Μ' αυτά και μ' αυτά, και με όλα αυτά τα κακά (προσωπικά, οικογενειακά και ευρύτερα κοινωνικά εμπόλεμα), είχα πολλές μέρες να μπω στο φβ... Όχι μπλοκαρισμένη δεν ήμουν... Μπαίνοντας απόψε, βρήκα πολλά μηνύματα φίλων, που τους έλειψα -καθώς φαίνεται- και με ρωτούσαν τι κάνω και πώς είναι η κατάσταση με τους ανεμβολίαστους γιατρούς... Όπως είπα και προχθές σ' ένα σχόλιο, όταν μπήκα για λίγο...
Κάθε ιατρείο επιβάλλεται να βάλει το προβλεπόμενο σήμα-κίτρινο αστέρι στην πόρτα ή σε εμφανές σημείο του ιατρείου ότι ο γιατρός αλλά και το προσωπικό του ιατρείου (βοηθός οδοντιάτρου, γραμματέας, καθαρίστρια) είναι εμβολιασμένοι. Σε περίπτωση που σε ελέγχους των υγειονομικών τοπικών συλλόγων βρεθεί άτομο του προσωπικού ανεμβολίαστο, έχει πειθαρχικό πρόστιμο 10.000 ή άρση άδειας λειτουργίας ιατρείου και κλείσιμο. Ανεμβολίαστος (οδοντ)ιατρος δεν μπορεί φυσικα να πάρει το σήμα απ' το σύλλογο, καθώς ανιχνεύεται ψηφιακά ότι δεν είναι εμβολιασμένος, αφού θα λείπει το όνομά του απ' την εμβολιαστική πλατφόρμα, αλλά και (θα) σκανάρεται ηλεκτρονικά το μη περιεχόμενο του εμβολίου στον οργανισμό του, μέσω των νανοσωματιδίων, του μελλοντικού τσιπακίου ή του barcode. Και ανεμβολίαστος νέος επιστήμονας που θέλει να ανοίξει ιατρείο τώρα, δεν μπορεί να πάρει άδεια λειτουργίας απ' το σύλλογο.

























