-Ράνια πού είσαι;
-Στη Μάρνη.
-Ανέβα στο Αεροδρόμιο, έχει πολλή δουλειά.
-Ράνια πού είσαι;
-Στη Μάρνη.
-Ανέβα στο Αεροδρόμιο, έχει πολλή δουλειά.
Αυτό το ντοκιμαντέρ αποτελείται από 2 μέρη. Το πρώτο μέρος έχει 3 επεισόδια και το δεύτερο 2 επεισόδια.
Δείτε τώρα το δεύτερο επεισόδιο του πρώτου μέρους, πάντα φυσικά με ελληνικούς υπότιτλους.
Μια κριτική του "Ο Πραγματικός Άντονι Φάουτσι": Μπιλ Γκέιτς, η Μεγάλη Φαρμακοβιομηχανία και ο Παγκόσμιος Πόλεμος κατά της Δημοκρατίας και της Δημόσιας Υγείας (2021) του Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ
Ενώ ο κύριος τίτλος του νέου βιβλίου του Κένεντι φέρει το όνομα του Φάουτσι, αρκεί να διαβάσει κανείς μέχρι τον υπότιτλο για να συνειδητοποιήσει ότι το βιβλίο αυτό αφορά πολύ ευρύτερα την παγκόσμια ανατροπή της συνταγματικής δημοκρατίας. Ο Φάουτσι και ο Γκέιτς έχουν ειδική αναφορά στον τίτλο επειδή έχτισαν αυτό που θα ονομάσω Παγκόσμια Φαρμακευτική Μηχανή. Η κορύφωση του βιβλίου, ωστόσο, καλύπτει την άνοδο του κράτους βιοασφάλειας που καπήλωσε αυτή τη μηχανή για να τη μετατρέψει από ένα κερδοσκοπικό σχέδιο σε μια τελική ανατροπή της συνταγματικής διακυβέρνησης, με τους κύριους ενορχηστρωτές να είναι περισσότερο παρασκηνιακά μέλη του στρατιωτικού-κατασκοπευτικού συμπλέγματος, με ισχυρές διασυνδέσεις με τη CIA. Παρ' όλα αυτά, ο Φάουτσι και ο Γκέιτς έχουν ακόμη και το χέρι τους σε αυτό το κομμάτι.
Η κυπριακή Κυβέρνηση και κόμματα δεν έχουν ακόμα καταλάβει γιατί το μεταναστευτικό απειλεί την επιβίωση του κυπριακού Ελληνισμού. Οι υποψήφιοι για την Προεδρία της Δημοκρατίας σχεδόν όλοι μηρυκάζουν θλιβερές κενολογίες. Μόνον οι Έλληνες της Κύπρου ανησυχούν επειδή βιώνουν καθημερινά την εισβολή παράνομων μεταναστών, που κατά δεκάδες χιλιάδες έχουν κατακυριεύσει τις ελεύθερες περιοχές. Η Τουρκία βρήκε έναν άλλο, πιο βολικό, εύκολο και πρόσφορο τρόπο να κατακτήσει και την υπόλοιπη Κύπρο, χωρίς να ρίξει ούτε μία ντουφεκιά: Παράνομοι μετανάστες.
Στήν συνέχεια ἄνοιξε καί ἔβγαινε δυσῶδες ὑγρό, γιά ἀρκετές ἡμέρες. Μερικοί μιλοῦν γιά περιτονίτιδα.
Ἄλλοι ὑποστηρίζουν ὅτι τήν ἔσχισε τό σκληρό λάστιχο ἀπό τήν πρόχειρη φούστα ποῦ φοροῦσε. Ὅπως ὅμως φαίνεται ἀπό τίς περιγραφές, ὅσων παρακολουθοῦσαν τήν ὑπόθεση, πρέπει νά ἦταν «περισκωληκοειδικό ἀπόστημα», σύμφωνα μέ τήν Ἰατρική ὁρολογία.
Καί αὐτή ἡ μακαρία στούπωνε στήν πληγή πανιά καί φυτίλια ἀπό τίς κανδῆλες. Ἄρχισε νά σαπίζει. Ἡ παπαδιά τοῦ πάπα-Φώτη καί ὁ ἴδιος τήν παρακαλοῦσαν νά φωνάξουν γιατρό. Μύριζε, ἀλλά δέν δεχόταν καμία βοήθεια οὔτε περιποίηση.
Από τους αριθμούς των αυτοκινήτων διαπίστωνες ότι οι περισσότεροι προσκυνητές ήταν από άλλα διαμερίσματα της χώρας μας. Η Κυριακάτικη λειτουργία προχωρούσε.
Οι καλλίφωνοι ιεροψάλτες του Προσκυνήματος με τις μελώδικες τους ψαλμωδίες, ξεκούραζαν την άκρη του εκκλησιάσματος και το ενίσχυαν στην πνευματική του ανάταση. Ήταν όλοι συνεπαρμένοι από τη θεία λειτουργία και ο καθένας ξεχωριστά, αφοσιωμένος στις ενδόμυχες προσευχές του.
ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ [:Ἑβρ. 2,2-10]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Εἰ γὰρ ὁ δι᾿ ἀγγέλων λαληθεὶς λόγος (:Καὶ ἀλίμονό μας ἐὰν πέσουμε ἔξω· διότι, ἐὰν ὁ νόμος ποὺ ἀνήγγειλε ὁ Θεὸς στὸν Μωυσῆ διαμέσου ἀγγέλων)», λέγει, «ἐγένετο βέβαιος, καὶ πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ ἔλαβεν ἔνδικον μισθαποδοσίαν (:ἀποδείχτηκε ἔγκυρος καὶ ἰσχυρός, καὶ κάθε παράβασή του καὶ παρακοὴ τιμωρήθηκε δίκαια μὲ τὴν ἀνάλογη τιμωρία), πῶς ἡμεῖς ἐκφευξόμεθα τηλικαύτης ἀμελήσαντες σωτηρίας; ἥτις ἀρχὴν λαβοῦσα λαλεῖσθαι διὰ τοῦ Κυρίου, ὑπὸ τῶν ἀκουσάντων εἰς ἡμᾶς ἐβεβαιώθη (:πῶς ἐμεῖς θὰ ξεφύγουμε τὴν τιμωρία, ἐὰν ἀμελήσουμε μιὰ τόσο μεγάλη καὶ σπουδαία σωτηρία; Τὴ σωτηρία αὐτὴ δέν μᾶς τὴ γνωστοποίησαν κάποιοι ἄγγελοι, ὅπως ἔγινε στὸν νόμο, ἀλλὰ ἀφοῦ ἄρχισε νὰ τὴν κηρύττει ὁ Ἴδιος ὁ Κύριος, μᾶς τὴν παρέδωσαν ὡς ἀληθινὴ καὶ ἀξιόπιστη οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι ποὺ τὴν ἄκουσαν κατευθεῖαν ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ Κυρίου)» [Ἑβρ. 2,2-3].
Ο πολυβραβευμένος συγγραφέας παιδικών βιβλίων, Βασίλης Παπαθεοδώρου, ο οποίος έχει προφυλακιστεί και κρατείται στις φυλακές Τριπόλεως, φέρεται να βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα των ατόμων που έχουν εντοπιστεί σε υποθέσεις διακίνησης αρχείων παιδικής πορνογραφίας.
Ο μεγάλος όγκος των αρχείων παιδικής πορνογραφίας που βρέθηκε στην κατοχή του σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά ίχνη διαδικτυακής του δραστηριότητας που έχουν καταγραφεί με τη βοήθεια του ειδικού λογισμικού εντοπισμού αρχείων παιδικής πορνογραφίας έφεραν τον Βασίλη Παπαθεοδώρου στην «κόκκινη λίστα» της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ [:Λουκᾶ 10,16-21]
ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΥΡΙΛΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
«Ὁ ἀκούων ὑμῶν ἐμοῦ ἀκούει, καὶ ὁ ἀθετῶν ὑμᾶς ἐμὲ ἀθετεῖ· ὁ δὲ ἐμὲ ἀθετῶν ἀθετεῖ τὸν ἀποστείλαντά με. Ὑπέστρεψαν δὲ οἱ ἑβδομήκοντα μετὰ χαρᾶς λέγοντες· Κύριε, καὶ τὰ δαιμόνια ὑποτάσσεται ἡμῖν ἐν τῷ ὀνόματί σου (:Διότι ὅποιος ἀκούει ἐσᾶς καὶ ὑπακούει σὲ σᾶς, ἀκούει ἐμένα καὶ ὑπακούει σὲ μένα. Καὶ ὅποιος παρακούει ἐσᾶς, παρακούει ἐμένα. Κι ἐκεῖνος ποὺ παρακούει ἐμένα, παρακούει τὸν Θεό, ποὺ μὲ ἔστειλε στὸν κόσμο. Κάθε λοιπὸν παρακοὴ καὶ περιφρόνηση ποὺ θὰ δείξουν οἱ ἄνθρωποι σὲ σᾶς εἶναι σὰν νὰ τὴν δείχνουν στὸν ἴδιο τὸν ἐπουράνιο Θεό. Ἐπέστρεψαν ἀπὸ τὴν περιοδεία τους οἱ ἑβδομῆντα μαθητὲς μὲ χαρὰ κι ἔλεγαν: «Κύριε, ἀκόμη καὶ τὰ δαιμόνια ὑποτάσσονται σὲ μᾶς μὲ τὴν ἐπίκληση τοῦ ὀνόματός Σου)» [Λουκᾶ 10,16-17].
Ὅπως γράφεται στὶς ἐφημερῖδες καὶ στοὺς διαδικτυακοὺς ἐνημερωτικοὺς τόπους τὸ γεγονὸς ἔλαβε χώρα «κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ τρισαγίου στὴ μνήμη τοῦ μεγάλου συγγραφέα καὶ στοχαστή» [1].
Τί ἀκριβῶς μπορεῖ νὰ θέλῃ νὰ κάνῃ ἕνας ὀρθόδοξος ἀρχιερέας γονατίζοντας μπροστά στὸν τάφο τοῦ Καζαντζάκη;
Τί μήνυμα θέλει νὰ στείλῃ καὶ σὲ ποιούς;
Ἕνας πιστὸς στὸν Θεὸ ἄνθρωπος, δεδομένης τῆς θέσεώς του καὶ τοῦ σχήματός του -ἐπίσκοπος γάρ, γονατίζει μπροστὰ στὸν τάφο ἑνὸς ἀνθρώπου ὅπου καὶ ἀπὸ τὴν φωτογραφία φαίνεται ὅ,τι οὔτε πιστεύει οὔτε ἐνδιαφέρεται γιὰ ὁτιδήποτε σχετικό.
Αλλά ακόμη και αυτό το δώρο της χάριτος δεν το επέτυχε δίχως αγώνα, παρόλο ότι ήταν τόσο σωτήριο για τις βασανισμένες ψυχές όλων εκείνων που αργότερα συνέρρεαν δίπλα του. Υπάρχει λόγος να σκεφθούμε ότι το πνεύμα της ακηδίας του έκανε επίθεση στην αρχή της μοναχικής του ζωής.
Γιατί, προφανώς, φοβούνται τις συνέπειες της, μέχρι τώρα, εγκληματικής τους δραστηριότητας. Καθώς τρομοκρατούσαν με τον θανατηφόρο κορονοϊό και διαφήμιζαν τα δολοφονικά εμβόλια. Που, ενώ τα παρουσίαζαν ως τη μοναδική σωτηρία, αποδεικνύονται ολοένα και περισσότερο πηγή ποικιλόμορφων παρενεργειών και θανάτων.
Και, ύστερα απ’ τα πανηγυρικά αυτά αποκαλυπτήριά τους, έρχονται τώρα να μας πουν: «Κάναμε λάθος»! σχετικά με τα μέτρα, που εισηγηθήκαμε για την αντιμετώπιση της «πανδημίας». Όταν, προφανέστατα, δεν έκαμαν κανένα λάθος. Απλά, με πλήρη συνείδηση της επιλογής τους, ανέλαβαν να διαχειριστούν ένα έγκλημα.
Και έλεγαν σε κάθε περίπτωση «ο, τι τους κάπνιζε», φάσκοντας και αντιφάσκοντας. Δεδομένου ότι έπαιζαν μια φαρσοκωμωδία, που για το λαό ήταν τραγωδία. Και πολύ λίγο τους ενδιάφερε, αν αποτέλεσμα της επιλογής τους ήταν να πεθαίνουν χιλιάδες άνθρωποι. Καθώς το μακελειό απ’ τα «σωτήρια» εμβόλια συνεχίζεται απτόητο. Αφού, κατά το παροιμιώδες, «είναι πολλά τα λεφτά», τα οποία σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως λέγεται, και κάποιοι, σε εκατομμύρια εισέπραξαν!…
Ὁ πονεμένος πατέρας, ὁ ἀρχισυνάγωγος Ἰάειρος, «ἰδοὺ ἦλθεν…καὶ πεσὼν παρὰ τοὺς πόδας τοῦ Ἰησοῦ παρεκάλει αὐτὸν εἰσελθεῖν εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ, ὅτι θυγάτηρ μονογενὴς ἦν αὐτῷ ὡς ἐτῶν δώδεκα, καὶ αὕτη ἀπέθνησκεν.» (ὅ.π. 42). Τὸ «ἰδοὺ» εἶναι ἡ λέξη ποὺ μᾶς προετοιμάζει, ὅπως πάντοτε, ὅτι κάτι μεγάλο καὶ παράδοξο πρόκειται νὰ συμβῆ. Ἐξ ἄλλου τὰ λόγια ἀδυνατοῦν νὰ ἐκφράσουν τὸ μέγεθος τοῦ πόνου καὶ τὸν σπαραγμὸ τῆς ψυχῆς τοῦ συντετριμμένου πατέρα, ποὺ χάνει τὴν μονάκριβη κόρη του: «πεσὼν παρὰ τοὺς πόδας παρεκάλει αὐτόν…».
Μέχρις ἐδῶ ἡ ἀφήγηση δὲν παρουσιάζει κάποια ἰδιαίτερη διαφορὰ ἀπὸ τὶς ἀντίστοιχες τῶν ἄλλων θαυμάτων πίστεως: ἕνα ἀπελπισμένο μέλος τῆς ἀρρωστημένης οἰκογένειας, ὁ πατέρας, αὐτὴν τὴν φορά, ἀπελπισμένος ἀπὸ ὅλα τὰ ἄλλα ἀνθρώπινα μέσα, γιατρούς, θεραπεῖες καὶ ὑποσχέσεις, καταφεύγει ἀπεγνωσμένα στὴν τελευταία του ἐλπίδα, στὸν «ἰατρὸ τῶν ψυχῶν τε καὶ σωμάτων», στὸν φιλεύσπλαγχνο Κύριο, γιὰ τὸ ἔλεος καὶ τὴν θαυματουργία τοῦ Ὁποίου θὰ εἶχε ἀσφαλῶς πληροφορηθῆ ἀπὸ ἄλλους.