Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Άτη, ύβρις, νέμεσις, τίσις



Του Τάσου Ευαγγελίου

Αυτό που έγινε χθες με την αναφορά του Παύλου Πολάκη στους νεκρούς της φονικής πυρκαγιάς η ύπαρξη των οποίων «θολώνει» την πετυχημένη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού, υπό της οδηγίες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ πάντα, δεν ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. 

Επιβεβαίωσε απλά όσα έχουν ειπωθεί και γραφτεί για τον κυνισμό, την αλαζονεία και την έπαρση του συνόλου σχεδόν των στελεχών που έχουν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.


Το επιβεβαίωσε διότι όχι μόνο παραμένει στη θέση του ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας αλλά κυρίως επειδή επιχειρήθηκε ακόμη και η αλλαγή της λέξης «θολώνει» στη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο ΑΠΕ όπου και έγινε η σχετική δήλωση. Η λέξη θολώνει έγινε «μαυρίζει» έτσι απλά χωρίς καμία εξήγηση αφού νόμος δεν είναι σε αυτή την κυβέρνηση το παλαιό καλό σύνθημα της αριστεράς δηλαδή το δίκαιο του εργάτη αλλά αυτό που η ίδια θέλει.

Οι αντιδράσεις ήταν πολλές. Κανείς δεν απάντησε από την κυβέρνηση. Καμία εξήγηση δεν δόθηκε σχετικά με το τι ακριβώς σημαίνει πως οι νεκροί «θολώνουν» τις κυβερνητικές... επιτυχίες όπως για παράδειγμα αυτή τη αντιμετώπισης της πυρκαγιάς και της διαχείρισης της κρίσης πριν κατά τη διάρκεια και κυρίως μετά.

Η χθεσινή εξέλιξη ήρθε να αναδείξει το κυρίαρχο ίσως θέμα, δηλαδή ότι ακόμη και οι νεκροί θεωρούνται παράπλευρες απώλειες στον «πόλεμο» αυτής της κυβέρνησης κατά των υπολοίπων. Των κομματικών της αντιπάλων και του ίδιου του λαού.

Ήρθε επί της ουσίας να αναδείξει πως όλα αυτά που λένε τα πιστεύουν. Και κυρίως ότι πιστεύουν αυτό που ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας είχε πει: «Η θα τους τελειώσουμε ή θα μας τελειώσουν».

Η ύβρις του Παύλου Πολάκη, η κατά τους αρχαίους Έλληνες οίηση η αλαζονεία, ήρθε αμέσως με την άτην, την χωρίς σκέψη και λογική που εκπορεύεται από τη δύναμη που κάποιος νομίζει ότι διαθέτει, συμπεριφορά. Η νέμεσις, η δικαιοσύνη ακολουθεί και η τίσις η πτώση, που θα ολοκληρώσει, κατά τους αρχαίους, αυτούς που βρέθηκαν να διαχειρίζονται τις τύχες της χώρας σε μια από τις δυσκολότερες στιγμές της ιστορίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου