Τὸ πρῶτο κήρυγμα
Τὸ πρῶτο κήρυγμα
Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Απαντώ στα ELLINIKA HOAXES επειδή χαρακτήρισαν το τελευταίο άρθρο μου με τίτλο «Οι εμβολιασμένοι θεωρούνται μεταλλαγμένοι από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ» σαν ψευδές. Λόγω του ότι το άρθρο είχε μεγάλη απήχηση, όπως παραδέχονται τα E. XOAXES, έπρεπε κατά κάποιο τρόπο να χαρακτηρισθεί ως ψευδές. Τα Ε. XOAXES απέτυχαν στην προσπάθειά τους αυτή διότι στερούνται αποδεικτικών στοιχείων και επιπλέον διότι α) απέδωσαν σε μένα ψευδώς μια σημαντική λέξη στο τίτλο και στο κείμενο που εγώ δεν χρησιμοποίησα, β) δεν μελέτησαν την Απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου επαρκώς όπως φαίνεται από τα γραφόμενά τους και από το γεγονός ότι ενώ αναφέρουν ότι δεν υπάρχει στην Απόφαση μια βασική λέξη (θα την δούμε παρακάτω), αυτή αναγράφεται στο 22σέλιδο κείμενο 120 φορές, και γ) δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους την διευκρινιστική επί του θέματος απόφαση ενός άλλου ειδικού Δικαστικού Σώματος στις ΗΠΑ. Αυτά είχαν ως συνέπεια να εδραιώσουν περεταίρω τους ισχυρισμούς μου και ν’ αποδειχθεί ότι όσα έγραψα είναι αληθή.
O Aυστραλός βουλευτής Craig Kelly
(πλέον ανεξάρτητος αν και είχε εκλεγεί με το United Australia Party)
αποκάλυψε την απόρρητη λίστα της κυβέρνησης με όλες τις μέχρι τώρα καταγεγραμμένες παρενέργειες των εμβολίων, προκαλώντας πολιτική αναταραχή σε μία Αυστραλία της οποίας η κυβέρνηση έκρυβε (και αυτή...) επιμελώς το περιεχόμενό της!
Αυτό είναι το μήνυμα:
Η Διαμαρτυρία στρέφεται κατά της απαράδεκτης πρωτοβουλίας του Ιερωνύμου να συνεργαστεί με την 5η Υγειονομική Περιφέρεια και κινητή μονάδα εμβολιασμών να παρευρίσκεται κάθε Κυριακή βάσει προγράμματος έξω από Ιερούς Ναούς. Με την ενέργεια αυτή ο Ιερώνυμος ενεργεί ως κυβερνητικός βραχίονας για την επιβολή της υγειονομικής τυραννίας.
«Ὅλα γίνονται στὴν Ἑλλάδα σὰν νὰ μᾶς κινεῖ ἕνα θανάσιμο μῖσος γιὰ τὴ λαλιά μας. Τὸ κακὸ εἶναι τόσο μεγάλο ποὺ μόνο σὰν φαινόμενο ὁμαδικῆς ψυχοπάθειας θὰ μποροῦσε νὰ τὸ ἐξηγήσει κανείς... Στὰ χρόνια μας, πρέπει νὰ μὴν τὸ ξεχνᾶμε, τὸ ζήτημα δὲν εἶναι πιὰ ἂν θὰ γράφουμε καθαρεύουσα ἢ δημοτική. Τὸ τραγικὸ ζήτημα εἶναι ἂν θὰ γράφουμε ἢ ὄχι ἑλληνικὰ ἢ ἕνα ὁποιοδήποτε ελληνόμορφο εσπεράντο. Δυστυχῶς ὅλα γίνονται σὰν νὰ προτιμοῦμε τὸ εσπεράντο∙ σὰν νὰ θέλουμε νὰ ξεκάνουμε μὲ ὅλα τα μέσα τὴ γλῶσσα μας». Αὐτὰ εἰπώθηκαν πρὶν ἀπὸ 60 χρόνια ἀπὸ τὸν τροπαιοῦχο νομπελίστα μας ποιητὴ Γεώργιο Σεφέρη, σὲ μιὰ ἐποχὴ ποὺ μακαρίζεται σὲ σχέση μὲ τὴν δική μας.
Οἱ ἄνθρωποι ποὺ τοὺς χτύπησαν μερικοὶ βαρδάρηδες – δοκιμασίες –, εἴτε γιατὶ τὸ ἐπέτρεψε ὁ Θεός, γιὰ νὰ τοὺς φρενάρη, εἴτε ἀπὸ φθόνο τοῦ πονηροῦ, χρειάζονται μετὰ πολλὲς λιακάδες καὶ δροσιὰ πνευματική, γιὰ νὰ ἀνθήσουν καὶ νὰ καρποφορήσουν. Ὅπως καὶ τὰ δένδρα, ὅταν ξεθαρρεύουν ἀπὸ τὶς χειμωνιάτικες λιακάδες, ἀλλὰ τὰ φρενάρη ὁ βαρδάρης, χρειάζονται μετὰ συνέχεια λιακάδες ἀνοιξιάτικες καὶ βροχούλα, γιὰ νὰ κυκλοφορήσουν οἱ χυμοὶ καὶ νὰ βγάλουν ἄνθη καὶ καρπούς.
– Γέροντα, γιὰ νὰ πάρη κανεὶς τὴν πνευματικὴ στροφή, τί χρειάζεται;
Γράφει ὁ Ἀριστείδης Δασκαλάκης
Ὁ ὑποχρεωτικὸς ἐμβολιασμὸς μὲ ἔμμεσο ἢ ἄμεσο τρόπο ἀποτελεῖ μιὰ πρόβα νυφικοῦ.
Ὁ ἐπικείμενος γάμος εἶναι μὲ τὸν ἀντίδικο καὶ ἡ βέρα θὰ εἶναι τὸ σφράγισμα.
Τώρα ἕνας ἐμβολιασμένος μπορεῖ νὰ μετανοήσει καὶ νὰ ἐξομολογηθεῖ.
Στὸ σφράγισμα δὲν θὰ θέλει, γιατί ἡ Χάρη τοῦ βαπτίσματος θὰ ἀποστεῖ (θὰ εἶναι ἄρνηση τοῦ Βαπτίσματος, κατὰ τὸν Ἅγιο Παΐσιο τὸν Ἁγιορείτη). Ἄρα δὲν θὰ ὑπάρχει μετάνοια.
Κι ἐπειδὴ ὁ Ἅγιος Παΐσιος μᾶς προτρέπει νὰ μὴν μένουμε στὰ γήινα καὶ κοσμικὰ (ὑγεία, παρακολούθηση, ἔλεγχος) ἂς ἐπικεντρωθοῦμε στὰ 3 σημεῖα τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ:
Το κακό ξεκίνησε πέρσι τέτοια εποχή. Με πολλούς γονείς να μη στέλνουν τα παιδιά τους στα σχολεία και τους διευθυντές των σχολικών μονάδων και τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να αναλαμβάνουν ρόλο “τρομοκράτη” εκτοξεύοντας απειλές στους πανικοβλημένους γονείς, περί αστυνομίας, εισαγγελέα και κοινωνικών υπηρεσιών, μέχρι και για την αφαίρεση της επιμέλειας των παιδιών. Οι περισσότεροι γονείς κατέθεσαν στα γραφεία των διευθυντών των σχολικών μονάδων έγγραφες δηλώσεις με τις οποίες ενημέρωναν τους διευθυντές τους για την απόφασή τους να μην στείλουν τα παιδιά τους στα σχολεία, εξηγώντας και τους λόγους για του οποίους έλαβαν την απόφαση αυτή. Στην κατάθεση των δηλώσεων προέκυψαν άλλα ζητήματα, και συγκεκριμένα παρατηρήθηκε το φαινόμενο άρνησης παραλαβής των δηλώσεων αυτών ή πρωτοκόλλησής τους.
Τήν τελευταία στιγμή γλύτωσε τό ἐκτελεστικό ἀπόσπασμα τῶν Γερμανῶν
Η ΣΥΛΒΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ – ΑΠΟ-ΣΤΟΛΙΔΟΥ, ἡ «Πάτ» τῆς Ἐθνικῆς Ἀντιστάσεως, ἔφυγε χθές ἀπό τήν ζωή σέ ἡλικία 98 ἐτῶν. Τό ἄγγελμα τοῦ θανάτου τῆς σημαντικῆς αὐτῆς προσωπικότητος τῆς νεωτέρας ἱστορίας μας ὁδηγεῖ συνειρμικῶς στήν πικρή διαπίστωση, ὅτι ἡ ἐποχή τῶν ἡρωικῶν κατορθωμάτων παρέρχεται ἀνεπιστρεπτί. Ἡ Ἑλλάς ἦταν πράγματι παροῦσα σέ ὅλα σχεδόν τά μέτωπα τοῦ Β΄ Παγκοσμίου πολέμου ἐναντίον τῶν δυνάμεων τοῦ Ἄξονος. Ἀλλά οἱ πατριῶτες πού ἐπετέλεσαν τίς σημαντικώτερες πράξεις ἡρωισμοῦ καί αὐτοθυσίας, πού πράγματι ἔπληξαν καίρια τούς Γερμανούς –εἰδικῶς οἱ προερχόμενοι ἀπό τήν μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη, εἶναι στίς ἡμέρες μας οἱ πλέον ἄγνωστοι. Πολλές φορές καί ἀπό δική τους ἐπιλογή.
Καθώς οἱ δεξιοί πατριῶτες ὅπως ἡ Σύλβια Ἰωαννίδου, ἡ Λέλα Καραγιάννη, ὁ Κώστας Περρίκος, ὁ Χριστόδουλος Τσιγάντες, ὁ Γκέρζυ Ἰβάνωφ, ἡ Μαρία Παπαδάκη, δέν διενοήθησαν ποτέ νά καπηλευθοῦν τούς ἐθνικούς ἀγῶνες ὅπως πράττει συνήθως ἡ Ἀριστερά. Γι’ αὐτό ἄλλως τε ἡ Σύλβια Ἰωαννίδου ἐπέστρεψε τό παράσημο πού ἠθέλησαν νά τῆς ἀπονείμουν οἱ Ἄγγλοι, ἐπειδή ἔσωσε τήν ζωή Ἄγγλων στρατιωτῶν στήν Κατοχή. Γι’ αὐτό ἐδέχθη μόνο τόν Μεγαλόσταυρο τοῦ Τάγματος τῆς Τιμῆς πού τῆς ἀπένειμε ἡ πατρίς της, ἡ Ἑλληνική Δημοκρατία. Ἡ κρυφή δρᾶσις τῆς Σύλβιας Ἰωαννίδου ἀνεδείχθη πρό τεσσάρων ἐτῶν σέ ἐκδήλωση τῆς Παναθηναϊκῆς Ὀργανώσεως Γυναικῶν καί τοῦ Συνδέσμου 74 στήν αἴθουσα τοῦ Φιλολογικοῦ Συλλόγου «Παρνασσός», τήν ὁποία εἶχε συντονίσει ὁ Διευθυντής τῆς «Ἑστίας» Μανώλης Κοττάκης.
Είχα γράψει στις 14 Σεπτεμβρίου για την τέταρτη προκαταρκτική εξέταση που διατάχθηκε από τους εισαγγελείς εναντίον της οργάνωσης και όχι για την κάλυψή της. Είναι η προκαταρκτική εξέταση για τη δημόσια καταγγελία του Παναγιώτη Παπαγιαννάκη για τις περιπτώσεις εμβολιασμένων ασθενών που μεταφέρονται με το ΕΚΑΒ στα νοσοκομεία και εκεί αγνοείται ο εμβολιασμός στον φάκελο των ασθενών.
Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας
Ἐγνώριζα τὴν ἀνεντιμότητα ὁρισμένων δημοσιογράφων, ἐξ ἀκοῆς. Εὐτυχῶς ὑπάρχουν καὶ οἱ τίμιοι. Ἤθελα ὅμως νὰ τὴν γνωρίσω προσωπικὰ καὶ νὰ ἔχω ἰδίαν ἐμπειρία, γιὰ τοῦτο δέχτηκα τηλεοπτικὴν συνέντευξη. Εἶχα ὅμως τὴν προνοητικότητα νὰ ἠχογραφήσω τὴν συνέντευξη αὐτὴν, τὴν ὁποία θὰ ἀποστείλω εἰς τὸ τηλεοπτικὸν κανάλι ποὺ ἔχει τὴν ἐκπομπὴν ταύτην, γιὰ νὰ ἀποδειχθεῖ ἡ ἀνεντιμότητά των (Ἡ ἐν λόγω ἠχογράφηση βρίσκεται στὸν σύνδεσμο:……)
Ἕνας, ὁ Εὐαγγελάτος, ἐδήλωσε, μὲ πομπῶδες ὕφος, ὅτι εἶναι «θρησκευόμενος». Δὲν μᾶς εἶπε ὅμως σὲ ποιὰ θρησκεία. Γιατί θρησκευόμενοι ὑπάρχουν σὲ ὅλες τὶς θρησκεῖες. Ἄλλο λοιπὸν θρησκευόμενος καὶ ἄλλο ὀρθόδοξος, πιστὸς Χριστιανός. Καὶ τώρα ἔρχομαι εἰς τὴν «μεγάλη ἀγάπη» τοῦ Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου. Εἶναι δὲ τόσο «μεγάλη» ὥστε πέντε καὶ πλέον χρόνια κρατάει τὸν μισθὸ τὸν Ἀρχιμανδρίτη π. Ἰγνατίου Καλαϊτζόπουλου καὶ ἐπιπλέον δὲν μᾶς ἐπιτρέπει, ἐπὶ πενταετίας καὶ πλέον, νὰ εἰσπράξουμε τὰ χρήματα τῆς Μονῆς τὰ ὁποία προέρχονται ἀπὸ δωρεὰν θανούσης γυναικός.
Σωτήρια σαλπίσματα μετανοίας
…Καί ἡ Ἐκκλησία καί ἡ Πολιτεία καί οἱ ἄρχοντες αὐτῶν στίς τωρινές ἡμέρες κοιμοῦνται τόν βαρύτατον ὕπνο τῆς ἀμελείας καί τῆς ραθυμίας, καί ἐάν δέν ξυπνήσουν οἱ ἴδιοι καί δέν ξυπνήσουν τόν κλῆρο καί τόν λαό σέ μετάνοια, σέ ἐργασία τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ, τῶν ἀρετῶν καί τῶν καλῶν ἔργων, θά δώσουν λόγο κατά τήν ἡμέρα τῆς κρίσεως καί θά τιμωρηθοῦν.
Μεγάλη θλίψη πρόκειται νά ἔλθη στούς κατοικούντας τήν γῆ, ὅταν πολλοί ἀπό τούς ἄρχοντες τους εἶναι ὑπηρέτες καί δοῦλοι τοῦ Ἀντιχρίστου! …Ὡς φαίνεται ὁ μυστικός καί ὕπουλος πόλεμος τοῦ Ἀντιχρίστου καί τῶν ὑπηρετῶν αὐτοῦ Ἑβραιομασόνων ὅλο καί περισσότερο γίνεται φανερός κατά τῆς Ὀρθοδοξίας καί ἰδίως κατά τοῦ τελευταίου ὀχυροῦ τῆς Ὀρθοδοξίας Ἁγίου Ὄρους….
Η κουβέντα με έναν επιστήμονα του διαμετρήματος ενός Sucharit Bhakdi είναι συναρπαστική, ιδιαίτερα αν ο επιστήμονας είναι από εκείνους που δεν φοβάται να του αποδοθεί ο χαρακτηρισμός του αιρετικού.
