού Θεού (δηλαδή στην πραγματική ένωση με τον Θεό δια τών ακτίστων ενεργειών Του); 'Οταν πιστεύουν στη διανοητική προσέγγιση τού Θεού με την Αριστοτελική Σχολαστική “θεολογία” τού μεσαίωνα και στην νομικιστική δικαίωση;

Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος: Πρότυπον ἐκπαιδευτικοῦ


 π. Βασίλειος Ι. Καλλιακμάνης

α) Ὁ ρόλος τῆς παιδείας στὴν πρόοδο καὶ τὴν ἀνάπτυξη μίας κοινωνίας εἶναι ἀναντίρρητος σὲ κάθε ἐποχή.

Μὲ ἀφορμὴ τὴν τελευταία πολιτισμική, πνευματική, ἠθική, κοινωνικὴ καὶ οἰκονομικὴ κρίση ποὺ διέρχεται ἡ χώρα, πολλοὶ σχολιαστὲς θεωροῦν ὅτι μεταξὺ ἄλλων αὐτὴ ὀφείλεται καὶ στὴν «ἔλλειψη παιδείας». 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020


Ἡ Ἁγία Ἀγριππίνα ἡ Μάρτυς


Πλησθεῖσα δεινῶν τραυμάτων ἐκ τυμμάτων,
Πολλῶν μετέσχε στεμμάτων Ἀγριππῖνα.
Εἰκάδι θεινομένη τριτάτῃ θάνεν Ἀγριππῖνα.

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Περί μετανοίας - Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου


Ἀπόσπασμα ἀπό τήν Α’ Ὁμιλία

Ἦταν δυό ἀδέλφια·τά ὁποῖα, ἀφοῦ μοιράστηκαν ἀναμεταξύ τους τήν πατρική περιουσία, ὁ ἕνας ἔμεινε στό σπίτι, ἐνῶ ὁ ἄλλος ἔφυγε σέ μακρινή χώρα. ‘Εκεῖ, ἀφοῦ κατέφαγε ὅλα ὅσα τοῦ δόθηκαν, δυστύχησε καί ὑπέφερε μή ὑπομένοντας τή ντροπή ἀπό τή φτώχεια. (Λουκᾶ 15: 11 κ.ἑ.) 

Αὐτή τήν παραβολή θέλησα νά σᾶς τήν πῶ, γιά νά μάθετε, ὅτι ὑπάρχει ἄφεση ἁμαρτημάτων καί μετά τό Βάπτισμα, ἐάν εἴμαστε προσεκτικοί. Καί τό λέγω αὐτό ὄχι γιά νά σᾶς κάνω ἀδιάφορους, ἀλλά γιά νά σᾶς ἀπομακρύνω ἀπό τήν ἀπόγνωση. Γιατί ἡ ἀπόγνωση μᾶς προξενεῖ χειρότερα κακά καί ἀπό τή ραθυμία.

Αὐτός λοιπόν ὁ υἱός ἀποτελεῖ τήν εἰκόνα ἐκείνων πού ἁμάρτησαν μετά τό Βάπτισμα. Καί ὅτι φανερώνει ἐκείνους πού ἁμάρτησαν μετά τό Βάπτισμα, ἀποδεικνύεται ἀπό τό ὅτι ὀνομάζεται υἱός. Γιατί κανένας δέν μπορεῖ νά ὀνομασθεῖ υἱός χωρίς τό Βάπτισμα. Ἐπίσης διέμενε στήν πατρική οἰκία καί μοιράστηκε ὅλα τά πατρικά ἀγαθά, ἐνῶ πρίν ἀπό τό Βάπτισμα δέν μπορεῖ κανείς νά λάβει τήν πατρική περιουσία, οὔτε νά δεχθεῖ κληρονομία. 

Ο Δένδιας έτοιμος να δώσει το μισό Αιγαίο στη Τουρκία. Η Πρόταση Προδοσίας σε video!!!




Ο Δένδιας έτοιμος να δώσει το μισό Αιγαίο στη Τουρκία.

Γιώργος Πιπερόπουλος: 3 διδακτικές ιστοριούλες-μαθήματα για «φιλόδοξα άτομα»…


Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος

Το σημερινό κείμενο το παρουσίαζα συνήθως στα Πανεπιστημιακά αμφιθέατρα με τη μορφή διαφανειών εμπλουτισμένων με σχετικά έξυπνα σκίτσα. Ζητώ ευγενικά από τους φίλους του Blog να δούνε με μπόλικη δόση χιούμορ και τους διαβεβαιώνω ότι η δημοσίευσή του δεν ενέχει υστερόβουλες σκέψεις.

Στόχος του δεν είναι η κακοπροαίρετη ειρωνεία των φιλοδοξιών Κομματικών στελεχών και μαζί τους στελεχών Επιχειρήσεων αλλά σε σύγχρονο Αριστοφάνειο πνεύμα η χιουμοριστική παροχή διδαγμάτων μέσα από 3 ιστοριούλες-μαθήματα στους φιλόδοξους άνδρες και γυναίκες της Πατρίδας μας.

Οι Έλληνες μετατρέπονται σε μειονότητα στον τόπο τους



Οι πλατείες της Αθήνας είναι δημόσιος χώρος και ανήκουν στον Δήμο Αθηναίων. Κάποιες πλατείες ωστόσο ανήκουν μεν στον δήμο, αλλά δεν ανήκουν στους δημότες του.

Γράφει η Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου

Η πλατεία Βικτωρίας, η πλατεία Αμερικής, ο Αγιος Παντελεήμονας και η πλατεία Ομονοίας έχουν εδώ και έτη καταληφθεί από διάφορες ομάδες διάφορων εθνικοτήτων, οι οποίες έχουν εκτοπίσει τους γηγενείς από τον δημόσιο χώρο που πληρώνουν με τους φόρους τους.

Πρόσφατα η πλατεία Βικτωρίας έγινε για ακόμη μία φορά καταυλισμός. Ο κ. Μηταράκης, που έχει σκοπό να αποσυμφορήσει τα νησιά και να πάθουμε συμφόρηση εμείς στην Αθήνα, άφησε 2.000 άτομα από τις δομές, και αυτά τα άτομα αποφάσισαν να έρθουν να κατασκηνώσουν στην πλατεία. 

Θα σε μαλώσει ο πάτερ….


Μια φορά, ρώτησα κάτι μαθητές σε μια γ’ λυκείου τι περιμένουν από ένα παπά. “Βλέπετε έναν παπά στο δρόμο, τι σκέφτεστε, ποια είναι η πρώτη σας σκέψη”; 

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι ταυτίζουν τον παπά μ’ ένα σύνολο απαγορεύσεων: τι πρέπει να κάνουν, τι πρέπει να μη κάνουν. Μια άλλη φορά, χειμώνα, σ’ ένα περίπτερο, περίμενα να ψωνίσω πίσω από μια μανούλα που το παιδί της έσκουζε και ζητούσε παγωτό.

Όταν είδε ότι πίσω της περίμενε ο παπάς, γύρισε στο παιδί σοβαρότατα και είπε: “Ησύχασε επιτέλους! Θα σε μαλώσει ο πάτερ!” κι έδειξε προς το μέρος μου. Εγώ τηνε κοίταξα απλώς με μια σχετική απορία και τ’ άφησα ασχολίαστο.
 
Σήμερα πήγα να βγάλω κάτι φωτοτυπίες κι ήταν εκεί μια άλλη μάνα με το τουλάχιστον εξάχρονο κοριτσάκι της. Το παιδί με κοιτάει με το ράσο και γουρλώνει τα μάτια. Τραβάει το ρούχο της μαμάς και ρωτάει: Μαμά! Γιατί αυτός ο κύριος είναι έτσι ντυμένος;;”. Η μαμά μου χαμογέλασε συγκαταβατικά και μ’ ελαφρύ μειδίαμα μου ‘πε “παιδί είναι… Που να ξέρει…;”.

Από την παιδική ηλικία του οσίου Παϊσίου - Ιερομόναχος Ισαάκ


Μεταξύ των κατοίκων της Κόνιτσας είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο γιός του Εζνεπίδη (ο Αρσένιος, μετέπειτα π. Παΐσιος) είδε τον άγιο Γεώργιο και ύστερα νήστευσε πολλές ημέρες. 

Ο ίδιος ο Γέροντας ποτέ δεν ανέφερε κάτι σχετικό ούτε εξακριβώθηκε από άλλους. Ακόμη και αν πρόκειται για φήμη, δείχνει την μεγάλη εκτίμηση των συμπατριωτών του προς το πρόσωπό του. Τον θεωρούσαν προικισμένο από τον Θεό με ιδιαίτερη χάρι.

Μια Τουρκάλα τον έπαιρνε κάθε πρώτη του μηνός στο σπίτι της για να πάη καλά ο μήνας. Με τα παιδιά της πήγαινε μαζί στο σχολείο και κάποια βαπτίσθηκαν Χριστιανοί. 

Τον σεβασμό της η Τουρκάλα τον εκδήλωσε και όταν τον είδε μοναχό λέγοντάς του: «Θυσία να γίνω για σένα». Συγκινημένη έπαιρνε σκόνη από τα παπούτσια του και άλειφε με πίστη το παράλυτο χέρι της.