Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023
Λυκούργος Νάνης: Η Εκκλησία εδώ και πολλά χρόνια θα έπρεπε να έχει κηρύξει πένθιμο συναγερμό συλλογικής μετάνοιας και αυτομεμψίας.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Α' ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ) 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
εἰπεῖν τῇ Θεοτόκω τὸ Χαῖρε·
καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ,
σωματούμενόν σε θεωρῶν, Κύριε,
ἐξίστατο καὶ ἵστατο,
κραυγάζων πρὸς Αὐτὴν τοιαῦτα·
Χαῖρε, δ' ἧς ἡ χαρὰ ἐκλάμψει,
χαῖρε, δι' ἧς ἡ ἀρὰ ἐκλείψει.
Χαῖρε, τοῦ πεσόντος Ἀδάμ ἡ ἀνάκλησις,
χαῖρε, τῶν δακρύων τῆς Εὔας ἡ λύτρωσις.
Χαῖρε, ὕψος δυσανάβατον ἀθρωπίνοις λογισμοῖς,
χαῖρε, βάθος δυσθεώρητον καὶ ἀγγέλων ὀφθαλμοῖς.
Χαῖρε, ὅτι ὑπάρχεις Βασιλέως καθέδρα,
χαῖρε, ὅτι βαστάζεις τὸν βαστάζοντα πάντα.
Χαῖρε, ἀστὴρ ἐμφαίνων τὸν ἥλιον,
χαῖρε, γαστὴρ ἐνθέου σαρκώσεως.
Χαῖρε, δι' ἧς νεουργεῖται ἡ κτίσις,
χαῖρε, δι' ἧς βρεφουργεῖται ὁ Κτίστης.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023
ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στὴν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 25ο)
OΛOI EIΣ THN EKKΛHΣIA – Kοζάνη, τη 27-11-1943
«Ω ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Γλυκειά μας μάννα. Συ χύνεις μέσα στην καρδιά μας χίλιες χρυσές ελπίδες» – (K. Kρυστάλλης)
Xριστιανικόν φυλλάδιον εκδίδεται υπό της I. Mητροπόλεως Kοζάνης και διανέμεται δωρεάν προς χριστιανικόν διαφωτισμόν του λαού. Mελετήστε το όλοι.
ΣYNTAKTHΣ- Aρχιμ. Aυγουστίνος N. Kαντιώτης- Iεροκήρυξ
Ελευθέριος Ανδρώνης: Οργή: Ζούμε σε μια μπανανία που παρακολουθείται η μισή χώρα, άλλα δεν έχουμε υποδομές να εντοπίζουμε ένα τρένο 350 ανθρώπων!
Να αφήνεις αμέριμνος το παιδί σου να ταξιδέψει με το τρένο και λίγες ώρες μετά να σε καλούν να το νεκροφιλήσεις ή ακόμα χειρότερα να μην υπάρχει καν η δυνατότητα να αναγνωριστεί. Φρίκη. Φρίκη ανείπωτη!
Ο άωρος θάνατος και ο θάνατος των νηπίων
Ας δούμε όμως τι λένε οι Άγιοι Πατέρες για τον θάνατο των παιδιών. Στους γονείς που έλεγαν ότι «το παιδί μου τώρα είναι μέσα στο χώμα» ο Μ. Βασίλειος λέει: «Τον υιό σου δεν κατέκρυψε η γη, αλλά ο ουρανός τον δέχθηκε». Το χώμα καλύπτει το φθαρτό σαρκίο. Η ψυχή όμως του παιδιού βρίσκεται στον ουρανό, βρίσκεται δηλαδή στα χέρια του Θεού.
Ο Ιώβ ο πολύαθλος, μεταξύ όλων των άλλων συμφορών οι οποίες τον βρήκαν, έχασε και όλα τα παιδιά του. Μέσα στη θλίψη του είπε: «Ο Κύριος έδωκε, ο Κύριος αφείλετο», δηλαδή ο Θεός μου τα έδωσε ο Θεός μου τα πήρε «Είη το όνομα Κυρίου ευλογημένον». Ο Ιώβ δεν επέτρεψε στον εαυτό του να γογγύσει και να παραπονεθεί στον Θεό.
Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Είναι η αιματοχυσία στα Τέμπη το αντίστοιχο Μάτι της Ν.Δ.;
ΠΡΟΪΔΕΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΙΚΟΥΣ:
Σαν τους σαλίγκαρους μετά την καταιγίδα βρήκαν πάλι την ευκαιρία να βγουν στο υπνωτιστικό γυαλί ή να πιάσουν στα χέρια τους το ελαφρύ πληκτρολόγιο κάποιοι ποινικολογούντες, οι οποίοι ψοφάνε για προπαγάνδα ή/και δημοσιότητα αλλά στερούνται ειδικών γνώσεων.
Στο παρόν άρθρο, με την βοήθεια του εργαλείου που μας παρέχει ο Θαυμαστός Ανάποδος Κόσμος, επιχειρείται να ερμηνευθεί η θεατρική παράσταση που έδωσε η μητσοτακική μαριονέτα ενώπιον των χαροκαμένων πολιτών αλλά και των εν γένει τηλεθεατών-χαυνοπολιτών, υποδυόμενη την τεθλιμμένη χήρα, η οποία από τις 26 Μαρτίου 2019 είχε προφητεύσει τον εκτροχιασμό των τρένων, χρησιμοποιώντας σέξι ορολογία και επιδιδόμενη σε γελάκια:
* ΦΕΤΟΣ Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΗΛΘΕ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ... |εις μνήμην + στα γόνατα...
Θεόκλητος Ρουσάκης: Ρεαλισμός ἢ ἐθνική αὐτοκτονία ἡ συνεκμετάλλευση μέ τήν Τουρκία τῶν ἐνεργειακῶν μας πόρων στό Αἰγαῖο καί τήν Ἀνατ. Μεσόγειο;
Σκληρή κριτική στον Ιερώνυμο για εκτρώσεις και αποτέφρωση από τον Νεκτάριο Δαπέργολα
«Η τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε ήταν ένα εντελώς ανούσιο και άχρωμο πράγμα. Απέδειξε για ακόμη μια φορά την ανυπαρξία αυτού του ανθρώπου. Φυσικά, ευθύνη είχε κι αυτός που κάνει τις ερωτήσεις. Τον ρώτησαν για την οικονομία, τα funds, τα κόμματα και για τα μείζονα πνευματικά θέματα, τίποτα», ανέφερε αρχικά ο κ. Δαπέργολας και πρόσθεσε:
«Ακούσαμε πολλά για το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας, που επίσης δεν είναι πνευματικό θέμα. Είναι ντροπή το ότι έχει κυριαρχήσει στο μυαλό των πιο πολλών ότι η Εκκλησία δεν είμαι μια κιβωτός ψυχών, αλλά μια μεγάλη ΜΚΟ κοινωνικής δράσης. Δυστυχώς, οι αρχιερείς μας είναι υπεύθυνοι για την στρεβλή αυτή αντίληψη(…) Τι να τη κάνεις μια Εκκλησία με τέτοιο κοινωνικό έργο αν είναι “βουτηγμένη” στην πλάνη, την κακοδοξία, την μεταπατερικότα, όπως είναι δυστυχώς η διοικούσα Εκκλησία;»
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἰωακείμ (Παπουλάκης) ὁ Ἰθακήσιος
Απίστευτες καταγγελίες από τον Πατέρα Στυλιανό Καρπαθίου
Ο προσκεκλημένος κλήθηκε να ορίσει τη “Σαρακοστή”, που σύμφωνα με πολλούς αποτελεί ευκαιρία…αδυνατίσματος:
«Η Σαρακοστή είναι σαράντα μέρες οι οποιες ξεκινούν από την Καθαρά Δευτέρα και τελειώνουν με το Σάββατο του Λαζάρου. Είναι σαράντα μέρες με νηστεία, προσευχή, περισσότερη συμμετοχή στα μυστήρια της Εκκλησίας, ετοιμαζόμαστε για τη Μεγάλη Εβδομάδα, κορυφή της οποίας είναι το Άγιο Πάσχα» και συνέχισε για το θέμα των κιλών:
«Η νηστεία σημαίνει θυσία. Θυσία για το Θεό. Είναι κομμάτι του ίδιου μας του εαυτού, το οποίο το δίνουμε στον εαυτό. Η δίαιτα είναι μια ναρκισσιστική υπόθεση. Γιατί να αδυνατίσεις μέσα στην περίοδο της Νηστείας; Δε μπορεί να στρέφεται η Νηστεία στο βιολογικό μας καλό».
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Νικόλαος Πλανᾶς - Ὁ εὐλογημένος κληρικός
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023
Νώντας Σκοπετέας: Πρώτη Προηγιασμένη, θύμησης ...θυμίαμα
Ἀπόστολος Σαραντίδης: Διευκρινήσεις - Μετά μίαν καί δευτέραν δεκαετίαν ἁπλά πρός μή σκεπτομένους καί ἀκηδείς.
Ἀσκητές μέσα στόν κόσμο Α΄: Κωνσταντῖνος Σωτηρίου (Μέρος 2ον)
Ὅταν τόν ρωτοῦσαν γιά μετάνοιες ἔλεγε: «Τί, νά μήν κάνουμε σαράντα μετάνοιες τοὐλάχιστον;». Ἦταν ὁ ἀριθμός πού θεωροῦσε σάν ἐλαχιστότατο καί ἀπαραίτητο γιά ὅλους. Ὁ ἴδιος ἔκανε ὅλες τίς μετάνοιές του στρωτές· σηκωνόταν ἐπάνω καί στεκόταν λίγο προσευχόμενος μέχρι τήν ἑπόμενη. Δηλαδή τίς ἔκανε μέ ἀργό ρυθμό· ἦταν μία ἱεροτελεστία. Τό ὅτι ὅμως ἔσκυβε νά κάνη μετάνοια ἐρχόταν δεύτερο. Τό κυρίαρχο ἦταν ἡ θέρμη στήν προσευχή του, ἡ ἠρεμία του. Ἦταν πλήρως ἀπορροφημένος σ᾿ αὐτό πού ἔκανε. Δέν ἦταν τυπική καί στεγνή ἡ προσευχή του, εἶχε γλύκα καί πολύ φόβο Θεοῦ.
Ήρθε η ώρα της αδυσώπητης πραγματικότητας για την κλιματική απάτη!
Ἡ ἐξαγόρευση τῶν λογισμῶν
Ἡ ἐξαγόρευση δέν εἶναι ψυχανάλυση. Δέν ἐπιχειρεῖ κάποια ἐπαναφορά τοῦ παρελθόντος. Οἱ λογισμοί, πού πρόκειται νά ἐξαγορευτοῦν, εἶναι οἱ τωρινοί, οἱ παρόντες καί ἐνεργοί λογισμοί· οἱ ἐπαναλαμβανόμενοι ἤ ὅσοι ἐμφανίζουν κάποια μονιμότητα στήν ψυχή.
Ἡ ἐξαγόρευση πρέπει νά γίνεται συχνά καί τακτικά. Ὁ ἐρωτῶν πρέπει νά ἐξαγορεύει τούς λογισμούς του ἐντελῶς ἐλεύθερα, χωρίς καμμία ντροπή ἤ φόβο. Τίποτε δέν κρύβει, τίποτε δέν λησμονεῖ, τίποτε δέν διαστρέφει, τίποτε δέν συγκαλύπτει.
Ὁ πνευματικός πατήρ ἔχει τόν ρόλο τοῦ μεσίτη μεταξύ πνευματικοῦ τέκνου καί Θεοῦ. Λέγει ἐπ’ αὐτοῦ ὁ ἅγιος Βαρσανούφιος: «Τόν λογισμό σου νά τόν πεῖς στόν Ἀββά σου, καί ἐκεῖνος θά σέ θεραπεύσει διά τοῦ Θεοῦ».
Ἀνάποδες «ἀλήθειες» καί ἕνας (ἀρχιεπισκοπικός) μῦλος πού ὅλα τ’ ἀλέθει
Φανούλα Αργυρού: Διπλωματία των σεισμών, συγκινήσεις, φιλίες, φυσικό αέριο, ενώ η τουρκική κατοχή του 37% και ο εποικισμός της Κυπριακής Δημοκρατίας συνεχίζεται !
Γράφει η Φανούλα Αργυρού*
Αίφνης με το αμείλικτο θανατηφόρο κτύπημα των σεισμών, βγήκαν από τα «κλουβιά» τους ο ένας μετά τον άλλο σαν κουρδισμένα παπαγαλάκια να διαλαλούν σε όλα τα «μήκη και πλάτη» από Ελλάδα, ΗΠΑ, ότι … Έλληνες και Τούρκοι είναι φίλοι, πρέπει να ξαναχτιστεί η εμπιστοσύνη μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, «συγκινητική» η εικόνα των εναγκαλισμών Δένδια-Τσαβούσογλου, κεφαλαιοποίηση από Τουρκία του κλίματος διπλωματικά για αγωγό μέσω Τουρκίας με την επίσκεψη Άντονυ Μπλίνκεν στη περιοχή, πολύτιμοι σύμμαχοι οι δύο χώρες των ΗΠΑ (οι οποίες έχουν παρουσία και συμφέροντα στο Αιγαίο και πρέπει να διασφαλίζονται οι σχέσεις μεταξύ συμμάχων) να δούμε αυτά που μας ενώνουν (δηλαδή αγωγούς μέσω Τουρκίας;) , όχι αυτά που μας χωρίζουν (δηλαδή τουρκική εισβολή και κατοχή ΚΔ) η γεωγραφία δεν θα αλλάξει αλλά πρέπει να βρούμε επιτέλους Ελλάδα και Τουρκία μια ΚΟΙΝΗ ΖΩΝΗ, να προσγειωθούμε και να προχωρήσουμε τα ζητήματα που μας διχάζουν επί δεκαετίες. Και πάει λέγοντας και που είμαστε ακόμα! (Δέστε συμμαζευμένα εδώ 16.2.2023 «iEpikaira»: «Από του σεισμούς… στην επίλυση του Κυπριακού και τέλος στην συνεκμετάλλευση!» https://i-epikaira.blogspot.com/2023/02/blog-post_408.html και εδώ: Νίκου Μελέτη -«Εν μέσω καταστροφής, «σφήνα» Άγκυρας στην ενεργειακή συνεργασία Ελλάδας – Ισραήλ» https://www.liberal.gr/amyna-diplomatia/en-meso-tis-katastrofis-i-agkyra-epiheirei-sfina-stin-energeiaki-synergasia και επίσης εδώ μεταξύ άλλων: Μύρνας Νικολαΐδου: «Πως η «Διπλωματία των Σεισμών» Μπορεί να Καταλήξει σε Πιέσεις για Συνεκμετάλλευση»https://www.energia.gr/article/199411/pos-h-diplomatia-ton-seismon-mporei-na-katalhxei-se-pieseis-gia-synekmetalleysh )
Τρείς Ιεράρχες: οι Μεγάλοι της Εκκλησίας και της Ιστορίας. Π. Χαβαράνης
«ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Ἡ ἀνόθευτος πίστις»
Στὴν εἰσαγωγὴ τοῦ «ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ», διαβάζουμε:
Δυστοπία: Κωδικοποίηση των ανεμβολίαστων ώστε να είναι δυνατή η απομόνωσή τους σε μελλοντικές “πανδημίες”
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία θέσπισης νέων κωδικών ταξινόμησης για την κατάσταση εμβολιασμού Covid. Αυτοί οι λεγόμενοι κωδικοί ICD (Διεθνής Ταξινόμηση των Ασθενειών) εγκρίθηκαν από τον ΠΟΥ την άνοιξη του 2019 και θα εισαχθούν σύντομα. Στις ΗΠΑ, η νέα έκδοση ICD-11 θα εισαχθεί την 1η Απριλίου 2023, στην Ελλάδα και την Ευρώπη η ημερομηνία εκκρεμεί ακόμη.
Αυτό προφανώς σημαίνει ότι για το μέλλον προβλέπονται ευκολότερες διακρίσεις. Έχουν φθάσει στο σημείο να διεξάγονται μελέτες για να υπολογιστεί πόσοι ανεμβολίαστοι άνθρωποι πρέπει να απομονωθούν (πού; σε στρατόπεδα;) για να αποτραπεί η εξάπλωση του κοινού κρυολογήματος. Πρόθυμα στην πρώτη γραμμή βρίσκεται και πάλι η ΕΕ για την επιδίωξη των εταιρικών συμφερόντων.
Ο άγιος Πορφύριος μιλάει για τον Παράδεισο
“ίνα βλέπωσι δια παντός το πρόσωπον του Πατρός μου του εν ουρανοίς”, λέει στο Ευαγγέλιο, και θέλω να πω, να ο Παράδεισος δεν έχει ούτε κρυστάλλινα νερά, ούτε λουλούδια, ούτε τριαντάφυλλα, ούτε, ούτε, ούτε. Όλα τα έχει ο Παράδεισος. Το παν έχει, αλλά το παν είναι το πρόσωπο του Θεού. Αυτό είναι: το πρόσωπο του Θεού. Με καταλάβατε; Αυτό είναι το παν, όλα· και τα λουλούδια και τα κρυστάλλινα νερά και τα παραδείσια πουλάκια και, και, και όλα. Θα μου πης, “εκείνα δεν είναι;”. Μπορεί να είναι και εκείνα, όλα μπορεί να είναι, ναι, αλλά όλα τα μεγαλεία περικλείονται στο πρόσωπο του Θεού.
Να, είδες εκεί είναι η εορτή, όπου “ήχος καθαρός εορταζόντων και των καθορόντων του Σου προσώπου το κάλλος το άρρητον”, διαρκώς να βλέπω το πρόσωπον του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Αυτός είναι ο Παράδεισος: “του οράν τον Κύριον δια παντός”. Δηλαδή, πώς να πούμε; Τώρα βλέπεις τον Θεό, ζεις τον Θεό, ενούσαι με την πηγή της ζωής, με την πηγή της χαράς, ενούσαι με το παν. Ο Θεός είναι το άκρως εφετόν. “Των εφετών η ακρότης”. Να ο Παράδεισος.