Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Προεόρτια τῆς Μεταμορφώσεως Σωτῆρος Χριστοῦ 


Ὁ Κύριος εἶχε προειπεῖ στοὺς μαθητές του γιὰ τοὺς κινδύνους, γιὰ τὰ πάθη του καὶ τὴν θανάτωσή του καὶ ἐπίσης γιὰ τὸ τί θὰ τραβοῦσαν στὴν συνέχεια ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες καὶ τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Εὐαγγελίου, λέγοντάς τους πὼς αὐτὰ ἀνήκουν στὴν παροῦσα ζωή. Ἐκεῖνο ὅμως ποὺ ἔχει οὐσιαστικὴ σημασία εἶναι ἡ αἰώνια ζωή.

Ἔτσι λοιπὸν ὁ Χριστὸς θέλοντας νὰ δείξει στοὺς μαθητές του μία πρόγευση τῆς αἰώνιας ζωῆς, παρέλαβε τρεῖς ἀπὸ τοὺς μαθητές του, τὸν Πέτρο, τὸν Ἰάκωβο καὶ τὸν Ἰωάννη καὶ τοὺς ἀνέβασε σὲ ἕνα βουνό. Ἐκεῖ μεταμορφώθηκε καὶ ἔλαμψε τὸ πρόσωπό Του σὰν τὸ φῶς. Καὶ τότε ἐμφανίστηκαν ὁ Μωϋσῆς καὶ ὁ Ἠλίας οἱ ὁποῖοι συνομίλησαν μαζὶ μὲ τὸν Ἰησοῦ.

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Οἱ αἱρετικοί καί ἡ διδασκαλία τους - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱) (Μέρος 1ον)

 


Ὁ αἱρετικοὶ ἔκαναν, ὅπως εἴπαμε, φιλοσοφικὴ διάκρισι μεταξὺ τῆς οὐσίας καὶ τῆς ἐνεργείας τοῦ Θεοῦ, διότι πῆραν τὴν Ἁγιογραφικὴ διάκρισι, ποὺ δὲν εἶναι φιλοσοφικὴ καὶ τὴν ἐφιλοσοφοποίησαν. Αὐτοὶ εἶναι: Ὁ Παῦλος ὁ Σαμοσατεύς, ὁ Λουκιανός, οἱ Συλλουκιανισταί, δηλαδὴ οἱ Ἀρειανοὶ καὶ μετὰ οἱ Νεστοριανοί, οἱ ὁποῖοι ἀκολουθοῦν τὴν ἴδια παράδοσι τῶν προηγουμένων.

Ὁ Παῦλος ὁ Σαμοσατεὺς δίδασκε ὅτι στὸν Χριστὸ δὲν ὑπάρχει φυσικὴ ἕνωσις τῶν δύο φύσεων, ἀλλὰ ὑπάρχει κατὰ βούλησιν ἕνωσις ἢ κατ᾿ ἐνέργειαν ἕνωσις ἤ, ὅπως ὁ ἴδιος ἀναφέρει σὲ ὡρισμένα σημεῖα, «ἕνωσις κατὰ ποιότητα». Δὲν ἔγινε δηλαδὴ στὸν Χριστὸ ἕνωσις τῆς φύσεως τοῦ Θεοῦ μὲ τὴν ἀνθρωπίνη φύσι τοῦ Λόγου, ἀλλὰ ἕνωσις τῆς ἐνεργείας τοῦ Θεοῦ μὲ τὴν ἐνέργεια τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως τοῦ Λόγου. Ἔτσι ὁ Παῦλος ὁ Σαμοσατεὺς κατεδικάσθῃ ὡς αἱρετικός.

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.


Σὲ κάποια ἀπὸ τὶς Θεῖες Λειτουργίες τοῦ μακαριστοῦ πλέον παπὰ-Σταύρου (+2018) προσῆλθε γιὰ νὰ κοινωνήσει καὶ ἕνας Ἑλληνοαμερικανικὸς κάπου στὰ 40 του. Ὅταν ἔφτασε ἡ σειρὰ τοῦ Ἕλληνα ὁμογενῆ γιὰ νὰ λάβει τὴν Θεία Κοινωνία συνέβη κάτι ποὺ συντάραξε τὸν κεκοιμημένο παπὰ-Σταῦρο: Προσπάθησε 2-3 φορὲς νὰ βγάλει τὴν Ἁγία Λαβίδα ἀπὸ τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο, χωρὶς ἐν τούτοις αὐτὸ νὰ εἶναι δυνατό! 
 
Ἡ Ἁγία Λαβίδα εἶχε κυριολεκτικὰ «κολλήσει» μέσα στὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο.
 
Ὁ μακαριστὸς καὶ ἔμπειρος ἱερέας τοῦ Ὑψίστου μὲ ἁπλότητα, πραότητα καὶ πατρικὸ λόγο λέει ψιθυριστὰ στὸν Ἑλληνοαμερικανό: «Στάσου λίγο πιὸ πέρα, περίμενε, μὴ φύγεις». Ἀφοῦ κοινώνησαν οἱ ἐκκλησιαζόμενοι, ὁ παπὰ-Σταῦρος εἶπε στὸν Ἕλληνα ὁμογενὴ: «Πέρασε μέσα στὸ Ἱερὸ καὶ περίμενε».
 
Στὴ συνέχεια καὶ ἀφοῦ τελείωσε ἡ Θεία Λειτουργία καὶ τὴν κατάλυση τοῦ Ἁγίου Ποτηρίου, ὁ π. Σταῦρος ἔβαλε τὸ πετραχήλι του καὶ ἄρχισε νὰ ἐξομολογεῖ τὸν ὁμογενὴ. «Πὲς παιδί μου γιὰ τὴ ζωή σου. Μὲ τί ἀσχολεῖσαι; Ποῦ ἐργάζεσαι; κλπ..». Ὁμογενής: «Πάτερ ἐργάζομαι σὲ μία διάσημη ἑταιρεία πληροφορικῆς στὴν Ἀμερική. Παίρνω ἕναν τεράστιο μισθὸ ποὺ ἔχει ἐπίσης καὶ πολλὰ ἄλλα οἰκονομικὰ κίνητρα, παροχὲς καὶ ἐξτρὰ ἀνταμοιβές. Εἴμαστε πρωτοπόροι στὸν κλάδο μας καὶ εἰδικὰ σὲ θέματα παρακολούθησης, ἐλέγχου καὶ ἐμφυτευμάτων τσὶπ σὲ ἀνθρώπους. Καὶ φυσικὰ ἔχω καὶ ἐγὼ ἕνα τέτοιο ἐμφύτευμα στὸ χέρι μου..».

Χρήστος Γεωργιάδης: Κανείς δεν έχει βρει ποτέ έναν ιό σε κανένα άρρωστο άτομο

 
 

… απόσπασμα από τη σελίδα 3 του βιβλίου "Breaking the Spell: Scientific Evidence For Ending The Covid Delusion» © August 2021 (Τελειώνοντας με το τσαρλατανισμό: Επιστημονική απόδειξη για τον τερματισμό της αυταπάτης Covid) του ιατρού Thomas S. Cowan. M.D.

«Στην ιστορία της ιατρικής, καμία δημοσιευμένη μελέτη δεν δείχνει την απομόνωση πανομοιότυπων σωματιδίων που θα αντιπροσώπευαν έναν ιό που προκαλεί ασθένεια από οποιοδήποτε σωματικό υγρό από οποιοδήποτε άρρωστο άτομο.

Εάν κάποιος πάρει οποιοδήποτε άτομο με οποιαδήποτε «ιογενή» ασθένεια (για παράδειγμα, ανεμοβλογιά, λύσσα, ιλαρά, AIDS ή Covid 19) η δημοσιευμένη βιβλιογραφία δεν περιέχει στοιχεία οποιουδήποτε ιού που να απομονώθηκε άμεσα από σωματικά υγρά ακόμη και ενός ατόμου που πάσχει από αυτές τις ασθένειες.

Γεώργιος Τζανάκης: ΝΑΥΑΓΙΩΝ ΝΑΥΑΓΙΑ Ἡ χαμένη ἀρχιερατική ἐμπιστοσύνη

 

Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης 

Ἡ σημερινή λέξις ἐμπιστοσύνη εἶναι μία ἀπὸ τὶς σημασίες τῆς ἀρχαίας λέξεως «πίστις».  Συνήθως σήμερα ὅταν λέμε πίστις ἐννοοῦμε τὸ  θρησκευτικὸ δόγμα, τὴν θρησκεία, τὸ θρήσκευμα,  στὸ ὁποῖο πιστεύει κάποιος, ἀλλὰ ἐπίσης (ἡ λέξις πίστις)  ἀφορᾶ τὴν ὑποκειμενικὴ πεποίθησι, ἐμπιστοσύνη, ἀξιοπιστία προσώπου, πράγματος ἤ καταστάσεως. 

Ὁ Λαρίσης Ἱερώνυμος θεωρεῖ ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ βυσσοδομοῦν ἐναντίον Συνόδων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν Κληρικῶν κλπ προκειμένου νὰ κλωνίσουν τὴν ἐμπιστοσύνη τοῦ κόσμου σ᾿ αὐτοὺς:

«Συστηματικὰ καὶ συγκεκριμένα χαλκεῖα στὸν ἔντυπο καὶ ἡλεκτρονικὸ τύπο ἀποδίδουν ἀνύπαρκτες κατηγορίες καὶ βυσσοδομοῦν ἐναντίον Συνόδων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν, Κληρικῶν ποὺ τηροῦν τὸ αὐτονόητο. Τὴν ὑπακοή τους στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ! Τοὺς ὑβρίζουν, ὑπονομεύουν τὴν θεολογικὴ καὶ ἐπιστημονική τους  κατάρτησι, τοὺς ἀπαξιώνουν, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ κλονίσουν τὴν ἐμπιστοσύνη καὶ ὑπακοὴ τοῦ κόσμου ἤ ἔστω τῶν ὀπαδῶν τους πρὸς τὰ ἐκκλησιαστικά θέσμια. » (ΙΛ. ΑΠ7 σελ.10-11)

Εὐαγγελία Λάππα: Ρωμανός Δ' Διογένης [4 Αὐγούστου 1072]

 

