Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

Σάββας Ιακωβίδης: Οι διαπρύσιοι προαγωγοί της αγγλο-τουρκο-διζωνικής τερατουργίας συνεργούν στην τουρκοποίηση της Κύπρου

 

Εκτός από την πανδημία του κορωνοϊού, δύο είναι τα κρισιμότερα ζητήματα επί των οποίων ο κυπριακός Ελληνισμός καλείται να εστιάσει την προσοχή και την ψήφο του, ενόψει των προεδρικών εκλογών του 2023: Το μεταναστευτικό, το οποίο εξελίσσεται σε δημογραφικό εφιάλτη για την ασφάλεια, την οικονομία, την κοινωνία.

Και το Κυπριακό, το οποίο συναρτάται ευθέως προς το μεταναστευτικό, επειδή η Τουρκία, μετά τους εποίκους, εργαλειοποιεί και τους παράνομους μετανάστες, που εξαποστέλλει καθημερινά, ως δαμόκλειον απειλή κατά της εθνικής και βιολογικής ύπαρξης του Ελληνισμού και της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Ο γέροντας Ιάκωβος και ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος


Τον περασμένο Αύγουστο είδα τον άγιο Ιωάννη τον Ρώσσο. Είναι ζωντανή η Χάρις του Αγίου. Του λέω:

– Άγιέ μου Γιάννη, πολύς κόσμος έρχεται στη Χάρη σου.

– Πολύς κόσμος έρχεται στη Χάρη μου, αλλά λίγα είναι τα τέκνα μου. Οι πιστοί είναι πολύ λίγοι. Νομίζουν πως κοιμάμαι στην λάρνακα. Εγώ είμαι ζωντανός. Δεν με βλέπουν. Εγώ όλους τους βλέπω. Και φεύγω πολλές φορές από την αγία λάρνακα. Αυτοί δεν με βλέπουν, δεν μ’ ακούν, εγώ όμως τους βλέπω, τους ακούω τι λένε.

Πάνε πολλοί, παπάδες, κόσμος και προσεύχονται. Ήταν και μία γνωστή μου, μάλιστα αυτή είχε και μια συγγένεια με την μάννα μου, που παρακαλούσε «Άγιε Γιάννη μου, τα παιδάκια μου να τα βοηθήσης». Βγήκε (ο Άγιος) από την λάρνακα –όποιος τον φώναζε σήκωνε το κεφάλι, εκεί όπου ήθελε ο άγιος Ιωάννης– και λέει: «Ποια; Αυτή η βλάσφημη; Αυτή που καταράται;». Ήξερε και το ανάθεμα αυτή και κάποια κατάρα έλεγε και βλασφημούσε. Και δεν πήγαιναν καθόλου καλά στο σπίτι τους. Δεν χορταίνουν και ψωμί. Η κατάρα είναι κακό στον άνθρωπο, «ευλογείτε και μη καταράσθε». Γύρισε το κεφάλι του ο Άγιος και ξάπλωσε. Σημασία δεν την έδωσε ο άγιος Ιωάννης.

Όσιος Θεόδωρος του Νόβγκοροντ ο διά Χριστόν Σαλός

 

Εορτάζει στις 19 Ιανουαρίου

Ο Όσιος Θεόδωρος γεννήθηκε στο Νόβγκοροντ σε μια πλούσια οικογένεια εμπόρων όπου έλαβε μια πολύ καλή μόρφωση. Έδινε πλούσιες ελεημοσύνες στους φτωχούς και ιδιαίτερα στους δια Χριστόν περιπλανώμενους.

Ο μακάριος τις Τετάρτες και τις Παρασκευές δεν έτρωγε απολύτως τίποτα, ενώ τις υπόλοιπες ημέρες νήστευε μέχρι το ηλιοβασίλεμα . Άρχισε να ζει περιπλανώμενος, με απόλυτη φτώχεια, τριγυρνώντας σχεδόν γυμνός και ξυπόλυτος. Το βράδυ πήγαινε έξω από όλες τις εκκλησίες και προσεύχονταν θερμά για την πόλη του.

Υπέμεινε ύβρεις και προσβολές, αλλά προσευχόταν για αυτούς που του επιτίθονταν και ήταν πάντα ήρεμος.