Κόντρα στο ρεύμα που επικράτησε διεθνώς από τις πρώτες στιγμές της πανδημίας, ο Bhakdi, Αυστριακός, γεννημένος στις ΗΠΑ αλλά με καταγωγή από την Ταϊλάνδη, υποστήριξε και υποστηρίζει με σθένος τις θέσεις του, εξηγώντας υπομονετικά αλλά και πειστικά όλες τις λεπτομέρειες, τις παραμέτρους των επιστημονικών δεδομένων που καθορίζουν την πεποίθηση πως αυτά τα εμβόλια που παρασκευάστηκαν τόσο γρήγορα από τις φαρμακευτικές εταιρείες και προσφέρθηκαν στον παγκόσμιο πληθυσμό κρύβουν σοβαρά προβλήματα και εμπεριέχουν σημαντικές απειλές για την υγεία των πολιτών, όλων των ηλικιών.
«Πρόβλημά σου». «Πρόβλημά σας». «Πρόβλημά τους»: Ἡ ἀποξένωση στὸ ἀπόγειό της! Φράσεις σκληρές, ψυχρὲς καὶ ἀφιλάνθρωπες, ποὺ ἐκστομίζονται συχνὰ αὐτὸν τὸν καιρό, καθὼς πολλοὶ συνάνθρωποί μας βρέθηκαν στὴ δύσκολη θέση νὰ πάρουν μιὰ ἀπόφαση ζωῆς, ὅσον ἀφορᾶ τὴν προσωπική τους ἐπιλογή. Καὶ πληγώνουν οἱ φράσεις αὐτὲς καὶ ψυχραίνουν τὶς καρδιὲς τῶν συγγενῶν μας, τῶν συναδέλφων μας. Οἱ λέξεις αὐτές, οἱ ὁποῖες εἶναι ψυχρὲς σὰν τὸ κλίμα, τὴν ἰδιοσυγκρασία ἀλλὰ καὶ τὴ νοοτροπία τῶν λαῶν, ἀπὸ ὅπου προέρχονται. Διότι δὲν εἶναι γέννημα τῆς ἑλληνικῆς καρδιᾶς, τῆς ἱστορίας καὶ τῆς γλώσσας ἀλλὰ τῆς κοινωνικῆς, θρησκευτικῆς καὶ πολιτιστικῆς γενικότερα κουλτούρας τῆς Δύσεως! «It`s your problem»!
«Η ανθρωπιστική αντίληψη είναι ένα ιδεολογικό εργαλείο χρήσιμο κυρίως στους ιμπεριαλιστικούς επεκτατισμούς και υπό την ηθική και ανθρωπιστική μορφή του γίνεται το όχημα ενός οικονομικού ιμπεριαλισμού. » — Carl Schmitt, La Notion de politique (1927)
H εργαλειοποίηση της ανθρωπιστικής ιατρικής από την πολιτική είναι προς αυτή την κατεύθυνση..
Η εξαφάνιση της μεγάλης κουλτούρας που προέβλεψε ο Τσβάιχ στα τριάντα είναι δεδομένη στον κόσμο.
Γράφει ὁ Μυργιώτης Παναγιώτης
Τὴ στιγμὴ ποὺ ὁ μαθηματικὸς τῆς τάξεως ἑτοιμάζεται νὰ ὑποβάλλει τὴν καθιερωμένη ἐρώτηση: «ποιὸ μάθημα ἔχουμε σήμερα;». Ἀκούγεται ἡ φωνὴ τῆς Φωτεινῆς «Κύριε, κύριε......». Ὁ σεβάσμιος, λόγῳ ἡλικίας, καθηγητής, ἀπευθύνεται πρὸς τὴν Φωτεινὴ «Ὁρίστε Φωτεινή, τί ἔχεις νὰ μᾶς πεῖς......». Πολλὰ θυμήθηκε ὁ καθηγητὴς ἐκείνη τὴ στιγμή... μὰ πάνω ἀπὸ ὅλα τὴ γλυκιά του ἐγγονή, τὴ Φωτεινούλα, ὅπως μὲ περισσὴ ἀγάπη τὴν ὀνομάζει. Ἄκουσε καὶ εἶδε τὴ Φωτεινούλα νὰ τοῦ φωνάζει: «Παπποῦ, νὰ πῶ ἐγὼ τὴν προσευχή...»