Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023
Λάμπρος Σκόντζος: Ἁγία Φωτεινή ἡ Ἰσαπόστολος καί ἡ ἁγία οἰκογένειά της
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς (Τῆς Τυροφάγου) 26 Φεβρουαρίου 2023
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΔ´ 1 - 12
1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων ὄρθρου βαθέoς ἦλθον ἐπὶ τὸ μνῆμα φέρουσαι ἃ ἡτοίμασαν ἀρώματα, καὶ τινες σὺν αὐταῖς. 2 εὗρον δὲ τὸν λίθον ἀποκεκυλισμένον ἀπὸ τοῦ μνημείου, 3 καὶ εἰσελθοῦσαι οὐχ εὗρον τὸ σῶμα τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ. 4 καὶ ἐγένετο ἐν τῷ διαπορεῖσθαι αὐτὰς περὶ τούτου καὶ ἰδοὺ ἄνδρες δύο ἐπέστησαν αὐταῖς ἐν ἐσθήτεσιν ἀστραπτούσαις. 5 ἐμφόβων δὲ γενομένων καὶ κλινουσῶν τὸ πρόσωπον εἰς τὴν γῆν εἶπον πρὸς αὐτάς· Τί ζητεῖτε τὸν ζῶντα μετὰ τῶν νεκρῶν; 6 οὐκ ἔστιν ὧδε, ἀλλ’ ἠγέρθη· μνήσθητε ὡς ἐλάλησεν ὑμῖν ἔτι ὢν ἐν τῇ Γαλιλαίᾳ, 7 λέγων ὅτι δεῖ τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου παραδοθῆναι εἰς χεῖρας ἀνθρώπων ἁμαρτωλῶν καὶ σταυρωθῆναι, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἀναστῆναι. 8 καὶ ἐμνήσθησαν τῶν ῥημάτων αὐτοῦ, 9 καὶ ὑποστρέψασαι ἀπὸ τοῦ μνημείου ἀπήγγειλαν ταῦτα πάντα τοῖς ἕνδεκα καὶ πᾶσι τοῖς λοιποῖς. 10 ἦσαν δὲ ἡ Μαγδαληνὴ Μαρία καὶ Ἰωάννα καὶ Μαρία Ἰακώβου καὶ αἱ λοιπαὶ σὺν αὐταῖς, αἳ ἔλεγον πρὸς τοὺς ἀποστόλους ταῦτα. 11 καὶ ἐφάνησαν ἐνώπιον αὐτῶν ὡσεὶ λῆρος τὰ ῥήματα αὐτῶν, καὶ ἠπίστουν αὐταῖς. 12 ὁ δὲ Πέτρος ἀναστὰς ἔδραμεν ἐπὶ τὸ μνημεῖον, καὶ παρακύψας βλέπει τὰ ὀθόνια κείμενα μόνα, καὶ ἀπῆλθε πρὸς ἑαυτὸν θαυμάζων τὸ γεγονός.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023
Ο πνευματικός μου καθοδηγητής Ιερομόναχος Σεραφείμ (Ρόουζ) Ιστορίες της πρεσβυτέρας Μαρίας Κόταρ. Μέρος Β. (Φωτογραφίες)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ. 6,14-21] Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, Η ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ. 6,14-21]
Ἱεροῦ Χρυσοστόμου, Η ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ
«Ὅταν δὲ νηστεύητε, μὴ γίνεσθε ὥσπερ οἱ ὑποκριταὶ σκυθρωποί· ἀφανίζουσι γὰρ τὰ πρόσωπα αὐτῶν ὅπως φανῶσι τοῖς ἀνθρώποις νηστεύοντες· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν (:Ὅταν νηστεύετε, μὴ γίνεστε ὅπως οἱ ὑποκριτές, σκυθρωποὶ καὶ κατηφεῖς· διότι αὐτοὶ ἀλλοιώνουν καὶ μαραίνουν τὸ πρόσωπό τους, παίρνουν τὴν ἐμφάνιση ἀδυνατισμένου ἀνθρώπου, γιὰ νὰ φανοῦν στοὺς ἄλλους ὅτι νηστεύουν· ἀληθινά σᾶς λέγω ὅτι ἀπολαμβάνουν ὁλόκληρο τὸν μισθό τους ,δηλαδὴ τοὺς ἐπαίνους τῶν ἀνθρώπων)». [Ματθ. 6,16]
Ελευθέριος Ανδρώνης: Είμαστε άξιοι της μοίρας μας: Χωρίς Θεό μπορούμε – Χωρίς καρναβάλια και ειδωλολατρικά ξεφαντώματα δεν μπορούμε!
