Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

Οργή πολιτών σε διαδήλωση κατά της κυβέρνησης: Τους ξυλοκόπησαν και τους έριξαν χημικά τα ΜΑΤ

 

(σ.σ. Ἀναρωτιέμαι, ἄν πάρουν ἐντολὴ νὰ ξυλοκοπήσουν τοὺς ἴδιους τοὺς γονεῖς τους, ὑπάρχει περίπτωση νὰ φέρουν ἀντίρρηση; Τὸ αἶσχος καὶ ἡ ντροπὴ τῆς Ἑλλάδος, ἕλληνες ἐναντίον ἑλλήνων...) 

«Μέχρι εδώ» φώναξαν!
 
Σε απόγνωση βρίσκονται οι Έλληνες πολίτες που έρχονται αντιμέτωποι με την εκτόξευση των τιμών στην ενέργεια, αποτέλεσμα των κυρώσεων στη Ρωσία που αποφάσισε να επιβάλλει η Δύση, καθώς μετά την Καστοριά και στην Αθηνά, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κυβέρνησης.
 
Συγκεκριμένα το βράδυ της Παρασκευής περίπου 2.000 πολίτες διαδήλωσαν στο κέντρο της Αθήνας με πανό και συνθήματα, ζήτησαν να τεθεί πλαφόν στις τιμές του ρεύματος, να διευρυνθεί το κοινωνικό τιμολόγιο, να καταργηθεί το χρηματιστήριο ενέργειας, να εθνικοποιηθεί η ΔΕΗ, να διαγραφούν τα χρέη των καταναλωτών προς τις εταιρείες και να μην μείνει κανένας χωρίς ρεύμα.

Ιερομάρτυς Βαλεριανός (Νοβίτσκι)

 

Ο ιερομάρτυς Βαλεριανός γεννήθηκε το 1897 στο χωριό Τελιάντοβιτς της επαρχίας Μινσκ. Ήταν γιος του ιερέα του χωριού π. Βασιλείου Νοβίτσκι.α

Το 1918 η άθεη σοβιετική εξουσία έκλεισε το Εκκλησιαστικό Σεμινάριο του Μινσκ, όπου φοιτούσε ο Βαλεριανός, κι έτσι ο νεαρός ιεροσπουδαστής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Το 1921 μπήκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λευκορωσίας, αλλά την εγκατέλειψε δύο χρόνια αργότερα, όταν πέθανε ο πατέρας του. Αποφάσισε τότε να αφιερωθεί στην υπηρεσία του Κυρίου και να γίνει ιερέας. Πράγματι, αφού νυμφεύθηκε, χειροτονήθηκε και διορίστηκε εφημέριος του Ναού της Αγίας Τριάδος του Τελιάντοβιτς, στη θέση του πατέρα του.

Οι κάτοικοι του χωριού βρήκαν στο πρόσωπο του π. Βαλεριανού έναν ποιμένα με μεγάλη καλοσύνη, ενάρετη ζωή και ένθεο ζήλο. Ήταν σαγηνευτικός ιεροκήρυκας και με τη διδαχή του κατόρθωσε να επαναφέρει στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας πολλούς πλανεμένους ανθρώπους.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ἡ Ὁσία Πελαγία

 
Αἴσχους πλυθεῖσα καὶ λιποῦσα τὸν σάλον,
Πρὸς ὅρμον ἥκεις οὐρανοῦ Πελαγία.
Ὀγδοάτῃ ὑπάλυξε βίου πέλαγος Πελαγία.

Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-16] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ [19-10-1986] (Β166)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7,11-16]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 19-10-1986]

(Β166)

Ἡ σκηνή, ἀγαπητοί μου, τῆς ἀναστάσεως τοῦ υἱοῦ τῆς χήρας τῆς Ναΐν, περιγράφεται λιτὰ μὲν ἀλλὰ πολὺ ζωηρά. Μὲ ἕνα Του λόγο ὁ Κύριος, ὅπως ἀκούσαμε στὴ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀνέστησε ἐκεῖνο τὸ παλληκάρι ποὺ ἦταν μοναχοπαίδι ἐκείνης τῆς φτωχιᾶς, χήρας γυναίκας. Καὶ τοῦ εἶπε: «Νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι». «Νεανίσκε, νέε μου, σὲ ἐσένα τὸ λέγω· σήκω ἐπάνω». Καὶ ὁ νεανίσκος ἀνεστήθῃ.

Φόβος καὶ ἔκσταση κατέλαβε τὸν λαό, ὅπως μᾶς περιγράφει ὁ ἱερὸς Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς. Καὶ πολὺ δίκαια, ἔβγαλε τὸ συμπέρασμα ὁ λαὸς «ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ».

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17] Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 7,11-17]

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΪΝ

«Ἐπορεύετο εἰς πόλιν καλουμένην Ναΐν» [Λουκ. 7,11]

Πρόσεχε ὅμως πῶς σὲ παράδοξα συνάπτει παράδοξα. Καὶ στὴν περίπτωση ὅμως τῆς θεραπείας τοῦ ἄρρωστου δούλου τοῦ ἐκατόνταρχου στὴν ὁποία ἀναφέρθηκε ἀμέσως προηγουμένως βέβαια ἀφοῦ Τὸν κάλεσαν νὰ βοηθήσει ἀπάντησε, ἐδῶ ὅμως, στὴν πόλη Ναΐν, ἂν καὶ δὲν καλεῖται γιὰ βοήθεια, πηγαίνει· γιατί κανένας δὲν Τὸν καλοῦσε σὲ ἀνάσταση νεκροῦ, ἀλλὰ πηγαίνει σὲ αὐτὴν ἀπὸ μόνος Του. Καὶ νομίζω μὲ πάρα πολλὴ σοφία, γιὰ νὰ συνδυάσει μὲ τὸ προηγούμενο θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ ἀσθενοῦς δούλου τοῦ πιστοῦ ἐκατόνταρχου καὶ αὐτό· δὲν ἦταν βέβαια καθόλου παράδοξο νὰ φανταστεῖ κανείς, ὅτι κάποιος θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιδράσει πολεμῶντας τὴ δόξα τοῦ Σωτῆρα καὶ λέγοντας:

Φοβερό Άρθρο από μια 15χρονη Βορειοηπειρώτισσα

 

Τῆς Ἄννας Γκάγκαλη
 
Ἂν γινόταν καταγγελία τῆς Ἀλβανίας στοὺς διεθνεῖς ὀργανισμοὺς γιὰ τρομοκρατία σὲ βάρος τῶν ἐκεῖ Ἑλλήνων τῆς Β. Ἠπείρου, ἂν ζητούσαμε τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Πρωτοκόλλου τῆς Κέρκυρας γιὰ αὐτονόμηση τῆς Βόρειας Ἠπείρου, δὲν θὰ εἴχαμε σήμερα τούς μεγαλοϊδεατισμοὺς τῆς ΄΄Μεγάλης Ἀλβανιας΄΄ καί, συνολικά, θὰ ἤμασταν πράγματι ὁ παράγοντας σταθερότητας στὴ Χερσόνησο τοῦ Αἵμου. 
 
Ἔχουμε πάψει νὰ ἀντιδροῦμε, νὰ κρίνουμε, νὰ σκεφτόμαστε καὶ νὰ ἀναλύουμε, ἔχουμε γίνει πολιτικὰ ζόμπι. Ἐπιτέλους, ἂς διαβάσουμε λίγο Ἀριστοτέλη, λίγο Πλάτωνα. Πῶς ὀνομαζόμαστε “πολίτες” ἂν δὲν ἀσχολούμαστε μέ τὰ “πολιτικά”;

Ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος στόν focus FM

 

Ὁ π. Ἀναστάσιος ἀναφέρεται γιὰ τὸ κλείσιμο τῶν ναῶν, τὰ βλάσφημα μέτρα μέσα στοὺς ναούς, γιὰ τὰ ψεύδη περὶ μετάδοσης τοῦ ἰοῦ στὴν Θεία Λειτουργία μέσα στὸν ναὸ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου στὴν Θεσσαλονίκη καὶ γιὰ τὴν δίωξή του.

Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» προμοτάρουν την ομοφυλοφιλία και στο «Scooby-Doo»: Λεσβία η Velma (βίντεο)

 

Οι γονείς ξέρουν τι βλέπουν τα παιδιά τους;

 Mετά την «Πέππα το γουρουνάκι» όπου προπαγανδίζεται όχι μόνο η απλή ύπαρξη των ομόφυλων ζευγαριών, αλλά κυρίως η προοπτική της απόκτησης παιδιών από αυτά, οι γνωστοί κύκλοι εξουσίας που θέλουν να προμοτάρουν το «New Way of Life» στις νέες γενιές παρουσιάζουν την Velma επίσημα πλέον ως λεσβία στη νέα ταινία του «Scooby-Doo».

Έτσι λοιπόν άλλη μία δημοφιλέστατη παιδική εκπομπή που θα την παρακολουθήσουν εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον πλανήτη θα δεχτούν ως θέσφατο την προπαγάνδα περί ομοφυλοφιλίας ότι αυτή είναι κάτι… φυσιολογικό.

Γεώργιος Τζανάκης: Θεϊκή καί σατανική ἑνότης Γ΄

 

Τὰ μέρη Α΄ ΕΔΩ καὶ Β΄ ΕΔΩ

Ξαναγυρνάμε στὰ λόγια τοῦ Ἀθηνῶν.

«Δὲν μπορεῖ ὁ κάθε ἕνας νὰ κάνῃ μέσα στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας αὐτὸ ποὺ θέλει. ... Ἄν διαφωνεῖ  ἤ θέλει οἱ δικὲς του οἱ ἀπόψεις νὰ ἐπικρατήσουν εἰς βάρος τῶν πολλῶν καὶ δὲν γίνεται , ἀποχωρεῖ.  «Ἀποτειχίζεται» ἔλεγαν οἱ πατέρες μας, καὶ ἀφήνει τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας νὰ προχωρήσῃ. Ο ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ (https://www.youtube.com/watch?v=Pzj8ryqlc94&t=3983s)

Στὸ προηγούμενο σχολιασμὸ κάναμε νύξεις γιὰ τὴν παπιστικὴ καὶ ὁλοκληρωτικὴ τακτικὴ ποὺ ἀκολουθεῖ μερίδα τῆς Ἱεραρχίας ἡ ὁποία σὲ ὅσους δὲν συμφωνοῦν μαζί της προτείνει τὴν ἀποτείχισι, ὡς ἀπομάκρυνσι ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς ἐκκλησίας. Γιατὶ τὸ κάνει αὐτό; (Τὶς σκέψεις μου θὰ πῶ. Δὲν σημαίνει ὅτι εἶναι καὶ ἔτσι, ἀλλὰ ἐμένα ἐκεῖ πάει τὸ λίγο μυαλὸ ποὺ μοῦ ἔχει ἀπομείνει).

Υγειονομικοί σε Αναστολή Συντάγματος

 

Μια τραγική είδηση σήμερα (εχθές)  συγκλόνισε τις ψυχές μας, του χαμού της νεαρής οδοντιάτρου, της Χρυσάνθης, ενός δυναμικού και χαρούμενου «παιδιού» που έβγαινε μπροστά στις μάχες, σε αυτόν τον ορατό κ αόρατο πόλεμο τον οποίο διεξάγουν οι σκοτεινές δυνάμεις του συστήματος, ενάντια σε υγειονομικούς με ευαίσθητες αλλά ταυτόχρονα κι αδαμάντινες ψυχές. 
 
Μέσα από τούτο το γεγονός πρόβαλλε ξεκάθαρα πως ο αγώνας μας δεν είναι αγώνας: «πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις» (Πρός Ἐφεσίους Κεφάλαιον 6 Στίχ. 10 -17).  

Γεώργιος Δημητράκης: Εις την Ιστορία και την Πολιτική δεν υπάρχουν συμπτώσεις

 

«Το γενικότερο δίδαγμα της Ιστορίας είναι: τα ίδια, με διαφορετικό τρόπο. Όποιος έχει διαβάσει Ηρόδοτο έχει διαβάσει σχεδόν όλη την Ιστορία», είπε ο Γερμανός Φιλόσοφος Αρθουρ Σοπενχάουερ (1788-1860). Ο δε Θουκυδίδης (460-394 π. Χ.) έγραψε ότι: «Η Ιστορία είναι Φιλοσοφία μέσω παραδειγμάτων». Ως εκ τούτου, εκ των ανωτέρω και αναρίθμητων άλλων αποφθεγμάτων και διδαγμάτων, αλλά και αυτού του γράφοντος: «Eις την Ιστορία και την Πολιτική δεν υπάρχουν συμπτώσεις», η δε συνήθεια είναι το εκτροφείο και εφαλτήριο των σφαλμάτων και των καταστροφών, και ότι η ευγνωμοσύνη απέναντι εις τους άλλους για να επιτευχθεί απαιτεί σφυρηλάτηση, καθότι αυτή δεν εμπεριέχεται εις την ανθρώπινη καρδιά. Ως εκ τούτου, δεν είναι συμπτώσεις ούτε οι βιβλικές καταστροφές με τις εφιαλτικές πυρκαγιές, πλημμύρες, τους ακραίους καύσωνες και ξηρασίες  του 2022 εις την χώρα μας, την Ευρώπη και τον πλανήτη, να συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, και για τα οποία όμως υπάρχουν μόνο ανθρώπινες ευθύνες και εγκληματικές ενοχές των κοινωνιών, αλλά και διότι θα ακολουθήσουν και άλλα, καθότι οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξες, νοσηρές και δυσοίωνες!

Συχνά πλανιόμαστε, όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υπομονετικοί και πράοι.

 


Συχνά πλανιόμαστε, όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υπομονετικοί και πράοι, επειδή δεν καταδεχόμαστε να απαντήσουμε στην πρόκληση του αδελφού μας. 

Πρέπει να ξέρουμε όμως, ότι την ώρα που κρατάμε αυτήν την πικρόχολη σιωπή ή όταν κάνουμε μια κοροϊδευτική χειρονομία, τότε ουσιαστικά χλευάζουμε τους ταραγμένους αδελφούς μας και με αυτό το απαθές προσωπείο τούς εξοργίζουμε, και μάλιστα πολύ περισσότερο από ό,τι θα είχε κάνει η οργισμένη αντίδρασή μας. 

Μυργιώτης Παναγιώτης: Σεπτεμβριανά 1955 μιά ἀκόμη μαύρη σελίδα γιά τούς γείτονες Τούρκους.

 
 
 
Τὸ 330 μ.Χ., 11 Μαΐου, θεμελιώνεται ἡ Κωνσταντινούπολη καὶ καθίσταται ἡ πρωτεύουσα τοῦ βυζαντινοῦ ἑλληνισμοῦ (βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας). Σημεῖο ἀναφορᾶς παγκόσμιο γιὰ πολλοὺς αἰῶνες. Ἀκτινοβολεῖ ἑλληνικὸ πνεῦμα καὶ Ὀρθοδοξία. Εἶναι ἡ «νέα Ρώμη» τοῦ αὐτοκράτορα Μ. Κωνσταντίνου καὶ περνᾷ στὸ θυμικὸ τῶν Ἑλλήνων ὡς ἡ «Βασιλεύουσα» στὰ χρόνια τῆς βυζαντινῆς ἐποποιίας καὶ ὡς «πόλη» στὰ δύσκολα χρόνια τῆς τουρκοκρατίας. Οἱ τοῦρκοι τὴν ὀνομάζουν   «Ἰσταμπούλ» ποὺ εἶναι παράφραση τῆς προτάσεως «εἰς τὴν Πόλη». Σύμβολο τῆς μεγάλης ἰδέας τοῦ γένους «πάλι δικά μας θά ᾿ναι».
 
Ἡ παρουσία τῶν Ἑλλήνων εἰς περιοχὲς τῆς Τουρκίας (Πόντος, Μικρὰ Ἀσία κλπ) εἶναι συνεχὴς καὶ διαχρονική. Μετὰ τὴ μικρασιατικὴ καταστροφὴ ὑπογράφεται τὸ 1927 ἡ συνθήκη τῆς Λωζάνης, ἡ ὁποία προβλέπει ὅτι ἀπὸ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἀνταλλαγὴ τῶν πληθυσμῶν ἐξαιροῦνται οἱ Ἕλληνες τῆς Πόλης καὶ οἱ μουσουλμᾶνοι τῆς Δυτικῆς Θράκης. Μετὰ τὴν ὑπογραφὴ τῆς συνθήκης ἀρχίζει συστηματικὰ ὀργανωμένο σχέδιο οἰκονομικῆς καὶ φυσικῆς ἐξόντωσης τῶν Ἑλλήνων.   

Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ μελετοῦμε τήν συνείδησή μας

 

Ο Καλὸς Θεὸς ἔδωσε στοὺς Πρωτοπλάστους τὴν συνείδηση, τὸν πρῶτο θεῖο νόμο. Τὴν χάραξε βαθιὰ στὶς καρδιές τους καὶ ἀπὸ τότε ὁ κάθε ἄνθρωπος τὴν παίρνει κληρονομιὰ ἀπὸ τοὺς γονεῖς του καί, ὅταν δὲν ἐνεργῆ σωστά, αὐτὴ δουλεύει μέσα του, τὸν ἐλέγχει καὶ τὸν ὁδηγεῖ στὴν μετάνοια. Πρέπει ὅμως ὁ ἄνθρωπος νὰ κάνη σωστὴ πνευματικὴ ἐργασία καὶ νὰ μελετάη τὴν συνείδησή του, γιὰ νὰ μπορῆ νὰ ἀκούη πάντοτε τὴν φωνή της. Ἐὰν δὲν τὴν μελετάη, δὲν θὰ ὠφεληθῆ οὔτε ἀπὸ πνευματικὲς μελέτες οὔτε ἀπὸ συμβουλὲς ἁγίων Γερόντων, ἀλλὰ οὔτε καὶ τὶς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ δὲν θὰ μπορέση νὰ τηρήση.

– Μπορεῖ, Γέροντα, ὁ ἄνθρωπος νὰ μὴν πιάνη καθόλου τὸν ἑαυτό του καὶ νὰ μὴ βλέπη ὅτι βαδίζει λανθασμένα;

– Ὅταν ὁ ἄνθρωπος δὲν παρακολουθῆ τὸν ἑαυτό του καὶ δὲν ξεσκονίζη τὴν συνείδησή του, ἡ συνείδησή του πιάνει σιγὰ-σιγὰ πουρὶ καὶ γίνεται ἀναίσθητος. Ἁμαρτάνει καὶ εἶναι σὰν νὰ μὴ συμβαίνη τίποτε.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Σέργιος καὶ Βάκχος


Χαλκᾶ σὰ νεῦρα, Βάκχε, πρὸς νεύρων βίαν,
Καὶ πρὸς ξίφος, Σέργιε, πῦρ σὴ καρδία.
Σέργιον ἑβδομάτῃ ξίφος ἔκτανε, νεῦρα δὲ Βάκχον.

Οι Άγιοι Σέργιος και Βάκχος υπηρετούσαν στις στρατιωτικές τάξεις του αυτοκράτορα Μαξιμιανού. Τους διέκρινε μεγάλη ανδρεία στα πεδία των μαχών, αλλά και σωφροσύνη στην καθημερινή τους ζωή. Γι' αυτό και ο αυτοκράτορας τους απένειμε τα αξιώματα του πριμικηρίου της σχολής των Kεντηλίων και του σεκουνδουκηρίου, αντίστοιχα.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Ο Γέροντας έλεγε, ότι θα έλθει καιρός που κοντά σε κάθε πιστό θα είναι σαράντα άπιστοι και θα τον ικετεύουν να τους σώσει.

 
Νουθεσίες του Αγίου Σεραφείμ της Βιρίτσα

«Ο Κύριος έχει δύναμη να αναδείξει τους εργάτες αν εμείς θα Τον παρακαλάμε. Ας προσευχόμαστε και ας Τον ικετεύουμε και τότε από τις πέτρες θα αναδείξει ο Κύριος τους εκλεκτούς του».

· «Τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας πρέπει ν’ ανάψουμε κερί γι’ αυτούς που προσβάλαμε, που απατήσαμε, που κλέψαμε κάτι, που χρωστούσαμε και δεν ξεχρεώσαμε».

· Όταν κάποιοι παραπονιούνταν στον Γέροντα ότι τους συκοφαντούν, εκείνος έλεγε· «Ας λένε οι άλλοι για μας άσχημα λόγια. Εμείς να προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα καλά».

Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος: Στο εδώλιο ο κ. Φλαμής!…

 

Πρωτοπρεσβύτερος

Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος

Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν

τηλ. 6945-377621,  agotsopo@gmail.com

                                                                                                                  Πάτρα,  6 . 10 . 2022

 

 

Στο εδώλιο ο κ. Φλαμής!…

Κατά αγαθή συγκυρία την προσεχή Δευτέρα 10.10.22, συμπίπτει μαζί με την εκδίκαση της υποθέσεώς μου ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών (δικάζομαι γιατί λειτούργησα την 25η Μαρτίου 2020, εορτή του Ευαγγελισμού! (βλ. ανακοίνωσή μου 5.10.22), να εκδικάζεται στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πατρών και η μηνυτήρια αναφορά μου κατά του δημοσιογράφου Πατρών κ. Κων. Φλαμή.

Κ. Βαθιώτης για αυτοκτονία υγειονομικού: «Δεν είναι αυτοκτονία, είναι έμμεση αυτουργία ανθρωποκτονίας»


“Ο ποιητής μιλά τη γλώσσα του ανάποδου κόσμου. Αποκαλεί αντιδιαφωτιστές τους αντιεμβολιαστές, τους εμφανίζει δηλαδή, ως ανορθολογικά σκεπτόμενους” τόνισε μιλώντας στον FOCUS 103,6 FM και στον δημοσιογράφο Στ. Δαμιανίδη ο κος Κωνσταντίνος Βαθιώτης, σχολιάζοντας το άρθρο του Καθηγητή του Συνταγματικού Δικαιου Πέτρου Παραρά.

“Ο κος Βασιλακόπουλος στη συνέντευξη που σας έδωσε, μίλησε την ίδια γλώσσα. Είπε οτι υποστηρίζετε κοινωνικά και επιστημονικά παράλογα πράγματα. Ενεργούν όπως ένα σταλινικό καθεστώς, βαφτίζουν το γνωστικό, παράλογο. Δεν είναι όμως μόνο οι κύριοι Παραράς και Βασιλακόπουλος που καταφέρονται εναντίον των ανεμβολίαστων η των αντιεμβολιαστών, όπως λένε. Είναι η προπαγάνδα της υγειονομικής δικτατορίας, έτσι λειτουργεί μία προπαγάνδα. Στοχοποιεί τους πολίτες που δεν συντάσσονται με το αφήγημα του φασιστικού καθεστώτος και τους πυροβολούν”, πρόσθεσε ο γνωστός νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Τώρα έχουμε σαφείς αποδείξεις ότι το €μβόλιο είναι επικίνδυνο και ότι το ΣDC το απέκρυψε

 

A Midwestern Doctor
 
Ο Aaron Siri κατάφερε τελικά να αναγκάσει το CDC να παραιτηθεί από τα δεδομένα του V-safe, τα οποία έδειχναν ότι πάνω από το 10% των εμβολιασθέντων υπέστησαν σημαντικές ανεπιθύμητες αντιδράσεις από τον εμβολιασμό. Αυτό το άρθρο θα εξηγήσει γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό.

Εισαγωγή

Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις με τον εμβολιασμό COVID-19 ήταν ότι ήταν αδύνατο να ληφθούν σαφή στοιχεία για την ασφάλειά του. Τα δύο βασικά ζητήματα ήταν:

Η απόκρυψη των δεδομένων που έδειχναν ότι τα εμβόλια δεν ήταν ασφαλή:

Ο Αββάς Μακάριος και ο Φύλακας Άγγελος

 

«Βλέπω δαίμονας να τον έχουν κυκλώσει και να τον κρατάνε»

Είπε ο αββάς Μακάριος, ότι όταν ήλθα στην Κωνσταντινούπολι μου γεννήθηκε η επιθυμία να την γνωρί­σω. Και περπατώντας σε κάποια γειτονιά, και η συνείδησίς μου βεβαιώνει την αλήθεια για όσα λέγω, βλέπω με τα νοητά μάτια, τα οποία μου δώρησε ο Κύριος για να κατανοώ τα θαυμάσιά του, βλέπω κάποιον άνθρωπο, σαν να ήταν ευνούχος και να στέκεται έξω από πορνικό καταγώγιο. Φαινόταν πολύ στενοχωρημένος και έκρυβε με τις δύο παλάμες το πρόσωπό του, και έκλαιγε έτσι που νόμιζες ότι και ο ουρανός θρηνούσε μαζί του.

Αφού τον πλησίασα και τον ρώτησα. Ποιος είναι ο λόγος για τέτοιο θρήνο και τόση στενοχώρια; Και γιατί δεν φεύγεις από εδώ, που είναι καταγώγιο πορνών και α­σελγών γυναικών; Πες μου, σε παρακαλώ, διότι προκα­λεί μεγάλη συμπάθεια ο θρήνος σου.

Η ΝΔ συμπλήρωσε τρία χρόνια παταγώδoυς «αποτυχίας» στη διακυβέρνηση της χώρας! (Μέρος Β΄)

 

 
Γράφει ο Θεοφάνης  Γκατζής του Θωμά και της Μαίρης
Oικονομολόγος
MSc Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Email: theofanis28@gmail.com
Ethnikosagwn.blogspot.com

Το πρώτο μέρος Β' ΕΔΩ
 
Ακόμη, δεν προέβη η κυβέρνηση της ΝΔ σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού υψηλής εξειδίκευσης σε τομείς αιχμής του δημοσίου (π.x. νοσοκομεία,  στα δικαστήρια ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των χιλιάδων εκκρεμών δικών και να υπάρξει γρήγορη απονομή δικαιοσύνης και στην επιθεώρηση εργασίας). 

Σοφία Μπεκρῆ: Συνάντηση Ἑλληνισμοῦ - Χριστιανισμοῦ στὴν Ἀθήνα τοῦ 1ου μ.Χ. αἰ.


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος – θεολόγος 

Καθοριστικῆς σημασίας εἶναι ὁρισμένα γεγονότα στὴν πορεία τῆς ζωῆς τοῦ κάθε ἀνθρώπου. Ἕνα τέτοιο γεγονὸς ὑπῆρξε, γιὰ τὸν Διονύσιο Ἀρεοπαγίτη, ἡ συνάντησή του μὲ τὸν Ἀπόστολο τῶν ἐθνῶν Παῦλο. Συγκεκριμένα, ὅταν ὁ τελευταῖος κατῆλθε ἀπὸ τὴν Μακεδονία στὴν πόλη τῶν Ἀθηνῶν, «τὴν κατείδωλον οὖσαν», βρῆκε πρόσφορο ἔδαφος γιὰ συζήτηση μὲ διαφόρους φιλοσόφους, στωϊκοὺς καὶ ἐπικουρείους, ποὺ ἐνδιαφέρονταν νὰ μάθουν «τίς ἡ καινὴ αὕτη ἡ ὑπ’ αὐτοῦ λαλουμένη διδαχή».

Ὁ σοφὸς Παῦλος, στὴν ὁμιλία του στὸν Ἄρειο Πάγο, προκειμένου νὰ γίνῃ περισσότερο κατανοητός, χρησιμοποίησε καὶ λόγια φιλοσόφων, ὅπως τὸ τοῦ στωϊκοῦ Ἀράτου: «τοῦ γὰρ καὶ γένος ἐσμέν».  Τὸ κήρυγμα τοῦ Παύλου (Πράξ. ιζ’ 22-34) βρῆκε ἀμέσως ἀνταπόκριση στὴν ψυχὴ τοῦ ὥριμου πλέον Διονυσίου, λόγῳ καὶ τῆς δικῆς του φιλοσοφικῆς προπαιδείας. Νέος εἶχε φτάσει μέχρι καὶ τὴν Ἡλιούπολη τῆς Αἰγύπτου, γιὰ νὰ μαθητεύσῃ κοντὰ στοὺς μεγάλους αἰγυπτίους σοφούς. Κατὰ τὴν ἐκεῖ, μάλιστα, παραμονή του, ἔγινε μάρτυρας ἑνὸς παραδόξου γεγονότος, τοῦ συσκοτισμοῦ τοῦ ἡλίου ἐν μέσω τῆς ἡμέρας, -κατὰ τὴν ὥρα τῆς Σταυρώσεως τοῦ Κυρίου-, ποὺ τὸν συγκλόνισε τόσο, ὥστε νὰ ἀναφωνήσῃ μὲ θαυμασμό: «ἤ Θεός πάσχει, ἤ τὸ πᾶν ἀπόλλυται».  Φανταστῆτε, λοιπόν, τὸν συγκλονισμὸ ποὺ νοιώθει καὶ πάλι μέσα στὴν ψυχή του ὁ Διονύσιος, ὅταν ἀκούει, τώρα, τὸν Παῦλο νὰ μιλάῃ γιὰ τὸν πάσχοντα Θεὸ καὶ τὴν ἀνάστασή Του!

Ελευθέριος Ανδρώνης: Νέο αφήγημα τρόμου – ίδια συνταγή: Αργά ή γρήγορα, ενεργειακό «lockdown» στο λιανεμπόριο!

 


Το λιανεμπόριο θα κατεβάσει ξανά διακόπτες; - Όπως με την πανδημία, έτσι και με την ενεργειακή κρίση, μόνιμη «απάντηση» το κλείσιμο της χώρας και η ευθύνη στον πολίτη.

«Lockdown» – Λιανεμπόριο: Περιορισμοί ελευθερίας, ποινές, lockdown και λίστες Πέτσα ήταν η «χρυσή συνταγή» της κυβέρνησης για να εφαρμόσει τον υγειονομικό ολοκληρωτισμό στα χρόνια της πανδημίας.

Ω του «θαύματος», σήμερα η συνταγή επαναχρησιμοποιείται ατόφια, με φόντο ένα νέο «τέρας», αυτό της ενεργειακής κρίσης. Περιορισμοί ελευθερίας (στην κατανάλωση), ποινές και αντικίνητρα για τους ενεργειακά επιζήμιους, ενεργειακά «lockdown» στα εμπορικά καταστήματα (και πιθανότατα και στα νοικοκυριά σύντομα), και λίστα Σκρέκα στην θέση της λίστας Πέτσα, που θα ενημερώνει τους πολίτες για την ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας.

Αἰκατερίνα Τσανακλίδου: Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό υγείας κ.Αθανασιο Πλεύρη

 

Αξιότιμε κ. υπουργε υγειας,
 
εργάζομαι ως νοσηλεύτρια στο ΕΣΥ,τα τελευταία 25 χρόνια. Είμαι από αυτούς τους χαρακτηρισμένους από εσάς ως "ριψασπίδες", τους εν αναστολή, που μετά την πάροδο 6 μηνων, είχα τη "χαρά" να νόσησω και να επιστρέψω προσωρινά στην εργασία μου!
 
Πού φτάσαμε! Η νόσηση να θεωρείται χαρά κ η υγεία να ποινικοποιείται!
Έχω υπηρετήσει άοκνα και με αυταπάρνηση το ΕΣΥ στα 25 αυτά χρόνια, στερούμενη τα παιδιά και το σύζυγό μου, οικογενειακές στιγμες σε ημέρες γιορτών, δύο βάρδιες που να απέχουν λιγότερο από 12 ώρες μεταξύ τους (παράνομο,σύμφωνα με το ευρωπαϊκό δίκαιο)....
 
Είμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών, εκ των οποίων το ένα φοιτητής και ζω στο ενοίκιο.Το κράτος σας, το "κράτος δικαίου" όπως αρεσκεστε να το αποκαλείτε, με τιμώρησε και θα συνεχίσει την τιμωρία μου μόλις λήξει το πιστοποιητικό νόσησης, διότι δε συναίνεσα στη χορήγηση ενός σκευάσματος που δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του, εξακολουθεί να έχει άδεια χορήγησης υπό όρους έκτακτης ανάγκης(γιατί άραγε;)

Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος: Επιτέλους, θα δικαστώ!…

 

Πρωτοπρεσβύτερος

Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος

Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν

τηλ. 6945-377621,  agotsopo@gmail.com

 

                                                                                                                           Πάτρα,  5 . 10 . 2022


Επιτέλους, θα δικαστώ!…

Επιτέλους, μετά από αναβολές (λόγω παρέλευσης του ωραρίου), την προσεχή Δευτέρα 10.10.22, πρόκειται να δικαστώ (αριθμός πινακίου: 5) ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών, διότι λειτούργησα στην ενορία μου την 25η Μαρτίου 2020, εορτή του Ευαγγελισμού, δηλαδή επιτέλεσα το ιερατικό και εφημεριακό μου καθήκον ως επιτάσσει η εκκλησιαστική μας παράδοση και η συνείδησή μου.