Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

Ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης: Ἔγγαμος βίος. Οἰκογένεια καὶ παιδιὰ

 

Κ. Ι.: Ὑπάρχει ἕνα τεράστιο κεφάλαιο, ποὺ ἀφορᾶ τὴν πλειονότητα τῶν ἀνθρώπων· τὸ κεφάλαιο τοἔγγαμου βίου, μὲ τὰ πάμπολλα προβλήματά του καὶ τὶς δυσκολίες του. Ἀπὸ προσωπικὴ ἐμπειρία γνωρίζω ὅτι ὁ Γέρων Πορφύριος ἐνδιαφερόταν τὰ μέγιστα γιὰ τὴ διατήρηση τῶν σωστῶν συζυγικῶν σχέσεων καὶ τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας. Μόνιμη δὲ ἔγνοια του ἦταν ἡ σωστὴ ἀνατροφὴ τῶν παιδιῶν μέσα σὲ μία ὑγιῆ, εἰρηνικὴ κι ἀγαπημένη οἰκογένεια.
 
Χ.Μ.Π.: Ἔχετε ἀπόλυτο δίκαιο. Ὁ Γέρων Πορφύριος ἀσχολεῖτο κατὰ κύριο λόγο μὲ τὶς σχέσεις συζύγων καὶ τὶς σχέσεις γονέων καὶ παιδιῶν.
Ὅταν πήγαινε κάποιος παντρεμένος, ποὺ δὲν εἶχε καλὴ σύζυγο ἢ μία παντρεμένη, τῆς ὁποίας ὁ σύζυγος δὲν ἦταν καλὸς καὶ σήκωνε τὸ σταυρό του ἢ τὸ σταυρό της μὲ ὑπομονή, τὸν ἀποκαλοῦσε ἅγιο· κι ἂν ἦταν γυναίκα, τὴν ἀποκαλοῦσε ἁγία.

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 4, 18-22] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 4, 18-22]

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς. καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων. οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ (:Ἐνῶ λοιπὸν περπατοῦσε κοντὰ στὴ θάλασσα τῆς Γαλιλαίας, εἶδε δυὸ ἀδελφούς· τὸν Σίμωνα, τὸν ὁποῖο κατόπιν ὀνόμασε Πέτρο, καὶ τὸν Ἀνδρέα τὸν ἀδελφό του, οἱ ὁποῖοι ἔριχναν δίχτυα στὴ θάλασσα, διότι ἦταν ψαρᾶδες. Καὶ τοὺς λέει: ''Ἀκολουθῆστε με καὶ θὰ σᾶς κάνω ἱκανοὺς νὰ ἁλιεύετε ἀντὶ γιὰ ψάρια ἀνθρώπους· αὐτοὺς θὰ τοὺς ἑλκύετε στὴ βασιλεία τῶν οὐρανῶν μὲ τὰ πνευματικὰ δίχτυα τοῦ κηρύγματος''. Καὶ αὐτοὶ ἀμέσως ἄφησαν τὰ δίχτυα τους καὶ Τὸν ἀκολούθησαν)» [Ματθ.4,18-20].

Ελευθέριος Ανδρώνης: «Πόθεν έσχες»: Αστρονομικά ποσά χωρίς «πόθεν» – Μια πάμπλουτη και καταχρεωμένη «ελίτ» κυβερνά αυτόν τον τόπο

 


Ενώ οι πολίτες χάνουν τις πρώτες κατοικίες και παλεύουν να σωθούν με τα επιδόματα των «pass», οι κυβερνητικοί απολαμβάνουν σκανδαλώδους «ασυλίας» από τις τράπεζες, όπως προκύπτει από το «πόθεν έσχες».
 

Ρίχνοντας μια ματιά στο τελευταίο «πόθεν έσχες» που δόθηκε στην δημοσιότητα, το κεντρικό συμπέρασμα για το πολιτικό σύστημα της χώρας δεν είναι άλλο παρά το ότι μας κυβερνά μια πάμπλουτη και συνάμα μια καταχρεωμένη πολιτική «ελίτ», που απολαμβάνει εξαιρετικά προνομιακές μεταχειρίσεις από τις τράπεζες.

Ακόμα συμπεραίνει κανείς πως έχει επικρατήσει μια άτυπη πολιτική «νομιμοποίηση» ώστε να μπορεί να βγαίνει στην επιφάνεια μόνο το «έσχες», χωρίς να μαθαίνεται ποτέ το «πόθεν». Μόνο το ύψος των δανείων γίνεται γνωστό, χωρίς όμως να παρουσιάζονται τα έγγραφα των ρυθμίσεων.

ΓΙΑ 33η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 26/6 ΩΡΑ 19:00-21:00

 

Για 33η συνεχόμενη Κυριακή και με θερινή ώρα 19:00-21:00 οι υγειονομικοί σε αναστολή των νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά σας περιμένουμε για την καθιερωμένη μας συγκέντρωση.

<<Πολεμάς να στυλώσης, κυβερνήτη,
με τα καράβια και με τα φουσάτα
της Πολιτείας το σαλεμένο σπίτι.

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Ἀπορίες πρός τόν πατέρα Βασίλειο Βολουδάκη

 

 
«ἀνέγνως, ἀλλ΄ ουκ ἔγνως, εἰ γὰρ ἔγνως, οὐκ ἂν κατέγνως» (περὶ Κανόνων ὁ λόγος)

«ΑΙΙΙΣΧΟΣ! ....μετανοήσατε ἀρχιερεῖς καὶ ἄρχοντες»
Ἀκόμα π Βασίλειε ἀντηχεῖ αὐτὴ ἡ   κραυγὴ  στ᾿ αὐτιά μας. Ἦταν Μεγάλη Παρασκευὴ 17/4/20.
Τότε ποὺ δὲν ἀντέξατε ὑπὸ τὴν πίεση τῆς συνειδήσεως καὶ ἀναφωνήσατε μὲ ἀγανάκτηση ἐναντίων κυβερνητῶν κι ἐπισκόπων.
 
Σὲ αὐτὴ τὴν κραυγὴ πάτερ οἱονεὶ θρῆνος,  εἶχαν συντονιστεῖ πολλὲς ψυχές.
Αὐτὸς ὁ πόνος  καὶ ἡ δίκαιη ὀργὴ  ποὺ ἀνέδυε ἡ κραυγή σας, θεωρήσαμε πὼς ἀποτελοῦσαν ἕνα συγκερασμὸ ὅλων τῶν δεινῶν ποὺ ὑφίσταται τὸ ποίμνιο ἐδῶ καὶ δεκαετίες, μὲ τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τοῦ φιλοπαπισμοῦ, τῆς πανθρησκείας, τοῦ Κολυμπαρίου,  τοῦ καισαροπαπισμοῦ,  τῆς ἐκκοσμίκευσης  τῆς ἐκκλησίας, τῆς ἀναγνώρισης σχισματικῶν ψευδοεκκλησιῶν, τῶν σκανδαλιστικῶν συνευχῶν καὶ συμπροσευχῶν, τῆς νομιμοποίησης  ἁμαρτιῶν καὶ διαστροφῶν μὲ τὸ πρόσχημα τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἰσονομίας, τῶν πανδημικῶν ὑβριστικῶν μέτρων ἐντὸς τῶν Ἱερῶν Ναῶν καὶ τοῦ κλεισίματος αὐτῶν κ.ὅ.κ.
Μιὰ συνισταμένη πολλῶν κρατουμένων.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Β' Ματθαίου 26 Ἰουνίου 2022

 


Ἦχος α´ - Ἑωθινόν Β´
ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΙϚ´ 1 - 8

1 Καὶ διαγενομένου τοῦ σαββάτου Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ καὶ Μαρία ἡ τοῦ Ἰακώβου καὶ Σαλώμη ἠγόρασαν ἀρώματα ἵνα ἐλθοῦσαι ἀλείψωσιν αὐτόν. 2 καὶ λίαν πρωῒ τς μιᾶς σαββάτων ἔρχονται ἐπὶ τὸ μνημεῖον, ἀνατείλαντος τοῦ ἡλίου. 3 καὶ ἔλεγον πρὸς ἑαυτάς· Τίς ἀποκυλίσει ἡμῖν τὸν λίθον ἐκ τῆς θύρας τοῦ μνημείου; 4 καὶ ἀναβλέψασαι θεωροῦσιν ὅτι ἀποκεκύλισται ὁ λίθος· ἦν γὰρ μέγας σφόδρα. 5 καὶ εἰσελθοῦσαι εἰς τὸ μνημεῖον εἶδον νεανίσκον καθήμενον ἐν τοῖς δεξιοῖς, περιβεβλημένον στολὴν λευκήν, καὶ ἐξεθαμβήθησαν. 6 ὁ δὲ λέγει αὐταῖς· Μὴ ἐκθαμβεῖσθε· Ἰησοῦν ζητεῖτε τὸν Ναζαρηνὸν τὸν ἐσταυρωμένον· ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὧδε· ἴδε ὁ τόπος ὅπου ἔθηκαν αὐτόν. 7 ἀλλ’ ὑπάγετε εἴπατε τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ καὶ τῷ Πέτρῳ ὅτι προάγει ὑμᾶς εἰς τὴν Γαλιλαίαν· ἐκεῖ αὐτὸν ὄψεσθε, καθὼς εἶπεν ὑμῖν. 8 καὶ ἐξελθοῦσαι ἔφυγον ἀπὸ τοῦ μνημείου· εἶχε δὲ αὐτὰς τρόμος καὶ ἔκστασις, καὶ οὐδενὶ οὐδὲν εἶπον· ἐφοβοῦντο γάρ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Σύναξη των Αγιορειτών Πατέρων


