Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Αἰκατερίνα Τσανακλίδου: Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό υγείας κ.Αθανασιο Πλεύρη

 

Αξιότιμε κ. υπουργε υγειας,
 
εργάζομαι ως νοσηλεύτρια στο ΕΣΥ,τα τελευταία 25 χρόνια. Είμαι από αυτούς τους χαρακτηρισμένους από εσάς ως "ριψασπίδες", τους εν αναστολή, που μετά την πάροδο 6 μηνων, είχα τη "χαρά" να νόσησω και να επιστρέψω προσωρινά στην εργασία μου!
 
Πού φτάσαμε! Η νόσηση να θεωρείται χαρά κ η υγεία να ποινικοποιείται!
Έχω υπηρετήσει άοκνα και με αυταπάρνηση το ΕΣΥ στα 25 αυτά χρόνια, στερούμενη τα παιδιά και το σύζυγό μου, οικογενειακές στιγμες σε ημέρες γιορτών, δύο βάρδιες που να απέχουν λιγότερο από 12 ώρες μεταξύ τους (παράνομο,σύμφωνα με το ευρωπαϊκό δίκαιο)....
 
Είμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών, εκ των οποίων το ένα φοιτητής και ζω στο ενοίκιο.Το κράτος σας, το "κράτος δικαίου" όπως αρεσκεστε να το αποκαλείτε, με τιμώρησε και θα συνεχίσει την τιμωρία μου μόλις λήξει το πιστοποιητικό νόσησης, διότι δε συναίνεσα στη χορήγηση ενός σκευάσματος που δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του, εξακολουθεί να έχει άδεια χορήγησης υπό όρους έκτακτης ανάγκης(γιατί άραγε;)
 
Μήπως έχετε να μας πείτε κάτι για τους ξαφνικους θανατους εφηβων κ υγιών νεαρών ενηλίκων που συνέπεσαν με την πρόοδο του εμβολιασμού;
 
Είχα το"θράσος"κ την "απαίτηση" να θέλω η ίδια να αποφασίσω για τον εαυτό κ το σώμα μου ,χωρίς να υπακούω τηλεειδικους άσχετων ειδικότητων κ αμφιβόλου εκπαίδευσης(παρεμπιπτόντως:τη λέξη"αυτοδιάθεση την έχετε υπόψιν η σας είναι παντελώς άγνωστη;).Αντιθέτως,οι αποφάσεις μου,όπως κ πολλών συναδέλφων μου,βασίζονται σε γνώμες ειδικών παγκόσμιας εμβέλειας,που τεχνηέντως αποσιωπούνται από τα καλοτα"ι"σμενα κανάλια σας....
 
Έχοντας,λοιπόν αυτό το"θράσος",πήρα αυτό που μου άξιζε:μηδέν εισόδημα κατά παρεκκλιση κάθε ισχύουσας διάταξης",διότι θεωρούμαι από το νομοθέτη πιο επικίνδυνη από τον επικίνδυνοτερο εγκληματια κι ας είναι αυτός παιδεραστής η διακινητης πλαστών πιστοποιητικών εμβολιασμού η γιατρός που χρηματίζεται...ΕΓΩ είμαι ο δημόσιος κίνδυνος,εκείνος όχι...Για αυτό το λόγο δικαιούται 50 η 75 τοις εκατό του μισθού του, ενώ εγώ το απόλυτο μηδέν....Όπου η προσωπική αντωνυμία"εγώ",εννοείται ο κάθε συνάδελφος υγειονομικός σε αναστολή....
 
Μπορείτε μήπως ,να μας εξηγήσετε,13 μηνες από την έναρξη των αναστολών,δεδομένου ότι οι ανεμβολιαστοι απουσίαζαν από τα νοσοκομεια,"τις πταίει" για την τεράστια ενδονοσοκομειακη διασπορά του ιού;Μήπως τελικά τα "εμβόλια" δεν ήταν κ τόσο εμβόλια,αλλά μάλλον γενετικοί τροποποιητες, που αλλοιώνουν το DNA(γιατί;) και που μεταξύ των παρενεργειών που επιφέρουν, είναι  η πτωση του ανοσοποιητικου,εξ 'ου κ οι πολυάριθμες νοσήσεις εμβολιασμενων;
 
Μπορείτε,επίσης,να εξηγήσετε,γιατί συμπεριφέρεστε με τρόπο αντίθετο προς τις αρχές της "πληροφορημένης συναίνεσης" κ του 'εξαναγκασμου σε ιατρικές πράξεις",έννοιες που αποτελούν την πεμπτουσία του διδακτορικού σας;Μήπως υποφέρετε από αμνησία;
 
Η μήπως μπορείτε να ερμηνεύσετε κατά ποιάν λογική,οι 'ηρωες' του παραπροηγουμενου χειμωνα-εμεις οι υγειονομικοι-που αψηφώντας ακόμα κ την ίδια μας τη ζωή,με λιγοστά μέτρα ατομικής προστασίας,χειροκροτούμενοι από τη δική σας κυβέρνηση,μετατράπηκαμε ,εν μια νυκτί, σε επικίνδυνους για τη δημόσια υγεία κ έκπτωτους;Πως τα χειροκροτήματα κ οι διθύραμβοι μετατράπηκαν σε καταδίκη σε θάνατο δια της πείνας, αυτοστιγμει;
 
Έχετε ιδέα τι είναι να σε πετούν στο περιθώριο,σαν στιμμενη λεμονοκουπα,θεωρώντας σε άχρηστο,επειδή απλά είχες κ εκδηλώσεις διαφορετική άποψη από το σύνολο;
 
Υποδειξτε μου ένα κράτος,που ακολουθει παρομοια πολιτική στο θεμα αυτό...
Αν η δημοκρατία είναι ταυτόσημη με την δια εξαναγκασμού υποταγή,τότε ,φοβάμαι,πως θα πρέπει να γράψετε εξ 'αρχης το λεξικό των εννοιών....
 
Γνωρίζετε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργαζομασταν όλα αυτά τα χρόνια;Πολύ αμφιβάλλω ...διότι όσοι υπουργοί υγείας διαδέχτηκαν ο ένας τον άλλον στη διάρκεια της 25ετους θητείας μου,ερχόταν πάντα προγραμματισμένα στο νοσοκομείο.Τοσο προγραμματισμένα,που υπήρχε χρόνος να λαμψουν τα πάντα,ως και να μοσχοβολουν αποσμητικο οι διάδρομοι ...Τα σκουπίδια κάτω από το χαλί....
 
Επισκέφτηκατε ποτέ το ΤΕΠ η οποιοδήποτε τμημα του νοσοκομείου απροειδοποίητα,για να διαπιστώσετε 'ιδιοις ομμασι' τα προβλήματα των ασθενών κ των εργαζομένων,να συνομιλήσετε μαζί τους;
 
Έχετε ιδέα πως νοιώθει ένας εργαζόμενος που η υπηρεσία του χρωστά άδειες τριών ετών;
Ξέρετε τι θα πει να καταθέτει κάποιος ψυχή καθημερινά;
Γνωρίζετε ότι υπεύθυνο για τη λειτουργία των νοσοκομείων είναι το φιλότιμο του προσωπικού και μόνον αυτό;
 
Θλίβομαι που η πραγματικότητα αποδεικνύει περίτρανα,ότι οι επισκέψεις σας περιορίζονται σε ολιγολεπτους χαριεντισμους και ανταλλαγές φιλοφρονησεων με τις διοικήσεις των νοσοκομείων,που το μόνο που κάνουν,ως διορισμένες από εσάς,είναι να σας χα'ι'δευουν τα αυτιά!Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής,είναι η διαιώνιση μιας κατάστασης με όλα τα κακώς κείμενα,με τους υπουργούς υγείας να κάνουν διαγωνισμό ποιος είναι ο χειρότερος...
 
