Γράφει ὁ Ἀριστείδης Δασκαλάκης
Ὁ ὑποχρεωτικὸς ἐμβολιασμὸς μὲ ἔμμεσο ἢ ἄμεσο τρόπο ἀποτελεῖ μιὰ πρόβα νυφικοῦ.
Ὁ ἐπικείμενος γάμος εἶναι μὲ τὸν ἀντίδικο καὶ ἡ βέρα θὰ εἶναι τὸ σφράγισμα.
Τώρα ἕνας ἐμβολιασμένος μπορεῖ νὰ μετανοήσει καὶ νὰ ἐξομολογηθεῖ.
Στὸ σφράγισμα δὲν θὰ θέλει, γιατί ἡ Χάρη τοῦ βαπτίσματος θὰ ἀποστεῖ (θὰ εἶναι ἄρνηση τοῦ Βαπτίσματος, κατὰ τὸν Ἅγιο Παΐσιο τὸν Ἁγιορείτη). Ἄρα δὲν θὰ ὑπάρχει μετάνοια.
Κι ἐπειδὴ ὁ Ἅγιος Παΐσιος μᾶς προτρέπει νὰ μὴν μένουμε στὰ γήινα καὶ κοσμικὰ (ὑγεία, παρακολούθηση, ἔλεγχος) ἂς ἐπικεντρωθοῦμε στὰ 3 σημεῖα τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ:
Ἀποτελεῖ κατάφωρη καταπάτηση τῆς ἐλευθερίας μας. Ὄχι μόνο λόγῳ ὑποχρεωτικότητας ἀλλὰ καὶ πιθανὸν γιὰ τὴν τεχνολογία ποὺ εἰσέρχεται στὸ σῶμα μας μὲ δυνατότητες ἐντοπισμοῦ καὶ παρακολούθησης (βοᾶ ἡ διεθνὴς ἐπιστημονικὴ κοινότητα). Ἄρα μιλᾶμε γιὰ διπλὴ καταπάτηση τοῦ Θεόσδοτου δώρου ποὺ ὁ Θεὸς ἔδωσε στὸν ἄνθρωπο . Τὴν ἐλευθερία (ὑψηλότερη ἀξία ἀπ᾿ τὴν ὑγεία καὶ τὴ ζωή). Ἄς τὴν χρησιμοποιήσουμε σωστά. Ὄχι μὲ τὴν ἔννοια τῆς ἐλεύθερης ἐπιλογῆς ἀλλὰ μὲ τὴν ἔννοια τῆς Θεοφιλοῦς ἐπιλογῆς καὶ τῆς ἀπαλλαγῆς ἀπὸ ἀναγκαιότητες καὶ ἐπιβίωση.
Εἶναι προτύπωση τοῦ χαράγματος. Ὅπως καὶ ἡ μάσκα-φίμωτρο. Ἄρα πρέπει νὰ ἀρνηθοῦμε. Καὶ οἱ συνέπειες ἄρνησής τους ἔχουν κοινὰ χαρακτηριστικὰ μὲ αὐτὲς τῆς ἄρνησης τοῦ χαράγματος (ἀπαγόρευση σπουδῶν, εἰσόδου σὲ ἑστίαση καὶ καταστήματα, παροχὴ ψυχαγωγίας κ.λ.π. - «ἵνα μὴ τὶς δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ» Ἀποκ. 13,17)
Σίγουρο εἶναι πλέον ὅτι θέτει σὲ κίνδυνο βραχυπρόθεσμα ἢ μακροπρόθεσμα τὴν ὑγεία μας καὶ τῶν γύρων μας. Χωρὶς τελικὰ νὰ προστατεύει. Ἔχουμε χρέος ἀπέναντι στὸ Θεὸ καὶ δημιουργὸ νὰ φροντίζουμε τὸ σῶμα μας.
Ἄς κάνουμε ἀπὸ τώρα προθέρμανση στὰ εὔκολα (μείωση ἀνέσεων καὶ παροχῶν ἀλλὰ καὶ εἰσοδήματος) γιὰ νὰ εἴμαστε ἕτοιμοι γιὰ τὰ δύσκολα (νὰ δώσουμε τὴ ζωή μας).
«Πᾶνος»
Ευλογημένε αδερφέ Αριστείδη το άρθρο σου είναι αφυπνιστικό αλλά και πολύ παρήγορο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις στο άρθρο σου:
Τώρα ἕνας ἐμβολιασμένος μπορεῖ νὰ μετανοήσει καὶ νὰ ἐξομολογηθεῖ.
Πράγματι βλέπουμε πολλούς ανθρώπους που έχουν εμβολιαστεί να μετανιώνουν για αυτό που έκαναν και δεν δέχονται τώρα να κάνουν άλλες δόσεις.
Υπάρχει ακόμα καιρός μετανοίας.
Και θα κλείσω με αυτό που γράφεις στο τέλος.
Πράγματι αν δεν αντισταθούμε τώρα στα εύκολα, πώς θα έρθει η Χάρις του Θεού επάνω μας για να αντισταθούμε όταν θα έρθουν τα δύσκολα.