Ήρθαν τα καρναβάλια. Βουλιάζει από κόσμο η Πάτρα. Το ένα ΚΤΕΛ φεύγει πίσω από το άλλο. Φεύγουν από την Αθήνα περίπου 200 δρομολόγια με καρναβαλιστές. Έκτακτα δρομολόγια μπήκαν και στα υπεραστικά τρένα. Γέμισαν τα ξενοδοχεία και τα Airbnb. Τα ΜΜΕ μιλούν για ρεκόρ προσέλευσης στην καρναβαλική πρωτεύουσα.
Μέσα στην καρδιά του Τριωδίου, της πνευματικότερης περιόδου του έτους που προετοιμάζει τον άνθρωπο για το ευλογημένο στάδιο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, χιλιάδες κόσμου γυρίζουν επιδεικτικά τα νώτα τους προς τον Θεό και σπεύδουν να γιορτάσουν ξέφρενα ένα αρχαίο ειδωλολατρικό έθιμο. Αυτοί που μιλούν για δήθεν «σκοταδισμό» της Εκκλησίας, είναι οι ίδιοι που σπρώχνουν τον κόσμο να μπει στη Σαρακοστή με την σφραγίδα της Διονυσιακής λατρείας και των βακχικών οργίων. Να δώσει διαπιστευτήρια σε ένα παγανιστικό έθιμο ασύδοτης ελευθεριότητας, ακριβώς την τελευταία μέρα πριν την έναρξη της νηστείας.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ. 6, 14-21] Πνευματικά θησαυρίσματα ἀπό ὁμιλίες τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΕΧΘΡΑ ΩΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΜΑΡΤΙΩΝ
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΜΑΡΤΙΩΝ
Γιὰ ποιόν λόγο, πές μου, εἶναι ἐχθρός σου ὁ ἀδελφός σου; Μήπως σὲ ἔβρισε; Μήπως
σὲ ἔκλεψε; Μήπως σὲ ἀδίκησε; Ὅ,τι κι ἂν σοῦ ἔκανε, μὴν ἀναβάλλεις νὰ κόψεις τὰ
σκοινιά, ποὺ σὲ κρατοῦν δεμένο μὲ τὴν ἔχθρα. Ἄν δὲν τὸ κάνεις σήμερα, αὔριο θὰ
εἶναι δυσκολότερο. Μεθαύριο ἀκόμα πιὸ δύσκολο. Μέρα μὲ τὴ μέρα ἡ ντροπή σου θὰ
μεγαλώνει καὶ ἡ ἔχθρα θὰ ριζώνει βαθύτερα στὴν καρδιά σου.
Οἱ Σιωνιστὲς θέλουν τὴν Κίνα γιὰ νέα Ἀμερική
Οἱ πολιτικὲς ἢ στρατηγικὲς τύπου Zero-COVID, ποὺ ὁδήγησαν σὲ ποικίλες διαμαρτυρίες σὲ ὅλη τὴν Κίνα, δὲν εἶναι τυχαῖες, ἀθῶες καὶ ἄσχετες μὲ τὸ ὑπάρχων καθεστὼς καὶ τὴν μελλοντικὴ πορεία τῆς Κίνας. Γιατί ἄραγε ἔλαβαν χώρα στὴν Κίνα, καὶ ὄχι σὲ κάποιες ἄλλες χῶρες, οἱ πλέον αὐστηρὲς πολιτικὲς ἐγκλεισμοῦ, χρήσης στρατοπέδων συγκέντρωσης καὶ διὰ τῆς βίας τέστ, ἀπομόνωσης, καραντίνας καὶ φυλάκισης τῶν πολιτῶν της; Γιατί ἡ Κίνα ἔδρασε τόσο ἀπάνθρωπα καὶ σκληρὰ καὶ πέρα ἀπὸ κάθε ἄλλη χώρα σὲ ἕνα θέμα ποὺ ἔχει παγκόσμιες διαστάσεις καὶ διεθνικὴ κοινωνικὴ διάχυση; Γιατί;
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἱερομάρτυς Ρηγίνος Ἐπίσκοπος Σκοπέλου
Θεοφάνης Μαλκίδης: Το ζήτημα της Γενοκτονίας τρεις δεκαετίες μετά την αναγνώριση από τη Βουλή των Ελλήνων
Δείχνεις θαυμασμό πως χωρίς υποκρισία, παραχάραξης, αδιαφορία, ολιγωρία, σιωπή, λήθη, εθνομηδενισμό και προσδοκίες πολιτικών ωφελειών, όλοι οι πολιτικοί και ακαδημαϊκοί θεσμοί τα κόμματα, συμφωνούν για το ζήτημα της Γενοκτονίας. Γιατί άραγε δεν συμβαίνει το ίδιο σε μία χώρα του ευρωπαϊκού Νότου, η οποία και επισήμως, πλην της οικονομικής της χρεοκοπίας, χρεοκόπησε πολιτικά και πνευματικά στην υπόθεση αναγνώρισης της Γενοκτονίας;
Την πρόταση του Μιχάλη Χαραλαμπίδη και την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου για την αναγνώριση της Γενοκτονίας ενός εκατομμυρίου Ελληνίδων και Ελλήνων στη Μικρά Ασία, στον Πόντο, στη Θράκη, στην Καππαδοκία το Φεβρουάριο του 1994 και η θέσπιση της 19ης Μάιου ως ημέρα Εθνικής μνήμης( λίγα χρόνια αργότερα ακολούθησε η ψήφιση του νομοσχεδίου για τη Γενοκτονία στη Μικρά Ασία η ανακήρυξη και της 14ης Σεπτεμβρίου ως ημέρα μνήμης), ακολούθησαν μία σειρά από ενέργειες οι οποίες πραγματικά άφησαν έκπληκτους τους Έλληνες και τους Φιλέλληνες.
Σοφία Μπεκρῆ: Θρῆνος καὶ ἐλπίδα
Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος
Τὴν Κυριακὴ τῆς Τυρινῆς «ἀνάμνησιν ποιούμεθα» ἑνὸς θλιβεροῦ γεγονότος τῆς ἐξόδου τοῦ Ἀδάμ ἀπὸ τὸν Παράδεισο τῆς τρυφῆς, ὅπως ἀναφέρεται στὸ Συναξάρι τῆς ἡμέρας. Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ ὑμνολογία ὅλη κατ’ αὐτὴν τὴν ἡμέρα εἶναι ἀφιερωμένη στὴν ἔκπτωση τοῦ πρωτοπλάστου καὶ στὸν «ἀδαμιαῖο θρῆνο».
Ὁ ὑμνογράφος ὅμως δὲν στέκεται μόνον στὸν γοερὸ θρῆνο τοῦ Ἀδάμ, ἀλλὰ παρουσιάζει θαυμάσια καὶ τὴν ἱκεσία τοῦ ἰδίου καὶ κάθε ἔκπτωτου ἀνθρώπου γιὰ ἀνάκληση καὶ ἐπαναφορὰ στὴν γλυκιὰ ἀγκαλιὰ καὶ στὸν παραδεισένιο οἶκο τοῦ Πατρός, ποὺ τὸν στερήθηκε διὰ τῆς πονηρίας τοῦ διαβόλου καὶ τῆς δικῆς του αὐτονομήσεως.
Γι’ αὐτὸ λοιπόν τοποθετοῦν οἱ Πατέρες τὴν ἀνάμνηση τῆς ἐξόδου τοῦ Ἀδὰμ ἀπὸ τὸν Παράδεισο, ἀκριβῶς πρὶν ἀπὸ τὴν εἴσοδο στὴν Ἁγία καὶ Μεγάλη Τεσσαρακοστή, διότι ὅσο μεγάλη ἦταν ἡ πτώση καὶ ἡ στέρηση, ἄλλο τόσο μακρὺς χρειάζεται νὰ εἶναι καὶ ὁ ἀγώνας γιὰ τὴν ἐπανάκτηση τῶν χαμένων ἀγαθῶν. Καὶ ἐπειδὴ ὁ παλαιὸς Ἀδὰμ δὲν μπόρεσε νὰ ἀντισταθῆ στὴν ἐπιθυμία γιὰ ἀπόλαυση τοῦ γλυκοῦ καρποῦ, χρειαζόταν νὰ ἔρθῃ ὁ νέος Ἀδάμ, γιὰ νὰ μᾶς δείξῃ μὲ τὴν δική του ἄσκηση καὶ μάλιστα μὲ τὴν νηστεία του τὸν δρόμο γιὰ τὴν ἐπανόρθωση τῆς πτώσεως.
