Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπληρωτής Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023
Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ὁ ἐθισμός τῶν αὐτοεξευτελιζόμενων Ἑλλήνων στόν πατερ(κ)ούλικο θεσμό τῆς ἐπιδοματικῆς κοκκαλολειχίας
Νεκτάριος Δαπέργολας: Φαρισαῖοι με ἐπιλεκτικές αἰσθήσεις…
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
Καί ἐνῶ στήν Οὐκρανία κλιμακώνεται ὁ διωγμός τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἀπό τό φασιστοκαθεστώς Ζελένσκι καί τό ψευδεκκλησιαστικό δεκανίκι του, οἱ γνωστοί ἡμέτεροι Φαρισαῖοι κλιμακώνουν καί αὐτοί την προκλητικά ἐπιλεκτική τους ὅραση, ἀκοή καί γενικῶς ἀντίληψη. Γιά τόν νέο ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου τά γράφαμε προχτές, ἐνῶ μεῖζον παράδειγμα ἀσφαλῶς ἀποτελεῖ ὁ θλιβερός προεξάρχων τοῦ Φαναρίου, πού ἀνήμερα τῶν Θεοφανείων ὑποδέχθηκε σέ πολύ θερμό κλίμα τόν ἀχρεῖο ἀμερικανοτσολιά Ποροσένκο (καί προκάτοχο τοῦ Ζελένσκι), καλῶντας ὅλους τούς Οὐκρανούς νά ἑνωθοῦν γύρω ἀπό τήν OCU (ἤτοι τήν καθῃρημένη συμμορία πού παριστάνει τήν Αὐτοκέφαλη Οὐκρανική Ἐκκλησία).
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023
Σὴν προσκυνοῦντα Πέτρε σειρὰν τιμίαν,
Σειρὰς μακρᾶς λῦσόν με τῶν ἐγκλημάτων.
Σειρὴν προσκυνέω Πέτρου δεκάτῃ ἑνὶ ἕκτῃ.
Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023
Γεώργιος Βλάχος: Ὁ Θρησκευτικός Οἰκουμενισμός διαβρώνει τίς θρησκεῖες καί προωθεῖ τή δημιουργία μιάς παγκόσμιας θρησκείας
Ὁ Θρησκευτικὸς Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἕνα ἐπικίνδυνο κίνημα γιὰ ὅλες τίς θρησκεῖες καὶ ἐπιτυγχάνει το σκοπό του, μέσῳ τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ. Θρησκευτικὸς συγκρητισμὸς σημαίνει ἕνωση καὶ συνάφεια παρὰ τίς θρησκευτικὲς διαφορές. Περαιτέρω, μὲ τὸν ἴδιο ὅρο χαρακτηρίζονται οἱ τάσεις συμφιλίωσης, ἀνάμιξης καὶ ἑνοποίησης τῶν θρησκειῶν.
Β) Τὸ Βατικανό, μὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Πάπα
Γ) Τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (World Council of Churches)
Δ) Τὴν Πρωτοβουλία Ἑνωμένων Θρησκειῶν (United Religions Initiative)
Σοφία Μπεκρῆ: Ἂς ζηλέψωμε τὸν ἕνα!
«Οὐδεὶς ἀχαριστώτερος τοῦ εὐεργετηθέντος» καὶ μάλιστα «οὐδεὶς ἀσφαλέστερος ἐχθρὸς τοῦ εὐεργετηθέντος», ἔλεγαν οἱ σοφοί μας πρόγονοι, γιὰ νὰ ψέξουν τὸ πάθος τῆς ἀχαριστίας καὶ νὰ τονίσουν τὴν τάση τοῦ εὐεργετημένου νὰ διακόπτει, κάποτε, κάθε ἐπικοινωνία μὲ τὸν εὐεργέτη του, προκειμένου νὰ μὴν χρειαστῆ νὰ πῆ εὐχαριστῶ καὶ νὰ ἐκφράσῃ τὴν εὐγνωμοσύνη του, νὰ φτάνῃ δὲ στὸ σημεῖο ἀκόμη καὶ νὰ τὸν ἐχθρεύεται γιὰ τὴν ἀνωτερότητά του!
Ἔτσι καὶ στὴν περικοπὴ τῶν δέκα λεπρῶν (Λουκ. ιζ’12-19). Μετὰ ἀπὸ τὴν θεραπεία των ἀπὸ τὸν Κύριο μόνον ὁ ἕνας «θυμήθηκε» νὰ ἐπιστρέψῃ, γιὰ νὰ Τὸν εὐχαριστήσῃ. Οἱ ἄλλοι ἐννέα δὲν αἰσθάνθηκαν τὴν ἀνάγκη νὰ τὸ κάνουν.
Έκαναν «αντιρατσιστή» τον Σαίξπηρ. Ο Βασιλιάς Ληρ αναφέρεται στις «καταστροφικές δυνατότητες» της «Λευκότητας», λέει θέατρο του Λονδίνου
Μητροπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Τό εὐχαριστῶ ἄγνωστο…
Δημήτρης Νατσιός: «Βασιλομάστιγες και βασιλοκόλακες»
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19]
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ
«Καὶ εἰσερχομένου αὐτοῦ εἰς τινα κώμην ἀπήντησαν αὐτῷ δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἳ ἔστησαν πόρρωθεν, καὶ αὐτοὶ ἦραν φωνὴν λέγοντες· ᾿Ιησοῦ ἐπιστάτα, ἐλέησον ἡμᾶς (:Καὶ τὴν ὥρα ποὺ ὁ Ἰησοῦς ἔμπαινε σὲ κάποιο χωριό, Τὸν συνάντησαν δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἱ ὁποῖοι στάθηκαν ἀπὸ μακριά, ἐπειδή, σύμφωνα μὲ τὸν νόμο, κάθε λεπρὸς θεωροῦνταν ἀκάθαρτος καὶ δὲν τοῦ ἐπιτρεπόταν νὰ πλησιάσει κανέναν. Καὶ αὐτοὶ ἄρχισαν νὰ Τοῦ φωνάζουν δυνατά: ''Ἰησοῦ, Κύριε, σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας'')» [Λουκ. 17,12-13].
Καὶ πάλι μᾶς φανερώνει τὴν δόξα Του ὁ Σωτῆρας καὶ μὲ τὴ θεοπρεπῆ μεγαλουργία μὲ τὴν ὁποία ἔρχεται νὰ ἁλιεύσει στὴν πίστη, τοὺς ἄκαρδους καὶ ἀγνώμονες Ἰσραηλῖτες. Ἀλλὰ ἦταν καὶ αὐτῆς τῆς γενιᾶς οἱ Ἰσραηλῖτες σκληροὶ καὶ ἀπείθαρχοι, ὅπως καὶ οἱ περισσότεροι ἀπὸ τοὺς προπάτορές τους. Ποιός λοιπὸν λόγος θὰ τοὺς βοηθήσει τὴν ἡμέρα τῆς κρίσεως, ἀφοῦ δὲν ἀνέχτηκαν νὰ δεχτοῦν τὴ σωτηρία ποὺ τοὺς πρόσφερε ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, καὶ μάλιστα μολονότι ἄκουσαν μὲ τὰ αὐτιά τους τοὺς λόγους Του καὶ εἶδαν τίς παράδοξες καὶ τίς πέρα ἀπὸ κάθε ἀνθρώπινη λογικὴ θαυματουργικὲς ἐνέργειές Του;
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ 8 Ἰανουαρίου 2023
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 19 - 31
19 Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 20 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἔδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τὴν πλευρὰν αὐτοῦ. ἐχάρησαν οὖν οἱ μαθηταὶ ἰδόντες τὸν Κύριον. 21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· Εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς. 22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· 23 ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται. 24 Θωμᾶς δὲ εἷς ἐκ τῶν δώδεκα ὁ λεγόμενος Δίδυμος, οὐκ ἦν μετ’ αὐτῶν ὅτε ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς. 25 ἔλεγον οὖν αὐτῷ οἱ ἄλλοι μαθηταί· Ἑωράκαμεν τὸν Κύριον. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Ἐὰν μὴ ἴδω ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὸν δάκτυλόν μου εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὴν χεῖρά μου εἰς τὴν πλευρὰν αὐτοῦ, οὐ μὴ πιστεύσω. 26 Καὶ μεθ’ ἡμέρας ὀκτὼ πάλιν ἦσαν ἔσω οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ καὶ Θωμᾶς μετ’ αὐτῶν. ἔρχεται ὁ Ἰησοῦς τῶν θυρῶν κεκλεισμένων, καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον καὶ εἶπεν· Εἰρήνη ὑμῖν. 27 εἶτα λέγει τῷ Θωμᾷ· Φέρε τὸν δάκτυλόν σου ὧδε καὶ ἴδε τὰς χεῖράς μου, καὶ φέρε τὴν χεῖρά σου καὶ βάλε εἰς τὴν πλευράν μου, καὶ μὴ γίνου ἄπιστος, ἀλλὰ πιστός. 28 καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· Ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου. 29 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ὅτι ἑώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες. 30 Πολλὰ μὲν οὖν καὶ ἄλλα σημεῖα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς ἐνώπιον τῶν μαθητῶν αὐτοῦ, ἃ οὐκ ἔστι γεγραμμένα ἐν τῷ βιβλίῳ τούτῳ· 31 ταῦτα δὲ γέγραπται ἵνα πιστεύσητε ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ, καὶ ἵνα πιστεύοντες ζωὴν ἔχητε ἐν τῷ ὀνόματι αὐτοῦ.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023
Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023
Νά μήν ἀμελεῖς τίς μετάνοιες σου, γιατί αὐτό φοβίζει τόν σατανᾶ.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 17,11-19] Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 17,11-19]
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ
Ὅλα ὅσα ὅριζε ὁ παλαιὸς νόμος (ὁ μωσαϊκὸς) ἦταν συμβολικὰ καὶ τυπικὰ καὶ σκιώδη· γι᾿ αὐτὸ ὁ μωσαϊκὸς νόμος θεωροῦσε καὶ τὴ λέπρα ἐφάμαρτη καὶ μιαρὴ καὶ ἀποτρόπαια καὶ ὀνόμαζε ἀκάθαρτους τοὺς λεπροὺς καὶ ὅσους ἔπασχαν ἀπὸ βλεννόρροια καὶ γενικὰ ἐκείνους ποὺ τοὺς ἄγγιζαν [βλ. Λευιτ. 13,15: «Καὶ ὄψεται ὁ ἱερεὺς τὸν χρῶτα τὸν ὑγιῆ, καὶ μιανεῖ αὐτὸν ὁ χρὼς ὁ ὑγιής, ὅτι ἀκάθαρτός ἐστι· λέπρα ἐστί (: Ὁ ἱερέας θὰ δεῖ τὰ ὑγιῆ μέρη τοῦ δέρματος σὲ ἀντιπαραβολὴ πρὸς τὰ ἀσθενῆ καὶ θὰ κηρύξει αὐτὸν ἀκάθαρτο, διότι πρόκειται περὶ λέπρας)», καθὼς καὶ ἐκείνους ποὺ ἄγγιζαν κάθε νεκρὸ σῶμα [Ἀριθ. 19,11: «Ὁ ἁπτόμενος τοῦ τεθνηκότος πάσης ψυχῆς ἀνθρώπου ἀκάθαρτος ἔσται ἑπτὰ ἡμέρας (:Ἐκεῖνος ποὺ θὰ ἀγγίξει τὸ σῶμα νεκροῦ ἀνθρώπου, θὰ εἶναι ἀκάθαρτος γιὰ ἑπτὰ ἡμέρες)»], ὑποδεικνύοντας μὲ γριφώδη καὶ ἀσαφῆ τρόπο τὴν ἀκαθαρσία ἐκείνων ποὺ ἁμάρταναν ἀπέναντι στὸν Θεὸ καὶ αὐτῶν ποὺ συνέπρατταν μὲ αὐτοὺς καὶ συναναστρέφονταν αὐτούς.
ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στὴν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 4ο)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-11] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Κολ. 3,4-15]
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-11]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Κολ. 3,4-15]
«Ὃταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ἡμῶν (:Ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθεῖ ὁ αἴτιος καὶ χορηγὸς τῆς πνευματικῆς αὐτῆς ζωῆς μας)», τότε νὰ ζητεῖτε τὴ δόξα, τότε τὴ ζωή, τότε τὴν ἀπόλαυση. Αὐτὰ εἶναι προπαρασκευαστικὰ γιὰ νὰ ἀπομακρύνει αὐτοὺς ἀπὸ τίς ἀπολαύσεις καὶ τίς ἀνέσεις. Ἔτσι συνηθίζει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ὁμιλεῖ γιὰ ἄλλα, μεταπηδᾷ σὲ ἄλλα· γιὰ παράδειγμα, ὁμιλῶντας γιὰ ἐκείνους ποὺ τρέχουν ἔγκαιρα στὰ δεῖπνα [Κολ. 2.16-23], μεταπήδησε ἀμέσως στὴν παρατήρηση τῶν μυστηρίων· διότι ἔχει μεγάλη δύναμη ὁ ἔλεγχος, ὅταν γίνει σὲ ἀνύποπτο χρόνο. «Εἶναι κρυμμένη», λέγει, «ἀπὸ ἐσᾶς». «Τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε (:Τότε κι ἐσεῖς μαζὶ μὲ Αὐτὸν θὰ φανερωθεῖτε)». Συνεπῶς τώρα δὲν φαίνεστε. Πρόσεχε μὲ ποιόν τρόπο μετέθεσε αὐτοὺς στὸν οὐρανό. Ὅπως δηλαδὴ προανέφερα, πάντοτε προσπαθεῖ νὰ δείξει ὅτι ἔχουν τὰ ἴδια ποὺ ἔχει καὶ ὁ Χριστὸς καὶ σὲ ὅλες τίς ἐπιστολές του τὸ ἴδιο θέμα ὑπάρχει, νὰ δείξει δηλαδὴ ὅτι σὲ ὅλα εἶναι μέτοχοι μὲ τὸν Χριστό. Γι᾿ αὐτὸ καὶ κεφαλὴ καὶ σῶμα Τὸν ὀνομάζει καὶ τὰ πάντα κάνει γιὰ νὰ παρουσιάσει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.
Άγγελος Καραγεώργος: ΤΟ ΕΝΔΕΛΕΧΕΣ ΧΑΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
Δημήτριος Παναγόπουλος: O Άγιος Παναγής Μπασιάς και οι τρεις κλεμμένες γόπες
– Ψώνισες, του λέει, ε;
– Ναι πάτερ μου, ναι… ευλόγησον!
– Ευλογημένος να ‘σαι. Είχε φρέσκα ψάρια;
– Ναι είχε και πήρα μαρίδα.
Του άνοιξε τη σακούλα ο Άγιος για να δει τις μαρίδες. Από πάνω όμως ήταν και 3 γόπες. Παίρνει τις 3 γόπες ο Άγιος και τις πετάει στη θάλασσα. Και του λέει:
Καθ. Σάνο (Ιαπωνία): "Η πρωτεΐνη ακίδα εξασθενεί το ανοσοποιητικό σύστημα δημιουργώντας θρόμβους"
Ο Καθηγητής Eiki SANO (http://www.kochi-u.ac.jp/kms/fm_drmtl/about/) δηλώνει: "Η πρωτεΐνη Spike αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και μπορεί να οδηγήσει σε θρόμβους αίματος, δερματικές παθήσεις και φλεγμονές"
Πηγή: https://twitter.com/hellomitz3/status/1604062082885857280
--------------
Παρακολουθήστε τα βίντεο του Nioland στα κανάλια:
1. Στο RUMBLE: https://rumble.com/c/NIOLAND
2. Στο BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/nioland/
3. Στο ODYSEE: https://odysee.com/@NIOLAND
4. Στο BRIGHTEON: https://www.brighteon.com/channels/NIOLAND
Σάλος με σχολικό βιβλίο στην Κύπρο - Διδάσκει αγνότητα για προστασία από σεξουαλικά νοσήματα
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η ντροπιαστική εικόνα ερήμωσης που επικρατεί στο Τατόι, καθρεφτίζει απόλυτα την εικόνα της σημερινής Ελλάδας
Έχει περάσει σχεδόν ενάμισης χρόνος από την μεγάλη φωτιά που κατέκαψε τη Βαρυμπόμπη και το κτήμα Τατοΐου. Μετά από 16 ολόκληρους μήνες, και με αφορμή την απόφαση να κηδευτεί ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος στο Τατόι, όλος ο ελληνικός λαός έγινε μάρτυρας μιας ντροπιαστικής εικόνας που μας κάνει (για άλλη μια φορά) διεθνώς ρεζίλι.
Τα πρώτα πλάνα του κτήματος που έφτασαν στους τηλεοπτικούς δέκτες λόγω της αυτοψίας που έκαναν τα μέλη της οικογένειας του αποθανόντος, ήταν από αποκαρδιωτικά έως και εξοργιστικά. Κουφάρια καμένων κορμών, σκουπίδια, αγριόχορτα, καμένα καλώδια της ΔΕΗ, φραγμένα μονοπάτια. Εικόνα ερήμωσης και πλήρους εγκατάλειψης. Εικόνα που αντικατοπτρίζει πλήρως την πολιτιστική κατάντια μας και την μοίρα που έχει βρεθεί η διαφύλαξη του πολιτισμού μας.
Ὁ Άγιος βασιλιάς Μιριᾶν ἔγινε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος τῆς Γεωργίας
Πρώτη ἡ βασίλισσα Νάνα, γυναίκα σκληρὴ
καὶ εἰδωλολάτρισσα φανατική, ἀρρώστησε βαριὰ καὶ κινδύνευε νὰ πεθάνει.
Οἱ γιατροὶ δὲν μποροῦσαν νὰ τῆς προσφέρουν τίποτα.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023
Γέροντας Κλεόπας Ηλίε: H νοερά, η καρδιακή και η πνευματική προσευχή
– Η νοερά προσευχή είναι εκείνη που γίνεται με στοχασμούς και ο νους συνηθίζει να βυθίζεται την ώρα της προσευχής, να τη λέει εξ ολοκλήρου μυστικά και χωρίς να διασκορπίζεται. Την περίοδο αυτή ο νους ειρηνεύει, ενώνεται με τις λέξεις της ευχής και την απαγγέλλει μυστικά. Η καρδιακή προσευχή είναι η προσευχή της νοερής αισθήσεως. Κατ’ αυτήν, όταν η εργασία της ευχής που γινόταν στον νου αρπαχθεί από την καρδιά, τότε η νοερά προσευχή που ήταν σκέψη, τώρα γίνεται νοερή αίσθηση, η οποία γίνεται πνευματική ανάγκη στον άνθρωπο.
Όποιος έφθασε σ’ αυτή την προσευχή της καρδιάς, από όπου πηγάζουν τα αισθήματα του ανθρώπου, προσεύχεται χωρίς λόγια, επειδή ο Θεός είναι Θεός της καρδιάς. Απ’ αυτή τη βαθμίδα αρχίζει η αληθινή πρόοδος στην προσευχή.
Πώς θα σωθούμε: Λόγοι παρηγοριάς στους θλιμμένους
Όσα
διάβασες ως εδώ, θα ήταν αρκετά για να παρηγορηθείς και να καταλάβεις
πόσο ωφελείσαι από τις θλίψεις, αν δεν ήσουν κι εσύ, όπως όλοι μας,
άνθρωπος αδύναμος. Για την αδυναμία, λοιπόν, και τη χαυνότητα της
φύσεως, καθώς και για μεγαλύτερη ψυχική σου ενίσχυση, διάβασε και όσα
είναι γραμμένα πιο κάτω.
α΄. Η καλύτερη παρηγοριά για τους θλιμμένους είναι η επίγνωση των αμαρτημάτων τους
ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ - Μια δεύτερη άποψη (Ντοκιμαντέρ – GR Subs)
Πηγή: https://rumble.com/v1lwbgs-safe-and-effective-a-second-opinion-2022-oracle-films-news-uncut.html