ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την τελευταία εβδομάδα του μηνός Απριλίου 2020 (27/4-1/5) περισσότερα από 340 διαφημιστικά μηνύματα, εκατό περίπου διαφορετικών εταιριών, «χρηματοδότησαν» τουρκικές σειρές σε ελληνικά κανάλια καθημερινά, το απόγευμα (17.30-18.30), το βράδυ (21.30-23.15) και μετά τα μεσάνυχτα (01.30-03.15).
Από αυτά, 120 περίπου διαφημιστικά μηνύματα μεταδόθηκαν στην απογευματινή τουρκική σειρά του STAR, τα περισσότερα πριν και μετά την καθημερινή σύνδεση για τις δηλώσεις εκπρόσωπων του Υπουργείου Υγείας για τον κορωνοϊό. Τώρα που σταματάνε πλέον οι καθημερινές συνδέσεις θα γίνεται αναλυτική καταγραφή των διαφημίσεων και της απογευματινής ζώνης – ήδη την πρωτομαγιά, χωρίς την συνηθισμένη σύνδεση, καταμετρήθηκαν 35 διαφημιστικές προβολές.
75 περίπου διαφημιστικά μηνύματα μεταδόθηκαν στις μεταμεσονύχτιες προβολές (με καζίνα, τουρκικά έπιπλα και ελάχιστες «εκπλήξεις» όπως η Heineken) ενώ οι υπόλοιπες 150 περίπου, στις βραδινές προβολές αυξημένης ακροαματικότητας.
Στον πίνακα που παρατίθεται παρακάτω καταγράφονται οι διαφημιστικές παρουσίες των βραδινών εκπομπών την εβδομάδα 27 Απριλίου – 1 Μαΐου 2020 κατά κατηγορία, με όσους συμπλήρωσαν έξη διαφημιστικές παρουσίες μέσα στην ίδια εβδομάδα να χαρακτηρίζονται Χρυσοί Χορηγοί.