Ό,τι και να συμβεί!
25.000 κεκοιμημένοι,
μάς κληροδότησε επίσης την ακόλουθη, θαυμάσια, φοβερή ιστορία, έτσι ώστε να μην ξεχνάμε πως, στην απόλυτη φρίκη, ακόμα και τότε, η ομορφιά μπορεί να ανατέλλει σαν το γιορτινό λουλούδι της παραπάνω, μνημειώδους ζωγραφιάς...
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ταράσιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ὁ Ὁμολογητής
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023
Χρῆστος Κελαϊδώνης: Ἡ ἐποχή τῶν ἐσχάτων ἐπιγραμματικά - Μέρος Γ'
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ.6,14-21] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ. 6,14-21]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[...] Ἔπειτα, ὅπως εἶπα παραπάνω, θέλοντας ὁ Κύριος νὰ δείξει ὅτι περισσότερο ἀπὸ ὅλα τὰ πάθη ἀποστρέφεται καὶ μισεῖ τὴ μνησικακία καὶ πιὸ πολὺ ἀπὸ ὅλα ἐπιδοκιμάζει τὴν ἀρετὴ τῆς συγχωρητικότητας ποὺ εἶναι ἀντίθετη στὴν κακία αὐτή, καὶ ἀμέσως μετὰ τὴν παράδοση τῆς Κυριακῆς προσευχῆς, ὑπενθύμισε πάλι τὸ κατόρθωμα αὐτό, ὁδηγῶντας τὸν ἀκροατὴ στὴν τήρηση τῆς ἐντολῆς αὐτῆς καὶ μέσῳ τῆς ἐπικείμενης τιμωρίας ἀπὸ τὴν παράβασή της καὶ μέσῳ τῆς καθορισμένης ἀμοιβῆς ἀπὸ τὴν ὑπακοὴ σὲ αὐτήν. «Ἐὰν γὰρ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν (:Πρέπει λοιπὸν νὰ ἔχετε ὑπόψη σας ὅτι, ἂν καὶ ἐσεῖς συγχωρεῖτε μὲ ὅλη σας τὴν καρδιὰ τὰ ἁμαρτήματα ποὺ ἔκαμαν σὲ σᾶς οἱ ἄλλοι)», λέγει, «ἀφήσει καὶ ὑμῖν ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος (:καὶ ὁ Πατέρας σας ὁ οὐράνιος θὰ συγχωρήσει τὰ δικά σας ἁμαρτήματα)· ἐὰν δὲ μὴ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, οὐδὲ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἀφήσει τὰ παραπτώματα ὑμῶν (:ἐὰν ὅμως δὲν δώσετε συγχώρηση στοὺς ἀνθρώπους γιὰ τὰ ἁμαρτήματά τους ἀπέναντι σὲ σᾶς, τότε οὔτε ὁ Πατέρας σας θὰ συγχωρήσει τίς δικές σας ἁμαρτίες πρὸς Αὐτόν)» [Ματθ. 6,14-15].
Πάπας Φραγκίσκος: «Ο θεός αγαπά τους παιδόφιλους – έχουν μια ιδιαίτερη θέση στον παράδεισο…»
Ο Πάπας Φραγκίσκος έχει εξοργίσει τα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης δηλώνοντας ότι η παιδεραστία είναι μια μυστηριώδης ασθένεια και δεν πρέπει να κρίνουμε αυτούς που υποφέρουν από αυτήν. Αντίθετα, σύμφωνα με τον πάπα, πρέπει να δεχθούμε ότι ο Θεός αγαπά τους παιδεραστές, τους δημιούργησε για κάποιο λόγο και τους έχει κρατήσει μια ξεχωριστή θέση στον παράδεισο.
Σύμφωνα με τον Πάπα, πρέπει να αποδεχτούμε τους παιδόφιλους γιατί υπήρχαν σε όλη την ιστορία, σε όλους τους πολιτισμούς και τις κοινωνίες. «Η σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων είναι, και ιστορικά ήταν, ένα ευρέως διαδεδομένο φαινόμενο σε όλους τους πολιτισμούς και τις κοινωνίες», είπε. «Μου θυμίζει την σκληρή μεν αλλά θρησκευτική πρακτική, που κάποτε ήταν ευρέως διαδεδομένη σε ορισμένους πολιτισμούς, της θυσίας ανθρώπινων όντων –συχνά παιδιών– σε παγανιστικές τελετές».
Ὁ Γιῶργος Καρυστινός στόν Focus Fm - Καταπέλτης ἐνατίον πολιτικῶν καί δικαστικῶν (ΗΧΗΤΙΚΟ)
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ρωμ. 13,11-14 καί 14,1-4] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Καὶ τοῦτο, εἰδότες τὸν καιρόν, ὅτι ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι (:Ἄς κάνουμε λοιπὸν τὰ ἔργα αὐτὰ τῆς ἀγάπης, ἀκούραστοι καὶ χωρὶς ἀναβολή, γνωρίζοντας σὲ ποιόν καιρὸ ζοῦμε. Ζοῦμε σὲ ἐποχὴ ποὺ ἀπαιτεῖ ἐπειγόντως τὴν ἄσκηση τῆς ἀρετῆς· διότι εἶναι πλέον ὥρα νὰ σηκωθοῦμε ἀπὸ τὸν ὕπνο τῆς ἀμέλειας, ποὺ μᾶς κάνει δυσκολοκίνητους στὸ καλό)» [Ρωμ. 13,11].
Ἀφοῦ ὑπέδειξε ὅλα ὅσα ἔπρεπε ὁ Παῦλος, τοὺς παρακινεῖ πάλι πρὸς τὴν ἐκτέλεση τῶν ἀγαθῶν ἀπὸ τὸ πιὸ ἐπεῖγον. «Γιατί ὁ καιρὸς τῆς Κρίσεως», λέγει, «εἶναι πολὺ κοντά», ὅπως ἀκριβῶς ἔγραφε καὶ στοὺς Κορινθίους, ὅτι «ὁ καιρὸς συνεσταλμένος τὸ λοιπὸν ἐστιν (:ὁ καιρὸς τῆς ζωῆς αὐτῆς εἶναι πολὺ μικρὸς καὶ λιγοστός)» [Α΄ Κορ. 7,29]· καὶ στοὺς Ἑβραίους πάλι: «Ἒτι γὰρ μικρὸν ὅσον ὅσον, ὁ ἐρχόμενος ἥξει καὶ οὐ χρονιεῖ (:Δεῖξτε ὑπομονὴ διότι πολὺ λίγος χρόνος μένει ἀκόμη καὶ ὁ Κύριος ποὺ περιμένουμε νὰ ἔλθει καὶ πάλι, θὰ ἔλθει καὶ δὲν θὰ ἀργήσει)» [Ἑβρ.10,37]. Ἀλλὰ ἐκεῖ τὰ ἔλεγε αὐτὰ γιὰ νὰ τονώσει ἐκείνους ποὺ κοπίαζαν καὶ γιὰ νὰ τοὺς παρηγορήσει γιὰ τοὺς ἱδρῶτες γιὰ τοὺς διαδοχικοὺς πειρασμούς, ἐνῶ ἐδῶ γιὰ νὰ ξυπνήσει ἐκείνους ποὺ κοιμοῦνταν· καθόσον αὐτὸς ὁ λόγος μᾶς εἶναι χρήσιμος καὶ γιὰ τὰ δύο.
Εκτροχιασμός Τρένου στο Οχάιο - Μια πράξη Τρομοκρατίας κατά του Αμερικανικού Λαού
Και μία από τις χημικές ουσίες, το χλωριούχο βινύλιο,
είναι η ίδια χημική ουσία που απελευθερώθηκε όταν εκτροχιάστηκε τρένο
στο Νιου Τζέρσεϊ το 2012.
Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἕνα ἀκόμη μέγα μνημεῖο δαιμονικῆς διαστρέβλωσης τῆς ἀλήθειας…
Διδάκτορος Ἱστορίας
Καί ἐπειδή ἡ πρόσφατη ἀνεκδιήγητη συνέντευξη τοῦ ἀρχιεπισκόπου δέν περιεῖχε βεβαίως μόνο ὅσα ἔθιξα σέ προηγούμενη ἀνάρτηση, θυμίζω ἐδῶ καί ὅσα ξεστόμισε γιά τούς...ἀκραίους ἐπισκόπους πού δέν τόν ἀκολουθοῦν ἄνευ ὅρων στόν κατήφορό του.
Ἐρωτώμενος λοιπόν γιά ποιόν λόγο δέν κρατᾶ πιό αὐστηρή στάση ἀπέναντι στούς «σκληρούς» τῆς ἱεραρχίας, πού «πολλές φορές μέ ἀκραῖες δηλώσεις κάνουν κακό στήν εἰκόνα τῆς Ἐκκλησίας» (ἄν καί ὁ πληθυντικός ἀριθμός βεβαίως ἀποτελεῖ μᾶλλον ἀποκύημα φαντασίας, καθότι ἐγώ αὐτή τή στιγμή, πλήν τοῦ Κυθήρων Σεραφείμ, δυσκολεύομαι πολύ νά σκεφτῶ κάποιους ἄλλους), ἀπάντησε τά ἑξῆς καταπληκτικά: «Ἀπαντῶ μέ ἕνα κομμάτι τῆς Ἁγίας Γραφῆς:
Θεοφάνης Μαλκίδης: Ελληνικός λόγος - βίντεο
Η συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό ΆΛΦΑ
“ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, Η Α.Α.Δ.Ε ΚΑΙ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ Ν.Τ.Π.” ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΚΕΛΛΙΩΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 10//23.2.2023.
Τοῦ Ἁγίου Χαραλάμπους Ἱερομάρτυρος.
Τὸ Ἅγιον Ὄρος ( Α.Ο.),
ἡ Ἀνεξάρτητη Ἀρχὴ Δημοσίων Ἐσόδων (Α.Α.Δ.Ε)
καὶ ὁ Δούρειος Ἵππος τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων (Ν.Τ.Π.).
Τὸ Ἅγιον Ὄρος, σύμφωνα μὲ ἱστορικές, ἐπιστημονικὲς ἀναλύσεις, ὀφείλει τὴν ὑπερχιλιετῆ ὕπαρξη καὶ πορεία του, στὸ «αὐτοδέσποτον» ἢ ὅπως λέγεται σήμερα στὸ «αὐτοδιοίκητον».
Τὸ αὐτοδιοίκητον τοῦ Α.Ο. δὲν εἶναι μιὰ λεκτικὴ ἀπότιση φόρου τιμῆς ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ Πολιτεία πρὸς τὴν αἰωνόβια προσφορὰ τοῦ Ἀγιωνύμου Ὄρους Ἄθωνος, ἀλλὰ ἀναγνώριση καί οὐσιαστικὸ, ἀδιαπραγμάτευτο στοιχεῖο τῆς ὑπάρξεως καὶ πνευματικῆς δράσεως του, ἄνευ τοῦ ὁποίου θὰ «μαραινόταν» καὶ θὰ ἀφανιζόταν ὁλοσχερῶς.
Εικονικά Σύμφωνα Συμβίωσης Συνοριοφυλάκων Δικαίως Κατακρίνονται από τον Πρόεδρο τους κ. Παναγιώτη Χαρέλα
Η ΕΙΔΗΣΙΣ ΛΕΕΙ :
Ἕξι
ὑποψήφιοι συνοριοφύλακες, ἀπὸ τοὺς 250 συνολικά, ἦταν παντρεμένοι πρὶν
περάσουν στὴ Σχολὴ τοῦ Διδυμοτείχου. Τοὐλάχιστον 40 «παντρεύτηκαν» μὲ
σύμφωνο συμβίωσης, ἀφοῦ βγῆκαν ἀπὸ τὴ σχολή, προκειμένου νὰ πάρουν 5-7
μόρια, ὥστε νὰ τοποθετηθοῦν στὴν Ἀλεξανδρούπολη, ἀντὶ γιὰ τὴν Ὀρεστιάδα.
Ἀνάμεσά τους καὶ ἕνα ζευγάρι ἀνδρὼν συνοριοφυλάκων, ποὺ ὑπέγραψαν σύμφωνο συμβίωσης.
Ὑπῆρξαν,
ἐπίσης, ἐνδείξεις ὅτι ἄλλοι τοὐλάχιστον 65 νέοι συνοριοφύλακες θὰ
ὑπέγραφαν καὶ αὐτοὶ σύμφωνα συμβίωσης ἕως αὔριο, ποὺ εἶναι ἡ καταληκτικὴ
ἡμερομηνία τοποθέτησής τους.
Τὸ σύμφωνο συμβίωσης ἔδινε 5 ἕως 7 μόρια
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ [:Ματθ. 6, 14-21] Πνευματικά θησαυρίσματα ἀπό ὁμιλίες τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου H ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ[:Ματθ. 6, 14-21]
Πνευματικὰ θησαυρίσματα ἀπὸ ὁμιλίες τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου