Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών
Κατ’ ακρίβεια, πάντως, η κ. Καϊλή δεν αποφυλακίστηκε, αλλά τέθηκε σε αυστηρό κατ’ οίκον περιορισμό, υπό καθεστώς ηλεκτρονικής επιτήρησης, με την χρήση πρόσφορων ηλεκτρονικών μέσων (βραχιολάκι).
Κατ’ ακρίβεια, πάντως, η κ. Καϊλή δεν αποφυλακίστηκε, αλλά τέθηκε σε αυστηρό κατ’ οίκον περιορισμό, υπό καθεστώς ηλεκτρονικής επιτήρησης, με την χρήση πρόσφορων ηλεκτρονικών μέσων (βραχιολάκι).
Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΙΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ[:Ματθ.17,1-13]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Καὶ μεθ᾿ ἡμέρας ἓξ παραλαμβάνει ὁ Ἰησοῦς τὸν Πέτρον καὶ Ἰάκωβον καὶ Ἰωάννην(:ύστερα από έξι ημέρες ο Ιησούς πήρε μαζί Του τον Πέτρο, τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη τον αδελφό του)»[Ματθ.17,1]. Άλλος όμως ευαγγελιστής, ο Λουκάς, λέγει ότι τους παρέλαβε μετά από οκτώ ημέρες, χωρίς αυτό να έρχεται σε αντίθεση προς αυτά που λέγει ο Ματθαίος, αλλά αντιθέτως μάλιστα και συμφωνεί πάρα πολύ[βλ. Λουκά 9,28: «Ἐγένετο δὲ μετὰ τοὺς λόγους τούτους ὡσεὶ ἡμέραι ὀκτὼ καὶ παραλαβὼν τὸν Πέτρον καὶ Ἰωάννην καὶ Ἰάκωβον ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος προσεύξασθαι(:Οκτώ περίπου ημέρες από τότε που είπε τα λόγια αυτά ο Ιησούς, πήρε μαζί Του τον Πέτρο, τον Ιωάννη και τον Ιάκωβο και ανέβηκε στο όρος για να προσευχηθεί)»· διότι ο μεν Λουκάς συμπεριέλαβε και την ημέρα που τους είπε τα παραπάνω λόγια και την ημέρα που τους ανέβασε στο όρος, ενώ ο Ματθαίος ανέφερε μόνο τις ενδιάμεσες ημέρες.
Ὁ Θεόδωρος Β’ Λάσκαρης, συνθέτης τοῦ Μεγάλου Παρακλητικοῦ Κανόνος στὴν Παναγία, παρουσιάζει, μέσα ἀπὸ ὑπέροχες ποιητικὲς εἰκόνες, τὶς δυσκολίες τοῦ βίου του: «Νέφη τῶν λυπηρῶν ἐκάλυψαν τὴν ἀθλίαν μου ψυχήν», «ἐκύκλωσαν αἱ τοῦ βίου μου μὲ ζάλαι, ὥσπερ μέλισσαι κηρίον, Θεοτόκε», «τῶν λυπηρῶν ἐπαγωγαὶ χειμάζουσιν τὴν ταπεινήν μου ψυχήν».
α) τά σεμινάρια πρός Οὐκρανούς «κληρικούς» (μαντέψτε ποιᾶς συμμορίας) πού πραγματοποιεῖ ἡ μητρόπολη Δημητριάδος σέ συνεργασία φυσικά μέ τή μεταπατερική διαβολοακαδημία τοῦ Βόλου καί μέ τίς εὐλογίες ἐννοεῖται τοῦ Βαρθολομαίου (δηλαδή πλέον δέν συναυλιζόμαστε καί δέν συλλειτουργοῦμε μόνο μέ τό ἀχειροτόνητο σκυλολόϊ τοῦ Ἐπιφάνιου, ἀλλά τό ἐφοδιάζουμε πιά καί μέ «υἱούς γεένης διπλοτέρους ἡμῶν»),
β) τήν «Πράσινη Ἐνορία» πού λειτουργεῖ στήν ἴδια μητρόπολη, προφανῶς καί πάλι εὐχαῖς καί πρεσβείαις τοῦ γνωστοῦ καί ὡς Πράσινου Πατριάρχη (ὅλες αὐτές οἱ πράσινες γελοιότητες θυμίζω ὅτι εἶναι βασικό γρανάζι τῆς νεοεποχίτικης ἀτζέντας),
γ) τήν παρουσία ἐπιδεικτικά συμπροσευχόμενου (καί διά μικροφώνου) παπικοῦ καρδινάλιου ἐν μέσῳ Θείας Λειτουργίας πού τελέστηκε σέ ὀρθόδοξο ναό στόν Πόρο καί στήν ὁποία χοροστάτησε ὁ διαβόητος Ἐλπιδοφ(θ)όρος (λόγος ἐπαρκέστατος ἱεροκανονικά γιά νά ξηλωθοῦν καί νά ξυριστοῦν ἄμεσα ὅλοι ὅσοι βρίσκονταν ἐκεῖ μέσα - ἕως καί τόν τελευταῖο διάκο) καί
Καί σέ αὐτά ἀσφαλῶς θά προσθέσω καί τή νέα προδοσία γιά τήν ὁποία εἶμαι βέβαιος ὅτι ἔρχεται ἐκ μέρους τῆς Ἱερᾶς (;) Συνόδου στό μεῖζον θέμα τῶν νέων ταυτοτήτων, γιά τίς ὁποῖες πρό ἡμερῶν ἐνημερώθηκαν ἀπό τόν (ἤδη ἀπελθόντα) Μηταράκη ὁ πρώην ἀνήμερος (καί νῦν προσκυνημένος) «Λέων τῆς Ὀρθοδοξίας» καί ὁ ἐν Σέρραις ὁμόλογός του καί πῆραν (λέει) διαβεβαιώσεις ὅτι δέν ὑφίσταται πρόβλημα μέ αὐτές. Στό θέμα αὐτό βεβαίως δέν ὑπάρχει ἀκόμη ἐπίσημη συνοδική ἀπόφαση καί ἀνακοίνωση, ἀλλά ὅποιος περιμένει ἀντίδραση ἀπό τούς ταλαίπωρους πού ἔχουν καταντήσει ἐδῶ καί χρόνια παιχνιδάκι καί περίγελως στά χέρια τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας (ὅπως εἴδαμε καί στήν ἐποχῇ τῆς ψευτοπανδημίας), ζεῖ προφανῶς σέ παράλληλο σύμπαν. Ἤδη μάλιστα θυμίζω τήν ἀνεκδιήγητη δήλωση τοῦ Καστορίας ὅτι οἱ νέες ταυτότητες εἶναι μόνο πολιτικό θέμα καί ὄχι πνευματικό.
Καί δέν ὑπάρχει φυσικά κανένα φῶς στό βάθος τοῦ τοῦνελ. Μόνο σκοτάδι. Τήν ὥρα πού ἡ πατρίδα καίγεται (μεταφορικά καί κυριολεκτικά) καί ὁ λαός μας βουλιάζει στήν παρακμή, διαστροφή καί τήν παράνοια, ἀποδεικνύεται γιά πολλοστή φορά ὅτι οἱ ποιμένες του, αὐτοί πού ἀνέλαβαν ἐκ Θεοῦ τό ἔργο τῆς καθοδήγησης καί τῆς διαφύλαξής του, εἶναι οἱ κατ' ἐξοχήν πού τόν σπρώχνουν - καί δή ἐν πλήρει συνειδότι - ὁλοένα καί πιό βαθιά στήν ἄβυσσο...
«Πᾶνος»
Η Μεταμόρφωση του Κυρίου Ιησού Χριστού[:Β΄Πέτρ.1,10-19]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
«Διὸ μᾶλλον, ἀδελφοί, σπουδάσατε βεβαίαν ὑμῶν τὴν κλῆσιν καὶ ἐκλογὴν ποιεῖσθαι· ταῦτα γὰρ ποιοῦντες οὐ μὴ πταίσητέ ποτε(: Γι'αυτό, αδελφοί, καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια, με περισσότερη σπουδή και επιμέλεια, ώστε, αποκτώντας τις αρετές αυτές, να διασφαλίσετε και να σταθεροποιήσετε την κλήση σας και την εκλογή σας. Διότι όταν ασκείτε τις αρετές αυτές, δεν θα σκοντάψετε ποτέ πάνω σε κάποιο εμπόδιο, αλλά θα φθάσετε με ασφάλεια στο τέρμα της σωτηρίας σας)» [Β΄Πε.1,10].
Θα ήθελα να πω ακόμη μια φορά ότι ο Θεός έκανε εμάς τους ανθρώπους όχι βέβαια για να ζούμε όπως ζούμε. Η ζωή έχει πάρει τώρα εντελώς άλλο δρόμαο, από εκείνον στον οποίο μας έβαλε ο Θεός. Γι’ αυτό οι άνθρωποι δεν μπορούν να ταιριάξουν τη ζωή τους με αυτό που θέλει ο Θεός και γι’ αυτό είναι συνέχεια εκτεθειμένοι. Μόνο οι άγιοι μπαίνουν στον δρόμο που ο Θεός όλους μας έβαλε και συντονίζουν τη ζωή τους με το θέλημα του Θεού. Οι άλλοι είμαστε αφύσικοι, όσο κι αν μας φαίνεται ότι ζούμε φυσιολογικά· είμαστε εκτός αληθείας, είμαστε στην πλάνη, είμαστε εκτός πραγματικότητος.
Ψεύτες και απατεώνες του κοινού Ποινικού Δικαίου.
Σύμφωνα με τα ΦΕΚ 1476Β/27-4-2018 & ΦΕΚ 824Β/17-2-2023 που ισχύουν, τα νέα έγγραφα ταυτοπροσωπίας, θα έχουν ζώνη μηχανικής ανάγνωσης, και RFID τσιπ, στα οποία θα καταχωρούνται δεδομένα από τρίτους, τα οποία θα αλλάζουν κατά την διάρκεια χρήσης του εγγράφου, και τα οποία δεν μπορεί να αναγνώσει ο κάτοχος του εγγράφου, ο οποίος ωστόσο καλείται να το υπογράψει.
ΓΙΑΤΙ Αθήνα και Λευκωσία δεν απαιτούν, επιτέλους, όπως η Τουρκία σεβαστεί και εφαρμόσει τις κυπρογενείς υποχρεώσεις της; Μητσοτάκης και Χριστοδουλίδης φαίνονται να μην κατανοούν ότι ο Ερντογάν γλείφει τώρα την ΕΕ όχι μόνο για την ένταξη αλλά για να εισβάλουν στη Γηραιά Ήπειρο 84 εκατομμύρια Τούρκοι ώστε, σε λίγα χρόνια, να την μετατρέψουν σε μουσουλμανική. ΓΙΑΤΙ Ελλάδα και Κύπρος επιμένουν να ανοίξουν αυτήν την Κερκόπορτα;
Οἱ Παρακλητικοὶ Κανόνες στὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο εἶναι ἀπὸ τὶς πιὸ λαοφιλεῖς Ἀκολουθίες τῆς ὀρθοδόξου λειτουργικῆς ζωῆς. Ὄχι μόνον τὸν Αὔγουστο, ποὺ εἶναι ὁ μήνας τῆς Παναγίας, ἀλλὰ καὶ ὅλο τὸν ὑπόλοιπο χρόνο σὲ Ἐκείνην καταφεύγομε καὶ πάνω της ἐναποθέτομε «τὴν πᾶσαν ἐλπίδα» μας. Ἐκείνη, ἡ γλυκιά μας Παναγιά, εἶναι ἡ μεσιτεύουσα ὑπὲρ ἡμῶν στὸν Υἱό της καὶ Θεό μας.
Ἀξίζει, πάντως, νὰ ἐπισημάνωμε ὅτι στὰ ὑπέροχα αὐτὰ ποιήματα, ποὺ ψάλλομε πρὸς τιμήν της καὶ γιὰ ἐνίσχυσή μας, τὰ τροπάρια ὅλων τῶν Ὠδῶν ἀκολουθοῦν κάποια συγκεκριμένη σειρά. Ἔτσι τὸ α’ τροπάριο ὅλων τῶν Ὠδῶν τοῦ Μικροῦ Παρακλητικοῦ Κανόνος περιέχει παράκληση στὴν Παναγία γιὰ γενικὴ βοήθεια, τὸ β’ παράκληση γιὰ σωτηρία ἀπὸ πάθη καὶ πειρασμούς, τὸ γ’ γιὰ λύτρωση ἀπὸ τὰ ἐξωτερικὰ δεινὰ καὶ τὸ δ’ γιὰ σωτηρία ἀπὸ ἀσθένειες.
Η κλιματική αλλαγή είναι η υπ' αριθμόν 1 απειλή για την ανθρωπότητα, που απαιτεί ριζικές θυσίες στην ποιότητα ζωής και την πλήρη παράδοση της ιδιωτικής ζωής και της ελευθερίας.
Η κλιματική αλλαγή χρησιμοποιείται επίσης για να δικαιολογηθεί η έλλειψη τροφίμων, για να δικαιολογηθεί η ανάγκη μετακίνησης των ανθρώπων από την ύπαιθρο και τα προάστια σε έξυπνες πόλεις και για να προωθηθεί η αντικατάσταση του μοσχαρίσιου κρέατος με έντομα. Η πανδημία της νόσου ΚΟΒΙΝΤ-19 αποδίδεται ακόμη και σε αυτό.
– Δὲν εἶναι ἀκριβῶς ἔτσι ὅπως τὰ λές. Ἐγὼ δὲν ἀνησυχῶ, γιατὶ βλέπω ὅτι ἔχει μπῆ μέσα σου ἡ καλὴ ἀνησυχία. Γρήγορα θὰ ἀπαλλαγῆς ἀπὸ τὰ πάθη, γιατὶ ἔχεις ἀρχίσει νὰ πιάνης τὸν ἑαυτό σου. Αὐτὸ βοηθάει περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλον ἀγώνα. Ὅποιος πιάνει τὸν ἑαυτό του, ἀφήνει τὸν παλαιὸ ἑαυτό του καὶ μπαίνει σὲ σωστὸ πνευματικὸ δρόμο. Ὁ παλαιὸς ἑαυτός μας κλέβει ὅ,τι κάνει ὁ καινούργιος. Ὅταν μάθουμε νὰ τὸν πιάνουμε, πιάνουμε ὅλους τοὺς κλέφτες ποὺ μᾶς κλέβουν ὅ,τι καλὸ μᾶς δίνει ὁ Θεός, καὶ μᾶς μένει ὁ πνευματικὸς πλοῦτος.