Μια απίστευτη καταγγελία, η οποία ενδέχεται να έχει και πολύ σημαντικές ιατρικές προεκτάσεις σύμφωνα με τον νομικό που έχει αναλάβει την υπόθεση, φέρνει στο φως το zougla.gr. Σε αυτή ο γιος ενός ζευγαριού, που έχασαν τη ζωή τους με διαφορά λίγων ημερών στο Nοσοκομείο Αττικόν ενώ εισήχθησαν ως θετικοί στον Covid-19, αναφέρει ότι «υπάρχει απόπειρα συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών θανάτων» και κατηγορεί τους γιατρούς «τουλάχιστον» για εγκληματική αμέλεια.
Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο ίδιος στην καταγγελία, η νεκρή μητέρα του βρίσκεται στο ψυγείο του νοσοκομείου για 111 ημέρες, καθώς «οι γιατροί αρνούνται να της κάνουν νεκροψία»! Ο λόγος, όπως θεωρεί ο καταγγέλλων, είναι η «αλλοίωση» των κρίσιμων αυτών στοιχείων που θα καταδείκνυαν ότι η αιτία θανάτου της μητέρας του είναι κάτι πολύ διαφορετικό από τον κορωνοϊό...
Ο Στράτος Ψυχογυιός, με τη σύζυγό του Βίκη Μπάδα, περιγράφει στον φακό του zougla.gr τον Γολγοθά που πέρασε λίγο πριν από το καλοκαίρι, όταν, «από το πουθενά», και οι δύο γονείς του βρέθηκαν νοσηλευόμενοι και στη συνέχεια διασωληνωμένοι στο Νοσοκομείο Αττικόν. Αυτή ήταν η αρχή του τέλους τους... Ο πατέρας του μάλιστα εισήχθη... από λανθασμένη θερμομέτρηση!


























