Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022
Νεκτάριος Δαπέργολας: Στόν Focus FM γιά τά ἐμβόλια καί τήν ἑλληνικὴ (:) δικαιοσύνη
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Τίτ. 3,8-15] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΜΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ» [15-10-1989] (Β225)
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Τίτ. 3,8-15]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«ΜΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 15-10-1989]
(Β225)
Στέλνοντας, ἀγαπητοί μου, τὴν ἐπιστολή του ὁ Ἀπόστολος Παῦλος στὸν Τίτο, Ἐπίσκοπο Κρήτης, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ ἀποστολικὴ περικοπὴ καὶ ποὺ εἶναι γεμάτη ἀπὸ προτροπὲς ποιμαντικοῦ καὶ ἱεραποστολικοῦ χαρακτῆρος, ἀλλὰ καὶ προσωπικοῦ ἀκόμη χαρακτῆρος, τὴν κατακλείνει τὴν ἐπιστολή του μὲ δύο ἀκόμη λόγια ποιμαντικῶν προτροπῶν, ὅπως καὶ μὲ δύο λόγια ἱεραποστολικῶν προτροπῶν.
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς «Τῶν θεοφόρων πατέρων τῆς ἐν Νικαίᾳ ζ ́ Οἰκουμενικῆς συνόδου (787)» 16 Ὀκτωβρίου 2022
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 1 - 10
1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωῒ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ βλέπει τὸν λίθον ἠρμένον ἐκ τοῦ μνημείου. 2 τρέχει οὖν καὶ ἔρχεται πρὸς Σίμωνα Πέτρον καὶ πρὸς τὸν ἄλλον μαθητὴν ὃν ἐφίλει ὁ Ἰησοῦς, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἦραν τὸν Κύριον ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ οὐκ οἴδαμεν ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 3 ἐξῆλθεν οὖν ὁ Πέτρος καὶ ὁ ἄλλος μαθητής καὶ ἤρχοντο εἰς τὸ μνημεῖον. 4 ἔτρεχον δὲ οἱ δύο ὁμοῦ· καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς προέδραμε τάχιον τοῦ Πέτρου καὶ ἦλθε πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, 5 καὶ παρακύψας βλέπει κείμενα τὰ ὀθόνια, οὐ μέντοι εἰσῆλθεν. 6 ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα, 7 καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον. 8 τότε οὖν εἰσῆλθε καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς ὁ ἐλθὼν πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ εἶδε καὶ ἐπίστευσεν· 9 οὐδέπω γὰρ ᾔδεισαν τὴν γραφὴν ὅτι δεῖ αὐτὸν ἐκ νεκρῶν ἀναστῆναι. 10 ἀπῆλθον οὖν πάλιν πρὸς ἑαυτοὺς οἱ μαθηταί.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022
Υἱὸν Θεοῦ λέγων σε Χριστὲ καὶ πάλιν,
Λογγῖνος ὡς πρὶν τέμνεται τὸν αὐχένα.
Ἕκτῃ καὶ δεκάτῃ Λογγῖνον ἄορ κατέπεφνεν.
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 8,4-15] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ [Υπομνηματισμός στα εδάφια 13,1-30 του Κατά Ματθαίον ευαγγελίου]
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 8,4-15]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ
[Υπομνηματισμός στα εδάφια 13,1-30 του Κατά Ματθαίον ευαγγελίου]
«Ἐν δὲ τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἐξελθὼν ὁ Ἰησοῦς τῆς οἰκίας ἐκάθητο παρὰ τὴν θάλασσαν(:Την ίδια εκείνη ημέρα βγήκε ο Ιησούς από το σπίτι στο οποίο φιλοξενούνταν και κάθισε κοντά στη θάλασσα)»[Ματθ.13,1]. «Εάν θέλετε λοιπόν», λέγει, «να με δείτε και να ακούσετε τους λόγους μου, ορίστε, έρχομαι έξω και συζητώ μαζί σας». Επειδή δηλαδή έκανε πολλά θαύματα, στη συνέχεια τούς παρέχει και την ωφέλεια της διδασκαλίας Του. Και κάθεται κοντά στη θάλασσα αλιεύοντας και ελκύοντας πλησίον Του όσους κατοικούν στη γη. Δεν κάθισε τυχαία κοντά στη θάλασσα, πράγμα που και αυτό το υπαινίχτηκε ο Ευαγγελιστής. Στόχος του Ευαγγελιστή δηλαδή στο συγκεκριμένο σημείο ήταν να δείξει ότι ο Κύριος ήθελε με ακρίβεια να βάλει σε τάξη τους ακροατές Του. Πιο συγκεκριμένα, ο Κύριος προέβη σε αυτήν την ενέργειά Του, για να μην έχει κανένα πίσω Του, αλλά όλοι να βρίσκονται απέναντί Του.
