Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας
Λίγες μέρες πρὶν ἀναρωτιόμουν ποιοὶ ἀφελεῖς μποροῦν ἀκόμη νὰ περιμένουν τὸ παραμικρὸ ἀπὸ δαύτους. Καὶ δυστυχῶς συνειδητοποίησα ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμη τέτοιοι ἀφελεῖς, γιατί διάβαζα ἕως καὶ τήν περασμένη Τρίτη στὸ fb ἐκτιμήσεις ὅτι ἡ Ἱεραρχία μᾶλλον θὰ πάρει σωστὴ θέση πάνω στὸ μεῖζον θέμα τῶν ταυτοτήτων, γιατί δέχεται - τάχα - πιέσεις ἀπὸ τὸν κόσμο καὶ ἀπὸ κάποιους εὐλαβεῖς ἐπισκόπους ἢ γιατί πρὸς τὰ ἐκεῖ - λέει - κατηύθυνε τὰ πράγματα ἡ εἰσήγηση τοῦ Πειραιῶς καὶ τοῦ Σερρῶν.
Καὶ φυσικά, πρὶν κἂν ἀλέκτορα φωνῆσαι, μέ τόν τελευταῖο ἀνεκδιήγητα κακόδοξο φετφά ἀχαλίνωτης ψευτοεκκλησιαστικῆς φαντασίας ἀποδείχθηκε ἐκ νέου καὶ τὸ μέγεθος τῆς ἀφέλειας καὶ μαζὶ βεβαίως (γιὰ πολλοστή φορά) τό ἀπολύτως πασιφανές: ὅτι αὐτὸ τὸ μαγαζὶ (γιατί ὡς τέτοιο τό βλέπουν) ἔχει ἄλλο ἀφεντικὸ, ἄλλες ἐντολές παίρνει καὶ ἄλλα σχέδια ἀπεργάζεται.
Καὶ ὡς βασικὸ ἀντηχεῖο τῆς νεοταξίτικης ἀντινόησης καὶ ἐπιφανὲς γρανάζι τοῦ ἀνάποδου κόσμου, ἡ ἀντιμετώπισή μας ἀπέναντί του ὀφείλει νὰ εἶναι ἀπολύτως ξεκάθαρη: γιὰ ὅ,τι μᾶς λένε, ἐμεῖς πιστεύουμε τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο, καὶ γιὰ ὅ,τι μᾶς ζητοῦν νὰ πράξουμε, ἐμεῖς ἐπίσης πράττουμε τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο!
Ἰσχύει δηλαδὴ καὶ ἐδῶ κάτι ἀνάλογο μὲ αὐτὸ ποὺ ἰσχύει ὅσον ἀφορᾶ τόν καθ' ἕξιν ψεύτη καὶ διαστρεβλωτὴ τῶν πάντων κυβερνητικὸ ἑσμό: ἀποδεχόμενοι τά ἀπολύτως ἀντίστροφα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ λένε, εἴμαστε βέβαιοι ὅτι πράττουμε τὰ ὀρθά.
Καὶ ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀφελεῖς, νὰ τὸ θυμοῦνται βεβαίως αὐτὸ καὶ ὅσοι ἐπιμένουν ἀκόμη καὶ τώρα νὰ θολώνουν τὰ νερὰ μὲ ἀποπροσανατολιστικὲς ἀνοησίες περὶ «ὑπακοῆς στὴν Ἐκκλησία».
Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι, ἐπειδὴ ἀκριβῶς κάνουμε πράγματι ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία, ἀρνούμαστε νὰ δείξουμε τὴν παραμικρὴ ἐμπιστοσύνη καὶ νὰ ὑπακούσουμε στὶς κακοδοξίες τῶν πλανεμένων στρεβλωτῶν της (κι ἂς φορᾶνε καὶ μίτρες καὶ καλυμμαύχια καὶ ἐπιτραχήλια).
Ξεκάθαρα πράγματα καὶ ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια...
«Πᾶνος»
Χαίρεται ευλογημένε Αγωνιστή Νεκτάριε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκπλήσσομαι που αναρωτιόσουν σε αυτό που γράφεις:
Λίγες μέρες πρὶν ἀναρωτιόμουν ποιοὶ ἀφελεῖς μποροῦν ἀκόμη νὰ περιμένουν τὸ παραμικρὸ ἀπὸ δαύτους.
Καὶ δυστυχῶς συνειδητοποίησα ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμη τέτοιοι ἀφελεῖς..
Δυστυχώς η πλειοψηφία των ανθρώπων έχει ως σύνθημα:
εἰ νεκροὶ οὐκ ἐγείρονται, φάγωμεν καὶ πίωμεν, αὔριον γὰρ ἀποθνήσκομεν.. (Α Κορινθίους 15 : 32).
«Ο κόσμος εν τω πονηρώ κείται» μας διδάσκει ο αψευδής λόγος του Θεού.
Δηλαδή ο κόσμος με την βιβλική έννοια ανήκει στον πονηρό, ο κόσμος κυβερνιέται από τον πονηρό. Ο κόσμος σύμφωνα με την Αγία Γραφή είναι «η επιθυμία της σαρκός και η επιθυμία των οφθαλμών και η αλαζονεία του βίου».
Δηλαδή ο κόσμος είναι οι σαρκικές επιθυμίες, η επιθυμία των οφθαλμών, η κενοδοξία, η ανθρωπαρέσκεια, η άπληστη φιλαργυρία, η αλαζονεία, η υπερηφάνεια.
Ο συμβιβασμός του Χριστού με τον κόσμο είναι αδύνατος, εκτός και αν ο κόσμος αρνηθή τον εαυτό του, τις αρχές του και ακολουθήση το Ευαγγέλιο.
Από την άλλη πλευρά για να γίνη ο Χριστιανός αγαπητός στον κόσμο και να μην διώκεται θα πρέπει να συμβιβασθή με τις αρχές του κόσμου, οπότε αυτομάτως χάνει την χριστιανικότητά του.
«Όποιος θελήση να γίνη φίλος του κόσμου, γίνεται εχθρός του Θεού».
«Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν».
Εφ’ όσον καταδιώχθηκε ο Χριστός μας θα καταδιωχθούμε και εμείς.
Διά τούτο μας καλεί σε αυταπάρνησι και απόφασι να πεθάνουμε για χάρι Του, ακόμη και πάνω στο Σταυρό.
Θα συνεχίσω γράφοντας για αυτό που μας λες να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο..
.
Πριν τον αντίχριστο θα υπάρξει πλήρη αποστασία (απομάκρυνση από τον Θεό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δυστυχώς αυτό θα ισχύει για Κλήρο και Λαό.
Στους χαλεπούς καιρούς των διωγμών που θα ξαναέρθουν ( θα είναι πρωτόγνωρη στο μένος αυτή τη φορά που δεν θα έχει ξαναζήσει ποτέ η ανθρωπότητα), θα προσπαθήσουν να εξαφανίσουν από παντού την Αγία Γραφή.
Και αφού δεν θα βρίσκεις πουθενά την Αγία Γραφή για να μελετήσεις, τότε θα βλέπεις αυτά που κάνει ο κόσμος και θα κάνεις ακριβώς τα αντίθετα.
Αυτό θα είναι το Ευαγγέλιο.
Όπως το γερό και υγιές ψάρι πάει αντίθετα στο ρεύμα του ποταμού.
Και επειδή στο τέλος μας γράφεις Αγωνιστή Νεκτάριε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκάθαρα πράγματα καὶ ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια...
Οι πόλεμοι, οι πείνες, οι επιδημίες, οι φυσικές καταστροφές και οι σεισμοί κατά τόπους κατονομάζονται από τον Κύριο μας Ιησού Χριστό ως σημάδια που θα προηγηθούν της Δευτέρας Παρουσίας (Κατά Ματθ. ΚΔ΄6-8, Κατά Λουκ. ΚΑ΄ 9-11).
Προσέχουμε ότι ενώ πρόκειται για φαινόμενα που επαναλαμβάνονται κατά τη διάρκεια της ιστορίας, όμως ο Κύριος τα αναφέρει ως σημεία της εσχάτης εποχής, επισημαίνοντας ότι όλα αυτά θα αποτελούν «αρχή των ωδίνων», δηλαδή αρχή των πόνων του τοκετού, την αρχή του τέλους όπως θα λέγαμε.
«Ωδίνες» ονομάζονται οι πόνοι της εγκύου, που αυξάνονται σε συχνότητα και ένταση και οδηγούν στη γέννα.
Πρόκειται λοιπόν για πολέμους, πείνες, αρρώστειες, σεισμούς και θεομηνίες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και αποτελούν την αρχή γεγονότων που θα κλιμακώνονται για να οδηγήσουν στην εμφάνιση του Αντιχρίστου, του «γιου της απωλείας» (Β΄Θεσ. Β΄3) και «βδελύγματος της ερημώσεως» (Κατά Ματθ. ΚΔ΄15) που θα γεννήσει ο αμαρτωλός κόσμος.
Οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες, οι σεισμοί, οι αρρώστιες και όλα αυτά τα περίεργα γεγονότα, που συμβαίνουν στις ημέρες μας σε ολόκληρο τον Πλανήτη μας, φανερώνουν την ΟΡΓΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ για την απομάκρυνση του σημερινού ανθρώπου από την ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ!
Ο Διάβολος χορεύει!
Παλαιότερα σε κάθε μορφή θεομηνίας οι Κληρικοί προσκαλούσαν τους πιστούς και οι Πιστοί τρέχαμε στον Ιερό Ναό, για να προσευχηθούμε και να παρακαλέσουμε τον Πανάγαθο Θεό να μας λυτρώσει από τα δεινά και να μας σώσει από την λαίλαπα, από τον σεισμό, από την καταιγίδα, την θεομηνία, από την πυρκαγιά κλπ.
Και ο Φιλάνθρωπος Κύριος έκανε συνεχώς ΘΑΥΜΑΤΑ!
Δυστυχώς σήμερα μόνο τον Θεό δε θυμόμαστε.
Και δυστυχώς οι μητροπόλεις Βόλου και Λαρίσης πρωτοστατούν στη λεγόμενη μεταπατερική θεολογία. (Αυτή τη διάολοεφεύρεση).
Κοιμίζουν τον Λαό με τις νέες ταυτότητες ότι τάχα δεν είναι τίποτα.
Βλέποντας αυτή την βιβλική καταστροφή σπαράζει η καρδιά του ανθρώπου.
Και ας μην ξεχνάμε τι έγινε προ ολίγων μηνών στα Τέμπη εκεί που συγκρούστηκαν τα δύο τα τρένα και εκεί ακριβώς πού είναι ο Πηνειός ποταμός:
Στο Αγιον Ορος
Σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας», η κυβέρνηση για να αποφευχθεί μια νέα συγκέντρωση στην περιοχή των Τεμπών, όπου έλαβε χώρα το έγκλημα, έδωσε εντολή η Εικόνα της Παναγίας «Αξιον Εστί» να μη φτάσει στα Τέμπη, και να πάει κατευθείαν από το Αγιον Ορος στην Αθήνα.
Οπως είναι σε θέση να γνωρίζει η εφημερίδα, η Εικόνα ήταν προγραμματισμένη να ταξιδέψει από το Αγιον Ορος με προορισμό την Αθήνα και ενδιάμεση στάση στα Τέμπη. (Εκεί ακριβώς που περνάει ο Πηνειός ποταμός).
Εκεί ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί ένα τρισάγιο στη μνήμη των θυμάτων, αλλά και προσκύνημα των πιστών.
Οπως είναι εύκολα κατανοητό, στο σημείο θα έσπευδε πολύς κόσμος, και φαίνεται πως ορισμένοι σκέφτηκαν πως υπήρχε κίνδυνος η θρησκευτική συγκέντρωση να μετατραπεί σε ένα αντικυβερνητικό συλλαλητήριο εν μέσω προεκλογικής περιόδου.
Κάπως έτσι, κι ενώ όλα ήταν έτοιμα και προγραμματισμένα, ξαφνικά η απόφαση άλλαξε και η Εικόνα έφτασε κατευθείαν στην Αθήνα χωρίς ενδιάμεση στάση στα Τέμπη.
(Και ο μητροπολίτης Λαρίσης σιγή ιχθύος).
Ήρθε η ώρα να πέσουμε στα γόνατα και να προσευχηθούμε, να μετανοήσουμε ειλικρινά.
Βλέπουμε πλέον ότι από τη μία στιγμή στην άλλη δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει.
Οι μητροπολίτες πλέον αντί να μιλούν για μετάνοια μιλούν για μία φλύαρη αγαπολογία.
Γιατί δεν πιστεύουν πλέον εις Έναν Θεό
αλλά εις έναν εγωισμό.
Υπεραγία Θεοτόκε σώσον την Πατρίδα μας και τον κόσμον όλον.
Και λύτρωσαι ημάς από όλα τα δεινά που μας αναμένουν.
Είναι η Μάνα μας και δεν θα μας εγκαταλείψει ποτέ.