Ὄρη παρῆλθε πάντα, τοῦ Ἄθω Ὄρος.
Εὐρωπικῆς γῆς, τῇ ἁγιωνυμία·
Ἤνθησεν ἄνθη, ἀνθεοτρεφὴς Ἄθως,
Ὄντως νοητὰ, τούς δε θείους Πατέρας·
Χορὸν Θεουδῆ, τῶν ἐν Ἄθω Πατέρων,
Χορὸς γεραίρει, τῶν Μοναστῶν τοῦ Ἄθω.
Πληθὺς Ἀθωνιὰς, ἀμφὶ Θόωκον στῆκε Θεοῖο.

Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

KYΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [Ρωμ. 2, 10-16] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 

KYΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [Ρωμ. 2, 10-16] 

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Δόξα δὲ καὶ τιμὴ καὶ εἰρήνη παντὶ τῷ ἐργαζομένῳ τὸ ἀγαθόν, Ἰουδαίῳ τε πρῶτον καὶ Ἓλληνι (:Δόξα καὶ τιμὴ καὶ εἰρήνη θὰ ἀποδοθεῖ σὲ κάθε ἄνθρωπο ποὺ ἐργάζεται τὸ καλό, στὸν Ἰουδαῖο πρῶτα καὶ στὸν εἰδωλολάτρη Ἕλληνα)» [Ρωμ.2,10].

Ποιόν «Ἰουδαῖο» ἐννοεῖ ἐδῶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἢ γιὰ ποιούς «Ἕλληνες» μιλάει; Γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν πρὶν ἀπὸ τὴν ἐνανθρώπηση τοῦ Χριστοῦ· γιατί ὁ λόγος τοῦ ἀποστόλου δὲν ἔφθασε ἀκόμη στὰ χρόνια τῆς χάριτος, ἀλλὰ μένει ἀκόμη στὰ προηγούμενα χρόνια, προκαθορίζοντας ἀπὸ μακριὰ καὶ ἐξαφανίζοντας τὴ διαφορὰ τοῦ εἰδωλολάτρη καὶ τοῦ Ἰουδαίου, ὥστε, ὅταν τὸ κάνει αὐτὸ στὸν καιρὸ τῆς χάριτος, νὰ μὴ φανεῖ πιὰ ὅτι ἐπινοεῖ κάτι τὸ νέο καὶ ἐνοχλητικό. Ἐὰν λοιπὸν στὰ προηγούμενα χρόνια, ὅταν δὲν ἔλαμψε ἀκόμη ἡ τόσο μεγάλη χάρη, ὅταν τὰ πράγματα τῶν Ἰουδαίων ἦταν σὲ ὅλους σεβαστὰ καὶ ξακουστὰ καὶ λαμπερά, δὲν ὑπῆρχε καμία διαφορά, ποιό λόγο θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ στὴ συνέχεια ὕστερα ἀπὸ τὴν τόσο μεγάλη φανέρωση τῆς χάρης; Γι᾿ αὐτὸ ἀκριβῶς καὶ μὲ πολλὴ φροντίδα τὸ ἑτοιμάζει αὐτό· γιατί πραγματικὰ ὁ ἀκροατής, ἀφοῦ μάθει ὅτι αὐτὸ ἐπικρατοῦσε στὰ προηγούμενα χρόνια, θὰ τὸ παραδεχτεῖ αὐτὸ πολὺ περισσότερο μετὰ τὴν πίστη.

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΈΝΑΝΤΊ ΣΤΟ GAY PRIDE


(σ.σ. Ἐμεῖς πότε θὰ ἀντιδράσουμε ἔτσι;
Οὔτε τώρα ποὺ θὰ ἀρχίση νὰ διδάσκεται ἀπὸ τὸ Σεπτέμβριο στὰ σχολεῖα ἡ διαφορετικότητα καὶ ἡ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγιση;)
______________________________ 
 
Ιερείς και χιλιάδες άλλοι Γεωργιανοί έσπασαν τα οδοφράγματα της αστυνομίας και ανάγκασαν ακτιβιστές για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων να φύγουν την Παρασκευή, διακόπτοντας τη διαδήλωσή τους με αφορμή τη διεθνή ημέρα κατά της ομοφοβίας.

