ΟΛΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Νάουσα 29 Αὐγούστου 1943, ἀριθ. φύλ.4
Νάουσα 29 Αὐγούστου 1943, ἀριθ. φύλ.4
Αυτές που τι έχουν καταστρέψει κυριολεκτικά τη ζωή, τα όνειρα και την καθημερινότητα. Ήταν ενταντίον των εμβολίων, προέτρεπε φίλους και συγγενείς να μην εμβολιαστούν, γιατί «έβλεπε ξεκάθαρα μπροστά της τα στοιχεία της απάτης», όταν όμως γύρισε από την Ιταλία τον Ιανουάριο και έμαθε ότι ο άντρας της κολλητής της πέθανε μέσα σε δεκαπέντε μέρες «από κορωνοϊό», την άλλη μέρα κιόλας έσπευσε να εμβολιαστεί «για να μην πεθάνει» και αυτή.
Και τελικά αντί να της έρθει το κακό από τον κορωνοϊό, της ήρθε από το εμβόλιο. Και μετά βίωσε και εκείνη, εκτός από την φρίκη της καταστροφής της υγείας της, την απέραντη αδιαφορία, την εγκληματική αδιαφορία. Την απαξίωση, τον χλευασμό, την παράνοια, όλα αυτά, πάντα σύμφωνα με την καταγγέλλουσα.
Γράφει ὁ Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Στις 11 Μαρτίου 2020 τα μεγάλα αφεντικά του πλανήτη αποφάσισαν ότι ξεκίνησε η παγκόσμια υγειονομική κρίση με την εμφάνιση του «αόρατου εχθρού δεύτερης γενιάς», δηλ. του κορωνοϊού.
Η κρίση ονομάσθηκε «πόλεμος», ώστε οι απανταχού της γης βρεφοποιημένοι πολίτες να πεισθούν να στρατολογηθούν στο κοινό μέτωπο κατά του πανταχού παρόντος φονικού ιού, ανεχόμενοι αδιαμαρτύρητα τα δρακόντεια υγειονομικά μέτρα (και ειδικότερα τις υποχρεωτικές-καταναγκαστικές ιατρικές πράξεις) που, χάριν της προστασίας της υγείας και της ζωής τους, θα έφερναν την νέα κανονικότητα της κατάργησης των θεμελιωδών δικαιωμάτων τους.
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2001, τα ίδια αφεντικά είχαν αποφασίσει ότι ξεκίνησε μια άλλη παγκόσμια κρίση, η οποία είχε και πάλι πρωταγωνιστή έναν «αόρατο εχθρό», με τη διαφορά ότι αυτός τότε δεν λεγόταν κορωνοϊός αλλά Αλ Κάιντα. Όπως συνέβη με την επίθεση του «αόρατου εχθρού δεύτερης γενιάς», έτσι και με την επίθεση που είχε εκδηλώσει ο «αόρατος εχθρός πρώτης γενιάς», η κρίση εκείνη είχε ονομασθεί και πάλι «πόλεμος», ειδικότερα: «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας».
Όταν η ψυχή διδαχθεί την αγάπη από τον Κύριο, τότε θλίβεται για όλη την οικουμένη, για όλη την κτίση του Θεού και προσεύχεται, ώστε όλοι να μετανοήσουν και δεχθούν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος. Αν, όμως, η ψυχή χάσει τη χάρη, φεύγει η αγάπη από αυτήν, γιατί χωρίς χάρη Θεού είναι αδύνατον να αγαπά κάποιος τους εχθρούς, και τότε βγαίνουν από την καρδιά διαλογισμοί πονηροί, όπως λέει ο Κύριος (Ματθ. ιε΄19· Μαρκ. ζ΄ 21-22).
Συγγραφέας Αναλυτής, Ιστορικός Ερευνητής
Στις 30 Ιουλίου 2022 ο Ενιαίος Κυβερνητισμός, υπό την Νέα Δημοκρατία, κατάφερε άλλο ένα καίριο πλήγμα κατά της Δημοκρατίας, του Συντάγματος και της Δικαιοσύνης μας, δημοσιεύοντας τον Νόμο 4964/2022 – ΦΕΚ 150/Α/30-7-2022 (Άρθρα 113 – 201).
Και είναι Ενιαίος Κυβερνητισμός διότι άλλοτε υπό την ΝΔ, ή το ΠΑΣΟΚ ή τον ΣΥΡΙΖΑ κλπ «Δημοκρατικές Δυνάμεις» πάντοτε συμφωνούν τελικά στα μεγάλα κρίσιμα ζητήματα που βλάπτουν την χώρα, όπως π.χ.: Αδράνεια σε Κυπριακό, Μνημόνια, Ίμια, «Συμφωνία Πρεσπών», Συμφωνία ΑΟΖ με Αίγυπτο που αφήνει ακάλυπτη τη μισή Ρόδο και ολόκληρο το Καστελόριζο, και πολλά άλλα, ων ουκ έστιν αριθμός.
Νάουσα 21 Αὐγούστου 1943, ἀριθ. φύλ. 3
Παρέμβαση για το σύστημα με τον «προσωπικό γιατρό» που θέλει να επιβάλει η κυβέρνηση έκανε ο γνωστός καρδιολόγος Κωνσταντίνος Αρβανίτης ο οποίος είπα χαρακτηριστικά «επειδή ο Πλεύρης έχει καβούρια στις τσέπες ο λαός τη γλύτωσε, ακόμη μια φορά!».
Ο γνωστός καρδιολόγος θεωρεί το σύστημα του «προσωπικού γιατρού» ως μία απομίμηση του επίσης «τρισάθλιου αγγλικού συστήματος» όπου ο σκοπός του «είναι να αναχαιτίζει τους ασθενείς, ώστε να μην πηγαίνουν κατευθείαν σε ειδικούς γιατρούς, αλλά να τους μερεμετίζει ο ίδιος (ένας γενικός γιατρός ή παθολόγος), για ότι και αν έχουν!».
Με άλλα λόγια για να εμποδίζει τους ασθενείς να πάνε για το πρόβλημά τους στον γιατρό κατάλληλης ειδικότητας ώστε, είτε να μην πάει ποτέ είτε αν αναγκαστεί να πάει χωρίς την άδεια του «οικογενειακού γιατρού» τότε όλη η δαπάνη θα επιβαρύνει τον ασθενή και όχι το κράτος!
Έτσι το κράτος θα μειώσει τις ιατρικές δαπάνες που είναι ήδη μειωμένες, αλλά «παίζοντας» με την υγεία των πολιτών.
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 8//21.9.2022
Τὸ Γενέσιον τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου
ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΜΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΗ ΝΗΣΟ ΘΑΣΟ
ΤΗΝ 22.8//4.9.2022.
Ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς Ἀρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης ὅτι δὲν εἶχε σκοπὸ νὰ συγγράψῃ θεολογικὰ κείμενα, ἀλλὰ ἀναγκάσθηκε διότι ἐξηγέρθηκε ἰταμὸς πόλεμος (ἀπὸ τοὺς γραικύλους λατινόφρονες) ἐναντίον τῆς Ἀληθείας τῆς Πίστεως τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας.
Μια στοιχειωδώς λογική πολιτεία που διαβλέπει τον οποιονδήποτε κίνδυνο, θα προετοίμαζε με κάθε τρόπο τους πολίτες και θα στεκόταν σταθερά αρωγός δίπλα τους.
Όμως η τρέχουσα δομή (ειδικά των τελευταίων 40 ετών) θέλει την κοινωνία υπόδουλη και κάνει τα πάντα για να μας εξαρτήσει σε ένα σύστημα κοινωνικής πίστωσης (social credit system): ένα ολοκληρωτικό σύστημα διαρκούς ελέγχου, επιτήρησης και υπαγόρευσης της συμπεριφοράς του ατόμου όπου θα έχει καταργηθεί η ουσία της ανθρώπινης οντότητας/φύσης: η ελεύθερη βούληση.
Μάλιστα και πολύ συχνά συνήθιζαν να διανύουν εκείνο το χιονισμένο παγόδρομο και ν’ ανεβαίνουν στα αγαπημένο τους εκκλησάκι της Παναγίας μας [λίγο πιο κάτω από την κορυφή του Άθωνα], όπου διανυκτέρευαν προσευχόμενοι.
Μια φορά -διηγείται ο παππούς [ο Γέροντας Αρσένιος ο Σπηλαιώτης]- ανεβαίνοντας κατά τον χειμώνα το χιονισμένο μονοπάτι [προς την κορυφή του Άθωνα], όταν κοντέψαμε στην Παναγία, είτε από δαιμονικήν ενέργειαν, είτε για να μας δοκιμάση η Παναγία μας, έπιασε μια τόσο πυκνή ομίχλη, ώστε δεν βλέπαμε ούτε βήμα μπροστά μας.
Μου λέει ο γέροντας:
γράφει η Φανούλα Αργυρού*
Την μια μέρα τον έδωσε την άλλη τον ζήτησε και τον πήρε πίσω!!
Άκουσα ότι κάποιος ισχυρίστηκε ότι οι Τούρκοι παρακαλούσαν τον Κίσινγκερ να τους βοηθήσει να εξασφαλίσουν «καντόνια», πρέπει να εξηγήσουμε και αυτή τη πτυχή της ιστορίας της πατρίδας μας.
Η πρόταση για «καντόνια» δεν ήταν των Τούρκων αλλά ιδέα του Αμερικανού ΥΠΕΞ Δρ. Χένρι Κίσινγκερ ίσως και εμπόδιζε την δεύτερη εισβολή διατηρώντας τις διαπραγματεύσεις εν ζωή… αλλά, μήπως του ζητήθηκε από δικούς μας;
Η Γενεύη ΙΙ ξεκίνησε στις 8/8/74 με ξεχωριστές συναντήσεις των μερών για «λύση» γεωγραφικού διαχωρισμού. Αυτή τη φορά με την συμμετοχή των «δύο κοινοτήτων».
Εἶναι τόσο μεγάλη ἡ πίστη τῆς Ἐκκλησίας μας στὸν Σταυρὸ καὶ στὴν λυτρωτική του προσφορά γιὰ τὸ ἀνθρώπινο γένος, ὥστε καθ’ ὅλη τὴν περίοδο τοῦ Σταυροῦ, πρὸ τῆς Ὑψώσεως, κατὰ τὴν Ὕψωση ἀλλὰ καὶ στὰ μεθέορτα τῆς ἑορτῆς, ἅπαντες συνεορτάζομε καὶ ἀναπέμπομε εὐχαριστηρίους ὕμνους γιὰ τὸ σωτηριῶδες αὐτὸ γεγονός: «Χαίροις ἡ ἀνάστασις πάντων τῶν τεθνεώτων, ὁ ἀνυψώσας ἡμᾶς εἰς φθορὰν πεσόντας, Σταυρὲ τίμιε». Πανηγυρίζομε ὁλοψύχως, διότι ὁ Σταυρὸς ἔγινε τὸ μέσο, «δι’ οὗ ἡ φθορὰ διαλέλυται καὶ βροτοὶ ἐθεώθημεν».
Πανηγυρίζομε, ἐπίσης, διότι, καθὼς ἀνυψοῦται ὁ Σταυρὸς καὶ στήνεται ἐμπρός μας, στὸ κέντρο τῆς Ἐκκλησίας, προσκυνοῦμε «τὸν ὑψωθέντα ἐν μέσῳ» αὐτοῦ Κύριό μας, «ἀρυόμενοι (= ἀντλοῦντες) πλουσίως τὸ μέγα (Του) ἔλεος». Βεβαίως ὁ ὑμνογράφος, διὰ τῆς ὑψώσεως τοῦ Κυρίου στὸν Σταυρό, μᾶς ὑπενθυμίζει τὸ σταυρικό Του πάθος, χάρη στὸ ὁποῖο «ἀνεζώωσε ἡμᾶς τοὺς νεκρωθέντας καὶ εἰς οὐρανοὺς πολιτεύεσθαι ἠξίωσεν».
Τα νέα ενισχυτικά εμβόλια που δεν έχουν δοκιμαστεί σε ανθρώπους κυκλοφορούν ήδη στο κοινό. Την ίδια στιγμή που μια νέα μελέτη δείχνει ότι το εμβόλιο είναι πολύ πιο επικίνδυνο από τον ίδιο τον COVID-19. Και πως το CDC έχει παράσχει ψευδείς πληροφορίες σχετικά με την παρακολούθηση ανεπιθύμητων ενεργειών που σχετίζονται με τα εμβόλια.
Πολιτικοί της κυβέρνησης και κυρίαρχα μέσα μαζικής ενημέρωσης προτρέπουν τους εμβολιασμένους να κάνουν κι ένα δεύτερο ενισχυτικό, λεγόμενο ως «δισθενές» που υποτίθεται στοχεύει την παραλλαγή Omicron. Το πρόβλημα είναι πως αυτή η ουσία έχει δοκιμαστεί μόνο σε οκτώ ποντίκια .