Τρίτη 28 Ιουνίου 2022
Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022
Εἶμαι ὁ μαστρο-Νικόλας καί ἦλθα νά σᾶς βοηθήσω (Σύγχρονο θαῦμα)
Tο σκουπιδολόι… Trap
Αδιανόητο: Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έβαλε Drag Queens να διαβάσουν παραμύθια στα παιδιά!
Σε μία πρωτοφανή πρωτοβουλία προχώρησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του Θεσσαλονίκη Pride όπου Drag Queens, διάβασαν παραμύθια σε μικρά παιδιά!
Στην πιο ευαίσθητη ηλικία επιχειρούν να περάσουν στα παιδιά το μήνυμα ότι η ο χώρος της ομοφυλοφιλίας είναι πιο «κανονικός» από τις παραδοσιακές αξίες και σχέσεις.
Νεκτάριος Δαπέργολας: Μία ἀκόμη «πνευματική θεώρηση» μέσα στήν παράνοια τοῦ ἀνάποδου κόσμου
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
Πάγια ἡ τακτική του νά θολώνει τά νερά μέ μακροσκελεῖς γλυκανάλατες ἀργοκενολογίες καί ἐπαμφοτερίζοντα μπερδευτικά ἤξεις ἀφήξεις, πού σέ συνδυασμό μέ τό ἐπιμελῶς μειλίχιο ὕφος του ξεγελοῦσαν πολύ κόσμο καί μόνο σέ πιό ἐξασκημένα μάτια ἄφηναν νά φανοῦν οἱ πλάνες καί οἱ κακοδοξίες του. Τά τελευταῖα χρόνια ὅμως ὁ πανδαμάτωρ κορωνοϊός (πανδαμάτωρ ὅχι φυσικά ἀπό ὑγειονομικῆς πλευρᾶς, ἀλλά ὡς καθοριστικός παράγων…ξεβρακώματος) ἔριξε τίς μάσκες καί γι’ αὐτόν.
Θυμίζουμε πώς ἧταν ὁ πρῶτος πού κολόβωσε, μέ δική του πρωτοβουλία, τίς ἱερές ἀκολουθίες στή μητρόπολή του τόν Φεβρουάριο τοῦ 2020, πρός διευκόλυνσιν δῆθεν τῶν ὑγειονομικῶν συνθηκῶν, προλειαίνοντας τόν δρόμο στό ἀντίχριστο κράτος γιά νά κλείσει ἐντελῶς τούς ναούς λίγο ἀργότερα. Ἡ στάση του παρέμεινε ἐφεξῆς ὄχι κραυγαλέα (δέν ἦταν ἄλλωστε ποτέ τοῦ στύλ του), ἀλλά ὑπογείως συναινετική πρός τό καθεστώς (χωρίς νά λείπουν καί κατά καιρούς καθησυχαστικές δηλώσεις γιά τά ἐμβόλια) καί ἐπομένως σταθερά ὕποπτη. Ἐπειδή ὅμως δέν μπορεῖς νά κρύβεσαι ἐπ’ ἄπειρον στό ἡμίφως καί στά μουλωχτά (καί ἐπειδή ἐπίσης τό «μωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπολέσαι» ἰσχύει μᾶλλον γιά ὅλους), ἧρθε ἡ ὥρα γιά τά ἀπόλυτα ἀποκαλυπτήρια καί τοῦ συγκεκριμένου.
Πρωτοπρ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος: Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΛΥΩΝ (1274) ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ
Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 15-01-2020
Στό παρόν κείμενο θά ἐπιχειρήσουμε νά παραθέσουμε κάποιες λίαν ἀξιοπρόσεκτες καί ἀξιοσημείωτες ἁγιοπατερικές θέσεις καί ἀπαντήσεις σέ θέματα, πού ἀπασχολοῦν τήν ἐκκλησιαστική ἐπικαιρότητα, ὅπως ἡ κοινωνία μέ ἀκοινωνήτους, ἡ σημασία τῆς μνημονεύσεως, ἡ μνημόνευση αἱρετικῶν καί οἱ συνέπειές της, ἡ οἰκονομία καί ὁ 15ος Ἱερός Κανών τῆς ΑΒ΄ Συνόδου. Ὡς κύρια πηγή θά χρησιμοποιήσουμε τό βιβλίο «Archives de l’orient chretien 16, Dossier Grec de l’union de Lyon (1273-1277) par V. Laurent et J. Darrouzes, Institut Français d’etudes Byzantines, Paris 1976», δηλ. «Ἀρχεία τῆς χριστιανικῆς Ἀνατολῆς 16, Ἑλληνικό ἀρχεῖο τῆς ἕνωσης τῆς Λυών (1273-1277) ἀπό τούς V. Laurent καί J. Darrouzes, Γαλλικό Ἰνστιτούτο Βυζαντινῶν Σπουδῶν, Παρίσι 1976» καί ἰδίως τήν ἐπιστολή τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων ἐπί αὐτοκράτορος Μιχαήλ Η΄ τοῦ Παλαιολόγου καί Πατριάρχου Ἰωάννου ΙΑ΄ Βέκκου τῶν λατινοφρόνων.
