Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022

Τέσσερα θαύματα Αγίας Αναστασίας της Ρωμαίας

 

1. Θεραπεία παραλύσεως προσωπικου νεύρου (1957)

Το 1957 είχα πάει στην Κερασιά, στο κελλί του πατρός Ιεροθέου του Χιώτη, για να εορτάσουμε τα Εισόδια της Θεοτόκου. Λόγω του μεγάλου υψομέτρου στην Κερασιά κάνει πολύ κρύο. Ήμουν κοντά σε σόμπα, όπου είχε πολλή ζέστη. Εν συνέχεια βγήκα έξω για κάποια εργασία.

Τότε, με την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, χωρίς να το καταλάβω, έπαθα ψύξι, με αποτέλεσμα να παραλύση το πρόσωπό μου. Τόσο πολύ επιδεινώθηκε η κατάστασίς μου, ώστε δεν μπορούσα ούτε να φάγω.

Σκέφθηκα πλέον να πάω έξω σε ιατρούς, αλλά ο μακαριστός Γέροντάς μου πατήρ Γερόντιος με συμβούλεψε: Να πάμε στην Ιερά Μονή Γρηγορίου, εκεί που έχουν τα λείψανα της αγίας Αναστασίας της Ρωμαίας, να σε σταυρώσουν. Είναι πολύ θαυματουργός. Πιστεύω θα σε κάνη καλά.

Έτσι κι έγινε. Επισκεφθήκαμε το Μοναστήρι με τον Γέροντά μου, και εκεί ο μακαριστός πάπα-Κωνσταντίνος μέσα στο Ιερό με σταύρωσε με τα ιερά λείψανα της Αγίας.

Κατόπιν πήγαμε στο αρχονταρίκι να ξεκουραστούμε. Τότε μου λέει ο Γέροντας να κουνήσω τη σιαγόνα μου. Αμέσως η σιαγόνα εκινήθη και έκτοτε σιγά σιγά έγινα τελείως υγιής. Γιά όλα τα ανωτέρω δεν βρίσκω λόγους να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την αγία Αναστασία.

Γέρων Ακάκιος Μοναχός Κατουνακιώτης
Αδελφότης Δανιηλαίων Κατουνάκια Αγίου Όρους.
( σελ. 59-60 )
______________________________

2. Θεραπεία ασθενούς παιδιού (1960)

Ο μακαριστός αδελφός της Ιεράς Μονής μας του Οσίου Γρηγορίου, πατήρ Δημήτριος Μοναχός Γρηγοριάτης (1976), είχε πολλή αρετή και ήταν τέλειος εργάτης της υπομονής, της υπακοής και της προσευχής. Είχε στον κόσμο ένα ανηψάκι, το οποίο αρρώστησε βαρειά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Μόλις το έμαθε ο πατήρ Δημήτριος, επιδόθηκε στην προσευχή. Έκανε πολλά κομποσχοίνια, παρακαλώντας τον Χριστό και την αγία Αναστασία τη Ρωμαία, προς την οποία έτρεφε μεγάλη ευλάβεια. Μετά τις εξετάσεις οι γιατροί απεφάνθησαν ότι χρειάζεται χειρουργική επέμβασις, ώρισαν δε και την ημέρα εγχειρήσεως. Τού παιδιού.

Την παραμονή της εγχειρήσεως ο πατήρ Δημήτριος παρεκάλεσε κάποιον ιερέα της Μονής, να τελέση μία θεία Λειτουργία υπέρ ιάσεως του ανηψιού του στο παρεκκλήσι της αγίας Αναστασίας. Την επομένη ημέρα οι γιατροί έμειναν κατάπληκτοι, όταν διεπίστωσαν ότι το παιδί ήταν τελείως καλά. Τότε εκείνο είπε ότι στον ύπνο του είδε μία μαυροφόρα γυναίκα, που τον ερώτησε που πονάει.

Όταν αυτό της έδειξε το μέρος, εκείνη άγγιξε με το χέρι της εκεί. Αμέσως σταμάτησε ο πόνος και έγινε τελείως καλά. Όταν το παιδί την ερώτησε από που είναι, εκείνη απάντησε:

-Είμαι στο Μοναστήρι που είναι και ο θείος σου, ο πατήρ Δημήτριος, και μ΄ έστειλε να σε κάνω καλά. Άλλοτε ο πατήρ Δημήτριος είχε ιδή την αγία Αναστασία οφθαλμοφανώς. Ήταν σε νεαρή ηλικία, σαν μικρή κοπέλα.
(σελ. 60-61)

3. Θεραπεία Καρδιοπάθειας (β) (1991)

Ο υιός μου ήταν ακόμη αβάπτιστος, όταν τον Μάιο του 1991 ασθένησε σοβαρά. Νοσηλεύτηκε για είκοσι ημέρες στο Νοσοκόμειο Παίδων « Αγλαια Κυριακού ». Παρουσίασε « Σύνδρομο Καβασάκι », όπως λέγεται ιατρικά. Έδειξε πέντε από τα επτά συμπτώματα της ασθένειας αυτής ( μηνιγγίτιδα, υψηλό πυρετό, κόκκινα εξανθήματα, κλπ). Αυτό το σύνδρομο είναι περίπτωσις ένα στο εκατομμύριο και αφήνει μόνιμη βλάβη στα στεφανιαία αγγεία. Ειδοποιήσαμε στην Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου και έγινε Παράκλησις στο παρεκκλήσι της αγίας Αναστασίας.

Από εκείνη τη στιγμή η κατάστασις του υιού μου σταθεροποιήθηκε, όποτε συνεχίστηκε η θεραπεία. Σε είκοσι ημέρες η θεραπεία τελείωσε και το νήπιο εξήλθε υγιέστατο. Κατά τη διάρκεια της θεραπέιας ο ιατρός δεν μας είπε τίποτε για τη σοβαρότητα της καταστάσεως. Όταν τελείωσε η θεραπεία, ο ιατρός μας είπε: « Είσαστε πολύ τυχεροί. Πέσατε από την Ακρόπολι και μείνατε όρθιοι. Πάντως το παιδί δεν σώθηκε με δική μας επέμβασι ». Ευχαριστώ την αγία Αναστασία για την θεραπεία και την προστασία της.

Γ.Π
Ασπρόπυργος Αττικής(σελ. 91-92 )

______________________________________

4. Θεραπεία Σπονδυλολισθήσεως

Έπαθα σπονδυλολίσθησι και επί πέντε συνεχή χρόνια είχα πολλούς πόνους από την μέση και κάτω. Τον τελευταίο καιρό άρχισαν να παραλύουν τα πόδια μου. Η κατάστασίς μου ήταν απελπιστική. Ο ιατρός μετά από αξονική τομογραφία, στην οποία εν τω μεταξύ είχα υποβληθή, μου συνέστησε εγχείρησι.
Στις 28 Οκτωβρίου του 1991, παραμονή της εορτής της Αγίας Αναστασίας της Ρωμαίας, πήγα με μεγάλη δυσκολία μαζί με τον άνδρα μου στην αγρυπνία προς τιμήν της Αγίας στον Ναό της που βρίσκεται στο Βαθύ Αυλίδος, Μετόχι της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου. Την παρεκάλεσα να με θεραπεύση.

Γυρίζοντας στο σπίτι μου έβαλα στην μέση μου λαδάκι από την κανδήλα της Αγίας. Από την άλλη κιόλας ημέρα άρχισα να αισθάνωμαι καλύτερα. Μέσα σε 15 ημέρες τα προβλήματά μου εξαφανίσθηκαν τελείως. Περπατώ έκτοτε πολλές ώρες χωρίς τον παραμικρό πόνο. Ευχαριστώ την Αγία για το καλό που μου έκανε και την παρακαλώ να είναι πάντοτε προστάτις της οικογένειάς μου.

Α.Σ.Ζ.
Χαλκίδα
(σελ. 92 )

Αποσπάσματα από το βιβλίο:
Αγία Αναστασία η Ρωμαία
Έκδοσις Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου
Άγιον Όρος

«Πᾶνος» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου