Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Σιωπάτε καλέ, που νιώσατε ...'ΣΟΚ' μέ τήν ταλαίπωρη ψυχούλα της 12χρονης καί μέ τούς επίδοξους π α ι δ ό φ ι λ ο υ ς. . . . . . . . . . ...

 

Δεν είναι να σοκάρεστε καθόλου, όντως! 

Για να σοκαριστείς, ή θα πρέπει να'σαι εντελώς ανίδεος για το τι συμβαίνει εδώ και καιρό στον κόσμο, (στον 'Δυτικό' λεγόμενο, ιδίως, κόσμο), ή θα πρέπει να'σαι

ΜΝΗΜΕΙΟ  Υ Π Ο Κ Ρ Ι Σ Ι Α Σ ! 

Άλλη εκδοχή δεν υπάρχει!

Πληροφοριακά ενημερώνω
πως υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια
παιδεραστές στον πλανήτη
οι οποίοι λέγονται Ισλαμιστές, Ινδουιστές κλπ.

700 εκατομμύρια γυναίκες παντρεύονται κάτω των 18
και η μία στις τρεις από αυτές,
κάτω των 15.

Εὐαγγελία Λάππα: Ὁ Στρατάρχης τῆς νίκης, Ἀλέξανδρος Παπάγος [1883 - 4 Ὀκτωβρίου 1955]


Εὐαγγελία Κ. Λάππα
13 Ὀκτωβρίου 2022

Ὁ Ἀλέξανδρος Παπάγος γεννήθηκε στὴν Ἀθήνα, στὶς 9 Δεκεμβρίου 1883, μὲ καταγωγὴ ἀπὸ τίς Κυδωνιὲς (Ἀϊβαλὶ) τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ ἦταν τὸ τρίτο ἀπὸ τὰ τέσσερα παιδιὰ τοῦ στρατιωτικοῦ Λεωνίδα Παπάγου καὶ τῆς Μαρίας Ἀβέρωφ. Σπούδασε στὴ Νομικὴ σχολὴ τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, στὴ συνέχεια στὴ στρατιωτικὴ σχολὴ τῶν Βρυξελλῶν τοῦ Βελγίου καὶ μετεκπαιδεύτηκε στὴ Σχολὴ Ἱππικοῦ τοῦ Ὕπρ. Στὶς 15 Ἰουλίου 1906 γύρισε στὴν Ἑλλάδα καὶ κατατάχθηκε στὸν Ἑλληνικὸ στρατὸ ὡς ἀνθυπίλαρχος. Τὸν ἴδιο χρόνο ἔγινε μέλος τοῦ Μακεδονικοῦ Κομιτάτου Ἀθηνῶν, καθὼς ἦταν σὲ ἐξέλιξη τότε ὁ Μακεδονικὸς Ἀγῶνας. 

Πραγματικά η υπομονή στις θλίψεις και τις αδικίες είναι ανώτερη από τις αλυσίδες και τα τρίχινα πουκάμισα

 

Γέροντας Ζωσιμάς της Σιβηρίας

«Δεν μπορούμε να κοιτάμε με το ένα μάτι στον ουρανό και με το άλλο στη γη. Έτσι δεν μπορούμε να έχουμε την ψυχή μας κολλημένη και στα επίγεια και στα επουράνια. Ένα από τα δύο πρέπει να διαλέξουμε και να επιζητούμε, ή τον ουρανό ή τη γη».

Αναστατώνεστε με τις εναντίον μου αδικίες, πανουργίες και συκοφαντίες. Αλλά γίνεται τίποτα χωρίς παραχώρηση του Θεού;

Η ανεξιχνίαστη πρόνοιά Του είναι πάντα σωτήρια για μας,τόσο στις ευεργεσίες όσο και στις δοκιμασίες.

Σοφία Μπεκρῆ: Ἡ τιμὴ τῶν Πατέρων


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος - θεολόγος
 
«Τὰς μυστικὰς τοῦ Πνεύματος σάλπιγγας», «τὰ πάγχρυσα στόματα τοῦ Λόγου», «τοὺς θεοφόρους πατέρας» τιμᾶ ἡ Ἐκκλησία μας τὴν Β’ ἤ τὴν Γ’ Κυριακὴ τοῦ Ὀκτωβρίου κάθε χρόνο, σὲ ἀνάμνηση τῆς ἐν Νικαίᾳ συνελθούσης, κατὰ τὸ ἔτος 787, Ζ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Δοξάζει καὶ ἀνυμνεῖ ἡ Ἐκκλησία μας τοὺς «οὐρανόφρονας Πατέρας», διότι ἀφ’ ἑνὸς μὲν κατετρόπωσαν «τοῖς ὅπλοις τῶν λόγων» τοὺς ἐχθροὺς τῶν σεβαστῶν εἰκόνων, ἀφ’ ἑτέρου δὲ διετράνωσαν τὴν ἀληθινῆ πίστη τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως ἐκφράστηκε διὰ στόματος ὅλων τῶν Πατέρων, ὅτι «ἡ τιμὴ τῆς εἰκόνος ἐπὶ τὸ πρωτότυπον διαβαίνει».  

Εἶναι, ὅμως, ἀξιοπρόσεκτο ὅτι, ἐν ἡ Ἐκκλησία μας τὴν ἡμέρα αὐτὴν ἑορτάζει τὴν νίκη ἐπὶ τῶν ἀσεβῶν εἰκονομάχων, ἐν τούτοις στοὺς περισσοτέρους ὕμνους δὲν γίνεται λόγος μόνον γιὰ τοὺς Πατέρες τῆς Ζ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, οὔτε γιὰ τὴν καταπολέμηση τῆς συγκεκριμένης αἱρέσεως, τῆς εἰκονομαχίας, ἀλλὰ γίνεται λόγος γιὰ ὅλους τοὺς Πατέρες, ὡς προμάχους τῆς πίστεως, ὅπως καὶ γιὰ τὴν λύτρωση τῆς Ἐκκλησίας «ἐκ πάσης αἱρέσεως».

Παιδεραστία!

 

Ξετυλίγεται σιγά σιγά το κουβάρι για την υπόθεση της μαστροπείας με θύμα ένα μικρό κορίτσι, μόλις δώδεκα ετών. Δεν πέσαμε από τα σύννεφα που η μητέρα εμπλέκεται σε όλο αυτό, καθώς θα ήταν αδύνατο για ένα τόσο μικρό παιδί, σε μία ηλικία όπου η γονική εποπτεία είναι αυξημένη, να λείπει τόσες ώρες και οι γονείς να μην έχουν καταλάβει τίποτα.
 
 
Όσα παιδιά κι αν είχε. Ηταν αδύνατο στο παιδί να μην υπήρχε κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά του, την οποία το κοντινό του περιβάλλον δεν θα είχε παρατηρήσει. Η έντονη ενασχόληση και μόνο με το κινητό του, όπου υπήρχαν εκατοντάδες μηνύματα, καθώς και οι διάλογοι σε πλατφόρμες, θα έπρεπε να είχαν κινήσει το ενδιαφέρον της μητέρας τουλάχιστον. Και ήξερε τελικά και συναινούσε και αποκόμιζε και κέρδη από την εκπόρνευση του παιδιού. 

Γιατί επέλεξες να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ...!!!


Έφυγες ταξίδι μακρινό, ψηλά στον ουρανό.

Άφησες πίσω σου μια θέση αδειανή.

Άφησες πίσω σου μια πληγή αλλά και μια ανάμνηση γλυκιά.

Η ανάμνησή σου στις καρδιές μας θα μείνει πάντα ζωντανή.

 

«Έφυγες ταξίδι, πήγες σε τόπους για να βρεις, κόσμο πάνω στα αστέρια.

Σε ένα κόσμο που όλο χάνει, δεν φταίμε πάντα εμείς αλλά και οι άλλοι.»

(Γιώργος Γραμματικάκης - Φεύγω Ταξίδι)

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Ποιος άνθρωπος είναι ευάρεστος στον Θεό;

 

Ένας άνθρωπος βάδιζε στο δάσος. Ήθελε να διαλέξει ένα καλό δέντρο, απ' όπου θα έβγαζε δοκάρια για τη σκεπή του σπιτιού του. Εκεί είδε δύο δέντρα, το ένα δίπλα στο άλλο. Το ένα ήταν ίσιο, λείο και ψηλό, άλλα το εσωτερικό του, ό πυρήνας του, ήταν σάπιο. Το άλλο είχε ανώμαλη επιφάνεια κι ό κορμός του έδειχνε άσχημος.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Προφήτης Ὠσηέ

 
Θεὸν τυποῖς μνηστῆρα γῆς πορνευτρίας,
Πόρνῃ συναφθείς, ὃν Προφήτα νῦν βλέπεις.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Ὡσηὲ νέκυν κτερέϊξαν.

Ἦταν γιὸς τοῦ Βεηρεῖ ἀπὸ τὴν Βελεμῶθ τῆς φυλῆς Ἰσάχαρ καὶ ἔζησε τὸν ὄγδοο αἰώνα π.Χ., ἐπὶ βασιλέων τοῦ Ἰούδα, Ὀζίου, Ἰωάθαμ, Ἄχαζ, Ἐζεκία καὶ τοῦ Ἰσραὴλ Ἱεροβοὰμ Β’. Στὴν Παλαιὰ Διαθήκη, εἶναι ὁ πρῶτος ἀπὸ τοὺς δώδεκα μικροὺς λεγόμενους προφῆτες.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Γέρων Κλεόπας Ηλιέ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

 

 Ὑπό Γέροντος Κλεόπα Ἠλίε.

Σπουδαστής: Τί ἐννοοῦμε μέ τήν λέξι Ἁγία Γραφή;

Ἱερεύς: Μέ τήν λέξι "Ἁγία Γραφή ἐννοοῦμε τό σύνο­λο τῶν ἱερῶν βιβλίων πού γράφτηκαν μέ τήν ἔμπνευσι του Ἁγίου Πνεύματος σ' ἕνα χρονικό διάστημα περίπου 1500 ἐτῶν, δηλαδή ἀπό τοῦ Μωϋσέως, 1400 χρόνια πρό Χρι­στοῦ, μέχρι τοῦ συγγραφέως της ἀποκαλύψεως, 100 πε­ρίπου χρόνια μετά Χριστόν.

Σπουδαστής: Γιατί οι ἀρχιερεῖς καί ἱερεῖς δέν ἐπιτρέ­πουν στούς χριστιανούς, πού εἶναι μέλη τῆς Ἐκκλησίας, νά ἑρμηνεύσουν καί κηρύξουν δημοσίως τόν λόγο τοῦ Θεοῦ ἀπό τίς Γραφές;

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 37ον)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΣΩΖΕ ΤΟΝ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ,
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ

Ὁ π. Aὐγουστῖνος ἔφυγε ἀπὸ το Μεσολόγγι, γιατί δεν υπέκυψε στις απαιτήσεις του δεσπότη του, που του ανέθεσε να κάνει έρευνα για ιερέα και να βγάλει καταδικαστική απόφαση εναντίον του. Εκανε έρευνα. Δεν βρῆκε κανένα αξιόπιστο καταδικαστικο στοιχεῖο είς βάρος του ιερέως και στην έκθεση τον αθώωνε. Ο δεσπότης όταν το είδε, θύμωσε. Έσχισε την έκθεση και την πέταξε στον κάδο. Τότε ζήτησε ο νεαρος διάκος Αυγουστῖνος απολυτήριο και πῆγε στα Ιωάννινα. 

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Ρετρό 9.0: «Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά»

Το σύνθημα της παγκόσμιας κυβέρνησης (διάβαζε: δικτατορίας) γραμμένο από το 1988 
 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπλ. Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

Στην σελίδα 255 του βιβλίου μου «Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης» γράφω τα εξής:

Νώντας Σκοπετέας: Ἁμαρτίας ταλαίπωροι δεσμῶτες...


...βλέπω δὲ ἕτερον νόμον ἐν τοῖς μέλεσί μου

ἀντιστρατευόμενον τῷ νόμῳ τοῦ νοός μου

καὶ αἰχμαλωτίζοντά με ἐν τῷ νόμῳ τῆς ἁμαρτίας

τῷ ὄντι ἐν τοῖς μέλεσί μου. (Ρωμ. 7,23)

Φιλαμαρτήμων ἐγενόμῃν, ὡς οὐδεὶς ἐν βίῳ πώποτε,

καὶ ἐδαπάνησα τὴν σήν, μακροθυμίαν ὁ ταλαίπωρος,

καὶ ἔτι δὲ ὑπάρχῳ ἀναισθητῶν,

ἐπίστρεψόν με τὴ σὴ εὐσπλαγχνία.

(Παρακλητικὴ ἦχος γ΄δευτέρας)


Πόσο ἐλεύθερος θαρρεῖς πὼς εἶσαι ἀδελφέ μου, ταλαίπωρε ἑαυτέ μου; Πόσο ἀνεξάρτητος; Τὸ αὐτεξούσιο, τὸ αὐτοδιοίκητο τῆς ὑπάρξεώς σου, ποὺ σὰν εὐλογία καὶ δῶρο, σὰν συνθήκη ζωῆς ἀπαραβίαστη σοῦ χαρίστηκε, ἡ ἰσόθεος αὐτὴ τιμὴ (Ἁγ. Γρηγόριος Νύσσης), ποῦ στ᾿ ἀλήθεια... ποῦ σὲ ἔχει φέρει ὡς τώρα καὶ ποῦ σὲ ὁδηγεῖ; Φιλελεύθερος εἶσαι στ᾿ ἀλήθεια;

Ο «απατεώνας δικτάτορας»

 
του Λεωνίδα Κουμάκη*
Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Ο χαρακτηρισμός «απατεώνας δικτάτορας» αφορά τον πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και αποδόθηκε σε αυτόν από τον αρχηγό της τουρκικής αξιωματικής αντιπολίτευσης Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου κατά την διάρκεια του 35ουσυνεδρίου του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP), τον Ιανουάριο του 2016. Τον Απρίλιο του 2021, μέρος του παραπάνω χαρακτηρισμού («δικτάτορας») αποδόθηκε στον πρόεδρο της Τουρκίας από τον τότε Ιταλό πρωθυπουργό Μάριο Ντράγκι.
Οι παραπάνω χαρακτηρισμοί δεν φαίνεται να απέχουν και πολύ από την σκληρή πραγματικότητα που αποδεικνύεται καθημερινά από τα «έργα» του τούρκου προέδρου τόσο στο εσωτερικό της Τουρκίας, όσο και στο διεθνές πεδίο. Έρχονται μάλιστα ώρες-ώρες που μπαίνει κανείς στον πειρασμό να σκεφτεί σοβαρά αν ο Ρ.Τ. Ερντογάν είναι 100% πνευματικά υγιής ή όχι. Ήδη, από τον Μάρτιο του 2016 ο βουλευτής Γκαζιαντέπ της τουρκικής αξιωματικής αντιπολίτευσης Ακίφ Εκτιτζί είχε ζητήσει την υποβολή του Ρ. Τ. Ερντογάν σε «ψυχολογική θεραπεία» γιατί «σέρνει την χώρα στη φωτιά, την σπρώχνει στην καταστροφή»!
Γεννημένος τον Φεβρουάριο του 1954 στις φτωχογειτονιές του Κασίμπασα της Κωνσταντινούπολης, έλκει την καταγωγή του από το χωριό των γονιών του, την Ποταμιά Ριζούντας Εύξεινου Πόντου. Η περιοχή αυτή, όπως και πολλές άλλες της σημερινής  βορειοανατολικής Τουρκίας, κατοικούνταν μέχρι την Μικρασιατική Καταστροφή από χριστιανούς (Έλληνες και Αρμένιους) σε ποσοστό που έφθανε το 94%, παρά τον βίαιο εξισλαμισμό του Πόντου με διατάγματα του Μεχμέτ του πορθητή ήδη από το 1463!

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 8,5-15] ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 8,5-15]

           ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

               ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ

    Στο ευαγγέλιο της Δ΄ Κυριακής του Λουκά που λέγει: «ξλθεν σπείρων το σπεραι τν σπόρον ατο(:Βγήκε ο σποριάς στο χωράφι του, για να σπείρει τον σπόρο του)»· όπου γίνεται λόγος και για την καλλιέργεια που οφείλουμε να κάνουμε πριν από αυτήν την σπορά.

    Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός εξέλεξε τους μαθητές Του όχι από τους σοφούς, όχι από τους ευγενείς, όχι από τους πλούσιους ή ένδοξους, αλλά από αλιείς και σκηνορράφους, φτωχούς και αγράμματους· κι αυτό για να υποδείξει σε όλους ότι ούτε η φτώχεια, ούτε η απαιδευσία, ούτε η ευτέλεια, ούτε τίποτε άλλο τέτοιο είναι εμπόδιο για την απόκτηση της αρετής και την επίγνωση των θείων λόγων και των μυστηρίων του Πνεύματος· αλλά και ο φτωχότερος και ο ευτελέστερος και ο πιο αμόρφωτος, αν δείξει προθυμία και την απαραίτητη στροφή προς το καλό, μπορεί όχι μόνο να γνωρίσει σε βάθος την θεία διδασκαλία, αλλά και ο ίδιος να καταστεί διδάσκαλος δια της χάριτος του Θεού. Όσο για εκείνα που εμποδίζουν προς την σύνεση και την κατανόηση των πνευματικών διδαγμάτων είναι η ραθυμία μας και η με όλη την δύναμη προσκόλλησή μας στα πρόσκαιρα και στα βιοτικά, λόγω των οποίων δεν παρέχουμε τόπο και ευκαιρία για την ακρόαση και μελέτη και ανάμνηση όσων ακούστηκαν, ούτε φροντίζουμε για τα μέλλοντα και τα αιώνια.

16 Οκτωβρίου: Εορτάζουμε την απελευθέρωση της Κατερίνης από τον οθωμανικό ζυγό!

Γράφει ο Θεοφάνης Γκατζής του Θωμά και της Μαίρης

Ethnikosagwn.blogspot.com

Κατερίνη, 16-10-2022 

Μια σημαντική ημερομηνία για τους κατοίκους της Κατερίνης, αλλά και εν γένει των Ελλήνων είναι η απελευθέρωση της πόλης της Κατερίνης από τον οθωμανικό ζυγό, πριν από 110 χρόνια, στις 16 Οκτωβρίου του 1912! 


Είχε προηγηθεί η μάχη στο Κολοκούρι (σημερινός Σβορώνος), στις 15 Οκτωβρίου, που διήρκησε  3 1/2 ώρες συνολικά στην οποία θυσιάστηκαν  οι ήρωες: 

Νεκτάριος Δαπέργολας: Στόν Focus FM γιά τά ἐμβόλια καί τήν ἑλληνικὴ (:) δικαιοσύνη

 

Μία ἀκόμη παρουσία τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα στις 13/10/2022 στόν Focus FM, ὅπου σχολίασε μαζί μέ τόν Στέφανο Δαμιανίδη τίς πρόσφατες ἀποκαλύψεις στό πεδίο τῆς λεγόμενης πανδημίας καί τῶν ἐμβολίων, τό νέο κατόρθωμα τῆς φερόμενης ὡς Ἑλληνικῆς Δικαιοσύνης μέ τήν τιμωρία τοῦ π. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου, ἀλλά καί ἄλλα θέματα τῆς τρέχουσας ζοφερῆς ἐπικαιρότητας. 
 
Παραθέτουμε πιό κάτω τό περίπου 12λεπτο ἠχητικό:

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Τίτ. 3,8-15] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΜΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ» [15-10-1989] (Β225)


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Τίτ. 3,8-15]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΜΙΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 15-10-1989]

(Β225)

Στέλνοντας, ἀγαπητοί μου, τὴν ἐπιστολή του ὁ Ἀπόστολος Παῦλος στὸν Τίτο, Ἐπίσκοπο Κρήτης, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ ἀποστολικὴ περικοπὴ καὶ ποὺ εἶναι γεμάτη ἀπὸ προτροπὲς ποιμαντικοῦ καὶ ἱεραποστολικοῦ χαρακτῆρος, ἀλλὰ καὶ προσωπικοῦ ἀκόμη χαρακτῆρος, τὴν κατακλείνει τὴν ἐπιστολή του μὲ δύο ἀκόμη λόγια ποιμαντικῶν προτροπῶν, ὅπως καὶ μὲ δύο λόγια ἱεραποστολικῶν προτροπῶν.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς «Τῶν θεοφόρων πατέρων τῆς ἐν Νικαίᾳ ζ ́ Οἰκουμενικῆς συνόδου (787)» 16 Ὀκτωβρίου 2022

 

 Ἑωθινόν
Ἦχος α' - Ἑωθινόν Ζ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 1 - 10



1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωῒ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ βλέπει τὸν λίθον ἠρμένον ἐκ τοῦ μνημείου. 2 τρέχει οὖν καὶ ἔρχεται πρὸς Σίμωνα Πέτρον καὶ πρὸς τὸν ἄλλον μαθητὴν ὃν ἐφίλει ὁ Ἰησοῦς, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἦραν τὸν Κύριον ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ οὐκ οἴδαμεν ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 3 ἐξῆλθεν οὖν ὁ Πέτρος καὶ ὁ ἄλλος μαθητής καὶ ἤρχοντο εἰς τὸ μνημεῖον. 4 ἔτρεχον δὲ οἱ δύο ὁμοῦ· καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς προέδραμε τάχιον τοῦ Πέτρου καὶ ἦλθε πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, 5 καὶ παρακύψας βλέπει κείμενα τὰ ὀθόνια, οὐ μέντοι εἰσῆλθεν. 6 ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα, 7 καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον. 8 τότε οὖν εἰσῆλθε καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς ὁ ἐλθὼν πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ εἶδε καὶ ἐπίστευσεν· 9 οὐδέπω γὰρ ᾔδεισαν τὴν γραφὴν ὅτι δεῖ αὐτὸν ἐκ νεκρῶν ἀναστῆναι. 10 ἀπῆλθον οὖν πάλιν πρὸς ἑαυτοὺς οἱ μαθηταί.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Λογγῖνος ὁ Ἑκατόνταρχος

 
Υἱὸν Θεοῦ λέγων σε Χριστὲ καὶ πάλιν,
Λογγῖνος ὡς πρὶν τέμνεται τὸν αὐχένα.
Ἕκτῃ καὶ δεκάτῃ Λογγῖνον ἄορ κατέπεφνεν.


Ἦταν ἐπικεφαλὴς ἀξιωματικὸς τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν, στὴν ἐκτέλεση τῆς θανατικῆς καταδίκης τοῦ Χριστοῦ. Ὅταν ἐκτελοῦσε τὴ διαταγὴ τοῦ Πιλάτου, ἀγνοοῦσε ποιὸς ἦταν ὁ Ἰησοῦς, γι’ αὐτὸ παρέστη σὲ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς φρικτῆς τραγωδίας. Ὅμως ἡ ψυχὴ τοῦ Λογγίνου δὲν εἶχε τὶς φαρισαϊκὲς παρωπίδες καὶ τὴν ἀχρειότητα τῶν ρωμαίων στρατιωτῶν. Εἶδε σὲ βάθος τὸ θύμα καὶ πρόσεξε σ’ αὐτὸ τὴν ἀγαθότητα, τὴ σεμνότητα, ἀλλὰ καὶ τὴν γαλήνη ποὺ τὸ διέκρινε.

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 8,4-15] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ [Υπομνηματισμός στα εδάφια 13,1-30 του Κατά Ματθαίον ευαγγελίου]


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 8,4-15]

     Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ

[Υπομνηματισμός στα εδάφια 13,1-30 του Κατά Ματθαίον ευαγγελίου]

       «ν δ τ μέρ κείν ξελθν ησος τς οκίας κάθητο παρ τν θάλασσαν(:Την ίδια εκείνη ημέρα βγήκε ο Ιησούς από το σπίτι στο οποίο φιλοξενούνταν και κάθισε κοντά στη θάλασσα)»[Ματθ.13,1]. «Εάν θέλετε λοιπόν», λέγει, «να με δείτε και να ακούσετε τους λόγους μου, ορίστε, έρχομαι έξω και συζητώ μαζί σας». Επειδή δηλαδή έκανε πολλά θαύματα, στη συνέχεια τούς παρέχει και την ωφέλεια της διδασκαλίας Του. Και κάθεται κοντά στη θάλασσα αλιεύοντας και ελκύοντας πλησίον Του όσους κατοικούν στη γη. Δεν κάθισε τυχαία κοντά στη θάλασσα, πράγμα που και αυτό το υπαινίχτηκε ο Ευαγγελιστής. Στόχος του Ευαγγελιστή δηλαδή στο συγκεκριμένο σημείο ήταν να δείξει ότι ο Κύριος ήθελε με ακρίβεια να βάλει σε τάξη τους ακροατές Του. Πιο συγκεκριμένα, ο Κύριος προέβη σε αυτήν την ενέργειά Του, για να μην έχει κανένα πίσω Του, αλλά όλοι να βρίσκονται απέναντί Του.  

Γέρων Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης: Λόγοι Διαδαχῆς «Αὐτοέλεγχος - Ζῆλος»

 

Μὴν ἀφήνεις τὸν ἑαυτό σου ἀνεπίσκοπο κάθε ὥρα. Κάθε ὥρα νὰ ἐποπτεύεις, νὰ ἐξετάζεις, νὰ ἐλέγχεις τὸν ἑαυτό σου. Εἶσαι ἐν τάξει αὐτὴν τὴν ὥρα;

Ἐσὺ ὡς μοναχὸς ἐὰν εἶσαι βιαστής, ἐὰν εἶσαι ἀγωνιστής, θὰ κάνεις ἔλεγχο στὸν ἑαυτό σου, ὅλη τὴν ἡμέρα πῶς πέρασα;

Ἕνας ἀσθενής, δὲν τὸ παρακολουθάει μόνο ὁ γιατρός· καὶ ὁ ἴδιος ὁ ἀσθενὴς παρακολουθάει τὸν ἑαυτό του, ἂν μ᾿ ἐκεῖνα τὰ φάρμακα ποὺ τοῦ ῾δωσε ὁ γιατρός, πηγαίνει στὸ καλύτερο. Ὄχι ὁ Γέροντας ἕναν-ἕναν θὰ παρακολουθήσει, κι ἐσὺ ὁ ἴδιος θὰ παρακολουθήσεις τὸν ἑαυτό σου.

Ἐρώτησα πολλὲς φορὲς καὶ τὸν γερο-Ἰωσὴφ πὼς ἔφτασε σ᾿ αὐτὴ τὴν κατάσταση. Λέει: «Νὰ σοῦ πῶ. Ἐβάθυνα τόσο πολὺ στὸ «γνῶθι σαὐτόν». Τί εἶσαι σύ; Τίποτες, οὔτε ἕνα σκουλήκι δὲν εἶσαι. Τίποτε. Ἦρθε ἡ χάρις, σὲ σήκωσε, ἔγινες ἄγγελος· ἔφυγε ἡ χάρις, ἐγύρισες ἐν αὐτῷ». Ναί, ἀλλὰ δὲν μοῦ λές, πῶς μποροῦμε νὰ προσελκύσουμε τὴ χάρη;

Ελευθέριος Ανδρώνης: Τα «τέρατα» του Κολωνού δεν ήρθαν από το πουθενά – Βγαίνουν από μια κοινωνία που πεθαίνει από πνευματική ασφυξία

 

Η έξαρση της παιδεραστίας δεν ήρθε από το «τίποτα», όπως θέλουν να το παρουσιάζουν μερικοί δημοσιολογούντες που παριστάνουν τους έκπληκτους - Η πολιτεία και η κοινωνία θερίζουν ό,τι έσπειραν τα τελευταία χρόνια

Με την υπόθεση του 53χρονου παιδεραστή και το άνοιγμα της συζήτησης για την δράση των κυκλωμάτων παιδεραστίας, ένα ολόκληρο πολιτικό, καλλιτεχνικό, δημοσιογραφικό, κοινωνικό σύστημα προσποιείται πως είναι «έκπληκτο» για αυτήν την φρικιαστική πτυχή της κοινωνίας μας. Ακούμε βαρύγδουπες δηλώσεις για κάθαρση της κοινωνίας και τα τηλεπαράθυρα πλημμύρισαν από «δικαστές» που κατακεραυνώνουν την ανηθικότητα.

Ο δόλιος όρος «παιδοβιαστής»

 

Γράφει ο Παναγιώτης Λιάκος
 

Με μία λέξη γίνεται απόπειρα να διαχωριστεί η παιδεραστία σε καλή και κακή

Λίγο αφότου έγινε γνωστή η υπόθεση του Ηλία Μίχου και του Ιωάννη Σοφιανίδη, που βίαζαν το 12χρονο κοριτσάκι στον Κολωνό -ο Μίχος λειτουργούσε και ως μαστροπός του παιδιού-, κυκλοφόρησε στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο ένας νεολογισμός: «παιδοβιαστής». Αυτή η καινοφανής λέξη, της οποίας το κατασκευαστικό μοτίβο θυμίζει εκείνο της γυναικοκτονίας (λες και οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι για να καλύπτονται από τον όρο ανθρωποκτονία), έχει γίνει αποδεκτή σχεδόν από το σύνολο των ΜΜΕ και των πολιτικών. Στην κοινωνία δεν «πέρασε» ιδιαίτερα – πέρα από τους συνήθεις πολιτικά φορτισμένους κύκλους του χονδρεμπορίου δικαιωματισμού.

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ [:Λουκᾶ 8,5-15] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΕΙΣ» [12-10-1997] (Β 363)


ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκᾶ 8,5-15]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ο ΣΠΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡΕΙΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 12-10-1997]

(Β 363)

Ἐρχόμεθα καὶ πάλι, ἀγαπητοί μου, στὴ θαυμασία παραβολὴ τοῦ σπορέως, ὅπως τὴν ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπὴ τοῦ Λουκᾶ. Ἐδῶ ὁ Κύριος, μὲ τέσσερις εἰκόνες, δείχνει τέσσερις κατηγορίες ἀκροατῶν. Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι δὲν ἀκοῦν ἐξίσου τὰ εὐαγγελικὰ μηνύματα. Ὁ καθένας διαθέτει τὴ δική του προαίρεση ἢ τὴ δική του καλλιέργεια ψυχῆς. Ἄλλος εἶναι προσεκτικὸς ἀκροατής, ἄλλος ἐπιπόλαιος, ἄλλος πορωμένος, ἄλλος βρίσκει ἀνεπαρκῆ αὐτὰ ποὺ ἀκούει καὶ ἐπιδιώκει ἀναζήτηση ἔξω τοῦ εὐαγγελικοῦ χώρου, ἄλλος κάτι ἄλλο κ.ο.κ. Πάντως, βασικὰ στοιχεῖα τῆς παραβολῆς εἶναι:

Ενεργειακά lockdown KAI κορωνοχούντα ΜΑΖΙ;; Απόφαση-σταθμός στην Ευρώπη

 

Και οι λαοί εξακολουθούν να ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ!

Την επαναφορά της υποχρέωσης χρήσης προστατευτικής μάσκας σε όλους τους εσωτερικούς χώρους ζήτησε σήμερα από τις κρατιδιακές κυβερνήσεις ο υπουργός Υγείας Καρλ Λάουτερμπαχ, παρουσιάζοντας τη νέα εκστρατεία προώθησης των εμβολιασμών.

«Η κατεύθυνση στην οποία πηγαίνουμε δεν είναι καλή. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να πιστεύουμε ότι το κύμα που αντιμετωπίζουμε θα αυτοπεριοριστεί», τόνισε ο κ Λάουτερμπαχ και σημείωσε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων αυξάνεται συνεχώς, ενώ αυξάνονται και οι αριθμοί των θανάτων και των εισαγωγών σε μονάδες εντατικής θεραπείας.