.........Οι γονείς του ήταν ευσεβείς Χριστιανοί, ο πατέρας του μάλιστα έγινε μοναχός μαζί του στο Άγιο Όρος με το όνομα Δανιήλ. Από μικρός έλαβε επιμελημένη ανατροφή, έμαθε δε και γράμματα στο σχολείο.
Ο όσιος Σεραφείμ, μετά από μία θαυμαστή οπτασία που είδε όταν λειτουργούσε ως ιεροδιάκονος την Μεγάλη Πέμπτη, άρχισε να αναζητά όλο και περισσότερο την ησυχία και ν’ απομακρύνεται συχνότερα χάριν προσευχής στο δάσος του Σάρωφ, όπου υπήρχε γι’ αυτόν ερημικό κελί.
Τις ημέρες από το πρωί έως το βράδυ τις περνούσε στο μοναστήρι, συμμετέχοντας στις ακολουθίες και εκπληρώνοντας τους κανόνες και τα διακονήματα του κοινοβίου, ενώ το βράδυ αποσυρόταν στο ερημικό του κελί για να αγρυπνήσει προσευχόμενος.
Το 1793 ο όσιος Σεραφείμ, στο τριακοστό πέμπτο έτος της ηλικίας του, χειροτονήθηκε ιερομόναχος. Ως ιερομόναχος, όπως μέχρι τότε, αλλά και με μεγαλύτερη ακόμη αγάπη συνέχισε να λειτουργεί καθημερινώς, μεταλαμβάνοντας με πίστη και φόβο τα άγια Μυστήρια.
Οσίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου
Η Κίνα δείχνει το μέλλον της κοινωνίας του κορωνοϊού, μιας κοινωνίας περιορισμού της ελεύθερης παγκόσμιας κυκλοφορίας ανθρώπων και με πολλούς να εκφράζουν ότι αυτό είναι μόνο η αρχή.
Δεν είναι πολύ καιρός από όταν ο Κινέζος Πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ πρότεινε τη χρήση ενός παγκόσμιου συστήματος κωδικών QR για την ελεύθερη παγκόσμια κυκλοφορία ανθρώπων όταν χθες έρχονται εικόνες από την Γουχάν όπου όλοι ήταν στους δρόμους να γιορτάζουν την αλλαγή του χρόνου αλλά με μια διαφορά ήταν... "πράσινοι" ή μάλλον ψηφιακά ελεγμένοι.
«Η Κίνα έχει προτείνει ένα παγκόσμιο μηχανισμό μιας κοινά αποδεκτής διαδικασίας πιστοποιητικών υγείας βασισμένων σε ελέγχους νουκλεϊκού οξέος και σε μορφή κωδικών QR που θα είναι παγκόσμια αποδεκτή. Ελπίζουμε ότι όλο και πολλές χώρες θα αποδεχτούν το μηχανισμό αυτό» είχε πει ο Κινέζος πρόεδρος.
Ουσιαστικά οι οπαδοί της «νέας εποχής» και της νέας «μεγάλης επανεκκίνησης» δεν κρύβονται καν πλέον, αλλά το λένε ανοικτά όπως ο Κινέζος πρόεδρος, ένας εκ των βασικών υποστηρικτών της παγκοσμιοποίησης:
Ακόμα πιο αυστηρά γίνονται τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν σήμερα από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.
Οι Ιεροί Ναοί θα παραμείνουν κλειστοί για τους πιστούς, ενώ δεν θα γίνει αγιασμός των υδάτων σε εξωτερικούς χώρους κατά την ημέρα των Θεοφανείων. Αυτό το μέτρο είναι κι εκείνο που έχει ενοχλήσει την Ιερά Σύνοδο, η οποία προετοιμάζεται να πάρει θέση και να κάνει σαφή την αντίθεσή της.
Ενδεικτική είναι η τελευταία ανακοίνωση στην οποία γίνεται γνωστό ότι τη Δευτέρα θα υπάρξει σύγκληση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ενώ τονίζεται πως τόσο τα Χριστούγεννα όσο και την Πρωτοχρονιά, τηρήθηκαν στο έπακρο όλα τα υγειονομικά μέτρα στις εκκλησίες…
Το να πηγαίνει κανείς πριν από όλους στην εκκλησία είναι καλό και σωτήριο, ενώ το να βγαίνει πριν από την απόλυση χωρίς ανάγκη είναι βλαβερό και ολέθριο. Εσύ λοιπόν μείνε υπομονετικά και άκουγε τις άγιες Γραφές, για να ωφεληθείς. Όπως δηλαδή στον καύσωνα ένα ποτήρι κρύο νερό είναι ευχάριστο στον οδοιπόρο, έτσι και τα ιερά λόγια δροσίζουν την ψυχή. Αν θέλεις να ακούς, μείνε υπομονετικά· και αν ακούσεις, θα γίνεις σοφός. Αν όμως με δυσκολία κάνεις υπομονή για να ακούσεις τον λόγο, πόσο περισσότερο θα δυσκολευτείς να τον κάνεις πράξη; Από αυτό λοιπόν να καταλάβεις ότι είσαι αμελής, όπως και εγώ.
Μόλις μπούμε στον ναό του Θεού, κάθε μέριμνα να φύγει από τη σκέψη μας, ο εσωτερικός μας άνθρωπος να αφοσιώνεται στη θεωρία και την προσευχή, και κανένας ανάρμοστος λογισμός να μην ταράζει τον νου μας. Ας νιώσουμε μπροστά σε ποιον στεκόμαστε στην προσευχή, και όλη μας η ψυχή και η καρδιά ας είναι στραμμένη προς Αυτόν, χωρίς να φαντάζεται τίποτε άλλο. Θα καταλάβεις αυτό που λέω και με ένα παράδειγμα:
Σήμερα, ἀγαπητοί μου, ἀκούγονται δύο σάλπιγγες, μία τοῦ ἀποστόλου καὶ ἡ ἄλλη τοῦ εὐαγγελίου· ἡ μία εἶνε ἡ φωνὴ τοῦ Παύλου καὶ ἡ ἄλλη ἡ φωνὴ τοῦ Προδρόμου τὴν ὁποία διέσωσε ὁ εὐαγγελιστὴς Μᾶρκος. Ἐδῶ θὰ σαλπίσουμε μὲ τὴ σάλπιγγα τοῦ ἀποστόλου Παύλου· πού, ὅπως ἀκούσατε, ἀπευθύνει ὡρισμένες συμβουλὲς καὶ προτροπὲς στὸ πνευματικό του τέκνο τὸν Τιμόθεο ἀλλὰ καὶ σὲ κάθε Χριστιανό.
Πρωτότυπο Κείμενο
1 Ἀρχὴ τοῦ εὐαγγελίου Ἰησοῦ Χριστοῦ, υἱοῦ τοῦ Θεοῦ. 2 Ὡς γέγραπται ἐν τοῖς προφήταις, ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω τὸν ἄγγελόν μου πρὸ προσώπου σου, ὃς κατασκευάσει τὴν ὁδόν σου ἔμπροσθέν σου· 3 φωνὴ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ, Ἑτοιμάσατε τὴν ὁδὸν Κυρίου, εὐθείας ποιεῖτε τὰς τρίβους αὐτοῦ, 4 ἐγένετο Ἰωάννης βαπτίζων ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ κηρύσσων βάπτισμα μετανοίας εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν. 5 καὶ ἐξεπορεύετο πρὸς αὐτὸν πᾶσα ἡ Ἰουδαία χώρα καὶ οἱ Ἱεροσολυμῖται, καὶ ἐβαπτίζοντο πάντες ἐν τῷ Ἰορδάνῃ ποταμῷ ὑπ’ αὐτοῦ ἐξομολογούμενοι τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν.
6 ἦν δὲ ὁ Ἰωάννης ἐνδεδυμένος τρίχας καμήλου καὶ ζώνην δερματίνην περὶ τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ, καὶ ἐσθίων ἀκρίδας καὶ μέλι ἄγριον. 7 καὶ ἐκήρυσσε λέγων· Ἔρχεται ὁ ἰσχυρότερός μου ὀπίσω μου, οὗ οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς κύψας λῦσαι τὸν ἱμάντα τῶν ὑποδημάτων αὐτοῦ. 8 ἐγὼ μὲν ἐβάπτισα ὑμᾶς ἐν ὕδατι, αὐτὸς δὲ βαπτίσει ὑμᾶς ἐν Πνεύματι ἁγίῳ.
Τα ΜΜΕ εδώ και 9 μήνες έχουν κατακλυστεί από γιατρούς – λοιμωξιολόγους, πνευμονολόγους κ.λπ.
Ολοι μιλούν για τον κορωνοϊό και την «επιστήμη». «Η επιστήμη», λένε εν χορώ, «θα σώσει τον κόσμο» (αυθύπαρκτη είναι η επιστήμη, κάτι σαν οντότητα ή… αδέσποτη λάμψη στα μυαλά των ανθρώπων). Ο Θεός καταργήθηκε από το λεξιλόγιο των δημοσιογράφων, των «ειδικών», των πολιτικών∙ είναι άφαντος στη δημόσια σφαίρα.Παρακολουθώντας γιατρούς να σπένδουν φράσεις στον βωμό της επιστήμης και να έχουν λησμονήσει τον Θεό, θυμήθηκα τον Λεωνίδα Παπασταματίου και τη συνέντευξη που παραχώρησε στη «δημοκρατία» (25/07/2020) για την κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας του, που τιτλοφορείται «Δυο ζωές σε μία – Ενας θάνατος για δύο».*
Ο Λεωνίδας Παπασταματίου είναι καθηγητής Χειρουργικής, γνωστός στους φίλους του ως «χειρουργός Τοξότης». Σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 50 ετών, που διήρκεσε η σταδιοδρομία του, πραγματοποίησε περισσότερες από 20.000 επεμβάσεις, σώζοντας πολλές εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, ζωές.
Ο Κύριος μου φανέρωσε πως είχαν υποβληθεί οι ψυχές τους στις δοκιμασίες των πνευμάτων του αέρα, πως είχαν δοκιμασθεί και πως είχαν καταδικασθεί. Για τρεις ημέρες και νύχτες προσευχόμουν, ο άθλιος εγώ, ικετεύοντας την Θεομήτορα γι΄ αυτές και ο Κύριος με την αγαθότητά Του τις συγχώρησε δια μέσου των προσευχών Της Μητέρας του Θεού∙ πέρασαν όλες τις εναέριες δοκιμασίες και έλαβαν την συγχώρεση μέσω του ελέους του Θεού».
Διακόπηκαν οι "εμβολιασμοί", του θανάτου, μετά από καταγγελία του Ιατρού κ. Δημήτρη Αντωνίου από την Χαλκίδα.
Συγχαρητήρια γιατρέ.
"Έτσι σταματήσαμε τον Εμβολιασμό του Θανάτου, στον βωμό της απληστίας, αμάθειας, υποτακτικότητας και φθηνής εξαγοράς.
To
e-mail αυτό κατατέθηκε στον Εισαγγελέα του ΑΠ, Αθηνών, τοπικούς
εισαγγελείς, ΠτΔ, Πρωθ/ργό, Ευροκοινοβούλιο και Ιnterpole, και στις
περιφερειακές Υγειονομικές Περιφέρειες.
Στην Ελλάδα καταγράφεται το μεγαλύτερο ποσοστό θνησιμότητας, ενώ ταυτόχρονια έχει επιβληθεί το χειρότερο lockdown, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με τη μικρότερη κινητικότητα των πολιτών
Η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χειρότρες χώρες για να ζει κανείς την εποχή του κορωνοϊού. Έτσι διατείνεται το Covid Resilience του Bloοmberg, καθώς καταγράφεται το μεγαλύτερο ποσοστό θνησιμότητας (6,3%), ενώ ταυτόχρονια έχει επιβάλλει το χειρότερο lockdown, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με τη μικρότερη κινητικότητα των πολιτών. Ως επί το πλείστον, η χώρα μας βρίσκεται, επίσης, στη δέκατη θέση με τις χειρότερες προβλέψεις σχετικά με το μέλλον της οικονομίας την ερχόμενη χρονιά.
Κάποτε – διηγείται ο π. Γεώργιος Αυθίνος – συνοδεύαμε με την πρεσβυτέρα έναν ναρκομανή στον τάφο του Γέροντα. Συγκλονίστηκε. Μίλησε με δύο πατέρες. Πήρε γενναίες αποφάσεις και μπήκε σε πρόγραμμα απεξάρτησης. Τώρα είναι παντρεμένος και ζει καθαρή ζωή. Μας έλεγε διαρκώς στην επιστροφή ο νέος αυτός «κάτι άλλο συμβαίνει σ’ αυτό το Μοναστήρι, δεν μπορώ να το εξηγήσω. Νοιώθεις διαφορετικά εκεί μέσα».
✶✶✶
Πήγαμε προσκύνημα με την πρεσβυτέρα μετά τα Χριστούγεννα του 2008 στο Μοναστήρι του Οσίου Δαυΐδ. Υπέφερα χρόνια από αυχενικό σύνδρομο. Λίγο πριν φθάσωμε στις Ροβιές, μου δίνει η ασθένεια τα πρώτα σημάδια. Άρχισε η ενόχληση από τον αριστερό ώμο, ανέβαινε σιγά-σιγά στον αυχένα, στο κεφάλι, στο μέτωπο, μέχρι τα μάτια και τον ουρανίσκο.
Όταν έφθανε στα μάτια και τον ουρανίσκο, θα έπρεπε να πάρω δυνατά αναλγητικά και να ξαπλώσω, γιατί ο πόνος ήταν αφόρητος. Ζαλιζόμουν και με έπιανε τάση για εμετό. Συνήθως διαρκούσε αυτή η κατάσταση, παρ’ όλα τα φάρμακα, μια ολόκληρη ημέρα, πολλές φορές και δύο. Η κρίση αυτή του αυχένος επαναλαμβανόταν κάθε 20 με 25 ημέρες για πολλά χρόνια.
Θυμηθεῖτε ὅτι ἡ προσευχὴ δὲν εἶναι λόγια καὶ μετάνοιες, ἀλλὰ προσήλωση τοῦ νοῦ καὶ τῆς καρδιᾶς στὸν Θεό. Εἶναι δυνατὸ νὰ διαβάσετε ὅλες τὶς τακτὲς Ἀκολουθίες τῆς ἡμέρας καὶ νὰ ἐκτελέσετε ὅλες τὶς καθορισμένες μετάνοιες, ἀλλὰ ἡ ἐπαφή σας μὲ τὸν Θεὸ νὰ εἶναι εἴτε ἐντελῶς ἀνύπαρκτη εἴτε ἀσήμαντη, μὲ τὸν νοῦ σκορπισμένο καὶ τὴν καρδιὰ κρύα.
Ἔτσι κάνετε τὸν Κανόνα σας, ὄχι ὅμως προσευχή. Μιὰ τέτοια «προσευχὴ» εἶναι ἐφάμαρτη. Ὁ Κύριος νὰ μᾶς φυλάξει! Μὲ φόβο καὶ τρόμο πρέπει νὰ ἐπιτελοῦμε τὰ ἔργα τοῦ Θεοῦ -αὐτὸ νὰ τὸ θυμάστε πάντα.
Μὲ κάθε τρόπο καὶ μ’ ὅλη σας τὴ δύναμη προσπαθῆστε νὰ ἔχετε τὸν νοῦ σας στὰ λόγια τῆς προσευχῆς ἤ, ὅπως λέει ὁ Ὅσιος Ἰωάννης ὁ Σιναΐτης, νὰ κλείνετε τὸν νοῦ σας μέσα στὰ λόγια τῆς προσευχῆς.
Ο χριστιανός δεν είναι ένας κοινός άνθρωπος, αφού διαμορφώνεται τόσο από τη φύση όσο και από τη χάρη…
Πρόσεξε τι λέει ο Κύριος: «Η βασιλεία των ουρανών μοιάζει με προζύμι, που το πήρε μια γυναίκα και το ανακάτεψε μ’ ένα σακί αλεύρι, ώσπου ζυμώθηκε όλο» (Ματθ. 13:33).
Το ζυμάρι δεν φουσκώνει αμέσως μόλις ανακατωθεί με το προζύμι. Φουσκώνει στην ώρα του, αφού πρώτα το προζύμι διεισδύσει και απλωθεί σιγά-σιγά μέσα του. Το ψωμί που γίνεται έτσι, είναι αφράτο, ευωδιαστό, νόστιμο.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη θεία χάρη. Όταν ενώνεται με τη φύση μας στο άγιο Βάπτισμα, δεν τη διαποτίζει αμέσως. Απλώνεται σιγά-σιγά. Και όταν η χάρη απλωθεί παντού, όταν σύνολη η φύση μας χαριτωθεί, τότε όλα, όσα κάνουμε, παίρνουν έναν άλλο χαρακτήρα.
Eνας βασιλιάς είχε πολλούς υπηκόους. Eπειδή τους αγαπούσε, μια μέρα έκανε σέ όλους από ένα δώρο. Tους έδωσε ως μπουναμά από ένα πουγγί γεμάτο χρυσά νομίσματα. Tο πήραν οι άνθρωποι, το άνοιξαν, κι άρχισαν να μετράνε τα νομίσματα. Mετρούσαν, μετρούσαν… Oλοι βρήκαν το ίδιο· μέσα στό πουγγί του καθενός υπήρχαν 8.760 χρυσά νομίσματα, 8.760 λίρες! Mεγάλο το ποσό.