Δε θα αναφερθώ σε αναλογίες νοσηλευτών προς ασθενείς,ούτε γιατρών προς νοσηλευτές.Ειναι γνωστό τοις πάσι,άλλωστε,πως η χώρα μας έχει χειρότερες αναλογίες ακόμη και από τη Ζιμπάμπουε...
 
Δε θα αναφερθώ στις ελλειψεις σε υλικοτεχνική υποδομη και αναλωσιμα,ούτε στον πεπαλαιωμένο τεχνικό εξοπλισμο....
 
Δε θα σας πω ότι καθημερινά γινόμαστε 'πατενταδοροι' προκειμένου να καταστήσουμε αποδοτικότερη την εργασία μας προς όφελος των ασθενών.
 
Δε θα σας αναφέρω πως ο πολύπλευρος ρόλος των νοσηλευτων,υπαγορεύει καθήκοντα που δε συμπεριλαμβάνονται σε καθηκοντολογια,αλλά υπαγορεύονται από τις πολύπλευρες αναγκες του ασθενούς...
 
Δε θα αναφέρω,ακόμα,ότι οι σημερινές αποδοχές ,μετά από 25ετη εργασίας,έχουν σχεδόν εξισωθεί με αυτές των νεοδιοριστων...
 
Επιπλέον,οι χώρες ,η μία μετά την άλλη,κηρύσσουν τη λήξη της πανδημίας κ όπως είναι φυσικό,άρουν τις οποιες υποχρεωτικοτητες...
 
Στη χώρα μας,ούτε λόγος για λήξη της πανδημίας,ούτε λόγος για άρση υποχρεωτικοτητων...
 
Ξέρετε πολύ καλά,καλύτερα από τον καθέναν,ότι από τις αρχές του καλοκαιριού,δεν εφαρμόζονται πουθενά πιστοποιητικά εμβολιασμού κ νόσησης,μάσκες,τεστ κλπ
Οι "ειδικοί "της δικής σας κυβέρνησης,ένας ένας,παύουν την άκαμπτη στάση τους στα θέματα της πανδημίας κ "νερώνουν το κρασί τους....
 
Μετά από όλα τα παραπάνω,τι νόημα έχει να βρίσκονται τόσοι υγειονομικοί έξω από τις δομές υγείας;Μας είπατε πρόσφατα ότι είναι μόνο 170 γιατροί εκτός....
Και οι υπόλοιποι υγειονομικοί(που δεν είναι μόνο γιατροί)που βρίσκονται κύριε υπουργέ,εντός;
 
Και όταν λήξουν τα πιστοποιητικά νόσησης τους,τι νομίζετε ότι θα γίνει;θα εμβολιαστούν;"Πλαναστε πλάνη οικτράν,"αν πιστεύετε κάτι τέτοιο ...Βλέπετε πως όσο κι αν προσπαθήσατε να μας εκβιασετε,δεν τα καταφέρατε....
 
Σταματήστε να αυτογελοιοποιειστε κι άλλο και ως υπουργός υγείας και ως κυβέρνηση και δείτε την αλήθεια κατάματα!
 
Έχω πολλά ακόμα να πω κι άλλα τόσα να γράψω ...Σε μια ύστατη όμως προσπάθεια επίκλησης της λογικής, σας καλώ να πάρετε πίσω τις αναστολές,μιας και ο κίνδυνος για τη δημόσια υγεία είναι ανυπόστατος και χωρίς κανένα επιστημονικό έρεισμα!Αφού εμβολιαστηκε το 97 τοις εκατό του υγειονομικού προσωπικού,όπως ο ίδιος είπατε σε πρωινή εκπομπή,άρα επιτεύχθηκε η πολυπόθητη ΑΝΟ(η)ΣΙΑ της αγέλης,τότε ποιος ο λόγος να ασχολείστε οφθαλμοφανως εμμονικα με το 3τοις εκατο;επειδή δεν υπάκουσαν;
 
Σταματήστε το, ΤΩΡΑ!
Αρκετοι ασθενείς χάθηκαν από υποστελέχωση των δομών υγειας...
 
