Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022

«Η κόρη μου πέθαινε στα χέρια μου, ζητούσα από τον Άγιο Λουκά να μας βοηθήσει»: πραγματικό περιστατικό σε νοσοκομείο της Μόσχας


Σε ηλικία 9 μηνών, η κόρη μου είχε περάσει κοκκύτη. Και μετά από ένα μήνα, τις μέρες των Χριστουγέννων, εμφάνισε επιπλοκές. Κάλεσα το ΕΚΑΒ, και η γιατρός που την εξέτασε εξέφρασε υποψίες για πνευμονία, κάτι που δεν επιβεβαίωσε ο εφημερεύων γιατρός του νοσοκομείου, όπου μας είχαν φέρει. Επιστρέψαμε σπίτι. Η κατάσταση της κόρης μου επιδεινώθηκε. Αναγκαστήκαμε να καλέσουμε έναν ιδιώτη γιατρό, και ήρθε σπίτι μας. Σύστησε επειγόντως νοσηλεία και μας έδωσε όλες τις απαραίτητες για αυτό γνωματεύσεις.

Θυμάμαι πώς πήγαινα την κόρη μου στο νοσοκομείο Μορόζοβ. Από άγχος μπέρδευα τους δρόμους και προσπερνούσα τις διασταυρώσεις που έπρεπε να στρίψω.

Σε απόγνωση έτρεξα στο αστυνομικό πόστο. Οι αστυνομικοί σταμάτησαν την κυκλοφορία στην κεντρική οδό Σαντόβοε Κολτσό (!) για να περάσω κατευθείαν προς το νοσοκομείο. Στα επείγοντα μου είπαν να περιμένω, επειδή είμαστε από άλλη περιοχή της πόλης…

ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΔΙΑΣ - Μέρος 8ον


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΔΙΑΣ» ΕΔΩ
 

Παρασκευη 14 Οκτωβριου 1922, η προετοιμασια

για την αναχωρηση -Η πιο θλιβερη μερα

 
Η Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 1922, ορίζεται ως ημέρα αναχώρησης.
Ξημερώνει και όλοι οι Χριστιανοί συγκεντρώνονται σε ένα σημείο της αγοράς που λέγεται «Σαμάμ παζαρί».
 
Είναι βουρκωμένοι και συγκινημένοι. Ξέρουν ότι δεν θα επιστρέψουν ξανά στη Πατρίδα τους. Παίρνουν μαζί τους μόνο οικογενειακά και θρησκευτικά κειμήλια, ελάχιστο ρουχισμό και τρόφιμα για το μεγάλο και άγνωστο ταξίδι.

«Ο Πραγματικός Άντονι Φάουτσι» - Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ (Ντοκιμαντέρ - 2ο Μέρος - Επεισόδιο 2/2)


Αυτό το ντοκιμαντέρ αποτελείται από 2 μέρη. Το πρώτο μέρος έχει 3 επεισόδια και το δεύτερο μέρος 2 επεισόδια.

Δείτε τώρα το 2ο και τελευταίο επεισόδιο του 2ου μέρους, πάντα φυσικά με ελληνικούς υπότιτλους.

Τὸ 1ο επεισόδιο του 1ου μέρους ΕΔΩ
Τὸ 2ο επεισόδιο του 1ου μέρους ΕΔΩ
Τὸ 3ο επεισόδιο του 1ου μέρους ΕΔΩ
Τὸ 1ο επεισόδιο του 2ου μέρους ΕΔΩ 
______________________________________
 

Μερικές προσωπικές σκέψεις

Επικροτώ το θάρρος και την ακεραιότητα του Κένεντι να γράψει αυτό το βιβλίο. Διακινδυνεύει πολλά κάνοντάς το, και για μένα είναι ήρωας. Αυτό το βιβλίο και ταυτόχρονα και το ντοκιμαντέρ ήταν ένα ηράκλειο έργο και πιστεύω ότι ο επεξηγηματικός φακός αυτού του βιβλίου και ντοκιμαντέρ έχει κρίσιμη αξία και ότι είναι απολύτως απαραίτητο να διαδοθεί ευρέως.

Διακοπὴ κοινωνίας 19 Μητροπολιτῶν

 

Διακόπτει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας τὴν κοινωνίαν μὲ ὅσους Μητροπολίτας τῆς Ἑλλάδος συλλειτουργοῦν μὲ ἀχειροτονήτους, καθηρημένους, ἀφωρισμένους καὶ αὐτοχειροτονήτους τῆς Οὐκρανίας. Ὡς κατέστη γνωστὸν ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα «orthodoxianewsagency.gr» τῆς 10ης Νοεμβρίου 2022:

«Μὲ νέα λίστα ποὺ ἔδωσε στὴ δημοσιότητα τὴν Τρίτη, 8 Νοεμβρίου, ἡ Ρωσικὴ Ἐκκλησία διὰ Ἐγκυκλίου, τὴν ὁποία ὑπογράφει ὁ Μητροπολίτης Βοσκρεσὲνσκ κ. Διονύσιος, Ὑπεύθυνος ὑποθέσεων τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, ἀναφέρει πρὸς τοὺς Ἐπισκόπους ὅτι μὲ τοὺς 19 Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος σταματοῦν τὴν εὐχαριστιακὴ σχέση, μὲ ἁπλὰ λόγια βρίσκονται σὲ ἀκοινωνησία. 

