Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022
Βιοηθική και η Νέα Ευγονική - Βίντεο
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ [Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]
«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότός; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μὴ συνάπτετε στενὸ σύνδεσμο πρὸς τοὺς ἀπίστους, μὲ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖτε νὰ ἀποτελέσετε ταιριαστὸ ζευγάρι, ὥστε νὰ μπαίνετε στὸν ἴδιο ζυγὸ μαζί τους· διότι ποιά συνάφεια καὶ ἀνάμειξη μπορεῖ νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς παρανομίας; Καὶ ποιά ἐπικοινωνία μεταξὺ φωτὸς καὶ σκότους; Καὶ ποιά συμφωνία μπορεῖ νὰ γίνει μεταξὺ τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ; Ἢ ποιό μερίδιο δύναται νὰ ἔχει ἕνας πιστὸς μὲ ἕναν ἄπιστο;)» [Β΄ Κορ. 16,14-15].
ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily: Το ιστολόγιo μας κλείνει σήμερα τα δεκατέσσερα χρόνια του στο διαδίκτυο.
Εὐχόμαστε ὁλόψυχα στὸ ἀδερφικό μας ἱστολόγιο koukfamily χρόνια πολλὰ γιὰ τὸν 14ετῆ ἀγῶνα του στὸν τομέα τῆς σωστῆς ἀκομμάτιστης καὶ ἔγκυρης ἐνημέρωσης.
Χαιρόμαστε ἰδιαίτερα γιὰ τὴν συνεργασία μας καὶ γιὰ τὴν ἀνιδιοτελῆ καὶ χωρὶς ἴχνος ἀνταγωνιστηκότητας στάση τοῦ φίλου καὶ ἀδερφοῦ Θάνου πρὸς τὸ ἱστολόγιο μας καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα χριστιανικά, πατριωτικά, ἀφυπνιστικὰ ἱστολόγια.
Πάντοτε εἰλικρινής, συνεπὴς καὶ βοηθὸς σὲ ὅ,τι χρειαστήκαμε.
Καλὴ συνέχεια μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ στὸν κοινὸ ἀγῶνα ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος.
____________________________________________
Οργή πολιτών σε διαδήλωση κατά της κυβέρνησης: Τους ξυλοκόπησαν και τους έριξαν χημικά τα ΜΑΤ
Ιερομάρτυς Βαλεριανός (Νοβίτσκι)
Το 1918 η άθεη σοβιετική εξουσία έκλεισε το Εκκλησιαστικό Σεμινάριο του Μινσκ, όπου φοιτούσε ο Βαλεριανός, κι έτσι ο νεαρός ιεροσπουδαστής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις σπουδές του.
Το 1921 μπήκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λευκορωσίας, αλλά την εγκατέλειψε δύο χρόνια αργότερα, όταν πέθανε ο πατέρας του. Αποφάσισε τότε να αφιερωθεί στην υπηρεσία του Κυρίου και να γίνει ιερέας. Πράγματι, αφού νυμφεύθηκε, χειροτονήθηκε και διορίστηκε εφημέριος του Ναού της Αγίας Τριάδος του Τελιάντοβιτς, στη θέση του πατέρα του.
Οι κάτοικοι του χωριού βρήκαν στο πρόσωπο του π. Βαλεριανού έναν ποιμένα με μεγάλη καλοσύνη, ενάρετη ζωή και ένθεο ζήλο. Ήταν σαγηνευτικός ιεροκήρυκας και με τη διδαχή του κατόρθωσε να επαναφέρει στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας πολλούς πλανεμένους ανθρώπους.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022
Αἴσχους πλυθεῖσα καὶ λιποῦσα τὸν σάλον,
Πρὸς ὅρμον ἥκεις οὐρανοῦ Πελαγία.
Ὀγδοάτῃ ὑπάλυξε βίου πέλαγος Πελαγία.
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ [19-10-1986] (Β166)
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7,11-16]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 19-10-1986]
(Β166)
Ἡ σκηνή, ἀγαπητοί μου, τῆς ἀναστάσεως τοῦ υἱοῦ τῆς χήρας τῆς Ναΐν, περιγράφεται λιτὰ μὲν ἀλλὰ πολὺ ζωηρά. Μὲ ἕνα Του λόγο ὁ Κύριος, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀνέστησε ἐκεῖνο τὸ παλληκάρι ποὺ ἦταν μοναχοπαίδι ἐκείνης τῆς φτωχιᾶς, χήρας γυναίκας. Καὶ τοῦ εἶπε: «Νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι». «Νεανίσκε, νέε μου, σὲ ἐσένα τὸ λέγω· σήκω ἐπάνω». Καὶ ὁ νεανίσκος ἀνεστήθῃ.
Φόβος καὶ ἔκσταση κατέλαβε τὸν λαό, ὅπως μᾶς περιγράφει ὁ ἱερὸς Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς. Καὶ πολὺ δίκαια, ἔβγαλε τὸ συμπέρασμα ὁ λαὸς «ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ».
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17]
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ
«Ἐπορεύετο εἰς πόλιν καλουμένην Ναΐν» [Λουκ. 7,11]
Πρόσεχε ὅμως πῶς σὲ παράδοξα συνάπτει παράδοξα. Καὶ στὴν περίπτωση ὅμως τῆς θεραπείας τοῦ ἄρρωστου δούλου τοῦ ἐκατόνταρχου στὴν ὁποία ἀναφέρθηκε ἀμέσως προηγουμένως βέβαια ἀφοῦ Τὸν κάλεσαν νὰ βοηθήσει ἀπάντησε, ἐδῶ ὅμως, στὴν πόλη Ναΐν, ἂν καὶ δὲν καλεῖται γιὰ βοήθεια, πηγαίνει· γιατί κανένας δὲν Τὸν καλοῦσε σὲ ἀνάσταση νεκροῦ, ἀλλὰ πηγαίνει σὲ αὐτὴν ἀπὸ μόνος Του. Καὶ νομίζω μὲ πάρα πολλὴ σοφία, γιὰ νὰ συνδυάσει μὲ τὸ προηγούμενο θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ ἀσθενοῦς δούλου τοῦ πιστοῦ ἐκατόνταρχου καὶ αὐτό· δὲν ἦταν βέβαια καθόλου παράδοξο νὰ φανταστεῖ κανείς, ὅτι κάποιος θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιδράσει πολεμῶντας τὴ δόξα τοῦ Σωτῆρα καὶ λέγοντας:
Φοβερό Άρθρο από μια 15χρονη Βορειοηπειρώτισσα
Ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος στόν focus FM
Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» προμοτάρουν την ομοφυλοφιλία και στο «Scooby-Doo»: Λεσβία η Velma (βίντεο)
Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» όπου προπαγανδίζεται όχι μόνο η απλή ύπαρξη των ομόφυλων ζευγαριών, αλλά κυρίως η προοπτική της απόκτησης παιδιών από αυτά, οι γνωστοί κύκλοι εξουσίας που θέλουν να προμοτάρουν το «New Way of Life» στις νέες γενιές παρουσιάζουν την Velma επίσημα πλέον ως λεσβία στη νέα ταινία του «Scooby-Doo».
Γεώργιος Τζανάκης: Θεϊκή καί σατανική ἑνότης Γ΄
Ξαναγυρνάμε στὰ λόγια τοῦ Ἀθηνῶν.
«Δὲν μπορεῖ ὁ κάθε ἕνας νὰ κάνῃ μέσα στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας αὐτὸ ποὺ θέλει. ... Ἄν διαφωνεῖ ἤ θέλει οἱ δικὲς του οἱ ἀπόψεις νὰ ἐπικρατήσουν εἰς βάρος τῶν πολλῶν καὶ δὲν γίνεται , ἀποχωρεῖ. «Ἀποτειχίζεται» ἔλεγαν οἱ πατέρες μας, καὶ ἀφήνει τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας νὰ προχωρήσῃ. Ο ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (https://www.youtube.com/watch?v=Pzj8ryqlc94&t=3983s)
Στὸ προηγούμενο σχολιασμὸ κάναμε νύξεις γιὰ τὴν παπιστικὴ καὶ ὁλοκληρωτικὴ τακτικὴ ποὺ ἀκολουθεῖ μερίδα τῆς Ἱεραρχίας ἡ ὁποία σὲ ὅσους δὲν συμφωνοῦν μαζί της προτείνει τὴν ἀποτείχισι, ὡς ἀπομάκρυνσι ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας. Γιατὶ τὸ κάνει αὐτό; (Τὶς σκέψεις μου θὰ πῶ. Δὲν σημαίνει ὅτι εἶναι καὶ ἔτσι, ἀλλὰ ἐμένα ἐκεῖ πάει τὸ λίγο μυαλὸ ποὺ μοῦ ἔχει ἀπομείνει).
Υγειονομικοί σε Αναστολή Συντάγματος
Γεώργιος Δημητράκης: Εις την Ιστορία και την Πολιτική δεν υπάρχουν συμπτώσεις
Συχνά πλανιόμαστε, όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υπομονετικοί και πράοι.
Μυργιώτης Παναγιώτης: Σεπτεμβριανά 1955 μιά ἀκόμη μαύρη σελίδα γιά τούς γείτονες Τούρκους.
Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ μελετοῦμε τήν συνείδησή μας
– Μπορεῖ, Γέροντα, ὁ ἄνθρωπος νὰ μὴν πιάνη καθόλου τὸν ἑαυτό του καὶ νὰ μὴ βλέπη ὅτι βαδίζει λανθασμένα;
– Ὅταν ὁ ἄνθρωπος δὲν παρακολουθῆ τὸν ἑαυτό του καὶ δὲν ξεσκονίζη τὴν συνείδησή του, ἡ συνείδησή του πιάνει σιγὰ-σιγὰ πουρὶ καὶ γίνεται ἀναίσθητος. Ἁμαρτάνει καὶ εἶναι σὰν νὰ μὴ συμβαίνη τίποτε.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022
Χαλκᾶ σὰ νεῦρα, Βάκχε, πρὸς νεύρων βίαν,
Καὶ πρὸς ξίφος, Σέργιε, πῦρ σὴ καρδία.
Σέργιον ἑβδομάτῃ ξίφος ἔκτανε, νεῦρα δὲ Βάκχον.
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022
Ο Γέροντας έλεγε, ότι θα έλθει καιρός που κοντά σε κάθε πιστό θα είναι σαράντα άπιστοι και θα τον ικετεύουν να τους σώσει.
«Ο Κύριος έχει δύναμη να αναδείξει τους εργάτες αν εμείς θα Τον παρακαλάμε. Ας προσευχόμαστε και ας Τον ικετεύουμε και τότε από τις πέτρες θα αναδείξει ο Κύριος τους εκλεκτούς του».
· «Τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας πρέπει ν’ ανάψουμε κερί γι’ αυτούς που προσβάλαμε, που απατήσαμε, που κλέψαμε κάτι, που χρωστούσαμε και δεν ξεχρεώσαμε».
· Όταν κάποιοι παραπονιούνταν στον Γέροντα ότι τους συκοφαντούν, εκείνος έλεγε· «Ας λένε οι άλλοι για μας άσχημα λόγια. Εμείς να προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα καλά».
Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος: Στο εδώλιο ο κ. Φλαμής!…
Πρωτοπρεσβύτερος
Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
τηλ. 6945-377621, agotsopo@gmail.com
Πάτρα, 6 . 10 . 2022
Στο εδώλιο ο κ. Φλαμής!…
Κατά αγαθή συγκυρία την προσεχή Δευτέρα 10.10.22, συμπίπτει μαζί με την εκδίκαση της υποθέσεώς μου ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών (δικάζομαι γιατί λειτούργησα την 25η Μαρτίου 2020, εορτή του Ευαγγελισμού! (βλ. ανακοίνωσή μου 5.10.22), να εκδικάζεται στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πατρών και η μηνυτήρια αναφορά μου κατά του δημοσιογράφου Πατρών κ. Κων. Φλαμή.
Κ. Βαθιώτης για αυτοκτονία υγειονομικού: «Δεν είναι αυτοκτονία, είναι έμμεση αυτουργία ανθρωποκτονίας»
“Ο κος Βασιλακόπουλος στη συνέντευξη που σας έδωσε, μίλησε την ίδια γλώσσα. Είπε οτι υποστηρίζετε κοινωνικά και επιστημονικά παράλογα πράγματα. Ενεργούν όπως ένα σταλινικό καθεστώς, βαφτίζουν το γνωστικό, παράλογο. Δεν είναι όμως μόνο οι κύριοι Παραράς και Βασιλακόπουλος που καταφέρονται εναντίον των ανεμβολίαστων η των αντιεμβολιαστών, όπως λένε. Είναι η προπαγάνδα της υγειονομικής δικτατορίας, έτσι λειτουργεί μία προπαγάνδα. Στοχοποιεί τους πολίτες που δεν συντάσσονται με το αφήγημα του φασιστικού καθεστώτος και τους πυροβολούν”, πρόσθεσε ο γνωστός νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
Τώρα έχουμε σαφείς αποδείξεις ότι το €μβόλιο είναι επικίνδυνο και ότι το ΣDC το απέκρυψε
Εισαγωγή
Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις με τον εμβολιασμό COVID-19 ήταν ότι ήταν αδύνατο να ληφθούν σαφή στοιχεία για την ασφάλειά του. Τα δύο βασικά ζητήματα ήταν:
Η απόκρυψη των δεδομένων που έδειχναν ότι τα εμβόλια δεν ήταν ασφαλή:
Ο Αββάς Μακάριος και ο Φύλακας Άγγελος
Είπε
ο αββάς Μακάριος, ότι όταν ήλθα στην Κωνσταντινούπολι μου γεννήθηκε η
επιθυμία να την γνωρίσω. Και περπατώντας σε κάποια γειτονιά, και η
συνείδησίς μου βεβαιώνει την αλήθεια για όσα λέγω, βλέπω με τα νοητά
μάτια, τα οποία μου δώρησε ο Κύριος για να κατανοώ τα θαυμάσιά του,
βλέπω κάποιον άνθρωπο, σαν να ήταν ευνούχος και να στέκεται έξω από
πορνικό καταγώγιο. Φαινόταν πολύ στενοχωρημένος και έκρυβε με τις δύο
παλάμες το πρόσωπό του, και έκλαιγε έτσι που νόμιζες ότι και ο ουρανός
θρηνούσε μαζί του.
Αφού
τον πλησίασα και τον ρώτησα. Ποιος είναι ο λόγος για τέτοιο θρήνο και
τόση στενοχώρια; Και γιατί δεν φεύγεις από εδώ, που είναι καταγώγιο
πορνών και ασελγών γυναικών; Πες μου, σε παρακαλώ, διότι προκαλεί
μεγάλη συμπάθεια ο θρήνος σου.
Η ΝΔ συμπλήρωσε τρία χρόνια παταγώδoυς «αποτυχίας» στη διακυβέρνηση της χώρας! (Μέρος Β΄)
Oικονομολόγος
MSc Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Email: theofanis28@gmail.com
Ethnikosagwn.blogspot.com
Σοφία Μπεκρῆ: Συνάντηση Ἑλληνισμοῦ - Χριστιανισμοῦ στὴν Ἀθήνα τοῦ 1ου μ.Χ. αἰ.
Καθοριστικῆς σημασίας εἶναι ὁρισμένα γεγονότα στὴν πορεία τῆς ζωῆς τοῦ κάθε ἀνθρώπου. Ἕνα τέτοιο γεγονὸς ὑπῆρξε, γιὰ τὸν Διονύσιο Ἀρεοπαγίτη, ἡ συνάντησή του μὲ τὸν Ἀπόστολο τῶν ἐθνῶν Παῦλο. Συγκεκριμένα, ὅταν ὁ τελευταῖος κατῆλθε ἀπὸ τὴν Μακεδονία στὴν πόλη τῶν Ἀθηνῶν, «τὴν κατείδωλον οὖσαν», βρῆκε πρόσφορο ἔδαφος γιὰ συζήτηση μὲ διαφόρους φιλοσόφους, στωϊκοὺς καὶ ἐπικουρείους, ποὺ ἐνδιαφέρονταν νὰ μάθουν «τίς ἡ καινὴ αὕτη ἡ ὑπ’ αὐτοῦ λαλουμένη διδαχή».
Ὁ σοφὸς Παῦλος, στὴν ὁμιλία του στὸν Ἄρειο Πάγο, προκειμένου νὰ γίνῃ περισσότερο κατανοητός, χρησιμοποίησε καὶ λόγια φιλοσόφων, ὅπως τὸ τοῦ στωϊκοῦ Ἀράτου: «τοῦ γὰρ καὶ γένος ἐσμέν». Τὸ κήρυγμα τοῦ Παύλου (Πράξ. ιζ’ 22-34) βρῆκε ἀμέσως ἀνταπόκριση στὴν ψυχὴ τοῦ ὥριμου πλέον Διονυσίου, λόγῳ καὶ τῆς δικῆς του φιλοσοφικῆς προπαιδείας. Νέος εἶχε φτάσει μέχρι καὶ τὴν Ἡλιούπολη τῆς Αἰγύπτου, γιὰ νὰ μαθητεύσῃ κοντὰ στοὺς μεγάλους αἰγυπτίους σοφούς. Κατὰ τὴν ἐκεῖ, μάλιστα, παραμονή του, ἔγινε μάρτυρας ἑνὸς παραδόξου γεγονότος, τοῦ συσκοτισμοῦ τοῦ ἡλίου ἐν μέσω τῆς ἡμέρας, -κατὰ τὴν ὥρα τῆς Σταυρώσεως τοῦ Κυρίου-, ποὺ τὸν συγκλόνισε τόσο, ὥστε νὰ ἀναφωνήσῃ μὲ θαυμασμό: «ἤ Θεός πάσχει, ἤ τὸ πᾶν ἀπόλλυται». Φανταστῆτε, λοιπόν, τὸν συγκλονισμὸ ποὺ νοιώθει καὶ πάλι μέσα στὴν ψυχή του ὁ Διονύσιος, ὅταν ἀκούει, τώρα, τὸν Παῦλο νὰ μιλάῃ γιὰ τὸν πάσχοντα Θεὸ καὶ τὴν ἀνάστασή Του!