Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Ἀνοιχτή ἐπιστολή (Πρὸς Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμον)


Γράφει ὁ ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 
 
Μακαριώτατε, ἀπευθύνομαι εἰς ὑμᾶς μετὰ σεβασμοῦ καὶ ἀγάπης ἐν Χριστῷ, ἐξ ἀφορμῆς δηλώσεών σας (δημοσίως) περὶ Ἐκκλησίας καὶ πολιτικῆς - κομμάτων

Ἀρκετοὶ Χριστιανοί, κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, ὑπῆρξαν ἐπικριτικοὶ (στὸ παρελθὸν) μὲ τὸ κίνημα τῆς «Χριστιανικῆς Δημοκρατίας» (Ν. Ψαρουδάκης), στὴν προσπάθειά (της) ἀνασχεδιασμοῦ τοῦ κοινωνικοῦ συστήματος σὲ μορφὴ ἔκφρασης καὶ δικαίωσης τῆς κοινωνικῆς διδασκαλίας τοῦ Εὐαγγελίου· παραδείγματα, ὁ μοναχὸς Θεόκλητος Διονυσιάτης καὶ ὁ π. Χριστοφόρος Καλύβας.
 
Ἡ ἔννοια τοῦ κοινωνικοῦ χριστιανισμοῦ στὴν Ὀρθοδοξία εἶναι θεμελιώδης, παγκόσμια στὴ φύση της, ἀλλὰ (ἀκόμη) τοπικὴ στὴν ἐφαρμογή της. Εἶχαν εἰλικρινεῖς προθέσεις ὁ π. Θεόκλητος καὶ ὁ π. Χριστοφόρος· εἶχαν ὅμως ἄγνοια πῶς θὰ ἐπιτευχθεῖ μιὰ ἑνότητα - σύζευξη Ὀρθόδοξης Θεολογίας καὶ κοινωνικῶν θεσμῶν, οἱ ὁποῖοι λειτουργοῦν (τώρα) στὸ πλαίσιο μιᾶς ὑλιστικῆς ἀστικῆς (ἢ μαρξιστικῆς ἐν πολλοῖς) Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας. Βλέπουμε τὰ ἀποτελέσματα!

Ευθύνη των Κυβερνήσεων Ελλάδας-Κύπρου για Αναβίωση του ΔΕΑΧ

του Φοίβου Κλόκκαρη*

Η Κυπριακή Δημοκρατία (ΚΔ) τελεί επί μισό αιώνα σε κατάσταση ημικατοχής στο Βόρειο τμήμα της, το οποίο η Τουρκία μετά την στρατιωτική εισβολή του 1974, τουρκοποίησε/ισλαμoποίησε με τη βίαιη εκρίζωση του Ελληνικού πληθυσμού που αποτελούσε την συντριπτική πλειοψηφία του και με την εμφύτευση Τούρκων εποίκων που μετέφερε παράνομα από την Τουρκία. Μεγάλη ευθύνη για την καταστροφή του 1974 φέρουν και οι Ελληνικές κυβερνήσεις εκείνης της περιόδου. Η Ελληνική δικτατορική κυβέρνηση πραγματοποίησε εγκληματικό πραξικόπημα προς ανατροπή της κυβέρνησης της ΚΔ, που έδωσε την αφορμή της Τουρκικής εισβολής, και δεν εκπλήρωσε την υποχρέωση της να αποστείλει  τις προβλεπόμενες από το Σχέδιο Αμύνης Κύπρου (ΣΑΚ) «ΑΦΡΟΔΙΤΗ» Ελλαδικές αεροναυτικές δυνάμεις, που είχαν συγκεκριμένη αποστολή να παρεμποδίσουν την Τουρκική απόβαση στην Κύπρο.  

Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης: Η προσευχή και τα μνημόσυνα για τους κεκοιμημένους


– Στο οστεοφυλάκιο, Γέροντα, καίνε καντήλι;

– Ναι, είναι μια προσφορά για τους νεκρούς. Και μόνον ένα κερί να ανάψουμε για την ψυχή κάποιου κεκοιμημένου, βοηθιέται πολύ.

Τους κεκοιμημένους να τους θυμώμαστε και να ευχώμαστε πάντοτε γι’ αυτούς. Να μην παραλείπουμε να προσευχώμαστε για τις ψυχές τους, για να βρουν ανάπαυση. Εγώ, κάθε φορά που έχω Θεία Λειτουργία στο Καλύβι, κάνω μνημόσυνο και για όλους τους κεκοιμημένους των οποίων «τα ονόματα ουκ εμνημονεύθησαν».

»Όταν ανάβουμε κερί για την ψυχή κάποιου κεκοιμημένου, ωφελείται πολύ. Αν έχεις έναν νεκρό, ο οποίος έχει παρρησία στον Θεό, και του ανάψεις ένα κερί, αυτός έχει υποχρέωση να προσευχηθεί για σένα στον Θεό. Αν, πάλι, έχεις έναν νεκρό, ο οποίος νομίζεις ότι δεν έχει παρρησία στον Θεό, τότε, όταν του ανάβεις ένα αγνό κερί, είναι σαν να δίνεις ένα αναψυκτικό σε κάποιον που καίγεται. Οι άγιοι δέχονται ευχαρίστως την προσφορά του κεριού και είναι υποχρεωμένοι να προσευχηθούν γι’ αυτόν που το ανάβει. Κι ο Θεός, ευχαρίστως, το δέχεται.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

Ψυχοσάββατο
 

Το Σάββατο πριν από την Κυριακή της Πεντηκοστής, λέγεται - «Σάββατο των Ψυχών» ή Ψυχοσάββατο. Είναι το δεύτερο από τα δύο Ψυχοσάββατα του έτους (το πρώτο επιτελείται το Σάββατο πριν από την Κυριακή της Απόκρεω). Ο λόγος που το καθιέρωσε η Εκκλησία μας, παρ' ότι κάθε Σάββατο είναι αφιερωμένο στους κεκοιμημένους, είναι ο εξής: Επειδή πολλοί κατά καιρούς απέθαναν μικροί ή στην ξενιτιά ή στη θάλασσα ή στα όρη και τους κρημνούς ή και μερικοί, λόγω πτώχειας, δεν αξιώθηκαν των διατεταγμένων μνημοσυνών, «οι θείοι Πατέρες φιλανθρώπως κινούμενοι θέσπισαν το μνημόσυνο αυτό υπέρ πάντων των άπ' αιώνος εύσεβώς τελευτησάντων Χριστιανών».

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Ἰωάννης Λίτινας: Ὁ Ἐσταυρωμένος στό Ἱερό Βῆμα (δ)

μελέτημα περί τῆς ἐπιχειρούμενης ἀποβολῆς Του

 

Τὰ μέρη (α) ΕΔΩ (β) ΕΔΩ κα (γ) ΕΔΩ
 
 

4. Ἡ Ὑμνολογία τῆς Ἐκκλησίας ἐξαίρει τὴν θέα τοῦ Ἐσταυρωμένου.

 

Ἡ κατ’ ἐξοχὴν λειτουργικὴ περίοδος ὅπου ὑμνεῖται καὶ μεγαλύνεται ὁ Ἐσταυρωμένος, ὁ Σταυρός, τὰ πάθη Του καὶ ὅλα ὅσα ὑπέμεινε ἑκουσίως γιὰ τὴν λύτρωση καὶ σωτηρία τοῦ κόσμου, εἶναι τὸ εὐλογημένο καὶ κατανυκτικὸ Τριώδιο.

 

Συνεχῶς, σὲ ὅλο τὸ μῆκος τῆς περιόδου αὐτῆς ἡ ἱερὰ Ὑμνολογία τονίζει τὴν ὀδύνη τῆς Παναγίας Μητέρας τοῦ Ἐσταυρωμένου, καθὼς παρευρίσκεται κάτω ἀπὸ τὸν Σταυρὸ κοιτώντας τὸν Υἱὸ της μὲ μόνο συμπαραστάτη τὸν ἠγαπημένο μαθητὴ Ἰωάννη, θέλοντας μὲ αὐτοὺς τοὺς ὕμνους νὰ τοποθετήσει καὶ ὅλο τὸν κόσμο δίπλα της, συμπαραστάτη στὸν πόνο της, ἀφοῦ γιὰ τὴν δικὴ μας λύτρωση ὑπέμεινε τὴν σταύρωση ὁ Υἱὸς της. «Ὁ μέν κόσμος ἀγάλλεται, δεχόμενος τὴν λύτρωσιν, τὰ δέ σπλάγχνα μου φλέγονται, ὁρώσης σου τὴν σταύρωσιν, ἤν ὑπέρ πάντων ὑπομένεις, ὁ Υἱός καὶ Θεός μου» (Σταυροθεοτοκίον).

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ [:Ἰω. 7,37-52 και 8,12] YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ [:Ἰω. 7,37-52 καὶ 8,12]

YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Ἐν δὲ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐὰν τίς διψᾷ, ἐρχέσθω πρὸς μὲ καὶ πινέτω. ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ῥεύσουσιν ὕδατος ζῶντος (:κατὰ τὴν τελευταία καὶ ἐπισημότερη ἀπὸ τίς ἄλλες ἡμέρες τῆς ἑορτῆς [τῆς Σκηνοπηγίας] στάθηκε ὄρθιος ὁ Ἰησοῦς καὶ μὲ δυνατὴ φωνὴ εἶπε: ἐὰν κανεὶς αἰσθάνεται πόθο καὶ δίψα, ὄχι γιὰ ἀγαθὰ ὑλικὰ καὶ φθαρτά, ἀλλὰ γιὰ πνευματικὰ καὶ αἰώνια, γιὰ τὴν ἐσωτερικὴ γαλήνη καὶ τὴ μακαριότητα τῆς θείας ζωῆς, ἂς ἔλθει κοντά Μου μέσῳ τῆς πίστεως καὶ ἂς πίνει τὴν ἀλήθεια ποὺ προσφέρω, γιὰ νὰ ἱκανοποιηθοῦν ἔτσι οἱ πλέον μύχιοι καὶ εὐγενεῖς πόθοι του. Ἐκεῖνος ποὺ πιστεύει σὲ Ἐμένα,  σύμφωνα μὲ τοὺς λόγους τῆς Γραφῆς, θὰ γίνει ἀστείρευτη πνευματικὴ πηγή· καὶ ἀπὸ τὴν καρδιὰ καὶ τὰ βάθη τῆς ψυχῆς του θὰ ἀναβλύζουν ποταμοὶ ἀπὸ ὁλόδροσο τρεχούμενο νερό, γιὰ νὰ ξεδιψᾷ ὄχι μόνο ὁ ἴδιος ἀλλὰ καὶ ὅλοι ὅσοι ἔρχονται σὲ ἐπικοινωνία μὲ αὐτόν)» [:Ἰω.7 ,37-38]·[ἑρμηνευτικὴ ἀπόδοση Παναγιώτου Τρεμπέλα].

Δημήτρης Δασκαλάκης: Η μεταλλαγμένη «Δημοκρατία των Λύκων» και τα υπνωτισμένα πρόβατα


Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών
ΠΡΟΪΔΕΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΙΚΟΥΣ
Μια σημαντική μερίδα των Ελλήνων πολιτών ένιωσε βαθιά απογοήτευση αντικρίζοντας τον γαλάζιο κομματικό χάρτη της Ελλάδας, αδυνατώντας να πιστέψει τον ιστορικό εκλογικό θρίαμβο της Νέας Δημοκρατίας.
Για τον γράφοντα ωστόσο, δεν υπήρχε η παραμικρή έκπληξη. Το αποτέλεσμα της εκλογικής αναμέτρησης αποτυπώνει με ενάργεια την πολιτική βούληση της πλειοψηφικής τάσης μέσα στην κοινωνία, η οποία δεν ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο παρά μόνο για την εξασφάλιση του επιούσιου άρτου και την παρακολούθηση του διανοητικά παραμορφωτικού τηλεοπτικού θεάματος.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ (:Πράξ. 2,1-11) ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ(:Πράξ. 2,1-11)

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό (:τὸ πρωὶ τῆς ἡμέρας τῆς Πεντηκοστῆς -καθὼς ὁλοκληρωνόταν ἡ ἡμέρα αὐτὴ ἡ ὁποία ἄρχισε ἀπὸ τὸ ἀπόγευμα τῆς παραμονῆς της- ὅλοι οἱ πιστοὶ μὲ μιὰ καρδιὰ ἦταν συναγμένοι στὸ ἴδιο μέρος)» [Πράξεις 2,1].

Ποιά εἶναι αὐτὴ ἡ Πεντηκοστή; Ὅταν τὸ δρεπάνι ἔπρεπε νὰ χρησιμοποιηθεῖ γιὰ τὴν συγκομιδὴ ἀπό το θερισμό· ὅταν ἔπρεπε νὰ συναθροίζει τοὺς καρπούς. Εἶδες τὸν τύπο; Βλέπε πάλι τὴν ἀλήθεια. Ὅταν ἔπρεπε νὰ ἐπιβάλλει τὸ δρεπάνι τοῦ λόγου, ὅταν τοὺς καρποὺς ἔπρεπε νὰ συλλέγει, τότε τὸ Πνεῦμα σὰν δρεπάνι κοφτερό, πετᾷ πάνω σὲ αὐτούς. Διότι ἄκουσε τὸν Χριστὸ ποὺ λέει· «οὐχ ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἔτι τετράμηνός ἐστι καὶ ὁ θερισμὸς ἔρχεται; ἰδοὺ λέγω ὑμῖν, ἐπάρατε τοὺς ὀφθαλμοὺς ὑμῶν καὶ θεάσασθε τὰς χώρας, ὅτι λευκαὶ εἰσι πρὸς θερισμὸν ἤδη (:Δὲν λέτε ἐσεῖς ὅτι τέσσερις μῆνες μένουν ἀκόμη καὶ ὁ θερισμὸς ἔρχεται; Στὴν πνευματικὴ ὅμως σπορὰ εἶναι δυνατὸν ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ νὰ καρποφορήσει καὶ σὲ χρονικὸ διάστημα πολὺ πιὸ σύντομο. Καὶ γιὰ νὰ πειστεῖτε γιὰ τὸ θέμα αὐτὸ ποὺ σᾶς λέω, σηκῶστε τὰ μάτια σας καὶ κοιτᾶξτε τὸ πλῆθος αὐτὸ τῶν Σαμαρειτῶν ποὺ ἔρχονται. Μοιάζουν οἱ ψυχές τους μὲ χωράφια, στὰ ὁποῖα δὲν πρόφθασε νὰ σπαρεῖ ὁ λόγος τῆς ἀλήθειας, κι ὅμως εἶναι λευκὰ καὶ ὥριμες πλέον, ἕτοιμα νὰ θεριστοῦν.

ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΛΕΡΗ!

Την ώρα που οι Αλβανοί πιέζουν τρομακτικά τους Σέρβους στην βόρεια Μητρόβιτσα στο κατεχόμενο σερβικό Κοσσυφοπέδιο, ξεδιπλώνουν παράλληλα μεθοδικά το σχέδιό τους για την εξαφάνιση και του αιώνιου γηγενούς Ελληνισμού της αλύτρωτης Βόρειας Ηπείρου, κλείνοντας στην φυλακή τον εκλεγμένο Έλληνα Δήμαρχο της Χειμάρρας, τον Διονύσιο - Φρέντη Μπελέρη!

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΡΑΜΑ

Ο Μπελέρης συνελήφθη αυθαίρετα παραμονές των Δημοτικών Εκλογών στην Αλβανία με κατασκευασμένες κατηγορίες και ψευδομάρτυρες, που δεν μπόρεσαν να αποδείξουν τίποτα για την δήθεν εξαγορά ψήφων που τον κατηγορούν, ώστε ακόμη και εάν εκλεγόταν, όπως και έγινε, να μην μπορέσει ποτέ να λειτουργήσει και να διοικήσει σαν Έλληνας Δήμαρχος την ελληνικότατη και ηρωική Χειμάρρα, το "Σούλι" της Βορείου Ηπείρου!

Ἀνεπιθύμητοι ἐντὸς τοῦ Ἁγίου Ὄρους οἱ ἀφορισμένοι…

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 29.5.2023 (ν. ἡμ.)

Τῆς Ἁγίας Θεοδοσίας

και  Ἡμέρα Ἁλώσεως

τῆς ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ.

 Ἀνεπιθύμητοι ἐντὸς τοῦ Ἁγίου Ὄρους οἱ ἀφορισμένοι…

        Ἀφορισμένε  νὰ  μὴν τολμήσεις νὰ πατήσεις τὸ πόδι σου στὸ  Ἅγιον Ὄρος ...

     Μὴν προσδοκᾷς μὲ τὸ ὑποκριτικὸ προσκύνημά σου στὸν Ἅγιο Τόπο μας νὰ προσελκύσεις ψηφοφόρους....

Τὸ μόνο ποὺ θὰ μαζέψεις  εἶναι κατάρες γιὰ τὸ ἀντίχριστο φρόνημά σου, ποὺ τόλμησες καὶ ἔκλεισες τοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Ὀρθοδοξίας μας στὴν περίοδο τῆς ψευτο-ἐπιδημίας, τοῦ  κορώνα-ἰοῦ (covid-19).

Μποϋκοτάρουμε τις εταιρείες που χορηγούν τις παρελάσεις της διαστροφής...


Στην μεγέθυνση της αφίσας θα δείτε αρκετες φίρμες εταιρειών. Ενδεικτικά αναφέρονται:

Ν.Δαπέργολας, «Το Μακεδονικό Ζήτημα υπό το πρίσμα της εθνικής μας υποτέλειας και της πολιτικής μας εθελοδουλείας» - βίντεο


 
Ο Διδάκτωρ Ιστορίας Νεκτάριος Δαπέργολας συζητά στο GRDiscovery με την ομότιμη καθηγήτρια και πρώην πρύτανι του ΠΑ.ΜΑΚ. Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, με θέμα «Το Μακεδονικό Ζήτημα υπό το πρίσμα της εθνικής μας υποτέλειας και της πολιτικής μας εθελοδουλείας». Μία εκτενής συζήτηση για το μείζον εθνικό θέμα της Μακεδονίας και την προδοσία που ζούμε εδώ και δεκαετίες με αποκορύφωμα την ελεεινή συμφωνία  των Πρεσπών και τις τελευταίες της παρενέργειες. Και μία συζήτηση βέβαια στην οποία υπεισέρχονται μοιραία και αναφορές σε άλλα σοβαρά εθνικά θέματα, όπως οι επικείμενες Πρέσπες του Αιγαίου, η Θράκη, οι σχέσεις μας με τη Ρωσία κλπ. 

Ακούστε την ολόκληρη πιο κάτω:

Η Ευρωπαϊκή επιτροπή προτείνει νομοσχέδιο για την Ψηφιακή Ταυτότητα για όλους τους Ευρωπαίους


Η ψηφιακή πυξίδα 2030 της Επιτροπής καθορίζει μια σειρά από στόχους και ορόσημα που θα βοηθήσει στην επίτευξη της Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Ταυτότητας. Για παράδειγμα, έως το 2030, όλες οι βασικές δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, όλοι οι πολίτες θα έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικά ιατρικά αρχεία. και το 80% των πολιτών θα πρέπει να χρησιμοποιούν μια λύση eID.

Η Επιτροπή πρότεινε σήμερα ένα πλαίσιο για μια ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα που θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους πολίτες της ΕΕ, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις στην ΕΕ. Οι πολίτες θα μπορούν να αποδεικνύουν την ταυτότητά τους και να μοιράζονται ηλεκτρονικά έγγραφα από τα πορτοφόλια ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας με το πάτημα ενός κουμπιού στο τηλέφωνό τους. Θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακές υπηρεσίες με την εθνική τους ψηφιακή ταυτοποίηση, η οποία θα αναγνωρίζεται σε όλη την Ευρώπη. Οι πολύ μεγάλες πλατφόρμες θα πρέπει να αποδέχονται τη χρήση πορτοφολιών ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας κατόπιν αιτήματος του χρήστη, για παράδειγμα για να αποδείξουν την ηλικία τους.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ! Οι δαίμονες του Π.Ο.Υ. έχουν σε στόχο από καιρό τα παιδιά,τώρα απλά έπεσαν οι μάσκες τους έχουν γίνει ξεδιάντροποι. ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ !


Η εκπαιδευτικός (δεν είναι υπέρ) απλά ενημερώνει τους γονείς για την εγκύκλιο που ήρθε στο σχολείο της με την σφραγίδα του ΠΟΥ, (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας) για νομιμοποίηση του σέξ και την νομιμοποίηση της διαστροφής στα παιδιά!

Ο τρελλο-Κώστας των Καρυών


Ο γερο-Κώστας, όταν πρωτοσυνάντησε στην Καψάλα τον γερο-Δαμασκηνό Αγιοβασιλειάτη, τον απεκάλεσε με το όνομά του, χωρίς να τον γνωρίζη. Μίλησαν και του είπε εμπιστευτικά ο γερο-Κώστας ότι είναι αγενεαλόγητος Μικρασιάτης, θεολόγος και αδόκιμος συγγραφεύς. Τον ρώτησε για κάτι που τον απασχολούσε, και ο γερο-Κώστας του είπε: «Εκεί βρίσκεσαι ακόμα, γερο-Δαμασκηνέ; Όποιος δεν πολεμείται από αυτόν τον ασυνήθιστον λογισμόν, μοναχός δεν γίνεται». Οι απλοί του λόγοι ανέπαυσαν τον γερω-Δαμασκηνό.
Τελικά, ο γερο-Κώστας δεν ήταν τρελλός, όπως τον θεωρούσαν μερικοί, αλλά ήταν θεολόγος και συγγραφέας δύο βιβλίων: «Ο άνθρωπος, το άνθος του ουρανού και της γης», και, «Πώς εγνώρισα το Άγιον Όρος και πώς το αφήνω».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023


Ὁ Ἅγιος Νικηφόρος ὁ Ὁμολογητής Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως


Τοῦ Πατριάρχου Πατριάρχης πλησίον,
Θείου γέροντος, Ἀβραὰμ Νικηφόρος.
Δευτερίῃ Νικηφόρος εἰς Ἐδὲμ εὕρατο μοίρην.

Ὁ Ἅγιος Νικηφόρος, ὁ Ὁμολογητής, γεννήθηκε στὴν Κωνσταντινούπολη, τὸ 758 μ.Χ., ἀπὸ περιφανεῖς καὶ εὐσεβεῖς γονεῖς, τὸ βασιλικὸ γραμματέα καὶ νοτάριο Θεόδωρο καὶ τὴν Εἰρήνη. Ὁ πατέρας του ἐξορίσθηκε ἀπὸ τὸν αὐτοκράτορα Κωνσταντίνο Ε’ τὸν Κοπρώνυμο (741 – 775 μ.Χ.) στὰ Μύλασσα τῆς Καρίας καὶ μετὰ στὴ Νίκαια, ὅπου μετὰ ἑξαετία ἀπέθανε, διότι ἦταν ὑπέρμαχος τῶν ἱερῶν εἰκόνων.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στήν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 58ο)

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ

 
….Εἴμεθα 1000. Τό πατρικό μας σπίτι ἐκάηκε ἀπό τρεῖς μεριές!
Τρεῖς μεγάλοι ἐμπρησταί (Ἰταλοί, Γερμανοί, Βούλγαροι) ἐπῆραν τόν δαυλόν καί ἀπό ἕνα μῖσος ἄγριον ἐναντίον τοῦ λαοῦ μας, μέσα εἰς τά 3 ½ χρόνια τῆς σκλαβιᾶς μας, μετέβαλον τήν ὡραίαν μας Πατρίδα εἰς ἐρείπια. Ἐπί τέλους ηὐδόκησε ὁ παντοδύναμος Θεός τῶν πατέρων μας νά ἐλευθερωθῶμεν. Ἀλλά -δυστυχία μας-, ἐνῶ περιμέναμεν ὅλοι νά ἀπολαύσωμεν τά ἀγαθά τῆς ἐλευθερίας μας, παρουσιάσθει ὁ τέταρτος ἐμπρηστής, χειρότερος τῶν τριῶν πρώτων: 

Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ φιλόσοφος καί Μάρτυς


ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητοῦ
 
Μιὰ ἀπὸ τίς συκοφαντίες τῶν μαινόμενων εἰδωλολατρῶν κατὰ τῆς Ἐκκλησίας στὰ πρωτοχριστιανικὰ χρόνια ἦταν ὅτι ἀπαρτίζονταν αὐτὴ ἀπὸ ἀγραμμάτους καὶ ἄσημους ἀνθρώπους. Ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς ἦταν ἡ θρησκεία τοῦ ἀπαίδευτου ὄχλου καὶ τῶν δούλων. Ἀλλὰ ἡ παρουσία σπουδαίων ἐκκλησιαστικῶν προσωπικοτήτων τοὺς ἀποστόμωσε. Μιὰ ἀπὸ τίς κορυφαῖες μορφὲς τῆς ἀρχαίας Ἐκκλησίας εἶναι καὶ ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ Φιλόσοφος καὶ Μάρτυς. Ἕνας ἀπὸ τοὺς πλέον μορφωμένους ἀνθρώπους τῆς ἐποχῆς του, ἐφάμιλλος ἢ καὶ ἀνώτερος ἀπὸ τοὺς ἐθνικοὺς φιλοσόφους τῆς ἐποχῆς του.
 
Γεννήθηκε στὴν πόλη Φλαβία Νεάπολη τῆς Παλαιστίνης περὶ τὸ 110 μ. Χ. ἀπὸ γονεῖς ἕλληνες εἰδωλολάτρες. Ὁ πατέρας του ὀνομαζόταν Πρίσκιος Βάκχιος, ἐνῶ τῆς μητέρας του ἀγνοοῦμε τὸ ὄνομα. Μεγάλωσε ὡς εἰδωλολάτρης. Ἦταν προικισμένος μὲ ἐξαιρετικὰ χαρίσματα καὶ φιλομάθεια. Οἱ γονεῖς του φρόντισαν νὰ τοῦ παράσχουν ὑψηλὴ παιδεία. Σπούδασε φιλοσοφία στὶς ὀνομαστὲς σχολὲς τῆς Παλαιστίνης καὶ τῆς Συρίας. Ἐμβάθυνε στὴν στωική, στὴν ἐπικούρεια, στὴν περιπατητικὴ καὶ στὴν πυθαγόρεια φιλοσοφία. Ἰδιαιτέρως ἀσχολήθηκε μὲ τίς ἀρχὲς τῆς ὀντολογίας τοῦ πλατωνισμοῦ. Τὸν ἀπασχολοῦσε ἡ γνώση τοῦ Θεοῦ, διότι ἐνωρὶς ἄρχισε νὰ διαπιστώνει πὼς οἱ ποικίλες δοξασίες καὶ πίστεις τῶν εἰδωλολατρικῶν θρησκειῶν τῆς ἐποχῆς του περὶ θείου ἦταν ὄχι μόνον ἀτελεῖς, ἀλλὰ καὶ ἀπαράδεκτες γιὰ μορφωμένους ἀνθρώπους. Ἄλλωστε βρισκόμαστε στὴν ἐποχή, ποὺ ἡ κατάρρευση τῆς εἰδωλολατρίας ἦταν ραγδαία.

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ: Ἄβυσσος ἄβυσσον ἐπικαλεῖται…

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 16//29.5.2023.

Τῆς Ἁγίας Θεοδοσίας,

Ἡμέρα Ἁλώσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως.

 

Ἄβυσσος ἄβυσσον ἐπικαλεῖται… (Ψαλμ. ΜΑ΄ [41], 7)

         Κεραυνὸς, ὄχι ἐν αἰθρία, ἀφοῦ πλέον ὅλα ἐπιτρέπονται καὶ ἀναμένονται στὴν νέα ἐωσφορίζουσα ἐποχή μας- ἡ πρόσφατη εἴδηση τῆς ἐπικείμενης ἐπίσκεψης  τοῦ προέδρου τῆς Ν.Δ. στὸ Ἅγιο Ὄρος (3-4 Ἰουνίου ν.ἡμ. ), καθόσον «κατὰ τὴν συνάντηση ποὺ εἶχε μὲ τὰ μέλη τῆς Ἱερᾶς Ἐπιστασίας  στὴν Ἀθήνα (σ.σ. ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ τῆς μεταφορᾶς τῆς Ἱερᾶς Εἰκόνας  «Ἄξιόν Ἐστι» στὸ κλεινὸν ἄστυ στὶς 3-15 Μαϊου ν.ἡμ.)  ἐξέφρασαν (σ.σ ἡ Ἱερά Κοινότης) τὴν ἐπιθυμία τους νὰ ἐπισκεφτεῖ τὸ Ἅγιον Ὄρος κι ἐκεῖνος δεσμεύτηκε ὅτι  αὐτὸ θὰ γίνει μεταξὺ τῶν δύο ἐκλογικῶν ἀναμετρήσεων....» καί συνεχίζουν  τά  δημοσιεύματα :  «Ὁ πρώην πρωθυπουργός (σ.σ. ἀφορισμένος μὲ δίκαιη αἰτία ἀφορισμοῦ στὶς 17-5-2020  ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας κ.Ἀμβρόσιο1 λόγῳ βλασφημίας κατὰ τῆς Θείας Κοινωνίας καὶ ὡς ἐκ τούτου κατὰ τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή περί ἀμφισβήτησης τῆς θείας φύσης τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ (!!!)- κατὰ τὴν χαλεπὴ περίοδο τοῦ κορώνα-ἰοῦ- «ἔχει ὡς στόχο νὰ τονίσει τὴν παρουσία του, ἐνῶ πληροφορίες λένε πὼς θὰ ἀναφερθεῖ σὲ ἕνα μεγάλο πρόγραμμα γιὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος, τὸ ὁποῖο θὰ ὑλοποιηθεῖ ἀπὸ τὴν ἑπόμενη κυβέρνηση»

Ελευθέριος Ανδρώνης: Θεόδωρος Πάγκαλος: Αντί για λαϊκά «δικαστήρια» για έναν κεκοιμημένο, καλύτερα να ασχολούμαστε με τους «πάγκαλους» του σήμερα


 Θλιβερό φαινόμενο η χαιρεκακία για τον θάνατο οποιουδήποτε ανθρώπου - Ο Θεόδωρος Πάγκαλος άφησε πολιτικό στίγμα που το κρίνει ήδη η ιστορία
 
 

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών, και η αμφιλεγόμενη προσωπικότητα του έγινε καύσιμο για το «εμφυλιοπολεμικό» κλίμα της εξαιρετικά πολωμένης προεκλογικής περιόδου που διανύουμε.

Αμέσως μετά την είδηση του θανάτου του γνωστού πολιτικού, ξέσπασε ένα κύμα εκδικητικής μανίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δεν τιμά καθόλου το επίπεδο του λαού μας και δείχνει πως έχουμε γίνει άγρια θηρία που δεν διστάζουν να στήσουν δικαστήρια πάνω από νεκρούς.

Γεώργιος Τζανάκης: Πέραν πάσης ὑποψίας: Ἕνας τρομοκράτης δάσκαλος (πρέπει ἐπειγόντως νὰ χαμογελάσουμε)


 
Πρὶν τὶς ἐκλογὲς διάφοροι,  ἐμφανιζόμενοι ὡς καλὰ πληροφορημένοι, ἤ ἄκρως καχύποπτοι, ἤ σημερινοὶ ἐνσαρκωτὲς τῆς Πυθίας, ἤ ἐπαγγελματίες τοῦ πατριωτισμοῦ καὶ τῆς θρησκείας, ἤ σαΐνια τῆς ὀρθοδοξίας ἤ ... (ἄς μὴν ποῦμε τὰ ὑπόλοιπα, διότι φτάνουν ὅσα  ἀκατάλληλα ... κυκλοφοροῦν ἐσχάτως, ἀκόμη καὶ στὰ δημοτικὰ σχολεία ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο καὶ τοὺς δασκάλους)· προσπαθοῦσαν (οἱ διάφοροι) νὰ ἐνημερώσουν τὸν λαὸ, κυρίως τὸν λεγόμενο συντηρητικὸ, ἐκκλησιαζόμενο καὶ φιλόπατρι, ὅτι τὸ νεόφυτο κομματίδιον ΝΙΚΗ (ποὺ εἶχε ἀρχίσει νὰ «φαίνεται» στὶς δημοσκοπίσεις, σὲ σχέσι μὲ τὰ ὑπόλοιπα μικροκομματίδια),  ἀποτελεῖ κρυφὸ παράρτημα τῆς ΝΔ, , δεκα-Νίκη τοῦ συστήματος, κατευθύνεται ὑπογείως ἀπὸ τὸν Ἰερώνυμο (τὸν ἀρχιεπίσκοπο!!!) ἤ τὸν Πειραιῶς (ἄρα Μαρινάκης), καὶ ἀπὸ διάφορες ἐκκλησιαστικὲς ὀργανώσεις καὶ μοναστήρια, ὅτι ὁ πρόεδρος του εἶναι κρυφοοικουμενιστὴς καὶ πολλὰ ἄλλα. Παράληλα ἄλλοι τὸν κατηγοροῦσαν (καὶ κάποιους ἀπὸ τὸ κόμμα του) γιὰ τὰ ἀντίθετα, ὡς ἐχθρὸ τοῦ Πατριάρχη, εἰσπράκτορα ρωσικῶν ρουβλίων, ὄργανο τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση(!!!)  

«Το παράθυρο Overton και η χειραγώγηση των μαζών» : Τραπεζικός, Σερέτης Γρηγόρης


«Είναι μια θεωρία που περιγράφει πως μπορει να αλλάξει η κοινή γνώμη έτσι ώστε να γίνουν αποδεκτές ιδέες και πρακτικες που κάποτε θεωρούνταν τρελές, απαγορευμένες και ακραίες.
 
Σύμφωνα με τη θεωρία,  ζουμε σε ένα δωμάτιο και ειμαστε γεμάτοι ταμπού. Όταν διαχωρίσουμε το ταμπού από το αποτέλεσμα, μπορούμε να ανοίξουμε το παράθυρο και να δουμε αυτό που θέλουν να δουμε οι εξουσιαστές».
 
Με αυτά τα λόγια εξήγησε ο τραπεζικός τη θεωρία του μοντέλου Overton στην εκπομπή «Κόντρα στο σύστημα» με το Γρηγόρη Σερέτη.
 
Σύμφωνα με τη συγκεκριμενη θεωρία, θέματα όπως η αιμομιξία, η παιδεραστία, η ομοφυλοφυλία, ο καννιβαλισμός, ζητήματα που η ελληνική κοινωνια δε τα δέχεται, θα  μπορουσε να τα αποδεχτεί, με τη χρήση του «Παραθυρου Overton».

Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης: Τα φάρμακα της πρόνοιας του Θεού


Η ασθένεια και η θλίψη είναι το κατ’ εξοχήν φάρμακο της πρόνοιας του Θεού για να φέρει τον άνθρωπο κοντά Του και να αυξήσει την αρετή του.

Ο Ιώβ ήταν ο καλύτερος άνθρωπος πάνω στη γη, αλλά ο Θεός ήθελε να τον κάνει ακόμα καλύτερο. Και από τότε που δοκιμάστηκε, από τότε και δοξάστηκε. Ήταν καλός άνθρωπος και ευσεβής, αλλά χωρίς δοκιμασία δεν ήταν ονομαστός. Από τη στιγμή όμως δοκιμάστηκε και πολέμησε και αγωνίστηκε και στεφανώθηκε και πλούτισε, από κει και ύστερα άρχισε η δόξα του, και απλώθηκε μέχρι σήμερα. Το παράδειγμά του είναι φωτεινότατο και ενισχύει κάθε άνθρωπο που δοκιμάζεται.

Τα “δώρα” των Πρεσπών-Οι Σκοπιανοί εξαφάνισαν τους Έλληνες

Οι Σκοπιανοί εξαφάνισαν τους Έλληνες και αναγνωρίζουν τουρκική και βλάχικη εθνική μειονότητα

Ο ΣΥΡΙΖΑ και η συμφωνία των Πρεσπών δέχθηκαν ράπισμα από την επιτυχία των Βουλγάρων να πετύχουν περισσότερα στην συμφωνία μαζί τους.

Το υπουργείο Δικαιοσύνης της πΓΔΜ θα στείλει στο κοινοβούλιο της χώρας, πρόταση για την προσθήκη των Βουλγάρων στο σκοπιανό σύνταγμα, ως προϋπόθεση για την έναρξη των διαπραγματεύσεων για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το κείμενο, όπως αναφέρθηκε στην ομάδα εργασίας που προετοίμασε τις συνταγματικές αλλαγές, έχει ήδη υποβληθεί στο σκοπιανό Υπουργείο Δικαιοσύνης και περιέχει, εκτός από τους Βούλγαρους, ακόμη πέντε «τμήματα λαών» που θα προστεθούν ως μειονότητες της χώρας.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ καλή ζήλεια


– Γέροντα, ζηλεύω μιὰ ἀδελφή, γιατὶ βλέπω πὼς ἔχει ταπείνωση, ἁπλότητα, εὐλάβεια.

– Ἐγὼ θὰ κάνω κομποσχοίνι νὰ πεθάνη. Θέλεις νὰ πεθάνη;

– Ὄχι, Γέροντα! Μπορεῖ νὰ ζηλεύω τὸ καλὸ τοῦ ἄλλου, ἀλλὰ οὔτε κατὰ διάνοια δὲν θέλω νὰ πάθη κακό. Δὲν θέλω νὰ μὴν ἔχη ὁ ἄλλος ἀρετή· θὰ ἤθελα ὅμως νὰ ἔχω κι ἐγὼ κάτι καλό.