Ὁ λόγος; Γιατί συλλειτούργησαν μὲ Ἐπισκόπους τῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας. Παράλληλα, στὴν Ἐγκύκλιο ἀναφέρεται ὅτι δὲν δίνεται εὐλογία γιὰ τὴν πραγματοποίηση προσκυνηματικῶν ἐπισκέψεων στὶς Μητροπόλεις αὐτές. 

Ἀναλυτικότερα ἡ “μαύρη λίστα” τῆς Μόσχας μὲ τοὺς 19 Μητροπολίτες εἶναι: 

Θα σας κλειδώσουν ξανά


Jeffrey A. Tucker
 
Οι άρχοντες του εγκλεισμού γλίτωσαν μόλις και μετά βίας τη χειρότερη δυνατή μοίρα τους, δηλαδή ότι το θέμα θα γινόταν η εθνική και διεθνής πηγή σκανδάλου που θα έπρεπε να είναι. Και ας προσθέσουμε εδώ και τις εντολές για τα εμβόλια: ακόμη και αν αυτά ήταν ηθικά δικαιολογημένα, που δεν ήταν, δεν υπάρχει απολύτως κανένας πρακτικός λόγος για αυτά.

Το να έχουν επιβληθεί και τα δύο αυτά μέσα σε ένα χρόνο - με μηδενικές αποδείξεις ότι πέτυχαν οτιδήποτε για τη δημόσια υγεία και τεράστιες ποσότητες αποδεικτικών στοιχείων που ξεδιπλώνονται ότι κατέστρεψαν την ποιότητα ζωής για αμέτρητα εκατομμύρια ανθρώπους - χαρακτηρίζεται ως σκάνδαλο για τους αιώνες. Αυτό συνέβη στις ΗΠΑ, αλλά και σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, εκτός από λίγες.

Μήπως αυτό έχει τεράστιες πολιτικές επιπτώσεις; Κάποιος θα μπορούσε να υποθέσει κάτι τέτοιο. Και όμως σήμερα φαίνεται ότι η αλήθεια και η δικαιοσύνη απέχουν περισσότερο από ποτέ. Οι πιο παθιασμένοι από τους κυβερνήτες κατά του κλειδώματος - εκείνοι που ποτέ δεν κλείδωσαν ή άνοιξαν νωρίτερα από την υπόλοιπη χώρα - κέρδισαν με βάση το ιστορικό τους. Οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους προσχώρησαν σε ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο προσποιούμενοι ότι όλα αυτά δεν αποτελούν ζήτημα. Κατά τραγικό τρόπο, αυτή η τακτική φαίνεται ότι λειτούργησε καλύτερα απ' ό,τι θα έπρεπε.

Αφού αυτό ήταν εφικτό, όλα είναι εφικτά

 

Η δημοκρατία έχει υποστεί ζημιά. Η χώρα εμφανίζει όλο και περισσότερο τα χαρακτηριστικά ενός διεφθαρμένου κράτους-κομματικού καρτέλ με καθεστώς καταστολής της κοινής γνώμης. Και τι κάνουμε τώρα;
Με δυσκολία μπορούσα να επεξεργαστώ τα σοκ των τελευταίων ετών. Υπήρχαν πάρα πολλά που έπρεπε να κάνω: να προστατεύσω την οικογένειά μου από την κακοποίηση του κράτους, να κερδίσω χρήματα για τα προς το ζην, να ερευνήσω και να συγκρίνω με δυσπιστία τα αποτελέσματα με τις κυρίαρχες αναφορές, να παλέψω με το θυμό και την αδυναμία, να μην υποκύψω στην περιφρόνηση των “αλληλέγγυων” (που μου έλεγαν ότι εμπιστεύομαι τους λάθος ανθρώπους!) – και να δημοσιεύσω στοιχεία, αναλύσεις, άρθρα και δεδομένα.

Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἀμφιλόχιος Ἰκονίου - Ὁ μεγάλος Καππαδόκης πατέρας


ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητοῦ
 
Ὁ  4ος μ. Χ. αἰῶνας θεωρεῖται ὡς  ὁ χρυσὸς αἰῶνας τῆς Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας μας. Πρωταγωνιστὲς οἱ Καππαδόκες Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ὄχι μόνο σφράγισαν μὲ τίς προσωπικότητές του καὶ τὸ ἔργο τους τὴν ταραγμένη ἐποχή τους, ἀλλὰ σημάδεψαν μὲ τὸ ἔργο τους τὴν κατοπινὴ πορεία τῆς ἀνθρωπότητας. Σὲ μιὰ ἐποχὴ ἔντονων θεολογικῶν ζυμώσεων, ἀπέτρεψαν τὴ νόθευση τῆς γνήσιας ἐκκλησιαστικῆς παράδοσης καὶ ἀποκρυστάλλωσαν τὴ σώζουσα ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας μας.
 
Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς ὑπῆρξε καὶ ὁ ἅγιος Ἀμφιλόχιος ἐπίσκοπος Ἰκονίου, ἐφάμιλλος τοῦ Μ. Βασιλείου, τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Νύσσης καὶ τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου. Γεννήθηκε στὴν Καισάρεια τὸ 344. Οἱ γονεῖς του ὀνομαζόταν Ἀμφιλόχιος καὶ Λιβύη. Ἦταν ἐπίσης ἀδελφὸς τῆς Θεοδοσίας, μητέρας τῆς περίφημης διακόνισσας ἁγίας Ὀλυμπιάδας καὶ ἐξάδελφος τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Ναζιανζηνοῦ. Σπούδασε στὶς ὀνομαστὲς σχολὲς τῆς Καισάρειας καὶ ἄσκησε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ δικηγόρου στὴν Κωνσταντινούπολη ἀπὸ τὸ 364 ἕως τὸ 370.

Ανδρέας Γαλανός: Ένοχος ή αθώος; Δράστης ή θύμα, ο ιερωμένος της Μ.Κ.Ο. "Κιβωτός του Κόσμου";

 
 
Άλλοι ρίχνουν ήδη μια πέτρα αναθέματος εναντίον τού ιερωμένου και τον καταδικάζουν χωρίς καν να έχει δικαστεί. Και άλλοι, εκ των προτέρων, τον αθωώνουν.

Μήπως, όμως, όλα αυτά (περί ενοχής ή περί αθωότητας) μοιάζουν με λαϊκά δικαστήρια; Και μήπως, αντί να προτρέχουμε, είναι ανάγκη να περιμένουμε την απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης;

ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

Αναστάτωση έχει προκληθεί στην ελλαδική Εκκλησία και στην ελληνική κοινωνία εξαιτίας δημοσιοποιήσεων στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο που αφορούν έναν ιερωμένο ο οποίος σχετίζεται με τη Μ.Κ.Ο. «η κιβωτός τού κόσμου», μια οργάνωση που φιλοξενεί στις δομές της παιδιά που χρήζουν προστασίας.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ ζήλεια εἶναι ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα πάθη


– Γέροντα, ζηλεύω μιὰ ἀδελφή.

– Ξέρω ποιά ἀδελφὴ ζηλεύεις... Ἔμαθα ὅμως ὅτι κι ἐκείνη ζηλεύει ἐσένα! Ἐγὼ θὰ εὔχωμαι καὶ οἱ δυό σας νὰ ζηλεύετε τὸν ζηλωτὴ Ἠλία καὶ ἐκεῖνος νὰ σᾶς διώξη τὴν ζήλεια καὶ νὰ σᾶς δώση ἀπὸ τὸν δικό του θεῖο ζῆλο. Ἀμήν.

– Ὅταν, Γέροντα, ζηλεύω, προσπαθῶ νὰ τοποθετηθῶ λογικά.

– Ἂν ἐξ ἀρχῆς προσπαθήσης νὰ μὴ ζηλέψης, δὲν εἶναι πιὸ καλά; Ἡ ζήλεια εἶναι γελοῖο πράγμα. Λίγη σκέψη χρειάζεται, γιὰ νὰ ξεπεράση τὴν ζήλεια κανείς· δὲν χρειάζεται νὰ κάνη μεγάλους ἀγῶνες καὶ πολλὴ ἄσκηση, γιατὶ εἶναι ψυχικὸ πάθος. Πρόσεξε, μὴν ἀφήσης ποτὲ τὸ πάθος τῆς ζήλειας νὰ σὲ κυριέψη, γιατὶ εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα πάθη. Ξέρεις ἀπὸ τὴν ζήλεια ποῦ μπορεῖ νὰ φθάση ὁ ἄνθρωπος; Στὸν φθόνο καὶ στὴν διαβολή. Καὶ οἱ διαβολὲς κάνουν πολὺ μεγαλύτερο κακὸ ἀπὸ τὸν φθόνο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἀμφιλόχιος Ἐπίσκοπος Ἰκονίου

 
Σταλεὶς Ἀμφιλόχιε νεκρῶν ἀμφίοις,
Λόχους σκεδάζεις καὶ νεκρὸς νοουμένους.
Εἰκάδι ἐν τριτάτῃ θάνατος λάβεν Ἀμφιλόχιον.

Ἦταν Καππαδόκης, σύγχρονός του Μ. Βασιλείου καὶ φίλος του.

Διακεκριμένος γιὰ τὴν  μεγάλη του μόρφωση καὶ εὐσέβεια, ἀναδείχθηκε ἐπίσκοπος Ἰκονίου τὸ ἔτος 344. Ὑπῆρξε ἄριστος ἐπίσκοπος καὶ μετεῖχε στὴ Β’ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅπου καὶ διέπρεψε.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς: Η ζωή της ψυχής


Όπως ο θάνατος της ψυχής είναι ο κυρίως θάνατος, έτσι και η ζωή της ψυχής είναι η κυρίως ζωή. Ζωή της ψυχής είναι η ένωση με το Θεό, όπως ακριβώς ζωή του σώματος είναι η ένωση με την ψυχή. Και όπως με την παράβαση της εντολής (από τον Αδάμ) η ψυχή χωρίστηκε από το Θεό και θανατώθηκε, έτσι με την υπακοή στην εντολή ενώνεται πάλι με το Θεό και ζωοποιείται. Γι’ αυτό λέει ο Κύριος στα Ευαγγέλια: «Τα λόγια που λέω εγώ, είναι πνεύμα και είναι ζωή» (Ιω. 6:63). Το ίδιο έλεγε στον Κύριο και ο Πέτρος, που το έμαθε από την πείρα: «Έχεις λόγια της αιώνιας ζωής» (Ιω. 6:68). Τα λόγια όμως αυτά οδηγούν στην αιώνια ζωή όσους υπακούνε, ενώ για όσους παρακούνε, αυτή η εντολή της ζωής γίνεται αιτία θανάτου (Ρωμ. 7:10). Έτσι και οι Απόστολοι, ενώ ήταν “ευωδία Χριστού”, για άλλους ήταν οσμή θανάτου που δίνει θάνατο, ενώ για άλλους οσμή ζωής που δίνει ζωή (Β’ Κορ. 2:15-16).

Η ζωή πάλι αυτή, δεν είναι ζωή μόνο της ψυχής, αλλά και του σώματος, αφού με την ανάσταση το αθανατίζει κι αυτό. Και δε λυτρώνει το σώμα μονάχα από τη θνητότητα, αλλά κι από το θάνατο που ποτέ δε λήγει, δηλαδή τη μέλλουσα εκείνη κόλαση, χαρίζοντας και σ’ αυτό την αιώνια εν Χριστώ ζωή, τη δίχως πόνο, δίχως νόσους, δίχως λύπη, την πράγματι αθάνατη.

Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης: Προσφέρω ό,τι μπορώ στους αδελφούς μου


Ήρθα εδώ στο Μοναστήρι όχι για να υψηλοφρονώ. Ο ίδιος ο Χριστός μας που είναι Θεός, ταπεινώθηκε πιο κάτω κι από τον τελευταίο άνθρωπο. Δεν ξέρω ψαλμωδίες. Προσευχή μόνο (κάνω) μέσ’ από την καρδιά μου αυθόρμητα, με πίστη. Παρακαλώ τον Όσιο: «Όσιέ μου, όποιοι πατούν το πόδι στην Μονή μας, να τους δίνης το αίτημά τους». Έχω χαρά που ο Θεός με έταξε εδώ, να προσφέρω ό,τι μπορώ στους αδελφούς μου. Ένα λόγο ενισχυτικό, τα πνευματικά, δηλαδή την προσευχή, την Λειτουργία μας, την ελεημοσύνη, την διακονία. Ο Κύριος μου τα δίνει εκατονταπλάσια.

✶✶✶

Την περασμένη Κυριακή το μεσημέρι στις 2 η ώρα πέρασε μια δαιμονισμένη από δω, από την Κήρυνθο (ήταν), και φώναζε: «Θέλω τον Ιάκωβο». Ξέρω τι κάνει ο Σατανάς, εγώ τις γνωρίζω τις παγίδες του διαβόλου. «Θέλω τον Ιάκωβο, τον καλόγερο, να με διαβάση ο καλόγερος, ο Ιάκωβος και θα γίνω καλά. Θα με διώξη, θα με διώξη ο Ιάκωβος». Λοιπόν, οι πατέρες κρύφθηκαν, κλειδωθήκαν μέσα να μην ακούνε. Τρομοκρατία μ’ αυτόν τον φόβο. Λοιπόν δεν με νοιάζει για μένα, τις ξέρω τις παγίδες του διαβόλου. Λοιπόν (την επομένη) το πρωί στην Εκκλησία, πήρα το Σταυρό την σταύρωσα «εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, Αμήν», νόμιζα πως θ’ ακούσω φωνές και λαχτάρες, τίποτα. Μετά την σταύρωσα με την αγία Κάρα, την διάβασα, ηρέμησε και έφυγε.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Πλειστηριασμοί: Το κράτος κάνει τον τραμπουκισμό «delivery» στην πόρτα μας



«Κανένα σπίτι στα χέρια Έλληνα πολίτη» είναι το σλόγκαν που θα ταίριαζε απόλυτα στην κυβέρνηση. Οι πλειστηριασμοί είναι η αιχμή της ωμής κρατικής βίας.
  
Κυβέρνηση -Πλειστηριασμοί: Ενώ τον τελευταίο καιρό τα συστημικά ΜΜΕ κάνουν ό,τι μπορούν για να εθίσουν τους πολίτες στον κοινωνικό κανιβαλισμό και στο σύνδρομο της κλειδαρότρυπας, το κράτος εισβάλλει στο άσυλο της κατοικίας από την πόρτα, «κανονικά και με τον νόμο».

Με ηλεκτρικά πριόνια, με σφυριά, καλέμια και λοστούς, τα κρατικά όργανα επιτελούν «θεάρεστο» έργο για το κράτος των τραπεζών, που ουσιαστικά κυβερνάει αυτόν τον τόπο. Μπορεί τα κανάλια να διασπείρουν συνεχώς τον φόβο λέγοντας για τις νυχτερινές εφόδους του Ερντογάν, όμως προς το παρόν δεν είναι ο «Σουλτάνος» εκείνος που… «έρχεται νύχτα» να απειλήσει τους Έλληνες, άλλα οι δικαστικοί επιμελητές που καταφθάνουν αχάραγα στα σπίτια οφειλετών και δίνουν το σύνθημα για την λεηλασία της ιδιωτικής περιουσίας.

Ἀθωώθηκε ὁ Σεβ. Κυθήρων Σεραφείμ


Αθώος κρίθηκε ο επίσκοπος Κυθήρων Ᾱντικυθήρων Σεραφείμ, ο οποίος δικάστηκε από το Β’ Τριμελές Πλημμελιοδικείο Πειραιώς για παράβαση απαγόρευσης πάσης Θείας Ἱερουργίας κατά τον Μάρτιο 2020, λόγω των μέτρων της πανδημίας ύστερα από εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου. 
 
Μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε στη δίκη και ο Πειραιώς Σεραφείμ. Σύμφωνα με πληροφορίες του Kythera.News όταν ξεκίνησε η δίκη και παρουσιάσθηκαν οι δικηγόροι υπεράσπισης, ο πρόεδρος του δικαστηρίου τους είπε: «Σας τιμά αυτή η υπεράσπιση». 
 
Η δίκη τελείωσε σε 15 λεπτά. Ο εισαγγελέας πρότεινε την αθώωση, ενώ ο πρόεδρος της έδρας προσφώνησε τον μητροπολίτη Κυθήρων ως «εξαιρετικό Σεβασμιότατο». Με την ανακοίνωση της αθωωτικής απόφασης το ακροατήριο χειροκρότησε.

Κλιματική Αλλαγή: Ψάξτε στον Ήλιο, όχι στην Γκρέτα και στους βανδαλιστές (εξαιρετικό)


Γράφει ο Φώσκολος Αντώνης, ομότιμος Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης και ομότιμος ερευνητής της Γεωλογικής Υπηρεσίας του Καναδά 
 
Ακούμε και διαβάζουμε συνεχώς για την ανθρωπογενή υπερθέρμανση της Γης (Κλιματική Αλλαγή) που θα οδηγήσει τον πλανήτη σε ανείπωτες καταστροφές. Πλέον, για τους ακτιβιστές-ζηλωτές της συγκεκριμένης θεωρίας, “υπεύθυνοι” είναι ο… Βαν Γκονγκ, ο Μονέ και ο Κλιμτ! Φτάσαμε να δούμε να βανδαλίζονται έργα τέχνης σε μουσεία, υπό το απίστευτο σύνθημα “όταν βιώνουμε την Κλιματική Αλλαγή, τί πειράζει ένας πουρές σε έναν πίνακα;”!
 
Όλη αυτή η φιλολογία ξεκίνησε από προβλέψεις επιστημόνων που εργάζονται στον ΟΗΕ, οι μελέτες των οποίων στηρίζονται σε μαθηματικά μοντέλα, τα οποία σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει και σχεδόν κανείς δεν ξέρει ποιοι είναι οι συντελεστές που χρησιμοποιούνται στις εξισώσεις. 

Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἄνθιμος Μητροπολίτης Ἀθηνῶν καί Εύρίπου ὁ νέος Ὁμολογητής


ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητοῦ
 
Ἡ Φραγκοκρατία (1204 - 1489) εἶναι μιὰ σκοτεινὴ καὶ συνάμα τραγικὴ ἐποχὴ γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ Γένος μας. Οἱ βάρβαροι Φράγκοι, αἱρετικοὶ χριστιανοί, παρακινούμενοι καὶ χρηματοδοτούμενοι ἀπὸ τὸν αἱρετικὸ παπισμό, ὁ ὁποῖος εἶχε μεταλλαχτεῖ σὲ ἐγκόσμιο ὀργανισμό, στράφηκαν στὴν Ὀρθόδοξη Ἀνατολὴ καὶ μὲ τίς γνωστὲς σταυροφορίες, ἰδιαίτερα τὴν Δ΄ Σταυροφορία (1204), κατέλυσαν μὲ ἀπίστευτη βία τὸ βυζαντινὸ κράτος. Ἔργο τους ἦταν, μὲ διωγμούς, νὰ ἐπιβάλλουν τὴν παπικὴ ἐξουσία καὶ τίς δυτικὲς κακοδοξίες στοὺς ὀρθοδόξους πιστούς. Τὴν ἐποχὴ αὐτὴ ἀναδείχτηκαν ἀρκετοὶ ἅγιοι ὁμολογητές, οἱ ὁποῖοι ἀντέδρασαν στὴν παπικὴ βία καὶ ἔδωσαν τὴ ζωή τους γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη. Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς εἶναι καὶ ὁ ἅγιος Ἄνθιμος Μητροπολίτης Ἀθηνῶν καὶ Εὐρίπου, ὁ ὁμολογητής.

Σοφία Μπεκρῆ: «Μεγάλη, ὄντως, ἡ πρόοδός σου»


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Μέσα στὸ ζοφερὸ κλίμα τῶν ἡμερῶν, στὴν ταραχή, στὸν πόνο καὶ στὴν θλίψη ἀπὸ τὴν σωρεία τῶν βιαίων καὶ ἐγκληματικῶν πράξεων σὲ βάρος τῶν πλέον ἀδυνάμων ἀδελφῶν μας, καὶ μάλιστα τῶν ἀνυπεράσπιστων παιδιῶν, «ὡς ἔαρ εὐφρόσυνον ἐπέλαμψεν ἡμῖν» ἡ μεγάλη Θεομητορικὴ ἑορτὴ τῶν Εἰσοδίων. Πόσο παρήγορη καὶ ἐνθαρρυντικὴ φαντάζει, ἀλήθεια, στὸν νοῦ μας ἡ εἰκόνα τῆς παραδόσεως τῆς μικρῆς κόρης, Μαριάμ, ἀπὸ τοὺς εὐλαβεῖς ὑπερήλικες γονεῖς της, Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννα, στὸν ναὸ τοῦ Κυρίου, ποὺ ἀναλαμβάνει τὴν προστασία της, ἕως ὅτου ἡ 15χρονη κόρη παραδοθῆ πλέον στὰ χέρια τοῦ νέου της προστάτου, τοῦ δικαίου Ἰωσήφ.

«Μεγάλη ὄντως ἡ πρόοδός σου», ἀναφωνεῖ ὁ ἱερὸς ὑμνογράφος σ’ ἕνα ὑπέροχο Κάθισμα τοῦ Ὄρθρου τῆς ἑορτῆς. Ἀλλὰ γιὰ ποιά πρόοδο γίνεται ἐδῶ λόγος; Ἀσφαλῶς ὄχι μόνον γιὰ τὴν ἐπιμέρους «πρό-οδο», τὴν ὁδήγηση δηλαδὴ τῆς «θεόπαιδος» στὰ Ἅγια τῶν Ἁγίων, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν γενικώτερη πρόοδό της, ὅπως φαίνεται καὶ ἀπὸ τὴν συνέχεια τοῦ Τροπαρίου: «Πρὸ συλλήψεως, Ἁγνή, καθηγιάσθης τ Θε καὶ τεχθεῖσα ἐπὶ γῆς δῶρον προσηνέχθης νῦν αὐτ

Νεκτάριος Δαπέργολας: Καμαρῶστε ποιός μιλάει!

 

Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας, διδάκτωρ ιστορίας
 
Σοκαριστική (ἀκόμη καί γιά ὅσους τόν ξέρουμε καί ἀπό τήν καλή καί ἀπό τήν ἀνάποδη) καί ἄκρως ἐξοργιστική ἡ πρεμούρα του νά δικάσει καί νά καταδικάσει, νά τιμωρήσει καί νά σπιλώσει μέ μένος πρωτοφανές. 
 
Ὁ ἀφωνότερος τῶν ἰχθύων σέ ὅλα τά σοβαρά ἐκκλησιαστικά καί ἐθνικά θέματα, ὁ ἀναμηρυκαστής ὅλης τῆς νεοεποχίτικης ἀτζέντας, ὁ «ἀπό δῶ τά ἐμβόλια κι ἀπό κεῖ ὁ τάφος» δῆθεν πνευματικός ποιμένας, ὁ κοινωνός σχισματικῶν καί καθῃρημένων, ὁ καταπίων τήν κάμηλον ἀπέναντι στά καθημερινά κατορθώματα τῶν «ἀδελφῶν καί συλλειτουργῶν του» ἐπισκόπων τῆς πλάνης καί τῆς κακοδοξίας, μόλις τώρα θυμήθηκε ἄφνω τό ἱερό ράσο καί εἶπε νά διαρρήξει τά (φαρισαϊκά) ἱμάτιά του, κεραυνοβολώντας ἐκείνους πού τό...μολύνουν. 

Πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου: “Ο πατήρ Αντώνος αποτελεί εγγύηση καθαρότητας & χριστιανικού έργου – Γίνεται προσπάθεια συκοφάντησης”


“Η κακή είδηση αμέσως θρέφει τις συνειδησεις των ανθρώπων του όχλου. Θυμάμαι το γέροντά μου ο οποίος έλεγε ”όταν κάνεις το καλό, το αρραβωνιάζεσαι. Όταν όμως συκοφαντηθείς γι΄αυτό το καλό, τότε το παντρεύεσαι”, τόνισε μιλώντας στον Focus FM και τον δημοσιογράφο Στέφανο Δαμιανίδη ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου.

“Ακούω εδώ κι εκεί για το λεγόμενο ευρωπαϊκό πολιτισμό και διερωτώμαι ποιος είναι αυτός; Τι προϋποτίθεται για έναν πολιτισμό για να χαρακτηριστεί ανθρώπινος, πολιτισμός προόδου, αγάπης. Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός δεν τα διαθέτει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα”, σημείωσε.

Για την υπόθεση της “Κιβωτού του Κόσμου”, είπε τα εξής: “Για τον κάθε κατηγορούμενο υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι την τελεσίδικη απόφαση. Εδώ πού είναι; Είναι τραγικό αυτό το οποίο άκουσα από τον ίδιο τον πατέρα Αντώνιο, ο οποίος έλεγε το εξής: “Μας ειδοποίησαν ότι άρχισαν τα κανάλια να παίζουν ένα τέτοιο θέμα. Καθόταν ήρεμα και καλά στο σπίτι του, στην Κιβωτό και του είπαν ότι ξαφνικά τα κανάλια άρχισαν να μιλούν για εκείνον. Χωρίς καμία ειδοποίηση βρίσκεται αντιμέτωπος με τα αδηφάγα μέσα. Αυτός είναι ο πολιτισμός μας; Ερχεται ο οποιοσδήποτε, σπιλώνει έναν άνθρωπο και από κει και πέρα αυτό το πράγμα γεμίζει και φουσκώνει ολόκληρο τον κόσμο”.

Σάββας Ιακωβίδης: Η Κύπρος θα συρθεί σε μια νέα τουρκοκρατία από τον επόμενο διζωνικo-Αναν-ιστή Πρόεδρο;


 
Η διζωνική είναι τουρκικής έμπνευσης, αγγλικής επινόησης (ήδη από το 1956) και, δυστυχέστατα, ελληνικής αποδοχής. Η κατακρήμνιση του κυπριακού Ελληνισμού στα τάρταρα της τουρκοκρατίας άρχισε με την αυτοϋποβάθμιση του διεθνώς αναγνωρισμένου Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Μακαρίου, σε μουχτάρη, για να συναντήσει τον εγκάθετο μουχτάρη των κατεχομένων, Ντενκτάς. Έκτοτε η εφιαλτική κατολίσθηση του Κυπριακού έφτασε στα σημερινά ΜΟΕ Αναστασιάδη-Κασουλίδη

Να πούμε ξανά τα πράγματα με τ’ όνομά τους και όχι με προεκλογικές φιοριτούρες και λήρους, όπως οι τρεις επικρατέστεροι υποψήφιοι για την Προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας, Αβ. Νεοφύτου, Ν. Χριστοδουλίδης και Α. Μαυρογιάννης, επιχειρούν να εξαπατήσουν τους πολίτες. Στις 11/11/2002, ο τότε ΓΓ του ΟΗΕ, Κόφι Ανάν, υπέβαλε σχέδιο λύσης του Κυπριακού. Ήταν το αποτέλεσμα εξωφρενικών και καταστροφικών παραχωρήσεων της ελληνικής πλευράς στους Τούρκους, στο πλαίσιο της διαχρονικά ολέθριας πολιτικής κατευνασμού, εξευμενισμού και γλειψίματος της κατοχικής Τουρκίας.

Κιβωτός του κόσμου: Άμεσο κρατικό πραξικόπημα... (Βίντεο)


Άλλαξε η διοίκηση και ουσιαστικά κρατικοποιείται η μέχρι πρότινος ιδιωτική ΜΚΟ Κιβωτός του κόσμου, η οποία μάλιστα λειτουργούσε κατά 95% με χορηγίες ιδιωτών. Χωρίς δικαστήριο, χωρίς καμία θεσμική διαδικασία. Άμεσο κρατικό πραξικόπημα με νόμο που ψηφίστηκε πριν λίγους μήνες.
 
Ο Κώστας Γιαννόπουλος από το Χαμόγελο του Παιδιού στον ΣΚΑΙ μας λέει μέσα σε συνεχείς διακοπές από τη δημοσιογράφο (η οποία παλεύει σθεναρά να μην πει αυτό που θέλει ο καλεσμένος της) ότι και στην περίπτωση της μη κρατικής οργάνωσης «Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο» υπήρξε επίθεση από την κυβέρνηση και την υφυπουργό με κατηγορίες για σεξουαλικές παρενοχλήσεις. 
 
Πήραν λοιπόν τα παιδιά από την ιδιωτική αυτή οργάνωση και στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι δεν έστεκε καμία καταγγελία, επετράπη και πάλι η λειτουργία της δομής από το κράτος αλλά η ιδιωτική αυτή δομή είχε ήδη καταστραφεί επειδή το κράτος είχε επιτύχει το στόχο του να απομακρυνθούν και τα παιδιά και τα χρήματα του νηπιοτροφείου. 

Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης: Ήρθε ο διάβολος μεταμορφωμένος σε γριά και…


«Κάποια άλλη φορά», έλεγε ο Γέροντας, «ευρισκόμουν στην είσοδο της Μονής και βλέπω να μπαίνει από την είσοδο μια γριά. Τη χαιρέτησα και τις λέω:

– Έλα, γιαγιά να σε κεράσουμε, να σου δώσουμε να φας, να σου δώσουμε τρόφιμα για το σπίτι σου και ό,τι έχεις ανάγκη, να σε βοηθήσουμε. Έλα να προσκυνήσεις στην εκκλησία πρώτα και μείνε απόψε εδώ. Να σε βάλουμε σ’ ένα δωματιάκι να κοιμηθείς.

Τότε μου λέει η φαινομένη γριά:
– Μπά, δε μένω εδώ, δε μπορώ να μείνω, γιατί εσείς συνέχεια ντούν, ντούν χτυπάτε τις καμπάνες. Απλώς ήρθα να σας δω και θα φύγω, εγώ θα πάω στην τάδε γυναικεία Μονή, και μου είπε σε ποια. Εκεί μου κάνουν μεγάλη υποδοχή και μένω μια βδομάδα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Φιλήμων ὁ Ἀπόστολος καὶ οἱ σὺν αὒτῷ Ἄρχιππος, Ὀνήσιμος καὶ Ἀπφία 

Χριστοῦ καλοῦντος, ὤφθητε δρόμῳ ξένῳ,
Χριστοῦ μαθηταί, δραμόντες πρὸς τὴν κλῆσιν.
Εἰκάδι δευτερίῃ, Φιλήμονα ἔνθεν ἄειραν.

Eις τον Φιλήμονα.
Xώραν φιλούντα τον Φιλήμονα χλόης,
Xλωροίς λύγοις (ήτοι λυγαρίαις) τύπτουσιν οι μιαιφόνοι.

Eις τον Άρχιππον.
Ποθῶν τὸν ἀκρόγωνον Ἄρχιππος λίθον.
Κατηλοήθη τῷ πόθῳ τούτου λίθοις.

Eις τον Oνήσιμον.
Ήπλωσεν Oνήσιμος εις θλάσιν σκέλη,
Παύλου σκελών δραμόντα γενναίους δρόμους.

Eις την Aπφίαν.
Ἡπλωμένην παίουσιν εἰς γῆν Ἀπφίαν,
Εἰς οὐρανοὺς ἔχουσαν ὄμμα καρδίας.

Εἰκάδι δευτερίῃ, Φιλήμονα ἔνθεν ἄειραν.

Καὶ γιὰ τοὺς τέσσερις Ἁγίους ἀναφέρει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος στὴν πρὸς Φιλήμονα ἐπιστολή του.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Θυμήσου τὰ ἔσχατά σου ! (Δυὸ Σταυροὶ περιμένουν...)

"...Δάκρυα καὶ πάθη στὰ πόδια τῆς Κυρᾶς . Πίστη στὴν οἰκονομία της.

Καὶ ἂν τὰ πάθη ἀρέσκονται στὸ νὰ ἐπιστρέφουν, θὰ ναὶ ἡ δική μας ἡ μετανοημένη  ἐπιστροφή,  ποὺ πάντα ἐλεῶ Θεοῦ θὰ νικᾷ! Το Νίκος καὶ τὸ ἔλεος θὰ ἀνοίξουν τὴν μεγάλη πόρτα τῆς ἀληθινῆς Ζωῆς. Καὶ ἐκεῖ πυλωρὸς βρίσκεται ἤδη, ἡ Ὁδηγοῦσα πρὸς τὸ Φῶς  Πορταϊτισσα! Ἕνα τελευταῖο χαῖρε πρὶν βγοῦμε ἀπὸ τὴν πύλη της. Ἀξίωσέ μας ξανά! Σπλαχνίσου μας Μητροπάρθενε! Μὴν ἀποστρέψεις οὔτε γιὰ ἐλάχιστα τὸ πρόσωπό σου, θὰ χαθοῦμε ἀλλιῶς!

Κατεβαίνουμε στὴν θάλασσα καὶ περιμένουμε τὸ λεωφορεῖο γιὰ Καρυές. Ἕνας νεότατος Ἰβηρίτης μοναχός, μάγειρος καὶ ψάλτης στὰ διακονήματα, συνομιλεῖ ἰδιαιτέρως μὲ ἕνα σχεδὸν ἀμούστακο παληκαράκι, ποὺ συμπορεύεται μὲ τὸν Πατέρα του στὸ Ὄρος.

ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΔΙΑΣ - Μέρος 7ον


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΔΙΑΣ» ΕΔΩ  
 

Ο Παπαιωακειμ, ο πρωτος Χριστιανος της Σπαρτης, που μαθαινει την αποφαση για την απομακρυνση ολων των Ελληνων, απο τη Σπαρτη και την Τουρκοκρατουμενη Μικρα Ασια

Σάββατο 8/10 1922 τον καλεί ο Μουτασαρίφης και του λέει:
«Βεκήλ εφέντη, σας κάλεσα για να σας ανακοινώσω με όλη την ψυχική μου οδύνη, μια επείγουσα διαταγή της κυβερνήσεως: Μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου έχετε διοροία να μείνετε εδώ, στις 31 του μηνός θα πρέπει να οδηγήσεις τα γυναικόπαιδα έξω από τα όρια του κράτους, μεσώ του σιδηροδρόμου Αϊδινίου – Σμύρνης έως το Αγιοσολούκ (παλιά Έφεσος, απο όπου πρέπει να φτάσετε στο Κουσάντασι (Νέα Έφεσος), για να σας παραλάβουν τα Ελληνικά πλοία».

Ο Παπά Ιωακείμ παγώνει, όμως αντιλαμβανόμενος τι σημαίνει κυρίως η μετάβαση μεσώ Αϊδινίου και Κουσάντας.
Από το σημείο αυτό αρχίζει ένα μεγάλο αγώνα, για να αλλάξει την διαδρομή εξόδου από την χώρα και να οδηγήσει τα γυναικόπαιδα στην Ελλάδα μέσω Αττάλειας και αντιδρά λέγοντας: