Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

Θεσσαλονίκη. Από το Halloween στην Σατανολατρεία. Φωτογραφίες- Βίντεο. ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.

 
Μέσα σε λίγα χρόνια ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ στην πατρίδα μας μία ακόμη ξενόφερτη γιορτή : το Halloween.

Το Halloween εμφανίστηκε αρχικά μέσα από τα βιβλία της Αγγλικής γλώσσας -ακόμη και τα σχολικά- εξαιτίας της άγνοιας της συντριπτικής πλειοψηφίας των καθηγητών Αγγλικής για το πνευματικό του υπόβαθρο.

Πολύ σύντομα, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν, ο εορτασμός της παγανιστικής (και σατανιστικής;) αυτής εορτής δείχνει να έχει επιβληθεί στην άλλοτε ελληνική, αγιοτόκο, βυζαντινή πόλη της Θεσσαλονίκης. 
Και όπως θα διαπιστώσετε με ατράνταχτα ντοκουμέντα οι παραστάσεις δαιμόνων και σατανικών μορφών έχουν κατακλύσει την πόλη (ΔΕΝ υπερβάλουμε, θα το διαπιστώσετε φτάνοντας στο τέλος της ανάρτησης και κυρίως βλέποντας σχετικό αποκαλυπτικό βίντεο).

Λαοί του Κόσμου: Σταματήστε τη δολοφονία του Ισραήλ στη Γάζα

«Σκοτώνουν τα παιδιά μας»
 
Μετάφραση ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
 
Περισσότεροι από 8.000 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί τις τελευταίες τρεις εβδομάδες στη Γάζα.

Κάθε μέρα αυτής της αποτρόπαιης και συνεχώς επεκτεινόμενης ισραηλινής επίθεσης, τουλάχιστον 1.000 ακόμη θα δολοφονούνται.

Τα σχολεία και τα νοσοκομεία βρίσκονται στο στόχαστρο. Ο ανομολόγητος αλλά σκόπιμος στόχος είναι να σκοτωθούν τα παιδιά των Παλαιστινίων.

Περισσότερο από το 40% των θυμάτων είναι παιδιά.

Μήν τους αποκαλείτε τσολιάδες. Εύζωνες λέγονται.


Μήν τους αποκαλείτε τσολιάδες, είναι βρισιά και προέρχεται απο την τούρκικη λέξη τσόλι που σημαίνει κουρέλι. 
 
Έτσι τους αποκαλούσαν κοροϊδευτικά οι Τούρκοι.
 
Εύζωνες λέγονται.
 
Αυτοί που μας απελευθέρωσαν δε φορούσαν Luis Vuitton, κουρέλια φορούσαν κι είχαν ψυχή βαθιά, ηρωισμό και τόλμη.
 
Η σημερινή στολή τους είναι γεμάτη σύμβολα.

ΚΥΡΙΑΚΗ E΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 16,19-31] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ


ΚΥΡΙΑΚΗ E΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 16,19-31]

                Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

      «νθρωπος δέ τις ν πλούσιος, κα νεδιδύσκετο πορφύραν κα βύσσον εφραινόμενος καθ᾿ μέραν λαμπρς(:Υπήρχε κάποιος πλούσιος άνθρωπος, ο οποίος φορούσε βασιλικά ενδύματα. Απέξω φορούσε ένα μάλλινο κόκκινο και πανάκριβο ρούχο και από μέσα φορούσε λευκό χιτώνα πολυτελή από λεπτό αιγυπτιακό λινάρι. Και διασκέδαζε σε πλούσια συμπόσια κάθε μέρα με μεγαλοπρέπεια)» [Λουκ. 16,19].

    Θα ρωτούσε ίσως κάποιος : «Άραγε, σύμφωνα με την ευαγγελική ιστορία, η οποία λέγει ότι ο φτωχός πήγε στον τόπο της ανάπαυσης, ενώ ο πλούσιος στην κόλαση, έχουν ήδη γίνει αυτά, και κληρώθηκε ανταπόδοση αντάξια στον καθένα, ή με αυτά που λέγει ο Κύριος παριστάνει την εικόνα της μελλοντικής κρίσεως; Αλλά βέβαια», θα συνέχιζε τον συλλογισμό του, «επειδή αναφέρει τον Λάζαρο, πραγματικά έγινε και πραγματοποιήθηκε. Και γιατί δεν είπε ‘’κάποιος φτωχός άνθρωπος’’, αλλά είπε ‘’Λάζαρος’’; Μήπως για να δείξει με την ονομασία ότι αυτά έγιναν πραγματικά και αληθινά και δεν είναι παραβολή;».

Παιδόφιλοι χρησιμοποιούν ΑΙ για να μετατρέψουν διασημότητες σε παιδιά


Μόνο σε έναν δικτυακό τόπο παιδοφιλίας εντοπίστηκαν σχεδόν 3.000 deepfake εικόνες που θα ήταν παράνομες σύμφωνα με τη βρετανική νομοθεσία για τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών.
 
O Σκοτεινός Ιστός του Διαδικτύου (dark web) έχει αρχίσει να γεμίζει με εικόνες που δημιουργήθηκαν με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης ώστε να εμφανίζουν διάσημους ηθοποιούς και τραγουδιστές ως παιδιά που πέφτουν θύματα βιασμού, προειδοποιεί βρετανική οργάνωση.
 
Μόνο σε έναν δικτυακό τόπο παιδοφιλίας, το Internet Watch Foundation εντόπισε σχεδόν 3.000 deepfake εικόνες που θα ήταν παράνομες σύμφωνα με τη βρετανική νομοθεσία. Περισσότερες από τις μισές εικονίζουν παιδιά 7-10 ετών. 

Σοφία Μπεκρῆ: Ὁ ἀληθινὰ πλούσιος


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος
 
Μιὰ ἀπὸ τὶς διδακτικώτερες παραβολὲς μᾶς παρουσιάζει ἡ Ἐκκλησία μας τὴν Ε’ Κυριακὴ Λουκᾶ. Καὶ μάλιστα εἶναι μιὰ παραβολὴ ποὺ ἀναφέρει μόνον ὁ Λουκᾶς ἀπὸ τοὺς τέσσερις Εὐαγγελιστές, διότι, ὅπως λέγει χαρακτηριστικὰ ὁ Χρυσόστομος, ἐὰν ἀνέφεραν ὅλοι τὰ ἴδια ἢ περίπου τὰ ἴδια, δὲν θὰ ὑπῆρχε ἀνάγκη οὔτε ἐνδιαφέρον νὰ διαβάσωμε καὶ τοὺς ὑπολοίπους. 

Τὸ γεγονός, πάντως, ὅτι εἰδικὰ ὁ Λουκᾶς ἀναφέρει αὐτὴν τὴν παραβολὴ ἔχει νὰ κάνῃ καὶ μὲ τὴν κοινωνικὴ διάσταση τοῦ Εὐαγγελίου του, ὅπως καὶ ἄλλοτε ἔχομε ἀναφέρει. Ὁ Λουκᾶς, καὶ λόγῳ τῆς ἰδιότητός του ὡς ἰατροῦ, ἐνδιαφέρεται ἰδιαιτέρως γιὰ τὸν ἄνθρωπο ἀλλὰ καὶ γιὰ τὰ προβλήματα ποὺ προξενοῦνται στὴν κοινωνία ἀπὸ τὴν ἀνθρώπινη ἐκμετάλλευση καὶ ἀδιαφορία, τὴν ἐγωπάθεια, τὴν ὑλόφρονα συμπεριφορά﮲ γι’ αὐτὸ ἐκεῖνος μόνον ἀναφέρει τὶς παραβολὲς τοῦ Καλοῦ Σαμαρείτου, τοῦ Ζακχαίου, τοῦ πλουσίου καὶ τοῦ φτωχοῦ Λαζάρου, τοῦ Ἀσώτου, κ. ἄ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΛΟΥΚΑ [: Λουκά, 16, 19-31] Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου «ΠΗΓΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» [2-11-1997] [Β364]


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά, 16, 19-31]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                 με θέμα:

                                     «ΠΗΓΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ»                                                                                

                                [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 2-11-1997] 

    [Β364]                                                                                                                                                  

       Όλοι γνωρίζομε, αγαπητοί μου, την θαυμασία παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου. Κάθε της φράση, κάθε της λέξη, είναι και μία θεολογική αποκάλυψις. Και είναι αποκάλυψη, γιατί Αυτός ο Κύριος την εδίδαξε. Μέσα σε όσα ειπώθηκαν, διαλογικά, ανάμεσα στον πλούσιον και τον Αβραάμ, είναι και τούτα τα λόγια. Σας διαβάζω: «ρωτ ον σε, πτερ, να πμψς ατν ες τν οκον το πατρς μου· χω γρ πντε δελφος· πως διαμαρτρηται ατος, να μ κα ατο λθωσιν ες τν τπον τοτον τς βασνου. Λγει ατ ᾿Αβραμ· χουσι Μωϋσα κα τος προφτας· κουστωσαν ατν. δ επεν· οχ, πτερ ᾿Αβραμ, λλ᾿ ἐάν τις π νεκρν πορευθ πρς ατος, μετανοσουσιν. Επε δ ατ· ε Μωϋσως κα τν προφητν οκ κοουσιν, οδ ἐάν τις κ νεκρν ναστ, πεισθσονται».

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Ε΄ Λουκᾶ 5 Νοεμβρίου 2023


Ἑωθινόν
 
Ἦχος πλ. α´ - Ἑωθινόν ΙΑ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΚΑ´ 15 - 25

15 Ὅτε οὖν ἠρίστησαν, λέγει τῷ Σίμωνι Πέτρῳ ὁ Ἰησοῦς· Σίμων Ἰωνᾶ, ἀγαπᾷς με πλέον τούτων; λέγει αὐτῷ· Ναί, Κύριε, σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε. λέγει αὐτῷ· Βόσκε τὰ ἀρνία μου. 16 λέγει αὐτῷ πάλιν δεύτερον· Σίμων Ἰωνᾶ, ἀγαπᾷς με; λέγει αὐτῷ· Ναί, Κύριε, σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε. λέγει αὐτῷ· Ποίμαινε τὰ πρόβατά μου. 17 λέγει αὐτῷ τὸ τρίτον· Σίμων Ἰωνᾶ, φιλεῖς με; ἐλυπήθη ὁ Πέτρος ὅτι εἶπεν αὐτῷ τὸ τρίτον, φιλεῖς με, καὶ εἶπεν αὐτῷ· Κύριε, σὺ πάντα οἶδας, σὺ γινώσκεις ὅτι φιλῶ σε. λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Βόσκε τὰ πρόβατά μου. 18 ἀμὴν ἀμὴν λέγω σοι, ὅτε ἦς νεώτερος, ἐζώννυες σεαυτὸν καὶ περιεπάτεις ὅπου ἤθελες· ὅταν δὲ γηράσῃς, ἐκτενεῖς τὰς χεῖράς σου, καὶ ἄλλος σε ζώσει, καὶ οἴσει ὅπου οὐ θέλεις. 19 τοῦτο δὲ εἶπε σημαίνων ποίῳ θανάτῳ δοξάσει τὸν Θεόν. καὶ τοῦτο εἰπὼν λέγει αὐτῷ· Ἀκολούθει μοι. 20 ἐπιστραφεὶς δὲ ὁ Πέτρος βλέπει τὸν μαθητὴν ὃν ἠγάπα ὁ Ἰησοῦς ἀκολουθοῦντα, ὃς καὶ ἀνέπεσεν ἐν τῷ δείπνῳ ἐπὶ τὸ στῆθος αὐτοῦ καὶ εἶπε· Κύριε, τίς ἐστιν ὁ παραδιδούς σε; 21 τοῦτον ἰδὼν ὁ Πέτρος λέγει τῷ Ἰησοῦ· Κύριε, οὗτος δὲ τί; 22 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ἐὰν αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ; σύ ἀκολούθει μοι. 23 ἐξῆλθεν οὖν ὁ λόγος οὗτος εἰς τοὺς ἀδελφοὺς ὅτι ὁ μαθητὴς ἐκεῖνος οὐκ ἀποθνήσκει· καὶ οὐκ εἶπεν αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς ὅτι οὐκ ἀποθνήσκει, ἀλλ’ Ἐὰν αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ; 24 Οὗτός ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα, καὶ οἴδαμεν ὅτι ἀληθὴς ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ. 25 ἔστι δὲ καὶ ἄλλα πολλὰ ὅσα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς, ἅτινα ἐὰν γράφηται καθ’ ἕν, οὐδὲ αὐτὸν οἶμαι τὸν κόσμον χωρῆσαι τὰ γραφόμενα βιβλία. Ἀμήν. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Οἱ Ἅγιοι Γαλακτίων καὶ Ἐπιστήμη

 
Ἀσυνδυάστους συζύγους κτείνει ξίφος,
Τὴν ψυχικὴν σύζευξιν ἠγαπηκότας.
Τμήθη Ἐπιστήμη Γαλακτίων τ' ἑνὶ πέμπτῃ.

 Ἔζησαν τὸν 3ο αἰῶνα μ.Χ., ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Δέκιος. Οἱ γονεῖς τοῦ Γαλακτίωνα, Κλειτοφῶν καὶ Λευκίππη, ἦταν πρῶτα εἰδωλολάτρες. Κάποιος, ὅμως, ἱερομόναχος, ποὺ ὀνομαζόταν Οὐνούφριος, τοὺς προσείλκυσε στὴν χριστιανικὴ πίστη. Ἀπὸ τότε διέθεταν τὰ πλούτη τους σὲ κάθε ἀγαθοεργία.

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΛΟΥΚΑ [: Λουκά, 16, 19-31] Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου « Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ. ΔΥΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΕΣ» (Έκδοσις Β΄) [4-11-1995] [Β323]


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά, 16, 19-31]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                 με θέμα:

  « Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ. ΔΥΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΕΣ»

                                                                                (Έκδοσις Β΄)              

                                [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 4-11-1995] 

    [Β323]                                                                                                                                                  

      Η παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου, αγαπητοί μου, που ακούσαμε στη σημερινήν ευαγγελική περικοπή, είναι μία κατασκευασμένη ιστορία, που ο Κύριος ήθελε να δώσει μία απάντηση εις τους Φαρισαίους.

     Σημειώνει ο ευαγγελιστής Λουκάς: «κουον δ τατα πάντα κα ο Φαρισαοι φιλάργυροι πάρχοντες, κα ξεμυκτήριζον ατόν». Κάθε κήρυγμα του Κυρίου, προπαντός περί πτωχείας, περί εκουσίου πτωχείας, όταν οι Φαρισαίοι άκουγαν αυτά, φιλάργυροι υπάρχοντες, ήσαν φιλοχρήματοι και φιλάργυροι άνθρωποι, τον εξεμυκτήριζον, τον κορόιδευαν τον Ιησούν. «Κα επεν ατος· μες στε ο δικαιοντες αυτος νώπιον τν νθρώπων, δ Θες γινώσκει τς καρδίας μν· τι τ ν νθρώποις ψηλν, βδέλυγμα νώπιον το Θεο». «Σεις», λέει, «είσαστε εκείνοι οι οποίοι δικαιώνετε τους εαυτούς σας μπροστά στους ανθρώπους και δείχνετε ότι έχετε αγιότητα. Όμως ο Θεός γνωρίζει τις καρδιές σας, και εκείνο που είναι εις τους ανθρώπους υψηλόν, -δηλαδή υπερηφάνεια-, αυτό στον Θεό μπροστά είναι βδέλυγμα, είναι σίχαμα».

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Το άγριο κυκλάμινο ως πιστοποιητικό του νεοταξίτικου ναυαγίου

Eἷς ἀρνητής, οὐδεὶς Νεοταξίτης νικητής

 Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, Καθηγητής Ποινικού Δικαίου – Δικηγόρος Αθηνών

«Η Ελλάδα κινδυνεύει από μια ιδιαίτερη ασθένεια που ονομάζεται αδιαφορία.

Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ κινδυνεύει ο ελληνισμός και η ορθοδοξία.

Δεν κινδυνεύει από τους κυβερνώντες, αλλά από την δική μας αδιαφορία.

Ο σημερινός γονέας πρέπει να μεταδώσει στα παιδιά του αυτό που σημαίνει Έλληνας, αυτό που σημαίνει Ορθοδοξία, αυτό που σημαίνει πατρίδα.

Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Μάρτυς Πορφύριος ὁ μῖμος, ὁ προστάτης τῶν καλλιτεχνῶν


 ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητο
 
Οἱ μυριάδες καλλίμαχοι Μάρτυρες τοῦ Χριστοῦ, στὰ πρωτοχριστιανικὰ χρόνια προέρχονταν ἀπὸ ὅλες τὶς φυλές, κοινωνικὲς τάξεις καὶ ἐπαγγέλματα. Ὁρισμένοι μάλιστα, μὲ τὴν ὁμολογία τους στὸ Χριστὸ καὶ τὸ αἷμα τοῦ μαρτυρίου τους, ἐξαγίαζαν κάποια ταπεινὰ καὶ ταυτισμένα μὲ τὴν ἀκολασία, ἐπαγγέλματα, ὅπως ἦταν αὐτὸ τοῦ μίμου (ἠθοποιοῦ). Ἄλλωστε ἔτσι φανέρωναν πὼς ἡ σωτηρία εἶναι δωρεὰ πρὸς ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, παρὰ τὶς καταβολές τους καὶ τοῦ πρώην ἄσωτου βίου τους. Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς ὑπῆρξε καὶ ὁ ἅγιος Μάρτυς Πορφύριος ὁ Μῖμος, ὁ ὁποῖος ἐξαγιάστηκε τὴν ὥρα ποὺ ἀσκοῦσε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ ἠθοποιοῦ.

Όσιος Γεώργιος Καρσλίδης ο Ομολογητής

 

…..Όταν ήμουν μικρό παιδάκι και η γιαγιά σου έκανε τακτικά Αγιασμό στο πατρικό σπίτι μας μου συνέβαινε κάθε φορά που παρευρισκόμουν εκεί να μην μπορώ να συγκρατήσω τα γέλια μου. Ο Ιερέας που ήταν ασκητικό-καλόγερος με έβλεπε αλλά δεν μου έδινε σημασία, μία φορά όμως στο τέλος ενός Αγιασμού με πλησίασε και μου είπε “Γιαννάκη σήμερα θα βγάλουμε αυτόν τον βρώμικο που έχεις μέσα σου”.

Δυσανασχέτησα που με καθυστερούσε ο Παπά-Γιώργης από το παιχνίδι, αλλά κάθισα και αυτός μου διάβαζε κάτω από το πετραχήλι του κάτι λόγια που πρώτη φορά τα άκουγα. Στο τέλος μου έριξε ΑΓΙΑΣΜΟ και μου έδωσε να ασπασθώ τον ΣΤΑΥΡΟ. Από εκείνη την στιγμή σαν να έφυγε ένα βάρος από επάνω μου. Μετά κάθε φορά που κάναμε αγιασμό τον παρακολουθούσα κατανυκτικά και μάλιστα σιγόψελνα. Πέρασαν τα χρόνια και αυτή η αλλαγή είχε αποτυπωθεί στο μυαλό μου διότι αισθανόμουν την ευλάβεια σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής. 

Ελευθέριος Ανδρώνης: Πλαστές αποδείξεις: Νοοτροπία ρουφιανιάς – Η κυβέρνηση μοίρασε ψηφιακές «κουκούλες» και δίνει επίδομα χαφιεδισμού!


Αφού η ακρίβεια μας έκανε να ζούμε συνθήκες κατοχής, η κυβέρνηση είπε να επιστρατεύσει και «κουκουλοφόρους» για να τελειοποιηθεί η αναβίωση
 

Καθεστώς κατοχής χωρίς η εξουσία να εμπνεύσει και νοοτροπία ρουφιανιάς στον λαό, γίνεται; Η ιστορία, μας έχει δείξει ότι δεν γίνεται. Για να τσακίσεις τα πόδια ενός λαού, πρέπει να υπονομεύσεις και τα τελευταία ίχνη της συνοχής του. Ο πιο γρήγορος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι με το να φυτέψεις στις διαπροσωπικές σχέσεις τους δύο πιο δυνατούς σπόρους της διχόνοιας: την καχυποψία και το συμφέρον.

Όσιος Μάρκος του Σάρωφ ο «Σιωπηλός», συνασκητής του οσίου Σεραφείμ στην έρημο του Σάρωφ


«Υπέρ πάντα την σιωπήν αγάπησον», Αββάς Ισαάκ ο Σύρος.

Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, ο καθηγητής του λόγου και της σιωπής, λέγει: «Φθέγγου μεν, ει τι κρείττον σιωπής έχεις». «Τότε μόνο να μιλάς, όταν έχεις να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή. Διαφορετικά, «σιωπή, λόγου τιμιωτέρα».

Ο όσιος και δίκαιος Μάρκος του Σάρωφ (+ 4η Νοεμβρίου 1817), ήταν συμπατριώτης και φίλος του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ. Γεννήθηκε το 1733 στο Κουρσκ σε μια οικογένεια εμπόρων. Συχνά ήταν σιωπηλός, και στην οικογένεια. Κάποτε, ένα βράδυ μεταξύ εγρήγορσης και ύπνου, «… είχε ένα πνευματικό όραμα, είδε την φοβερή κρίση του Θεού.» Η επίδραση του οράματος αυτού ήταν τόσο ισχυρή που το παιδί έμεινε ολόκληρη τη μέρα αμίλητο, και ήταν σαν σε μια ζάλη. Από τότε, μοναδικός σκοπός της ζωής του ήταν να αποφύγει τη σκληρή μοίρα των αμαρτωλών που είδε στο όραμα. 

Μπορούν 100 γιατροί να πουν ψέματα; - βίντεο


Τα ψέματα συνοδεύουν την καθημερινή μας ζωή.

Μικρά και μεγάλα ψέματα. Τι συμβαίνει όμως όταν ολόκληρες κοινωνίες παρασύρονται από ένα από αυτά τα μεγάλα ψέματα και ο κόσμος βυθίζεται στο χάος;

Όταν, μια σκηνοθεσία δημοσίων σχέσεων κοστίζει τη ζωή πολλών ανθρώπων;

Όταν αυτοί που αναζητούν την αλήθεια συκοφαντούνται και δυσφημίζονται επειδή θέλησαν να κάνουν διάλογο;

Ο ελεύθερος χώρος για συζήτηση έχει περιοριστεί εξαιρετικά από τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης και την πολιτική και οι γιατροί που είναι επικριτικοί έχουν αντικατασταθεί από γιατρούς που “πείθουν” στα μέσα ενημέρωσης ή συμπαθούν την πολιτική αφήγηση. Το ντοκιμαντέρ “Μπορούν 100 γιατροί να πουν ψέματα” παρουσιάζει γιατρούς και επιστήμονες που έχουν δείξει τη δική τους στάση σχετικά με την επιστημονική απάτη και τη συλλογική καταστροφή της συνείδησης.

Άγιος Γεώργιος Καρσλίδης: Την Ελλάδα η Ρωσία θα την υποστηρίξει. Θα γίνει πόλεμος στην Κωνσταντινούπολη…


Την παραμονή του πολέμου με τους Ιταλούς, έκλαιγε συνεχώς. Του είπαν: «Τι έχεις, Γέροντα, και κλαις;» Απάντησε: «Έμεινα ορφανός». Όταν κηρύχθηκε ο πόλεμος είπε: «Έφυγε η Παναγία με τον άγιο Γεώργιο στο μέτωπο».

«Αν θέλουμε να είμαστε πραγματικά Χριστιανοί, πρέπει να ακολουθήσουμε τα χνάρια του Χριστού μας. Πρέπει πάντα να συγχωρούμε και όχι να βλαστημούμε αυτούς, που μας έφταιξαν». «Ούτε τα πλούτη να σας κάνουν εντύπωση, ούτε οι δόξες, αλλά πάντοτε να βαδίζετε δίκαια».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Ὁ Ὅσιος Ἰωαννίκιος ὁ Μέγας ὁ ἐν Ὀλύμπῳ

 
Τὸν Ἰωαννίκιον ἐκ γῆς λαμβάνει
Ὁ τῷ λόγῳ γῆν τοῦ Θεοῦ πήξας Λόγος.
Σῆμά σοι ἔν γε τετάρτῃ Ἰωαννίκιε χεῦσαν.

Γεννήθηκε στὴ Βιθυνία τὸ 740 μ.Χ. Τὸν πατέρα του ἔλεγαν Μυριτρίκη καὶ τὴν μητέρα του Ἀναστασῶ. Καὶ οἱ δυὸ ἦταν εὐσεβεῖς γονεῖς καὶ παιδαγώγησαν τὸν γιό τους σύμφωνα μὲ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ Εὐαγγελίου.

Ὅταν ὁ Ἰωαννίκιος στρατεύτηκε, αὐτοκράτορας ἦταν ὁ τραχὺς εἰκονομάχος Κωνσταντῖνος ὁ Ε’. Αὐτὸς διέπρεψε στοὺς ἀγῶνες του κατὰ τῶν Βουλγάρων καὶ εἶχε μεγάλη ἐκτίμηση ἀπὸ τοὺς στρατιῶτες του. Ἡ ψυχολογία ποὺ καλλιεργήθηκε στὰ πεδία τῶν μαχῶν, παρέσυρε τὸν Ἰωαννίκιο καὶ στὸ θρησκευτικὸ ἔδαφος, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γίνει εἰκονομάχος, σὰν τὸν αὐτοκράτορα.

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στήν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 89ο)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ

Ο ΑΓΩΝ ΘΑ ΓΙΝΗ ΣΦΟΔΡΟΤΕΡΟΣ

Kάρυστος 16 Ἀπριλίου 1951
 
Ἀγαπητοί μοι ἀδελφοί ΕΥΘΥΜΙΕ – ΓΕΩΡΓΙΕ,
 
Ἔλαβα τὰ γράμματά σας καὶ χαίρω χαρὰν μεγάλην διὰ τὴν πρόοδον τοῦ Συλλόγου. Ἔχοντες ὡς θεμέλια τῆς ἐργασίας τὴν πίστιν τὴν ἀκράδαντον, τὴν ταπείνωσιν τὴν εἰλικρινῆ, τὴν γνησίαν ἀγάπην καὶ πρόθυμον ἐξυπηρέτησιν πασχόντων ἀδελφῶν, μὴ φοβηθεῖτε ποτέ, ἔστω καὶ ὅλοι οἱ δαίμονες μαζευθοῦν εἰς τὸ γκαρὰζ καὶ σᾶς ἐπιτεθοῦν. Δὲν θὰ σᾶς διαλύσουν. Τὸ οἰκημα εἰμπορεῖ νὰ τὸ κρημνίσουν καὶ νὰ τὸ κάμουν γιαπί, μὰ αἱ ψυχαὶ ποὺ ἐγνώρισαν τὴν ἐν Χριστῷ φιλίαν δὲν παραδίδονται εἰς κατακτητάς, εἰς τοὺς «κατακυριεύοντας τῶν ἐθνῶν», περὶ ὧν ὁμιλεῖ τὸ Εὐαγγέλιον τῆς Ε΄ Κυριακῆς τῶν Νηστειῶν. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 16,19 - 31] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 16,19 - 31]

                    Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

[…] «Ήταν κάποτε», λέγει ο Κύριος, «κάποιος άνθρωπος πλούσιος, που  ενώ ζούσε μέσα σε πολλή κακία και αμαρτία, δεν είχε λάβει πείρα καμιάς συμφοράς, αλλά τα πάντα έρρεαν ομαλά και άφθονα γι΄ αυτόν όπως το νερό στις πηγές». Το ότι πράγματι καμία συμφορά δεν του συνέβαινε, ούτε αφορμή για στενοχώρια, ούτε καμία ανωμαλία βιοτική, αυτό ακριβώς ο Κύριος το υπαινίχτηκε με αυτό που είπε ότι «ν εφραινόμενος καθ᾿ μέραν λαμπρς(:διασκέδαζε και ευφραινόταν σε πλούσια συμπόσια κάθε μέρα με μεγαλοπρέπεια)»[Λουκ.16,19].

Η βιομηχανία της «τρομοκρατίας» ως παράδειγμα πολεμικής προπαγάνδας

Μαθήματα εφαρμοσμένης προπαγάνδας / Μάθημα 9ο
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, Καθηγητής Ποινικού Δικαίου – Δικηγόρος Αθηνών

Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ζούμε στην εποχή όχι μόνο του ανάποδου αλλά και του ψεύτικου κόσμου. Ένα από τα πιο δύσκολα εγχειρήματα στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα είναι να μπορεί κάποιος να διακρίνει την αλήθεια από το αληθοφανές ψέμα, το νόθο από το γνήσιο, το τεχνητό από το αυθεντικό, το πρόσωπο από το προσωπείο.

Τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο, όταν η διάκριση πρέπει να γίνει κατά την διάρκεια ενός πολέμου που διεξάγεται είτε κυριολεκτικώς είτε μεταφορικώς. Όποιος πολεμά, θέλει να κερδίσει τον πόλεμο per mare per terram, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο, θεμιτό και αθέμιτο. Είναι δε ευρέως γνωστό ότι η προπαγάνδα σε καιρό πολέμου αποτελεί το πιο ανέξοδο και, ταυτοχρόνως, εξυπνότερο όπλο, αφού οι «σφαίρες» του είναι φτιαγμένες από λέξεις που μεταδίδονται δωρεάν και διαχέονται με ταχύτητα επιδημίας χάρη στον διαδικτυακό πολλαπλασιαστή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΛΟΥΚΑ [:Γαλ. 6,11-18] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ[:Γαλ.6,11-18]

 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

       «Ιδετε πηλκοις μν γρμμασιν γραψα τ μ χειρ(:Δείτε με πόσο μεγάλα γράμματα σας έγραψα με το ίδιο μου το χέρι)»[Γαλ.6,11].

    Σκέψου πόση οδύνη κατέχει τη μακάρια εκείνη ψυχή· διότι, όπως ακριβώς εκείνοι οι οποίοι περιπίπτουν σε πένθος και αφού απώλεσαν κάποιον από τους οικείους τους ή υπομένοντας κάτι από τα απροσδόκητα, ούτε τη νύκτα ησυχάζουν, ούτε την ημέρα, επειδή πολιορκεί την ψυχή τους το πένθος· έτσι και ο μακάριος Παύλος, αφού είπε λίγο για τα ήθη, πάλι επανέρχεται στα προηγούμενα, τα οποία περισσότερο τάρασσαν την ψυχή του, λέγοντας τα εξής λόγια: «Κοιτάξτε με πόσο μεγάλα γράμματα σας έγραψα».

Ο Άγιος Γεώργιος προστατεύει τον Άγιο Ιάκωβο Τσαλίκη της Ευβοιας


Διηγείται ο Γέροντας:
 
”Γύριζα από κάποια δουλειά, καβάλα σε ένα γαϊδουράκι και όταν έφθασα εκεί (ένα σημείο που του είχε εμφανισθεί ο πειρασμός άλλη φορά) το ζώο ξαφνικά σταμάτησε και ξεφυσούσε φοβισμένο, χτυπούσε τα πόδια του χωρίς να προχωράει καθόλου, γιατί ο πειρασμός ήταν ξαπλωμένος στη μέση του δρόμου, με σκοπό να με ρίξει από το ζώο και να μου κάνει κακό. 
 
Εγώ έκανα την προσευχή μου, έκανα τον Σταυρό μου, επικαλέστηκα τον Άγιο Γεώργιο, που εκεί κοντά είχε ένα ξωκκλήσι του, και τότε το ζώο κάνοντας ένα τεράστιο άλμα, σαν να υπήρχε μπροστά μας μεγάλο εμπόδιο, πέρασε με μεγάλο κίνδυνο και δικό μου και δικό του. Πως με φύλαξε ο Θεός και κρατήθηκα στο σαμάρι και δεν σκοτώθηκα! Ήταν θαύμα!”.

Νεκτάριος Δαπέργολας στόν Focus Fm: ΕΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ

 

Στέφανος Δαμιανίδης: [...] έρχεται το παιδί από το σχολείο...

Μπαμπά, να κάνουμε, λέει, χάλογουιν.

Να στολίσουμε χάλογουιν το σπίτι.

Εκεί δεν πρέπει να πούμε εμείς... Όπα ρε, τι είναι αυτά που λες;...

Νεκτάριος Δαπέργολας: Προφανώς είναι, ένα ακόμη νεοεποχήτικο δηλητήριο που το έχουν εισαγάγει στη ζωή μας και κοντεύει πλέον να γίνει θεσμός.

Μιλάμε για μια κανονική εισβολή, όπως είπατε, μέσα στις ελληνικές οικογένειες και στα ελληνικά σχολεία και δημόσια και ιδιωτικά, σε όλη την γκάμα, απ' τα νηπιαγωγεία και απ' τα λεγόμενα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης μέχρι δημοτικά και γυμνάσια.

Σοφία Μπεκρῆ: Ἡ μεγάλη καὶ ἡ μικρὴ θυγατέρα


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος
 
Ὄχι ἕνα ἀλλὰ δύο θαύματα πίστεως μᾶς παρουσιάζει ὁ Λουκᾶς στὸ Εὐαγγέλιό του (Κυριακὴ Ζ’ Λουκᾶ). Γιὰ νὰ συντελεστοῦν, μάλιστα, αὐτά, ὁ Κύριος δὲν χρειάζεται νὰ «ἐλέγξῃ», ὅπως συνήθως κάνει, τὴν πίστη αὐτῶν ποὺ τὸ ζητοῦν («Πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι;» Ματθ., θ’ 28), διότι μᾶλλον, στὴν συγκεκριμένη περίπτωση, τὴν βρίσκει ἤδη ῥιζωμένη στὴν ψυχή των!

Ἄς πάρωμε, ὅμως, τὰ πράγματα μὲ τὴν σειρά. Ἀμέσως μετὰ ἀπὸ τὴν θεραπεία τοῦ δαιμονισμένου Γαδαρηνοῦ, στὴν ἀντίπερα ὄχθη τῆς Γαλιλαίας, ὁ Κύριος ἐπιστρέφει καὶ πάλι στὴν «ἰδίαν πόλιν», τὴν Καπερναούμ, ὅπου πλῆθος κόσμου «ἀπεδέξατο αὐτόν.» Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι ὁ Λουκᾶς ἐπιλέγει εὔστοχα τὸ ῥῆμα «ἀπεδέξατο», γιὰ νὰ καταστήσῃ φανερὸ πόσο ἔνθερμα τὸν ὑποδέχθηκαν ἐκεῖ οἱ ἄνθρωποι, καὶ μάλιστα «ἦσαν πάντες προσδοκῶντες αὐτόν» (Λουκ., η’ 41) . Τὸν περίμεναν μὲ μεγάλη ὑπομονὴ καὶ ἐλπίδα νὰ ἐπιστρέψῃ ἀπὸ τὴν ἄξενη χώρα τῶν Γαδαρηνῶν, ἀπ’ ὅπου οἱ κάτοικοί της τὸν ἐξεδίωξαν, γιὰ νὰ τοὺς θεραπεύσῃ ἀπὸ τὰ ψυχικὰ καὶ σωματικά των πάθη.