Σάββατο 13 Αυγούστου 2022

Οι παγκόσμιες κυβερνήσεις προετοιμάζονται για ένα Γεγονός Επιπέδου Εξαφάνισης (ELE) (Extinction Level Event).Το CDC αντιστρέφεται σε κάθε πυλώνα του θεάτρου COVID.

 

 
Έχουμε να σας παρουσιάσουμε δύο ιστορίες-βόμβα στο σημερινό άρθρο και στο podcast Situation Update (που παρουσιάζεται παρακάτω).

Η πρώτη ιστορία αφορά νέες πληροφορίες από εμπορικούς προμηθευτές, που δείχνουν ότι οι κυβερνήσεις του κόσμου συσσωρεύουν προμήθειες όσο ποτέ άλλοτε, προφανώς εν αναμονή ενός γεγονότος επιπέδου εξαφάνισης (ELE) που απειλεί να εξαφανίσει τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ζουν σήμερα.

Η δεύτερη ιστορία αφορά το CDC που ξαφνικά ανατρέπεται σε όλους τους βασικούς πυλώνες του θεάτρου COVID: Μάσκες, καραντίνες, κοινωνική αποστασιοποίηση, εμβόλια, εξέταση ασυμπτωματικών ασθενών και πολλά άλλα. Ξαφνικά, το CDC παραδέχτηκε ουσιαστικά ότι όλα αυτά ήταν θέατρο από την αρχή και ότι ποτέ δεν υποστηρίχθηκαν από πραγματική "επιστήμη" εξ αρχής.

Νώντας Σκοπετέας: Μαῦρα φοράει ἡ Παναγιά...


Κλείνει τὰ μάτια ὁ Μοναχὸς καὶ σιγανὰ μιλάει!
 
Τοῦ στέλνει  λόγια ὁ Κύριος, τὸ στόμα του  ὁδηγάει!
 
Ἡ ἀγκαλιὰ Του εἶν ἀνοιχτή,  οὐράνιος Ἀρραβῶνας!
Μὰ ἂν δὲν ὑπάρξουν δάκρυα θὰ ἔρθει  ὁ Κανόνας!
Μαῦρα φοράει ἡ Παναγιὰ πενθεῖ τὴν ἁμαρτία!
Σώζει τὸν κόσμο ἀπ᾿ τὴν ὀργή,  ἔχει τὰ δευτερεῖα!
Πορταϊτίσσης Ἅγιο Φῶς τὸ ἔλεος σκορπίζει
Καὶ στὴ Βαβὲλ τοῦ Ἀμαλὴκ δίκαιος μόνο ἐλπίζει...


Στὸ ἀρχονταρίκι τοῦ πρώτου ὀρόφου ποὺ κοιτᾷ  στὸ καθολικὸ ἀναζητήσαμε ἀνάπαυση καὶ λόγον ἀγαθὸ τὸ τελευταῖο μας βράδυ στὸ Ὄρος. Συναντήσαμε τὸν Μοναχὸ Γ. ποὺ διαρκῶς ἀνιχνεύει τὴν σπίθα στὰ μάτια καὶ στὴν ψυχὴ κάθε ἐπισκέπτη -προσκυνητῆ στὴν Μονὴ Κουτλουμουσίου. Παλαιὸς συνενορίτης μου στὰ μέρη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου Ἀμπελοκήπων στὴν Ἀθήνα. Τὸν θυμᾶμαι σὰν παιδί, νὰ μπαινοβγαίνει ἐκεῖνος καὶ νὰ διακονεῖ στὸ Ἱερό. Καὶ τώρα Μοναχὸς Κοινοβιάτης, τῆς Ριζαρείου τέκνο πεφιλημένο καὶ τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου ἀπόγονος ἐκλεκτός. Ξεκινᾷ νὰ μᾶς μιλᾶ...ἔχει τὰ μάτια του κλειστὰ κάτω ἀπὸ ἕνα ζευγάρι μὲ γυαλάκια. Σὰν κάποιος νὰ τοῦ ψιθυρίζει τοῦτα τὰ λόγια: 

Σύντομη ερμηνευτική προσέγγιση στην καλπάζουσα αντικοινωνική συμπεριφορά…

 

   Γράφει ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος*

     Τα πολύ συχνά πλέον κρούσματα, οι περιπτώσεις εγκληματικότητας που ξεκινά από τους τσαντάκηδες για να καταλήξει σε ανθρωποκτονίες και περιλαμβάνει κλοπές, διαρρήξεις, ένοπλες ληστείες, βιασμούς, απαγωγές, καταχρήσεις σε τραπεζικά και άλλα ιδρύματα, αύξηση της ναρκομανίας, σεξουαλικά προβλήματα, δολοφονικές επιθέσεις εναντίον αστυνομικών, απαγωγές με απαίτηση λύτρων, δολοφονίες ανύποπτων πολιτών, αφαίρεση ζωής στη διαδικασία ένοπλων ληστειών, ενδοοικογενειακή βία, γυναικοκτονίες, αύξηση του αριθμού των παιδιών που εγκαταλείπουν το σπίτι τους, ως αδιάσειστα πλέον στοιχεία. την ύπαρξη σοβαρής κοινωνικής παθολογίας στην Πατρίδα μας.

     Πώς, όμως, ερμηνεύονται όλα αυτά τα φαινόμενα αντικοινωνικής συμπεριφοράς στην πάλαι ποτέ ειρηνική, ρομαντική, φιλική, ανθρώπινη «Ψωροκώσταινα», όπου υπήρχε εμφανέστατα και αδιαμφισβήτητα ο στοιχειώδης σεβασμός της προσωπικής ελευθερίας και αξιοπρέπειας ανάμεσα στους πολίτες, με την εξαίρεση μιας ελάχιστης μειονότητας ατόμων και ομάδων που εμπλεκόταν σε παραβατικότητα και αντικοινωνική συμπεριφορά;

Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: Αυτό μπορεί να με κάνει άγιο..!

 

Μα, μπορεί να πεί κάποιος, άν ο αδελφός μου έχει άδικο; είναι σωστό να με κάνει ό,τι θέλει;


      Βεβαίως. Σωστό και φυσιολογικό είναι, διότι ο άνθρωπος ενεργεί σύμφωνα με τον χαρακτήρα του.

Όπως η λάμπα φωτίζει, όπως το δάπεδο στηρίζει, όπως ο τοίχος προστατεύει από τον ήλιο ή τον αέρα, έτσι ακριβώς και ο κάθε άνθρωπος ενεργεί ανάλογα με το τι είναι.

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ζητά τη συγχώνευση της ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης για τη λογοκρισία της "ρητορικής μίσους" και της "παραπληροφόρησης


Παρά το γεγονός ότι κανείς δεν το ζήτησε, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ τάσσεται τώρα υπέρ της συγχώνευσης συστημάτων ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης για τη λογοκρισία της "ρητορικής μίσους" και της "παραπληροφόρησης" στο διαδίκτυο πριν καν επιτραπεί η ανάρτησή τους.

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στον επίσημο ιστότοπο του WEF προειδοποιεί δυσοίωνα για τον κίνδυνο "του σκοτεινού κόσμου των διαδικτυακών βλαβών".

Αλλά ο παγκοσμιοποιητικός οργανισμός, που διοικείται από τον κακοποιό των κόμικς Bond Klaus Schwab, έχει μια λύση.

Θέλουν να συγχωνεύσουν τις "καλύτερες" πτυχές της  και των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης της τεχνητής νοημοσύνης για να διασφαλίσουν ότι τα συναισθήματα των ανθρώπων δεν θα πληγωθούν και ότι οι απόψεις που αντιτίθενται στο καθεστώς θα μπουν στη μαύρη λίστα.

Η γνωριμία μου με τους αγίους Παΐσιο και Πορφύριο

 

Υπηρετούσα στην Θεσσαλονίκη – διηγείται ο κ. Γεώργιος Αρβανίτης – όπου ζούσε την εποχή εκείνη μία κυρία, που έλεγε ότι είναι φωτισμένη και μιλάει με την Αγία Τριάδα, και πολύς κόσμος πήγαινε και την άκουγε. Η ίδια ανήκε στην Σχολή Ζολώτα. Η κόρη της ήταν επιμελήτρια στο Δικαστήριο ανηλίκων και εγώ ήμουν δικαστής ανηλίκων και έτσι ήρθα σε επαφή με αυτά τα πρόσωπα. Μία κυρία γνωστή μου σύχναζε με αυτήν και σχεδόν την είχε πιστέψει. Θέλησα να εξακριβώσω περί τίνος πρόκειται. Σκέφτηκα «τι να κάνω» και είπα ότι η καλύτερη πηγή είναι η Μητρόπολις. Πήγα στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης στα γραφεία και βρήκα έναν κληρικό και τον ρώτησα «τι συμβαίνει μ’ αυτήν την κυρία». Μου λέει, «ο κύριος απέναντι ξέρει καλύτερα». Απέναντι στον καναπέ καθόταν ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης με πολιτικά, όχι με ράσα. Πήγα, κάθησα δίπλα του και του έθεσα το ερώτημα. Μου λέει:

– Εμείς τα ξέρουμε απ’ τα βιβλία, υπάρχουν άνθρωποι που τα ξέρουν με την εμπειρία.

Του λέω:

– Ποιοι είναι αυτοί;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Απόδοση της εορτής της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού


Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος βαρύς.
Μετεμορφώθης ἐν τῷ ὄρει Χριστὲ ὁ Θεός, δείξας τοῖς Μαθηταῖς σου τὴν δόξαν σου, καθὼς ἠδυναντο. Λάμψον καὶ ἡμῖν τοῖς ἁμαρτωλοῖς, τὸ φῶς σου τὸ ἀΐδιον, πρεσβείαις τῆς Θεοτόκου, φωτοδότα δόξα σοι.

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

Τους έδιωξε η Παναγία – Θαύμα στα Κατουνάκια

 

Στην ησυχαστική Καλύβα «Κοίμησις της Θεοτόκου» στα πάνω Κατουνάκια, με πολλή άσκηση αγωνίζονταν ο Γέροντας Ιγνάτιος που ήταν αόματος.

Ο Γέροντας αυτός είχε και δυο υποτακτικούς τον Νεόφυτο Μοναχό και τον νεώτερο Παπά Ιγνάτιο. Όλοι τους αγωνίζονταν με κάθε τρόπο, με παντός είδους στερήσεις, προσπαθώντας να ευαρεστήσουν τον Κύριο.

Σε μια χρονιά μεγάλης ξηρασίας, έγινε αφορία και το λάδι ήταν πολύ λιγοστό και για τον λόγο αυτόν, ενώ μέχρι τότε άναβαν και τα τέσσερα καντήλια στις εικόνες του τέμπλου της εκκλησίας, τη χρονιά εκείνη έδωσε εντολή ο Γέροντας να ανάβουν μόνον το καντήλι που κρέμεται μπροστά στην εικόνα της Παναγίας.

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Α΄ Κορ. 3,9-17] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ἓκαστος βλεπέτω πῶς ἐποικοδομεῖ» [1-8-1999] [Β403]


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Α΄ Κορ. 3,9-17]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ἓκαστος βλεπέτω πῶς ἐποικοδομεῖ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 1-8-1999]

[Β403]

Ὁ Παῦλος, ἀγαπητοί μου, παρομοιάζει τοὺς πιστοὺς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κορίνθου μὲ δύο εἰκόνες. Τοὺς ἀποκαλεῖ -ἡ πρώτη εἰκόνα-  «Θεοῦ Γεώργιον». Δηλαδὴ Θεοῦ χωράφι. Καὶ ἀκόμη: «Θεοῦ οἰκοδομή». Γεωργοί, λοιπόν, καὶ οἰκοδόμοι εἶναι οἱ ἐργάτες τοῦ Εὐαγγελίου, ὅπως ἕν προκειμένω ὁ Παῦλος καὶ ὁ Ἀπολλώς. Αὐτοὶ ἐπιμελοῦνται τὸν ἀγρὸν τοῦ Θεοῦ ἢ τὴν οἰκοδομὴν τοῦ Θεοῦ. Αὐτοὶ κτίζουν δηλαδὴ τὴν πνευματικὴ ζωὴ τῶν πιστῶν.  Στὴν συνέχεια, καὶ ὁ κάθε πιστὸς φροντίζει τὸν ἀγρὸ τῆς ψυχῆς του καὶ τὸν καλλιεργεῖ· ἀλλὰ καὶ ἀκόμη φροντίζει νὰ οἰκοδομεῖ τὴν πνευματική του ὕπαρξη.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ἡ φετιχιστική γλῶσσα τῆς κυρίας Προέδρου

Συμπεριληπτικότητα - Ἀνθεκτικότητα - Βιωσιμότητα: Νεοταξίτικες καραμέλες μιᾶς παγκόσμιας ἰδιολέκτου
 
Γράφει ὁ Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης 

Ὁ Γάλλος συγγραφέας καὶ κριτικὸς λογοτεχνίας Σαίντ-Μπὲβ (Charles-Augustin Sainte-Beuve, 1804-1869) ἔγραφε:
«Ὑπάρχουν λέξεις κυρίαρχοι. Λέξεις ἰσχυρότεραι ἀπὸ μονάρχας, τρομερώτεραι ἀπὸ στρατιᾶς. Λέξεις ζωνταναὶ ὡς ἄνθρωποι, ἐπίφοβοι ὡς κατακτηταί, ἀπόλυτοι ὡς τύραννοι, ἄσπλαγχνοι ὡς δήμιοι» (βλ. Δημ. Δημόπουλο, Ἡ Νέα Τάξις, ἐκδ. Ἐπτάλοφος, Ἀθῆναι 1979, σελ. 123).

Έσύ μια μέρα θα γίνεις ιερέας

 

Ο π. Ευμένιος γεννήθηκε το 1931 στην Εθιά Μονοφατσίου του νομού Ηρακλείου. Στην Εθιά υπάρχουν δύο εκκλησίες: Η κεντρική είναι αφιερωμένη στην Παναγιά και φυλάσσει θαυματουργό εικόνα της.

Εκεί η Παναγία είχε εμφανισθεί σαν γυναίκα ντυμένη στα μαύρα κάποια μέρα, που ο πατήρ Ευμένιος, μικρό παιδί τότε, άναβε τα κανδήλια του ναού, και του είπε: “Έσύ μια μέρα θα γίνεις ιερέας”

Έπεσε θανατικό στις παραλίες – Το λιμενικό μαζεύει συνεχώς πτώματα!

 

Συνεχίζονται ακατάπαυστα οι ξαφνικοί θάνατοι στις θάλασσες και τις ακτές της χώρας, κυρίως ηλικιωμένων λουομένων, αλλά και μεσήλικων ατόμων.

Στις σχετικές ανακοινώσεις του λιμενικού σώματος αναφέρονται μεταξύ άλλων ανεξάρτητων συμβάντων και τα παρακάτω περιστατικά:

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε, απογευματινές ώρες χθες, από την παραλία ”ΨΑΡΑΛΥΚΗΣ Α΄” ν. Αντίπαρου (φωτο), 51χρονος αλλοδαπός. Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Ιατρικό Κέντρο Αντίπαρου. Από το Λιμεναρχείο Πάρου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε, μεσημβρινές ὠρες σήμερα, από την πολυσύχναστη παραλία Λουτρακίου, 84χρονος ημεδαπός. Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Ἰωάννης Πελίτης: Ἀπροσκύνητοι

 

Γράφει ὁ Ἰωάννης Πελίτης 

Ζόφος, προτύπωση γκουλάγκ μετά τήν ὕστατη ἄνοιξη, στά τελευταῖα τῆς ἱστορίας, στρατεύοντας οἱ σκοτεινοί ἐνάντια στήν ἀλήθεια τήν πραγματικότητά τους, καθεστώς μηδενισμοῦ. Ὅσο παραποιοῦν τόν κόσμο, τήν ψυχή τους καί τό σῶμα τους, ὁ χρόνος τους ἀντιζωή.

Ἄραγε δέν περίσσεψε ἡ φλυαρία γιά τά ἄρρητα, σά νά ἔγιναν τά ἀκατάληπτα καταληπτά; Ὡς ποιός, ἐκ τοῦ μή ὄντος, στό μή ὄν - ἐκτός θελήματος του Μόνου Ὄντος - ὅλο κατατείνοντας, νά δείξω ποιοί ἐμπνέουν λόγο γιά νά ζεῖς καί τρόπο ν᾿ ἀναπνέεις κάλλος πού ὅταν τοῦ δοθεῖς σοῦ παραδίνεται, γλυκύτητα ἰσχυρότερη ἀπ᾿ τήν αἴσθηση τοῦ εἶναι. Μόνο ὡς συγγνώμη, ἄν εἰκονίσω σιωπηλούς πού ἐξοστρακίζει ὁ κόσμος ἐπειδή ἀληθεύουν τή ζωή σέ μάτια πού θυμοῦνται οὐρανό προπτωτικό, καί ἀνοίγονται φλεγόμενοι στόν Ποιητή, νά ὁλοκληρώσουν ἑαυτό σέ εὐχαριστία πού ἡσυχάζει ἡ ταραχή καί παύει ἡ λήθη.

ΗΠΑ: Επιστήμονες επανέφεραν στη ζωή όργανα νεκρών γουρουνιών – Ελπίδες ώστε η μεταμόσχευση οργάνων να μην γίνεται από τους ...ζωντανούς!!!!

 

Αμερικανοί επιστήμονες κατάφεραν να αποκαταστήσουν τις κυτταρικές λειτουργίες σε ζωτικά όργανα γουρουνιών, μετά τον θάνατό τους. Το επίτευγμα οφείλεται στο νέο αμερικανικό σύστημα OrganEx.
 
Οι ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν ένα σύστημα χορήγησης οξυγόνου και ενός ειδικά σχεδιασμένου προστατευτικού υγρού που μπορεί να αποκαταστήσει μετά τον θάνατο μερικές σημαντικές μοριακές και κυτταρικές λειτουργίες σε διάφορα ζωτικά όργανα νεκρών χοίρων.
 
Τα πειράματα έδειξαν ότι είναι δυνατό να αποκατασταθεί η κυκλοφορία του αίματος και να διατηρηθούν εν λειτουργία ιστοί σε χοίρους, όταν η διαδικασία αποκατάστασης ξεκινήσει μια ώρα από τον θάνατο των ζώων. 

Γέροντας Πετρώνιος Προδρομίτης (†) - Πώς είναι δυνατόν;

 

Σε μία εκκλησία της Ιερουσαλήμ είδα μία εικόνα των Αγίων Παθών του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Οι υπηρέτες των αρχιερέων κτυπούν με γροθιές στο πρόσωπο τον Κύριο, ενώ Αυτός κλίνει την κεφαλή Του, ωσάν να θέλει να προφυλαχθεί από τις γροθιές. Στο πρόσωπό Του φαίνεται βαθιά η θλίψη και η απορία. Δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που του συμβαίνει. «Λαός μου, τι εποίησά σοι; ή τί σοι παρηνώχλησα; Τους τυφλούς σου εφώτισα, τους λεπρούς εκαθάρισα, τους νεκρούς ανέστησα. Λαός μου, τι εποίησά σοι, και τί μοι ανταπέδωκας;» (από το 12ο Αντίφωνο της Ακολουθίας των Αγίων Παθών). Πώς υφίσταται μία τέτοια αγνωμοσύνη;

Ω, εάν το έργο αυτό είχε συμβεί μόνο τότε! Οι χριστιανοί όμως επί δύο χιλιάδες τώρα χρόνια κτυπούν το θείο Πρόσωπο του μεγάλου μας Ευεργέτη και Αυτός μας αντικρύζει με λύπη και απορία.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Φώτιος καὶ Ἀνίκητος οἱ Μάρτυρες 


Πῦρ Ἀνίκητον συμφλέγει τῷ Φωτίῳ,
Οὓς φωτὸς οἶκος ὡς ἀνικήτους φέρει.
Πῦρ κατὰ δωδεκάτην κτάνε Φώτιον ἠδ' Ἀνίκητον.

Ὁ Φώτιος ἦταν ἀνεψιὸς τοῦ Ἀνικήτου. Κατάγονταν καὶ οἱ δυὸ ἀπὸ τὴ Νικομήδεια. Ὅταν ὁ Διοκλητιανὸς θέλησε νὰ κινήσει διωγμὸ κατὰ τῶν χριστιανῶν, μίλησε μπροστὰ στὴν Σύγκλητο μὲ τοὺς πιὸ ὑβριστικοὺς λόγους ἐναντίον τους. 

Ἐκεῖ ἦταν παρὼν καὶ ὁ Ἀνίκητος, ποὺ ὅταν ἄκουσε αὐτὰ τὰ λόγια τοῦ βασιλιά, ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκε, ἀλλὰ σηκώθηκε μὲ θάρρος, δήλωσε ὅτι εἶναι χριστιανὸς καὶ εἶπε στὸ Διοκλητιανό: «Πλανᾶσαι, βασιλιά, ἂν νομίζεις ὅτι μὲ τὰ μέτρα κατὰ τῶν Χριστιανῶν θὰ πετύχεις τοὺς ἀσεβεῖς σκοπούς σου. 

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ: Θαύματα καί σημεῖα - Θέλουν νὰ κάμουν θαύματα


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ
«Θαύματα καὶ σημεῖα» ΕΔΩ
 
Κεφάλαιο Β' - Τί λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες: Θέλουν νὰ κάμουν θαύματα
 
Δύσκολο στὸν ἄνθρωπο νὰ ἔχῃ δόξα καὶ τιμὴ χωρὶς ζημία στὴν ψυχὴ του[69].
 
Δύσκολο ὄχι μόνο γιὰ τοὺς ἐμπαθεῖς, ἐκείνους ποὺ ἀγωνίζονται νὰ νικήσουν τὰ πάθη τους, ἀλλὰ καὶ σ᾿ ἐκείνους ποὺ τὰ ἐνίκησαν· καὶ στοὺς ἁγίους. Γιατί, ἔστω καὶ ἂν τοὺς ἔδωκε ὁ Θεὸς τὴν νίκη κατὰ τῆς ἁμαρτίας, ὅμως δὲν ξαναγυρίσουν στὴν ἁμαρτία καὶ νὰ ξαναϋποδουλωθοῦν στὰ πάθη· ὅπως ἔγινε μὲ μερικούς, ποὺ δὲν ἔδειξαν τὴν ἀπαιτούμενη νήψη καὶ ἐπαγρύπνηση, ἀλλὰ ἐθάρρησαν στὸν ἑαυτό τους, στὴν πνευματική τους κατάσταση! 
 
Ἡ ροπὴ στὴν ὑπερηφάνεια, λέγει ὁ ἅγιος Μακάριος, ἐξακολουθεῖ νὰ ὑπάρχῃ ἀκόμη καὶ στὶς πιὸ καθαρὲς ψυχές[70]. Ἡ ροπὴ αὐτὴ εἶναι ἡ πρώτη αἰτία, ποὺ σπρώχνει τὸν ἄνθρωπο νὰ γοητευθῇ ἀπὸ τὴν ἁμαρτία καὶ νὰ ξαναγυρίσῃ σ᾿ αὐτήν. Καὶ γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ χάρισμα τῶν ἰαμάτων καὶ ὅλα τὰ ἄλλα ἀντιληπτὰ χαρίσματα, εἶναι πολὺ ἐπικίνδυνα σ' ἐκείνους ποὺ τὰ ἔλαβαν· γιατί γίνονται ἀντικείμενα μεγάλης τιμῆς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους μὲ σαρκικὸ φρόνημα. 

Ἐπίσκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Πῶς νά παρηγορηθοῦμε στίς θλίψεις (Μέρος 5ο)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«Πῶς νὰ παρηγορηθοῦμε στὶς θλίψεις» ΕΔΩ

«Ἐν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε·ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον» (Ἰω. 16,33) (*).

Tὸ χωρίο αὐτό, εὐσεβὲς ἐκκλησίασμα, εἶναι παρμένο ἀπὸ τὸ πρῶτο εὐαγγέλιο ποὺ ἀκούσατε σήμερα. Εἶναι οἱ ἀποχαιρετιστήριες λέξεις ποὺ εἶπε ὁ Κύριος ὅταν τελείωσε ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος. Ὁ τόνος τῆς φωνῆς του εἶναι μελαγχολικός·

Ὕστερα ἀπὸ ἐμένα «θὰ δοκιμάσετε πολλὲς θλίψεις στὸν κόσμο αὐτόν· ἀλλὰ μὴ φοβᾶστε, ἐγὼ ἐνίκησα τὸν κόσμο» (Ἰω. 16,33). Πράγματι, ἂν κάποιος ἀπὸ τὰ ἑκατομμύρια καὶ δισεκατομμύρια τῶν ἀνθρώπων, ποὺ ἔζησαν καὶ ζοῦν στὸν πλανήτη αὐτόν, πόνεσε πολὺ καὶ μπορῆ νὰ ὀνομασθῆ ἄνθρωπος τοῦ πόνου καὶ τῶν θλίψεων, εἶναι ὁ Υἱὸς τῆς Παρθένου, εἶναι ὁ ἐσταυρωμένος μας Κύριος. «Ἀλλά», λέει, «θαρσεῖτε, ἐγὼ ἐνίκησα τὸν κόσμο».

Η σφαγή της ανθρωπότητας πρόκειται να επιταχυνθεί, αφαιρώντας πολλά παιδιά και νέους ενήλικες, καθώς οι γιατροί, οι πολιτικοί και οι ιεροκήρυκες σιωπούν.


Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που αναφέρθηκα στους συγκλονιστικούς αριθμούς του κυβερνητικού συστήματος αναφοράς VAERS και σε ορισμένες από τις σπαρακτικές ιστορίες που περιέχονται σε αυτό, όπως ο πρόσφατος θάνατος ενός 9χρονου κοριτσιού στην Καλιφόρνια δύο εβδομάδες αφότου δέχθηκε το εμβόλιο.

Το κορίτσι έλαβε μία δόση της ένεσης της Pfizer-BioNTech. Δεν είχε καμία προϋπάρχουσα κατάσταση και δεν νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο.

Παρουσίασε δύο έως τρεις ημέρες "πόνο στο στομάχι, πονόλαιμο και πόνο στο στήθος- δύο εβδομάδες μετά τη λήψη του εμβολίου", αναφέρει η βάση δεδομένων.

Συγκλονιστικά θαύματα της Παναγίας σε Μουσουλμάνους (Μωαμεθανούς)

 

Στη μονή Ιβήρων του Αγίου Όρους φυλάσσεται η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας της Πορταΐτισσας. Την έριξε στη θάλασσα της Νίκαιας της Μικράς Ασίας μια γυναίκα το 829 μ.Χ., για να τη σώσει από τους εικονομάχους, και βγήκε στα παράλια του Αγίου Όρους το 1004!

Η εικόνα φέρει κάτω από τη δεξιά σιαγόνα τραύμα με ξηραμένο αίμα, που προσκλήθηκε από το ξίφος του Άραβα πειρατή Ραχάι. Όταν ο στόλος του έπλευσε στη θάλασσα των Ιβήρων, οι πειρατές δε μπόρεσαν να λεηλατήσουν τη μονή, γιατί εμποδίστηκαν από μια Γυναίκα και γύρισαν στα πλοία τους άπρακτοι.

Τότε ο Ραχάι, που ήταν αρχηγός τους, επιτέθηκε ο ίδιος στη μονή και χτύπησε με το ξίφος του την εικόνα της Παναγίας. Από την πληγή άρχισε να ρέει άφθονο αίμα, που τον περιέλουσε. Το γεγονός έγινε αιτία να εγκαταλείψει την πειρατεία, να βαφτιστεί χριστιανός και να παραμείνει στο μοναστήρι ως μοναχός με το όνομα Βάρβαρος!

Φώτης Κόντογλου - Ὁ μύθος τοῦ χταποδιοῦ. Χαμογελαστοὶ ἐχθροί

 

Στὸν καιρό μας βγήκανε πολλὲς νέες θρησκεῖες, θρησκεῖες, ποὺ τὶς πρεσβεύουνε οἱ ἄπιστοι κι οἱ ἄθεοι. Μιὰ ἀπ᾿ αὐτὲς εἶναι κι ὁ τουρισμός, ποὺ τὸν γέννησε ἡ κούφια καὶ χασομέρικη περιέργεια τοῦ ἀνθρώπου ποὺ θέλει νὰ σκαλίζει καὶ νὰ μαθαίνει χωρὶς νὰ δίνει καμμιὰ σημασία σ᾿ ἐκεῖνο ποὺ βλέπει κι ἀκούει. Οἱ περισσότεροι τουρίστες βαριοῦνται τὴ ζωή τους καὶ θέλουνε νὰ περάσουνε τὴν ὥρα τους, χωρὶς νὰ σκοτίζουνται μήτε γιὰ τὰ μνημεῖα, μήτε γιὰ τὰ ἱστορικὰ ποὺ τοὺς λένε οἱ ξεναγοί, ποὺ μοιάζουνε σὰν νὰ περιποιοῦνται σ᾿ ἕνα τραπέζι κάποιους ἀνθρώπους ποὺ ἔχουνε ἀνορεξία. Ὅσα λένε, ἀπὸ τὅνα τ᾿ αὐτὶ τοὺς μπαίνουν κι ἀπὸ τ᾿ ἄλλο βγαίνουν.

Ὡστόσο, ποιὸς ἔχει τὸ θάρρος νὰ μιλήσει μὲ ἀσέβεια γι᾿ αὐτὴ τὴν καινούργια θεότητα, τὴν τουριστικὴ ψυχαγωγία, ποὺ φέρνει μαζί της καὶ πολλὰ προικιά; Γιατὶ, στὴν ἐποχή μας, εἶναι ἱερὰ καὶ ὅσια ὅσα πράγματα φέρνουν λεφτά. Ποῦ νὰ τολμήσεις νὰ πεῖς τίποτα γι᾿ αὐτά! Ἔβρισες τὸν Μωάμεθ, ἔβρισες τὸν Μαμωνᾶ.

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Το αστικό αντιπροσωπευτικό πολίτευμα κινδυνεύει από τα άκρα ή από τα μέσα;



 
Αυτό το ερώτημα νομίζω ότι είναι το κεντρικό σχετικά με το ολοκληρωτικό κακούργημα των υποκλοπών. Και το ερώτημα αυτό είναι εύλογο, καθώς ο φιλελεύθερος χαρακτήρας είναι το κυρίαρχο συστατικό του αντιπροσωπευτικού πολιτεύματος των τριών τελευταίων αιώνων. Αν αυτός έχει καταργηθεί, όπως απροκάλυπτα πλέον δηλώνεται από την κυβέρνηση, όταν παρακολουθείται ο αρχηγός ενός κοινοβουλευτικού κόμματος, τότε τι μένει από αυτό το πολίτευμα; 
 
Τα άκρα ίσως επιθυμούν να στερήσουν κάποια δικαιώματα πχ. των μειονοτήτων, όταν, όμως, η ίδια η πολιτεία πλέον ανερυθρίαστα δηλώνει ότι στερεί τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όχι μόνον από κάποια μειονότητα αλλά από το κυρίως σώμα των πολιτών και δη ακόμη και του αρχηγού ενός κόμματος, τότε το αστικό αντιπροσωπευτικό πολίτευμα δεν κινδυνεύει απλώς, αλλά έχει πάψει να υφίσταται!

11 Αυγούστου 1996: Ο Τάσος Ισαάκ διαμαρτυρόμενος για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο δολοφονείται βάναυσα στην “πράσινη ζώνη

 

Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Γλαύκος Κληρίδης και ο πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετιστών, έχοντας πληροφορίες πως στην τουρκοκυπριακή πλευρά συγκεντρώνονταν, με σκοπό να προελάσουν προς την κυπριακή πλευρά, στρατιωτικές και παραστρατιωτικές δυνάμεις αποφάσισαν τη ματαίωση της πορείας των μοτοσυκλετιστών, η οποία βρισκόταν σε εξέλιξη με σκοπό να καταδείξει την απαράδεκτη κατάσταση της κατοχής της Κύπρου.

Εκατοντάδες μοτοσικλετιστές δεν πείθονται από την απόφαση και προχωρούν στην πραγματοποίηση της πορείας διασπώντας τη γραμμή αντιπαράταξης σε τρία σημεία.

Βρίσκονται όμως αντιμέτωποι – κυρίως στην περιοχή της Δερύνειας – με οπλισμένους Τούρκους, οι οποίοι αρχικά ρίχνουν πλαστικές σφαίρες, στη συνέχεια χρησιμοποιούν πραγματικές, αλλά και λοστούς, πέτρες, σφαίρες και ρόπαλα.

€ΜΒΟΛΙΑ & ΓΡΑΦΕΝΙΟ - “ΤΟΞΙΚΑ ΝΑΝΟσωματίδια ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ 94% ΤΩΝ 1.006 €ΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ”. Μελέτη Σοκ 3 Ιταλών Ιατρών. (ΒΙΝΤΕΟ)

 

"Εδώ, αντίθετα, έκανα τη μικροανάλυση και όπως μπορείτε να δείτε εκεί σε αυτή την περίπτωση ο άνθρακας με κόκκινο χρώμα αντιπροσωπεύει πρακτικά ολόκληρη τη δομή αυτού του "σκουληκιού", όπως το ονόμασα. Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, παρόλο που είναι πολύ δύσκολο να πούμε με βεβαιότητα "αυτό είναι", μπορούμε να πούμε με μεγάλο ποσοστό βεβαιότητας ότι το σώμα που εξετάζουμε είναι μία δομή που μοιάζει με γραφένιο ή παρόμοιο με γραφένιο".

Σε ένα συνέδριο διάρκειας 2 ωρών και 45 λεπτών στο Savigliano (CN) στην Ιταλία, στις 17 Μαΐου 2022, σχετικά με το "δικαίωμα στην επιλογή", αυτή ήταν ίσως η κύρια αποκάλυψη που έκανε η Δρ Maria Carmen Valsania, εξειδικευμένη στη χρήση του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου, αναφερόμενη στην ανάλυση μιας ομάδας ερυθρών αιμοσφαιρίων ενός εμβολιασμένου ατόμου.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ διανομὴ τῆς περιουσίας

 

Οἱ γονεῖς ποὺ ἔχουν τὴν οἰκονομικὴ δυνατότητα, ἔχουν εὐθύνη νὰ φροντίσουν γιὰ τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν τους. Φυσικά, τὸ κυριώτερο εἶναι νὰ τοὺς δώσουν καλὴ ἀνατροφή, μετὰ νὰ τὰ μορφώσουν ἢ νὰ τὰ στείλουν νὰ μάθουν κάποια τέχνη, γιὰ νὰ μποροῦν νὰ ζήσουν, καὶ ὕστερα νὰ τοὺς ἐξασφαλίσουν ἕνα σπιτάκι κ.λπ. 
 
Ὅταν τὸ 1924 ἡ οἰκογένειά μας ἦρθε στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὰ Φάρασα τῆς Καππαδοκίας, τότε μὲ τὴν Ἀνταλλαγή, ὁ πατέρας μου, ὡς πρόεδρος τοῦ χωριοῦ, φρόντισε νὰ τακτοποιήση ὅλους τοὺς συγχωριανούς μας. Τὴν οἰκογένειά μας τὴν ἄφησε τελευταία. 
 
Ἀργότερα τὰ μεγαλύτερα ἀδέλφια μου τοῦ παραπονέθηκαν. «Ὅλους τοὺς φρόντισες, πατέρα, εἶπαν, ἐμᾶς δὲν μᾶς σκέφτηκες». Ἂν εἶναι κανεὶς μόνος του, μπορεῖ ὅλα νὰ τὰ δώση καὶ νὰ ἀδιαφορήση γιὰ τὸν ἑαυτό του ἀπὸ αὐταπάρνηση, ἀπὸ ἀρχοντιά, ἀλλά, ἂν ἔχη οἰκογένεια, πρέπει νὰ σκεφθῆ καὶ τὴν οἰκογένειά του.