Η πολυεθνική εταιρία, που εγκατέλειψε τη χώρα στα χρόνια της κρίσης, «εμπορεύεται» τώρα τα εθνικά μνημεία
Tουλάχιστον υποκριτική θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει την προωθητική ενέργεια της Coca- Cola να αποτυπώσει στα μπουκάλια της εμβληματικά μνημεία της Ελλάδας.
Τα χρόνια της κρίσης, όταν δηλαδή η ελληνική οικονομία είχε περισσότερο ανάγκη στήριξης, η εταιρία γύρισε την πλάτη στη χώρα μας κλείνοντας όλα τα εργοστάσιά της πλην ενός και μεταφέροντας τη φορολογική έδρα της στην Ελβετία.
Φέτος το καλοκαίρι... ξαναθυμήθηκε την Ελλάδα, χρησιμοποιώντας τον Παρθενώνα, τη Βουλή, τον Λευκό Πύργο, αλλά και νησιά των Κυκλάδων σε «συλλεκτικά» μπουκάλια της, με απώτερο στόχο προφανώς να αποκομίσει το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για τα ταμεία της.