Κρατώντας πανό που έγραφαν "Σταματήστε την ομοφυλοφιλική προπαγάνδα στη Γεωργία!" και "Όχι στην πόλη μας!", οι διαδηλωτές κατέκλυσαν μια πλατεία στο κέντρο της Τιφλίδας όπου περίπου 50 Γεωργιανοί διαδήλωναν υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων. Η αστυνομία συνόδευσε τους υποστηρικτές των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων σε λεωφορεία και τους απομάκρυνε για να αποφύγει τη βία.

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 4,18-23] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ» [28-6-1992] (Β263)


ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ. 4,18-23]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 28-6-1992]

(Β263)

Καθώς, ἀγαπητοί μου, ἀνοίγει ἡ ἐκκλησιαστικὴ περίοδος τοῦ εὐαγγελιστοῦ Ματθαίου, ἡ Ἐκκλησία μας, παρουσιάζει τὴν ὡραία ἐκείνη εἰκόνα ποὺ ὁ Κύριος ἀναζητᾷ τοὺς πρώτους Του μαθητὰς παρὰ τὴν λίμνην τῆς Τιβεριάδος. Ἐκεῖ βρῆκε τὰ πρῶτα δύο ζεύγη ἀδελφῶν, ποὺ τοὺς κάλεσε κοντά Του. Ἦταν ὁ Πέτρος καὶ ὁ Ἀνδρέας, ὁ Ἰάκωβος καὶ ὁ Ἰωάννης. Ἦταν ἕνα ὄμορφο πρωινὸ στὴν ἀκρολιμνιά. Ἐκεῖ, στὰ ἥσυχα νερὰ τῆς λίμνης, εἶδε τὸ πρῶτο ζεῦγος, «βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς». Ρίχνοντας τὸ δίχτυ τους στὴ θάλασσα· γιατί ἦσαν ἁλιεῖς. Καὶ τοὺς λέγει: «Δεῦτε ὀπίσω μου, καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων». Καὶ ἐκεῖνοι «εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Κι ἐκεῖνοι ἀμέσως, ἀφοῦ ἄφησαν τὰ δίχτυα τους, τὸν ἠκολούθησαν. Καὶ ἀφοῦ προχώρησε λίγο πιὸ πέρα ὁ Κύριος, εἶδε τὸ δεύτερο ζεῦγος ἀδελφῶν. Τὸν Ἰάκωβο καὶ τὸν Ἰωάννη. Λέγει τότε καὶ σ᾿ αὐτοὺς νὰ Τὸν ἀκολουθήσουν. «Οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Ἐκεῖνοι δὲ ἀμέσως, ἀφοῦ ἄφησαν τὸ πλοῖο καὶ τὸν πατέρα τους, Τὸν ἠκολούθησαν.

ΟΙ… ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ!

 

Ο Ευστάθιος βρήκε αυτό που ζητούσε: είχε βγει έξω από το μοναστήρι του και έψαχνε μέσα στο μικρό δάσος που ανοιγόταν στην πίσω πλευρά του. Ένα κλαδί!  Αυτό ήταν το αντικείμενο της αναζήτησής του… Χαμογέλασε πικρόχολα - ήθελε περισσότερο να κλάψει. Το κλαδί ήταν εκείνο που πίστευε ότι θα τον βοηθήσει στο πρόβλημά του, στο πάθος του.

v  

Ήταν χρόνια πολλά καλόγερος στο ευλογημένο αυτό μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Ο Γέροντας και οι άλλοι μοναχοί  προσέβλεπαν σε αυτόν σαν σε πρότυπο. Ήταν το… καμάρι του μοναστηριού! Πρώτος στις ακολουθίες, πρώτος σε όλα τα διακονήματα, πρώτος στην υπακοή. Ο λόγος του πάντοτε σεμνός και ταπεινός, «άλατι ηρτυμένος» που λέει και ο απόστολος. Κουβέντα άσχημη ή πειρακτική δεν είχαν ποτέ ακούσει να βγαίνει από το στόμα του. Το μόνο που τους προβλημάτιζε, και ιδίως τον Γέροντα, ήταν τα μάτια του! Απέπνεαν μόνιμα σχεδόν μία ελαφρά μελαγχολία. Σαν να σκιάζονταν πάντοτε από κάποια θλίψη.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Απάντηση σε απορία του Κ. Βαθιώτη: ΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ & ΕΙΔΙΚΟΥΣ; Νο1 +Νο2 (Βίντεο)


Το πρώτο και δεύτερο μέρος της ὁμιλίας του κ. Κωνσταντίνου Βαθιώτη στην Κοζάνη 18.6.2022.  
 
Απαντά στην απορία: 
ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ, ΣΤΑ ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ; 
 
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ & ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ & ΕΙΔΙΚΟΥΣ;

Νεκτάριος Δαπέργολας: Σχολιασμός τῆς τρέχουσας ἐπικαιρότητας στόν Στέφανο Δαμιανίδη


Γιά μία ακόμη φορά χτές στόν Focus FM καί στήν ἐκπομπή τοῦ Στέφανου Δαμιανίδη, σχολιάζοντας θέματα τῆς καυτῆς τρέχουσας ἐπικαιρότητας. 
 
Ἡ κατάντια τῆς ἑλλαδικῆς Ἱεραρχίας πού συνεχίζεται μέ νέα μνημεία φαρισαϊκοῦ θράσους, τό μακάβριο σκηνικό θανάτου που ἐξαπλώνεται, δικαιώνοντας δυστυχῶς τίς περί ἐμβολίων προειδοποιήσεις τῶν πραγματικῶν εἰδικῶν, καί μία Ἑλλάδα πού ὅλο και περισσότερο παραπαίει ἀνάμεσα στή βαθιά παρακμή καί τή μαζική παράκρουση, ἦταν μερικά ἀπό αὐτά. 
 
Παραθέτω πιό κάτω τό 12λεπτο ἠχητικό:

Πρωτοπρ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος: Ο ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΟΣ ΟΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΠΑΡΙΟΣ

 

Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος                                                                               24-06-2017

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας ἑορτάζει στίς 24 Ἰουνίου τήν μνήμη τοῦ Ὁσίου καί Θεοφόρου Πατρός ἡμῶν Ἀθανασίου τοῦ Παρίου. Ἄς ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά μερικές ἀπό τίς βασικές πτυχές τῆς διδασκαλίας του, ἔτσι ὅπως μᾶς τίς περιγράφει ὁ ἱεροκανονικῶς διακόψας τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ οἰκουμενιστοῦ ἐπισκόπου του, ὁμότιμος καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ. Αἰδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης[1].

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἀνατολή κατά τούς σκληρούς χρόνους τῆς δουλείας ἀντιμετώπιζε ἐκτός ἀπό τόν κίνδυνο τοῦ ἐξισλαμισμοῦ καί τόν κίνδυνο τοῦ ἐκλατινισμοῦ, πού ἀπειλοῦσαν νά ἀφανίσουν τό Γένος. Τήν προκλητική αὐτή ἐπίθεση τῶν Δυτικῶν μισσιοναρίων τήν ἀντιμετώπισε τήν περίοδο αὐτή μέ ἐπιτυχία τό φιλοκαλικό πατερικό κίνημα τῶν ὀνομασθέντων Κολλυβάδων, ἐπιφανές μέλος τοῦ ὁποίου ἦταν καί ὁ ὅσιος Ἀθανάσιος ὁ Πάριος. 

Ο Επίτροπος της ΕΕ υποβαθμίζει τη σφαγή χριστιανών στη Νιγηρία λέγοντας ότι δεν «έχει σχέση με την θρησκεία»

 

Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στις 8 Ιουνίου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που προκλήθηκε από τη σφαγή Χριστιανών στη Νιγηρία που συνέβη σε μια εκκλησία κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας την ημέρα της Πεντηκοστής, ο Επίτροπος Βάλντις Ντομπρόβσκις (φώτο) υποβάθμισε σοβαρά τις επιθέσεις αποδίδοντάς τες σε «υπόκρυφα αίτια πέρα ​​από την πίστη» όπως «περιορισμένους πόρους» και «κακή εκπαίδευση», «ανεργία», μεταξύ άλλων. Αυτές οι διαβεβαιώσεις αγνοούν ότι οι δράστες ανήκουν στην τζιχαντιστική τρομοκρατική οργάνωση Μπόκο Χαράμ. Τέτοιες δηλώσεις απομακρύνουν κάθε συζήτηση από το ζήτημα των τρομερών παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της θρησκευτικής ελευθερίας στη Νιγηρία, οι οποίες έχουν ήδη στοιχίσει τη ζωή χιλιάδων Χριστιανών τα τελευταία χρόνια.

Ιερομάρτυς Μιχαήλ (Κοσούχιν)

 

Το χωριό Γιάρενσκι της επαρχίας Τβερ ήταν η γενέτειρα του ιερομάρτυρος Μιχαήλ. Γιος του ιερέα π. Αλεξίου Κοσούχιν, γεννήθηκε στις 7 Ιανουαρίου του 1858. Από μικρός αγάπησε τον Χριστό και την Εκκλησία, γι’ αυτό μετά τη φοίτησή του στο Εκκλησιαστικό Σεμινάριο της Μόσχας χειροτονήθηκε πρεσβύτερος.

Το 1907 ανέλαβε εφημέριος στον ναό του χωριού Ντίμτσεβο της επαρχίας Τβερ. Στη θέση αυτή ο π. Μιχαήλ παρέμεινε τριάντα χρόνια –ως τη σύλληψή του–, διακονώντας τον Θεό με ευλάβεια και ποιμαίνοντας τους πιστούς με ζήλο.

Η υποδείγματική βιοτή και το ποιμαντικό έργο τού απλού λευΐτη κίνησαν το μίσος των μπολσεβίκων, οι οποίοι άρχισαν σιγά-σιγά να δημεύουν τα λίγα περιουσιακά στοιχεία που διέθετε, επιβάλλοντάς του δυσβάσταχτους φόρους. Έτσι, το 1929, όντας πια χήρος και ζώντας με τη μοναχοκόρη του, είχε χάσει όλη του την περιουσία –το σπίτι του, το αγρόκτημά του, ένα άλογο, μία αγελάδα και πενήντα μελίσσια. Αναγκάστηκε, λοιπόν, να εγκατασταθεί στο σπιτάκι που βρισκόταν δίπλα στην εκκλησία.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Ἡ Ἁγία Φεβρωνία ἡ Ὁσιομάρτυς ἡ πολύαθλος


Προὶξ τῇ γυναικῶν καλλονῇ Φεβρωνία.
Τομὴ κεφαλῆς· ὡς καλὴ σοι προὶξ γύναι!
Δῶκε δὲ Φεβρωνίη ξίφει αὐχένα εἰκάδι πέμπτῃ.

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Λάβε μόνος σου…Εὐλογία Κυρίου καί ἔλεος…


 

 
Σήμερα στα γενέθλια του Προδρόμου του Χριστού μας, αξιώθηκα να λειτουργηθώ στην ενορία των παιδικών μου χρόνων στην Αθήνα!
 
Είχα πολλούς καιρούς να διαβώ το τρισευλογημένο κατώφλι της και πόσες θύμησες δεν ήρθαν να με συναντήσουν, σαν δρόσος ορθρινή στης Τιμιωτέρας τα μελωδήματα! Κύλησαν σχεδόν 3 ώρες υπέροχες και λίαν συγκινητικές!
 
Μα στο τέλος, ειλικρινώς πικράθηκα τόσο, όταν είδα το αντίδωρο να μην δίδεται από το χέρι του Ιερέως στον λαό, μα να αφήνεται στο παγκάρι για να λαμβάνει ο καθένας μόνος του…

Μπριζόλα εργαστηρίου και σνακ από αράχνες. Η επίθεση της Nέας Tάξης Πραγμάτων κατά της ανθρωπότητας συνεχίζεται!

 

Η ΝΤΠ προσπαθεί να ωραιοποιήσει, να κάνει μόδα πράγματα που δείχνουν παράλογα.
 
Περιορίζοντας τον πρωτογενή τομέα στον τουρισμό
 
Επιδιώκουν ο πρωτογενής τομέας στην Ελλάδα, να είναι μόνο ο τουρισμός.
Εξαλείφουν με συνοπτικές διαδικασίες, την κτηνοτροφία, την γεωργία και την αλιεία.
Κουμάντο κάνει η ΕΕ, με ακριβά φάρμακα, γενετικά τροποποιημένους σπόρους κλπ
 
Οι επιδοτήσεις .. 
 
Για να υποβάλλει κάποιος δήλωση στο «Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ)», προκειμένου να λάβει επιδότηση, πρέπει προηγουμένως να πληρώσει!!! 
Μεγάλο και πονεμένο κεφάλαιο οι επιδοτήσεις για αρκετό κόσμο.  
Τυχεροί όμως όσοι παίρνουν έστω και αυτές τις επιδοτήσεις.  
Ευνοημένοι, τα συνδικαλιστικά κομματόσκυλα που διατηρούν αλισβερίσια με τοπικούς πολιτικούς και αυτοί που στα καλά τα χρόνια, δήλωναν ανεξέλεγκτα εκτάσεις, ως καλλιεργήσιμη γη. 

Χρίστος Παναγιώτου: «Τρικυμία ἐν Λαρίσῃ!»

 

 
Τό τελευταῖο «Editorial»[1] τοῦ Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ἱερωνύμου, μέ τίτλο «Τρικυμία!», θεωρῶ ὅτι ἀφορᾶ καί στό πρόσωπό μου, κυρίως στό ἀπόσπασμα στό ὁποῖο γίνεται λόγος γιά «ἔλεγχο τῆς Ἐκκλησίας»[2], καθ’ ὅτι δημοσιευμένες ἐπιστολές μου πρός αὐτόν ἔχουν καί ἐλεγκτικό χαρακτῆρα, ἀλλά καί διότι χρησιμοποίησα ἁγιογραφικά χωρία σχετικά μέ τόν ἔλεγχο. Θά παραβλέψω τούς χαρακτηρισμούς περί «ψευδοχρίστων καί ψευδοπροφητῶν» διότι δέν μέ ἀφοροῦν· ὅ,τι ἔχω γράψει (καί σέ τίποτε δέν πῆρα ἀπάντηση, ἐκτός από τήν πρώτη ἐπιστολή μου), ἔχει ἁγιογραφικό ἔρεισμα.

            Μετρώντας τά λόγια μου, θά χαρακτήριζα τό «Editorial» ὡς ἕνα παραπλανητικό κείμενο. Δίδει τήν αἴσθηση, ὅτι ἡ γραφή του, γραφή κάποιας αὐθεντίας, ἀπευθύνεται στούς ἄλλους (καί ἄς ἐκφράζεται στό α΄ πληθυντικό πρόσωπο) οἱ ὁποῖοι ἔχουν: «δραματική ἔλλειψη γνώσης, τραγική ὑστέρηση ἤθους καί ἀρτηριοσκληρωτικό ἐγκλωβισμό σέ κείμενα καί πιστεύματα τοῦ παρελθόντος, τά ὁποῖα μπορεῖ νά βοήθησαν τήν ἐποχή στήν ὁποία πρωτοεμφανίστηκαν καί ἀναπτύχθηκαν, σήμερα ὅμως, μετά τήν διαφορετική θεώρηση τῶν πραγμάτων, τήν ἐξέλιξη τῆς ἐπιστήμης καί τά νέα δεδομένα, ἀποτελοῦν ἰσχυρή τροχοπέδη στήν ἀνθρώπινη ἐλευθερία, ἐνισχύουν τήν ἐμμονική προσήλωση σέ ἰδεοληψίες καί καλλιεργοῦν τόν φανατισμό καί τήν θρησκοληψία»[3].

Μην το ξεχνάς! Είσαι Ορθόδοξος Έλλην!

 

Δυστυχώς, πολλοί το λησμονούν ή και το… προδίδουν! Αλλά τ’ όνομά σου μήπως το λησμονάς; Ποιος λησμόνησε ποτέ τ’ όνομά του; Ποιος λογικός αγνοεί τα στοιχεία της ταυτότητάς του;

Μη το ξεχνάς! Είσαι Ορθόδοξος Έλλην. Έχεις τον ωραιότερο και υψηλότερο και τιμητικότερο τίτλο στον κόσμο. Και μην ανησυχείς! Δεν πρόκειται για σχήματα λόγου ή για σωβινισμούς! Ποτέ. Αυτή είναι μια ιστορική αλήθεια, γι’ αυτό είναι και γνήσια και αυθεντική και αναμφισβήτητη.

Από τότε, που κηρύχτηκε στην Ελλάδα ο Ιησούς Χριστός, ο αληθινός Θεός και Σωτήρας του κόσμου, οι θεοί του μύθου και της πλάνης, εκθρονίστηκαν από τον Όλυμπο και χάθηκαν στης απάτης το έρεβος. Από τότε, «η Χάρις και η αλήθεια δια Ιησού Χριστού εγένετο» (Ιω. Α’ 17). «Ο Ελληνισμός έχει αποκτήσει αιώνιο χαρακτήρα μέσα στην Εκκλησία», γράφει ο π. Γ. Φλωρόφσκυ. «Ένας μόνο τρόπος υπάρχει, για να είναι η θεολογία μας καθολική: να είναι Ελληνική».

Πολίτες-πειραματόζωα: «Δεν έχουμε επαρκή στοιχεία για το τι περιέχει η 4η δόση εμβολίου αλλά πρέπει να το κάνετε» λέει η κυβέρνηση

 

Κανείς δεν παίρνει την ευθύνη των παρενεργειών

Τα εμβόλια- όσες δόσεις και να γίνουν – δεν προστατεύουν καθόλου από τη μείωση της διασποράς των παραλλαγών Όμικρον 4 και 5 (αλλά και των προηγούμενων όπως έχει αποδειχθεί), ενώ όπως παραδέχεται και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών δεν υπάρχουν επαρκή επιστημονικά δεδομένα για το όφελός τους σε νεότερες ηλικίας, δηλαδή για τους κάτω των 60 ετών. Σαν να τους λένε δηλαδή κατάμουτρα ότι έχουν γίνει πειραματόζωα!

Οι πολίτες προφανώς φαίνονται μπερδεμένοι καθώς η ανακοίνωση της Επιτροπής έχει παραλείψει να πει πιο συγκεκριμένα ποιους αφορά αυτή η προαιρετική 4η δόση, αν και όλοι γνωρίζουμε ότι από το φθινόπωρο όποιος δεν την κάνει θα αντιμετωπιστεί με τον γνωστό τρόπο: απαγορεύσεις, οικονομική εξόντωση κ.λ.π.

Σοφία Μπεκρῆ: «Ποιητὴς τοῦ λόγου» ὁ Ἰωάννης

 

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

«Χάριτος τῆς νέας αἱ ἀκτῖνες ἐξέλαμψαν σήμερον φαιδρῶς, τῇ σῇ γεννήσει Πρόδρομε», ψάλλει ὁ ὑμνογράφος στὸν Κανόνα τῆς ἑορτῆς τοῦ ἐνδόξου καὶ τιμίου Προδρόμου. Ἡ Ἐκκλησία ὅλη συμμετέχει μάλιστα στὴν χαρὰ αὐτήν, ἐφ’ ὅσον «τὸ χαροποιὸν Γενέθλιον» τοῦ Ἁγίου «μηνύει τὴν μέλλουσαν χαρὰν καὶ ἀγαλλίασιν, διὸ καὶ πᾶσα ἡ κτίσις ἑορτάζει».

Προμήνυμα λοιπὸν τῆς Γεννήσεως «τῆς μελλούσης χαρᾶς» γιὰ τὸν κόσμο ἡ Γέννηση τοῦ Προδρόμου καὶ προαναγγελία «τῆς νέας χάριτος» ὁ δικός του ἐρχομός στὴν γῆ, ὁ ὁποῖος «Χριστοῦ ἐπιφαίνει τὴν αὐγήν».

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ, ΣΥΝΤΑΓΜΑ, 19 6 22 (Βίντεο)

 

Γιὰ 32η συνεχόμενη Κυριακὴ οἱ ὑγειονομικοὶ σὲ ἀναστολὴ Ἀθήνας καὶ Πειραιᾶ παρευρέθηκαν στὴν πλατεῖα Συντάγματος.

Ἀπέναντι ἀπὸ τὸ μνημεῖο τοῦ ἄγνωστου  στρατιώτη ἕνωσαν τίς φωνές τους ἐνάντια στὴν  παγκόσμια  δικτατορία.

Τὸ ἑπόμενο διάστημα θὰ τεθεῖ σὲ ἐφαρμογὴ ὁ Ἑνιαῖος Ἀριθμὸς τοῦ Πολίτη, ὁ ὁποῖος θὰ ἀντικαταστήσει τὸν ΑΜΚΑ καὶ τὸν ΑΦΜ. 
 
Σύντομα ἡ "ψηφιακὴ  ἐλευθερία" θὰ προετοιμάσει τὸ ἔδαφος γιὰ τὴν ἑκούσια φυλάκιση ὅσων ἀρέσκονται στὰ ψηφιακὰ κελλιά. 

Ἅγιος Παΐσιος: Ὅποιος κατακρίνει τούς ἄλλους, πέφτει στά ἴδια σφάλματα


– Γέροντα, πῶς συμβαίνει, ὅταν κατακρίνω μιὰ ἀδελφὴ γιὰ κάποιο σφάλμα της, σὲ λίγο νὰ κάνω κι ἐγὼ τὸ ἴδιο σφάλμα;

– Ἂν κατακρίνη κανεὶς τὸν ἄλλον γιὰ ἕνα σφάλμα του καὶ δὲν καταλάβη τὴν πτώση του, ὥστε νὰ μετανοήση, συνήθως πέφτει στὸ ἴδιο σφάλμα, γιὰ νὰ τὸ καταλάβη. Ὁ Θεὸς δηλαδὴ ἀπὸ ἀγάπη ἐπιτρέπει νὰ ἀντιγράφη ὁ ἄνθρωπος τὴν κατάσταση αὐτοῦ τὸν ὁποῖο κατέκρινε. 
 
Ἂν πῆς λ.χ. ὅτι κάποιος εἶναι πλεονέκτης καὶ δὲν καταλάβης ὅτι κατέκρινες, ὁ Θεὸς παίρνει τὴν Χάρη Του καὶ ἐπιτρέπει νὰ πέσης κι ἐσὺ στὴν πλεονεξία· ἀρχίζεις τότε νὰ μαζεύης. Μέχρι νὰ καταλάβης τὴν πτώση σου καὶ νὰ ζητήσης συγχώρεση ἀπὸ τὸν Θεό, θὰ λειτουργοῦν οἱ πνευματικοὶ νόμοι.