Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Οθόνες παντού: Το μπόλιασμα της ασφάλειας στο υποσυνείδητο του πολίτη - ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ (ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ) ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ


Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Οθόνες παντού: Το μπόλιασμα της ασφάλειας στο υποσυνείδητο του πολίτη ***

Οι ηλεκτρονικοί πίνακες μεταβλητών μηνυμάτων που υπάρχουν στις εθνικές οδούς της χώρας μας εκγύμναζαν τους οδηγούς εδώ και πολλά χρόνια για την ανάγκη τήρησης των αποστάσεων ασφαλείας.

Το σχετικό μήνυμα «Οδηγείτε προσεκτικά / Κρατάτε αποστάσεις / Drive Carefully / Keep a safe distance» αναβοσβήνει ακόμη και σήμερα, βοηθώντας τους οδηγούς να συνειδητοποιήσουν ότι η οδική ασφάλεια ήταν το γήπεδο προπόνησής τους για την επίδειξη πειθαρχίας στην τήρηση του αντίστοιχου υγειονομικού μέτρου:

«Προσοχή! Κρατάμε αποστάσεις!».

Αββάς Ισαάκ ο Σύρος: Η τελειότητα της ταπείνωσης

 

Να υπομένεις τον εξευτελισμό και την ταπείνωση με καλή διάθεση, για να αποκτήσεις παρρησία προς τον Θεό. Όταν ο άνθρωπος υπομένει με πνευματική γνώση κάθε σκληρό λόγο, χωρίς να έχει φταίξει προηγουμένως σε εκείνον που του τον είπε, την ώρα εκείνη φορά στο κεφάλι του στεφάνι από αγκάθια· είναι όμως μακάριος, γιατί σε καιρό που δεν γνωρίζει θα στεφανωθεί με στεφάνι άφθαρτο.

Η τελειότητα της ταπείνωσης είναι το να υπομένει κανείς με χαρά τον εξευτελισμό και κάθε ψεύτικη κατηγορία. Γιατί ο αληθινά ταπεινόφρων, όταν αδικείται, δεν ταράζεται, ούτε υπερασπίζεται τον εαυτό του σε ό,τι αδικήθηκε, αλλά δέχεται τη συκοφαντία σαν αλήθεια· και δεν φροντίζει να πείσει τους ανθρώπους ότι συκοφαντήθηκε, αλλά ζητά συγχώρηση.

+ π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος: ”Στα βουνά ή στις φυλακές, τίποτε δεν μας σταματάει!”

 

Ἐδῶ ὅταν μπαίνετε σέ μία ἐκκλησία μέσα, βλέπετε μία Ἁγία Τράπεζα πάντα στό κέντρο. Ἔτσι εἶναι σήμερα δομημένη ἡ Ἁγία Τράπεζα ὁποιασδήποτε ἐκκλησίας βλέπετε. Ἄν αὔριο μία κρατική ἐξουσία ἀπαγορεύσει τήν Λειτουργία καί πεῖ «διώκονται ὅλοι οἱ Χριστιανοί, κανείς δέν θά πάει Λειτουργία, ἀπαγορεύονται οἱ Λειτουργίες» καί βάλουν ἀπ΄ ἔξω στρατιωτικούς. Εἶναι ἔτσι δομημένη (ἡ Ἐκκλησία / ὁ ναός), ὁ παπᾶς πού τό ξέρει νά πάρει τήν Ἁγία Τράπεζα στήν τσέπη του, ὅπως τό λέω, τό Ἀντιμήνσιο. Ὑπάρχει ἕνα πανί πού λέγεται Ἀντιμήνσιο, λατινικά anti mensa = ἀντί τραπέζης, πού εἶναι ἁγιασμένο καί ἀντικαθιστᾶ τήν Ἁγία Τράπεζα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Ὁ Ὅσιος Χαρίτων ὁ Ὁμολογητής

 
Τῆς γῆς πατήσας τάς τρυφὰς ὁ Χαρίτων,
Κατατρυφᾷ νῦν οὐρανοῦ τῶν χαρίτων.
Εἰκάδι ὀγδοάτῃ Χαρίτων θάνε γήραϊ μακρῷ.


Κατεῖχε μεγάλη κοινωνικὴ θέση στὸ Ἰκόνιο, ἀλλὰ καὶ μεγάλες χριστιανικὲς ἀρετές.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Όσιος Γεώργιος Χοζεβίτης: Η υπερηφάνεια των ανθρώπων

 

Τίποτε δεν είναι η υπερηφάνεια των ανθρώπων – είπε κάποτε ο όσιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης – ούτε η οίησις της καρδιάς μας. Γιατί η υπερηφάνεια στηρίζεται στους ανέμους και η οίησις μάς αεροβατεί σε άστατο καπνό. Γιατί τι είναι η υπερηφάνεια παρά φαντασία φουσκωμένης διάνοιας, άστατα κύματα; Είναι μια φυσαλίδα, που για λίγο κολυμπάει φουσκωτή πάνω στο νερό και αμέσως σπάζει και γίνεται ένα τίποτε.

Τι κερδίζουμε απ’ αυτήν; για πες μου. Ένα δάκτυλο δεν μπορεί να προσθέσει στο ύψος μας και μας κάνει να πετάμε στα υπερουράνια, ένα νόμισμα δεν μπορεί να προσθέσει στα υπάρχοντά μας και μας κάνει να φανταζόμεθα τους εαυτούς μας άρχοντες και βασιλείς.

Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Σεργίου τοῦ Ῥάντονεζ (Μέρος 3ο)

 

Ἱ. Μ. Παρακλήτου Ὠρωποῦ Ἀττικῆς, 2006
 

Ε. Ἡ θαυματουργικὴ δύναμις.

Δὲν πέρασαν πολλὰ χρόνια ἀπὸ τότε ποὺ ὁ Ὅσιος θεμελίωσε τὴν μονή, καὶ πολλοὶ ἀσκητές, κινημένοι ἀπὸ τὴν φήμη τῆς ἁγιότητός του, ἄρχισαν νὰ ἐγκαταβιώνουν στὸν ἔρημο ἐκεῖνο τόπο. Πολλοὶ ἐπίσης λαϊκοί, τοῦ ζητοῦσαν τὴν εὐλογία ἢ τὴν προσευχή του. Ἀρκετοὶ ἀκόμη ἐξασφάλιζαν τὴν συντήρησή τους ἀπὸ τὶς ἐλεημοσύνες τῆς μονῆς. Ὁ Κύριος δώρισε στὸν δοῦλό του ἀσυνήθιστη θαυματουργικὴ δύναμη. Κάποτε μάλιστα ἀνέστησε νεκρό:

Στὰ περίχωρα τῆς μονῆς ζοῦσε κάποιος ποὺ ἔτρεφε βαθὺ σεβασμό, καὶ πίστη στὸν Ὅσιο. Ὁ μοναχογυιός του ἔπασχε ἀπὸ ἀνίατη ἀρρώστεια. Μὲ τὴν προσδοκία τῆς θεραπείας ἦλθε νὰ τὸν παρακαλέσῃ φέρνοντας τὸν ἄρρωστο μαζί του. Ὅμως ἀπὸ τὴν ταλαιπωρία τοῦ δρόμου τὸ παιδί του πέθανε! Χάνοντας ἔτσι κάθε ἐλπίδα, ἄρχισε νὰ θρηνεῖ καὶ νὰ λέει στὸν Ὅσιο:

Το ξέσπασμα του Μιχάλη Ιγνατίου κατα του Ελπιδοφόρου


Το ξέσπασμα του Μιχάλη Ιγνατίου κατα του Ελπιδοφόρου

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝΤΩΝΑ. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΞΕΣΠΑΣΜΑ κ. Μ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ .....

"Ανοικτή Υστάτη Ικεσία στον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο ....

Σημ Χρησιμοποιώ και το Σεβασμιώτατε αντί του εθιμοτυπικού Μακαριώτατε....

ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΙΟΡΚΗΤΙΚΟΥ ΚΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...

Στην Κίνα, οι μαθητές θα φέρουν «σοφιστικέ» σχολικές στολές με GPS ώστε να τους παρακολουθούν οι γονείς τους. Τέλος οι κοπάνες με GPS! ΄Ενα βήμα πριν από το τσιπάκι!!!

 

Στην Κίνα, άρχισαν να φτιάχνουν «σοφιστικέ» σχολικές στολές με GPS και τώρα οι γονείς των μαθητών μπορούν να παρακολουθούν την τοποθεσία τους.
 
 

 

Ένα πρόσφατο θαύμα του αγίου Ιακώβου Τσαλίκη

Εγώ και η σύζυγός μου παραθερίζαμε για καλοκαιρινές διακοπές στις Ροβιές Ευβοίας. Είχαμε δεί ότι υπάρχει ένα μοναστήρι του Οσίου Δαυίδ και είχαμε πεί ότι πριν φύγουμε θα το επισκεφτούμε για να προσκυνήσουμε!

Εκείνη λοιπόν την ημέρα, αποφασίσαμε να πάμε να προσκυνήσουμε στον Όσιο Δαυίδ. Φτάνοντας στη Μονή και μπαίνοντας στην είσοδο του ναού μας δέχτηκε ενδεχομένως ένας άνθρωπος της εκκλησίας ο οποίος μας είπε να φορέσουμε μακρύ παντελόνι και φούστα. Μπαίνοντας στο ναό , αντικρύσαμε έναν πάτερ με πετραχήλι πορτοκαλοκόκκινο, να βαστάει στα χέρια του την Αγία Κάρα του Οσίου Δαυίδ και να προσκυνούν 2 άντρες και 2 γυναίκες. Στη συνέχεια ρώτησε ο πάτερ ποιος είναι αυτός που πονάει η μέση του. Πράγματι πήγε κοντά ο ένας άντρας και του σταύρωσε την μέση του με την Αγία Κάρα. Εμείς ήμασταν απόμακροι και περιμέναμε λίγο διστακτικοί σε μία απόσταση 2 μέτρων να τελειώσει με αυτούς για να προσκυνήσουμε κι εμείς. Πριν καλά καλά τελειώσει με αυτούς, έχει σηκώσει τα μάτια του και εγώ (ο σύζυγος) κάνω ένα νόημα σκύβοντας το κεφάλι, να μας δεχτεί. Πράγματι εκείνη τη στιγμή μας είπε ελάτε και όπως πήγαμε λες και απώθησε τους προηγούμενους και προσκυνήσαμε την Αγία Κάρα.

ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ;

 

Γράφει ο Δαναός 
 
Από ιστορία γνωρίζω τα του σχολείου, τα βασικά και μου αρκούν γιατί πάντα είχε και έχει και άλλες οπτικές και άλλες γωνίες ανάγνωσης.
 
Αυτό που έχω μέσα μου είναι ότι ό Έλληνας ανήκει σε σπάνιο και ευλογημένο έθνος. 
Το έχει αποδείξει σαράντα και πλέον αιώνες... σαν ένα από τα πιο πολιτισμένα και υγιή έθνη. 
Πώς είναι δυνατόν να έχουν καταστρέψει τόση ομορφιά; 
Πώς είναι δυνατόν να έχουν αλλοιώσει ό,τι μας κράτησε ζωντανούς τόσους αιώνες;; 
Πόσο λάθος πιά βαδίζουμε;; 

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Πόση ἀλήθεια μποροῦμε νὰ σηκώσουμε;

 


Ἡ Ἑλλάδα σχίζεται ἀπὸ σεισμούς. Μαστίζεται ἀπὸ οἰκονομικὴ κρίση. Ἁλυσοδένεται ἀπὸ κορονομέτρα.

Οἱ ἀπείθαρχες παρελάσεις pride δίνουν καὶ παίρνουν (χωρὶς ἐλέγχους σὲ ἀποστάσεις καὶ μάσκες).

Καὶ τώρα ποὺ πλησιάζει ἡ 28η καὶ ἡ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου οὔτε παρελάσεις, οὔτε λιτανεῖες. ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ. (Στὸ ἡμερολόγιο τοῦ πρωθυπουργοῦ εἶναι σημειωμένη αὐτὴ ἡ ἡμέρα ἐδῶ καὶ καιρό)

Οι ΛΟΑΤΚΙ και οι… άλλοι!

Όλοι, πλην ολίγων εξαιρέσεων, αναγνωρίζουμε το δικαίωμα οποιουδήποτε να ορίζει τη σεξουαλική του επιλογή.

· Από τον Δρα Πρόδρομο Εμφιετζόγλου*

Ομοίως ότι όλοι, ανεξαιρέτως, πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες, ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις, ως άλλωστε ορίζει και το Σύνταγμα των Ελλήνων στο Άρθρο 4, παρ. 2: «Oι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις».

Τελευταία, όμως, παρατηρείται μια τάση των ανηκόντων στους ΛΟΑΤΚΙ (ήτοι, Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφιφυλόφιλοι, Trans, Queer, Intersex) για αυτοπροβολή. Είναι περήφανοι για ό,τι είναι και το διαδηλώνουν με περισσότερη αυτοπροβολή παρά υπερηφάνεια. Ακόμη, σε κάθε περίπτωση επιδιώκουν να εμφανισθούν ως οι καλύτεροι. Γιατί, π.χ., πρέπει να μας δηλώνουν υπουργοί και σύμβουλος του πρωθυπουργού ότι είναι ΛΟΑΤΚΙ; Αν είναι οι καλύτεροι για τη δουλειά, καλά έκανε ο πρωθυπουργός και τους διάλεξε, και ας είναι ό,τι θέλουν.

Η παρουσία του Θεού στη ζωή μας

 

Ο κόσμος αυτός που ζούμε είναι όλο πόνους, πίκρες, θλίψεις, απογοητεύσεις, στενοχώριες, δοκιμασίες και δυσκολίες. Όπου να σταθείς, ό,τι ν’ αντικρύσεις, και ό,τι ν’ ακούσεις θα ’χει σχέση με την αμαρτία, την αδικία και τον θάνατο. Φαίνεται σαν να έχει νικήσει τον κόσμο η πονηρία και το κακό, σαν να κυριαρχεί κι εξουσιάζει ο δαίμονας, σαν ν’ απομακρύνθηκε ο Θεός, να κουράσθηκε, να βαρέθηκε τα συνεχή λάθη μας. Ο αόρατος Θεός σαν να στέκει πολύ μακρυά ως βουβός και κουφός.

Ἅγιος Παϊσιος: Ὅποιος δικαιολογεῖται δὲν μπορεῖ νὰ βοηθηθῆ πνευματικὰ

Ἔχω παρατηρήσει ὅτι σήμερα μικροὶ-μεγάλοι ὅλα τὰ δικαιολογοῦν μὲ ἕναν λογισμὸ σατανικό. Ὅλα ὁ διάβολος τοὺς τὰ ἑρμηνεύει μὲ τὸν δικό του τρόπο, καὶ ἔτσι βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὴν πραγματικότητα. Ἡ δικαιολογία εἶναι σατανικὴ ἑρμηνεία.

 – Καὶ πῶς γίνεται, Γέροντα, μερικοὶ σὲ κάθε λόγο νὰ βρίσκουν ἀντίλογο;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Ὁ Ἅγιος Καλλίστρατος ὁ Μάρτυρας καὶ οἱ σὺν αὐτῷ 49 Μαρτυρήσαντες

 
Εἰς τον Kαλλίστρατον.
Τμηθεὶς ὁ Καλλίστρατος αὐχένα ξίφει,
Στρατῷ συνήφθη καλλινίκων Μαρτύρων.

Εἰς τοὺς ἁγίους μθ' Μάρτυρας
Δεκὰς τετραπλῆ Μαρτύρων σὺν ἐννάδι,
Διὰ ξίφους ἄθλησιν ἀθλεῖ τιμίαν.

Εἰκάδι ἑβδομάτῃ Καλλίστρατος ἔνθεν ἀέρθη.
Καταγόταν ἀπὸ τὴν Καρχηδόνα. Οἱ γονεῖς του, καθὼς καὶ οἱ πρόγονοί του, ἦταν εὐσεβέστατοι χριστιανοί.

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Σεργίου τοῦ Ῥάντονεζ (Μέρος 2ο)

 

 Ἱ. Μ. Παρακλήτου Ὠρωποῦ Ἀττικῆς, 2006

 

Γ. Ἡ συγκρότησις τῆς ἀδελφότητος.

Ἡ φήμη του ἄρχισε νὰ ἁπλώνεται παντοῦ. Ἄλλοι μιλοῦσαν γιὰ τὴν αὐστηρὴ νηστεία καὶ ἐγκράτειά του. Ἄλλοι θαύμαζαν τὴν ἁπλότητα καὶ τὴν ἀπάθειά του. Ἄλλοι ἔμειναν κατάπληκτοι μὲ τὴν ἐξουσία του στὰ πονηρὰ πνεύματα, μὲ τὴν βαθιά του ταπείνωσι, μὲ τὴν ἠθική του καθαρότητα. Πολλοί, ἀπὸ τὶς γειτονικὲς πόλεις καὶ τὰ χωριά, ἄρχισαν νὰ ἔρχωνται γιὰ νὰ τὸν συναντήσουν. Ὁ ἕνας ἤθελε νὰ τὸν συμβουλευθῆ. Ὅ ἄλλος νὰ συζητήσῃ ἕνα πρόβλημά του. Ὁ τρίτος νὰ τονωθῆ μὲ δύο λόγια του. Καὶ ὁ καθένας ἔφευγε ἀποζημιωμένος γιὰ τὸν κόπο τοῦ ἐρχομοῦ του. Ἔφευγε παρηγορημένος καὶ εἰρηνικός. Τὰ ἁπλὰ καὶ εὐλογημένα λόγια τοῦ Ὁσίου ἐπιδροῦσαν εὐεργετικὰ στὴν ψυχὴ τοῦ κάθε ἐπισκέπτη.

Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης (†): Ἡ μαρτυρία τοῦ ἀγαπημένου μαθητοῦ (Μετάστασις ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου)

«Οὗτός ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα, καὶ οἴδαμεν ὅτι ἀληθής ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ» (Ἰω. 21,24)

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος, ἀγαπητοί μου, κατὰ τὴν Καινὴ Διαθήκη ἀκολούθησε τὴν ἑξῆς πορεία. Ἦταν γυιὸς τοῦ Ζεβεδαίου καὶ τῆς Σαλώμης καὶ ξεκίνησε ἀπὸ τὴ Γεννησαρέτ. Ἐνῷ ἦταν ὁ νεώτερος ἀπ᾽ ὅλους τοὺς μαθητὰς τοῦ Χριστοῦ, κατέλαβε διακεκριμένη θέσι μεταξύ τους. Στὴν ἀρχὴ παρουσίασε κι αὐτὸς ἀτέλειες, στὰ βάθη του ὅμως ἔκρυβε μιὰ εὐγενικὴ καρδιὰ μὲ τρυφερὰ αἰσθήματα ἀγάπης καὶ ἀφοσιώσεως στὸν Κύριο. Ἀγαποῦσε τὸ Χριστὸ ὅσο καν­είς ἄλλος, γι᾽ αὐτὸ καὶ ὁ Κύριος τὸν ἀγαποῦσε ἰ­διαιτέρως· ἦταν ὁ μαθητὴς «ὃν ἠγάπα ὁ Ἰησοῦς» (Ἰω. 21,20). 

Νεκτάριος Δαπέργολας: Τὸ παραλήρημα τῶν τραγικῶν ἀποστατῶν μασκαριοτάτων συνεχίζεται...

 

Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας
 
Καθημερινά ἐπανεπιβεβαιώνεται αὐτό πού ἔγραψα σέ πρόσφατα κείμενα, ὅτι οί λέβέντες ἔχουν ἐπιδοθεῖ σέ ἔνα ἀγωνιώδη καί κάθιδρο ἀγώνα δρόμου, γιά τό ποιός θά ξεστομίσει τή μεγαλύτερη πλάνη καί κακοδοξία, στήν προσπάθειά τους νά εὐαρεστήσουν αὐτόν πού πραγματικά ὑπηρετοῦν καί νά βάλουν πλάτη στό φασιστοκαθεστώς. Καί ἔχει σημασία ὅτι ἡ μανία τους ἔχει πολλαπλασιαστεῖ εἰδικά σέ μία ἐποχή πού τό ἀφήγημα τῆς δῆθεν πανδημίας ἔχει ἀρχίσει νά καταρρέει καί πού οἰ αὐξανόμενες ἀποκαλύψεις γιά τό τί εἶναι πραγματικά τά μπόλια τῶν…Μεγάλων Ἐπανεκκινητῶν (τοῦ παγκοσμίου διαβολοκαπετανάτου) καί τί παρενέργειες προκαλοῦν, λογικά θά ἔπρεπε νά τούς κάνει πιό φειδωλούς, ὥστε νά μήν ἐκτίθενται τόσο. Νά κρατᾶνε καί μία πισινή, κατά τό κοινῶς λεγόμενο. Προφανῶς ὅμως κάποιοι ἔχουν τόσα γραμμάτια νά ξεχρεώσουν καί τόσες δεσμεύσεις σέ περίεργα ἀφεντικά, πού ἀκόμη καί τό ἔνστικτο τῆς αὐτοσυντήρησης δέν εἶναι ἀρκετό γιά νά τούς συγκρατήσει ἔστω καί στοιχειωδῶς. Ἀκόμη καί τώρα.
 
Ἔτσι κάπου πῆρε τό μάτι μου πάλι προχτές μία ἀκόμη τηλεσυνέντευξη τοῦ Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιου Γεωργακόπουλου μέ φούλ ἀνάπτυξη ὅλης τῆς γνωστῆς πλέον ὑμνολογίας γιά τά ἐμβόλια καί τῶν ἐπικρίσεων στόν θρησκευτικό φανατισμό, πού τόσο πολύ...πειράζει τά μυαλά ὅσων τά ἀρνοῦνται (τήν ἐπισυνάπτω ὁλόκληρη στό πρῶτο σχόλιο). 

S.Bhakdi: «Αυτά που έκανε ο Μένγκελε πριν χρόνια τα κάνουν τώρα γιατροί σε υψηλότερο επίπεδο - Αργός θάνατος η μάσκα»

 

«Ο αυθεντικός κορωνοϊός προήλθε από το εργαστήριο της Ουχάν» - Τι λέει για τα φάρμακα

«Καταπέλτης» ήταν σε πρόσφατη συνέντευξη του ο διακεκριμένος ιολόγος και επιδημιολόγος, Δρ. Sucharit Bhakdi, καθώς στάθηκε κατά των γιατρών και των επιστημόνων που επιβάλουν υποχρεωτικούς και μαζικούς εμβολιασμούς, τους οποίους τους παρομοίασε με τον Γιόσεφ Μένγκελε

«Υπάρχουν γιατροί και καθηγητές που δεν εξυπηρετούν την υγεία λόγω των χρημάτων», είπε αρχικά ο Bhakdi και πρόσθεσε «αυτά που έκανε ο Μένγκελε πριν πολλά χρόνια τα κάνουν τώρα πολλοί γιατροί σε υψηλότερο επίπεδο. Γι' αυτό το λόγο έχει γραφτεί ανοιχτή επιστολή από τους επιζώντες του Ολοκαυτώματος». 

Ενώ συνέχισε λέγοντας «πρέπει να μιλήσουμε για την παύση όλη αυτή της ανοησίας, κυρίως του εμβολιασμού. Γιατί αυτός ο ιός δεν επηρεάζει κανέναν και κυρίως δεν επηρεάζει τα παιδιά. Δεν σκοτώνει κανέναν».

Ὁ φόβος γιά τήν πολύτιµη ζωούλα µας, µᾶς ἔκανε µισανθρώπους!-Ἡ Βασίλισσα τῆς Ρουµανίας Maria µᾶς δίνει µάθηµα!

 

Τόν Αὔγουστο πού µᾶς πέρασε, κυκλοφορήθηκε ἕνα νέο βιβλίο, τό ὁποῖο βοηθάει πολύ στήν κατανόηση τῆς Ἱστορίας τῶν Βαλκανίων γενικώτερα καί τῆς Ρουµανίας εἰδικώτερα. Εἶναι γραµµένο ἀπό τόν Paul Kenyon, Βρετανό δηµοσιογράφο και συγγραφέα καί ἔχει τίτλο: THE CHILDREN OF THE NIGHT: The Strange & Epic Story of Modern Romania.

Σκοπός µας δέν εἶναι νά κάνουµε παρουσίαση τοῦ βιβλίου, ἀλλά νά σταθοῦµε σέ ἕνα σηµεῖο πού ἔχει ἰδιαίτερη σηµασία γιά τή σηµερινή µας ζωή καί νοοτροπία. Συγκεκριµένα, νά σταθοῦµε στή δεύτερη βασίλισσα τῆς σύγχρονης Ρουµανικῆς Ἱστορίας, στήν βασίλισσα Marie, σύζυγο τοῦ Φερδινάνδου Α´, ἡ ὁποία εἶχε ἐπέτειο θανάτου στίς 18 Ἰουλίου καί ἡ ὁποία ἔχει καί κάποια ἐκ πλαγίου σχέση µέ τήν χώρα µας, γιατί ἡ κόρη της Ἐλισάβετ, παντρεύτηκε τόν Γεώργιο Β´ τῆς Ἑλλάδος, πού ἔγινε ἔκπτωτος στίς 25 Μαρτίου 1924.

ΣΑΒΒΑΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ: Ο επαχθής αυτοεγκλωβισμός της ελληνικής ηγεσίας στη μέγκενη της τουρκοδιζωνικής

 

ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ*

Γιατί ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Ν. Αναστασιάδης, δέχθηκε να συναντηθεί σε «άτυπο γεύμα» με τον πράκτορα της τουρκικής κατοχής, Τατάρ, στην παρουσία του ΓΓ του ΟΗΕ; Η απάντηση είναι γνωστή:

Διότι ο Πρόεδρος, ο ΔΗΣΥ και το ΑΚΕΛ, με τη συνεπικουρία του ΔΗΚΟ, επιμένουν σε επανάληψη των συνομιλιών «από εκεί που έμειναν στο Crans Montana», πριν από τέσσερα χρόνια. Ο Ν. Αναστασιάδης τι αναμένει και από αυτό το γεύμα; Σε δηλώσεις του στην Ν. Υόρκη (20/9/2021), είπε:

«Ειδικός» κι αυτός; Πειραιώς Σεραφείμ: «Ένα παιδάκι μέχρι 2 ετών κάνει 16 εμβόλια. Πού το πρόβλημα για το 17ο;» – BINTEO

Αυτή είναι η επίσημη θέση της εκκλησίας;;; 

Υπέρ του εμβολιασμού, τάχθηκε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, εκφράζοντας παράλληλα την απορία του για όσους εναντιώνονται στο συγκεκριμένο ζήτημα.

«Εκπλήσσομαι που ακούω υγειονομικούς να εκφράζουν αμφιβολία για ένα τόσο απλό θέμα όπως ο εμβολιασμός. Τόσες θανατηφόρες ασθένειες σταμάτησαν με τα εμβόλια. Ένα παιδάκι όταν γεννιέται κάνει 16 εμβόλια μέχρι να γίνει 2 ετών. Που είναι το πρόβλημα να γίνει το 17ο;», δήλωσε ο Μητροπολίτης μιλώντας στο MEGA.

Άγιος Πορφύριος: Είδα τον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο,…έζησα το γεγονός της Θείας Αποκαλύψεως


Πήγαμε κάποτε για προσκύνημα μαζί με τον κύριο Γιώργο και την κυρία Καίτη στον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο στην Πάτμο. Ήταν πρωί. Ένιωθα να με πνίγει η χάρις του αγίου Ιωάννου. Είχε κόσμο το σπήλαιο της Αποκαλύψεως. Φοβήθηκα μήπως προδώσω τα αισθήματά μου. Αν άφηνα τον εαυτό μου να εκδηλωθεί, θα με περνούσαν για τρελό. Αυτοσυγκρατήθηκα. Βγήκα έξω απ’ την εκκλησία. Δεν είναι καλό να βλέπουν οι άλλοι τα βιώματα της μυστικής επαφής με τον Θεό. Γι’ αυτό τους είπα κι εφύγαμε. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ήταν ησυχία. Ήμασταν οι τρεις μας. Δεν υπήρχε άλλος στην εκκλησία. Πριν μπούμε μέσα τους προετοίμασα. Τους λέω:

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 26 Σεπτεμβρίου 2021

 

ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΙΘ´ 25 - 27

25 Οἱ μὲν οὖν στρατιῶται ταῦτα ἐποίησαν. εἱστήκεισαν δὲ παρὰ τῷ σταυρῷ τοῦ Ἰησοῦ ἡ μήτηρ αὐτοῦ καὶ ἡ ἀδελφὴ τῆς μητρὸς αὐτοῦ, Μαρία ἡ τοῦ Κλωπᾶ καὶ Μαρία ἡ Μαγδαληνή. 26 Ἰησοῦς οὖν ἰδὼν τὴν μητέρα καὶ τὸν μαθητὴν παρεστῶτα ὃν ἠγάπα, λέγει τῇ μητρί αὐτοῦ· Γύναι, ἴδε ὁ υἱός σου, 27 εἶτα λέγει τῷ μαθητῇ· Ἰδοὺ ἡ μήτηρ σου. καὶ ἀπ’ ἐκείνης τῆς ὥρας ἔλαβεν ὁ μαθητὴς αὐτὴν εἰς τὰ ἴδια.

ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΚΑ´ 24 - 25

24 Οὗτός ἐστιν ὁ μαθητὴς ὁ μαρτυρῶν περὶ τούτων καὶ γράψας ταῦτα, καὶ οἴδαμεν ὅτι ἀληθὴς ἐστιν ἡ μαρτυρία αὐτοῦ. 25 ἔστι δὲ καὶ ἄλλα πολλὰ ὅσα ἐποίησεν ὁ Ἰησοῦς, ἅτινα ἐὰν γράφηται καθ’ ἕν, οὐδὲ αὐτὸν οἶμαι τὸν κόσμον χωρῆσαι τὰ γραφόμενα βιβλία. Ἀμήν. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Μετάστασις Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου

 
Πατρὸς παρέστης ἠγαπημένῳ Λόγῳ,
Πάντων μαθητῶν Ἠγαπημένε πλέον.
Πρός γε Θεὸν μετέβη βροντῆς παῖς εἰκάδι ἕκτῃ.


Ἀρκετοὶ εἶχαν τὴν ἄποψη ὅτι ὁ Ἰωάννης δὲν πέθανε, ἀλλὰ μετατέθηκε στὴν ἄλλη ζωή, ὅπως ὁ Ἐνὼχ καὶ ὁ Ἠλίας. Ἀφορμὴ γι' αὐτὴ τὴν ἄποψη ἔδωσε τὸ γνωστὸ εὐαγγελικὸ χωρίο, Ἰωάννου κα’ 22. Ὅμως, ὁ ἀμέσως ἑπόμενος στίχος κα’ 23 διευκρινίζει τὰ πράγματα.