Τα λόγια του έβγαιναν πάντα αληθινά. Έφτασε σε τέτοια μέτρα αρετής, ώστε βάδιζε πάνω στα νερά του ποταμού Βολκχώφ!

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

 Ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς Ἐπίσκοπος Ἐφέσου 

 
Κρατεί μεν Άτλας μυθικώς ώμοις πόλον,
Κρατεί δ’ αληθώς Μάρκος Oρθοδοξίαν.


Ὁ Ἅγιος Μάρκος γεννήθηκε στὴν Κωνσταντινούπολη μεταξὺ τῶν ἐτῶν 1392 καὶ 1393 «ἔκ τινος πατρωνυμίας Εὐγενικὸς καλούμενος». Ὁ πατέρας του Γεώργιος ἦταν διάκονος καὶ σακελλίων τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας, μετέπειτα δὲ ἔγινε πρωτέκδικος, πρωτονοτάριος καὶ μέγας χαρτοφύλαξ, ἡ δὲ μητέρα του ὀνομαζόταν Μαρία καὶ ἦταν θυγατέρα τοῦ ἰατροῦ Λουκᾶ.

Σπούδασε σὲ μεγάλους διδασκάλους, στὸν Γεώργιο Πλήθωνα, τὸν Μητροπολίτη Σηλυβρίας Χορτασμένο, τὸν Μανουὴλ Χρυσόκκο, τὸν Ἰωσὴφ Βρυέννιο καὶ ἄλλους καὶ εἶχε ἔξοχη παιδεία.

Στὴ συνέχεια προσῆλθε στὸ μοναχικὸ βίο, κατὰ τὸ ἔτος 1418, σὲ κάποια μονὴ στὰ Πριγκηπόννησα καὶ τάχθηκε ὑπὸ τὴν πνευματικὴ ἐπιστασία τοῦ ἐνάρετου μοναχοῦ Συμεών, ὁ ὁποῖος τὸν ἔκειρε μοναχὸ καὶ τὸν μετονόμασε ἀπὸ Μανουήλ, Μᾶρκο.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Ποιός εἶναι ὁ ἀληθινὸς θεολόγος - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱)

 

Ποιός εἶναι, τώρα, ὁ ἀληθινὸς θεολόγος; Θεολόγος εἶναι μόνον ἐκεῖνος ποὺ διάβασε πολλὰ θεολογικὰ βιβλία καὶ εἶναι ἐνημερωμένος ἐπάνω στὴν σχετικὴ βιβλιογραφία; Αὐτὸς ὅμως μοιάζει μὲ ἕναν μικροβιολόγο π.χ. ποὺ διάβασε μὲν πολλὰ βιβλία ἐπάνω στὴν ἐπιστήμη του, ἀλλὰ δὲν χρησιμοποίησε ποτὲ ἕνα μικροσκόπιο οὔτε ἔκανε ἐργαστηριακὲς ἀναλύσεις κλπ. 
 
Σὲ ὅλες τὶς θετικὲς ἐπιστῆμες, ἐκεῖνος ποὺ ἔχει ὁ λόγος του κῦρος καὶ εἶναι αὐθεντία στὴν ἐπιστήμη του, εἶναι πάντα ἐκεῖνος ποὺ ἔχει ἐμπειρία τοῦ ἀντικειμένου ἢ τοῦ φαινομένου στὸ ὁποῖο ἀναφέρεται καὶ τὸ ὁποῖο ἔχει μελετήσει, δηλαδὴ ἐκεῖνος ποὺ ἔχει τὴν ἐμπειρία τῆς παρατηρήσεως καὶ κατανοεῖ τὰ φαινόμενα ποὺ παρατηρεῖ.

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης: Τό πρόστιμο τῶν 100 εὐρώ γιά τούς ἀνεμβολίαστους καί τά «δοσίματα» τῆς Τουρκοκρατίας

 
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

1.      Νέα Τουρκοκρατία. Ξεθωριάζουν οἱ ἀξίες τοῦ ᾽21.

Δὲν κατάλαβαν τίποτε οἱ κυβερνῶντες ἀπὸ τὸ πνεῦμα τῆς Ἐπανάστασης τοῦ 1821, τῆς ὁποίας γιόρτασαν τὰ διακόσια χρόνια (200) ἀπὸ τὴν κήρυξή της. Καὶ γράφω «γιόρτασαν», διότι δὲν γιορτάσαμε ὅλοι μαζί τους, ἀφοῦ στὶς περισσότερες ἀπὸ τὶς ὀργανωθεῖσες ἐκδηλώσεις ἐπρόδωσαν τὸ πνεῦμα τῶν ἀγωνιστῶν καὶ πρωταγωνιστῶν της[1]. Θὰ μποροῦσε κάποιος ἐρευνητικὰ νὰ συγκρίνει τοὺς τρεῖς προηγούμενους ἑορτασμοὺς τῶν πενήντα χρόνων (1871), τῶν ἑκατό (1921), τῶν ἑκατὸν πενήντα (1971) μὲ τὸν πρόσφατο ἑορτασμὸ τῶν διακοσίων χρόνων (2021), γιὰ νὰ συναγάγει κατὰ τὴν ἐκτίμησή μας θλιβερὰ ἀποτελέσματα.

ΑΥΤΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! Με ονόματα Έλληνες και ξένοι που τον προσκυνάνε


 

Αστυνομικοί καταγγέλλουν: «Μας υποχρεώνουν να κόβουμε πρόστιμα για μάσκες- Μας έκαναν φοροεισπράκτορες»

 

Τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας οι αστυνομικοί έχουν μετατραπεί σε «ελεγκτές» των παράλογων υγειονομικών μέτρων και αντί να κυνηγούν το έγκλημα όπως επιτάσσει το καθήκον είναι υποχρεωμένοι από το κράτος να κόβουν ένα σωρό πρόστιμα στους πολίτες που δεν φορούν μάσκες σε εξωτερικούς χώρους αλλά και δεν εφαρμόζουν τις απαιτήσεις της κυβέρνησης!

Έτσι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετέτρεψε σε φοροεισπράκτορες τους ανθρώπους που με κίνδυνο τη ζωή τους προσπαθούν με όσα πενιχρά μέσα διαθέτουν να προστατέψουν τους πολίτες. Η κυβέρνηση υποβάθμισε και εξευτέλισε την ΕΛ.ΑΣ.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος ἀπαντᾶ στούς τυφλο-υπακοούληδες

 

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας
 

      Καί ἐπειδή ζοῦμε σέ κατεξοχήν μέρες σύγχυσης, διαστρέβλωσης καί ἀντινόησης, μέρες πού ὀ κάθε πλανεμένος ρασοφόρος ἀπαιτεῖ ἀπό τούς πιστούς τυφλή ὑπακοή στήν κάθε φρικώδη κακοδοξία πού ἐξέρχεται ἀπό τά χείλη του ἥ πού ἀποτυπώνεται στους τραγικούς φετφάδες τῆς λεγόμενης ΔΙΣ, μέ τό ἀνεκδιήγητο «ἐπιχείρημα» ὅτι «αὐτά λέει ἡ Ἐκκλησία», ἄς δοῦμε τί γράφει ἐνδεικτικά (δύο μόνο σημεῖα γιά τήν ἀκρίβεια μεταξύ ἀρκετῶν ἀκόμη) ἕνας κορυφαῖος ἐκκλησιαστικός μας Πατέρας, τοῦ ὁποίου τή μνήμη ἑορτάζουμε σήμερα: ὁ Μέγας Ἀθανάσιος.

«ΠΥΡΑ» από τον επιστήμονα που ήταν στον Bill Gates: «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΕΛΕΓΧΘΕΙ αυτό το εμβόλιο»! - BINTEO

 

Όσοι ευθύνονται για τον αποκλεισμός κορυφαίων επιστημονικών φωνών, εφόσον αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας πως είχαν δίκιο, ενδέχεται να δικαστούν σκληρά.

Ο Geert Vanden Bossche , DMV, PhD, ανεξάρτητος ιολόγος και εμπειρογνώμονας εμβολίων, παλαιότερα απασχολούμενος στο GAVI και στο Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, συνεχίζει τις επιστημονικές τοποθετήσεις του για το εμβόλιο!

Αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Κινδυνεύει να προκαλέσει αυτοάνοσες αντιδράσεις, αυτοάνοσα στα παιδιά

Για αυτό λέω ποτέ μην χρησιμοποιείτε εμβόλιο που δεν μπορεί να εμποδίσει την μετάδοση.

Γ.Γ. του ΟΗΕ στο Νταβός: «Αν δεν καταφέρουμε να εμβολιάσουμε κάθε άνθρωπο θα παραλύσουν βίαια η ζωή και οι οικονομίες»

 

Το μήνυμα ότι δεν θα ησυχάσουν εάν δεν μας εμβολιάσουν όλους έστειλε ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, σε ομιλία που παραχώρησε στο ψηφιακό Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός.

Ο Α.Γκουτέρες εξέφρασε ουσιαστικά την αντίθεση του με τους επιστήμονες που υποστηρίζουν ότι η μετάλλαξη Όμικρον θα είναι το τέλος της πανδημίας και υποστηρίζει ότι το τέλος δεν θα έρθει μέχρι να εμβολιαστούν όλοι. Φυσικά δεν είπε εάν όλοι οι άνθρωποι θα χρειαστεί να εμβολιαστούν μια φορά ή εάν θα πρέπει να εμβολιάζονται κάθε λίγους μήνες. 

Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ αναφέρθηκε στον στόχο που είχε θέσει πέρσι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, σύμφωνα με τον οποίο τον στόχο το 40% των ανθρώπων όλων των χωρών πρέπει να έχει εμβολιαστεί κατά της Covid-19 έως το τέλος του 2021 και το 70% έως τα μέσα του 2022.

Η κακία και η ζήλεια εναντίον του ανθρώπου του Θεού - π. Συμεών Κραγιόπουλος (†)


Να έχουμε, παρακαλώ, υπ’ όψιν μας ότι, όσο περισσότερο θέλουμε να βρούμε τον Θεό, όσο περισσότερο αγαπούμε τον Θεό, όσο περισσότερο η ψυχή μας ανοίγει και έρχεται μέσα μας η αλήθεια του Θεού και φωτίζεται ο έσω άνθρωπος και γίνεται άνθρωπος του Θεού, τόσο κάπου εκεί θα είναι η πλάνη, το ψέμα, και θα μας περιτριγυρίζουν. Όχι μόνο από κακότητα, αλλά, θα έλεγα, και από ζήλεια. Το κακό είναι κακό και θέλει να κάνει κακό, αλλά υπάρχει και η ζήλεια, γι’ αυτό που δίνει ο Θεός στον άνθρωπό του.

Θα έχετε προσέξει πόσο δαιμονίζεται ένας άνθρωπος, κυριολεκτικά δαιμονίζεται, κάτι παθαίνει, όταν έχει να κάνει μ’ έναν άνθρωπο του Θεού και κατά κάποιον τρόπο δείχνουν τα πράγματα ότι εκείνος ο άνθρωπος προτιμάται, εκείνον τον άνθρωπο θέλει ο Θεός και αυτόν τον παραμερίζει. Αν επιτρέπεται να πω, τον πιάνει λύσσα. Με συγχωρείτε. Γιατί δεν είναι θέμα, επαναλαμβάνω, μόνο μιας κακίας, αλλά είναι θέμα ζήλειας.

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Ἡ ἀριστερά καί ἡ ἐλευθερία

 

Γράφει ὁ Χαράλαμπος Μηνάογλου
 
Τὶς προάλλες μία γνωστή, ἡ ὁποία δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ ἐμβολιαστεῖ, προσκείμενη ἰδεολογικὰ στὴν ἄκρα ἀριστερὰ καὶ μὲ ἀντεκκλησιαστικὴ νοοτροπία, μοῦ ἔλεγε ἀπορῶντας γιὰ τὴν ἀδυναμία τῶν περισσότερων συντρόφων της νὰ ἀντιληφθοῦν τὸν περιορισμὸ τῆς πραγματικῆς ἀλήθειας καὶ τὴν μονιμοποίησή του ποὺ ἐπιβάλλεται μέσα ἀπὸ τὰ μέτρα γιὰ τὸν κορωνοϊό, ὅτι πλέον ἔχει πάψει νὰ προσπαθεῖ νὰ τοὺς ἐξηγήσει γιατί δὲν ἐμβολιάζεται, καὶ ἔτσι, ὅταν τὴν ρωτοῦν, ἀπαντᾷ πλέον ὅτι δὲν ἐμβολιάζεται ἐπειδὴ δὲν τὴν ἀφήνει ὁ πνευματικός της, ἀφήνοντας ἄναυδους τοὺς ἀριστεροὺς συνομιλητές της.

Φτάνει πια με το φασισμό ορισμένων εμβολιασμένων…

 

Ειλικρινά, προσπαθώ να διατηρήσω μία ψυχραιμία και να καταπνίξω την αγανάκτηση που μου βγαίνει με κάποιους υπανθρώπους, αλλά δε γίνεται… Είναι αυτό που λένε «θέλω ν’ αγιάσω και δεν μπορώ»!

Εκανα το λάθος να ρίξω μια ματιά στην Αρχική Σελίδα του Facebook να δω τι αναρτήσεις έχουν κάνει οι διαδικτυακοί μου φίλοι. Εκεί βρήκα μία ανάρτηση μίας προσωπικής μου φίλης η οποία (ορθώς) ενίσταται για το πρόστιμο των 100€ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών.

Κι από κάτω υπήρξαν δύο… φασιστοειδή τα οποία άδραξαν την ευκαιρία να ξεράσουν τη χολή που υπάρχει μέσα τους, γράφοντας:

Ἅγιος Παΐσιος: Ὁ διάβολος μᾶς βάζει ἔνεση ἀναισθησίας

 

Εἶπα σὲ κάποιους γιατροὺς ποὺ συζητοῦσαν γιὰ τὴν ἀναισθησία ποὺ κάνουν στὶς ἐγχειρήσεις: «Τοῦ πειρασμοῦ ἡ ἀναισθησία ἔχει ἄσχημες ἐπιπτώσεις στὸν ἄνθρωπο, ἐνῶ αὐτὴ ποὺ κάνετε ἐσεῖς βοηθάει». 
 
Ἡ ἀναισθησία τοῦ διαβόλου εἶναι σὰν τὸ δηλητήριο ποὺ ρίχνει τὸ φίδι στὰ πουλιὰ ἢ στὰ λαγουδάκια, γιὰ νὰ παραλύσουν καὶ νὰ τὰ καταπιῆ, χωρὶς νὰ ἀντιδράσουν. Ὁ διάβολος, ὅταν θέλη νὰ πολεμήση ἕναν ἄνθρωπο, στέλνει πρῶτα ἕνα διαβολάκι «ἀναισθησιολόγο», γιὰ νὰ κάνη τὸν ἄνθρωπο πρῶτα ἀναίσθητο, καὶ μετὰ πηγαίνει ὁ ἴδιος καὶ τὸν πελεκάει, τὸν κάνει ὅ,τι θέλει... 
 
Ἀλλὰ προηγεῖται ὁ... «ἀναισθησιολόγος». Μᾶς βάζει ἔνεση ἀναισθησίας καὶ ξεχνοῦμε. Νά, βλέπεις, οἱ μοναχοὶ ὑποσχόμαστε «ὑβρισθῆναι, χλευασθῆναι» κ.λπ., καὶ τελικά, ὁ πειρασμὸς μερικὲς φορὲς μᾶς μπερδεύει καὶ κάνουμε τὰ ἀντίθετα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ὑποσχεθήκαμε. 

Το θαύμα του Αγίου Αθανασίου που τον “έχρισε” πολιούχο

 

Μία από τις πολλές πραγματικές  ιστορίες που λαμβάνουν χώρα με πρωταγωνιστές Αγίους οι οποίοι με θαυμαστό τρόπο παρεμβαίνουν στην ζωή μας ατομικά ή κοινωνικά, αναφέρεται στο βιβλίο του Γεωργίου Χατζηγεωργίου ”Ιστορία της Παιανίας και των Ανατολικά του Υμηττού Περιοχών”.  
 
Η αφηγήτρια αυτής της όμορφης ιστορίας, είναι μία γυναίκα που την έζησε ως παιδούλα

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος ὁ Μέγας


Eις τον Aθανάσιον.
Ἀθανάσιον καὶ θανόντα ζῆν λέγω.
Οἱ γὰρ δίκαιοι ζῶσι καὶ τεθνηκότες.

Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος γεννήθηκε κατὰ τὸ ἔτος 295 μ.Χ. στὴν Ἀλεξάνδρεια ἀπὸ Χριστιανοὺς γονεῖς. Ἔτυχε ἐπιμελημένης ἐκπαιδεύσεως φιλοσοφικῆς καὶ θεολογικῆς. Κατὰ τὴ νεανική του ἡλικία συνδέθηκε μὲ τὸν Μέγα Ἀντώνιο καὶ ἀσκήτευσε μαζί του στὴν ἔρημο.

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Γέρων Ιουστίνος Πίρβου: Ο απλός άνθρωπος αντιλαμβανόταν πάντα πιο γρήγορα την πραγματικότητα. Ο διανοούμενος δεν έχει την αίσθηση της μάχης που δίνει»


Είμαστε μάρτυρες μιας γενικής παθητικότητας και μιας παράλυσης της θέλησης του ρουμανικού λαού, ο οποίος σχεδόν δεν αντιδρά απέναντι σε όλους αυτούς τους αντιχριστιανικούς βομβαρδισμούς. Αυτό έχει την εξήγησή του: δυστυχώς, ο λαός δεν ξέρει πιά τί να πιστέψει, δεν εμπιστεύεται κανέναν πολιτικό ηγέτη, κανένα μέσο ενημέρωσης, ούτε έντυπο, ούτε την τηλεόραση. Γι’ αυτόν τον λόγο στέκεται τόσο αδιάφορος.

Αυτή η κατάσταση επιβλήθηκε έτσι, ώστε να διαλύσει τα πρότυπα ενός λαού και να καταστρέψει τις αξίες των ανθρώπων. Για τον κοινό θνητό είναι πιο πειστικός εκείνος που ξέρει να προσφέρει καλύτερα «άρτον και θεάματα». Ξυπνάει πότε-πότε κάποιος από αυτόν τον λήθαργο, θυμώνει και προσπαθεί να κάνει μια μικρή επανάσταση. Αλλά αυτή η «επανάσταση» φθάνει μόνο μέχρι τον Λόφο του Πατριαρχείου ή μέχρι το Κοτροτσένι (σ.τ.μ. κυβερνητικό μέγαρο)· εκεί διαλύεται. Από την εξέγερσή του δεν απομένει τίποτα, παρά μόνον ένας μεμονωμένος επαναστάτης.

Στον κόσμο ή στο μοναστήρι; Από την κληρονομιά των Γερόντων τής Όπτινα

 
Μ.Β. Νέστεροφ. Ιερή Ρωσία

Ο μοναχός Αντώνιος τής Όπτινα, ερωτηθείς περί τής επιλογής τής μοναστικής οδού, απάντησε ότι μπορεί κανείς να σωθεί τόσο στο μοναστήρι όσο και στον κόσμο. Και μάς υπενθύμισε ότι ο εχθρός μπορεί να επιδείξει ζήλο στο να σε σπρώξει όταν πρόκειται να αποχτήσεις αρετές που είναι υπεράνω των δυνάμεών σου (ΣτΜ: π.χ., σε «ψήνει» αυτός ο εχθρός να προσεύχεσαι μέρα και νύχτα κι εσύ σε κάποια στιγμή μπουχτίζεις κι εγκαταλείπεις), και από την άλλη μεριά σε αποθαρρύνει να κάνεις απλά πράματα «πουλώντας» τα για «υπερβολικά απλά κι ως εκ τούτου ανάξια τής προσοχής σου» (ΣτΜ: π.χ. «5 λεπτά προσευχή την ημέρα, τι να σού κάνουν τώρα .. Άντε, μην τα κάνεις ούτε αυτά»): «Αναφέρατε την περίπτωση μιας γυναίκας που την «περιτριγυρίζει» μια ευχάριστη ιδέα - να αφήσει τα πάντα (ΣτΜ: και να μπεί στο μοναστήρι)- αλλά δεν καταλαβαίνει εάν αυτή η ιδέα προέρχεται από τον Θεό ή από τον εχθρό. 

Γιάννης Κατσέας: Ὁδοιπορικὸ στὴν Ἱερὰ Μονὴ Πορφύρας


Φωτογραφικὸ ὑλικό: Γιάννης Κατσέας
 

Πρέπει να είναι συννεφιά. Αν σιγανοψiχαλίζει ακόμα καλύτερα. Γιατί το μέρος που βρίσκεται η Μονή της Παναγίας Πορφύρας (Πρέσπες) σου δίνει την αίσθηση πως είσαι στην Ιρλανδία ή στη Σκωτία με τις όμορφες λίμνες.

Από τα ερείπια του Αγίου Αχιλλείου( νησάκι) ακολουθούμε το μονοπάτι. Απέναντί μας αντικρύζουμε το ψηλότερο σημείο του νησιού με το χαρακτηριστικό σταυρό. 

Σε κάποιο σημείο (λίγο πριν αρχίσουμε να ανεβαίνουμε για το ψηλότερο σημείο) υπάρχει ένα μονοπάτι που κινείται αριστερά. Αυτό το μονοπάτι μέσα από φοβερή βλάστηση θα μας οδηγήσει στη Μονή.

Ο άγιος Αντώνιος για τα ψευτομαντέματα των δαιμόνων

 

Ο Μέγας Αντώνιος έλεγε στους μοναχούς που τον επισκέφτηκαν:

Δεν πρέπει να πιστεύουμε τους δαίμονες, ακόμη και αν υποκρίνονται ότι προλέγουν κάποια πράγματα.

Πολλές φορές δηλαδή λένε πριν από μέρες για αδελφούς ότι θα έρθουν την τάδε μέρα. Και εκείνοι βέβαια έρχονται, οι δαίμονες όμως δεν το κάνουν αυτό από ενδιαφέρον γι’ αυτούς που τους ακούν, αλλά για να τους πείσουν να τους πιστεύουν, και έπειτα πλέον, καθώς θα τους έχουν υποχείριους, να τους οδηγήσουν στην απώλεια. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν πρέπει να τους προσέχουμε, αλλά και όταν λένε, πρέπει να τους ανατρέπουμε, γιατί δεν τους έχουμε ανάγκη.

Τι το αξιοθαύμαστο δηλαδή, αν οι δαίμονες, ως πιο γρήγοροι από εμάς, όταν δουν αυτούς που άρχισαν να οδοιπορούν, πηγαίνουν πιο μπροστά και το αναγγέλλουν; Αυτό μπορεί να το κάνει και κάποιος που πηγαίνει με το άλογο και προχωρεί πιο μπροστά από άλλον που πηγαίνει με τα πόδια.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ἀπό τό Ιράκ στόν κορωνοϊό: Ὁμοιότητες ἀνάμεσα σέ μιά στρατιωτική καί μιά φαρμακευτική εἰσβολή

 

Κωνσταντίνου Βαθιώτη, τέως Ἀναπλ. Καθηγητῆ Νομικῆς Σχολῆς Δ.Π.Θ.

Μετὰ τὸ χτύπημα τῆς 11η Σεπτεμβρίου 2001 καὶ τὴν κήρυξη τοῦ πολέμου κατὰ τοῦ ἀόρατου ἐχθροῦ Νο 1 (δηλ. τῆς Ἀλ Κάϊντα), πραγματοποιήθηκε ἡ στρατιωτικὴ εἰσβολὴ τῶν Η.Π.Α. στὸ Ιράκ, ἡ ὁποία ὑποτίθεται ὅτι θὰ ἀναχαίτιζε τὸ εἰκαζόμενο πρόγραμμα παραγωγῆς καὶ χρήσης ὅπλων μαζικῆς καταστροφῆς.

Μετὰ τὸ ξέσπασμα τῆς τρέχουσας πανδημίας καὶ τὴν κήρυξη τοῦ πολέμου κατὰ τοῦ ἀόρατου ἐχθροῦ Νο 2 (δηλ. τοῦ κορωνοϊοῦ), πραγματοποιήθηκε ἡ φαρμακευτικὴ εἰσβολὴ στὸ σῶμα τῶν πολιτῶν, ἡ ὁποία ὑποτίθεται ὅτι θὰ ὁδηγοῦσε στὸ χτίσιμο τοῦ τείχους ἀνοσίας καί, ἑπομένως, στὴν ἀναχαίτιση τῆς διασπορᾶς τοῦ ἰοῦ (γιὰ φαρμακευτικὴ εἰσβολή [Pharmaceutical Invasion] κάνει λόγο καὶ ὁ Ἰβὰν Ἴλλιτς, Ἰατρικὴ Νέμεση. Ἡ ἀπαλλοτρίωση τῆς ὑγείας, μτφ.: Β. Τομανᾶς, ἐκδ. Νησῖδες, Ἀθήνα 2010, σελ. 39).

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ... ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ !!!

 

«Κύριοι» εἰδικοὶ κι ἐσεῖς κυβερνητικοί, ΔΕΝ ΞΕΧΝΆΜΕ !!!
 
Βαφτίσατε αὐθαίρετα... τὸ ἐμβόλιο «σωτήριο»..
 
Τὸν ἐγκλεισμὸ καὶ τὶς μάσκες «ἀνάγκη»...
 
Τὰ ἀντισηπτικὰ καὶ τὴν κοινωνικὴ ἀποστασιοποίηση  «ἀτομικὴ εὐθύνη»...

Γεώργιος Τζανάκης: Ἀπὸ τὸν βίο τοῦ ἁγίου Ἀντωνίου. (Πρόχειρο σημείωμα)


Λόγῳ τῆς ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Ἀντωνίου διάβασα πάλι τὸν πρωτότυπο βίου του, ποὺ ἔχει γράψει ὁ Μέγας Ἀθανάσιος. (PG26 837 - 976 ἀπὸ ὅπου οἱ παραπομπές). Ἔχω αὐτὸ τὸ χούϊ νὰ διαβάζω μόνο στὸ πρωτότυπο τοὺς βίους καὶ τὰ ἔργα τῶν ἁγίων. Ἔτσι μ᾿ ἔμαθαν αὐτοὶ ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἔμαθα (ὅτι ἔμαθα καὶ ἄν ἔμαθα) γιὰ τὴν πίστι. Βεβαίως βλέπω καὶ ὑπάρχουν στὸ διαδίκτυο πολλοὶ καὶ ὡραῖοι βίοι τῶν ἁγίων γραμμένοι μὲ πληρότητα καὶ ἀγάπη, ἀλλὰ ἐγὼ ἔχω αὐτὸ τὸ κόλλημα.

Σάββας Ἠλιάδης: ΠΕΡΙ ΥΠΟΜΟΝΗΣ - ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΥΠΑΡΞΕΏΣ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΑΥΤΩΝ

 

 ΠΕΡΙ ΥΠΟΜΟΝΗΣ
 
«Ὅσω γὰρ ἂν μύρια πάσχῃ τὸ σῶμα, τοσούτῳ χρηστοτέρας ἔχει τὰς ἐλπίδας ἡ ψυχὴ καὶ λαμπροτέρα γίνεται, καθάπερ χρυσίον πυρούμενον ἐπὶ πλέον... Τὰ γὰρ βλεπόμενα πρόσκαιρα. Οὐκοῦν καὶ αἱ θλίψεις τοιαῦται. Τὰ δὲ μὴ βλεπόμενα αἰώνια. Οὐκοῦν καὶ οἱ στέφανοι τοιοῦτοι». (Ἰ. Χρυσόστομος)

Ὅσο περισσότερα, βαριὰ καὶ ἀμέτρητα ὑποφέρει τὸ σῶμα, τόσο πιὸ εὐλογημένο ἀποτέλεσμα ἐπιφέρουν οἱ ἐλπίδες στὴν ψυχὴ καὶ τὴν καθιστοῦν λαμπρότερη, καθαρότερη, φωτεινότερη, ὅπως συμβαίνει μὲ τὸν χρυσό, ὅταν πυρώνεται περισσότερο... Διότι, τὰ παρόντα ποὺ βλέπουμε, εἶναι καὶ πρόσκαιρα. Ἄρα καὶ οἱ θλίψεις εἶναι πρόσκαιρες. Αὐτὰ δὲ ποὺ δὲν φαίνονται, εἶναι αἰώνια. Ἄρα καὶ τὰ στεφάνια εἶναι αἰώνια.