Μύσας ὁ χρυσοῦς Ἰωάννης τὸ στόμα,
Ἀφῆκεν ἡμῖν ἄλλο τὰς βίβλους στόμα.
Ἀμφὶ τρίτην δεκάτην σίγησεν χρύσεα χείλη.
«Ο γιος μου είχε διαγνωστεί με Σύνδρομο Γκιγιέν-Μπαρέ»
Η Ζάννα Σολογκασβίλι:
– Όταν ο γιος μου Αρτσίλ έγινε 15 χρονών, αρρώστησε από μια σπάνια ασθένεια, η οποία είναι γνωστή ως Σύνδρομο Γκιγιέν-Μπαρέ (GBS). Πρόκειται για μια σπάνια πάθηση, στην οποία το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται στα περιφερειακά νεύρα.
Τὰ στοιχεῖα κάνουν λόγο γιὰ ἀνήλικους, ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὴν ἡλικία τῶν 13 ἕως καὶ 17 ἐτῶν ποὺ ὀργανώνονται σὲ «συμμορίες» καὶ προβαίνουν σὲ παραβατικὲς συμπεριφορές.
Νέο ἄγριο ἐπεισόδιο, σημειώθηκε χθές, μὲ συμμορίες ἀνηλίκων αὐτὴ τὴ φορὰ στὰ νότια προάστια. Δύο ὁμάδες ἀνηλίκων, σύμφωνα μὲ τὴν Ἀστυνομία ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ καὶ τὴ Γλυφάδα, «πλακώθηκαν» στὸ ξύλο μὲ καδρόνια καὶ λοστοὺς μὲ ἀποτέλεσμα, δύο ἀνήλικοι νὰ μεταφερθοῦν στὸ Ἀσκληπιεῖο Βούλας καὶ ἕξι ἄτομα νὰ συλληφθοῦν ἀντιμετωπίζοντας βαρύτατες κατηγορίες».
Κάτι τέτοιο δέ συνέβη ἕως τώρα. Ἐκεῖνο ὅμως, πού ἔχει ἐνδιαφέρον νά παρατηρήσουμε εἶναι ἡ πορεία τοῦ ἱερέως πού ἐσχάτως «μετακινήθηκε» ἀπό τήν ἐνορία του, Μητροπολίτης οἶδε, γιά ποιό λόγο. Τήν πρώτη Κυριακή, τοποθετήθηκε σέ κάποιο χωριό, 17 χιλιόμετρα ἀπό τή Λάρισα. Θά ἔλεγε κανείς, καλοπροαίρετα σκεπτόμενος, ὅτι ἐπειδή δέν ἐξυπηρετοῦνταν οἱ λειτουργικές ἀνάγκες τῶν κατοίκων ἐκείνων, μερίμνησε ὁ καλός Μητροπολίτης γι’αὐτό, καί τούς ἔστειλε ἕναν καλό ἱερέα γιά νά τούς ποιμάνει.
Η επιδημία του κινέζικου κορωνοϊού που προκαλεί την covid 19 δεν έχει ακόμα τελειώσει αλλά οι επιστήμονες έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν λόγο και για νέα πανδημία εναρμονιζόμενοι ίσως με όσα πρόσφατα μιλώντας από την Cop 26, προέβλεψε ο Μπιλ Γκέιτς.
Τό Σάββατο 13 Νοεμβρίου διαδηλώνουμε στήν Ἀλεξανδρούπολη, μαζί μέ τούς ὑγειονομικούς ἀπό ὅλες τίς πόλεις τῆς Θράκης (ἀλλά καί ἀπό Καβάλα καί Δράμα), πού βρίσκονται σέ ἀναστολή ἐδῶ καί δυόμισυ μῆνες.
Διαδηλώνουμε, στηρίζοντας τόν συγκινητικό ἀγώνα τῶν ἀδελφῶν μας πού συνεχίζουν νά διώκονται χωρίς ἀπολύτως κανένα λόγο ἀπό τό νεοναζιστικό καθεστώς, ἀλλά ἐπιμένουν, κρατώντας Θερμοπύλες.
Νὰ τοὺς ἀγαπᾶτε καὶ νὰ τοὺς συμπονᾶτε ὅλους. “Καὶ εἴτε πάσχει ἓν μέλος, συμπάσχει πάντα τὰ μέλη. ὑμεῖς δέ ἐστε μέλη Χριστοῦ καὶ μέλη ἐκ μέρους”. Αὐτὸ εἶναι Ἐκκλησία: ἐγώ, ἐσύ, αὐτός, ὁ ἄλλος, νὰ αἰσθανόμαστε ὅτι εἴμαστε μέλη Χριστοῦ, ὅτι εἴμαστε ἕνα. Ἡ φιλαυτία εἶναι ἐγωισμός. Νὰ μὴ ζητᾶμε, “ἐγὼ νὰ σταθῶ, ἐγὼ νὰ πάω στὸν Παράδεισο”, ἀλλὰ νὰ νιώθουμε γιὰ ὅλους αὐτὴ τὴν ἀγάπη. Καταλάβατε; Αὐτὸ εἶναι ταπείνωση.
Ὅλα αὐτὰ ὁ ἱερεῦς αὐτὸς , κατὰ τὴν ἀνακοίνωσι, τὰ διέπραξε δίδοντας συνέντευξι «εἰς τόν Ραδιοφωνικόν Σταθμόν FOCUS 103,6 FM καί στόν δημοσιογράφο κ. Στέφανο Δαμιανίδη» τὰ ἔμαθαν δὲ «κατόπιν τῆς δημοσιοποιήσεως ὑπό τοῦ διαδικτυακοῦ ἱστοτόπου «Τάς θύρας τάς θύρας» καὶ «μετά πολλῆς θλίψεως καί ὀδύνης, ἡ Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς, κηδομένη ὅμως τῆς τρωθείσης κανονικῆς τάξεως» προέβη στὴν δίωξι αὐτή.
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ἱστορίας
Μέσα στούς καιρούς τῆς ἐκκαθάρισης καί τῶν ἀποκαλυπτηρίων πού ζοῦμε ἐδῶ και εἴκοσι μῆνες χάρη στή λεγόμενη πανδημία, ἕνα βασικό κεφάλαιο ἀφορᾶ στόν ρόλο τῆς ἐκκλησιαστικῆς μας διοίκησης. Ρόλο ἐμφανῆ ἤδη ἀπό τήν περσινή ἄνοιξη, μέ τήν ἀπαράδεκτη στάση πού προκρίθηκε τότε καί τήν ἐπιλογή νά κλειδωθοῦν οἱ ναοί καθ’ ὅλη τή Μεγάλη Σαρακοστή καί τίς ἡμέρες τοῦ Πάσχα, μία ἐπιλογή πού τυπικά τή χρεώνεται τό ἀντίχριστο πολιτικό καθεστώς, ἀλλά - ὅπως γράφαμε ἤδη ἀπό τότε - ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία ἦταν πλήρως συνυπεύθυνη (κατά δέ τόν γράφοντα κυρίως ὑπεύθυνη).
Μέσα στούς ἐπόμενους μῆνες τά άποκαλυπτήρια ἔγιναν πραγματικά καταιγιστικά, ὅσον ἀφορᾶ τόσο τόν ἀνεκδιήγητα ἀσφυκτικό ἐναγκαλισμό της μέ τήν κοσμική ἐξουσία (σχεδόν στά ἐπίπεδα τῆς ἀλήστου μνήμης σταλινικῆς «Ζῶσας Ἐκκλησίας»), ὅσο καί τή βαριά δογματική καί ἐκκλησιολογική της ἐκτροπή (μέ τήν κορύφωση τῆς «ἀλάθητης» δεσποτοκρατίας καί τήν παράλληλη ἐπινόηση μιᾶς ὁλόκληρης διαστρεβλωτικῆς ψευδοθεολογίας γιά τή δικαιολόγηση τῆς παραπάνω κατάστασης).
Σ’ ένα μοναστήρι του Αγίου Όρους, το γνωρίζετε, ιδιόρυθμο ήτανε. Είπε ο παπάς στον αγωγιάτη:
-Θα σου φέρω, παπα-Εφραίμ.
Έφερε.
-Φερ’ τα από ‘δω.
-Όχι από ‘κει, το ζώο φοβάται, Γέροντα.
-Φερ’ τα από ‘δω, ντε.
Μαλώσανε.
Διήγηση Στυλιανοῦ…:
«Στίς 27‒9‒2001 ἔπαθα ἕνα βαρύ ἐγκεφαλικό ἐπεισόδιο (θρομβωτικό) καί τό ἀριστερό χέρι καί πόδι ἦταν σέ πλήρη ἀκινησία. Ὁ λόγος μου ἦταν ἀργός καί ὄχι σταθερός. Ἔμεινα στό Νοσοκομεῖο δέκα μέρες καί ὕστερα πῆγα στό σπίτι. Κατά τό τέλος Δεκεμβρίου τοῦ ἰδίου ἔτους ἄρχισα νά σηκώνωμαι καί νά κυκλοφορῶ μέ μπαστούνι.
»Στίς 9‒1‒2002 καί ἐνῶ ἔκανα ἀντιπηκτική ἀγωγή, παθαίνω τό δεύτερο ἐγκεφαλικό ἐπεισόδιο καί ταυτόχρονα πνευμονική ἐμβολή. Πάλι τό ἀριστερό χέρι καί πόδι μένουν χωρίς κίνηση. Οἱ γιατροί λένε ὅτι δέν ὑπάρχει σωτηρία γιά μένα. Μ᾽ αὐτή τήν ἀγωγή δέν δικαιολογεῖται ὁ θρόμβος πού προκάλεσε τό ἐγκεφαλικό καί τήν πνευμονική ἐμβολή. Βρίσκομαι καί πάλι στό ΑΧΕΠΑ στό κρεββάτι τοῦ πόνου.
Ο μακαριστός Γέροντας Γελάσιος Σιμωνοπετρίτης (πρώην Γρηγοριάτης, 1902-1987) είχε στη ζωή του διάφορες άγιες εμπειρίες. Από αυτές θα αναφέρω κάποιες από την περίοδο που ήταν στη Μονή Οσίου Γρηγορίου, όπως τις άκουσα από τον ίδιο κάποτε που τον επισκέφθηκα.
✶✶✶
Το 1931, τον Γενάρη που αλλάζουν τα διακονήματα, εμένα μ’ έστειλαν κοναξή στο Αντιπροσωπείο των Καρυών, τον π. Ησύχιο, ως κηπουρό και τον π. Γεδεών ως αμπελικό.
Τον Σεπτέμβριο του 1932 έγινε σεισμός και όλη η Ιερισσός καταστράφηκε. Και εμείς τότε φοβόμασταν να κοιμηθούμε μέσα στο σπίτι. Ο αντιπρόσωπος Γερο-Ανανίας κοιμόταν στο κιόσκι που είναι το Διονυσιάτικο πηγάδι, ο π. Γεδεών μέσα στο αμπέλι, ο π. Ησύχιος στους κήπους και εγώ έβαλα δύο σανίδες επάνω σε μια ελιά και εκεί τα βράδυα κοιμόμουν.
Πρόσταξε λοιπόν να του δώσουν ελεημοσύνη, για την ξαφνική εκείνη πτώχευση, δεκαπέντε λίτρες χρυσάφι.
Ο άνθρωπος όμως που πήρε τη σχετική εντολή – θες από δική του παρακοή, θες από υποκίνηση των υπαλλήλων της Εκκλησίας, επειδή δεν είχαν απομείνει πολλά χρήματα και ο μέγας Ιωάννης δεν φρόντιζε να μαζεύει θησαυρούς -, έδωσε πέντε μόνο λίτρες στο φτωχό.
"Βόμβα" στα δογματικά θεμέλια της πίστης μας από την αποκάλυψη που προβαίνει το πρακτορείο Fides...
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, οι Ρ/Καθολικοί (σ.σ. παπικοί) κληρικοί των Αγίων Τόπων μπορούν να κοινωνούν Χριστιανούς της Ορθόδοξης και άλλων Ανατολικών Εκκλησιών!
Τίτλος πρωτοτύπου:
Οι επιστήμονες του CDC παραδέχονται ότι παραποίησαν τα δεδομένα της μελέτης για να δείξουν ότι τα εμβόλια Covid-19 είναι ασφαλή για τις έγκυες γυναίκες, καθώς οι ερευνητές ανακαλύπτουν ότι το 91% των κυήσεων κατέληξαν σε αποβολή μετά τον εμβολιασμό για Covid-19
Μετάφραση: Απολλόδωρος
Τον Ιούλιο του 2021, το The Exposé αποκάλυψε αποκλειστικά πώς τα δεδομένα είχαν παραποιηθεί από τους επιστήμονες που διενεργούσαν μια πραγματική μελέτη για το CDC για να δείξουν ότι τα εμβόλια Covid-19 ήταν ασφαλή για χρήση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Και όχι μόνον έχουν αποδεχθή τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, αλλά και
πολλοί εκ των Αρχιερέων έσπευσαν να τον υποστούν μεταξύ των πρώτων!
Η άλλη όψις του νομίσματος είναι, ότι μερικοί Μητροπολίτες με
διοικητικές εντολές επιβάλλουν στον ιερό εφημεριακό τους Κλήρο τον
εμβολιασμό και μάλιστα με απειλές επιβολής κυρώσεων εις τους Κληρι-κούς,
οι οποίοι θα επιδείξουν ανυπακοήν, δηλ. εις εκείνους οι οποίοι θα
αρνηθούν τον εμβολιασμόν!
Τέλος, την τραγικότητα της καταστάσεως συμπληρώνει η απόφασις μερι-κών
επίσης Μητροπολιτών να μεταβάλουν τον Ιερό Ναό, δηλ. τον Οίκο του Θεού,
σε Κέντρο Εμβολιασμού κατά του Κορωνοϊού!