Σταματήστε το διχασμό μεταξύ ανεμβολιαστων:Πως οι εμβολιασμενοι συνάδελφοι που συμπλήρωσαν 7μηνες από τη δεύτερη δόση κ χωρίς να κάνουν τρίτη(ανεμβολιαστοι κατ'εσας)δικαιούνται να εργάζονται;Οι ίδιοι οι 'δικοι'σας ειδικοί απεφάνθησαν ότι μετά την παρέλευση 7μηνων από τη β δοση(στην πράξη πολύ λιγότερο),η ανοσία καθίσταται μηδενική.Αρα, ποια είναι τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία δύο πολίτες στην ίδια κατάσταση(ανεμβολιαστοι) έχουν διαφορετική αντιμετώπιση;(ο ένας δικαιούται να εργάζεται,ο άλλος όχι;)
 
Η ισότητα απέναντι στους νομούς και στο Σύνταγμα τι απέγινε;
 
Πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας,έχει παρατηρηθεί τέτοιες ευπλαστοτητα στους νομουςμονο με την κυκλοφορία μιας ΚΥΑ...το γνωστό "κατά παρεκκλιση κάθε ισχύουσας διάταξης".....
 
Σας κρούω τον κώδωνα του κινδύνου!Οι ασθενεις πεθαίνουν στα νοσοκομεία από έλλειψη προσωπικού!Δεν κινδυνεύουν μόνο οι ζωές των ασθενών,μα συνάμα και των υγειονομικών και των οικογενειών τους,από την οικονομική ,ψυχολογική και κοινωνικη εξαθλίωση στην οποία τους υποβάλλετε 13 μήνες τώρα!
 
Συστήνω την αδιαπραγματευτη επιστροφή των υγειονομικών στην εργασία τους,διότι η υγεία είναι δημόσιο και κοινωνικό αγαθό και δεν πρέπει να συναρταται με κανενός είδους πολιτική η αλλη σκοπιμοτητα.
 
Οι αναστολές κ όχι ο ιός αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία!Είναι ηλίου φαεινοτερον!
Πάψτε τις πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα,πριν να είναι πολύ αργά για όλους!
                          
Με εκτίμηση,
           Τσανακλίδου Αικατερινη, ΤΕ νοσηλεύτρια,
Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρουπολης
 
«Πᾶνος»

11 σχόλια:

  1. Ανεκτίμητη η εκτίμησή σου σε έναν άνθρωπο απ-άνθρωπο και αν-εκτίμητο! Εκτιμητέα όμως και εκτιμήσιμη η επιστολή, ως εγερτήριο εργαλείο για την αφύπνιση του λαού, αλλά και ως τοποθέτηση απέναντι στο ασταμάτητο κατρακύλισμα των εντεταγμένων στο βρώμικο παιχνίδι της παγκοσμιοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τσανακλίδου Αικατερινη6 Οκτωβρίου 2022 στις 1:41 μ.μ.

    Δυστυχώς ,δε σκέφτηκα νωρίτερα,πως κάποιοι" άνθρωποι" είναι ανάξιοι εκτίμησης....Ίσως,επειδή,έχω διδαχθεί πως οι εκτίμηση είναι κάτι που ο καθένας δικαιούται ,απ' όποιο "ειδος" κι αν προέρχεται,ακόμα κι από αυτό των πολιτικων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πουλημένοι αδιάβαστοι και οι γιατροί που υπέκυψαν στην τρομολαγνια του κοροιδοιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Ηρωίδα κυρία Αικατερίνη δεν μας έκανε αποκαλύψεις αλλά μας είπε τα αυτονόητα που λίγο-πολύ τα γνωρίζουμε όλοι μας.

    Σήμερα ένα είναι το ζητούμενο, το Θάρρος!
    Όταν είμαστε κατ' ιδίαν τα συζητάμε και λέμε τα σωστά.
    Ακόμα και αυτοί που βρίσκονται στις υπεύθυνες θέσεις.
    Αλλά όταν πάνε εκεί τις υπεύθυνες θέσεις τους και πρέπει να ανοίξουν το στόμα τους εκεί χάνουν την λαλιά τους.
    Και χάνουν τη λαλιά τους για να μη χάσουν τη θέση τους.

    Ο Μακαριστός γέροντας Γρηγόριος της Μονής Δοχειαρίου όταν ήταν να πατήσει το πόδι του ο άθεος Τσίπρας στο Άγιο Όρος.
    Εκεί που έπρεπε να μιλήσει η φωνή του πιο έντονη γινότανε.
    Και το αποτέλεσμα ήταν να ματαιωθεί η επίσκεψη του στο Άγιο Όρος.

    Ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας, δεν μας έδωσε πνεύμα δειλίας αλλά Δυνάμεως.
    Και όταν έχεις αυτό το πνεύμα δεν φοβάσαι τη στοχοποίηση αλλά ενδιαφέρεσαι για το γενικό καλό του συνόλου.

    Η Παναγία μας να σας σκεπάζει.

    Υ.Γ. πού φτάσαμε!
    Να τα γνωρίζουμε όλοι και να μην έχει κανένας το Θάρρος να τα πει δημοσίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αικατερινη Τσανακλιδου7 Οκτωβρίου 2022 στις 7:55 π.μ.

    Κυριε Χρήστο,δεν είμαι ηρω'ι'δα,ένας απλός καθημερινός άνθρωπος της βιοπάλης είμαι,που ζυμώθηκα με την εργασία από τα φοιτητικά μου χρόνια....Πατάω στα πόδια μου ως επαγγελματιας,με τη βοήθεια του Θεού και όταν έχω δίκαιο,δε διστάζω να το διεκδικώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Αικατερίνη, έχετε απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφετε.

      . Για τον αρχαίο Ελληνα, Ήρωας είναι εκείνος που έχει ένδοξο θάνατο στη μάχη και χαρίζει δόξα στον ίδιο και στην οικογένειά του.
      Ο Λεωνίδας είναι ήρωας γιατί υπερασπίστηκε την πατρίδα του και το ιδανικό της ελευθερίας και είχε ένδοξο θάνατο.
      Αργότερα Ήρωας θεωρούνταν όχι εκείνος που πέθαινε στη μάχη, αλλά εκείνος που υπερασπιζόταν ανώτερα ιδανικά, όπως η Πατρίδα και γενικότερα ηθικές και ανθρωπιστικές αξίες.
      Ο Κολοκοτρώνης και ο Νικηταράς, για παράδειγμα, δεν σκοτώθηκαν σε μάχη, αλλά είναι ήρωες γιατί υπερασπίστηκαν το ιδανικό της πατρίδας.
      Οι Έλληνες που πολέμησαν στα βουνά της Πίνδου το 1940 και μετά τους Γερμανούς κατακτητές και έζησαν μέχρι τα βαθιά γεράματα, είναι Ήρωες, γιατί υπερασπίστηκαν το ιδανικό της ελευθερίας.

      Ας έρθουμε στο σήμερα:

      Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης που πολλές ηθικές αξίες έχουν εκφυλιστεί, το ερώτημα είναι: χρειαζόμαστε τους Ήρωες;
      η απάντηση είναι ΝΑΙ.
      Τους έχουμε ανάγκη γιατί αποτελούν πηγή έμπνευσης.
      Αποτελούν πηγή έμπνευσης και παράδειγμα προς μίμηση και μας δείχνουν τι μπορούμε να καταφέρουμε αν ξεπεράσουμε τους φόβους μας και επιδείξουμε καθημερινό θάρρος και γενναιότητα.

      Ο νοσοκομειακός γιατρός και νοσηλευτής που ελεύθερα επιλέγει να δώσει όλες του τις δυνάμεις για να σώσει τους συνανθρώπους του σε περίπτωση πανδημίας, χωρίς να υπολογίζει τον μισθό του και το ωράριο εργασίας, είναι Ήρωας.

      Στο πρώτο μεγάλο κύμα του ξεσπάσματος αυτής της επιδημίας το περσινό Νοέμβριο εδώ στη Θεσσαλονίκη, που ξέσπασε μετά την απαγόρευση της λιτανείας του Πολιούχου μας του Αγίου Δημητρίου.
      Επειδή κόλλησα και εγώ κορωνοιο και πήγα δύο φορές στο νοσοκομείο τρόμαξα το τι γινόταν εκεί μέσα.
      Οι Γιατροί και νοσηλευτές δίνανε πραγματική μάχη.

      Ένα άλλο χαρακτηριστικό του ήρωα είναι ότι δεν περιμένει ανταπόδοση για τις πράξεις του. Κίνητρό του είναι η προσφορά στον άνθρωπο και το ηθικό μεγαλείο.

      Ναι ήταν πραγματικοί Ήρωες, ξαφνικά τι άλλαξε;

      Μήπως τελικά θέλουν να μας πουν ότι ήρθαν οι νέοι ήρωες τα εμβόλια και δεν χρειαζόμαστε τους παλιούς.

      Δεν θα μακρηγορήσω άλλο..

      Ένα είναι το μόνο σίγουρο, το δικό σας το λειτούργημα λίγοι μπορούν να το κάνουν.

      Πιστεύω πως ο λόγος που δεν σας παίρνουν πίσω είναι για να μην γίνεται παράδειγμα προς μίμηση και στους επόμενους που θα τους επιβάλουν τα ίδια.
      Γιατί θα έχουμε όλοι ως πρότυπο εσάς που τελικά αγωνιστήκατε και νικήσατε.

      Να γνωρίζετε ότι είμαστε μαζί σας και προσευχόμαστε συνεχώς για εσάς.

      Υ.Γ. στην πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης ήρθαν άνθρωποι από το ΕΚΑΜ (τα ασθενοφόρα) που βρίσκονται σε αναστολή και διοργάνωσαν μία λαχειοφόρο αγορά για την οικονομική τους στήριξη που είναι ένα χρόνο σε αναστολή.
      Πάρα πολύς κόσμος έτρεξε να τους στηρίξει οικονομικά.








      Διαγραφή
    2. Αικατερινη Τσανακλιδου7 Οκτωβρίου 2022 στις 10:11 μ.μ.

      Κύριε Χρήστο,
      ότι προσφέρει ο καθείς με την εργασία του,ειδικά στο χώρο της υγείας,είναι άριστη πηγή προσωπικής εξέλιξης,αλλα κ προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.
      Συμφωνω μαζί σας στον απόλυτο βαθμό,πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ικανοί να εξασκήσουν λειτουργημα στο χώρο της υγειας,χωρίς ,βέβαια,αυτό να σημαίνει πως όσοι το πράττουν αυτό είναι κ κατάλληλοι...
      Συμφωνώ,επίσης,μαζί σας πως ο λόγος της παράτασης των αναστολών είναι ο παραδειγματισμός του τύπου"κοιτάξτε τι θα πάθετε αν δεν υποτασσεστε...",όπως επίσης κ η κατάπνιξη φωνών που ξεσκεπαζουν τις...παρενέργειες των σκευασμάτων.
      Όλοι οι υγειονομικοί σας ευχαριστούν πραγματικά από καρδιάς,για την υλική,ηθική κ ψυχολογική στήριξη που τους παρεχετε όλο αυτό το διαστημα,αλλά κ τις προσευχές σας.Χωρις όλα αυτά,δεν ξέρω αν θα φτάναμε ως εδώ,αλλά κ χωρίς την πίστη ότι ο Θεος δεν ευλογεί το άδικο.Οι συνάδελφοι του ΕΚΑΒ,είναι όντως πολύ δραστήριοι και έχουν βοηθήσει κ εμάς τους υπολοιπους...Άνθρωποι που θεωρούσαμε αδέρφια μας, μας γύρισαν την πλάτη κ άνθρωποι άγνωστοι έγιναν αδέρφια μας......

      Διαγραφή
  6. Σωτήριος Γκεκοπουλος7 Οκτωβρίου 2022 στις 5:48 μ.μ.

    Μπράβο κ.Τσανακλιδου.Το κείμενο σας γροθιά στο στομάχι αλλά σαυτους που έχουν αίσθηση της γροθιάς.Οτσν απευθύνεστε σε ένα ανθρωπόμορφο τέρας που λέγεται Αθ.Πλευρης και πρώτος αυτός έχει αναιρέσει τον επιστημονικό εαυτό του όταν υποστήριζε για την υποχρεωτικοτητα τα τελείως αντίθετα για να πάρει το μεταπτυχιακό του στην Γερμανία μάλλον ματαιοπονειτε όταν πρέπει να ξέρετε ότι ούτε καν θα κάνει τον κόπο να το διαβάσει.Ομως αυτό το εξαιρετικό κείμενο αξίζει να διαβαστεί από.ολους εμάς είτε υγειονομικούς είτε οτιδήποτε άλλο είμαστε. Η ελπίδα μας είναι όταν οι δεκάδες αγωγές αποζημίωσης δικασθούν στα Διοικητικά Πρωτοδικεία της χώρας το επόμενο έτος όταν η μαφιόζικη συμμορια δεν θα κυβερνάει και υποχρεώσουν τους Διοικητές κομματοσκυλα της κάθε κυβέρνησης να πληρώσουν τους μισθούς που χάσατε τότε ίσως υπάρξει κάποια μορφή δικαίωσης.Δεν έτυχε να ασκήσουμε αγωγή για τους υγειονομικούς νοσοκομείου σας και με την πρώτη ευκαιρία ελπίζω να ξαναμιλήσουμε υπό άλλες συνθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αικατερινη Τσανακλιδου7 Οκτωβρίου 2022 στις 9:47 μ.μ.

    Kυριε Γκεκοπουλε,ποτε δεν είχα την ψευδαιθηση ότι το ανθρωπόμορφο τέρας που αυτοπροσδιορίζεται ως υπουργός υγείας αυτής της ταλαιπωρης χώρας,θα καθήσει να ασχοληθεί με τον ψυχικη ματαίωση που νοιωθει ένας υγειονομικός σε αναστολή, που τον πετάει η κυβέρνηση στο δρόμο για τους γνωστούς λογους.Εξαλλου,είχε προηγηθεί αποστολή του κειμένου στο προσωπικο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του...τέρατος,επί ματαίω....
    Σκοπός μου ήταν να εξωτερίκευσω αυτό το χείμαρρο που φουσκώνει μέσα μου τόσον καιρό,και,ξέροντας ότι το κείμενο αντιπροσωπεύει σε μεγάλο ποσοστό τους ομοιοπαθεις συναδελφους μου ,που για τους δικούς τους λόγους ο καθενας,δεν έπραξαν κάτι ανάλογο.....Δυστυχώς,ότι κ να αποφασίσουν τα δικαστήρια,η ζημιά σε ηθικό κ ψυχολογικό επίπεδο,που προκλήθηκε λόγω των αναστολών,δε θεραπεύεται....Ήταν, βεβαια,ένα μάθημα ζωής,που μας έμαθε το νόημα των λέξεων"ανθρωπιά"και"αλληλεγγύη"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧρήστοςΠαπουτσής8 Οκτωβρίου 2022 στις 8:31 μ.μ.

    Εύγε για το λόγο σου. Εύγε για τη μαχητικότητα σου. Εύγε για την υπομονή σου. Ο Χριστός και η Παναγία να σε σκεπάζουν. Αγάντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αικατερινη Τσανακλιδου10 Οκτωβρίου 2022 στις 5:56 μ.μ.

      Κύριε Παπουτσή,ευχομαι ο Χριστός κ η Παναγία να σκεπάζουν την πατρίδα μας,διότι αν συμβαίνει αυτό,θα σκεπάζουν κι εμένα!
      Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή