Ο κος Βαθιώτης αποκάλυψε ότι σε συνάντηση που είχε με κάποιους λαμπρούς, όπως τους χαρακτήρισε, δικαστές, ενημερώθηκε ότι, αν και υπάρχουν τμήματα που αποτελούνται από ανεμβολίαστους δικαστές, δεν έχουν χρεωθεί ποτέ υπόθεση υγειονομικού.
“Μπορεί αυτή τη στιγμή το σύστημα να μην είναι ανεξάρτητο και να
έχουμε δικαστική δικτατορία, αλλά έχουμε ευτυχώς και κάποιους λαμπρούς
δικαστές.

