Σάββατο 21 Μαρτίου 2020
Για ποιο σκοπό απαγορεύθηκε αντισυνταγματικά και αντίθετα προς τις διεθνείς συμβάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων η Θεία Λατρεία;
Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, Θεολόγου
Όπως
απέδειξα στο προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο «Η προσωρινή απαγόρευση της
λατρείας, για την προστασία της υγείας, παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία», το οποίο δημοσιεύθηκε στη Ρομφαία (ΕΔΩ) η
απαγόρευση της λατρείας, ακόμη και η προσωρινή, για την προστασία της
δημόσιας υγείας, είναι αντισυνταγματική και αντίθετη προς το διεθνές
δίκαιο ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ η κρατική εξουσία επιτρέπεται μόνο να
περιορίζει νομίμως την ελευθερία της λατρείας με βάση τους
συνταγματικούς και διεθνείς περιορισμούς της ελευθερίας εκδήλωσης
θρησκείας.
Παρά
ταύτα, η σχετική κοινή υπουργική απόφαση απαγορεύει προσωρινά – και επ’
ουδενί περιορίζει νόμιμα – κατά το Σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο
ανθρωπίνων δικαιωμάτων - τη θεία λατρεία όλων των θρησκευμάτων εν γένει,
παραβιάζοντας ευθέως τη θρησκευτική τους ελευθερία.
Η Εκκλησία της Γεωργίας δεν λύγισε.
Η Εκκλησία της Γεωργίας αποφάσισε να μην ακολουθήσει τις εκκλήσεις των ιατρών και των εκπροσώπων άλλων θρησκειών.
Κατά την 7ωρη συνεδρίαση κεκλεισμένων των θυρών, η Ιερά Σύνοδος της
Εκκλησίας της Γεωργίας αποφάσισε να μην κάνει αλλαγές στις Θείες
Λειτουργίες και στις Ιερές Ακολουθίες. Οι Αρχιερείς δεν θεωρούν
ότι η πανδημία του κορωναϊού αποτελεί επαρκή λόγο για να αλλάξει η
Παράδοση της Εκκλησίας, πόσο μάλλον να παυθεί η κοινή λατρεία των
πιστών.
Όσον αφορά την απόφαση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως να αναστείλει προσωρινά όλες τις θρησκευτικές ιερουργίες,
ο Μητροπολίτης Akhalkalaki και Kumurasky Νικόλαος, δήλωσε ότι η
Εκκλησία της Γεωργίας, ως Αυτοκέφαλη, δεν είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί
τις αποφάσεις άλλων εκτός από τις δικές της.
Η προσωρινή απαγόρευση της λατρείας, για την προστασία της υγείας, παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία
Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου στην Romfea.gr
Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, θεολόγου
Η
κοινή υπουργική απόφαση 2867/Υ1, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ
872/Β/16-3-2020 για την αναστολή, δηλαδή για την προσωρινή απαγόρευση
της λατρείας όλων των θρησκευμάτων, για λόγους προληπτικής προστασίας
της δημόσιας υγείας από τον κορωναϊό, παραβιάζει ευθέως την ελευθερία
της λατρείας όλων των θρησκευμάτων, για τους ακόλουθους λόγους:
1 – Η
παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση δεν περιορίζει απλώς τη συλλογική
διάσταση της ελευθερίας της λατρείας, αλλά προσβάλλει τον ίδιο τον
πυρήνα της, διότι την αναστέλλει, δηλαδή την καταργεί προσωρινά, μέχρι
τις 30-3-2020, με δυνατότητα περαιτέρω αναστολής της, πλην της
περίπτωσης της κηδείας, η οποία μπορεί να τελείται με τη συμμετοχή του
απολύτως στενού συγγενικού περιβάλλοντος.
Η συμβολή της ελεύθερης θέλησης του ανθρώπου στο έργο της σωτηρίας κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή (μέρος 2ο)
Τα πάθη έχουν καταστρεπτική ενέργεια πάνω στη ψυχή. Διαστρέφουν όλες
τις δυνάμεις της: την επιθυμία, το θυμο και το λόγο. Ανάλογα με τις
τρείς δυνάμεις της ψυχής υπάρχουν, κατά τον άγιο Μάξιμο, και τρία βασικά
είδη παθών: άγνοια, τυραννίς και ακολασία δηλ. σωματική φιλαυτία.
Η
σωματική φιλαυτία ή η ικανοποίηση του σώματος, είναι η μητέρα όλων των
άλλων παθών. Γι’ αυτό προσθέτει: « Πρόσεχε τον εαυτό σου από τη μητέρα
όλων των κακών, τη φιλαυτία, που είναι μια παράλογη φιλία με τη σάρκα.
Από τη φιλία αυτή γεννιώνται με ευλογοφάνεια οι βασικοί και εμπαθείς και
καθολικοί τρείς μανιώδεις λογισμοί, δηλ. της γαστριμαργίας, της
φιλαργυρίας και της κενοδοξίας. Από αυτούς τους λογισμούς προέρχονται
όλα τα είδη της κακίας και έχουν την αρχή τους σε κάποιες προφάσεις
σωματικών δήθεν αναγκών».
''ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ''
Ενιωσε ἕναν κόμπο στὸ λαιμό, καθὼς τὸ αὐτοκίνητο ἔφτασε στὸν αὐχένα τοῦ βουνοῦ καὶ ἀντίκρισε τοὺς γνωστοὺς τόπους τῶν παιδικῶν του χρόνων.
Ἦταν πολὺ πρωί, 26 Ἰουλίου, τῆς ἁγίας Παρασκευῆς... Ἀραιὰ καὶ ποῦ, μιὰ φορὰ τὸ χρόνο ἢ στὰ δύο χρόνια, καὶ μόνο γιὰ λίγες ὧρες, πήγαινε στὸ χωριό του.
Θὰ πήγαινε νὰ λειτουργηθεῖ, θά ’λεγε καὶ δυὸ λόγια στὴν ἐκκλησία στοὺς συγχωριανούς, ἕνα τρισάγιο στὸ Κοιμητήριο γιὰ τοὺς γονεῖς καὶ τοὺς συγγενεῖς, μιὰ δυὸ ἐπισκέψεις καὶ θά ’φευγε μετὰ τὸ μεσημέρι. Αὐτὸ περίπου ἦταν σὲ κάθε τέτοια ἐπίσκεψη τὸ πρόγραμμά του.
Μὲ τὶς σκέψεις αὐτὲς τὰ 6-7 χιλιόμετρα γιὰ τὸ χωριὸ εἶχαν κιόλας διανυθεῖ. Τὸ ὄμορφο βλαχοχώρι τῆς Πίνδου ἁπλωνόταν χαριτωμένο στὶς πλαγιὲς τῆς βασίλισσας Βασιλίτσας ἀπέναντι ἀπὸ τὸν βασιλιὰ Σμόλικα...
Ἀπὸ μακριὰ ἀντίκρισε καὶ τὸ ἐγκαταλειμμένο πατρικό του σπίτι. Ὅλα κατάκλειστα καὶ τὰ παραθυρόφυλλα χαλασμένα. Τὸ ἤξερε, θὰ τοῦ ἦταν σχεδὸν ἀδύνατο νὰ μπεῖ στὴν αὐλή. Τὰ ἀγριόχορτα, τὰ ἀγκάθια καὶ τὰ τριβόλια ἔπνιγαν τὰ πάντα.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ὁμολογητής
Λύπας ἐνεγκὼν σῆς χάριν σκιᾶς, Λόγε,
Βίου σκιώδους Ἰάκωβος ἡρπάγη.
Κρύψαν ὑπὸ χθόνα εἰκαδ' Ἰάκωβον κατὰ πρώτην.
Ὁ Ὅσιος Ἰάκωβος ὁ Ὁμολογητὴς ἀκολούθησε τὸν ἀσκητικὸ βίο ἀπὸ πολὺ μικρὴ ἡλικία. Ἔγινε μοναχός, ἀφοῦ προηγουμένως εἶχε ἤδη προετοιμάσει τὸν ἑαυτό του μὲ νηστεία, ἀγρυπνία, προσευχὴ καὶ τὴν μελέτη τῶν Θείων Γραφῶν καὶ μετέπειτα ἀξιώθηκε νὰ ἀνέλθει στὸ Ἐπισκοπικὸ ἀξίωμα.
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020
Η Παναγία, Μητέρα και δούλη Κυρίου - Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†)
Αυτή
την περίοδο της αγίας Τεσσαρακοστής λέμε πολύ συχνά στις Ακολουθίες την
ευχή του αγίου Εφραίμ του Σύρου: «Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου,
πνεύμα αργίας, περιεργείας, φιλαρχίας και αργολογίας μη μοι δως». Μη μου
δώσεις τέτοιο πνεύμα αργολογίας, φιλαρχίας και περιεργείας, κι αμέσως
κάνουμε μία μετάνοια.
«Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης χάρισαί μοι τω σω δούλω». Κάνουμε αμέσως άλλη μία μετάνοια.
«Ναι,
Κύριε Βασιλεύ, δώρησαί μοι του οράν τα εμά πταίσματα και μη κατακρίνειν
τον αδελφόν μου, ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν».
Κάνουμε πάλι μία μετάνοια.
Και
μετά κάνουμε 12 με σταυρό μικρές μετάνοιες λέγοντας «Ο Θεός ιλάσθητί
μοι τω αμαρτωλώ» και μετά μία μεγάλη μετάνοια λέγοντας: «Ναι, Κύριε
Βασιλεύ, δώρησαί μοι του οράν τα εμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον
αδελφόν μου».
Συγχώρεσέ μας Κύριε… (Για 10 τουλάχιστον λόγους)
1. Γιατί ἐνῶ εἴμαστε Κύριε, μία χώρα σκανδαλωδῶς εὐνοημένη στήν διάρκεια τῆς Ἱστορίας, ἀπό Ἐσένα, τήν Παναγία Μητέρα Σου καί ὅλους τούς Ἁγίους μας καί εἶναι ἀμέτρητες οἱ στιγμές στήν Ἐθνική καί προσωπική μας ἱστορία, πού μᾶς πῆρες στήν ἀγκαλιά Σου καί μᾶς ἔσωσες, ἐμεῖς μέ ἕνα Tweet(!) τοῦ πρωθυπουργοῦ μας, Σοῦ δηλώσαμε ἐπίσημα ὅτι δέν Σέ χρειαζόμαστε πλέον !
2. Γιατί αὐτήν τήν ὥρα πού κυριαρχεῖ ὁ φόβος τοῦ θανάτου, τά super market, τά Pet shops! καί οἱ τράπεζες, (οἱ ναοί τοῦ χρήματος) μᾶς εἶναι ἀπαραίτητα γιά νά λειτουργοῦν, (κι ἄς κινδυνεύουμε νά κολλήσουμε καί ἐκεῖ), ἀλλά ΟΧΙ οἱ ναοί σου Χριστέ μας!
3. Γιατί τά delivery τοῦ φαγητοῦ μᾶς εἶναι ἀναγκαῖα, ἀλλά ΟΧΙ οἱ «delivery» (ἱερεῖς) τοῦ δικοῦ Σου Σώματος και Αἴματος, Χριστέ μας !
Κορυφαίος διάσημος Καθηγητής Γάλλος Λοιμωξιολόγος : δεν ενδίδω στον ΤΡΟΜΟ..το όλο θέμα «σερβίρεται» επικίνδυνα.
Στην Κίνα μεταφέρονται αυτοκτονίες ατόμων που αγχώθηκαν. Δεν
πρέπει να παίζουμε με το φόβο. To 2019, υπήρχαν 2,6 εκατομμύρια νεκροί
παγκοσμίως από οξεία λοίμωξη του αναπνευστικού ενώ από τον covid19 ως
τώρα έχουμε……7 954 ..
Didier Raoult για τον coronavirus : “δεν πρέπει να παίζουμε με το φόβο”….
Κορυφαίος Ιατρός στον τομέα των λοιμώξεων και μεταδοτικών ασθενειών
και μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου για τον coronavirus,ο Γάλλος
Καθηγητής Didier Raoult αμφισβητεί τη ”συσκευασία” (με την οποία
σερβίρετε ο) coronavirus…..
Διευθυντής του Institut Méditerranée Infection στη Μασαλία ο
καθηγητής Didier Raoult είναι ένας από τους Γάλλους λοιμωξιολόγους τους
πιο αναγνωρισμένους στον κόσμο. Αυτός εντάχθηκε στην πολυτομεακή
επιτροπή τον 11 ειδημόνων που σχηματίστηκε από την εκτελεστική εξουσία
το Μάρτη με σκοπό να “διαφωτίσει τη (λήψη) απόφασης του δημοσίου στη
διαχείρηση της υγειονομικής κατάστασης που σχετίζεται με τον coronavirus“.Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Marianne μεταξύ άλλων αναφέρει…
Ετοιμάζονται για απαγόρευση κυκλοφορίας των Ελλήνων αλλά μεταφέρουν χιλιάδες παράνομους μετανάστες στην ενδοχώρα!
Η χώρα καταρρέει οικονομικά και κοινωνικά λόγω του κορωνοϊού
και του γενικού «lockdown» στο οποίο αναμένεται να προστεθεί και
απαγόρευση κυκλοφορίας των πολιτών και στην κυβέρνηση έκριναν σωστό να
μεταφέρουν εκατοντάδες παράνομους μετανάστες στην ενδοχώρα!
Δύο
επιβατικά πλοία της εταιρίας Sea Jets ναύλωσε το Υπουργείο
Μετανάστευσης και Ασύλου με σκοπό τη μεταφορά μεταναστών και προσφύγων
από τα νησιά προς την ηπειρωτική Ελλάδα.
Πρόκειται για τα
πλοία Aqua Blue και Superjet, τα οποία θα μεταφέρουν μετανάστες και
πρόσφυγες από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, της Δωδεκανήσου, αλλά και
της Κέας, σύμφωνα με το cyclades24.gr
Ο κορονοιός θα είναι...ανέκδοτο σε σύγκριση με τον επερχόμενο οικονομικό Κορονοιό
Δεν
είναι ούτε συνομωσιολογία, ούτε τρομο-λαγνεία, είναι η τραγική αλήθεια
για την επερχόμενη τρομακτική οικονομική καταστροφή, που θα θάψει
πολύ περισσότερο κόσμο από την θανατηφόρο επιδημία
Η
ΝΤΠ δηλαδή οι Παγκόσμιοι Τραπεζίτες-εξουσιαστές έριξαν έναν
μεταλλαγμένο ιό, ο οποίος καταστρέφει την Παγκόσμια οικονομία, αφού
πρώτα σκοτώσει μερικές χιλιάδες ανθρώπους μηδαμινός αριθμός σε σχέση…με
ένα Παγκόσμιο Πόλεμο για σβήσουν τα χρέη τους.Πχ Στις ΗΠΑ το χρέος
σήμερα είναι 31,4 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ..
Οι Κυβερνήσεις και η δική μας δεν λένε την αλήθεια και σας εχουν κλεισμένους στα Σπίτια!!
Μείνετε μεσα…. σε δυο τρεις εως εξη εβδομάδες ερχεται η Οικονομική κατάρρευση οπως λένε Οικονομικοί αναλυτές…και η γνωστή σε όλους μας The Goldman Sachs Group, Inc ο κολοσσός ο μεγαλύτερος οικονομικός παράγοντας στο Πλανήτη.
Η συμβολή της ελεύθερης θέλησης του ανθρώπου στο έργο της σωτηρίας κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή (μέρος 1ο)
Είναι γνωστό ότι η πτώση του ανθρώπου έγινε με τη δύναμη εκείνη της
φύσης του με την οποίαν όφειλε να πραγματώσει τον προαιώνιο προορισμό
του, δηλ. την ελεύθερη θέληση. Γι’ αυτό και η προσωπική σωτηρία κάθε
ανθρώπου λύνεται στο επίπεδο της ελεύθερης θέλησής του (Λουκ. 9,23.
Ματθ.19, 17-21).
Σταθερή διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας μας, που ακολουθεί ο άγιος Μάξιμος, είναι ότι η ελεύθερη θέληση του ανθρώπου δεν καταστράφηκε από τη φθορά της αμαρτίας αλλά μόνο «διεφθάρει». Αν δεν αντιστάθηκε στην αμαρτία αυτό οφειλόταν σε αμέλεια και όχι αδυναμία.
Από την στρατιωτική υπηρεσία του οσίου Παϊσίου
Ιερομόναχος Ισαάκ
Οι
περισσότεροι στρατιώτες είχαν πνεύμα θυσίας, αλλά ο Αρσένιος (μετέπειτα
π. Παΐσιος) ήταν άφοβος στους κινδύνους και στον θάνατο. Πολλές φορές
κινδύνευσε να συλληφθή αιχμάλωτος και αντίκρυσε τον θάνατο από πολύ
κοντά.
Κάποτε
επρόκειτο να ρίξουν κλήρο για το ποιος θα πάει στο χωριό για εφόδια.
«Θα πάω εγώ», είπε ο Αρσένιος. Τον είδαν οι αντάρτες, αλλά τον πέρασαν
για δικό τους. Πήρε τα εφόδια και γύρισε πίσω.
Όταν
έβαζαν κάποιον να κάνη επικίνδυνη βάρδια ή περίπολο, τον ρωτούσε ο
Αρσένιος: «Τι οικογένεια έχεις;». Αν του έλεγε, «είμαι παντρεμένος, έχω
και παιδί», έλεγε, «καλά». Πήγαινε στο υπασπιστήριο, τον άλλαζε και
πήγαινε αυτός στην θέση του.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
Γ' Χαιρετισμοί
Ακάθιστος Ύμνος - Γ' Στάσις
Ακάθιστος Ύμνος - Γ' Στάσις
Νέαν ἔδειξε κτίσιν,
ἐμφανίσας ὁ Κτίστης,
ἡμῖν τοῖς ὑπ' αὐτοῦ γενομένοις·
ἐξ ἀσπόρου βλαστήσας γαστρός,
καὶ φυλάξας ταύτην,
ὥσπερ ἦν ἄφθορον,
ἵνα τὸ θαῦμα βλέποντες,
ὑμνήσωμεν αὐτὴν βοῶντες·
Χαῖρε, τὸ ἄνθος τῆς ἀφθαρσίας,
χαῖρε, τὸ στέφος τῆς ἐγκρατείας.
Χαῖρε, ἀναστάσεως τύπον ἐκλάμπουσα,
χαῖρε, τῶν Ἀγγέλων τὸν βίον ἐμφαίνουσα.
Χαῖρε, δένδρον ἀγλαόκαρπον, ἐξ οὗ τρέφονται πιστοί,
χαῖρε, ξύλον εὐσκιόφυλλον, ὑφ' οὗ σκέπονται πολλοί.
Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγὸν πλανωμένοις,
χαῖρε, ἀπογεννῶσα λυτρωτὴν αἰχμαλώτοις.
Χαῖρε, Κριτοῦ δικαίου δυσώπησις,
χαῖρε, πολλῶν πταιόντων συγχώρησις.
Χαῖρε, στολὴ τῶν γυμνῶν παρρησίας,
χαῖρε, στοργὴ πάντα πόθον νικῶσα.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
ἐμφανίσας ὁ Κτίστης,
ἡμῖν τοῖς ὑπ' αὐτοῦ γενομένοις·
ἐξ ἀσπόρου βλαστήσας γαστρός,
καὶ φυλάξας ταύτην,
ὥσπερ ἦν ἄφθορον,
ἵνα τὸ θαῦμα βλέποντες,
ὑμνήσωμεν αὐτὴν βοῶντες·
Χαῖρε, τὸ ἄνθος τῆς ἀφθαρσίας,
χαῖρε, τὸ στέφος τῆς ἐγκρατείας.
Χαῖρε, ἀναστάσεως τύπον ἐκλάμπουσα,
χαῖρε, τῶν Ἀγγέλων τὸν βίον ἐμφαίνουσα.
Χαῖρε, δένδρον ἀγλαόκαρπον, ἐξ οὗ τρέφονται πιστοί,
χαῖρε, ξύλον εὐσκιόφυλλον, ὑφ' οὗ σκέπονται πολλοί.
Χαῖρε, κυοφοροῦσα ὁδηγὸν πλανωμένοις,
χαῖρε, ἀπογεννῶσα λυτρωτὴν αἰχμαλώτοις.
Χαῖρε, Κριτοῦ δικαίου δυσώπησις,
χαῖρε, πολλῶν πταιόντων συγχώρησις.
Χαῖρε, στολὴ τῶν γυμνῶν παρρησίας,
χαῖρε, στοργὴ πάντα πόθον νικῶσα.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020
Χαιρετισμοί ή χαιρετίσματα;
Χαράλαμπος Μηνάογλου
Και τώρα τι κάνουμε χωρίς Εκκλησία; Πώς εορτάζουμε ή δεν εορτάζουμε; Πώς ζούμε ή δεν ζούμε; Και δεν αναφέρομαι στην απαγόρευση της λατρείας, αλλά στις συνέπειές της.
Τι εκκλησία είναι αυτή που σταματά να λειτουργεί ΥΠΑΚΟΥΟΥΣΑ σε απόφαση της κυβέρνησης; Και σε ποιον χρειάζεται μία ῾῾εκκλησία῾῾ η οποία θεωρεί ότι πρέπει να λειτουργεί είτε όταν το επιτρέπει η πολιτεία, είτε όταν δεν συντρέχει επιδημία.
Δηλαδή ο Χριστός τίθεται υπό αίρεση; Δηλαδή δεν πιστεύουμε αυτά που λέμε; Δηλαδή κοροϊδεύουμε τον κόσμο ότι υπάρχει Χριστός και βρίσκεται εν τω μέσω ημών εν εκκλησία;
Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ: Θαύματα καί σημεία - Κεφάλαιο Β' - Τι λένε οι Άγιοι Πατέρες - Δεν μας χρειάζονται θαύματα
Γίνεται λοιπόν φανερό, γιατί οι άγιοι πατέρες Σισώης, Ποιμήν και
άλλοι, ενώ είχαν σε πλούσιο βαθμό το χάρισμα των ιαμάτων, έκαναν ό,τι
μπορούσαν να το κρύψουν. Δεν είχαν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Ήξεραν,
πως είναι εύκολο στον άνθρωπο να «τραπή», να «ξεφύγη». Και για αυτό
περιχαράκωναν, τον εαυτό τους με την ταπείνωση[76].
Στους αγίους Αποστόλους ο Θεός, μαζί με το χάρισμα των ιαμάτων που
τους έδωσε για να βοηθηθούν στο κήρυγμα του λόγου Του, τους έδωσε και
θλίψεις και διωγμούς, για να μην τους αφήση να παρασυρθούν από αυτό και
αρχίσουν να υπεραίρωνται.
Ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος λέγει: «Η λογική του Πνεύματος τις ασθένειες
του σώματος και τις θαυματουργικές θεραπείες τους τις βλέπει εντελώς
διαφορετικά από όπως τις βλέπει το σαρκικό φρόνημα.
Χρησιμοποιώντας τόν χαλκό γιά τήν πρόληψιν τῆς ἐξαπλώσεως τῶν ἰῶν τοῦ ἀναπνευστικοῦ συστήματος
Θέμα ἀπό τό 2015. Διαβᾶστε μέ προσοχή γιά νά καταλάβετε πόσο πολύ μᾶς «δουλεύουν» στήν κυριολεξία ! Διότι,ἀφοῦ ἡ ἔρευνα ἔχει ἀποδείξῃ τήν ἀποτελεσματικότητα τοῦ χαλκοῦ,γιά τήν προστασία τῆς δημόσιας ὑγείας,γιατί δέν κάνουν τά εὐνόητα;
Νομίζω πώς ἡ ἀπάντησις εἶναι γνωστή σέ ὅλους μας,πλέον...
Νοέμβριος 2015 :
O χαλκός μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά στην πρόληψη της εξάπλωσης των ιών του αναπνευστικού συστήματος, αναφέρει νέα έρευνα.
Η ΛΗΜΝΟΣ ΣΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΛΟΙΜΙΚΗ ΝΟΣΟ Μέ προσευχές τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
1. Γιά
ποιούς λόγους ἀναφερόμαστε στήν θαυμαστή διάσωση;
Ἀπό δύο
λόγους παρακινηθήκαμε νά ὑπενθυμίσουμε τήν σωτηρία τῆς Λήμνου ἀπό θανατηφόρα
λοίμωξη, μπροστά στήν ὁποία ἡ τότε ἰατρική κοινότητα σήκωσε τά χέρια της
ἀδυνατοῦσα νά παρέμβει θεραπευτικά.
Οἱ ἴδιοι οἱ γιατροί ἐφοβοῦντο νά πλησιάσουν τήν προσβληθεῖσα πολίχνη, οἱ κάτοικοι τῆς ὁποίας, τρομοκρατημένοι ἀπό τήν ἀπειλή, τελικά προσκάλεσαν τόν παρεπιδημοῦντα στό νησί ἀρχιεπίσκοπο Θεσσαλονίκης Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος μέ προσευχητική παρέμβαση σταμάτησε θαυματουργικά τήν λοίμωξη καί ἔσωσε τήν πολίχνη καί τό νησί ἀπό τά θανατηφόρα πλήγματα τῆς λοιμικῆς νόσου.
Οἱ ἴδιοι οἱ γιατροί ἐφοβοῦντο νά πλησιάσουν τήν προσβληθεῖσα πολίχνη, οἱ κάτοικοι τῆς ὁποίας, τρομοκρατημένοι ἀπό τήν ἀπειλή, τελικά προσκάλεσαν τόν παρεπιδημοῦντα στό νησί ἀρχιεπίσκοπο Θεσσαλονίκης Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος μέ προσευχητική παρέμβαση σταμάτησε θαυματουργικά τήν λοίμωξη καί ἔσωσε τήν πολίχνη καί τό νησί ἀπό τά θανατηφόρα πλήγματα τῆς λοιμικῆς νόσου.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΙ;;;
"Ποτέ δεν πρέπει να αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη", έλεγε ο Rahm
Emanuel, προσωπάρχης του Λευκού Οίκου στα χρόνια του Ομπάμα, και
πράγματι, αν εξετάσεις την ιστορία των τελευταίων αιώνων θα διαπιστώσεις
πως το κράτος επέκτεινε την εξουσία του εκμεταλλευόμενο διαφόρων ειδών
κρίσεις, που συχνά είχε δημιουργήσει το ίδιο λόγω των κακών χειρισμών
του. (πόλεμοι, οικονομικές καταστροφές και τώρα και πανδημίες).
Αυτές
οι κρίσεις και ο πανικός που προκαλούν είναι ο πιο αποτελεσματ...ικός
τρόπος για να καλλιεργηθεί σε ελεύθερους πολίτες ένα ένστικτο αγέλης
και να δεχτούν επέκταση του κράτους σε τομείς που δεν θα δέχονταν ποτέ
σε καιρό ειρήνης.
Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ !!! (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ)
Σε ένα Έθνος, το οποίο στηρίχτηκε επί 400 και πλέον χρόνια
Τουρκοκρατίας στη θ. Λειτουργία και στο Άγιο Δισκοπότηρο, ήρθε στα 200
χρόνια από τη Μεγάλη Επανάσταση, που έκαναν οι πρόγονοί μας το 1821,
«υπέρ Πίστεως και Πατρίδος», σε απόσταση αναπνοής από τη ιστορική
επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας, να κλείσουν τους ναούς και να
απαγορεύσουν τη θ. Λειτουργία.
Αυτό δυστυχώς γίνεται για πρώτη φορά στη Νεοελληνική ιστορία. Δεν
ξανάγινε ούτε στις χειρότερες κατοχές και υποδουλώσεις ούτε στις
χειρότερες επιδημίες. Ούτε σε λέπρα, χολέρα, τύφο, φυματίωση και
πανούκλα. Και τότε ακριβώς η θεία λειτουργία, η θεία Κοινωνία, υπήρχε ως
«αντίδοτον του μη αποθανείν και ως φάρμακον αθανασίας».
Πώς όμως να φτάσει στα θολωμένα από τον ορθολογισμό και την
ολιγοπιστία μυαλά των ιθυνόντων αυτή η διάσταση της Πίστεως; Εκείνο που
χρειαζόμαστε σ΄ αυτή τη συγκυρία είναι ιδιαίτερα η θεία Λατρεία και το
«εφόδιον της αιωνίου ζωής», καθότι όλοι ενδεχομένως μπορεί να είμαστε
φορείς κατά την ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου και των ειδικών.
Δυστυχώς τώρα έρχεται η οργανωμένη κρατική μηχανή να πάρει «ξεκάθαρες
αποφάσεις».
Συγκλονίζει η προσευχή της μικρής Ιωάννας - Δείτε το βίντεο
Ψάλλει για την Παναγία και συγκινεί ακόμα και τον πιο σκληρόκαρδο άνθρωπο, προσεύχεται στη Μεγαλόχαρη και ζητά τη μέριμνά της για την πατρίδα.
Η καρδιακή προσευχή της μικρής Ιωάννας ανατριχιάζει τους πάντες. Με την υπέροχη φωνή της ψέλνει ίσως τον ωραιότερο Ελληνικό Ορθόδοξο ύμνο προς την Παναγία μας.
Σε αυτούς τους δύσκολους και πρωτόγνωρους καιρούς που διανύει η χώρα η προσευχή της μικρής Ιωάννης είναι μία όαση ψυχής και προκαλεί αγαλλίαση.
Η καρδιακή προσευχή της μικρής Ιωάννας ανατριχιάζει τους πάντες. Με την υπέροχη φωνή της ψέλνει ίσως τον ωραιότερο Ελληνικό Ορθόδοξο ύμνο προς την Παναγία μας.
Σε αυτούς τους δύσκολους και πρωτόγνωρους καιρούς που διανύει η χώρα η προσευχή της μικρής Ιωάννης είναι μία όαση ψυχής και προκαλεί αγαλλίαση.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
Οἱ Ἅγιοι Χρύσανθος καὶ Δαρεία οἱ Μάρτυρες
Ζῶσι Χρύσανθος καὶ Δαρεία ἐν πόλῳ,
Κἂν ἐκπνέωσι, ζῶντες εἰσδύντες βόθρῳ.
Χῶσαν συζυγίην δεκάτῃ ἐνάτῃ ὁμόλεκτρον.
Κἂν ἐκπνέωσι, ζῶντες εἰσδύντες βόθρῳ.
Χῶσαν συζυγίην δεκάτῃ ἐνάτῃ ὁμόλεκτρον.
Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Χρύσανθος καὶ Δαρεία ἔζησαν κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ βασιλέως Νουμεριανοῦ (243 – 284 μ.Χ.). Ὁ Ἅγιος Χρύσανθος καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀλεξάνδρεια καὶ ἦταν υἱὸς ἐπιφανοῦς εἰδωλολάτρου. Ὅμως κατηχήθηκε στὴν Χριστιανικὴ πίστη ἀπὸ κάποιον Χριστιανὸ καὶ βαπτίσθηκε. Ὅταν ὁ πατέρας του πληροφορήθηκε τὸ γεγονός, τὸν φυλάκισε καί, γιὰ νὰ τὸν ἀποσπάσει ἀπὸ τὴν χριστιανικὴ πίστη, τοῦ ἔδωσε γυναῖκα τὴν ὡραία Δαρεία, ἡ ὁποία καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀθήνα καὶ ἦταν εἰδωλολάτρισσα.
Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020
Η Αλήθεια δεν έχει ανάγκη τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος έχει ανάγκη την Αλήθεια!
Ὁ Αἴσωπος καὶ ... : «Ἡ Ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας ἐν τῇ ἐρήμῳ»!
Μῦθος τοῦ Αἰσώπου: «Ὁ ὁδοιπόρος καὶ ἡ Ἀλήθεια»
Ὁδοιπορῶν τις ἐν ἐρήμῳ εἷρε γυναῖκα μόνην κατηφῆ ἑστῶσαν, καί φησιν αὐτῇ· «Τίς εἶ»; Ἡ δὲ ἔφη· «Ἀλήθεια». «Καὶ διὰ ποίαν αἰτίαν τὴν πόλιν ἀφεῖσα τὴν ἐρημίαν οἰκεῖς»; Ἡ δὲ εἶπεν· «Ὅτι τοῖς πάλαι καιροῖς παρ’ ὀλίγοις ἦν τὸ ψεῦδος· νῦν δὲ εἰς πάντας ἀνθρώπους ἐστίν, ἐάν τι ἀκούειν καὶ λέγειν θέλῃς».
Ὅτι κάκιστος βίος καὶ πονηρὸς τοῖς ἀνθρώποις ἐστίν, ὅτε τὸ ψεῦδος προκρίνεται τῆς ἀληθείας.
Νεοελληνικὴ ἀπόδοση: Ἕνας ἄνθρωπος ποὺ περπατοῦσε στὴν ἐρημιά, συνάντησε μιὰ γυναῖκα, ποὺ στεκόταν μόνη της καὶ μὲ κατσουφιασμένη ὄψη. Τὴν χαιρέτησε καὶ τὴ ρώτησε ποιὰ εἶναι.
Δεν πάει άλλο ... Ιερείς ξεσηκωθείτε ... Λαϊκοί αντισταθείτε…
Ορθόδοξοι
Έλληνες Ιερείς ξεσηκωθείτε και αντισταθείτε.
Θέλουν οι
κρατικοί να μας κλείσουν τις Εκκλησιές. Και σας ρωτώ; Γίνεται παπάς χωρίς
Εκκλησία;
Θέλουν οι
κρατικοί να μας έχουν ένα φιλανθρωπικό οργανισμό εράνων και συσσιτίων. Τί είναι
ο παπάς τελικά Λειτουργός ή κοινωνικός λειτουργός; Τώρα γίναμε ξαφνικά για
αυτούς ανεύθυνοι;
Όταν, χρόνια τώρα, από αγάπη Χριστού βοηθάμε και
πρωτοστατούμε στο φιλανθρωπικό έργο, επισκεπτόμαστε φυλακές, γηροκομεία,
νοσοκομεία, και παλιότερα άλλοι κληρικοί πριν από μας λεπροκομεία;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)