Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023

Ὁ Ὅσιος Ἀντώνιος ὁ Μέγας


Ἔχει τι μεῖζον οὐρανὸς καὶ τῶν Νόων,
Ἔξαρχον Ἀντώνιον Ἀσκητῶν ἔχων.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Ἀντώνιον ἔνθεν ἄειραν.


Ὁ Μέγας Ἀντώνιος γεννήθηκε περὶ τὸ 251 μ.Χ. στὴν πόλη Κομὰ τῆς Ἄνω Αἰγύπτου, κοντὰ στὴ Μέμφιδα, ἀπὸ γονεῖς εὐλαβεῖς καὶ εὔπορους. Ἔζησε στὰ χρόνια τῶν αὐτοκρατόρων Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.) καὶ Μαξιμιανοὺ (285 – 305 μ.Χ.) μέχρι καὶ τὴν ἐποχὴ τοῦ εὐσεβοῦς αὐτοκράτορα Κωνσταντίνου καὶ τῶν παιδιῶν του. 

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023

Νώντας Σκοπετέας: Ἄς τόν τρελλό στήν τρέλλα του...


 
Ἄν κάποιους σκανδάλισε ὁ τίτλος τῆς σημερινῆς ἐκπομπῆς, ἂς μᾶς συγχωρέσουν.  
 
Ἐμᾶς καὶ ἐκεῖνον τὸν μακαρίτη τὸν Ἄκη Πάνου, ποὺ τὸ πρωτόγραψε... λίγη ὑπομονὴ καὶ σὲ λίγο θὰ ἀποκαλυφθεῖ αὐτὴ ἡ σκανδαλιστική μας ἔμπνευση γιὰ τὸν τίτλο...
 
Εἶναι ἐκείνη ἡ πρώτη στιγμή, τῆς μετάβασης ἀπὸ τὸ σκοτάδι στὸ Φῶς. Γιὰ σκέψου νὰ εἶσαι τυφλὸς γιὰ χρόνια ἀμέτρητα καὶ νὰ ἔρθει ἡ στιγμή, ποὺ νὰ μπορεῖς νὰ δεῖς τὴν ὀμορφιὰ ἁπλωμένη γύρω σου. Ὦ ἐκείνη ἡ στιγμή, ποὺ ἀντικρύζεις γιὰ πρώτη φορὰ τὸ Φῶς τοῦ Ποιητῆ καὶ τὸ ἀπέραντο γαλάζιο Του, ποὺ τὰ πάντα σκεπάζει... σὰν ἐφιάλτης ἡ σκέψη, ὅτι μπορεῖ ὅλα αὐτὰ ποὺ σὲ μαγεύουν, νὰ ξαναγίνουν σκοτάδι πυκνό! Κι ὅμως, ὑπάρχουν κάποιοι, ποὺ προσπαθοῦν νὰ σὲ πείσουν, ὅτι πρέπει νὰ ἐπιστρέψεις στὸ σκοτάδι... Οἱ ...λογικοὶ... οἱ νοήμονες...
 
-Ἐκεῖ θὰ βρεῖς χαρά! Θὰ μᾶς κάνεις καὶ ἐμᾶς χαρούμενους! Νὰ σὲ ἔχουμε κοντά μας!

"Είμαι ο Ιωάννης (Γκούτσου), στον τάφο του οποίου ήρθες" Στη μνήμη του Ρουμάνου Αθωνίτη Γέροντα

Ιερομόναχος Ιωάννης (Γκούτσου). Φωτογραφία: Χαρίτων Λαβριώτης
 
Ο ιερομεγαλόσχημος Ιωάννης (1906 – 1996) υπήρξε ένας από τους πιο σεβαστούς Ρουμάνους μοναχούς που εργάστηκαν στο Άγιον Όρος.Ήρθε εδώ σε ηλικία 19 ετών, για ν’ αφιερώσει τη ζωή του στον Χριστό, και για 70 ολόκληρα χρόνια εργάστηκε σε ρουμάνικες σκήτες: Πρώτα στην Λακκοσκήτη, στη συνέχεια στην Κολιτσού.Διακρινόταν για την ύψιστη ταπεινότητα και απλότητά του, την αυστηρότητα του μοναστικού βίου, υπήρξε μεγάλος ασκητής, νήστευε και προσευχόταν πολύ.Αναχώρησε εις Κύριον στις 5 Δεκεμβρίου 1996, σε ηλικία 90 ετών.

Ο γέροντας Διονύσιος (Ιγνάτ) διηγήθηκε τα εξής για τον Γέροντα Ιωάννη:

Η DC Comics υπηρετεί την ατζέντα της «αφύπνισης» κάνοντας έγκυο τον κακό του «Joker» στο τελευταίο της τεύχος

 

Ο αμερικανικός κόσμος των κόμικς χρησιμοποιεί τους ήρωες και τις ιστορίες τους για να προωθήσει απροκάλυπτα την LGBT ατζέντα.

LifeSiteNews

Johnathon Van Maren

(LifeSiteNews) – Η DC Comics έκανε ένα τολμηρό βήμα για να ενταχθεί στο cartoon σκέλος της προπαγάνδας του τρανς κινήματος: μία από τις πρώτες της κυκλοφορίες του 2023, το τέταρτο τεύχος του The Joker: The Man Who Stopped Laughing, δείχνει τον Τζόκερ να μένει έγκυος και να «γεννά» έναν γιο.

Το γεγονός δεν μπορεί να θεωρηθεί καθόλου αστείο. Ο Τζόκερ, που έγινε «αθάνατος» ως ένας από τους «αρχαίους κακούς» της αμερικανικής μυθολογίας στο έντυπο και την οθόνη, είναι ένας σαδιστής, κακός άντρας – αλλά όχι γυναίκα. Αλλά η νέα σειρά των Matthew Rosenberg και Carmine Di Giandomenico παρουσιάζει «τo πιο παράξενο κόλπο της μέχρι τώρα», και ο Τζόκερ μένει έγκυος από τη μητέρα του παιδιού του, τη μάγισσα Zatanna.

Φανούλα Αργυρού: Το Φόρειν ΄Οφις αναζητεί «θαρραλέο» νέο Πρόεδρο με δώρα. Ο Βρετανός Υπ. Αρμοστής, ο Όθων Αναστασάκης, τα δώρα προς την Τουρκία και οι χήνες του Σερ Χάνει

 

 
Το τελευταίο καιρό και καθώς προσεγγίζουν οι Προεδρικές του 2023, το σκηνικό πάει να μοιάσει με την προ του δημοψηφίσματος 24.4.2004, κατάσταση.  Στο ρόλο τους και πάλι οι «κηδεμόνες» για κλείσιμο του Κυπριακού στις δικές τους και στις τουρκικές προδιαγραφές.

Καταρχήν να υπενθυμίσω το θυμό του επικεφαλής του σχεδιασμού και προώθησης του βρετανικού «Σχεδίου Ανάν», Σερ Ντέιβιντ Χάνει, όπως εκφράστηκε στο βιβλίο του μετά το ΟΧΙ μας,  στις 24.4.2004. Κατηγόρησε ως υπεύθυνους τα  «corrupt media»(«διεφθαρμένα ΜΜΕ»)  του «νότου», δηλαδή  της Κυπριακής Δημοκρατίας. Όσα πρωτοστάτησαν στην απόρριψή του και υπερηφάνως και το Συγκρότημα ΔΙΑΣ.

Εστία Πατερικών Μελετών: Τα παιδιά σε ένα ζωντανό παραμύθι με τρομακτικούς δράκους

 

Μέσα σε όλα τα παράλογα που ζούμε τα τελευταία χρόνια, παρουσιάστηκε ως ευχάριστο γεγονός (!), μία «χριστουγεννιάτικη» παιδική εκδήλωση με τη συμμετοχή μεταμφιεσμένου άνδρα σε γυναίκα  («drag queen» κατά την ορολογία των ΛΟΑΤΚΙ) ο οποίος ανέγνωσε σε μικρά παιδιά, παραμύθι με τον ατυχή και βλάσφημο τίτλο «η drag queen που έσωσε τα Χριστούγεννα». Στην εκδήλωση αυτή που τελικά πραγματοποιήθηκε εν κρυπτώ και με μικρή συμμετοχή λόγω υγιών αντιδράσεων απλών πολιτών, παρευρέθηκαν εκπρόσωποι πολιτικών κομμάτων, ενώ το κυβερνών «gay friendly» κόμμα, απείχε για προεκλογικούς λόγους, χωρίς ωστόσο να καταδικάσει ή να αποτρέψει ως όφειλε την επικίνδυνη για την ψυχική υγεία των παιδιών, εκδήλωση.

Όπως μας πληροφορεί το Thessaloniki pride που διοργάνωσε την εκδήλωση «Η δράση εποπτεύεται από φοιτητές και φοιτήτριες του τμήματος Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών του Παν. Θεσσαλίας στα πλαίσια του μαθήματος Εκπαιδευτικές Δράσεις και Πολιτιστική Διαμεσολάβηση, υπό την επίβλεψη των διδασκόντων τους». Καταλαβαίνει ο καθένας, τι μας ετοιμάζουν στο κοντινό μέλλον όταν οι φοιτητές και αυριανοί εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε αυτές τις «εκπαιδευτικές δράσεις».

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ὁ ἐθισμός τῶν αὐτοεξευτελιζόμενων Ἑλλήνων στόν πατερ(κ)ούλικο θεσμό τῆς ἐπιδοματικῆς κοκκαλολειχίας

 
Ὅταν ὁ πολίτης λέει «δὲν μὲ μέλλει», οἱ νεοταξίτες τὸν χορεύουν «ἐπιδοματικὸ τσιφτετέλι»

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπληρωτής Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

Ἡ παροῦσα κυβέρνηση-τσίρκο, ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό παλιάτσους μὲ χιτλερικὸ μουστάκι, ρουφᾷ (ἢ μολύνει) τὸ αἷμα τῶν πολιτῶν σὲ δόσεις, μιμούμενη τὰ βαμπίρ. Κάποια στιγμή, διαφημίστηκαν οἱ 420 δόσεις γιὰ χρέη πρὸς τίς Τράπεζες καὶ οἱ 240 δόσεις γιὰ χρέη πρὸς τὴν Ἐφορία καὶ τὰ Ταμεῖα!

Νεκτάριος Δαπέργολας: Φαρισαῖοι με ἐπιλεκτικές αἰσθήσεις…

 

Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

      Καί ἐνῶ στήν Οὐκρανία κλιμακώνεται διωγμός τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἀπό τό φασιστοκαθεστώς Ζελένσκι καί τό ψευδεκκλησιαστικό δεκανίκι του, οἱ γνωστοί ἡμέτεροι Φαρισαῖοι κλιμακώνουν καί αὐτοί την προκλητικά ἐπιλεκτική τους ὅραση, ἀκοή καί γενικῶς ἀντίληψη. Γιά τόν νέο ἀρχιεπίσκοπο Κύπρου τά γράφαμε προχτές, ἐνῶ μεῖζον παράδειγμα ἀσφαλῶς ἀποτελεῖ θλιβερός προεξάρχων τοῦ Φαναρίου, πού ἀνήμερα τῶν Θεοφανείων ὑποδέχθηκε σέ πολύ θερμό κλίμα τόν ἀχρεῖο ἀμερικανοτσολιά Ποροσένκο (καί προκάτοχο τοῦ Ζελένσκι), καλῶντας ὅλους τούς Οὐκρανούς νά ἑνωθοῦν γύρω ἀπό τήν OCU (ἤτοι τήν καθῃρημένη συμμορία πού παριστάνει τήν Αὐτοκέφαλη Οὐκρανική Ἐκκλησία).

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023

Ἡ προσκύνησις τῆς Τιμίας ἁλύσεως τοῦ Ἁγίου καὶ ἐνδόξου Ἀποστόλου Πέτρου


 Σὴν προσκυνοῦντα Πέτρε σειρὰν τιμίαν,
Σειρὰς μακρᾶς λῦσόν με τῶν ἐγκλημάτων.
Σειρὴν προσκυνέω Πέτρου δεκάτῃ ἑνὶ ἕκτῃ.


Τὴν ἡμέρα αὐτὴ τελοῦμε τὴν προσκύνηση τῆς τιμίας ἁλυσίδας τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Πέτρου, μὲ τὴν ὁποία τὸν ἔδεσε καὶ τὸν ἔριξε στὴν φυλακὴ ὁ τετράρχης Ἡρώδης, σύμφωνα μὲ τὴν ἐξιστόρηση τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Λουκᾶ στὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Γεώργιος Βλάχος: Ὁ Θρησκευτικός Οἰκουμενισμός διαβρώνει τίς θρησκεῖες καί προωθεῖ τή δημιουργία μιάς παγκόσμιας θρησκείας


Ἄρθρο ἀπὸ Γεώργιο Βλάχο (ἐρευνητής)

Ὁ Θρησκευτικὸς Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἕνα ἐπικίνδυνο κίνημα γιὰ ὅλες τίς θρησκεῖες καὶ ἐπιτυγχάνει το σκοπό του, μέσῳ τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ. Θρησκευτικὸς συγκρητισμὸς σημαίνει ἕνωση καὶ συνάφεια παρὰ τίς θρησκευτικὲς διαφορές. Περαιτέρω, μὲ τὸν ἴδιο ὅρο χαρακτηρίζονται οἱ τάσεις συμφιλίωσης, ἀνάμιξης καὶ ἑνοποίησης τῶν θρησκειῶν.
 
Ἡ διάβρωση τῶν θρησκειῶν, μὲ ἀπώτερο στόχο τὴ δημιουργία μιᾶς Παγκόσμιας Θρησκείας, προωθεῖται ἀπὸ τίς κάτωθι ὀργανώσεις:
 
Α) Τὸ Κοινοβούλιο τῶν Παγκόσμιων Θρησκειῶν (Parliament of the World's Religions)
Β) Τὸ Βατικανό, μὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Πάπα
Γ) Τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (World Council of Churches)
Δ) Τὴν Πρωτοβουλία Ἑνωμένων Θρησκειῶν  (United Religions Initiative)

Σοφία Μπεκρῆ: Ἂς ζηλέψωμε τὸν ἕνα!


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

«Οὐδεὶς ἀχαριστώτερος τοῦ εὐεργετηθέντος» καὶ μάλιστα «οὐδεὶς ἀσφαλέστερος ἐχθρὸς τοῦ εὐεργετηθέντος», ἔλεγαν οἱ σοφοί μας πρόγονοι, γιὰ νὰ ψέξουν τὸ πάθος τῆς ἀχαριστίας καὶ νὰ τονίσουν τὴν τάση τοῦ εὐεργετημένου νὰ διακόπτει, κάποτε, κάθε ἐπικοινωνία μὲ τὸν εὐεργέτη του, προκειμένου νὰ μὴν χρειαστῆ νὰ πῆ εὐχαριστῶ καὶ νὰ ἐκφράσῃ τὴν εὐγνωμοσύνη του, νὰ φτάνῃ δὲ στὸ σημεῖο ἀκόμη καὶ νὰ τὸν ἐχθρεύεται γιὰ τὴν ἀνωτερότητά του!  

Ἔτσι καὶ στὴν περικοπὴ τῶν δέκα λεπρῶν (Λουκ. ιζ’12-19). Μετὰ ἀπὸ τὴν θεραπεία των ἀπὸ τὸν Κύριο μόνον ὁ ἕνας «θυμήθηκε» νὰ ἐπιστρέψῃ, γιὰ νὰ Τὸν εὐχαριστήσῃ. Οἱ ἄλλοι ἐννέα δὲν αἰσθάνθηκαν τὴν ἀνάγκη νὰ τὸ κάνουν.

Έκαναν «αντιρατσιστή» τον Σαίξπηρ. Ο Βασιλιάς Ληρ αναφέρεται στις «καταστροφικές δυνατότητες» της «Λευκότητας», λέει θέατρο του Λονδίνου


Ένα από τα πιο διάσημα έργα του Σαίξπηρ επικεντρώνεται πραγματικά γύρω από τις «καταστροφικές δυνατότητες» της «λευκότητας» (“Whiteness”), ισχυρίζεται ακαδημαϊκός που φιλοξενήθηκε από το Globe Theatre.
 
Ο Βασιλιάς Ληρ, μια τραγωδία πέντε μερών που έγραψε ο Ουίλιαμ Σαίξπηρ με πρωταγωνιστή τον ομώνυμο μυθολογικό Βρετανό βασιλιά, περιστρέφεται πραγματικά γύρω από την ιδέα της «καταστροφικής δυνατότητας» της «λευκότητας», ισχυρίστηκε μία καθηγήτρια, παρά το γεγονός ότι το έργο φαινομενικά ελάχιστα έχει να κάνει με τη φυλή.

Μητροπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Τό εὐχαριστῶ ἄγνωστο…

 

Ἀκούσατε, ἀγαπητοί μου, τὸ ἱερὸ καὶ ἅγιο εὐ­­αγγέλιο (βλ. Λουκ. 17,12-19). Τί εἶνε τὸ Εὐαγγέλιο; Τὸ ὡραιότερο βιβλίο. Δὲν ὑπάρχει ἄλλο σὰν αὐ­τό. Τὰ παλιὰ τὰ χρόνια τὸ ἄκουγαν νὰ τὸ διαβάζῃ ὁ παπᾶς καὶ δάκρυζαν. Προσπαθοῦσαν νὰ τὸ ἐφαρμόζουν, καὶ ζοῦσαν εὐτυχισμένοι.
 
Τώρα ποῦ φθάσαμε; Μιὰ προφητεία ἔλεγε, ὅτι θά ᾿ρθῃ μέρα ποὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ κλείσουν τ᾿ αὐτιά τους στὸ Θεὸ καὶ θὰ τ᾿ ἀνοίξουν στὸν διάβολο. Σήμερα αὐτὸ γίνεται. Στὴν ἐκκλησία στενοχωριοῦνται ἂν καθήσουν μισὴ ὥρα· κάθε βράδυ ὅμως, ὣς τὰ μεσάνυχτα κι ὣς τὰ χαράματα, ἔχουν τὰ μάτια στὴν τηλεόρασι καὶ τ᾿ αὐτιὰ στὰ ῥαδιόφωνα. Ἡ προφητεία ἐκπληρώθηκε.
 
Θὰ προσπαθήσω νὰ σᾶς μιλήσω ἁπλᾶ, γιὰ νὰ μὲ καταλάβετε ὅλοι. Καὶ θὰ παρακαλέσω, νὰ συζητᾶτε μεταξύ σας αὐτὰ ποὺ θὰ ποῦμε, γιὰ νὰ διαδίδεται ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ.

Δημήτρης Νατσιός: «Βασιλομάστιγες και βασιλοκόλακες»


 
Θὰ ξαναγράψω καὶ πάλι τὴν ἀπόκριση τοῦ Ὀδυσσέα Ἀνδρούτσου στὸν Κολοκοτρώνη, ὅταν οἱ καπεταναῖοι τοῦ Μοριᾶ ἐρίζουν γιὰ πρωτοκαθεδρίες καὶ ἀρχηγιλίκια, ἀπὸ τὰ πρῶτα κιόλας βήματα τῆς Ἐθνικῆς Ἐπαναστάσεως τοῦ '21. 

«Σᾶς στέλνω τὸν Δράμαλη μὲ 40.000 ἀσκέρι νὰ μονοιάσετε». Δὲν ξέρω ἂν ὑπάρχει ἄλλος λαὸς στὸν ἀκατάστατο πλανήτη μας, ποὺ νὰ τὸν ταλανίζει ἡ δολερὴ διχόνοια σὰν τὸν δικό μας. Πέθανε πρόσφατα ὁ τέως βασιλιᾶς Κωνσταντῖνος. Τελευταία φορὰ ποὺ ἦταν ἀρχηγὸς κράτους ἦταν τὸ 1967. Δηλαδὴ ὅσοι τὸν πρόλαβαν ὡς βασιλέα σήμερα βρίσκονται σὲ γῆρας βαθύ, γύρω στὴν ἡλικία τῶν 80 ἐτῶν καὶ ἄνω. Ἀμφιβάλλω ἂν τὸν ἤξεραν ὅσοι δὲν διάβηκαν τὸ κατώφλι τῶν 50 ἐτῶν. Ἔγινε γνωστὸς μὲ τὸν θάνατό του. 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ

«Καὶ εἰσερχομένου αὐτοῦ εἰς τινα κώμην ἀπήντησαν αὐτῷ δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἳ ἔστησαν πόρρωθεν, καὶ αὐτοὶ ἦραν φωνὴν λέγοντες· ᾿Ιησοῦ ἐπιστάτα, ἐλέησον ἡμᾶς (:Καὶ τὴν ὥρα ποὺ ὁ Ἰησοῦς ἔμπαινε σὲ κάποιο χωριό, Τὸν συνάντησαν δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἱ ὁποῖοι στάθηκαν ἀπὸ μακριά, ἐπειδή, σύμφωνα μὲ τὸν νόμο, κάθε λεπρὸς θεωροῦνταν ἀκάθαρτος καὶ δὲν τοῦ ἐπιτρεπόταν νὰ πλησιάσει κανέναν. Καὶ αὐτοὶ ἄρχισαν νὰ Τοῦ φωνάζουν δυνατά: ''Ἰησοῦ, Κύριε, σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας'')» [Λουκ. 17,12-13].

Καὶ πάλι μᾶς φανερώνει τὴν δόξα Του ὁ Σωτῆρας καὶ μὲ τὴ θεοπρεπῆ μεγαλουργία μὲ τὴν ὁποία ἔρχεται νὰ ἁλιεύσει στὴν πίστη, τοὺς ἄκαρδους καὶ ἀγνώμονες Ἰσραηλῖτες. Ἀλλὰ ἦταν καὶ αὐτῆς τῆς γενιᾶς οἱ Ἰσραηλῖτες σκληροὶ καὶ ἀπείθαρχοι, ὅπως καὶ οἱ περισσότεροι ἀπὸ τοὺς προπάτορές τους. Ποιός λοιπὸν λόγος θὰ τοὺς βοηθήσει τὴν ἡμέρα τῆς κρίσεως, ἀφοῦ δὲν ἀνέχτηκαν νὰ δεχτοῦν τὴ σωτηρία ποὺ τοὺς πρόσφερε ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, καὶ μάλιστα μολονότι ἄκουσαν μὲ τὰ αὐτιά τους τοὺς λόγους Του καὶ εἶδαν τίς παράδοξες καὶ τίς πέρα ἀπὸ κάθε ἀνθρώπινη λογικὴ θαυματουργικὲς ἐνέργειές Του;

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ 8 Ἰανουαρίου 2023


Ἑωθινόν
 
Ἦχος πλ. β´ - Ἑωθινόν Θ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 19 - 31

19 Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 20 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἔδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τὴν πλευρὰν αὐτοῦ. ἐχάρησαν οὖν οἱ μαθηταὶ ἰδόντες τὸν Κύριον. 21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· Εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς. 22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· 23 ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται. 24 Θωμᾶς δὲ εἷς ἐκ τῶν δώδεκα ὁ λεγόμενος Δίδυμος, οὐκ ἦν μετ’ αὐτῶν ὅτε ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς. 25 ἔλεγον οὖν αὐτῷ οἱ ἄλλοι μαθηταί· Ἑωράκαμεν τὸν Κύριον. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Ἐὰν μὴ ἴδω ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὸν δάκτυλόν μου εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὴν χεῖρά μου εἰς τὴν πλευρὰν αὐτοῦ, οὐ μὴ πιστεύσω. 26 Καὶ μεθ’ ἡμέρας ὀκτὼ πάλιν ἦσαν ἔσω οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ καὶ Θωμᾶς μετ’ αὐτῶν. ἔρχεται ὁ Ἰησοῦς τῶν θυρῶν κεκλεισμένων, καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον καὶ εἶπεν· Εἰρήνη ὑμῖν. 27 εἶτα λέγει τῷ Θωμᾷ· Φέρε τὸν δάκτυλόν σου ὧδε καὶ ἴδε τὰς χεῖράς μου, καὶ φέρε τὴν χεῖρά σου καὶ βάλε εἰς τὴν πλευράν μου, καὶ μὴ γίνου ἄπιστος, ἀλλὰ πιστός. 28 καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· Ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου. 29 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· Ὅτι ἑώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες. 30 Πολλὰ μὲν οὖν καὶ ἄλλα σημεῖα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς ἐνώπιον τῶν μαθητῶν αὐτοῦ, ἃ οὐκ ἔστι γεγραμμένα ἐν τῷ βιβλίῳ τούτῳ· 31 ταῦτα δὲ γέγραπται ἵνα πιστεύσητε ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ, καὶ ἵνα πιστεύοντες ζωὴν ἔχητε ἐν τῷ ὀνόματι αὐτοῦ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023

Ὁ Ὅσιος Παῦλος ὁ Θηβαῖος


Εἰ θαῦμα Θήβαις ταῖς παρ᾽ Αἴγυπτον πύλαι,
Πόσον γε Παῦλος, κἄν βίου λίπῃ πύλας;
Βλαστὸς Θηβαΐδος πέμπτῃ δεκάτῃ θάνε Παῦλος.


Ὁ Ὅσιος Παῦλος ὁ Θηβαῖος, ἤκμασε στὰ χρόνια του Δεκίου (249 – 251 μ.Χ.) καὶ τοῦ Βαλεριανοῦ (254 – 259 μ.Χ.). Σύμφωνα μὲ τὴν βιογραφία τοῦ Ἁγίου Ἱερωνύμου, τῆς ὁποίας πρόσφατα ἀποδείχθηκε ἡ ἱστορικότητα, μὲ βάση μία πολὺ ἀρχαιότερη ἑλληνικὴ πηγή, τὰ ὅρια τῆς ζωῆς του μποροῦν νὰ τοποθετηθοῦν μεταξὺ τῶν ἐτῶν 233 καὶ 346 μ.Χ. Ἀνῆκε σὲ πλούσια οἰκογένεια τῆς κάτω Θηβαΐδος τῆς Αἰγύπτου.

Ὅταν ὁ Δέκιος ἐξαπέλυσε κατὰ τῶν Χριστιανῶν τὸν τρομερὸ διωγμό του, ὁ Ὅσιος σὲ νεαρὴ ἡλικία ἔχασε τοὺς γονεῖς του. Ἐπειδὴ φοβήθηκε μήπως παραδοθεῖ στοὺς διῶκτες τῶν Χριστιανῶν ἀπὸ τὸν ἄνδρα τῆς ἀδελφῆς του, τὸν γαμπρό του, ζήτησε παρηγοριὰ καὶ σωτηρία στὴν ἔρημο.

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Νά μήν ἀμελεῖς τίς μετάνοιες σου, γιατί αὐτό φοβίζει τόν σατανᾶ.


Νά μήν ἀμελεῖς τίς μετάνοιες σου, γιατί αὐτό φοβίζει τόν σατανᾶ.

Νά γνωρίζεις ὅτι θά σέ πολεμήσουν πολύ οἱ δαίμονες, ὅταν ἀρχίζεις νά προσκυνᾶς τόν Θεό σου.

Κανένα πρᾶγμα στόν πνευματικό ἀγῶνα δέν εἶναι ἀνώτερο ὅσο ἡ ἀσκητική προσπάθεια, πού τόσο φθονοῦν οἱ δαίμονες, γιατί καίγονται ὅταν βλέπουν τούς χριστιανούς νά πέφτουν γονατιστοί μπροστά στόν Ἐσταυρωμένο.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 17,11-19] Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 17,11-19]

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ

Ὅλα ὅσα ὅριζε ὁ παλαιὸς νόμος (ὁ μωσαϊκὸς) ἦταν συμβολικὰ καὶ τυπικὰ καὶ σκιώδη· γι᾿ αὐτὸ ὁ  μωσαϊκὸς νόμος θεωροῦσε καὶ τὴ λέπρα ἐφάμαρτη καὶ μιαρὴ καὶ ἀποτρόπαια καὶ ὀνόμαζε ἀκάθαρτους τοὺς λεπροὺς καὶ ὅσους ἔπασχαν ἀπὸ βλεννόρροια καὶ γενικὰ ἐκείνους ποὺ τοὺς ἄγγιζαν [βλ. Λευιτ. 13,15: «Καὶ ὄψεται ὁ ἱερεὺς τὸν χρῶτα τὸν ὑγιῆ, καὶ μιανεῖ αὐτὸν ὁ χρὼς ὁ ὑγιής, ὅτι ἀκάθαρτός ἐστι· λέπρα ἐστί (: Ὁ ἱερέας θὰ δεῖ τὰ ὑγιῆ μέρη τοῦ δέρματος σὲ ἀντιπαραβολὴ πρὸς τὰ ἀσθενῆ καὶ θὰ κηρύξει αὐτὸν ἀκάθαρτο, διότι πρόκειται περὶ λέπρας)», καθὼς καὶ ἐκείνους ποὺ ἄγγιζαν κάθε νεκρὸ σῶμα [Ἀριθ. 19,11: «Ὁ ἁπτόμενος τοῦ τεθνηκότος πάσης ψυχῆς ἀνθρώπου ἀκάθαρτος ἔσται ἑπτὰ ἡμέρας (:Ἐκεῖνος ποὺ θὰ ἀγγίξει τὸ σῶμα νεκροῦ ἀνθρώπου, θὰ εἶναι ἀκάθαρτος γιὰ ἑπτὰ ἡμέρες)»], ὑποδεικνύοντας μὲ γριφώδη καὶ ἀσαφῆ τρόπο τὴν ἀκαθαρσία ἐκείνων ποὺ ἁμάρταναν ἀπέναντι στὸν Θεὸ καὶ αὐτῶν ποὺ συνέπρατταν μὲ αὐτοὺς καὶ συναναστρέφονταν αὐτούς.

ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στὴν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 4ο)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ 
 
Τὸ 1943 πῆρα ἐντολὴ νὰ ἔλθω ὡς ἱεροκήρυξ εἰς τὴν πόλι τῆς Κοζάνης, εἰς ἀντικατάστασιν τοῦ ἀειμνήστου ἐθνομάρτυρος ἱεροκήρυκος Ἰωακεὶμ Λιούλια, τοῦ ὁποίου, ἐπ’ εὐκαιρίᾳ λέγω, θὰ ἔπρεπε νὰ εἶχε στηθῇ προτομὴ εἰς τὴν γενέτειράν του, τὸ χωρίον Κρόκος. Ὁ τότε ἱεράρχης εὑρίσκετο εἰς τὰ ὄρη. Κράτος δὲν ὑπῆρχε. Ἡ πόλις ἐτρομοκρατεῖτο. Ἡ ὕπαιθρος ἐκαίετο ἀπὸ τὶς ὀρδὲς τῶν Οὔννων. Χιλιάδες χωρικῶν κατέφυγον εἰς τὴν πόλιν. Ὁ κίνδυνος διὰ τὴν ἐπιβίωσιν τῆς φυλῆς ἦτο μέγας. Πειναλέος λαὸς περιεφέρετο εἰς τὴν πόλιν.
 
Ἑστία συσσιτίων
 
Ἀπὸ τοῦ ἄμβωνος αὐτοῦ τοῦ ναοῦ ὡς ἱεροκήρυξ ἀπηύθυνα δραματικὴν ἔκκλησιν πρὸς τοὺς κατοίκους τῆς πόλεως. Ἔρριψα τe σύνθημα· Kανενας νὰ μὴ ἀποθάνῃ ἐκ πείνης. Ἐὰν θέλετε, εἶπα, νὰ ἔχετε τὴν εὐλογία τοῦ οὐρανοῦ καὶ τὴν προστασία τοῦ ἁγίου Νικολάου, νὰ πᾶτε εἰς τὰ σπίτια σας καὶ ἀπὸ ὅ,τι ἔχετε εἰς τρόφιμα, τὰ μισὰ νὰ τὰ φέρετε εἰς τὸ γκαράζ, ὅπου θὰ ἀρχίσῃ νὰ λειτουργῇ συσσίτιο. Νὰ τὰ φέρετε αὔριο τὸ πρωΐ. 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-11] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Κολ. 3,4-15]


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-11]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Κολ. 3,4-15]

«Ὃταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ἡμῶν (:Ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθεῖ ὁ αἴτιος καὶ χορηγὸς τῆς πνευματικῆς αὐτῆς ζωῆς μας)», τότε νὰ ζητεῖτε τὴ δόξα, τότε τὴ ζωή, τότε τὴν ἀπόλαυση. Αὐτὰ εἶναι προπαρασκευαστικὰ γιὰ νὰ ἀπομακρύνει αὐτοὺς ἀπὸ τίς ἀπολαύσεις καὶ τίς ἀνέσεις. Ἔτσι συνηθίζει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ὁμιλεῖ γιὰ ἄλλα, μεταπηδᾷ σὲ ἄλλα· γιὰ παράδειγμα, ὁμιλῶντας γιὰ ἐκείνους ποὺ τρέχουν ἔγκαιρα στὰ δεῖπνα [Κολ. 2.16-23], μεταπήδησε ἀμέσως στὴν παρατήρηση τῶν μυστηρίων· διότι ἔχει μεγάλη δύναμη ὁ ἔλεγχος, ὅταν γίνει σὲ ἀνύποπτο χρόνο. «Εἶναι κρυμμένη», λέγει, «ἀπὸ ἐσᾶς». «Τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε (:Τότε κι ἐσεῖς μαζὶ μὲ Αὐτὸν θὰ φανερωθεῖτε)». Συνεπῶς τώρα δὲν φαίνεστε. Πρόσεχε μὲ ποιόν τρόπο μετέθεσε αὐτοὺς στὸν οὐρανό. Ὅπως δηλαδὴ προανέφερα, πάντοτε προσπαθεῖ νὰ δείξει ὅτι ἔχουν τὰ ἴδια ποὺ ἔχει καὶ ὁ Χριστὸς καὶ σὲ ὅλες τίς ἐπιστολές του τὸ ἴδιο θέμα ὑπάρχει, νὰ δείξει δηλαδὴ ὅτι σὲ ὅλα εἶναι μέτοχοι μὲ τὸν Χριστό. Γι᾿ αὐτὸ καὶ κεφαλὴ καὶ σῶμα Τὸν ὀνομάζει καὶ τὰ πάντα κάνει γιὰ νὰ παρουσιάσει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.

Άγγελος Καραγεώργος: ΤΟ ΕΝΔΕΛΕΧΕΣ ΧΑΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ

 
Μπαίνοντας στη νέα χρονιά και περνώντας Χριστούγεννα που αφενός μεν προσπάθησαν όσο μπορούσαν να τα κάνουν χωρίς Χριστό αφ’ετέρου δε ειδικά στη Θεσσαλονίκη με τις εκδηλώσεις για τα παραμύθια στα παιδιά περισσότερο έμοιαζε λες και είχαμε φτάσει στις Απόκριες και κακόγουστα μάλιστα, συνεχίζουμε στην πορεία δύο γενικών τάσεων που σκοπεύουν συντονισμένα να οδηγήσουν σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε παγκόσμιο επίπεδο γι’αυτό και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι συμβαίνουν παντού με παρεμφερή ρυθμό. Από τη μια λοιπόν σμπαραλιάζοντας οποιαδήποτε δομή και αξία θυμίζει τον κόσμο μέχρι πριν 3 χρόνια και από την άλλη ταχύτατα χτίζοντας στα συντρίμμια του τις νέες δομές από τις οποίες η ανθρωπότητα δεν αναμένεται να έχει έξοδο διαφυγής.

Για να φτάσουμε ως εκεί θα έπρεπε όμως να “προκύψουν” διάφορες κρίσεις που μας έβαλαν σε “νοοτροπία κρίσεων” όπως λέει ο Κλάους Σβαμπ του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ που αυτές τις μέρες διοργανώνει τη γνωστή συνάντηση στο Νταβός για την οποία αναμένεται ρεκόρ συμμετοχών παρέα με τους Κούλι, Άδωνι και Σταϊκούρα. Τον οποίο Σβαμπ θυμηθήκαμε όταν έπεσε το σύστημα στα αεροδρόμια της Αμερικής και του Καναδά με αποτέλεσμα να αναβληθούν και να ακυρωθούν παρα πολλές πτήσεις, μιας και παλαιότερα μια από τις ενδεχόμενες επόμενες κρίσεις που μας υποδείκνυε ήταν μια σοβαρή κυβερνοεπίθεση που μπορεί να ρίξει πολλά συστήματα και να προκαλέσει χάος.

Δημήτριος Παναγόπουλος: O Άγιος Παναγής Μπασιάς και οι τρεις κλεμμένες γόπες


Κάποτε ο Άγιος Παναγής Μπασιάς (7 Ιουνίου η μνήμη του) από το Αργοστόλι, πήγαινε στην αγορά και συνάντησε έναν γνωστό του, ο οποίος έρχονταν με μια σακούλα ψάρια από την αγορά.

– Ψώνισες, του λέει, ε;

– Ναι πάτερ μου, ναι… ευλόγησον!

– Ευλογημένος να ‘σαι. Είχε φρέσκα ψάρια;

– Ναι είχε και πήρα μαρίδα.

Του άνοιξε τη σακούλα ο Άγιος για να δει τις μαρίδες. Από πάνω όμως ήταν και 3 γόπες. Παίρνει τις 3 γόπες ο Άγιος και τις πετάει στη θάλασσα. Και του λέει:

Καθ. Σάνο (Ιαπωνία): "Η πρωτεΐνη ακίδα εξασθενεί το ανοσοποιητικό σύστημα δημιουργώντας θρόμβους"


Ο Καθηγητής Eiki SANO (http://www.kochi-u.ac.jp/kms/fm_drmtl/about/) δηλώνει: "Η πρωτεΐνη Spike αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και μπορεί να οδηγήσει σε θρόμβους αίματος, δερματικές παθήσεις και φλεγμονές"

Πηγή: https://twitter.com/hellomitz3/status/1604062082885857280

--------------

Παρακολουθήστε τα βίντεο του Nioland στα κανάλια:

1. Στο RUMBLE: https://rumble.com/c/NIOLAND
2. Στο BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/nioland/
3. Στο ODYSEE: https://odysee.com/@NIOLAND
4. Στο BRIGHTEON: https://www.brighteon.com/channels/NIOLAND

Σάλος με σχολικό βιβλίο στην Κύπρο - Διδάσκει αγνότητα για προστασία από σεξουαλικά νοσήματα

 

Σάλος έχει προκληθεί με σχολικό εγχειρίδιο για το μάθημα της Βιολογίας της Γ’ Γυμνασίου, στο οποίο αναφέρεται πως ένας τρόπος για προστασία από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, είναι η αγνότητα και η αποχή από την σεξουαλική δραστηριότητα πριν από το γάμο. 
 
Συγκεκριμένα, στη σελίδα 68 του βιβλίου Βιολογίας της Γ’ Γυμνασίου και στο κεφάλαιο της προστασίας των ατόμων από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, αναφέρεται ότι ένας τρόπος προστασίας είναι να υπάρχει εγκράτεια, κάτι που συνεπάγεται με αγνότητα, δηλαδή αποχή από τη σεξουαλική δραστηριότητα πριν από το γάμο.
 
Μάλιστα, αναφέρεται πως «αποτελεσματικότητα ΜΑ: Ποσοστό επιτυχίας 100%. Η μόνη απόλυτα αξιόπιστη μέθοδος. Προστασία από ΣΜΝ: ΝΑΙ Στο πλαίσιο του γάμου μόνο η αμοιβαία πιστή μονογαμική σχέση προσφέρει προστασία από ΣΜΝ.»