Σάββατο 2 Μαΐου 2020

ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΟΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ...ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ, ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΧΟΥΑΝΑΣ...

Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GRΠΟΛΙΤΙΚΗ 12|01|2018 | 13:18ΤΙ

Μπακογιάννης: Είμαι φανατικά υπέρ της αποποινικοποίησης της μαριχουάνας
«Είμαι φανατικά υπέρ της αποποινικοποίησης της μαριχουάνας για πάρα πολλούς λόγους», ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο Vice Greece ο Κώστας Μπακογιάννης.

«Όχι μόνο γιατί αντικειμενικά έχει αποδειχθεί ότι είναι λιγότερο επιβλαβής από αλκοόλ, όχι μόνο επειδή υπάρχει ένα οργανωμένο έγκλημα πίσω από τη διακίνηση της, αλλά και γιατί βλέπεις παιδιά που μπαίνουν για λίγα γραμμάρια στη φυλακή», είπε χαρακτηριστικά.

ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ


Όσον αφορά στο νομοσχέδιο ταυτότητας φύλου, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας τόνισε πως κατά τη γνώμη του «ο μόνος νόμος είναι η αγάπη».

«Δεν είμαι σίγουρος αν θα το ψήφιζα. Είμαι φανατικά της άποψης πως ο μόνος νόμος είναι η αγάπη. Είμαι υπέρ και του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και της υιοθεσίας παιδιών.

Αυτό που με προβληματίζει με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι η ηλικία, τα 15 χρόνια. Θυμάμαι τι μυαλά κουβαλούσα στα 15 μου και έχω αμφιβολία αν ένα παιδί 15 ετών μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν θα πραγματοποιούσε Pride στη Λαμία, ο κ. Μπακογιάννης είπε: «Γιατί όχι; Γιατί μπορεί να γίνει στην Αθήνα και δεν μπορεί να γίνει στη Λαμία και στο Καρπενήσι; Κάτι το καινούργιο είναι λογικό να προκαλεί αντιδράσεις».

Πηγή: iefimerida.gr -
https://www.iefimerida.gr/news/388769/mpakogiannis-eimai-fanatika-yper-tis-apopoinikopoiisis-tis-marihoyanas 
_________________________

ΣΧΕΤΙΚΟ 


Πηγή:https://agonasax.blogspot.com/
«Πᾶνος» 

12 σχόλια:

  1. Περιμένατε κάτι διαφορετικό; Εντελώς προβλέψιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Διαβάσατε το πρώτο κεφάλαιο την προς Ρωμαίους επιστολή για να δείτε.... Το ζώο έχει ευπρέπεια, δεν βγαίνει από τα φυσικά όρια που καθόρισε ο Δημιουργός.

    Επιτρέψατέ μου αγαπητοί μου, να μιλήσω και εγώ με την γλώσσα του Παύλου· Αρσενικό με αρσενικό δε σμίγει, Δεν θα το δείτε σ’ όλη την πλάσει.

    Αρσενικό με αρσενικό δεν σμίγει, θηλυκό με θηλυκό δεν σμίγει. Το παράφυση είναι άγνωστο. Και όμως υπάρχει η αμαρτία αυτή. Και άλλοτε στην Πατρίδα μας μετριούνταν στα δάκτυλα αυτοί; Τώρα κάτω στην Ομόνοια, κάτω στο Σύνταγμα υπάρχει πλήθος απ' αυτούς...»

    ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΌΜΙΛΕΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΌΣ ΙΕΡΟΚΉΡΥΚΑΣ ΝΙΚΌΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΌΠΟΥΛΟΣ.

    (Μας λέει θα εμάχετο άχρι θανάτου, με αυτό το ψωροπρόβατο)



    Ο μικρὸς τὸ δέμας (μικρόσωμος) αλλὰ φοβερὸς ήρωας στὴ ψυχή, ο ιδανικὸς εργάτης του Ευαγγελίου, θρυλικὸς Γέρων Αυγουστίνος Καντιώτης δὲν πίστευε στὸ χρυσὸ αλλὰ στὸ Χριστὸ καὶ δὲν ζούσε απὸ τὴν Εκκλησία αλλὰ γιὰ τὴν Εκκλησία.
    Ως εκ τούτου δὲν ήταν ψευδοδιανοούμενος καὶ θεατρίνος, αλλὰ χρησιμοποιοῦσε τὴν απαιτουμένη γιὰ ένα κληρικὸ γλώσσα του Ιωάννου του Προδρόμου καὶ του Ιωάννου του Χρυσοστόμου καὶ κεραυνοβολούσε τοὺς πάντες ποὺ ενεργοῦσαν καὶ εκφράζοντο αντιχριστιανικά, όχι μόνο τοὺς αδαείς, άσημους, αδύνατους καὶ τὰ πτωχαδάκια, αλλὰ κυρίως τοὺς κατὰ κόσμο επιφανεῖς ιθύνοντες, κοσμικοὺς καὶ κληρικούς.

    Οχι μόνο θὰ κατετρόπωνε τοὺς Ελληνες Ευρωβουλευτές, ποὺ ουδεὶς κατεψήφισε τὸ νόμο κατὰ των κυναίδων, καὶ θὰ ζητούσε τὸν εξοστρακισμὸ αυτών, α λ λ ὰ οὔτε καν θὰ απολμούσε ύπουργὸς ή βουλευτὴς νὰ συμπεριλάβει στὸ φασιστικὸ τρομονόμο τὶς σκανδαλώδεις σοδομιτικὲς προτάσεις υπὲρ των βαρύτατα ασθενούντων ανωμάλων ομοφιλοφύλων. Θὰ επάσχιζε παντοιοτρόπως νὰ θεραπευθοῦν αυτὰ τὰ ψωριάρικα πρόβατα καὶ δὲν θὰ ετολμοῦσαν οι ψευδοδιανοούμενοι νὰ εισαγάγουν εις τὸν τρομονόμο – φίμωτρο διατάξεις αισχύνης υπὲρ του τρίτου φύλου.

    Θὰ εμάχετο άχρι θανάτου διὰ νὰ μὴ μετατραπεί η Ελληνικὴ κοινωνία καὶ η Ενδοξη Ελλὰς σὲ Πομπηία, Σόδομα καὶ Γόμορα καὶ θὰ διέσωζε τὸν πυλώνα τῆς Ελληνικής οικογενείας απὸ τὸν σοδομιτισμό.

    Τώρα δὲ ακόμη καὶ η Ι. Σύνοδος, όλως περιέργως καὶ αχαρακτηρίστως, τολμώ νὰ εξωραΐζω καὶ εκθιάζω αυτὸν τὸν απεσχιστο Νόμο μὲ τὶς σοδομιτικὲς διατάξεις, κατασκανδαλίζουσα τὸ Χριστεπώνυμον πλήρωμα – τὸ βασίλειον Ιεράτευμα, διὰ τοὺς οποίους ο Χριστὸς εσταυρώθη. Καὶ αὐτὸ ερχεται σανίδα σωτηρίας σὲ όλους τοὺς αντιχριστιανικώς δρώντας καὶ φρονούντες.

    Τὰ οστὰ τοῦ θρυλικοῦ Γέροντος Αυγουσίνου καὶ όλων των μαρτύρων καὶ Εθνομαρτύρων, ιδίως του 1821 θὰ τρίζουν μὲ τὸ κατάντημα της Εκκλησίας. . .

    Απὸ τὴν Θριαμβεύουσα Εκκλησία, μακάρι νὰ προσεύχεται καὶ νὰ μεσιτεύει, οπως αναδειχθούν μιμηταί του.

    Μακάρι, μυριάκις είθε αμήν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήστο Χριστός Ανεστη!
    Τα έχεις μπερδέψει στο σχόλιο σου. Στο σχόλιο σου δεν είναι τίποτα του αείμνηστου Θεολόγου Νικόλαου Σωτηρόπουλου. Ο Σωτηρόπουλος είχε φύγει όταν ψηφίστηκε ο τρομονόμος.
    Απο αλλού θα τα έχεις πάρει και θα τα μπέρδεψες. Κοίταξε το και διόρθωσε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη αδερφέ. (Βάζε έστω ένα ψευδώνυμο γιατί μπορεί να γράψουν και άλλοι, μήπως είσαι ο Ρωμιός, ή ο φίλος του; Απάντησέ μου με ειλικρίνεια).

    Όταν διαβάζουμε κάτι καλό είναι να το μελετούμε και να το εμπεδώσουμε και αφού το κατανοήσουμε τότε να γράψουμε ένα σχόλιο.

    Μάλλον πιάστηκες από την λέξη ( τρομονόμο ) αναφέρεται στο νόμο που ψήφισαν για τους ομοφυλόφιλους. Για τα σημερινά πάντα γράφω τρομοΐο.

    Όταν κάνω μία αντιγραφή μεγάλου κειμένου, δεν αλλάζω ούτε ένα ιώτα ούτε ένα κόμμα, αν προσθέσω κάτι ή το βάζω μέσα σε παρένθεση ή με κεφαλαία γράμματα και συνήθως το τονίζω ότι προσθέτω και εγώ.
    Δεν θα ήταν ηθικό, άρθρα από αυτούς τους Στύλους της Ορθοδοξίας μας να τα παραποιείς, και να τα παραθέτεις ως δικά σου. (Ή ακόμα και να μην το παραθέσεις ως δικό σου, αλλά να το έχεις παραποιήση).

    Το πρώτο κομμάτι είναι του μακαριστού Μητροπολίτου Αυγουστίνου.
    Από κει που γράφω με κεφάλαια γράμματα είναι: του αείμνηστου ιεροκήρυκα Νικολάου Σωτηρόπουλου που αναφέρεται στον Γέροντα του μακαριστό πατέρα Αυγουστίνο και πώς θα αντιδρούσε για τους νόμους που ψήφισαν για τους ομοφυλόφιλους.
    ΘΑ δημοσιεύσω όλο το άρθρο. Είναι σε ενότητες αριθμημένο στον αριθμό 7 απευθύνεται στους ομοφυλόφιλους, που έχει σχέση με το άρθρο που ανέβασε ο Πάνος.

    Ήταν θέλημα Θεού να δείτε ολόκληρο το άρθρο, και πως ομιλούν αυτοί που έχουν μέσα τους το Πνεύμα το Άγιον.
    Ούτε είναι Διπλωμάτες, ούτε μασάνε τα λόγια τους. Ας τους ομοιάσουμε.

    ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΤΟ.

    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΓΕΡOΝΤΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤOΥ (+28.8.2010) ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ (+28.8.2014)

    Υ.Γ. το μόνο που μπορεί να αλλάξω σε ένα άρθρο είναι να βάλω κάποια κενά στις σειρές, ώστε να φαίνεται πιο κατανοητό και να τονιστούν κάποια σημεία. (Χαίρομαι που διαβάζεις τα σχόλιά μου).

    Το κομμάτι που γράφει για τον τρομονόμο (σοδομιτικες).

    ἀ λ λ ὰ οὔτε κἂν θὰ ἐτολμοῦσε Ὑπουργὸς ἤ βουλευτὴς νὰ συμπεριλάβῃ στὸ φασιστικὸ τρομονόμο τὶς σκανδαλώδεις σοδομιτικὲς προτάσεις ὑπὲρ τῶν βαρύτατα ἀσθενούντων ἀνωμάλων ὁμοφιλοφύλων. Θὰ ἐπάσχιζε παντοιοτρόπως νὰ θεραπευθοῦν αὐτὰ τὰ ψωριάρικα πρόβατα

    Και για αυτά που είπε ο τύπος στην φωτογραφία, είναι η απάντηση.

    Θὰ ἐμάχετο ἄχρι θανάτου διὰ νὰ μὴ μετατραπῆ ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία καὶ ἡ ἔνδοξη Ἑλλὰς σὲ Πομπηία, Σόδομα καὶ Γόμορα καὶ θὰ διέσωζε τὸν πυλώνα τῆς ἑλληνικῆς οἰκογενείας ἀπὸ τὸν σοδομιτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΌΠΩΣ Ο ΟΔΟΣΤΡΩΤΉΡΑΣ ΣΥΝΘΛΊΒΕΙ ΤΑ ΠΆΝΤΑ, ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΌΣ ΠΑΤΈΡΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΊΝΟΣ ΚΑΤΕΤΡΌΠΩΝΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΉΤΟΥΣ ΑΙΜΟΔΙΨΕΊΣ ΛΎΚΟΥΣ.

    5. Ἐὰν ἔζη καὶ εἶχε ἀκμαῖες τὶς δυνάμεις του ὁ θρυλικὸς Γέρων Αὐγουστίνος, θὰ κατετρόπωνε τοὺς νοητοὺς αἱμοδιψεῖς λύκους τοῦ παπισμοῦ, τοῦ προτεσταντισμοῦ, τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τοῦ συνονθυλεύματος τοῦ παγκοσμίου συμβουλίου ἐκκλησιῶν, τοῦ μασωνισμοῦ, τοῦ σιωνισμοῦ καὶ τὶς λαίλαπες τῶν ἐπιδρομῶν ἀλλοφύλων καὶ θὰ ἠγωνίζετο ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς Ἑλλάδος, διὰ νὰ μὴ «ἁλωνίζουν» καὶ μᾶς ἁλώνουν ὅλα αὐτὰ τὰ θηρία τῶν καταχθονίων σκοτεινῶν δυνάμεων.

    Αἰωνία ἡ μνήμη αὐτοῦ.

    6. Ὄχι μόνο ὁ φασιστικός, ἀντισυνταγματικός, ἀντιχριστιανικός, ἀντεθνικός, ἀντικοινωνικός νόμος – φίμωτρο, ὁ μὲ πολλὰ κερασάκια καὶ σιρόπια καμουφλαρισμένος «ἀντιρατσιστικὸς νόμος» δὲν θὰ ἐψηφίζετο, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ἀντιχριστιανικοὶ νόμοι.

    Ὄχι μόνο δὲν θὰ ἐχαρίζετο ἡ περιουσία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ ἔναντι πινακίου φακῆς εἰς τοὺς διεθνεῖς τοκογλύφους καὶ ἀπατεῶνες διαχειριστὲς τοῦ χρήματος (δυναστεία Ρότσιλντ καὶ ΣΙΑ) ἤ τοὺς ἐντοπίους ἀχυρανθρώπους τους, ἀλλά, ἀπεναντίας, θὰ ἀφύπνιζε κλῆρο καὶ λαό, τὸ βασίλειο ἱεράτευμα τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας, καί, μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, θὰ προλάμβανε χιλιάδες συμφορές.

    ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΤΟ ΆΡΘΡΟ.

    https://www.fotgrammi.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE/%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B7-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B5%CF%81o%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%83/

    Υ.Γ. μην ξεχάσεις να μου απαντήσεις σε αυτό που ρώτησα για το Όνομα στην αρχή του προηγούμενο σχολίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δώσε μας την πηγή σου Χρήστο για να καταλάβεις ότι δεν είναι αυτά του αείμνηστου Νικόλαου Σωτηρόπουλου. Τα έχεις μπερδέψει με άλλων τα γραπτά και δεν το καταλαβαίνεις. Δεν είπα ότι το έκανες με κακό σκοπό απο λάθος το έκανες.
    Δώσε την πηγή που το πήρες για να βρούμε την άκρη και να καταλάβεις το λάθος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατὶ δὲν μᾶς δίνεις ἐσὺ τὴν πηγὴ ποὺ ἀποδεικνύει τὸ λάθος τοῦ Χρῆστου ἤ τουλάχιστον, ἀφοῦ δὲν τὰ ἔχει πεῖ ὁ Σωτηρόπουλος, πές μας ποιανοῦ λόγια εἶναι;

      Ὅσο γιὰ τὸ «πηγή ἴσον λίνκ», δὲν νομίζω ὅτι χρειαζόταν, δὲν μιλᾶς μὲ καθυστερημένους.

      Διαγραφή
    2. Μετά το τελευταίο σχόλιο πού είναι αναρτημένο. Έστειλα ακόμα ένα σχόλιο που είναι αναρτημένο το λινκ.
      Μάλλον όταν το είδε ο Πάνος για να το ανεβάσει, είδε και εσένα να ξανά στέλνεις σχόλιο και να συνεχίζεις να αμφισβητείς, και σου έκανε αυτήν την ερώτηση.

      Περιμένει ο Πάνος να του απαντήσεις, μόλις του απαντήσεις θα αναρτήσει και το δικό μου σχόλιο.
      Να δούμε όλοι τι έχεις να απαντήσεις.
      Κι αν τελικά είναι του αείμνηστου Νικόλαου Σωτηρόπουλου, με την ευκολία πού αμφισβητείς και λες τα έχω μπερδεμένα.
      Αν αποδειχτεί ότι τα έχεις εσύ μπερδεμένα θα ζητήσεις δημόσια συγγνώμη;

      Οπότε εξήγησέ τον Πάνο πώς έβγαλες αυτό το συμπέρασμα, είμαστε και εμείς περίεργοι να μάθουμε.

      Για το Ρωμιός που ρώτησα μάλλον το ξέχασες.

      Διαγραφή
    3. Πάνο είναι λογικό αυτό που ζητάτε; απο έναν που αναγνωρίζει ότι ένα γραπτό δεν ανήκει στον τάδε συγγραφέα που του αποδίδεται δεν μπορείτε να του ζητάτε να γνωρίζει με ποιόν άλλον τα έχει μπερδέψει. οι συγγραφείς και οι αρθρογράφοι είναι χιλιάδες με τους οποιους μπορεί να έχει γίνει το μπέρδεμα και όπως είναι αυτονόητο δεν μπορώ να γνωρίζω τα άρθρα όλων εκτός απο υποψίες. Απλά πράγματα είναι αυτά νομίζω.

      Χρήστο θα ζητήσω συγγνώμη αν και εσύ υποσχεθείς ότι θα κάνεις το ίδιο όταν αποδειχθεί το λάθος σου.
      (Δεν ήρθα για ανάκριση για να με ρωτάς ποιοί είναι οι φίλοι μου και πώς με λένε. Οφελός σου ειναι όταν σε διορθώνουν για να μην εκτίθεσαι)

      Διαγραφή
    4. Ἀνώνυμε 11:59 π.μ., ποὺ ξέρω ποιὸς εἶσαι, ἕνα τρολλάκι εἶσαι καὶ τίποτα παραπάνω.

      Κατ᾿ ἀρχὴν σοῦ ζήτησα καὶ ὄχι ζητᾶμε.
      Λογικότατο εἶναι αὐτὸ ποὺ σοῦ ζήτησα, διότι δὲν ἔχεις ἱδέα ἄν εἶναι τοῦ Σωτηρόπουλου ἤ ὄχι.

      Ἁπλᾶ, ἔχεις πολὺ κακοήθεια καὶ ἐμπάθεια καὶ ξέρω πολὺ καλὰ ὅτι ἕνας εἶσαι, ὀ ἴδιος καὶ τὰ περὶ συνομιλητοῦ νὰ τὰ ἀφήσεις αὐτὰ ποὺ ξέρεις.

      Γράφεις σχόλια ἁπλᾶ γιὰ νὰ τρολλάρεις καὶ γιὰ αὐτὸ δὲν βάζεις ὄνομα καὶ τὰ περὶ ἀνακρίσεως ποὺ λὲς στὸν Χρῆστο, ἄστο καλύτερα, τὸ πάτωσες καὶ κοίτα νὰ διορθώσεις τὰ δικά σου κόμπλεξ, ποὺ δὲν ἔχεις τίποτα καλύτερο νὰ κάνεις ἀπὸ τὸ νὰ μπαίνεις στὰ διάφορα ἰστολόγια καὶ νὰ προσβάλλεις καὶ νὰ μειώνεις τοὺς συνομιλητές σου, ἀντὶ νὰ ἀξιοποιήσεις τὸν χρόνο σου πνευματικὰ.

      Τὸ ἴδιο ἔκανες καὶ μὲ ἐμένα καὶ μᾶς τὸ ἔπαιξες καὶ εὐαίσθητος Χριστιανὸς ἀνησυχῶντας μὴν πλανηθοῦν οἱ ἀναγνῶστες «ἀπὸ τὴν πλάνη τῆς ὐποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως».

      Τὴν πηγὴ τὴν βρῆκα ἀμέσως ἀπὸ τὸ κείμενο ποὺ ἔφερε ὁ Χρῆστος πρίν ποστάρει καὶ ἐκεῖνος τὸ δικό του σχόλιο μὲ τὴν πηγή.

      Δὲν τὰ δημοσίευσα ὅμως ἐπίτηδες γιὰ νὰ σοῦ ἀποδείξω γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ, τὸν ἐμπαθῆ καὶ ἀπαξιωτικὸ τρόπο μὲ τὸν ὁποῖον σχολιάζεις καὶ συμπεριφέρεσαι στοὺς συνομιλητές σου.

      Διάβασε καὶ τὸ σχόλιο τοῦ Χρῆστου ποὺ σοῦ δίνει καὶ τὴν πηγὴ τοῦ κειμένου, ποὺ μὲ τόση σιγουριὰ, καθότι «πολυδιαβασμένος» ποὺ εἶσαι, μᾶς εἶπες πὼς δὲν εἶναι λόγια τοῦ μακαριστοῦ Σωτηρόπουλου καὶ ζήτησε καὶ ἔνα συγγνώμη, μιᾶς καὶ σὲ διόρθωσε ὁ Χρῆστος.

      Σοῦ γράφω αὐτὸ ποὺ ἔγραψες καὶ ἐσύ: «Ὄφελός σου εἶναι ὅταν σὲ διορθώνουν γιὰ νὰ μὴν ἐκτίθεσαι».

      Διαγραφή