τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
Τότε, ο Στέφανος έκανε και τη δική του …απόπειρα να ανοίξει λογαριασμό στο facebook.
Αλλοίμονό μας αν, φροντίζοντας υπερβολικά για τον εαυτό μας, δεν επιρρίπτουμε την μέριμνά μας και την ελπίδα μας στον Θεό, ο οποίος φροντίζει για μας!
Αν δεν ομολογούμε ότι οφείλουμε σ’ Εκείνον τα αγαθά που χρησιμοποιούμε στην παρούσα ζωή, πως μπορούμε να προσδοκούμε από Αυτόν τα αγαθά που μας υποσχέθηκε στην μέλλουσα ζωή; Ας μην είμαστε ολιγόπιστοι, αλλά καλύτερα ας ζητούμε «πρώτον την βασιλείαν του Θεού και ταύτα πάντα προστεθήσεται ημίν» σύμφωνα με τον λόγο του Σωτήρα μας (Ματθ. στ΄ 33).
Όσοι έχουν σταθερή ελπίδα προς τον Θεό πλησιάζουν κοντά Του και φωτίζονται με τη λάμψη του αιωνίου φωτός.
Οι μελέτες, από το Ισραήλ και από το Κατάρ και δημοσιεύθηκαν στο «New England Journal of Medicine», ενισχύοντας τα επιχειρήματα ότι ακόμη και οι πλήρως εμβολιασμένοι άνθρωποι πρέπει να διατηρούν προφυλάξεις κατά του κορωνοϊού και άρα προκύπτει πω η επιβολή του υποχρεωτικού εμβολιασμού δεν φαίνεται να γίνεται για υγειονομικούς λίγους.
(Επιμέλεια Στέλιος Κούκος)
Από τον Βαθύλακκο [ορεινό χωριό της Δράμας] ξεκίνησε ένα ανδρόγυνο για να εξομολογηθεί στον Γέροντα [τον όσιο Γεώργιο Καρσλίδη].
Στον δρόμο όμως ο σύζυγος κυριεύτηκε από λογισμούς αμφισβήτησης ως προς την αγιοσύνη του.
Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς συνιστᾷ σὲ ὅλους
μας· Δὲν ξέρεις γράμματα; κράτα ἕνα κομποσχοίνι καὶ σὲ κάθε κόμπο λέγε·
«Κύριε, ἐλέησον»· «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱὲ καὶ Λόγε τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος,
διὰ τῆς Θεοτόκου καὶ πάντων τῶν ἁγίων ἐλέησόν με τὸν ἁμαρτωλὸν καὶ
ἀνάξιον δοῦλόν σου». Νὰ τὸ λὲς πάντοτε αὐτό, λέει.
Με τον δικό του αιχμηρό τρόπο σχολίασε γι' ακόμη μια φορά ο Νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης τα όσα βιώνουμε τον τελευταίο καιρό λόγω του Covid-19.
«Χορεύουμε εδώ και πολύ καιρό ένα σαδομαζοχιστικό τανγκό» είπε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης σε συνέντευξη του στον «Focus Fm». Ο Κ.Βαθιώτης τόνισε ότι «μας μεταμόρφωσαν σε πειραματόζωα» προσθέτοντας ότι «ο σαδιστής και ο μαζοχιστής έχουν ένα κοινό, το κενό του εαυτού τους, δεν είναι ελεύθεροι… ο σαδιστής δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τον εξουσιαζόμενο και ο μαζοχιστής δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τον εξουσιαστή».
Έτσι στα πλαίσια της τήρησης των νέων μέτρων διαχωρισμού (απαρτχάιντ) που ανακοίνωσε η κυβέρνηση βαφτίζοντας τα ως «πρόσθετες ελευθερίες στους εμβολιασμένους» εμπλέκονται η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛΑΣ) η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ), σε συνεργασία με τη ΔΙΜΕΑ, η Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας, οι Ελεγκτικές Υπηρεσίες Περιφερειών και οι Δημοτικές Αστυνομίες.
Ἡ ὑπερηφάνεια τοῦ νοῦ εἶναι ἡ σατανικὴ ὑπερηφάνεια, ἡ ὁποία ἀρνεῖται τὸ Θεὸ καὶ βλασφημεῖ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, γι᾿ αὐτὸ καὶ πολὺ δύσκολα θεραπεύεται. Εἶναι ἕνα βαθὺ σκοτάδι, τὸ ὁποῖο ἐμποδίζει τὰ μάτια τῆς ψυχῆς νὰ δοῦν τὸ φῶς ποὺ ὑπάρχει μέσα της καὶ ποὺ ὁδηγεῖ στὸ Θεό, στὴν ταπείνωση, στὴν ἐπιθυμία τοῦ ἀγαθοῦ.
Ὅταν τὰ σύννεφα βροντοῦν καὶ οἱ ὠκεανοὶ μουγγρίζουν, εἶναι σὰ νὰ σοῦ φωνάζουν: «Κύριέ μας!»
Ὅταν οἱ μετεωρίτες πέφτουν καὶ φωτιὲς ξεπηδοῦν ἀπὸ τὴ γῆ, εἶναι σὰ νὰ κραυγάζουν: «Δημιουργέ μας!»
Ὅταν τὰ ἄνθη μπουμπουκιάζουν τὴν ἄνοιξη καὶ τὰ χελιδόνια κουβαλοῦν μὲ τὸ στόμα τους ξερὰ χόρτα γιὰ νὰ φτιάξουν φωλιὲς γιὰ τὰ μικρά τους, εἶναι σὰ νὰ σοῦ τραγουδοῦν: «Δέσποτά μας!»
Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, η ευρωπαϊκή διπλωματία άλλαξε στάση και άρχισε να διάκειται ευμενώς προς την Επανάσταση. Συνέβαλε σε αυτό και ο νέος Υπουργός Εξωτερικών της Αγγλίας Γεώργιος Κάνινγκ, που έδωσε μια πιο φιλελεύθερη τροπή στην εξωτερική πολιτική της Γηραιάς Αλβιόνας. Έτσι, στις 24 Ιουνίου 1827 υπογράφτηκε στο Λονδίνο συνθήκη μεταξύ Αγγλίας, Γαλλίας και Ρωσίας, που καθόριζε τα της ανεξαρτησίας της Ελλάδας.
Ο Νεκτάριος Δαπέργολας στόν Focus FM
Μία ἀκόμη παρουσία μου χτές τό πρωί στήν καθημερινή ἐκπομπή τοῦ Στέφανου Δαμιανίδη στόν Focus FM, ὅπου σχολιάσαμε κάποιες ἀπό τίς τρέχουσες ἐξελίξεις: τίς συνεχιζόμενες ἀθλιότητες τοῦ δυστοπικοῦ καθεστῶτος, τίς νέες θλιβερές παρεκτροπές στόν χώρο τῆς διοικούσας Ἐκκλησίας, τά παραπαίοντα ἐθνικά μας θέματα.
Ἀναφερθήκαμε ὡστόσο καί στά σημεῖα τῶν Καιρῶν πού πυκνώνουν τόσο ἀνησυχητικά, ἀλλά ἐμεῖς ἀρνούμαστε πεισματικά νά τά διακρίνουμε.
Ὁλόκληρη ἡ συζήτηση ἐδῶ:
Βγήκαν και οι Στρατηγοί! Κι επίσημα Χούντα η Αυστραλία! Στρατηγός Διοικητής της επιχείρησης Covid-Force ο Lt. Gen Frewen δήλωσε: “Θα διασφαλίσω ώστε να πάρουν όλοι μια δόση μέχρι τα Χριστούγεννα (2021). Θα δουλεύουμε ως και Σαββατοκύριακα για να γίνουν όλα πολύ γρήγορα.” Θα κάνουν και υπερωρίες……Η Αυστραλία έχει επιφορτίσει το Στρατό με Ειδικές Δυνάμεις covid19 να εμβολιάσουν τον κόσμο…Προφανώς οδηγούμαστε σε καταναγκαστικό βίαιο εμβολιασμό μετά καθήλωσης. Βασανιστήρια. Έκρηξη της δυσανάλογης βίας στους δρόμους στα πάρκα παντού από τα Τάγματα Εφόδου της υγειονομικής χούντας πειραμάτων επί πληθυσμού…