Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Λάμπρος Σκόντζος: Η ένωση των "Εκκλησιών", πραγματικότητα ή ουτοπία; (Βίντεο)


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: 13/09/22 
 
ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ: Λάμπρος Σκόντζος: Θεολόγος, αρθρογράφος 
 
Ο Χριστός ίδρυσε μια Εκκλησία και όρισε τις αρχές που θα επιτελεί την σώζουσα αποστολή της στον κόσμο. Όρισε επίσης και τις προϋποθέσεις της ενότητάς της.Υπάρχουν εκείνοι που μιλούν με αισιοδοξία για την λεγομένη ένωση των εκκλησιών και εκείνοι οι οποίοι αμφισβητούν την πραγματοποίησή της. 
 
Είναι δυνατόν να διαιρεθεί η Εκκλησία; Μπορεί να γίνει η επανένωση του πολυδιασπασμένου χριστιανικού κόσμου; Τι τον οδήγησε τελικά στη διάσπασή του; 
 
Τι είναι αίρεση και πόσο κακό προκαλεί στο εκκλησιαστικό σώμα; 
 
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αιρέσεως και σχίσματος; 
 
Πως αντιμετώπισε η Εκκλησία το πρόβλημα των αιρέσεων και των σχισμάτων; 

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 9 Ὀκτωβρίου 2022

 

 Ἑωθινόν
 
Ἦχος πλ. δ' - Ἑωθινόν Ϛ´
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΔ´ 36 - 53

36 Ταῦτα δὲ αὐτῶν λαλούντων αὐτὸς ὁ Ἰησοῦς ἔστη ἐν μέσῳ αὐτῶν καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 37 πτοηθέντες δὲ καὶ ἔμφοβοι γενόμενοι ἐδόκουν πνεῦμα θεωρεῖν. 38 καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Τί τεταραγμένοι ἐστέ, καὶ διατί διαλογισμοὶ ἀναβαίνουσιν ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν; 39 ἴδετε τὰς χεῖράς μου καὶ τοὺς πόδας μου, ὅτι αὐτὸς ἐγώ εἰμι· ψηλαφήσατέ με καὶ ἴδετε, ὅτι πνεῦμα σάρκα καὶ ὀστέα οὐκ ἔχει καθὼς ἐμὲ θεωρεῖτε ἔχοντα. 40 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐπέδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τοὺς πόδας. 41 ἔτι δὲ ἀπιστούντων αὐτῶν ἀπὸ τῆς χαρᾶς καὶ θαυμαζόντων εἶπεν αὐτοῖς· Ἔχετέ τι βρώσιμον ἐνθάδε; 42 οἱ δὲ ἐπέδωκαν αὐτῷ ἰχθύος ὀπτοῦ μέρος καὶ ἀπὸ μελισσίου κηρίου, 43 καὶ λαβὼν ἐνώπιον αὐτῶν ἔφαγεν. 44 εἶπε δὲ αὐτοῖς·

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος τοῦ Ἀλφαίου

 
Τὸν σταυρὸν Ἰάκωβος αἴρων ἠδέως,
Ὡς ἔστι Σῶτερ ἄξιός σου δεικνύει.
Ἀμφ' ἐνάτην Ἰάκωβος ἑνὶ Σταυρῷ τετάνυστο.

Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Κυρίου, ἀδελφός τοῦ Ματθαίου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καὶ γιὸς τοῦ Ἀλφαίου.

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Φτοὺ ξελευθερία γιά ὅλους ...( Ἀνάσταση στή Ναΐν) (Βίντεο)


Kαὶ προσελθῶν ἤψατο τῆς σοροῦ,
οἱ δὲ βαστάζοντες ἔστησαν, καὶ εἶπε·
νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι.
Καὶ ἀνεκάθισεν ὁ νεκρὸς καὶ ἤρξατο λαλεῖν,
καὶ ἔδωκεν αὐτὸν τῇ μητρὶ αὐτοῦ.
Λουκᾶ Ζ΄, 14-15



Μικρὸ παιδὶ ἀρχινᾷ τὸ  κρυφτό, παιχνίδι ἀγαπημένο, ὄμορφο, ἁγνὸ ποὺ παίζεται παντοῦ! Κρυφτούλι νὰ παίξουμε, νὰ γελάσουμε, νὰ λαχταρήσουμε μήπως μᾶς βροῦν, νὰ τοὺς ξελευτερώσουμε ὅλους...
 
Καὶ τὸ κρυφτὸ τὸ τόσο ἀθῶο καὶ ἀπείραστο τῶν μικράτων μας, κάποτε γίνηκε ἀλλιώτικο, θλιβερό, δίχως τὴν παιδικὴ καθαρότητα καὶ τὸ ἄδολο... συνεχίζουμε καὶ τώρα ποὺ μεγαλώσαμε νὰ τὸ παίζουμε,  νοθευμένο γιὰ παῖχτες καὶ κρυψῶνες. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7, 11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ: «ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» [6-10-1996] (Β 345)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7, 11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

σχετικὰ μὲ τὴν εὐαγγελικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ μὲ θέμα:

«ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 6-10-1996]

(Β 345)

Κάποια μέρα, ἀγαπητοί μου, θέλησε ὁ Ἰησοῦς νὰ ἐπισκεφτεῖ τὴν πόλιν Ναΐν. Τὸν ἀκολουθοῦσαν οἱ μαθηταί Του καὶ ὄχλος πολύς. Ὅταν ἔφθασαν εἰς τὴν πύλην τῆς πόλεως, γιατί ἦταν πόλις ὀχυρωμένη, τὴν ἴδια στιγμή, «ἐξεκομίζετο», ὅπως μᾶς σημειώνει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς, «ἐξεκομίζετο τεθνηκὼς». Κάποιος ποὺ εἶχε πεθάνει. Ἦταν νεκρὸ κάποιο παλληκάρι, νεανίσκος χαρακτηρίζεται καὶ μονογενὴς μιᾶς χήρας γυναίκας. Τὴν ὅλη ἐκφορὰ συνόδευε ἀρκετὸς κόσμος, ποὺ ἦλθαν βέβαια νὰ παρηγορήσουν αὐτὴν τὴν πενθοῦσα μάνα. Ἡ συνάντησις ἔγινε ἐκεῖ, στὴν πύλη τῆς πόλεως. Ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει καὶ οἱ μαθηταὶ τὸν Κύριον καὶ ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει τὴ νεκρώσιμη ἐκφορά.

Γεμάτη Ἑλληνισμό ἡ Τουρκία : ΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ,ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ;

 

ΓΕΜΑΤΗ “ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ” Η ΤΟΥΡΚΙΑ

Ὁ μικρός τό δέμας Ντεβλέτ Μπαχτσελί, ὁ ἐθνικιστικός βραχίων τοῦ σουλτάνου Ἐρντογάν, ἀλλά καί οἱ ἂλλοι Τοῦρκοι ἀξιωματοῦχοι, μέσα στό πλαίσιο τῆς τουρκικῆς διαστρεβλώσεως τῆς ἱστορίας καί τοῦ διεθνοῦς δικαίου, ἂρχισαν νά…διεκδικοῦν τά Δωδεκάνησα! Ξεχνᾶ ὁ ἐρίφης τῶν <γκρίζων λύκων> ὃτι τά νησιά αὐτά ἀνῆκαν ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ὁμήρου καί ἀκόμη παλαιότερα στούς Ἓλληνες καί εἶχαν τίς ἑλληνικές ὀνομασίες τους πού διατηροῦν μέχρι σήμερα.

Ὁ Ὃμηρος ἀποκαλεῖ τήν Χίο Χίο, τήν Ρόδο Ρόδο, τήν Λέσβο Λέσβο, τήν Σαμοθράκη Σαμοθράκη (Σάμος Θριηκίη), τά Ψαρά Ψαρά (Ψυρίη νῆσος), τήν Ἲβρο καί τήν Τένεδο τό ἲδιο, τήν Σκύρο Σκύρο, τήν Κάλυμνο Κάλυμνο κλπ.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16) Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ



ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατὰ Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16)

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

Ὅποιος ἔχει πραγματικὰ φιλοσοφημένη σκέψη καὶ κατευθύνεται ἀπὸ τὴν ἐλπίδα τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, οὔτε καὶ τὸν θάνατο θὰ θεωρήσει ὡς ἀληθινὸ θάνατο. Ὁ δίκαιος, δηλαδή, ποὺ βαδίζει στὸν δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ καθημερινὰ περιμένει νὰ μπεῖ στὴ Βασιλεία Του, δὲν ταράζεται, δὲν ἀναστατώνεται, δὲν στενοχωριέται, ὅταν ἔρχεται ἀντιμέτωπος μὲ τὸν θάνατο, ὅταν λ.χ. ἀντικρύσει νεκρὸ κάποιον συγγενῆ ἢ φίλο του· γιατί γνωρίζει ὅτι ὁ θάνατος γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν ἐνάρετα στὴ γῆ, δὲν εἶναι παρὰ μετάθεση σὲ μιὰ καλύτερη ζωή, ταξίδι γιὰ ἕναν καλύτερο τόπο, δρόμος ποὺ ὁδηγεῖ στὰ στεφάνια.

Βιοηθική και η Νέα Ευγονική - Βίντεο

 


Μετάφραση απο @Veritas16

Με μια πρώτη ματιά, η βιοηθική μπορεί να φαίνεται σαν άλλος ένας κλάδος της ηθικής φιλοσοφίας, όπου ακαδημαϊκοί συζητούν ατελείωτα με άλλους ακαδημαϊκούς για το πόσοι άγγελοι χορεύουν στην κεφαλή μιας καρφίτσας σε μακρινά σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, ωστόσο, είναι ότι η φαινομενικά καλοήθης ακαδημαϊκή μελέτη της βιοηθικής έχει τις ρίζες της στη σκοτεινή ιστορία της ευγονικής. Με αυτή τη γνώση, οι κίνδυνοι που ενέχει η ανάθεση ορισμένων από τις πιο σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη ζωή, τον θάνατο και την υγεία της ανθρωπότητας στα χέρια λίγων και εκλεκτών γίνονται ακόμη πιο εμφανείς.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]

«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότός; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μὴ συνάπτετε στενὸ σύνδεσμο πρὸς τοὺς ἀπίστους, μὲ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖτε νὰ ἀποτελέσετε ταιριαστὸ ζευγάρι, ὥστε νὰ μπαίνετε στὸν ἴδιο ζυγὸ μαζί τους· διότι ποιά συνάφεια καὶ ἀνάμειξη μπορεῖ νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς παρανομίας; Καὶ ποιά ἐπικοινωνία μεταξὺ φωτὸς καὶ σκότους; Καὶ ποιά συμφωνία μπορεῖ νὰ γίνει μεταξὺ τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ; Ἢ ποιό μερίδιο δύναται νὰ ἔχει ἕνας πιστὸς μὲ ἕναν ἄπιστο;)» [Β΄ Κορ. 16,14-15].

ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily: Το ιστολόγιo μας κλείνει σήμερα τα δεκατέσσερα χρόνια του στο διαδίκτυο.

 

Εὐχόμαστε ὁλόψυχα στὸ ἀδερφικό μας ἱστολόγιο  koukfamily  χρόνια πολλὰ γιὰ τὸν 14ετῆ ἀγῶνα του στὸν τομέα τῆς σωστῆς ἀκομμάτιστης καὶ ἔγκυρης ἐνημέρωσης. 

Χαιρόμαστε ἰδιαίτερα γιὰ τὴν συνεργασία μας καὶ γιὰ τὴν ἀνιδιοτελῆ καὶ χωρὶς ἴχνος ἀνταγωνιστηκότητας στάση τοῦ φίλου καὶ ἀδερφοῦ Θάνου πρὸς τὸ ἱστολόγιο μας καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα χριστιανικά, πατριωτικά, ἀφυπνιστικὰ ἱστολόγια. 

Πάντοτε εἰλικρινής, συνεπὴς καὶ βοηθὸς σὲ ὅ,τι χρειαστήκαμε. 

Καλὴ συνέχεια μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ στὸν κοινὸ ἀγῶνα ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος.

____________________________________________


Το ιστολόγιo μας κλείνει σήμερα τα 14 χρόνια στον χώρο του διαδικτύου. 
 
Πριν ακριβώς 14 χρόνια, στις 8 Οκτωβρίου του 2008 σε μια άλλη μακρινή εποχή, πριν το ξεφάντωμα της προδοσίας στον τόπο μας, ένα απόγευμα αποφασίσαμε μαζί με την Εύη να φτιάξουμε ένα μικρό οικογενειακό ιστολόγιο.
 
Με μεράκι φτιάξαμε το πρότυπο και ξεκινήσαμε.
Μπορείτε να δείτε την ιστορική πρώτη μας ανάρτηση. ΕΔΩ 

Οργή πολιτών σε διαδήλωση κατά της κυβέρνησης: Τους ξυλοκόπησαν και τους έριξαν χημικά τα ΜΑΤ

 

(σ.σ. Ἀναρωτιέμαι, ἄν πάρουν ἐντολὴ νὰ ξυλοκοπήσουν τοὺς ἴδιους τοὺς γονεῖς τους, ὑπάρχει περίπτωση νὰ φέρουν ἀντίρρηση; Τὸ αἶσχος καὶ ἡ ντροπὴ τῆς Ἑλλάδος, ἕλληνες ἐναντίον ἑλλήνων...) 

«Μέχρι εδώ» φώναξαν!
 
Σε απόγνωση βρίσκονται οι Έλληνες πολίτες που έρχονται αντιμέτωποι με την εκτόξευση των τιμών στην ενέργεια, αποτέλεσμα των κυρώσεων στη Ρωσία που αποφάσισε να επιβάλλει η Δύση, καθώς μετά την Καστοριά και στην Αθηνά, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κυβέρνησης.
 
Συγκεκριμένα το βράδυ της Παρασκευής περίπου 2.000 πολίτες διαδήλωσαν στο κέντρο της Αθήνας με πανό και συνθήματα, ζήτησαν να τεθεί πλαφόν στις τιμές του ρεύματος, να διευρυνθεί το κοινωνικό τιμολόγιο, να καταργηθεί το χρηματιστήριο ενέργειας, να εθνικοποιηθεί η ΔΕΗ, να διαγραφούν τα χρέη των καταναλωτών προς τις εταιρείες και να μην μείνει κανένας χωρίς ρεύμα.

Ιερομάρτυς Βαλεριανός (Νοβίτσκι)

 

Ο ιερομάρτυς Βαλεριανός γεννήθηκε το 1897 στο χωριό Τελιάντοβιτς της επαρχίας Μινσκ. Ήταν γιος του ιερέα του χωριού π. Βασιλείου Νοβίτσκι.α

Το 1918 η άθεη σοβιετική εξουσία έκλεισε το Εκκλησιαστικό Σεμινάριο του Μινσκ, όπου φοιτούσε ο Βαλεριανός, κι έτσι ο νεαρός ιεροσπουδαστής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Το 1921 μπήκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λευκορωσίας, αλλά την εγκατέλειψε δύο χρόνια αργότερα, όταν πέθανε ο πατέρας του. Αποφάσισε τότε να αφιερωθεί στην υπηρεσία του Κυρίου και να γίνει ιερέας. Πράγματι, αφού νυμφεύθηκε, χειροτονήθηκε και διορίστηκε εφημέριος του Ναού της Αγίας Τριάδος του Τελιάντοβιτς, στη θέση του πατέρα του.

Οι κάτοικοι του χωριού βρήκαν στο πρόσωπο του π. Βαλεριανού έναν ποιμένα με μεγάλη καλοσύνη, ενάρετη ζωή και ένθεο ζήλο. Ήταν σαγηνευτικός ιεροκήρυκας και με τη διδαχή του κατόρθωσε να επαναφέρει στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας πολλούς πλανεμένους ανθρώπους.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ἡ Ὁσία Πελαγία

 
Αἴσχους πλυθεῖσα καὶ λιποῦσα τὸν σάλον,
Πρὸς ὅρμον ἥκεις οὐρανοῦ Πελαγία.
Ὀγδοάτῃ ὑπάλυξε βίου πέλαγος Πελαγία.

Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ [19-10-1986] (Β166)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7,11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 19-10-1986]

(Β166)

Ἡ σκηνή, ἀγαπητοί μου, τῆς ἀναστάσεως τοῦ υἱοῦ τῆς χήρας τῆς Ναΐν, περιγράφεται λιτὰ μὲν ἀλλὰ πολὺ ζωηρά. Μὲ ἕνα Του λόγο ὁ Κύριος, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀνέστησε ἐκεῖνο τὸ παλληκάρι ποὺ ἦταν μοναχοπαίδι ἐκείνης τῆς φτωχιᾶς, χήρας γυναίκας. Καὶ τοῦ εἶπε: «Νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι». «Νεανίσκε, νέε μου, σὲ ἐσένα τὸ λέγω· σήκω ἐπάνω». Καὶ ὁ νεανίσκος ἀνεστήθῃ.

Φόβος καὶ ἔκσταση κατέλαβε τὸν λαό, ὅπως μᾶς περιγράφει ὁ ἱερὸς Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς. Καὶ πολὺ δίκαια, ἔβγαλε τὸ συμπέρασμα ὁ λαὸς «ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ».

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ

«Ἐπορεύετο εἰς πόλιν καλουμένην Ναΐν» [Λουκ. 7,11]

Πρόσεχε ὅμως πῶς σὲ παράδοξα συνάπτει παράδοξα. Καὶ στὴν περίπτωση ὅμως τῆς θεραπείας τοῦ ἄρρωστου δούλου τοῦ ἐκατόνταρχου στὴν ὁποία ἀναφέρθηκε ἀμέσως προηγουμένως βέβαια ἀφοῦ Τὸν κάλεσαν νὰ βοηθήσει ἀπάντησε, ἐδῶ ὅμως, στὴν πόλη Ναΐν, ἂν καὶ δὲν καλεῖται γιὰ βοήθεια, πηγαίνει· γιατί κανένας δὲν Τὸν καλοῦσε σὲ ἀνάσταση νεκροῦ, ἀλλὰ πηγαίνει σὲ αὐτὴν ἀπὸ μόνος Του. Καὶ νομίζω μὲ πάρα πολλὴ σοφία, γιὰ νὰ συνδυάσει μὲ τὸ προηγούμενο θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ ἀσθενοῦς δούλου τοῦ πιστοῦ ἐκατόνταρχου καὶ αὐτό· δὲν ἦταν βέβαια καθόλου παράδοξο νὰ φανταστεῖ κανείς, ὅτι κάποιος θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιδράσει πολεμῶντας τὴ δόξα τοῦ Σωτῆρα καὶ λέγοντας:

Φοβερό Άρθρο από μια 15χρονη Βορειοηπειρώτισσα

 

Τῆς Ἄννας Γκάγκαλη
 
Ἂν γινόταν καταγγελία τῆς Ἀλβανίας στοὺς διεθνεῖς ὀργανισμοὺς γιὰ τρομοκρατία σὲ βάρος τῶν ἐκεῖ Ἑλλήνων τῆς Β. Ἠπείρου, ἂν ζητούσαμε τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Πρωτοκόλλου τῆς Κέρκυρας γιὰ αὐτονόμηση τῆς Βόρειας Ἠπείρου, δὲν θὰ εἴχαμε σήμερα τούς μεγαλοϊδεατισμοὺς τῆς ΄΄Μεγάλης Ἀλβανιας΄΄ καί, συνολικά, θὰ ἤμασταν πράγματι ὁ παράγοντας σταθερότητας στὴ Χερσόνησο τοῦ Αἵμου. 
 
Ἔχουμε πάψει νὰ ἀντιδροῦμε, νὰ κρίνουμε, νὰ σκεφτόμαστε καὶ νὰ ἀναλύουμε, ἔχουμε γίνει πολιτικὰ ζόμπι. Ἐπιτέλους, ἂς διαβάσουμε λίγο Ἀριστοτέλη, λίγο Πλάτωνα. Πῶς ὀνομαζόμαστε “πολίτες” ἂν δὲν ἀσχολούμαστε μέ τὰ “πολιτικά”;

Ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος στόν focus FM

 

Ὁ π. Ἀναστάσιος ἀναφέρεται γιὰ τὸ κλείσιμο τῶν ναῶν, τὰ βλάσφημα μέτρα μέσα στοὺς ναούς, γιὰ τὰ ψεύδη περὶ μετάδοσης τοῦ ἰοῦ στὴν Θεία Λειτουργία μέσα στὸν ναὸ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου στὴν Θεσσαλονίκη καὶ γιὰ τὴν δίωξή του.

Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» προμοτάρουν την ομοφυλοφιλία και στο «Scooby-Doo»: Λεσβία η Velma (βίντεο)

 

Οι γονείς ξέρουν τι βλέπουν τα παιδιά τους;

 Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» όπου προπαγανδίζεται όχι μόνο η απλή ύπαρξη των ομόφυλων ζευγαριών, αλλά κυρίως η προοπτική της απόκτησης παιδιών από αυτά, οι γνωστοί κύκλοι εξουσίας που θέλουν να προμοτάρουν το «New Way of Life» στις νέες γενιές παρουσιάζουν την Velma επίσημα πλέον ως λεσβία στη νέα ταινία του «Scooby-Doo».

Έτσι λοιπόν άλλη μία δημοφιλέστατη παιδική εκπομπή που θα την παρακολουθήσουν εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον πλανήτη θα δεχτούν ως θέσφατο την προπαγάνδα περί ομοφυλοφιλίας ότι αυτή είναι κάτι… φυσιολογικό.

Γεώργιος Τζανάκης: Θεϊκή καί σατανική ἑνότης Γ΄

 

Τὰ μέρη Α΄ ΕΔΩ καὶ Β΄ ΕΔΩ

Ξαναγυρνάμε στὰ λόγια τοῦ Ἀθηνῶν.

«Δὲν μπορεῖ ὁ κάθε ἕνας νὰ κάνῃ μέσα στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας αὐτὸ ποὺ θέλει. ... Ἄν διαφωνεῖ  ἤ θέλει οἱ δικὲς του οἱ ἀπόψεις νὰ ἐπικρατήσουν εἰς βάρος τῶν πολλῶν καὶ δὲν γίνεται , ἀποχωρεῖ.  «Ἀποτειχίζεται» ἔλεγαν οἱ πατέρες μας, καὶ ἀφήνει τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας νὰ προχωρήσῃ. Ο ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (https://www.youtube.com/watch?v=Pzj8ryqlc94&t=3983s)

Στὸ προηγούμενο σχολιασμὸ κάναμε νύξεις γιὰ τὴν παπιστικὴ καὶ ὁλοκληρωτικὴ τακτικὴ ποὺ ἀκολουθεῖ μερίδα τῆς Ἱεραρχίας ἡ ὁποία σὲ ὅσους δὲν συμφωνοῦν μαζί της προτείνει τὴν ἀποτείχισι, ὡς ἀπομάκρυνσι ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας. Γιατὶ τὸ κάνει αὐτό; (Τὶς σκέψεις μου θὰ πῶ. Δὲν σημαίνει ὅτι εἶναι καὶ ἔτσι, ἀλλὰ ἐμένα ἐκεῖ πάει τὸ λίγο μυαλὸ ποὺ μοῦ ἔχει ἀπομείνει).

Υγειονομικοί σε Αναστολή Συντάγματος

 

Μια τραγική είδηση σήμερα (εχθές)  συγκλόνισε τις ψυχές μας, του χαμού της νεαρής οδοντιάτρου, της Χρυσάνθης, ενός δυναμικού και χαρούμενου «παιδιού» που έβγαινε μπροστά στις μάχες, σε αυτόν τον ορατό κ αόρατο πόλεμο τον οποίο διεξάγουν οι σκοτεινές δυνάμεις του συστήματος, ενάντια σε υγειονομικούς με ευαίσθητες αλλά ταυτόχρονα κι αδαμάντινες ψυχές. 
 
Μέσα από τούτο το γεγονός πρόβαλλε ξεκάθαρα πως ο αγώνας μας δεν είναι αγώνας: «πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις» (Πρός Ἐφεσίους Κεφάλαιον 6 Στίχ. 10 -17).  

Γεώργιος Δημητράκης: Εις την Ιστορία και την Πολιτική δεν υπάρχουν συμπτώσεις

 

«Το γενικότερο δίδαγμα της Ιστορίας είναι: τα ίδια, με διαφορετικό τρόπο. Όποιος έχει διαβάσει Ηρόδοτο έχει διαβάσει σχεδόν όλη την Ιστορία», είπε ο Γερμανός Φιλόσοφος Αρθουρ Σοπενχάουερ (1788-1860). Ο δε Θουκυδίδης (460-394 π. Χ.) έγραψε ότι: «Η Ιστορία είναι Φιλοσοφία μέσω παραδειγμάτων». Ως εκ τούτου, εκ των ανωτέρω και αναρίθμητων άλλων αποφθεγμάτων και διδαγμάτων, αλλά και αυτού του γράφοντος: «Eις την Ιστορία και την Πολιτική δεν υπάρχουν συμπτώσεις», η δε συνήθεια είναι το εκτροφείο και εφαλτήριο των σφαλμάτων και των καταστροφών, και ότι η ευγνωμοσύνη απέναντι εις τους άλλους για να επιτευχθεί απαιτεί σφυρηλάτηση, καθότι αυτή δεν εμπεριέχεται εις την ανθρώπινη καρδιά. Ως εκ τούτου, δεν είναι συμπτώσεις ούτε οι βιβλικές καταστροφές με τις εφιαλτικές πυρκαγιές, πλημμύρες, τους ακραίους καύσωνες και ξηρασίες  του 2022 εις την χώρα μας, την Ευρώπη και τον πλανήτη, να συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, και για τα οποία όμως υπάρχουν μόνο ανθρώπινες ευθύνες και εγκληματικές ενοχές των κοινωνιών, αλλά και διότι θα ακολουθήσουν και άλλα, καθότι οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξες, νοσηρές και δυσοίωνες!

Συχνά πλανιόμαστε, όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υπομονετικοί και πράοι.

 


Συχνά πλανιόμαστε, όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υπομονετικοί και πράοι, επειδή δεν καταδεχόμαστε να απαντήσουμε στην πρόκληση του αδελφού μας. 

Πρέπει να ξέρουμε όμως, ότι την ώρα που κρατάμε αυτήν την πικρόχολη σιωπή ή όταν κάνουμε μια κοροϊδευτική χειρονομία, τότε ουσιαστικά χλευάζουμε τους ταραγμένους αδελφούς μας και με αυτό το απαθές προσωπείο τούς εξοργίζουμε, και μάλιστα πολύ περισσότερο από ό,τι θα είχε κάνει η οργισμένη αντίδρασή μας. 

Μυργιώτης Παναγιώτης: Σεπτεμβριανά 1955 μιά ἀκόμη μαύρη σελίδα γιά τούς γείτονες Τούρκους.

 
 
 
Τὸ 330 μ.Χ., 11 Μαΐου, θεμελιώνεται ἡ Κωνσταντινούπολη καὶ καθίσταται ἡ πρωτεύουσα τοῦ βυζαντινοῦ ἑλληνισμοῦ (βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας). Σημεῖο ἀναφορᾶς παγκόσμιο γιὰ πολλοὺς αἰῶνες. Ἀκτινοβολεῖ ἑλληνικὸ πνεῦμα καὶ Ὀρθοδοξία. Εἶναι ἡ «νέα Ρώμη» τοῦ αὐτοκράτορα Μ. Κωνσταντίνου καὶ περνᾷ στὸ θυμικὸ τῶν Ἑλλήνων ὡς ἡ «Βασιλεύουσα» στὰ χρόνια τῆς βυζαντινῆς ἐποποιίας καὶ ὡς «πόλη» στὰ δύσκολα χρόνια τῆς τουρκοκρατίας. Οἱ τοῦρκοι τὴν ὀνομάζουν   «Ἰσταμπούλ» ποὺ εἶναι παράφραση τῆς προτάσεως «εἰς τὴν Πόλη». Σύμβολο τῆς μεγάλης ἰδέας τοῦ γένους «πάλι δικά μας θά ᾿ναι».
 
Ἡ παρουσία τῶν Ἑλλήνων εἰς περιοχὲς τῆς Τουρκίας (Πόντος, Μικρὰ Ἀσία κλπ) εἶναι συνεχὴς καὶ διαχρονική. Μετὰ τὴ μικρασιατικὴ καταστροφὴ ὑπογράφεται τὸ 1927 ἡ συνθήκη τῆς Λωζάνης, ἡ ὁποία προβλέπει ὅτι ἀπὸ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἀνταλλαγὴ τῶν πληθυσμῶν ἐξαιροῦνται οἱ Ἕλληνες τῆς Πόλης καὶ οἱ μουσουλμᾶνοι τῆς Δυτικῆς Θράκης. Μετὰ τὴν ὑπογραφὴ τῆς συνθήκης ἀρχίζει συστηματικὰ ὀργανωμένο σχέδιο οἰκονομικῆς καὶ φυσικῆς ἐξόντωσης τῶν Ἑλλήνων.   

Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ μελετοῦμε τήν συνείδησή μας

 

Ο Καλὸς Θεὸς ἔδωσε στοὺς Πρωτοπλάστους τὴν συνείδηση, τὸν πρῶτο θεῖο νόμο. Τὴν χάραξε βαθιὰ στὶς καρδιές τους καὶ ἀπὸ τότε ὁ κάθε ἄνθρωπος τὴν παίρνει κληρονομιὰ ἀπὸ τοὺς γονεῖς του καί, ὅταν δὲν ἐνεργῆ σωστά, αὐτὴ δουλεύει μέσα του, τὸν ἐλέγχει καὶ τὸν ὁδηγεῖ στὴν μετάνοια. Πρέπει ὅμως ὁ ἄνθρωπος νὰ κάνη σωστὴ πνευματικὴ ἐργασία καὶ νὰ μελετάη τὴν συνείδησή του, γιὰ νὰ μπορῆ νὰ ἀκούη πάντοτε τὴν φωνή της. Ἐὰν δὲν τὴν μελετάη, δὲν θὰ ὠφεληθῆ οὔτε ἀπὸ πνευματικὲς μελέτες οὔτε ἀπὸ συμβουλὲς ἁγίων Γερόντων, ἀλλὰ οὔτε καὶ τὶς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ δὲν θὰ μπορέση νὰ τηρήση.

– Μπορεῖ, Γέροντα, ὁ ἄνθρωπος νὰ μὴν πιάνη καθόλου τὸν ἑαυτό του καὶ νὰ μὴ βλέπη ὅτι βαδίζει λανθασμένα;

– Ὅταν ὁ ἄνθρωπος δὲν παρακολουθῆ τὸν ἑαυτό του καὶ δὲν ξεσκονίζη τὴν συνείδησή του, ἡ συνείδησή του πιάνει σιγὰ-σιγὰ πουρὶ καὶ γίνεται ἀναίσθητος. Ἁμαρτάνει καὶ εἶναι σὰν νὰ μὴ συμβαίνη τίποτε.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Σέργιος καὶ Βάκχος


Χαλκᾶ σὰ νεῦρα, Βάκχε, πρὸς νεύρων βίαν,
Καὶ πρὸς ξίφος, Σέργιε, πῦρ σὴ καρδία.
Σέργιον ἑβδομάτῃ ξίφος ἔκτανε, νεῦρα δὲ Βάκχον.

Οι Άγιοι Σέργιος και Βάκχος υπηρετούσαν στις στρατιωτικές τάξεις του αυτοκράτορα Μαξιμιανού. Τους διέκρινε μεγάλη ανδρεία στα πεδία των μαχών, αλλά και σωφροσύνη στην καθημερινή τους ζωή. Γι' αυτό και ο αυτοκράτορας τους απένειμε τα αξιώματα του πριμικηρίου της σχολής των Kεντηλίων και του σεκουνδουκηρίου, αντίστοιχα.