Επιστημονικές ,πολιτικές ,δημοσιογραφικές “κυβιστήσεις” …
Γιατί λύσσαξαν με τα “Φώτα” ,ευκαιρία να τους “αναγνωρίσετε ”
Βλέποντας
την “λύσσα ” για τα Θεοφάνεια που έχουν πλέον κάποιοι πολιτικοί
,κάποιοι δημοσιογράφοι ,κάποιοι επιστήμονες ,είναι ευκαιρία να
καταλάβουμε και λίγο τα αόρατα ,τα πνευματικά .
Εάν βλέπετε την
“λυσσαλέα” επίθεση που γίνεται από τον “κύκλο των δαιμονισμένων” στα
μυστήρια της εκκλησίας που τους καίνε ,στο αόρατο πεδίο είναι θύματα των
παθών τους , εξουσιάζονται από “δαιμόνια” και είναι δυστυχισμένοι μέσα
στην φαινομενική τους ευτυχία ,συντηρούνται με ψυχοφάρμακα ,διασκεδάσεις
,ανταλλαγές συντρόφων ,παρά φύση διασκεδάσεις , μασονικές τελετές
,ψώνια,ταξίδια στο Ντουμπάι και στην Ελβετία …είναι ΖΟΜΠΙ .
Η παγίδα της κενής δόξας του κόσμου.