Χρήστος Γεωργιάδης: Η υποκρισία και η απάτη των επιδομάτων/pass
Γι’ αυτό και η τακτική των δήθεν επιδομάτων γενικεύεται - γιατί στήθηκε για να εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την εξουσία τους και όχι βέβαια για να ανακουφίζει τη ζωή του πολίτη αφού:
1- αποπροσανατολίζει και αποσπά την προσοχή από τον οικονομικό δολοφόνο δηλαδή το καθεστώς που από την εποχή των μνημονίων έχει αφαιρέσει παράνομα από τον κάθε πολίτη δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
2- εξιλεώνει και παρουσιάζει ως «φιλάνθρωπο» το μαφιόζικο καθεστώς (που πετά ψίχουλα από τα κλεμμένα) αντί αυτό ως υπαίτιο της καταστροφής να βρίσκεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου και υπόλογο
3- χρησιμοποιείται για να διαμορφώσει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά: αυτή της συμμόρφωσης, όπου το άτομο μετατρέπεται σε ορντινάτσα που χωρίς δεύτερη σκέψη εφαρμόζει κάθε παρανοϊκή και αντισυνταγματική άνωθεν εντολή. Με άλλα λόγια, μας προγραμματίζει στον ολοκληρωτισμό του συστήματος κοινωνικής πίστωσης της Κίνας.
«Κύριε, μή χρονίσῃς»
Ψυχῆς ποὺ ἀπ’ ὅλους καὶ ὅλα εἰσέπραξε τὴν ἀπόρριψη. Οἱ θλίψεις καὶ δοκιμασίες τῆς ζωῆς σὰν κύματα ἀλλεπάλληλα τὴ βύθισαν στὸ πέλαγος τῆς ἀπογνώσεως, καὶ ἄλλη πιὰ βοήθεια δὲν ἔχει νὰ ἀναμένει ἀπὸ πουθενὰ παρὰ μόνο ἀπὸ Ἐκεῖνον.
Ψυχῆς ποὺ ἀνατείνεται ὁρμητικὰ πρὸς τὸν Θεὸ καὶ μὲ πόθο ἰσχυρὸ καὶ ἀπαντοχὴ τελεία καρφώνει τὸ βλέμμα της ἐπάνω του.Ψυχῆς ποὺ βοᾶ, κραυγάζει πρὸς τὸν Θεό!
–Κύριε, μὴν ἀργήσεις…
Σὰν τὴ φωνὴ νεαρῆς κόρης πρὸς τὸν σύζυγο ποὺ ξενιτεύεται, σὰν τὴ φωνὴ
παιδιῶν πρὸς τὸν πατέρα ποὺ μπαρκάρει, σὰν τὴ φωνὴ ἀσθενοῦς πρὸς τὸν
γιατρὸ ποὺ φεύγει ἀπὸ κοντά του, ἔτσι ἡ φωνὴ τοῦ Ψαλμωδοῦ τῆς Παλαιᾶς
Διαθήκης καὶ μαζί της καὶ ὅλες ἀνὰ τοὺς αἰῶνες οἱ φωνὲς ἐκείνων ποὺ Τὸν
ἀναζητοῦν∙ τὸν Πατέρα, τὸν Νυμφίο, τὸν Ἰατρό. Ἐκεῖνον!
Καὶ τὰ μάτια τους ἐκεῖ,κολλημένα, ἀκίνητα, ἀπαρασάλευτα.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
Κυριακή 26 Ιουνίου 2022
Νώντας Σκοπετέας: Εἶναι ἐκεῖνες οἱ φωνές...
Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Tό καθεστώς «κανονικοποιημένης ἐξαίρεσης» ὡς διαιώνιση τοῦ προσωρινοῦ (*)
Οταν ἐκδηλώθηκε ἡ ἐπίθεση στό παγκόσμιο κέντρο ἐμπορίου τήν 11η Σεπτεμβρίου, ἡ Ἀμερική κήρυξε τόν «παγκόσμιο πόλεμο» κατά τοῦ «ἀόρατου ἐχθροῦ», δίνοντας αὐτό τό παρατσούκλι σέ μιά τρομοκρατική ὀργάνωση, τό κανονικό ὄνομα τῆς ὁποίας ἦταν «Ἀλ Κάιντα».
Τά «πολεμικά» μέτρα πού ἐλήφθησαν τότε ἐπέφεραν πρωτοφανῆ πλήγματα στόν νομικό μας πολιτισμό, περιορίζοντας τά θεμελιώδη δικαιώματα τοῦ πολίτη καί νοθεύοντας τόν νωτιαῖο μυελό τῆς κοινωνίας, δηλ. τήν ἀξία τοῦ ἀνθρώπου.
Ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης: Ἔγγαμος βίος. Οἰκογένεια καὶ παιδιὰ
Ὅταν πήγαινε κάποιος παντρεμένος, ποὺ δὲν εἶχε καλὴ σύζυγο ἢ μία παντρεμένη, τῆς ὁποίας ὁ σύζυγος δὲν ἦταν καλὸς καὶ σήκωνε τὸ σταυρό του ἢ τὸ σταυρό της μὲ ὑπομονή, τὸν ἀποκαλοῦσε ἅγιο· κι ἂν ἦταν γυναίκα, τὴν ἀποκαλοῦσε ἁγία.
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 4, 18-22] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 4, 18-22]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς. καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων. οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ (:Ἐνῶ λοιπὸν περπατοῦσε κοντὰ στὴ θάλασσα τῆς Γαλιλαίας, εἶδε δυὸ ἀδελφούς· τὸν Σίμωνα, τὸν ὁποῖο κατόπιν ὀνόμασε Πέτρο, καὶ τὸν Ἀνδρέα τὸν ἀδελφό του, οἱ ὁποῖοι ἔριχναν δίχτυα στὴ θάλασσα, διότι ἦταν ψαρᾶδες. Καὶ τοὺς λέει: ''Ἀκολουθῆστε με καὶ θὰ σᾶς κάνω ἱκανοὺς νὰ ἁλιεύετε ἀντὶ γιὰ ψάρια ἀνθρώπους· αὐτοὺς θὰ τοὺς ἑλκύετε στὴ βασιλεία τῶν οὐρανῶν μὲ τὰ πνευματικὰ δίχτυα τοῦ κηρύγματος''. Καὶ αὐτοὶ ἀμέσως ἄφησαν τὰ δίχτυα τους καὶ Τὸν ἀκολούθησαν)» [Ματθ.4,18-20].
Ελευθέριος Ανδρώνης: «Πόθεν έσχες»: Αστρονομικά ποσά χωρίς «πόθεν» – Μια πάμπλουτη και καταχρεωμένη «ελίτ» κυβερνά αυτόν τον τόπο
Ρίχνοντας μια ματιά στο τελευταίο «πόθεν έσχες» που δόθηκε στην δημοσιότητα, το κεντρικό συμπέρασμα για το πολιτικό σύστημα της χώρας δεν είναι άλλο παρά το ότι μας κυβερνά μια πάμπλουτη και συνάμα μια καταχρεωμένη πολιτική «ελίτ», που απολαμβάνει εξαιρετικά προνομιακές μεταχειρίσεις από τις τράπεζες.
Ακόμα συμπεραίνει κανείς πως έχει επικρατήσει μια άτυπη πολιτική «νομιμοποίηση» ώστε να μπορεί να βγαίνει στην επιφάνεια μόνο το «έσχες», χωρίς να μαθαίνεται ποτέ το «πόθεν». Μόνο το ύψος των δανείων γίνεται γνωστό, χωρίς όμως να παρουσιάζονται τα έγγραφα των ρυθμίσεων.
ΓΙΑ 33η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 26/6 ΩΡΑ 19:00-21:00
<<Πολεμάς να στυλώσης, κυβερνήτη,
με τα καράβια και με τα φουσάτα
της Πολιτείας το σαλεμένο σπίτι.
Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Ἀπορίες πρός τόν πατέρα Βασίλειο Βολουδάκη
«ΑΙΙΙΣΧΟΣ! ....μετανοήσατε ἀρχιερεῖς καὶ ἄρχοντες»
Ἀκόμα π Βασίλειε ἀντηχεῖ αὐτὴ ἡ κραυγὴ στ᾿ αὐτιά μας. Ἦταν Μεγάλη Παρασκευὴ 17/4/20.
Τότε ποὺ δὲν ἀντέξατε ὑπὸ τὴν πίεση τῆς συνειδήσεως καὶ ἀναφωνήσατε μὲ ἀγανάκτηση ἐναντίων κυβερνητῶν κι ἐπισκόπων.
Αὐτὸς ὁ πόνος καὶ ἡ δίκαιη ὀργὴ ποὺ ἀνέδυε ἡ κραυγή σας, θεωρήσαμε πὼς ἀποτελοῦσαν ἕνα συγκερασμὸ ὅλων τῶν δεινῶν ποὺ ὑφίσταται τὸ ποίμνιο ἐδῶ καὶ δεκαετίες, μὲ τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τοῦ φιλοπαπισμοῦ, τῆς πανθρησκείας, τοῦ Κολυμπαρίου, τοῦ καισαροπαπισμοῦ, τῆς ἐκκοσμίκευσης τῆς ἐκκλησίας, τῆς ἀναγνώρισης σχισματικῶν ψευδοεκκλησιῶν, τῶν σκανδαλιστικῶν συνευχῶν καὶ συμπροσευχῶν, τῆς νομιμοποίησης ἁμαρτιῶν καὶ διαστροφῶν μὲ τὸ πρόσχημα τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἰσονομίας, τῶν πανδημικῶν ὑβριστικῶν μέτρων ἐντὸς τῶν Ἱερῶν Ναῶν καὶ τοῦ κλεισίματος αὐτῶν κ.ὅ.κ.
Μιὰ συνισταμένη πολλῶν κρατουμένων.
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Β' Ματθαίου 26 Ἰουνίου 2022
ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΙϚ´ 1 - 8
1 Καὶ διαγενομένου τοῦ σαββάτου Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ καὶ Μαρία ἡ τοῦ Ἰακώβου καὶ Σαλώμη ἠγόρασαν ἀρώματα ἵνα ἐλθοῦσαι ἀλείψωσιν αὐτόν. 2 καὶ λίαν πρωῒ τς μιᾶς σαββάτων ἔρχονται ἐπὶ τὸ μνημεῖον, ἀνατείλαντος τοῦ ἡλίου. 3 καὶ ἔλεγον πρὸς ἑαυτάς· Τίς ἀποκυλίσει ἡμῖν τὸν λίθον ἐκ τῆς θύρας τοῦ μνημείου; 4 καὶ ἀναβλέψασαι θεωροῦσιν ὅτι ἀποκεκύλισται ὁ λίθος· ἦν γὰρ μέγας σφόδρα. 5 καὶ εἰσελθοῦσαι εἰς τὸ μνημεῖον εἶδον νεανίσκον καθήμενον ἐν τοῖς δεξιοῖς, περιβεβλημένον στολὴν λευκήν, καὶ ἐξεθαμβήθησαν. 6 ὁ δὲ λέγει αὐταῖς· Μὴ ἐκθαμβεῖσθε· Ἰησοῦν ζητεῖτε τὸν Ναζαρηνὸν τὸν ἐσταυρωμένον· ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὧδε· ἴδε ὁ τόπος ὅπου ἔθηκαν αὐτόν. 7 ἀλλ’ ὑπάγετε εἴπατε τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ καὶ τῷ Πέτρῳ ὅτι προάγει ὑμᾶς εἰς τὴν Γαλιλαίαν· ἐκεῖ αὐτὸν ὄψεσθε, καθὼς εἶπεν ὑμῖν. 8 καὶ ἐξελθοῦσαι ἔφυγον ἀπὸ τοῦ μνημείου· εἶχε δὲ αὐτὰς τρόμος καὶ ἔκστασις, καὶ οὐδενὶ οὐδὲν εἶπον· ἐφοβοῦντο γάρ.
Σάββατο 25 Ιουνίου 2022
KYΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [Ρωμ. 2, 10-16] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
KYΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [Ρωμ. 2, 10-16]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Δόξα δὲ καὶ τιμὴ καὶ εἰρήνη παντὶ τῷ ἐργαζομένῳ τὸ ἀγαθόν, Ἰουδαίῳ τε πρῶτον καὶ Ἓλληνι (:Δόξα καὶ τιμὴ καὶ εἰρήνη θὰ ἀποδοθεῖ σὲ κάθε ἄνθρωπο ποὺ ἐργάζεται τὸ καλό, στὸν Ἰουδαῖο πρῶτα καὶ στὸν εἰδωλολάτρη Ἕλληνα)» [Ρωμ.2,10].
Ποιόν «Ἰουδαῖο» ἐννοεῖ ἐδῶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἢ γιὰ ποιούς «Ἕλληνες» μιλάει; Γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν πρὶν ἀπὸ τὴν ἐνανθρώπηση τοῦ Χριστοῦ· γιατί ὁ λόγος τοῦ ἀποστόλου δὲν ἔφθασε ἀκόμη στὰ χρόνια τῆς χάριτος, ἀλλὰ μένει ἀκόμη στὰ προηγούμενα χρόνια, προκαθορίζοντας ἀπὸ μακριὰ καὶ ἐξαφανίζοντας τὴ διαφορὰ τοῦ εἰδωλολάτρη καὶ τοῦ Ἰουδαίου, ὥστε, ὅταν τὸ κάνει αὐτὸ στὸν καιρὸ τῆς χάριτος, νὰ μὴ φανεῖ πιὰ ὅτι ἐπινοεῖ κάτι τὸ νέο καὶ ἐνοχλητικό. Ἐὰν λοιπὸν στὰ προηγούμενα χρόνια, ὅταν δὲν ἔλαμψε ἀκόμη ἡ τόσο μεγάλη χάρη, ὅταν τὰ πράγματα τῶν Ἰουδαίων ἦταν σὲ ὅλους σεβαστὰ καὶ ξακουστὰ καὶ λαμπερά, δὲν ὑπῆρχε καμία διαφορά, ποιό λόγο θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ στὴ συνέχεια ὕστερα ἀπὸ τὴν τόσο μεγάλη φανέρωση τῆς χάρης; Γι᾿ αὐτὸ ἀκριβῶς καὶ μὲ πολλὴ φροντίδα τὸ ἑτοιμάζει αὐτό· γιατί πραγματικὰ ὁ ἀκροατής, ἀφοῦ μάθει ὅτι αὐτὸ ἐπικρατοῦσε στὰ προηγούμενα χρόνια, θὰ τὸ παραδεχτεῖ αὐτὸ πολὺ περισσότερο μετὰ τὴν πίστη.
ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΈΝΑΝΤΊ ΣΤΟ GAY PRIDE
Κρατώντας πανό που έγραφαν "Σταματήστε την ομοφυλοφιλική προπαγάνδα στη Γεωργία!" και "Όχι στην πόλη μας!", οι διαδηλωτές κατέκλυσαν μια πλατεία στο κέντρο της Τιφλίδας όπου περίπου 50 Γεωργιανοί διαδήλωναν υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων. Η αστυνομία συνόδευσε τους υποστηρικτές των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων σε λεωφορεία και τους απομάκρυνε για να αποφύγει τη βία.
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 4,18-23] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ» [28-6-1992] (Β263)
ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ. 4,18-23]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«ΕΞΑΡΤΗΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 28-6-1992]
(Β263)
Καθώς, ἀγαπητοί μου, ἀνοίγει ἡ ἐκκλησιαστικὴ περίοδος τοῦ εὐαγγελιστοῦ Ματθαίου, ἡ Ἐκκλησία μας, παρουσιάζει τὴν ὡραία ἐκείνη εἰκόνα ποὺ ὁ Κύριος ἀναζητᾷ τοὺς πρώτους Του μαθητὰς παρὰ τὴν λίμνην τῆς Τιβεριάδος. Ἐκεῖ βρῆκε τὰ πρῶτα δύο ζεύγη ἀδελφῶν, ποὺ τοὺς κάλεσε κοντά Του. Ἦταν ὁ Πέτρος καὶ ὁ Ἀνδρέας, ὁ Ἰάκωβος καὶ ὁ Ἰωάννης. Ἦταν ἕνα ὄμορφο πρωινὸ στὴν ἀκρολιμνιά. Ἐκεῖ, στὰ ἥσυχα νερὰ τῆς λίμνης, εἶδε τὸ πρῶτο ζεῦγος, «βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς». Ρίχνοντας τὸ δίχτυ τους στὴ θάλασσα· γιατί ἦσαν ἁλιεῖς. Καὶ τοὺς λέγει: «Δεῦτε ὀπίσω μου, καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων». Καὶ ἐκεῖνοι «εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Κι ἐκεῖνοι ἀμέσως, ἀφοῦ ἄφησαν τὰ δίχτυα τους, τὸν ἠκολούθησαν. Καὶ ἀφοῦ προχώρησε λίγο πιὸ πέρα ὁ Κύριος, εἶδε τὸ δεύτερο ζεῦγος ἀδελφῶν. Τὸν Ἰάκωβο καὶ τὸν Ἰωάννη. Λέγει τότε καὶ σ᾿ αὐτοὺς νὰ Τὸν ἀκολουθήσουν. «Οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὸ πλοῖον καὶ τὸν πατέρα αὐτῶν ἠκολούθησαν αὐτῷ». Ἐκεῖνοι δὲ ἀμέσως, ἀφοῦ ἄφησαν τὸ πλοῖο καὶ τὸν πατέρα τους, Τὸν ἠκολούθησαν.
ΟΙ… ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ!
v
Ήταν χρόνια πολλά καλόγερος στο ευλογημένο αυτό μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Ο Γέροντας και οι άλλοι μοναχοί προσέβλεπαν σε αυτόν σαν σε πρότυπο. Ήταν το… καμάρι του μοναστηριού! Πρώτος στις ακολουθίες, πρώτος σε όλα τα διακονήματα, πρώτος στην υπακοή. Ο λόγος του πάντοτε σεμνός και ταπεινός, «άλατι ηρτυμένος» που λέει και ο απόστολος. Κουβέντα άσχημη ή πειρακτική δεν είχαν ποτέ ακούσει να βγαίνει από το στόμα του. Το μόνο που τους προβλημάτιζε, και ιδίως τον Γέροντα, ήταν τα μάτια του! Απέπνεαν μόνιμα σχεδόν μία ελαφρά μελαγχολία. Σαν να σκιάζονταν πάντοτε από κάποια θλίψη.
Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Απάντηση σε απορία του Κ. Βαθιώτη: ΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ & ΕΙΔΙΚΟΥΣ; Νο1 +Νο2 (Βίντεο)
Νεκτάριος Δαπέργολας: Σχολιασμός τῆς τρέχουσας ἐπικαιρότητας στόν Στέφανο Δαμιανίδη
Πρωτοπρ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος: Ο ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΟΣ ΟΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΠΑΡΙΟΣ
Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 24-06-2017
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας ἑορτάζει στίς 24 Ἰουνίου τήν μνήμη τοῦ Ὁσίου καί Θεοφόρου Πατρός ἡμῶν Ἀθανασίου τοῦ Παρίου. Ἄς ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά μερικές ἀπό τίς βασικές πτυχές τῆς διδασκαλίας του, ἔτσι ὅπως μᾶς τίς περιγράφει ὁ ἱεροκανονικῶς διακόψας τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ οἰκουμενιστοῦ ἐπισκόπου του, ὁμότιμος καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ. Αἰδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης[1].
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἀνατολή κατά τούς σκληρούς χρόνους τῆς δουλείας ἀντιμετώπιζε ἐκτός ἀπό τόν κίνδυνο τοῦ ἐξισλαμισμοῦ καί τόν κίνδυνο τοῦ ἐκλατινισμοῦ, πού ἀπειλοῦσαν νά ἀφανίσουν τό Γένος. Τήν προκλητική αὐτή ἐπίθεση τῶν Δυτικῶν μισσιοναρίων τήν ἀντιμετώπισε τήν περίοδο αὐτή μέ ἐπιτυχία τό φιλοκαλικό πατερικό κίνημα τῶν ὀνομασθέντων Κολλυβάδων, ἐπιφανές μέλος τοῦ ὁποίου ἦταν καί ὁ ὅσιος Ἀθανάσιος ὁ Πάριος.