Εὐαγγελία Κ. Λάππα
17 ἐτῶν
24 Ἰουλίου 2022

 
Ὁ Ρωμανὸς Διογένης γεννήθηκε τὸ 1023 καὶ καταγόταν ἀπὸ ἐπιφανῆ οἰκογένεια στρατιωτικῶν τῆς Καισάρειας στὴν Καππαδοκία. Πατέρας του ἦταν ὁ Κωνσταντῖνος Διογένης[1] καὶ ἡ μητέρα του ἦταν ἀνιψιὰ τοῦ αὐτοκράτορος Ρωμανοῦ Γ' τοῦ Ἀργυροῦ[2]. Τὸ 1064, ὡς Δούκας τῆς Σαρδικὴς (Σόφια)[3], ἀπέκρουσε τίς ἐπιδρομὲς τῶν Πετσενέγων[4], ἀπωθῶντας τους πέρα ἀπὸ τὸν Ἴστρο (Δούναβη) ἐνῶ τιμήθηκε μὲ τὸν τίτλο τοῦ Βεστάρχη[5]. Συνωμότησε γιὰ νὰ ἀπομακρύνει ἀπὸ τὴν ἐξουσία τοὺς ἀριστοκράτες τοῦ παλατιοῦ, ποὺ τοὺς θεωροῦσε ὑπεύθυνους γιὰ τὴ δραματικὴ κατάσταση, στὴν ὁποία βρισκόταν ἡ Ρωμανία. Ὅμως προδόθηκε καὶ ὁδηγήθηκε σιδηροδέσμιος στὴ Σύγκλητο νὰ δικασθεῖ. Τελικὰ ὑπό τὸ φόβο τῆς λαϊκῆς ἐξέγερσης ἂν καταδικαζόταν, ὁ Ρωμανὸς Διογένης ἀθωώθηκε. Ἀργότερα νυμφεύθηκε τὴν αὐτοκράτειρα Εὐδοκία[6] καὶ ἔγινε συναυτοκράτορας. Ἦταν 1η Ἰανουαρίου 1067 ὅταν ὁ Ρωμανὸς  ἀνακηρύχθηκε αὐτοκράτορας τῆς Ρωμανίας. Ἀμέσως ἄρχισε τὸ ἔργο τῆς ἀνόρθωσής της. Τὸ μεγαλύτερο βάρος τὸ ἔδωσε στὴν ἀναδιοργάνωση τοῦ στρατοῦ.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ εὐλάβεια μεταδίδεται

 

– Γέροντα, πῶς θὰ ἀποκτήσω εὐλάβεια;

– Οἱ Πατέρες λένε ὅτι, γιὰ νὰ ἀποκτήσης εὐλάβεια, πρέπει νὰ ζῆς ἢ νὰ συναναστρέφεσαι μὲ ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν εὐλάβεια καὶ νὰ παρατηρῆς πῶς συμπεριφέρονται. Ὁ Μέγας Παΐσιος, ὅταν τὸν ρώτησε κάποιος «πῶς μπορῶ νὰ ἀποκτήσω φόβο Θεοῦ», τοῦ ἀπάντησε: «Νὰ συναναστρέφεσαι μὲ ἀνθρώπους ποὺ ἀγαποῦν τὸν Θεὸ καὶ ἔχουν φόβο Θεοῦ, γιὰ νὰ ἀποκτήσης καὶ ἐσὺ θεῖο φόβο»[1]. Αὐτὸ βέβαια δὲν σημαίνει ὅτι θὰ κάνης ἐξωτερικὰ ὅ,τι βλέπεις νὰ κάνουν ἐκεῖνοι, χωρὶς νὰ τὸ νιώθης ἐσὺ ἐσωτερικά, γιατὶ αὐτὸ δὲν εἶναι εὐλάβεια ἀλλὰ ψευτοευλάβεια. Τὸ ψεύτικο εἶναι ἀποκρουστικό. Ἡ εὐλάβεια εἶναι Χάρις ἀπὸ τὸν Θεὸ μέσα στὸν ἄνθρωπο. Ὅ,τι κάνει ὁ εὐλαβὴς τὸ κάνει, γιατὶ ἔτσι τὸ νιώθει μέσα του. Βέβαια μέσα μας ὑπάρχει φυσικὴ ἡ εὐλάβεια, ἀλλά, ἂν ὁ ἄνθρωπος δὲν τὴν καλλιεργήση, τὸ ταγκαλάκι τὸν ρίχνει μὲ τὴν λήθη στὴν ἀναισθησία καὶ στὴν ἀνευλάβεια. Μὲ τὴν συμπεριφορὰ ὅμως τοῦ εὐλαβοῦς, ξυπνᾶ πάλι μέσα του ἡ εὐλάβεια.

– Γιατί, Γέροντα, οἱ Πατέρες μόνο γιὰ τὴν εὐλάβεια λένε πώς, ἂν θέλης νὰ τὴν ἀποκτήσης, νὰ συναναστραφῆς μὲ εὐλαβῆ; Γιατί δὲν λένε τὸ ἴδιο καὶ γιὰ ἄλλη ἀρετή;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Ἑπτὰ Παῖδες ἐν Ἐφέσῳ 


Τὸν ἑπτάριθμον τιμῶ χορὸν Μαρτύρων,
Δείξαντα Ἀνάστασιν νεκρῶν τῷ κόσμῳ
Τῇ δὲ τετάρτῃ νεκροέγερτοι ξύνθανον ἑπτά.

Στὰ μέσα του 3ου αἰῶνα μ.Χ., ὅταν ὁ αὐτοκράτωρ Δέκιος ἄναψε τὸ καμίνι τῶν διωγμῶν καὶ χωρὶς καμιὰ διάκριση βασάνιζε καὶ σκότωνε νέους καὶ γέρους, τότε καὶ οἱ ἑπτὰ παῖδες, Μαξιμιλιανός, Ἐξακουστοδιανός, Ἰάμβλιχος, Μαρτινιανός, Διονύσιος, Ἀντωνῖνος καὶ Κωνσταντῖνος, γιὰ νὰ μὴν ἀρνηθοῦν τὴν πίστη τους, ἀφοῦ διαμοίρασαν τὰ ὑπάρχοντά τους στοὺς φτωχούς, ἔφυγαν ἀπὸ τὴν πόλη καὶ κρύφτηκαν σὲ κάποια σπηλιά, μέχρι νὰ πάψει ὁ διωγμός.

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Μέ τό καραβάκι τῆς Ἅγιας Μνήμης, Αὔγουστο στό περιβόλι τῆς Κυρᾶς...

 

Ὁ πιὸ πλούσιος μῆνας... ὁ καλός μας... νὰ ᾿ταν δυὸ φορὲς τὸν χρόνο! Μὲ τὰ γάλατα τοῦ ἀνέλαιου πρώτου μισοῦ του, θὰ φτιάξουν στὸ χωριὸ χυλοπίτες καὶ τραχανᾶ! Τὴ νύχτα ποὺ ξημερώνει τοῦ Σωτῆρος, θὰ ἀνοίξουν καὶ πάλι οἱ οὐρανοὶ νὰ δοῦμε τὸ Ἅγιο Φῶς, νὰ κάνουμε εὐχή, νὰ ζήσουμε ἐπιτέλους καὶ ἐμεῖς τὴν ἐν Χριστῷ μεταμόρφωσή μας! Διαδοχικὰ ἀπογεύματα ἱκεσίας θὰ κυλήσουν καὶ πάλι ὄμορφα στὶς ἐκκλησιές, μὲ τίς ψυχὲς νὰ ἀναπέμπουν εὐχαριστίες καὶ δεήσεις παρακλητικές, μιὰ τὴ μικρὴ καὶ μιὰ τὴ μεγάλη! Καὶ στὰ μέσα του αὐτὸς θὰ ἀναστηθεῖ! 
 
Δὲν θὰ κλάψει ἀπὸ λύπη, οὔτε μοιρολόϊ θὰ πεῖ στὴν Κυρά του, γιατί γνωρίζει  πὼς αὐτὴ μετέστῃ στὸ θρόνο της, δίπλα στὸν Θεὸ Λόγο καὶ  Υἱό της! Ἐκεῖ ποὺ κανεὶς ἄλλος δὲν πλησίασε ἀκόμη... θὰ κλάψει τοῦτος ὁ μῆνας  μόνο ἀπὸ χαρὰ γιὰ τὴν δεύτερη Ἀνάσταση! Ἀπὸ χαρὰ καὶ βεβαιότητα ὅτι ἡ Μάνα δὲν θὰ ἐγκαταλείψει ποτὲ τὰ παιδιά της! Τὸ βεβαίωσε καὶ Ἐκεῖνος πάνω στὸ Σταυρό, ὅταν εἶπε σὲ ὅλους μας τό...ἰδοῦ ἡ μήτηρ σου!

Ἐπίσκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Πῶς νά παρηγορηθοῦμε στίς θλίψεις (Μέρος 2ο)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«Πῶς νὰ παρηγορηθοῦμε στὶς θλίψεις» ΕΔΩ

Ποῦ νὰ πάω, ποῦ νὰ προχωρήσω;

Νὰ μπῶ μέσα στὰ ἐργοστάσια, ποὺ ἀναστενάζουν οἱ ἐργάτες;
Νὰ προχωρήσω μέσα στὰ καράβια, ποὺ ὑποφέρουν οἱ ναυτικοί;
Νὰ πᾶμε στὰ νοσοκομεῖα, ποὺ βογγοῦν οἱ ἄρρωστοι;

Ποῦ θέλετε νὰ πάω, ποῦ νὰ προχωρήσω; Ὁπουδήποτε καὶ νὰ πάω, εἴτε ἐκεῖ ὁ ἄνθρωπος κρατᾶ στὰ χέρια του ἕνα μάτσο διπλώματα, εἴτε
εἶναι πτωχὸς καὶ δὲν ξέρει νὰ βάλη τὴν ὑπογραφή του, εἴτε εἶναι γυναίκα εἴτε εἶνε ἄντρας, εἴτε εἶνε μικρὸ παιδὶ εἴτε εἶναι ἀσπρομάλης γέρος, εἴτε ἔχει στὸ κεφάλι του κορώνα βασιλικιὰ εἴτε εἶναι μέσ᾽ στὸ δρόμο, στὸ πεζοδρόμιο· ὁπουδήποτε καὶ νὰ πάω, συναντῶ μιὰ δυστυχία ἀπερίγραπτη, συναντῶ ἕνα πόνο καὶ μία θλῖψι ἀπερίγραπτη.

Πρόβατα, στρουθοκάμηλοι καί καλοκαιρινές διακοπές (ὄχι γιά πάντα!)


Γράφει ἡ Σωτηρία Ὀρφανίδου

Στὸ βιβλίο «Νὰ σοῦ πῶ μιὰ ἱστορία» τοῦ Χόρχε Μπουκάϊ, στὸ κεφάλαιο μὲ τίτλο «Δύστυχα Πρόβατα» διαβάζουμε τὴ διήγηση τῆς ἀκόλουθης ἱστορίας1:
Μιὰ φορὰ κι ἕναν καιρὸ ἦταν μιὰ οἰκογένεια βοσκῶν. Εἶχαν ὅλα τὰ πρόβατά τους μαζὶ σ᾿ ἕνα μαντρί. Τὰ τάϊζαν, τὰ φρόντιζαν καὶ τὰ βοσκοῦσαν.

Κάπου κάπου, τὰ πρόβατα προσπαθοῦσαν νὰ τὸ σκάσουν.

Ἐρχόταν τότε ὁ πιὸ γέρος βοσκὸς καὶ τοὺς ἔλεγε: «Ἄ, πρόβατα ἀσυνείδητα καὶ ἀλαζονικά, δὲν ξέρετε ὅτι ἐκεῖ ἔξω ὁ κάμπος εἶναι γεμᾶτος κινδύνους; Μονάχα ἐδῶ βρίσκετε ἄφθονο νερό, φαγητὸ καί, προπαντός, προστασία ἀπὸ τοὺς λύκους».

Φανούλα Αργυρού: Οι βιασμοί Ελληνίδων το 1974 από τους βάρβαρους

γράφει η Φανούλα Αργυρού*

Διάβασα και δάκρυσα την μαρτυρία της «Μ» που δημοσιεύθηκε 21.7.22  στην «Σημερινή» «Μαρτυρία 1974: “Τους βιασμούς μου από Τούρκους στρατιώτες θα τους πάρω στον τάφο μου, μόνη χαρά τα παιδιά και τα εγγόνια μου».

Γνωρίζω και προσωπικά ορισμένες συμπατριώτισσες μας ηρωίδες που μαρτύρησαν με τον ίδιο τρόπο στα χέρια των βαρβάρων το 1974. Και είχα γράψει και το άρθρο «Δεύτερος βιασμός 42 χρόνια μετά» στην «Σημερινή» στις 12 Ιανουαρίου 2016 στο οποίο αναφέρθηκα και σε δύο άλλα άρθρα τότε. Στο άρθρο του μ. συνάδελφου Κωστάκη Αντωνίου, και ας είναι ελαφρύ το χώρα που τον σκέπασε, «Τρισάθλιο κράτος με τρισαθλιότερους ηγέτες» στην «Σημερινή» 19 Δεκεμβρίου 2015 όπως και του Άριστου Μιχαηλίδη τον ίδιο καιρό στον «Φιλελεύθερο» «Δουλεύοντας χωρίς μυαλό» 18.12.2015.

Θαύματα μετά την κοίμηση του αγίου Ιακώβου Τσαλίκη

 

Όταν χτίζαμε το σπίτι μας – διηγήθηκε η κυρία Μαρία Κ. – βρισκόμασταν σε μεγάλη οικονομική δυσκολία. Ήθελα να γράψω στον π. Ιάκωβο για να προσευχηθή. Όμως εκοιμήθη και δεν πρόλαβα. Λυπήθηκα πολύ. Ένα πρωί στην προσευχή μου, που τον θυμήθηκα, είπα: «Πάτερ Ιάκωβε, κι από κει μπορείς να μας βοηθήσης…». Το ίδιο πρωινό κάποιο συγγενικό μας πρόσωπο μας κατέθεσε στην Τράπεζα ένα σημαντικό χρηματικό ποσό, χωρίς να το ζητήσωμε και χωρίς να περιμένωμε. Μας είπε ότι εκείνο το πρωί αισθάνθηκε έντονα να κάνη αυτή την κίνηση.

✶✶✶

Μου έλεγε ο π. Σεραφείμ (μοναχός της Μονής) – διηγήθηκε ο π. Γεώργιος Αυθίνος – ότι ήρθε στο Μοναστήρι τους μετά την κοίμηση του Γέροντα ένας νέος αγένειος. Ο π. Σεραφείμ του έδειξε τον τάφο του γέροντος Ιακώβου και του είπε να πη πάνω από τον τάφο το πρόβλημά του. Σε λίγους μήνες επέστρεψε στο Μοναστήρι γεμάτος μαύρα πυκνά γένεια.

Ο άγιος γέροντας Ιάκωβος συμπονούσε τους αγένειους και πολλούς είχε βοηθήσει, γιατί και εκείνος ήταν αγένειος στη νεότητά του και με προσευχή απόκτησε αυτή την ωραία γενειάδα που είχε.

Παναγιώτης Αποστόλου: “ΒΟΜΒΑ” ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 100ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ

 

Του Παναγιώτη Αποστόλου

Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου

egerssi@otenet.gr

www.egerssi.gr

Εξ ονόματος ποιου εισπράττει, σε ποιον αποδίδει  και ποιος ελέγχει το έργο της ΑΑΔΕ; Τα δικαστήρια δικάζουν και εκδίδουν αποφάσεις εν ονόματι του Ελληνικού Λαού η ΑΑΔΕ τίνος περιουσία είναι και εν ονόματι ποιου λειτουργεί;
ΚΑΤ΄ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η εφημερίδα μας είχε πρωτοστατήσει στην ανάδειξη των νομικών ενεργειών του νομικού γραφείου του δικηγόρου, Καθηγητή ΕΚΠΑ, Δημήτρη Παναγιωτόπουλου, στον αγώνα δικαίωσης των συνταξιούχων άνω των 60 ετών και στους οποίους η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη επέβαλε από τις 15 Ιανουαρίου διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ επειδή αρνήθηκαν να εμβολιαστούν!

Προηγήθηκε το εξώδικο προς όλα τα εμπλεκόμενα αρμόδια όργανα της κυβέρνησης και κάθε άλλης αρμόδιας αρχής!

Στην Ουκρανία σχισματικοί επιδρομείς του Επιφανίου της «ΟΕΟ», με τη συνδρομή των Αρχών, απροκάλυπτα κάνουν καταλήψεις ναών της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας


 

Κίεβο, 27 Ιουλίου 2022

Στα χωριά Πεσκόβκα και Ντμίτροβκα της Περιφέρειας Κιέβου οπαδοί της «ΟΕΟ», με τη συνδρομή των Αρχών έκαναν κατάληψη ναού

Στο χωριό Πεσκόβκα της Περιφέρειας Κιέβου, στις 18 Ιουλίου, οπαδοί της «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας» («ΟΕΟ»), με τη συνδρομή των τοπικών Αρχών, έκαναν κατάληψη του Ιερού Ναού του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ και με κυνισμό λεηλάτησαν την περιουσία του γραφείου τελετών της εκκλησίας.

Ο Ιερός Ναός του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ στο χωριό Πεσκόβκα της Περιφέρειας ΚιέβουΟ Ιερός Ναός του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ στο χωριό Πεσκόβκα της Περιφέρειας Κιέβου

Μετά από τέσσερις μήνες πίεσης πάνω στον ιερέα και στην κοινότητα της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (ΟΟΕ), οι σχισματικοί «σφράγισαν» τις πόρτες του ναού με ηλεκτροσυγκόλληση.

ΙΤΑΛΙΑ: Η ΦΡΙΚΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ Η ΑΙΣΧΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ

 

Στην εκδήλωση «Το Δικαίωμα στην Επιλογή» στις 17/5/2022 – στο Savigliano της Ιταλίας, στην πολυλειτουργική αίθουσα του Crosà Neira η Carla M. περιγράφει την τραγική εμπειρία της μετά τον εμβολιασμό της και πως το εμβόλιο της κατέστρεψε τη ζωή και την εργασία της.

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=uRAvqOXpoLQ

-------------------------

Παρακολουθείστε τα βίντεο του Nioland στα κανάλια:
1. Στο RUMBLE: https://rumble.com/c/NIOLAND
2. Στο BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/nioland/
3. Στο ODYSEE: https://odysee.com/@NIOLAND
4. Στο BRIGHTEON: https://www.brighteon.com/channels/NIOLAND

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Ἡ Παναγιά ἡ παραμελημένη, ἡ τελευταία μας ἐλπίδα

 

 
«Νενίκηνται τῆς φύσεως οἱ ὅροι, ἐν σοὶ Παρθένε
ἄχραντε·»
(Εἱρμὸς τῆς θ ́ ὠδῆς ἐν τῷ Ὄρθρῳ τῆς ἑορτῆς τῆς Κοιμήσεως τῆς
Θεοτόκου.)


Κι ἔφτανε ἕνα καὶ μόνο ἕνα «γένοιτό μοι κατὰ τὸ ῥῆμά Σου» γιὰ νὰ ἀνατραποῦν ὅλοι  οἱ φυσικοὶ νόμοι ποὺ διατρέχουν παρελθόν, παρὸν καὶ μέλλον. Σὲ ὅλη τὴν ἔκτασή του ὁ χωροχρόνος ταλαντώνεται καὶ ἀνασυντάσσεται καὶ ἀτακτεῖ μέσα στὴν τάξη του, ὑπηρετῶντας, τὴν μοναδικὴ ἐκείνη κτιστὴ ὕπαρξη, τὸ μόνο δημιούργημα σὲ ὅλη τὴν κτίση ποὺ  πλήρωσε στὸ ἀκέραιο, τὸν σκοπὸ  γιὰ τὸν ὁποῖο ὑπάρχει ἡ κτίση.  Τὸν μοναδικὸ προορισμὸ τοῦ ἀνθρώπου. Τὴν πληρέστερη δυνατὴ ἑνότητα μὲ τὸν Θεό.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Οἱ Ὅσιοι Δαλμάτιος, Φαῦστος, καὶ Ἰσαάκιος


Κυκλοῦσιν ἄνδρες εἷς δύο τρεῖς σὸν θρόνον,
Ὕψιστε, Φαῦστος, Ἰσάκιος, Δαλμάτος,
Δαλμάτος, Ἰσάκιος τριτάτῃ θάνον, ἠδέ γε Φαῦστος.

Ὁ Δαλμάτιος ἦταν στρατιώτης, γρήγορα ὅμως τὴν θεοσεβὴ ψυχή του κυρίευσε ἡ ἐπιθυμία νὰ ἀφοσιωθεῖ στὸν Κύριο καὶ Δημιουργό του. Ξεκίνησε λοιπὸν, μαζὶ μὲ τὸν γιὸ του Φαῦστο νὰ συναντήσει τὸν μοναχὸ Ἰσαάκιο, ἡ φήμη τοῦ ὁποίου εἶχε φέρει κοντὰ του πολλοὺς ἄνδρες.

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ - Ὁσίου Πέτρου τοῦ Δαμασκηνοῦ

 

Ἡ ἀληθινὴ Πίστη εἶναι θεμέλιο ὅλων τῶν ἀγαθῶν καὶ θύρα τῶν μυστηρίων τοῦ Θεοῦ καὶ νίκη ἄκοπη τῶν ἐχθρῶν, καὶ πιὸ ἀναγκαία ἀπὸ κάθε ἄλλη ἀρετή, καὶ φτερὰ τῆς προσευχῆς, καὶ κατοίκηση τοῦ Θεοῦ μέσα στὴν ψυχή. Γι᾿ αὐτὸ ὅποιος ποθεῖ νὰ τὴν ἀποκτήσει, ἔχει χρέος νὰ ὑπομένει κάθε δοκιμασία ποὺ θὰ τοῦ ἔρθει ἀπὸ τοὺς ἐχθροὺς καὶ ἀπὸ τοὺς πολλοὺς καὶ ποικίλους λογισμούς, γιὰ τοὺς ὁποίους κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ ἐννοήσει τελείως, οὔτε νὰ μιλᾷ γι᾿ αὐτούς, ἢ νὰ τοὺς βρεῖ, παρὰ μονάχα ὁ ἐφευρέτης τῆς κακίας διάβολος. 
 
Ἀλλὰ ἂς ἔχει θάρρος ὁ ἄνθρωπος αὐτός, γιατί ἂν νικήσει τοὺς πειρασμοὺς ποὺ ἔρχονται κατεπάνω του μὲ τόση βία καὶ συγκρατεῖ τὸν νοῦ του ὥστε νὰ μὴν ὑποχωρήσει στοὺς λογισμοὺς ποὺ φυτρώνουν μέσα στὴν καρδιά του, θὰ νικήσει μὲ μιὰ ὅλα τὰ πάθη. Γιατί δὲν εἶναι αὐτὸς ποὺ νίκησε ,ἀλλὰ ὁ Χριστὸς ποὺ ἦρθε μέσα του μὲ τὴν Πίστη. Γι᾿ αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους λέει ὁ Χριστὸς ὅτι «Ὅποιος ἔχει Πίστη σὰν κόκκο σιναπιοῦ ..κ.τ.λ.» (Λουκ. 17,6)

Το πλεονέκτημα της Αφρικής: Πραγματικοί λόγοι που οι " υποανάπτυκτες χώρες " δεν επηρεάζονται από το ΚΟVIΝΤ

 

Και τι μπορεί να μάθει η Αμερική από την Αφρική

JENNIFER MARGULIS AND JOE WANG
 
Σύμφωνα με τον Πίνακα ελέγχου ΚΟVIΝΤ-19 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, από τον Ιούλιο του 2022 έχουν καταγραφεί περίπου 9 εκατομμύρια επιβεβαιωμένα κρούσματα και 173.900 θάνατοι από ΚOVIΝΤ στην Αφρική.


Οι αριθμοί αυτοί έρχονται σε έντονη αντίθεση με τα ποσοστά μόλυνσης και θανάτου στον υπόλοιπο κόσμο. Από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα, η Ευρώπη έχει αναφέρει πάνω από 239 εκατομμύρια επιβεβαιωμένα κρούσματα και περισσότερους από 2 εκατομμύρια θανάτους.

Σοφία Μπεκρῆ: Οἱ Παρακλήσεις στὴν Παναγία καὶ ἡ παράκληση τῆς Παναγίας

 

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Οἱ Παρακλητικοὶ Κανόνες στὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο εἶναι ἀπὸ τὶς πιὸ λαοφιλεῖς Ἀκολουθίες τῆς ὀρθοδόξου λειτουργικῆς ζωῆς. Ὄχι μόνον τὸν Αὔγουστο, ποὺ εἶναι ὁ μήνας τῆς Παναγίας, ἀλλὰ καὶ ὅλο τὸν ὑπόλοιπο χρόνο σὲ Ἐκείνην καταφεύγομε καὶ πάνω της ἐναποθέτομε «τὴν πᾶσαν ἐλπίδα» μας. Ἐκείνη, ἡ γλυκιά μας Παναγιά, εἶναι ἡ μεσιτεύουσα ὑπὲρ ἡμῶν στὸν Υἱό της καὶ Θεό μας.

Ἀξίζει, πάντως, νὰ ἐπισημάνωμε ὅτι στὰ ὑπέροχα αὐτὰ ποιήματα, ποὺ ψάλλομε πρὸς τιμήν της καὶ γιὰ ἐνίσχυσή μας, τὰ τροπάρια ὅλων τῶν Ὠδῶν ἀκολουθοῦν κάποια συγκεκριμένη σειρά. Ἔτσι τὸ α’ τροπάριο ὅλων τῶν Ὠδῶν τοῦ Μικροῦ Παρακλητικοῦ Κανόνος περιέχει παράκληση στὴν Παναγία γιὰ γενικὴ βοήθεια, τὸ β’ παράκληση γιὰ σωτηρία ἀπὸ πάθη καὶ πειρασμούς, τὸ γ’ γιὰ λύτρωση ἀπὸ τὰ ἐξωτερικὰ δεινὰ καὶ τὸ δ’ γιὰ σωτηρία ἀπὸ ἀσθένειες.

Θα «καταντήσει» η Ελλάδα «off-shore» της ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ;

 

Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος*  

 

(Το συγκεκριμένο κοινωνιολογικά θέμα με απασχολεί εδώ και αρκετά χρόνια και τώρα με όσα ακούω και διαβάζω για την υπόθεση NOVARTIS, για δίκες που αναβάλλονται και καταδικασμένους που κυκλοφορούν ελεύθεροι αποφάσισα, και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ, να καταθέσω την σημερινή μου, για κάποιους ίσως πολύ αιχμηρή, άποψη.)

                                 ************************************

     Ψάξτε σε έντυπες και ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες για δεδομένα που αφορούν ιστορία, πολιτισμό, κλίμα, φυσικές καλλονές, φιλότιμο, μπέσα και κιμπαριλίκι και εάν βρείτε μια άλλη χώρα και έναν Λαό που να ξεπερνά την Ελλάδα και τους Έλληνες, σας παρακαλώ να το κοινοποιήσετε!…

     Μη με κατηγορήσουν κάποιοι για Εθνοκεντρισμό!..

Νεκτάριος Δαπέργολας: Τῇ Θεοτόκῳ ἐκτενῶς νῦν προσδράμωμεν

«Τῇ Θεοτόκῳ ἐκτενῶς νῦν προσδράμωμεν, ἁμαρτωλοὶ καὶ ταπεινοί, καὶ προσπέσωμεν ἐν μετανοίᾳ, κράζοντες ἐκ βάθους ψυχῆς· Δέσποινα, βοήθησον ἐφ' ἡμῖν σπλαγχνισθεῖσα. Σπεῦσον, ἀπολλύμεθα ὑπὸ πλήθους πταισμάτων. Μὴ ἀποστρέψῃς σοὺς δούλους κενούς· σὲ γὰρ καὶ μόνην ἐλπίδα κεκτήμεθα. 

Οὐ σιωπήσωμέν ποτε, Θεοτόκε, τὰς δυναστείας σου λαλεῖν οἱ ἀνάξιοι· εἰμὴ γὰρ σὺ προΐστασο πρεσβεύουσα, τὶς ἡμᾶς ἐρρύσατο ἐκ τοσούτων κινδύνων; Τὶς δὲ διεφύλαξεν ἕως νῦν ἐλευθέρους; Οὐκ ἀποστῶμεν, Δέσποινα, ἐκ σοῦ· σοὺς γὰρ δούλους σῴζεις ἀεί, ἐκ παντοίων δεινῶν.

Εὐαγγελία Λάππα: Ἰωάννης (Ἴων) Δραγούμης [31 Ιουλίου 1920]

(Πηγή: Ἐρανιστής)

 

Εὐαγγελία Κ. Λάππα

17 ἐτῶν
22 Ἰουλίου 2022


Ὁ Ἰωάννης (Ἴων) Δραγούμης γεννήθηκε στὶς 2 Σεπτεμβρίου (π.η.)/14 Σεπτεμβρίου 1878 στὴν Ἀθήνα, μὲ καταγωγὴ ἀπὸ τὸ Βογατσικὸ τῆς Καστοριάς, καὶ ἦταν τὸ πέμπτο ἀπὸ τὰ ἕντεκα παιδιὰ τοῦ Στέφανου Δραγούμη1 καὶ τῆς Ἐλισάβετ Κοντογιαννάκη.

Σπούδασε Νομικὰ στὸ Παρίσι καὶ πῆρε μέρος στὸν Ἑλληνοτουρκικὸ Πόλεμο ὡς δεκανέας. Μόλις τελείωσε τὴ στρατιωτικὴ θητεία του, ἐργάστηκε ὡς διπλωμάτης.

Συμβουλές Αγίων και Γερόντων

 

Η ορθοδοξία είναι άσκηση και ζωή γι’ αυτό και μονάχα διά της ασκήσεως και της ζωής επιτελείται το κήρυγμα και η ιεραποστολή.
 
Η ανάπτυξη της ασκητικότητας -προσωπικά και καθολικά- αυτή πρέπει να γίνει η εσωτερική αποστολή της Εκκλησίας μας μέσα στον λαό. Οι ενορίες πρέπει να μεταβληθούν σε ασκητικά κέντρα, αλλά αυτό μπορεί να το επιτύχει μονάχα ένας εφημέριος – ασκητής. Πρέπει να ενισχύσουμε την προσευχή και την νηστεία, να αναπτύξουμε την εκκλησιαστική ευταξία η οποία είναι από τα κύρια μέσα της Ορθοδοξίας με το οποίο εκείνη επιδρά αναγεννητικά στον άνθρωπο. Όλα αυτά όμως απαιτούν ως προϋπόθεση: οι ιερείς και οι μοναχοί μας να γίνουν οι ίδιοι ασκητές. (Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς)