Πληθαίνουν οι «ειδικοί» που υποστηρίζουν ότι έρχονται νέα εμβόλια για τον κορωνοϊό, με τον γιατρό και ερευνητή από τις ΗΠΑ, Γιώργο Παυλάκη, να μιλά για... «παγκόσμια εμβόλια».
Σε ερώτηση αναφορικά με την τέταρτη δόση ο Γ.Παυλάκης είπε: «Τα εμβόλια θα αλλάξουν άρδην από το επόμενο διάστημα, δεν θα κάνει ο κανένας ότι θέλει, θα υπάρχει παγκόσμια συμφωνία, θα υπάρχουν παγκόσμια εμβόλια. Ελπίζουμε μια φορά τον χρόνο. Έρχονται καινούργια εμβόλια».
Τι εννοεί όμως με το «παγκόσμια εμβόλια»; Θα υπάρχει μια παγκόσμια εταιρεία που θα τα βγάζει; Κομμουνισμός και στο θέμα του εμβολιασμού; Να θυμίσουμε ότι ο Γ.Παυλάκης προσφάτως είχε δώσει τα συγχαρητήρια του στην Κίνα.