Γέρων Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης: Λόγοι Διαδαχῆς «Αὐτοέλεγχος - Ζῆλος»
Ἐσὺ ὡς μοναχὸς ἐὰν εἶσαι βιαστής, ἐὰν εἶσαι ἀγωνιστής, θὰ κάνεις ἔλεγχο στὸν ἑαυτό σου, ὅλη τὴν ἡμέρα πῶς πέρασα;
Ἕνας ἀσθενής, δὲν τὸ παρακολουθάει μόνο ὁ γιατρός· καὶ ὁ ἴδιος ὁ ἀσθενὴς παρακολουθάει τὸν ἑαυτό του, ἂν μ᾿ ἐκεῖνα τὰ φάρμακα ποὺ τοῦ ῾δωσε ὁ γιατρός, πηγαίνει στὸ καλύτερο. Ὄχι ὁ Γέροντας ἕναν-ἕναν θὰ παρακολουθήσει, κι ἐσὺ ὁ ἴδιος θὰ παρακολουθήσεις τὸν ἑαυτό σου.
Ἐρώτησα πολλὲς φορὲς καὶ τὸν γερο-Ἰωσὴφ πὼς ἔφτασε σ᾿ αὐτὴ τὴν κατάσταση. Λέει: «Νὰ σοῦ πῶ. Ἐβάθυνα τόσο πολὺ στὸ «γνῶθι σαὐτόν». Τί εἶσαι σύ; Τίποτες, οὔτε ἕνα σκουλήκι δὲν εἶσαι. Τίποτε. Ἦρθε ἡ χάρις, σὲ σήκωσε, ἔγινες ἄγγελος· ἔφυγε ἡ χάρις, ἐγύρισες ἐν αὐτῷ». Ναί, ἀλλὰ δὲν μοῦ λές, πῶς μποροῦμε νὰ προσελκύσουμε τὴ χάρη;
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τα «τέρατα» του Κολωνού δεν ήρθαν από το πουθενά – Βγαίνουν από μια κοινωνία που πεθαίνει από πνευματική ασφυξία
Με την υπόθεση του 53χρονου παιδεραστή και το άνοιγμα της συζήτησης για την δράση των κυκλωμάτων παιδεραστίας, ένα ολόκληρο πολιτικό, καλλιτεχνικό, δημοσιογραφικό, κοινωνικό σύστημα προσποιείται πως είναι «έκπληκτο» για αυτήν την φρικιαστική πτυχή της κοινωνίας μας. Ακούμε βαρύγδουπες δηλώσεις για κάθαρση της κοινωνίας και τα τηλεπαράθυρα πλημμύρισαν από «δικαστές» που κατακεραυνώνουν την ανηθικότητα.
Ο δόλιος όρος «παιδοβιαστής»
Με μία λέξη γίνεται απόπειρα να διαχωριστεί η παιδεραστία σε καλή και κακή
Λίγο αφότου έγινε γνωστή η υπόθεση του Ηλία Μίχου και του Ιωάννη Σοφιανίδη, που βίαζαν το 12χρονο κοριτσάκι στον Κολωνό -ο Μίχος λειτουργούσε και ως μαστροπός του παιδιού-, κυκλοφόρησε στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο ένας νεολογισμός: «παιδοβιαστής». Αυτή η καινοφανής λέξη, της οποίας το κατασκευαστικό μοτίβο θυμίζει εκείνο της γυναικοκτονίας (λες και οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι για να καλύπτονται από τον όρο ανθρωποκτονία), έχει γίνει αποδεκτή σχεδόν από το σύνολο των ΜΜΕ και των πολιτικών. Στην κοινωνία δεν «πέρασε» ιδιαίτερα – πέρα από τους συνήθεις πολιτικά φορτισμένους κύκλους του χονδρεμπορίου δικαιωματισμού.
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκᾶ 8,5-15] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΕΙΣ» [12-10-1997] (Β 363)
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
[:Λουκᾶ 8,5-15]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΕΙΣ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 12-10-1997]
(Β 363)
Ἐρχόμεθα καὶ πάλι, ἀγαπητοί μου, στὴ θαυμασία παραβολὴ τοῦ σπορέως, ὅπως τὴν ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπὴ τοῦ Λουκᾶ. Ἐδῶ ὁ Κύριος, μὲ τέσσερις εἰκόνες, δείχνει τέσσερις κατηγορίες ἀκροατῶν. Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι δὲν ἀκοῦν ἐξίσου τὰ εὐαγγελικὰ μηνύματα. Ὁ καθένας διαθέτει τὴ δική του προαίρεση ἢ τὴ δική του καλλιέργεια ψυχῆς. Ἄλλος εἶναι προσεκτικὸς ἀκροατής, ἄλλος ἐπιπόλαιος, ἄλλος πορωμένος, ἄλλος βρίσκει ἀνεπαρκῆ αὐτὰ ποὺ ἀκούει καὶ ἐπιδιώκει ἀναζήτηση ἔξω τοῦ εὐαγγελικοῦ χώρου, ἄλλος κάτι ἄλλο κ.ο.κ. Πάντως, βασικὰ στοιχεῖα τῆς παραβολῆς εἶναι:
Ενεργειακά lockdown KAI κορωνοχούντα ΜΑΖΙ;; Απόφαση-σταθμός στην Ευρώπη
Την επαναφορά της υποχρέωσης χρήσης προστατευτικής μάσκας σε όλους τους εσωτερικούς χώρους ζήτησε σήμερα από τις κρατιδιακές κυβερνήσεις ο υπουργός Υγείας Καρλ Λάουτερμπαχ, παρουσιάζοντας τη νέα εκστρατεία προώθησης των εμβολιασμών.
«Η κατεύθυνση στην οποία πηγαίνουμε δεν είναι καλή. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να πιστεύουμε ότι το κύμα που αντιμετωπίζουμε θα αυτοπεριοριστεί», τόνισε ο κ Λάουτερμπαχ και σημείωσε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων αυξάνεται συνεχώς, ενώ αυξάνονται και οι αριθμοί των θανάτων και των εισαγωγών σε μονάδες εντατικής θεραπείας.
Κυριακή Δ΄ Λουκᾶ καί τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου [: Τίτ. 3, 8-15] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ [ἀπόδοση στήν ἁπλή ἑλληνική καί πρόσθετα σχόλια: Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης]
Κυριακὴ Δ΄ Λουκᾶ καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου [: Τίτ. 3, 8-15]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
[ἀπόδοση στὴν ἁπλὴ ἑλληνικὴ καὶ πρόσθετα σχόλια: Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης]
«Πιστὸς ὁ λόγος (:Τὸ ὅτι δικαιωθήκαμε καὶ ἀναγεννηθήκαμε καὶ θὰ κληρονομήσουμε τὴν αἰώνια ζωὴ εἶναι λόγος καὶ ἀλήθεια ἀξιόπιστη)» [Τίτ. 3,8].
Ἐπειδὴ παραπάνω εἶπε ὁ Ἀπόστολος γιὰ μέλλοντα πράγματα, τὸ δὲ μέλλον εἶναι ἄδηλο καὶ ἀόρατο, γι᾿ αὐτὸ ἐδῶ προσθέτει καὶ τὸ ἀξιόπιστο στὸν λόγο του καὶ λέγει ὅτι αὐτὸ ποὺ εἶπα εἶναι ἀξιόπιστο καὶ βέβαιο ἀπὸ τὰ περασμένα καὶ προηγούμενα ἀγαθά, ποὺ ἀπολαύσαμε· ἐπειδὴ ὁ Θεὸς ποὺ μᾶς ἔδωσε τόσα ἀγαθὰ στὸν προηγούμενο καιρό, Αὐτὸς θὰ μᾶς δώσει καὶ στὸν μέλλοντα.
Καταστροφείς ψυχών…
ΓΙΑ 45η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 16/10 ΩΡΑ 18:00-20:00
Καθώς οι κρίσεις υγειονομική- ενεργειακή-επισιτιστική, διαδέχονται η μια την άλλη, ο αγώνας μας θα συνεχίζεται με μεγαλύτερο σθένος.
Ἅγιος Παΐσιος: Νά μή βγάζουμε εὔκολα συμπεράσματα
– Ὅλα εἶναι πάντοτε ἔτσι ὅπως τὰ σκέφτεσαι ἐσύ;
– Ὄχι, Γέροντα.
– Ἔ, τότε νὰ λές: «Δὲν σκέφτομαι πάντοτε σωστά· πολλὲς φορὲς κάνω λάθος. Νά, στὴν τάδε περίπτωση σκέφθηκα ἔτσι καὶ βγῆκε ὅτι εἶχα ἄδικο. Στὴν τάδε περίπτωση ἔκρινα καὶ ἔπεσα ἔξω, ὁπότε τὸν ἀδίκησα τὸν ἄλλον. Ἑπομένως δὲν πρέπει νὰ ἀκούω τὸν λογισμό μου». Ὁ καθένας μας λίγο–πολὺ ἔχει περιπτώσεις ποὺ ἔπεσε ἔξω στὴν κρίση του. Ἂν φέρη στὸν νοῦ του τὶς περιπτώσεις ποὺ ἔκρινε καὶ ἔπεσε ἔξω, τότε θὰ ἀποφεύγη τὴν κατάκριση. Ἀλλὰ καὶ μιὰ φορὰ νὰ μὴν ἔπεσε ἔξω καὶ νὰ εἶχε δίκαιο, ποῦ ξέρει τὰ ἐλατήρια τοῦ ἄλλου; Ξέρει πῶς ἔγινε κάτι; Νὰ μὴ βγάζουμε εὔκολα συμπεράσματα.
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Τίτ.3,8-15] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Τίτ.3,8-15]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Πιστὸς ὁ λόγος· καὶ περὶ τούτων βούλομαί σε διαβεβαιοῦσθαι, ἵνα φροντίζωσι καλῶν ἔργων προΐστασθαι οἱ πεπιστευκότες τῷ Θεῷ. ταῦτά ἐστι τὰ καλὰ καὶ ὠφέλιμα τοῖς ἀνθρώποις· μωρὰς δὲ ζητήσεις καὶ γενεαλογίας καὶ ἔρεις καὶ μάχας νομικὰς περιΐστασο· εἰσὶ γὰρ ἀνωφελεῖς καὶ μάταιοι. Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος (:Τὸ ὅτι δικαιωθήκαμε καὶ ἀναγεννηθήκαμε καὶ θὰ κληρονομήσουμε τὴν αἰώνια ζωὴ εἶναι λόγος καὶ ἀλήθεια ἀξιόπιστη. Καὶ γι᾿ αὐτὰ τὰ θέματα θέλω νὰ μιλᾷς μὲ βεβαιότητα καὶ μὲ κῦρος, γιὰ νὰ φροντίζουν ὅσοι ἔχουν πιστέψει στὸν Θεὸ νὰ πρωτοστατοῦν ἀκούραστα σὲ καλὰ ἔργα. Αὐτὰ εἶναι τὰ καλὰ ἔργα καὶ τὰ ὠφέλιμα στοὺς ἀνθρώπους, αὐτὰ γιὰ τὰ ὁποῖα σᾶς μίλησα.
Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 36ον)
ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΩΓΜΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ & ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ
Ήλεγξα τον δικτάτορα Mεταξά
Η Μεγαλύτερη Επαναφορά - Η Ανατολή του Θηρίου (1/4) (Ντοκιμαντέρ)
Το ντοκυμαντέρ είναι μεγάλο σε διάρκεια 2 ώρες και μισή και θα δοθεί σε 4 επεισόδια, υποτιτλισμένο όλο με Ελληνικούς υπότιτλους.
Απολαύστε τώρα το ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!
Ο πρίγκιπας Κάρολος, νυν βασιλιάς Κάρολος Γ', δήλωσε στην εναρκτήρια συνεδρίαση μιας εικονικής συνάντησης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στις 3 Ιουνίου 2020 ότι οι παγκόσμιοι ηγέτες είχαν "μια χρυσή ευκαιρία να αδράξουν κάτι καλό" από την πανδημία του κοροναϊού. Ο μελλοντικός βασιλιάς της Αγγλίας είδε τη Κόβιντ-19 ως τον τρόπο να "επαναφέρει" τον ανθρώπινο πολιτισμό και να αναγνωρίσει "την αλληλεξάρτηση όλων των ζωντανών οργανισμών". Το Reuters ανέφερε ότι η ομιλία του πρίγκιπα Καρόλου ήταν "μέρος μιας εκδήλωσης για την έναρξη της "Μεγάλης Επαναφοράς", ενός προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν το WEF και η Πρωτοβουλία για τις Βιώσιμες Αγορές του πρίγκιπα της Ουαλίας, με στόχο την ανοικοδόμηση του οικονομικού και κοινωνικού συστήματος ώστε να είναι πιο βιώσιμο".
Ἰωάννης Λαζαράκος: Τὰ πιόνια - Δόξα τῶ Θεῶ, οἱ ἀντίχριστοι, ντόπιοι καί ξένοι, Νεοταξίτες ἀποτυγχάνουν
Ὅπως ἔχετε ἀντιληφθεῖ μιλᾶμε γιὰ ὅλη αὐτή τὴν πολύ σοβαρή κατάσταση, ἀλλά καὶ παρωδία παράλληλα, γύρω ἀπό τὸ πανδαιμόνιο τοῦ Covid-19. Ποῦ βρίσκεται ἡ ἀλήθεια; Ἐμεῖς τὸ μόνο ποὺ μποροῦμε νὰ ποῦμε, ὡς μὴ εἰδικοί, εἶναι πὼς κορωνοϊός ὑπάρχει.
Yuval Harari: «Ο Θεός θα αντικατασταθεί με την τεχνητή νοημοσύνη και όλοι οι άνθρωποι θα συνδεθούν με αυτήν»!
Μία «τεχνητή νοημοσύνη» η οποία κατά τον Υuval Harari θα αντικαταστήσει τον Θεό και την έννοια του Θεού καθώς όπως λέει η Πίστη σε κάτι ανώτερο προέρχεται από την «δυσφορία» που νιώθουν οι άνθρωποι για το οργανικό τους σώμα.
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 8,4-15] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ «Εἶπε διά παραβολῆς (:μίλησε μέ παραβολή)» [Λουκᾶ 8,4]
ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 8,4-15]
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ
«Εἶπε διὰ παραβολῆς (:μίλησε μὲ παραβολή)» [Λουκᾶ 8,4]
Οἱ μακάριοι προφῆτες παρουσίαζαν μὲ πολλοὺς τρόπους τοὺς λόγους τους γιὰ τὸν Χριστό. Γιατί ἄλλοι Τὸν προανήγγειλαν ὅτι θὰ ἔρθει ὡς φῶς, καὶ ἄλλοι ὅτι θὰ ἔρθει μὲ τάξη καὶ μεγαλοπρέπεια βασιλική. Καὶ πράγματι εἶπε κάποιος ἀπὸ αὐτούς: «Ἰδοὺ γὰρ βασιλεὺς δίκαιος βασιλεύσει, καὶ ἄρχοντες μετὰ κρίσεως ἄρξουσι. καὶ ἔσται ὁ ἄνθρωπος κρύπτων τοὺς λόγους αὐτοῦ καὶ κρυβήσεται ὡς ἀφ᾿ ὕδατος φερομένου· καὶ φανήσεται ἐν Σιὼν ὡς ποταμὸς φερόμενος ἔνδοξος ἐν γῇ διψώσῃ (:Διότι ἰδού, ἕνας βασιλέας δίκαιος θὰ βασιλεύσει στὴν Ἱερουσαλὴμ καὶ οἱ ἄρχοντες αὐτοῦ θὰ κρίνουν καὶ θὰ ἀποφασίζουν μὲ δικαιοσύνη καὶ εὐθύτητα. Τότε ὁ ἄνθρωπος θὰ κρύπτει καὶ θὰ φυλάττει στὸ βάθος τῆς καρδιᾶς του ὡς θησαυρὸ τοὺς λόγους τῆς δικαιοσύνης καὶ προστατευόμενος γιὰ τὴ δικαιοσύνη του ἀπὸ τὸν Θεό, θὰ ἀποφύγει τὰ δεινά, τὰ ὁποῖα σὰν πλημμύρα ὕδατος θὰ ἐπέρχονται ἐναντίον του. Καὶ θὰ φανεῖ στὴν Ἱερουσαλὴμ σὰν πλούσιος ποταμός, περίφημος, σὲ ξηρὰ καὶ διψασμένη γῆ)» [Ἠσ.32,1-2].
ΨΕΡΙΜΟΣ/ΓΑΥΔΟΣ: Τα πλέον ενεργά προγράμματα του ΙΗΑ
του Ευάγγελου Ρήγου, Προέδρου ΙΗΑ, Πλοιάρχου Α’ τάξεως Ε.Ν
Η ελεημοσύνη μας κάνει όμοιους με το Θεό
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΤΗΣ Ι.Μ. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
Πάτρα 14/10/2022
Σεβασμιώτατε,
Μετά από την παρουσία σας στο Μέγα Πολυαρχιερατικό Εσπερινό στην Ι.Μ. Φθιώτιδος, στον οποίο δυστυχώς για εσάς, συμμετείχε συμπροσευχόμενος και ο σχισματικός «επίσκοπος» Ολβίας Επιφάνιος (ΕΔΩ), νοιώθω την ανάγκη να απευθυνθώ προς εσάς δημοσίως για άλλη μία φορά, για 2 λόγους.
Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Υπεράσπισης Αγώνα για Ελεύθερη Κύπρο και του Σωματείου Συμπαράσταση Αγώνα Κύπρου (Σ.Ε.Υ.Α.Ε.Κ – ΣΑΚ)
ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΒΑΣΗ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Η Σ.Ε.Υ.Α.Ε.Κ.- ΣΑΚ μπροστά στην όλο και αυξανόμενη τουρκική προκλητικότητα και την συνεχή αύξηση της έντασης και της έκτασης των διεκδικήσεών της, όχι μόνο εναντίον της Ελλάδας, αλλά και της Κυπριακής Δημοκρατίας, με αποκορύφωμα την θρασύτατη απαίτηση του εισβολέα να αναγνωρίσουμε, ως κράτος, το κατεχόμενο από τον Αττίλα μέρος της Μεγαλονήσου, καλούν την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία Ελλάδας και Κύπρου, να επανατοποθετήσουν το Κυπριακό στη μόνη σωστή του βάση, ως πρόβλημα εισβολής, κατοχής και εποικισμού.