Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Κων/νος Βαθιώτης: Η φάρμα των ζώων στην εποχή της παγκόσμιας δικτατορίας 8/10/22 (ΒΙΝΤΕΟ)

 

Αύριο στην Δράμα θα επιχειρήσω να εξηγήσω το δράμα που ζούμε την τελευταία τριετία, συγκρίνοντάς το με την οργουελική φάρμα των ζώων, η οποία έχει πολλά κοινά σημεία με την Παγκόσμια Δικτατορία, επιβληθείσα από την Νέα Τάξη Πραγμάτων και την δαιμονική ελίτ του αόρατου μαριονετίστα. 
 
Λογικά, είναι η τελευταία ομιλία μου σε πλατεία μπροστά στους βασανισμένους υγειονομικούς, αφού εκτιμάται ότι, όσον ούπω, η απάνθρωπη και αυταρχική κυβέρνηση της Ν.έας Δ.ικτατορίας θα ανακαλέσει τους παραπεταμένους πάλαι ποτέ ήρωες και νυν αποδιοπομπαίους τράγους της στον εργασιακό τους χώρο. 
 
Δυστυχώς, η ομιλία μου αυτή γειτνιάζει χρονικά με την αυτοκτονία της απελπισμένης Χρυσάνθης, η οποία θα έπρεπε να συγκλονίζει κάθε άνθρωπο και προπάντων κάθε ποινικολόγο. Επομένως, η ομιλία μου, εκτός του προγραμματισμένου θέματος, θα εμπλουτισθεί και με μια σύντομη ανάλυση του ζοφερού αυτού συμβάντος. 

Παππούς Χατζηφλουρέντζος (Φλουρέντζος Μιχαήλ Πατσιάς)

 
 
Της Μηλιάς το κλέος
του Αντώνη Αντωνίου.
 
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ Ὅσιος Χατζηφλουρέντζος ἐκ Μηλιᾶς Ἀμμοχώστου ὁ Κύπριος (1969, Ἱερά Μονή Παναγίας Αὐγασίδας)· 
 
Γεννήθηκε στο χωριό Μηλιά Αμμοχώστου το έτος 1901. Η πίστη και η αγάπη του προς το Θεό ήταν μεγάλη. Ο ασκητικότατος τρόπος της ζωής του και τα προφητικά του λόγια τον έκαναν να μοιάζει με τρελό. Σχολείο δεν πήγε και για μεγάλο μέρος της ζωής του δεν ήξερε να διαβάζει. Αρχικά δεν αγωνιζόταν πνευματικά και ζούσε μια συνηθισμένη κοσμική ζωή μέχρι που μια ασήμαντη αφορμή έγινε αιτία να φωτιστεί η ψυχή του και να γεμίσει από Θείο πόθο για τον Κύριο μας και για κάθε πνευματική αρετή. Όταν έγινε περίπου 40 χρονών από Θείο ζήλο ξεκίνησε να περιεργάζεται και να μελετά δειλά-δειλά τα ιερά βιβλία της εκκλησίας και σύντομα έμαθε να διαβάζει. Στο επάγγελμα ήταν γεωκτηνοτρόφος ενώ αργότερα ασχολήθηκε με πολλές διαφορετικές εργασίες όπως κτίστης, καλλικάς κα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Εὐλάμπιος καὶ Εὐλαμπία τὰ ἀδέλφια

 
Καὶ προφθάσασα τὴν τομὴν Εὐλαμπία.
Εὐλαμπίῳ τμηθέντι κοινωνεῖ στέφους.
Τμήθησαν δεκάτῃ Εὐλάμπιος ἠδὲ ἀδελφή.

Ἔζησαν στὰ χρόνια του αὐτοκράτορα Μαξιμιανοῦ (296 μ.Χ.). Ὁ διωγμὸς κατὰ τῶν χριστιανῶν ἦταν σκληρὸς καὶ ἀνελέητος. Γι’ αὐτό, ὁ Εὐλάμπιος καὶ ἡ ἀδελφή του Εὐλαμπία κρύβονταν μαζὶ μὲ ἄλλους χριστιανοὺς στὸ βουνό.

Ἐκεῖ, ζοῦσαν καλλιεργώντας τὴν προσευχὴ καὶ τὴ μελέτη τῶν Ἱερῶν Γραφῶν.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Ο άγιος Νικόλαος Αχρίδος ομιλεί για τον άγιο Σιλουανό


Ο άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (1880-1956), Επίσκοπος Αχρίδος και μετέπειτα Ζίτσης, υπήρξε συγγραφέας πολυγραφότατος και εύγλωττος κήρυκας του Ευαγγελίου του Χριστού. Γι’ αυτό πολύ εύστοχα απεκλήθη από το πλήρωμα της σερβικής Εκκλησίας «Χρυσόστομος της Σερβίας». 
 
Το έτος 1920 ήλθε για πρώτη φορά στο Άγιον Όρος και έκτοτε το επισκεπτόταν πολύ συχνά. Εδώ γνωρίσθηκε και με τον άγιο Σιλουανό. Τα γεγονότα αυτά σημάδεψαν όλη την μετέπειτα πνευματική του πορεία. Λόγω της αγιότητας του βίου του και της μεγάλης ακτινοβολίας του στον λαό του Θεού, και μάλιστα στους νέους, θεωρήθηκε άκρως επικίνδυνος από τα στρατεύματα των Ναζί. Τα πυροβόλα τους έβαλλαν επί ημέρες στην Μονή της Ζίτσης, όπου έμενε ο άγιος Ιεράρχης, για να τον εξοντώσουν. Παρά ταύτα διεφυλάχθη αβλαβής. 

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 32ον)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Βάσει τῆς ὑπ᾿ ἀριθ. 1774/1943 ἀποφάσεως τῆς Ἱ. Συνόδου ὁ π. Αὐγουστῖνος ἀπεσπάσθη στὴν Ἱερὰ Μητρόπολι Θεσσαλονίκης καὶ στὶς γειτονικὲς Μητροπόλεις. Κηρύττε, ἔψαλλε τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ καὶ συνέπαιρνε τὰ πλήθη, ὅμως καὶ ἐκεῖ νέοι διωγμοὶ τὸν περιμέναν.

Στη Βουλή των Λόρδων θα βγάλει λόγο ανδροειδές σε παγκόσμια πρωτιά- ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ - βίντεο

 

(σ.σ. Ὄμορφος κόσμος «ἠθικὸς», «ἀγγελικὰ» πλασμένος)
 
Το λένε Ai-Da και είναι ένα ανδροειδές με καλλιτεχνικές ικανότητες.

Το ανδροειδές, που έχει γυναικεία εμφάνιση, θα εμφανισθεί την προσεχή Τετάρτη στη Βουλή των Λόρδων και θα μιλήσει. Κάτι τέτοιο θα συμβεί για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της Βρετανίας και ενδεχομένως αποτελεί παγκόσμια πρωτιά.

Το θέμα της ομιλίας του θα είναι, αν η δημιουργικότητα απειλείται από την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία γενικότερα και θα απευθυνθεί στην επιτροπή Επικοινωνιών και Ψηφιακής Τεχνολογίας της Βουλής των Λόρδων. Η Ai-Da θα μιλήσει για την εξέλιξη και την σχέση της τεχνολογίας σε τομείς, όπως οι καλές τέχνες, το σχέδιο, η μόδα και η μουσική, μάλλον ως ειδικός, αφού εδώ και χρόνια αποτελεί πόνημα ενός ερευνητικού πρότζεκτ που την κατέστησε ικανή να ζωγραφίζει και να γράφει δικά της ποιήματα.

Όλοι εδώ παιδιά του Θεού είναι Παππούλη μου όπως και εγώ. Συγγενείς μου είναι όλοι!


Διηγείται ο π. Νικόλαος Αμαραντίδης :ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΓΙΑΓΙΆ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.. Κάθε μέρα από νωρίς το πρωί στα Κοιμητήρια, μια συμπαθέστατη γιαγιά έρχεται στον ναό τον Αγίων Πάντων εδώ στη Δράμα και αφού περάσει από το εκκλησάκι να ασπαστεί την εικόνα, θα ανάψει τα κεράκια της, θα μου δώσει εμένα καραμελίτσα, θα μου πει "ΔΌΞΑ ΤΩ ΘΕΩ που ξημέρωσε και σήμερα" και θα αρχίσει ένα σκληρό αγώνα προσφοράς έως και το μεσημέρι, να ανάβει τα καντηλάκια των κεκοιμημένων με δικό της λάδι και να προσεύχεται για αυτούς με τον δικό της τρόπο.

Όταν το πράσινο γίνεται καφέ – και κανείς δεν το παρατηρεί

 

γράφει ο Peter Koenig

Φανταστείτε – υπάρχει ένα Πράσινο Κίνημα, υποτίθεται ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον, φιλικό προς τους ανθρώπους. Έχει μια σχετικά σύντομη ιστορία, περίπου 20 με 30 χρόνια, ίσως;

Σε ποιον δεν θα άρεσε αυτό; Το πράσινο είναι όμορφο. Προσποιείται ότι προστατεύει τη Μητέρα Γη και την Ανθρωπότητα. Με την πάροδο των ετών, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μετατρέπεται σε πολιτικό κόμμα. «Οι Πράσινοι». Αυξάνεται ολοένα και περισσότερο σε όλη την παγκόσμια Δύση.

Μιλάνε και προδικάζουν κατά του σπάταλου τρόπου ζωής των ανθρώπων. Προωθούν τα βιολογικά τρόφιμα και αγωνίζονται κατά των γενετικά τροποποιημένων ή ΓΤΟ τροφίμων.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 7,11-17] ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΪΝ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 7,11-17]

           ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

       ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΪΝ

        Ο μέγας Παύλος, αποδεικνύοντας το θείο και κοινωφελές της πίστεως και εξαγγέλλοντας τα έργα της και τα κατορθώματα και τους καρπούς και την δύναμή της, αρχίζει από τους αιώνες, από τους οποίους δεν υπάρχει τίποτε αρχαιότερο. Λέει ότι «Πίστει νοομεν κατηρτίσθαι τος αἰῶνας ήματι Θεο, ες τ μ κ φαινομένων τ βλεπόμενα γεγονέναι(:Με την πίστη και όχι με τις εξωτερικές μας αισθήσεις κατανοούμε και γνωρίζουμε ότι ο ορατός κόσμος, που έγινε μέσα στον χρόνο, δημιουργήθηκε άρτιος και αρμονικός με τον λόγο και το πρόσταγμα του Θεού. Και συνεπώς όσα κτίσματα βλέπουμε τώρα, έχουν γίνει ενώ δεν υπήρχαν πριν και δεν φαίνονταν με τις σωματικές αισθήσεις)»[Εβρ.11,3], και τελειώνει με την μελλοντική παγκόσμια ανάσταση και την τελείωση των αγίων που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκειά της και που τίποτα δεν είναι τελειότερο από αυτήν[ βλ. Εβρ.11,39-40:

ΓΙΑ 44η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9/10 ΩΡΑ 18:00-20:00

 

Οι Υγειονομικοί σε αναστολή Αθήνας και Πειραιά, σας προσκαλούμε για 44η Κυριακή στην Πλατεία Συντάγματος 18:00-20:00.
 
Ο αγώνας μας συνεχίζεται για την άρση της αντιεπιστημονικής και παράλογης υποχρεωτικότητας,για την δικαιοσύνη και το αυτεξούσιο.

Λάμπρος Σκόντζος: Η ένωση των "Εκκλησιών", πραγματικότητα ή ουτοπία; (Βίντεο)


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: 13/09/22 
 
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ: Λάμπρος Σκόντζος: Θεολόγος, αρθρογράφος 
 
Ο Χριστός ίδρυσε μια Εκκλησία και όρισε τις αρχές που θα επιτελεί την σώζουσα αποστολή της στον κόσμο. Όρισε επίσης και τις προϋποθέσεις της ενότητάς της.Υπάρχουν εκείνοι που μιλούν με αισιοδοξία για την λεγομένη ένωση των εκκλησιών και εκείνοι οι οποίοι αμφισβητούν την πραγματοποίησή της. 
 
Είναι δυνατόν να διαιρεθεί η Εκκλησία; Μπορεί να γίνει η επανένωση του πολυδιασπασμένου χριστιανικού κόσμου; Τι τον οδήγησε τελικά στη διάσπασή του; 
 
Τι είναι αίρεση και πόσο κακό προκαλεί στο εκκλησιαστικό σώμα; 
 
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αιρέσεως και σχίσματος; 
 
Πως αντιμετώπισε η Εκκλησία το πρόβλημα των αιρέσεων και των σχισμάτων; 

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 9 Ὀκτωβρίου 2022

 

 Ἑωθινόν
 
Ἦχος πλ. δ' - Ἑωθινόν Ϛ´
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΔ´ 36 - 53

36 Ταῦτα δὲ αὐτῶν λαλούντων αὐτὸς ὁ Ἰησοῦς ἔστη ἐν μέσῳ αὐτῶν καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 37 πτοηθέντες δὲ καὶ ἔμφοβοι γενόμενοι ἐδόκουν πνεῦμα θεωρεῖν. 38 καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Τί τεταραγμένοι ἐστέ, καὶ διατί διαλογισμοὶ ἀναβαίνουσιν ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν; 39 ἴδετε τὰς χεῖράς μου καὶ τοὺς πόδας μου, ὅτι αὐτὸς ἐγώ εἰμι· ψηλαφήσατέ με καὶ ἴδετε, ὅτι πνεῦμα σάρκα καὶ ὀστέα οὐκ ἔχει καθὼς ἐμὲ θεωρεῖτε ἔχοντα. 40 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐπέδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τοὺς πόδας. 41 ἔτι δὲ ἀπιστούντων αὐτῶν ἀπὸ τῆς χαρᾶς καὶ θαυμαζόντων εἶπεν αὐτοῖς· Ἔχετέ τι βρώσιμον ἐνθάδε; 42 οἱ δὲ ἐπέδωκαν αὐτῷ ἰχθύος ὀπτοῦ μέρος καὶ ἀπὸ μελισσίου κηρίου, 43 καὶ λαβὼν ἐνώπιον αὐτῶν ἔφαγεν. 44 εἶπε δὲ αὐτοῖς·

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος τοῦ Ἀλφαίου

 
Τὸν σταυρὸν Ἰάκωβος αἴρων ἠδέως,
Ὡς ἔστι Σῶτερ ἄξιός σου δεικνύει.
Ἀμφ' ἐνάτην Ἰάκωβος ἑνὶ Σταυρῷ τετάνυστο.

Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Κυρίου, ἀδελφός τοῦ Ματθαίου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καὶ γιὸς τοῦ Ἀλφαίου.

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Φτοὺ ξελευθερία γιά ὅλους ...( Ἀνάσταση στή Ναΐν) (Βίντεο)


Kαὶ προσελθῶν ἤψατο τῆς σοροῦ,
οἱ δὲ βαστάζοντες ἔστησαν, καὶ εἶπε·
νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι.
Καὶ ἀνεκάθισεν ὁ νεκρὸς καὶ ἤρξατο λαλεῖν,
καὶ ἔδωκεν αὐτὸν τῇ μητρὶ αὐτοῦ.
Λουκᾶ Ζ΄, 14-15



Μικρὸ παιδὶ ἀρχινᾷ τὸ  κρυφτό, παιχνίδι ἀγαπημένο, ὄμορφο, ἁγνὸ ποὺ παίζεται παντοῦ! Κρυφτούλι νὰ παίξουμε, νὰ γελάσουμε, νὰ λαχταρήσουμε μήπως μᾶς βροῦν, νὰ τοὺς ξελευτερώσουμε ὅλους...
 
Καὶ τὸ κρυφτὸ τὸ τόσο ἀθῶο καὶ ἀπείραστο τῶν μικράτων μας, κάποτε γίνηκε ἀλλιώτικο, θλιβερό, δίχως τὴν παιδικὴ καθαρότητα καὶ τὸ ἄδολο... συνεχίζουμε καὶ τώρα ποὺ μεγαλώσαμε νὰ τὸ παίζουμε,  νοθευμένο γιὰ παῖχτες καὶ κρυψῶνες. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7, 11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ: «ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» [6-10-1996] (Β 345)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7, 11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

σχετικὰ μὲ τὴν εὐαγγελικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ μὲ θέμα:

«ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 6-10-1996]

(Β 345)

Κάποια μέρα, ἀγαπητοί μου, θέλησε ὁ Ἰησοῦς νὰ ἐπισκεφτεῖ τὴν πόλιν Ναΐν. Τὸν ἀκολουθοῦσαν οἱ μαθηταί Του καὶ ὄχλος πολύς. Ὅταν ἔφθασαν εἰς τὴν πύλην τῆς πόλεως, γιατί ἦταν πόλις ὀχυρωμένη, τὴν ἴδια στιγμή, «ἐξεκομίζετο», ὅπως μᾶς σημειώνει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς, «ἐξεκομίζετο τεθνηκὼς». Κάποιος ποὺ εἶχε πεθάνει. Ἦταν νεκρὸ κάποιο παλληκάρι, νεανίσκος χαρακτηρίζεται καὶ μονογενὴς μιᾶς χήρας γυναίκας. Τὴν ὅλη ἐκφορὰ συνόδευε ἀρκετὸς κόσμος, ποὺ ἦλθαν βέβαια νὰ παρηγορήσουν αὐτὴν τὴν πενθοῦσα μάνα. Ἡ συνάντησις ἔγινε ἐκεῖ, στὴν πύλη τῆς πόλεως. Ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει καὶ οἱ μαθηταὶ τὸν Κύριον καὶ ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει τὴ νεκρώσιμη ἐκφορά.

Γεμάτη Ἑλληνισμό ἡ Τουρκία : ΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ,ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ;

 

ΓΕΜΑΤΗ “ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ” Η ΤΟΥΡΚΙΑ

Ὁ μικρός τό δέμας Ντεβλέτ Μπαχτσελί, ὁ ἐθνικιστικός βραχίων τοῦ σουλτάνου Ἐρντογάν, ἀλλά καί οἱ ἂλλοι Τοῦρκοι ἀξιωματοῦχοι, μέσα στό πλαίσιο τῆς τουρκικῆς διαστρεβλώσεως τῆς ἱστορίας καί τοῦ διεθνοῦς δικαίου, ἂρχισαν νά…διεκδικοῦν τά Δωδεκάνησα! Ξεχνᾶ ὁ ἐρίφης τῶν <γκρίζων λύκων> ὃτι τά νησιά αὐτά ἀνῆκαν ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ὁμήρου καί ἀκόμη παλαιότερα στούς Ἓλληνες καί εἶχαν τίς ἑλληνικές ὀνομασίες τους πού διατηροῦν μέχρι σήμερα.

Ὁ Ὃμηρος ἀποκαλεῖ τήν Χίο Χίο, τήν Ρόδο Ρόδο, τήν Λέσβο Λέσβο, τήν Σαμοθράκη Σαμοθράκη (Σάμος Θριηκίη), τά Ψαρά Ψαρά (Ψυρίη νῆσος), τήν Ἲβρο καί τήν Τένεδο τό ἲδιο, τήν Σκύρο Σκύρο, τήν Κάλυμνο Κάλυμνο κλπ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16) Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ



ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατὰ Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16)

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Ὅποιος ἔχει πραγματικὰ φιλοσοφημένη σκέψη καὶ κατευθύνεται ἀπὸ τὴν ἐλπίδα τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, οὔτε καὶ τὸν θάνατο θὰ θεωρήσει ὡς ἀληθινὸ θάνατο. Ὁ δίκαιος, δηλαδή, ποὺ βαδίζει στὸν δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ καθημερινὰ περιμένει νὰ μπεῖ στὴ Βασιλεία Του, δὲν ταράζεται, δὲν ἀναστατώνεται, δὲν στενοχωριέται, ὅταν ἔρχεται ἀντιμέτωπος μὲ τὸν θάνατο, ὅταν λ.χ. ἀντικρύσει νεκρὸ κάποιον συγγενῆ ἢ φίλο του· γιατί γνωρίζει ὅτι ὁ θάνατος γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν ἐνάρετα στὴ γῆ, δὲν εἶναι παρὰ μετάθεση σὲ μιὰ καλύτερη ζωή, ταξίδι γιὰ ἕναν καλύτερο τόπο, δρόμος ποὺ ὁδηγεῖ στὰ στεφάνια.

Βιοηθική και η Νέα Ευγονική - Βίντεο

 


Μετάφραση απο @Veritas16

Με μια πρώτη ματιά, η βιοηθική μπορεί να φαίνεται σαν άλλος ένας κλάδος της ηθικής φιλοσοφίας, όπου ακαδημαϊκοί συζητούν ατελείωτα με άλλους ακαδημαϊκούς για το πόσοι άγγελοι χορεύουν στην κεφαλή μιας καρφίτσας σε μακρινά σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, ωστόσο, είναι ότι η φαινομενικά καλοήθης ακαδημαϊκή μελέτη της βιοηθικής έχει τις ρίζες της στη σκοτεινή ιστορία της ευγονικής. Με αυτή τη γνώση, οι κίνδυνοι που ενέχει η ανάθεση ορισμένων από τις πιο σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη ζωή, τον θάνατο και την υγεία της ανθρωπότητας στα χέρια λίγων και εκλεκτών γίνονται ακόμη πιο εμφανείς.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]

«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότός; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μὴ συνάπτετε στενὸ σύνδεσμο πρὸς τοὺς ἀπίστους, μὲ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖτε νὰ ἀποτελέσετε ταιριαστὸ ζευγάρι, ὥστε νὰ μπαίνετε στὸν ἴδιο ζυγὸ μαζί τους· διότι ποιά συνάφεια καὶ ἀνάμειξη μπορεῖ νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς παρανομίας; Καὶ ποιά ἐπικοινωνία μεταξὺ φωτὸς καὶ σκότους; Καὶ ποιά συμφωνία μπορεῖ νὰ γίνει μεταξὺ τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ; Ἢ ποιό μερίδιο δύναται νὰ ἔχει ἕνας πιστὸς μὲ ἕναν ἄπιστο;)» [Β΄ Κορ. 16,14-15].

ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily: Το ιστολόγιo μας κλείνει σήμερα τα δεκατέσσερα χρόνια του στο διαδίκτυο.

 

Εὐχόμαστε ὁλόψυχα στὸ ἀδερφικό μας ἱστολόγιο  koukfamily  χρόνια πολλὰ γιὰ τὸν 14ετῆ ἀγῶνα του στὸν τομέα τῆς σωστῆς ἀκομμάτιστης καὶ ἔγκυρης ἐνημέρωσης. 

Χαιρόμαστε ἰδιαίτερα γιὰ τὴν συνεργασία μας καὶ γιὰ τὴν ἀνιδιοτελῆ καὶ χωρὶς ἴχνος ἀνταγωνιστηκότητας στάση τοῦ φίλου καὶ ἀδερφοῦ Θάνου πρὸς τὸ ἱστολόγιο μας καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα χριστιανικά, πατριωτικά, ἀφυπνιστικὰ ἱστολόγια. 

Πάντοτε εἰλικρινής, συνεπὴς καὶ βοηθὸς σὲ ὅ,τι χρειαστήκαμε. 

Καλὴ συνέχεια μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ στὸν κοινὸ ἀγῶνα ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος.

____________________________________________


Το ιστολόγιo μας κλείνει σήμερα τα 14 χρόνια στον χώρο του διαδικτύου. 
 
Πριν ακριβώς 14 χρόνια, στις 8 Οκτωβρίου του 2008 σε μια άλλη μακρινή εποχή, πριν το ξεφάντωμα της προδοσίας στον τόπο μας, ένα απόγευμα αποφασίσαμε μαζί με την Εύη να φτιάξουμε ένα μικρό οικογενειακό ιστολόγιο.
 
Με μεράκι φτιάξαμε το πρότυπο και ξεκινήσαμε.
Μπορείτε να δείτε την ιστορική πρώτη μας ανάρτηση. ΕΔΩ 

Οργή πολιτών σε διαδήλωση κατά της κυβέρνησης: Τους ξυλοκόπησαν και τους έριξαν χημικά τα ΜΑΤ

 

(σ.σ. Ἀναρωτιέμαι, ἄν πάρουν ἐντολὴ νὰ ξυλοκοπήσουν τοὺς ἴδιους τοὺς γονεῖς τους, ὑπάρχει περίπτωση νὰ φέρουν ἀντίρρηση; Τὸ αἶσχος καὶ ἡ ντροπὴ τῆς Ἑλλάδος, ἕλληνες ἐναντίον ἑλλήνων...) 

«Μέχρι εδώ» φώναξαν!
 
Σε απόγνωση βρίσκονται οι Έλληνες πολίτες που έρχονται αντιμέτωποι με την εκτόξευση των τιμών στην ενέργεια, αποτέλεσμα των κυρώσεων στη Ρωσία που αποφάσισε να επιβάλλει η Δύση, καθώς μετά την Καστοριά και στην Αθηνά, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κυβέρνησης.
 
Συγκεκριμένα το βράδυ της Παρασκευής περίπου 2.000 πολίτες διαδήλωσαν στο κέντρο της Αθήνας με πανό και συνθήματα, ζήτησαν να τεθεί πλαφόν στις τιμές του ρεύματος, να διευρυνθεί το κοινωνικό τιμολόγιο, να καταργηθεί το χρηματιστήριο ενέργειας, να εθνικοποιηθεί η ΔΕΗ, να διαγραφούν τα χρέη των καταναλωτών προς τις εταιρείες και να μην μείνει κανένας χωρίς ρεύμα.

Ιερομάρτυς Βαλεριανός (Νοβίτσκι)

 

Ο ιερομάρτυς Βαλεριανός γεννήθηκε το 1897 στο χωριό Τελιάντοβιτς της επαρχίας Μινσκ. Ήταν γιος του ιερέα του χωριού π. Βασιλείου Νοβίτσκι.α

Το 1918 η άθεη σοβιετική εξουσία έκλεισε το Εκκλησιαστικό Σεμινάριο του Μινσκ, όπου φοιτούσε ο Βαλεριανός, κι έτσι ο νεαρός ιεροσπουδαστής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Το 1921 μπήκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λευκορωσίας, αλλά την εγκατέλειψε δύο χρόνια αργότερα, όταν πέθανε ο πατέρας του. Αποφάσισε τότε να αφιερωθεί στην υπηρεσία του Κυρίου και να γίνει ιερέας. Πράγματι, αφού νυμφεύθηκε, χειροτονήθηκε και διορίστηκε εφημέριος του Ναού της Αγίας Τριάδος του Τελιάντοβιτς, στη θέση του πατέρα του.

Οι κάτοικοι του χωριού βρήκαν στο πρόσωπο του π. Βαλεριανού έναν ποιμένα με μεγάλη καλοσύνη, ενάρετη ζωή και ένθεο ζήλο. Ήταν σαγηνευτικός ιεροκήρυκας και με τη διδαχή του κατόρθωσε να επαναφέρει στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας πολλούς πλανεμένους ανθρώπους.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ἡ Ὁσία Πελαγία

 
Αἴσχους πλυθεῖσα καὶ λιποῦσα τὸν σάλον,
Πρὸς ὅρμον ἥκεις οὐρανοῦ Πελαγία.
Ὀγδοάτῃ ὑπάλυξε βίου πέλαγος Πελαγία.

Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ [19-10-1986] (Β166)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7,11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 19-10-1986]

(Β166)

Ἡ σκηνή, ἀγαπητοί μου, τῆς ἀναστάσεως τοῦ υἱοῦ τῆς χήρας τῆς Ναΐν, περιγράφεται λιτὰ μὲν ἀλλὰ πολὺ ζωηρά. Μὲ ἕνα Του λόγο ὁ Κύριος, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀνέστησε ἐκεῖνο τὸ παλληκάρι ποὺ ἦταν μοναχοπαίδι ἐκείνης τῆς φτωχιᾶς, χήρας γυναίκας. Καὶ τοῦ εἶπε: «Νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι». «Νεανίσκε, νέε μου, σὲ ἐσένα τὸ λέγω· σήκω ἐπάνω». Καὶ ὁ νεανίσκος ἀνεστήθῃ.

Φόβος καὶ ἔκσταση κατέλαβε τὸν λαό, ὅπως μᾶς περιγράφει ὁ ἱερὸς Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς. Καὶ πολὺ δίκαια, ἔβγαλε τὸ συμπέρασμα ὁ λαὸς «ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ».

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ

«Ἐπορεύετο εἰς πόλιν καλουμένην Ναΐν» [Λουκ. 7,11]

Πρόσεχε ὅμως πῶς σὲ παράδοξα συνάπτει παράδοξα. Καὶ στὴν περίπτωση ὅμως τῆς θεραπείας τοῦ ἄρρωστου δούλου τοῦ ἐκατόνταρχου στὴν ὁποία ἀναφέρθηκε ἀμέσως προηγουμένως βέβαια ἀφοῦ Τὸν κάλεσαν νὰ βοηθήσει ἀπάντησε, ἐδῶ ὅμως, στὴν πόλη Ναΐν, ἂν καὶ δὲν καλεῖται γιὰ βοήθεια, πηγαίνει· γιατί κανένας δὲν Τὸν καλοῦσε σὲ ἀνάσταση νεκροῦ, ἀλλὰ πηγαίνει σὲ αὐτὴν ἀπὸ μόνος Του. Καὶ νομίζω μὲ πάρα πολλὴ σοφία, γιὰ νὰ συνδυάσει μὲ τὸ προηγούμενο θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ ἀσθενοῦς δούλου τοῦ πιστοῦ ἐκατόνταρχου καὶ αὐτό· δὲν ἦταν βέβαια καθόλου παράδοξο νὰ φανταστεῖ κανείς, ὅτι κάποιος θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιδράσει πολεμῶντας τὴ δόξα τοῦ Σωτῆρα καὶ λέγοντας: