Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Η Αγία και Μεγάλη Τετάρτη Γέροντας Πετρώνιος Προδρομίτης (†)


Το ζεύγος των γεγονότων της Μεγάλης Τετάρτης είναι: η αμαρτωλή γυναίκα και ο μαθητής τού Κυρίου, ο Ιούδας, ο ανατροπέας της μετανοίας. Η αμαρτωλή βρίσκεται στη χειρότερη κατάσταση της ηθικής πτώσεώς της, στην ακολασία, ενώ ο Ιούδας στην τιμιότερη θέση: είναι μαθητής του Κυρίου. 

Η μετάνοια την αμαρτωλή γυναίκα την ανυψώνει και την κάνει μυροφόρο, ενώ τον Ιούδα η φιλαργυρία τον κατεβάζει στην πλέον απαίσια πτώση. Τον κάνει προδότη του Διδασκάλου Του και τέλος τον οδηγεί στον απαγχονισμό του.
 
Αυτή η αλλαγή των δύο καταστάσεων μας γεμίζει την καρδιά από φόβο και αγωνία για τη σωτηρία μας, αλλά και συγχρόνως από εμπιστοσύνη και ελπίδα στη μεγάλη δύναμη της μετανοίας.

Οδεύουμε παγκοσμίως σε χαλάρωση των μέτρων περιορισμού.... (και λίγες σκέψεις)


Γράφει ο Θάνος

Σίγουρα φίλοι μου έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα ότι αργά και σταθερά κάποιες χώρες χαλαρώνουν τα μέτρα περιορισμού, με πρόσχημα την μείωση των κρουσμάτων και των θανάτων, αλλά με ουσιαστική αιτία την προσπάθεια αποφυγής της πλήρους οικονομικής καταστροφής...

Δυστυχώς για μια ακόμα φορά οι αδύνατες χώρες όπως η Ελλάδα, θα βρεθούν έρμαια των επικυρίαρχων οργανισμών και κρατών...
Μόλις οι ισχυρές χώρες αντιληφθούν ότι το πείραμα της Νέας Τάξης πλέον αρχίζει να τις καταστρέφει, θα διατάξουν σταδιακή άρση της καραντίνας...
Τα προϊόντα τους πρέπει να αρχίσουν να καταναλώνονται και από τους πολίτες των τρίτων χωρών...

Η φωτιά στο Τσερνόμπιλ και ο κίνδυνος από τη ραδιενέργεια


Γράφει ο κ. Ιωάννης Αμπατζόγλου*

 
Στις 26 Απριλίου του 1986 σημειώθηκε πυρηνικό ατύχημα σε έναν αντιδραστήρα του πυρηνικού σταθμού παραγωγής ενέργειας του Τσερνόμπιλ στη Σοβιετική Ένωση (η περιοχή αυτή σήμερα ανήκει στην Ουκρανία). Το ατύχημα αυτό ήταν το πιο καταστροφικό πυρηνικό ατύχημα στην ιστορία. Το αποτέλεσμα αυτού του ατυχήματος ήταν ο άμεσος θάνατος μερικών δεκάδων ανθρώπων και η επιβάρυνση του περιβάλλοντος με ραδιενέργεια.

Kάποια από τα ραδιενεργά ισότοπα που απελευθερώθηκαν στο περιβάλλον από το συγκεκριμένο ατύχημα ήταν βραχύβια ενώ άλλα είχαν μεγάλους χρόνους ημιζωής. Χρόνος ημιζωής είναι ο χρόνος που απαιτείται ώστε να μειωθεί η ενεργότητα του ραδιοϊσότοπου στο μισό της αρχικής του τιμής.

Κεραυνοί από τον Robert Kennedy κατά του Bill Gates: «Έτσι θα χρησιμοποιήσει το εμβόλιο του κορωνοϊού για να επιβάλλει παγκόσμια δικτατορία…»


«Κεραυνούς» εκτόξευσε ο Robert F. Kennedy Jr. γιός του δολοφονημένου Robert F. Kennedy και ανιψιός του πρώην Αμερικανού προέδρου και επίσης δολοφονημένου John Kennedy.

Σε ανάρτησή του στο Instagram ο Robert Kennedy αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Τα εμβόλια για τον Μπιλ Γκέιτς είναι μια στρατηγική φιλανθρωπία η οποία τροφοδοτεί τις πολλές σχετιζόμενες επιχειρηματικές του δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων και των σχεδίων της Microsoft να ελέγξει πλήρως τον συνδυασμό εμβολίου και ελέγχου ταυτότητας, ώστε να αποκτήσει ο ίδιος ένα δικτατορικό έλεγχο της παγκόσμιας πολιτικής υγείας, την αιχμή του δόρατος του νέο-ιμπεριαλισμού των μεγάλων επιχειρήσεων.» και συνεχίζει λέγοντας:

Μεγάλη Τετάρτη - Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε (†2011)


Ἡ ἁγία καί Μεγάλη Τετάρτη
Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε (†2011)
Δικαίου Ρουμανικῆς Σκήτης Τιμίου Προδρόμου Ἁγίου Ὄρους


Ἡ τελευταία Λειτουργία τῆς Μεγάλης Τετάρτης εἶναι ἡ κατακλείς καί τό ἐπιστέγασμα ὁλοκλήρου τῆς  περιόδου τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς. Μᾶς ἀποκαλύπτει τί θαυμαστά ἔργα ἠμπορεῖ νά ἐπιτελέση καί πόσες παγίδες καί πειρασμούς προξενεῖ, ὅταν ἀπουσιάζει ἀπό τήν ζωή μας.

Ἅγιος Πορφύριος: «Ὁ σαρκικός ἔρωτας δέν εἶναι μόνο γιά τήν τεκνογονία. Βοηθάει στόν πνευματικό ἔρωτα»

Ἡ ἐγκράτεια μέσα στόν γάμο κατά τόν Ἅγιο Πορφύριο 

Ἕνα ζεῦγος εὐσεβές καί πολύ ἀγαπημένο καί μονοιασμένο, που ἤδη εἶχε ἔξι παιδιά, μάλιστα σέ μικρή χρονική ἀπόσταση μεταξύ τους, ἡ σύζυγος - μητέρα πρότεινε στό σύζυγο νά μείνουν στά ἔξι παιδιά ἀσκώντας ἐγκράτεια. 

"Μᾶς φθάνουν", εἶπε, "ἔξι παιδιά καί στό ἑξῆς νά ζοῦμε ἐγκρατευμένοι". Ὁ σύζυγος μέ ἠρεμία καί ψυχραιμία ἄκουσε τή σεμνή σύζυγό του, ἀλλ' ἐπιφυλάχθηκε νά μή συμφωνήσει ἀμέσως. 

Πίστευε πώς, γιά ἕνα τέτοιο θέμα, σοβαρό καί λεπτό, τόν πρῶτο λόγο εἶχε ὁ Πνευματικός τους, που εὐτυχῶς ἦταν ὁ Γέρων Πορφύριος. 

"Πρίν ἀπό κάθε συζήτηση καί μάλιστα ἀπόφαση γιά τό θέμα αὐτό", εἶπε ὁ σύζυγος στή σύντροφό του, "θά πρέπει νά συμβουλευθοῦμε τό Γέροντα".

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020

Μεγάλη Τετάρτη - Της αλειψάσης τον Κύριον μύρω
Γυνή, βαλοῦσα σώματι Χριστοῦ μύρον,
Τὴν Νικοδήμου προὔλαβε σμυρναλόην.
Κατά την Μεγάλη Τετάρτη επιτελούμε ανάμνηση του γεγονότος της αλείψεως του Κυρίου με μύρο από μια πόρνη γυναίκα. Επίσης φέρεται στη μνήμη μας, η σύγκλιση του Συνεδρίου των Ιουδαίων, του ανωτάτου δηλαδή Δικαστηρίου τους, προς λήψη καταδικαστικής αποφάσεως του Κυρίου, καθώς και τα σχέδια του Ιούδα για προδοσία του Διδασκάλου του.

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Γέροντας Ευθύμιος Καψαλιώτης: «Κύριε, σῶσον λαόν ἀπεγνωσμένον»


Του Γέροντος Ευθυμίου, Καλύβη Αναστάσεως – Καψάλα Αγίου Όρους

Στὸ τέλος τοῦ κειμένου, ἀκολουθεῖ σχόλιο τοῦ ἱστολογίου μας.
___________________

Στίς κρίσιμες ἡμέρες πού διανύομε καί στήν ἱερότητα τῶν ἡμερῶν τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος ἐπιβάλλεται μᾶλλον σιωπή καί προσευχή. Ὅμως ἐπειδή προσφάτως στό Διαδίκτυο κυκλοφορήθηκαν κάποιες ἀπόψεις μέ τόν ὄνομά μου, πρός ἀποκατάσταση τῆς ἀληθείας, γιά νά μήν προκύψη ζημία, ἀναφέρω τά ἑξῆς:

Οὐδέποτε εἶπα σέ ἀνθρώπους νά ἀποθηκεύουν τρόφιμα λόγω ἐπικείμενου πολέμου καί οὐδέποτε προφήτευσα τήν λήξη τῆς ἀπειλῆς τοῦ ἰοῦ, ὅπως κάποιοι ἀνεύθυνα καί ψευδῶς διέδωσαν.

Ἐπίσης χωρίς τήν ἀδειά μου ἀνήρτησαν συζητήσεις μου μέ ἀνακριβεῖς καί ἀντικρουόμενες ἀπόψεις μου γιά τόν κορονοϊό, οἱ ὁποῖες προκάλεσαν ἐρωτηματικά. Ἡ ἄποψή μου φαίνεται ξεκάθαρα σέ ὅσα ἀκολουθοῦν, εἶναι ἐντελῶς προσωπική, χωρίς διάθεση νά τήν ἐπιβάλλω καί σέ ἄλλους.

Ἀριστείδης Π. Δασκαλάκης: Ἀπορίες (πρὸς ἐπίσκοπο Λεμεσοῦ Ἀθανάσιο)


Εὐλογεῖτε δέσποτα.

Στὶς 4/4/20 σὲ ραδιοφωνικὴ ἐκπομπὴ μὲ τίτλο «Ἐπερώτησον τὸν πατέρα σου» σὲ ἐρώτηση ἀκροάτριας γιὰ τὸ ἐὰν ἡ ὑπακοὴ εἶναι πιὸ πάνω ἀπ᾿ τὴν ὁμολογία τῆς πίστεως, ἀπαντήσατε καταφατικά.

Καὶ συμπληρώσατε: « Ἡ ὑπακοὴ εἶναι πάνω ἀπ᾿ ὅλα. Ὑπακοὴ σημαίνει ταπείνωσις. Εἶναι πάνω ἀπ᾿ τὸ μαρτύριο. Μὴν γινόμαστε ἀπὸ μόνοι μᾶς ὁμολογητὲς καὶ μάρτυρες. Ὑπακοὴ μόνο μέσα στήν ἐκκλησία.... Δὲν πρέπει νὰ ἀποφασίζουμε μόνοι μας. Θὰ μᾶς πεῖ ἡ ἐκκλησία ἂν εἶναι ὥρα μαρτυρίου ἢ ὁμολογίας, ὑπομονῆς ἢ ταπείνωσης. Μὴν παρακούετε στὴν ἐκκλησία γιατί εἶναι ἐπικίνδυνο.

«Καλύτερα νὰ πλανᾶσαι ἐντὸς ἐκκλησίας παρὰ νὰ κάνεις τὸ σωστὸ καὶ νὰ εἶσαι ἐκτὸς ἐκκλησίας» (Ι.Χρυσόστομος).»

Δὲν διαφωνῶ μὲ τὸ περιεχόμενο τῆς κύριας ὁμιλίας σας. Ὅμως στὴν ἀπάντηση ποὺ δώσατε στὸ παραπάνω ἐρώτημα δημιουργοῦνται ἐρωτηματικά.

Δημήτρης Νατσιός: Πιὰ δὲν εἶναι Ἑβραῖοι στὸ Συνέδριο. Κάθονται Χριστιανοὶ στὶς ἕδρες τῶν δικαστῶν!


Mε ἀφορμὴ τὴν πρωτοφανῆ δίωξη τοῦ σεβαστοῦ πατρὸς Γεωργίου Σχοινά, πανάξιου ἱερέως καὶ ἀγωνιστοῦ τῆς Ὀρθόδοξης τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας - καὶ τοῦ σεβασμιοτάτου βεβαίως ἐπισκόπου Κερκύρας - βλέπουμε νὰ ἐπαναλαμβάνονται κάποια φαινόμενα, ποὺ τὰ συναντᾶμε πολλὲς φορὲς στὴν «Ἱερὰ Ἱστορία» μας.

Πρῶτον: Οἱ κατὰ καιροὺς ποικιλώνυμοι διῶκτες τῶν Χριστιανῶν διαπράττουν ἕνα καίριο σφάλμα. Ἔχουν τὴν ἐντύπωση πὼς διώκοντας, ἀπειλῶντας, βασανίζοντας καὶ ἐν τέλει δολοφονῶντας τοὺς ὑπερασπιστὲς καὶ μάρτυρες τοῦ Χριστοῦ ὅτι μ᾿ αὐτὸν τὸν τρόπο θὰ ἀποτρέψουν καὶ θὰ τρομοκρατήσουν τοὺς πιστούς. 

Νώντας Σκοπετέας: Σταυρώνοντας τὸν Αναστάντα


Ὅταν Ἐκεῖνος, ὁ Ξένος, ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς, ἀνέβει πάνω στὸν Σταυρὸ νὰ λάβει τὸν πιὸ ἀτιμωτικὸ θάνατο, ἐμεῖς ἀπὸ κάτω, θὰ ἀναζητήσουμε καὶ πάλι ἐναγωνίως τὸν ρόλο μας! Πόσες φορὲς δὲν δακρύζουμε, δὲν σπάει ἡ φωνή μας, δὲν κλαῖμε γοερῶς ἀντικρίζοντας τὴν σπαράζουσα Μητέρα τοῦ Θεοῦ, τὸν ἠγαπημένο μαθητή, τὶς πιστὲς μαθήτριες. 

Ταυτιζόμαστε μὲ ὅσους Τὸν ἀκολούθησαν ὡς τὸν Γολγοθᾶ. Καὶ ἐμεῖς ἐκεῖ δίπλα τους... Θαρραλέοι καὶ πιστοὶ ἕως ἐσχάτων... Θαρραλέοι καὶ πιστοὶ ὡς τό: Πάτερ εἰς χεῖρας Σου παραδίδωμι τὸ πνεῦμα μου

Ἔτσι πασχίζουμε νὰ πιστεύουμε! Τὸ ἔχει ἀνάγκη ἡ ψυχή μας καὶ ἡ ἐλέγχουσα συνείδησή μας! Γιατί εἴμαστε ἐμεῖς ποὺ ξεστομίσαμε ἐκεῖνο τό: Κἂν δέῃ μὲ σὺν Σοὶ ἀποθανεῖν, οὗ μὴ Σὲ ἀπαρνήσομαι. Τὸ εἶπε ὁ ἀτρόμητος Πέτρος αὐτό!

Το «ἐμπεσεῖν εἰς χεῖρας Θεοῦ ζῶντος» φοβερό. Φοβερό και ανεκλάλητο…


Νεκτάριος Δαπέργολας

Πληθαίνουν τα περιστατικά με κάποιους τραγικούς ελληνόφωνους (ειλικρινά δεν ξέρω πόσο πιο ευγενικά να τους αποκαλέσω), που καταδίδουν στυγνά συμπολίτες τους, επειδή τόλμησαν να επισκεφθούν κάποιο ναό, ή που στέλνουν περιπολικά για να συλλάβουν κάποιον ιερέα που λειτούργησε έστω και με κλειστές πόρτες. 

Κάποιοι μάλιστα, δεν διστάζουν να βγουν και στα τηλεδελτία ειδήσεων και να διαλαλήσουν (όχι απλά χωρίς ίχνος ντροπής, χωρίς καν…κουκούλα, αλλά και με περηφάνεια από πάνω) ότι αυτοί κατήγγειλαν τον ιερέα που τόλμησε να ανοίξει κάποιο ναό το πρωί της Κυριακής. Διαστροφική κακοήθεια και ψυχικός βόρβορος στο έπακρο, ατόφιος, χωρίς προκαλύψεις και φκιασίδια. 

Ο Μεγάλος Αδελφός στην εποχή του κορονοϊού: 100 ομάδες προειδοποιούν ότι η πανδημία χρησιμοποιείται για να επεκταθεί μόνιμα το κράτος παρακολούθησης


Καθώς ο αριθμός των περιπτώσεων του COVID-19 έφτασε το ένα εκατομμύριο παγκοσμίως την Πέμπτη, πάνω από 100 ομάδες "για τα ανθρώπινα δικαιώματα" εξέδωσαν κοινή δήλωση προειδοποιώντας ότι η απάντηση των κυβερνήσεων στην πανδημία του κοροναϊού "δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως κάλυψη για να ξεκινήσει μια νέα εποχή μεγάλης κλίμακας συστημάτων επεμβατικής ψηφιακής παρακολούθησης."

"Η τεχνολογία μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια προσπάθεια για την καταπολέμηση της πανδημίας του COVID-19, ωστόσο, αυτό δεν δίνουν στις κυβερνήσεις το πράσινο φως για να επεκτείνουν την ψηφιακή επιτήρηση".

Μένουμε πιστοί



Γράφει ο Δημήτρης Σπηλιώτης

«Ουδέν κακόν αμιγές καλού» έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Η πανδημία είναι, αναντίρρητα, κακό. Προκαλεί θάνατο, ασθένεια, δυστυχία, απομόνωση, κοινωνικά προβλήματα, οικονομικά προβλήματα κοκ. 

Ένα από τα προβλήματα που προκάλεσε στον τόπο μας η πανδημία του 2020 είναι και αυτό του περιορισμού (= απαγόρευσης) της λατρείας. 

Τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας αποφάσισαν να εξουδετερώσουν κάθε κίνηση σχετική με τη λατρεία (η τέλεση ακολουθίας κεκλεισμένων των θυρών του ναού αποτελεί περιγραφή της λατρείας).

Γρηγορούντες – Μ. Τρίτη – η παραβολή των δέκα παρθένων Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Μυτιληναίος (†)


«Γρηγορείτε ουν…» (Ματθ. 25:1-13)

Η σκόνη της ψυχής. Έτσι ονόμασαν την ραθυμία, την ανεμελιά εκείνη της ψυχής για την πνευματική ζωή και σωτηρία. Και σιγά-σιγά, βουλιάζει στην αφάνεια όπως όλα τα αρχαία του κόσμου τούτου κτίσματα. 

Το έργο της ανεμελιάς έρχεται ν’ αποτελειώσει η άγνοια του Νόμου του Θεού από την απουσία της μελέτης, και κατοπινά, η λησμοσύνη για ό,τι καλό παλιά η ψυχή έχει πάρει.

Και η ψυχή μου, Κύριε, κολώνα σπασμένη από το θείο Οικοδόμημα της Εκκλησίας Σου, θάπτεται στης ραθυμίας το χώμα.

Τή δεκάτη τετάρτη τοῦ μηνός Ἀπριλίου, μνήμη τοῦ ἁγίου Αρδαλίωνος τοῦ Μίμου, πυρί τελειωθέντος



Ὅσοι ἐκ τῶν πάσης φύσεως καλλιτεχνῶν, γιὰ σᾶς εἶναι γραμμένο σήμερα τὸ συναξάρι. Ἀκοῦστε τί μπορεῖ νὰ κάνει ὁ Θεὸς στὴν ζωή τοῦ καθενός μας. 

Ἠθοποιοί, σκηνοθέτες, τραγουδιστές, χορευτές, ἀθλητές, ζωγράφοι, συγγραφεῖς, ποιητές, σχεδιαστές, ἅπαντες οἱ καλλιτέχνες, ἀκοῦστε. Δὲν ζητάει πολλὰ ὁ Χριστός μας. 

Ἕνα μόνο· νὰ τοῦ ἐμπιστευτοῦμε χωρὶς καμία ἐπιφύλαξη τὴν ζωή μας. Αὐτὸ λέγεται προαίρεση καὶ μάλιστα ἀγαθή! «Νὰ γυρίσουμε τὴ βίδα τοῦ μυαλοῦ μας», ὅπως ἔλεγε ἕνας γέρος στὸ χωριό μου. 

Ἅγιος Παΐσιος: Ἐργασία στὸν ἑαυτό μας



Ἐὰν θέλης νὰ βοηθήσης τὴν Ἐκκλησία, εἶναι καλύτερα νὰ κοιτάξης νὰ διορθώσης τὸν ἑαυτό σου, παρὰ νὰ κοιτᾶς νὰ διορθώσης τοὺς ἄλλους. Ἂν διορθώσης τὸν ἑαυτό σου, ἀμέσως διορθώνεται ἕνα κομματάκι τῆς Ἐκκλησίας. 

Ἐὰν φυσικὰ αὐτὸ τὸ ἔκαναν ὅλοι, ἡ Ἐκκλησία θὰ ἦταν διορθωμένη. Ἀλλὰ σήμερα οἱ ἄνθρωποι ἀσχολοῦνται μὲ ὅλα τὰ ἄλλα θέματα ἐκτὸς ἀπὸ τὸν ἑαυτό τους. Γιατὶ τὸ νὰ ἀσχολῆσαι μὲ τὸν ἑαυτό σου ἔχει κόπο, ἐνῶ τὸ νὰ ἀσχολῆσαι μὲ τοὺς ἄλλους εἶναι εὔκολο.

Ἐὰν ἀσχοληθοῦμε μὲ τὴν διόρθωση τοῦ ἑαυτοῦ μας καὶ στραφοῦμε πιὸ πολὺ στὴν «ἐσωτερικὴ» δράση παρὰ στὴν ἐξωτερική, δίνοντας τὰ πρωτεῖα στὴν θεία βοήθεια, θὰ βοηθήσουμε τοὺς ἄλλους περισσότερο καὶ θετικώτερα. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020

Μεγάλη Τρίτη - Των Δέκα Παρθένων
Τρίτη μεγίστη Παρθένους δέκα φέρει,
Νίκην φερούσας ἀδεκάστου Δεσπότου.
Κατά την Μεγάλη Τρίτη επιτελούμε ανάμνηση της περί των δέκα παρθένων γνωστής παραβολής του Κυρίου. Η Εκκλησία μας καλεί να είμεθα έτοιμοι για να υποδεχθούμε, κρατούντες τις λαμπάδες των αρετών μας, τον ουράνιον Νυμφίο, τον Κύριον Ιησού, ο Οποίος θα έλθει αιφνίδια, είτε ειδικά κατά τη στιγμή του θανάτου μας, είτε γενικά κατά τη Δευτέρα Παρουσία.

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης (†) - Τον νυμφώνα σου βλέπω


«Tον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ· λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, Φωτοδότα και σώσον με», ψάλλει η Εκκλησία μας.
 
Η ψυχή του χριστιανού, η μετανοημένη ψυχή, αυτή που έχει συναίσθηση της αμαρτωλότητος και της ευθύνης, στρέφει τα μάτια της προς τον Νυμφίο της Εκκλησίας και γοερώς αναφωνεί: «Σωτήρα μου, Ευεργέτη μου, Συ που σταυρώθηκες για μένα την αμαρτωλή ψυχή· δεν έχω χιτώνα καθαρό, χιτώνα λελαμπρυσμένο από τα δάκρυα και τη μετάνοια· ένδυμα δεν έχω αγνό.  
 
Πώς θα παρουσιασθώ ενώπιόν Σου, Ουράνιε Νυμφίε κάθε μετανοημένης και καθαρής ψυχής! Ο νυμφώνας Σου είναι κεκοσμημένος, είναι θαυμάσια στολισμένος και όμορφος. Εγώ όμως δεν έχω ένδυμα, ίνα εισέλθω και κατοικήσω αιωνίως εν αυτώ. 
 
Σε παρακαλώ, Σε ικετεύω, Ουράνιε Νυμφίε της ψυχής μου, λάμπρυνόν με· καθάρισε το ένδυμα της ψυχής μου, δώσε μου τα απαιτούμενα μέσα καθάρσεως για να λαμπρυνθεί το ένδυμα αυτό και να αξιωθώ να γίνω μέτοχος, να γίνω άξιος να κατοικήσω μέσα σ’ αυτόν τον ουράνιο και αιώνιο νυμφώνα Σου».

Σάββας Ἠλιάδης: Φάρμακο placebo γιὰ τὴν πανδημία ὁ Οἰκουμενισμός!



Μέσα στὴν παραζάλη τῆς ἐνσκηψάσης πανδημίας, δὲν μποροῦσε νὰ λείψει καὶ ἡ οἰκουμενιστικὴ ἀτραξιόν, ἀπὸ γνωστὸ ὀρθόδοξο μητροπολίτη τῆς Ἀμερικῆς. Δὲν ὑπάρχει ἐλπίδα πιά. 

Αὐτὸ ποὺ εἴδαμε στὸ διαδίκτυο μὲ τὸν Μητροπολίτη Σικάγου Ναθαναήλ, ὄχι μόνο «βγάζει μάτι», ἀλλὰ ξεπερνᾶ κάθε προηγούμενο θρασύτητας καὶ προκλητικότητας ἀπέναντι στὴν ἀνοχὴ τοῦ πιστοῦ λαοῦ. 

Δὲν φτάνουν τὰ τόσα ποὺ εἴδαμε μέχρι τώρα, ἀπὸ ἄλλους συνοδοιπόρους του στὴν πλάνη καὶ στὴν αἵρεση, τὸν ξαναείδαμε καὶ αὐτὸν νὰ συμπροσεύχεται μὲ τοὺς αἱρετικούς, γιὰ τὴν πανδημία. 

Μὲ πολὺν ἀέρα, δίχως καμιὰ ἀναστολὴ ὁ «ἄσκοπος» ἐπίσκοπος ἔκανε τὴν προδοτικὴ κίνηση, ἀγνοῶντας τὸν πιστὸ λαό, τοὺς ἁγίους τῶν οἰκουμενικῶν Συνόδων, τὴν Μία Ἁγία Ὀρθόδοξη Καθολικὴ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ Προς τον κ. Σωτήριο Τσιόδρα ιατρόν: Οι Ιεροί Ναοί των Ορθοδόξων είναι πηγή αγιασμού ή μολυσμού;;;


Αξιότιμε κ. Σωτήριε Τσιόδρα, οι Ιεροί Ναοί των Ορθοδόξων  και τα τελούμενα εν αυτοίς Μυστήρια και οι ακολουθίες είναι πηγή μολυσμού;; 

Ακαταπαύστως τα τελούμενα εν τω  Ναώ 2000 χρόνια  πανθομολογουμένως είναι πηγή αγιασμού των Ορθοδόξων, γεγονός που στη γλώσσα της επιστήμης λέγεται αδιαμφισβήτητη επιστημονική απόδειξη-Αλήθεια. Εσύ τι συμβουλεύεις την Κυβέρνηση και την Σύνοδο;;;  Έχουμε δικαίωμα να ξέρουμε και είστε υποχρεωμένος  να μας  πληροφορήσετε.
 
      Τα σκυλιά και όλα τα κατοικίδια  ζώα κ. Τσιόδρα, δικαιούνται να βγαίνουν περίπατο, οι Χριστιανοί, γιατί απαγορεύεται να πηγαίνουν εις τους Ιερούς Ναούς των;
      Οι φωνές του Χότζα από τους μιναρέδες δεν ενοχλούν, οι καμπάνες  και οι ψαλμωδία εκπεμπόμενη από τα μεγάφωνα έξω του Ναού ενοχλούν και μεταδίδουν τον κορωνοϊό; 

Ἀνίδεοι ἀκόμη κι ἀπὸ Θουκυδίδη...


τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ἱστορίας

Πολλὰ γράφτηκαν τὶς προηγούμενες μέρες σχετικὰ μὲ τὴ στάση τῆς Ἱεραρχίας μας στὸ ἐπίμαχο καὶ πλέον τρομακτικὸ θέμα τῶν ἡμερῶν (πού - ὅσο κι ἂν ὠρύονται κάποιοι - δὲν εἶναι ὁ κορωνοϊός, ἀλλὰ τὸ διὰ νόμου κλείσιμο τῶν ναῶν μας, γιὰ πρώτη ἴσως φορὰ ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ 4ου αἰῶνα καὶ τὸν καιρὸ τοῦ τελευταίου μεγάλου ρωμαϊκοῦ διωγμοῦ). 

Καὶ πολλὲς κρίσεις (καὶ ἐπικρίσεις) κατατέθηκαν γιὰ τοὺς ἀρχιερεῖς μας, μὲ ὅρους πρωτίστως πνευματικούς. Καὶ εἶναι πράγματι πρωτίστως βέβαια πνευματικὸ τὸ θέμα, ἀφοῦ μιλᾶμε γιὰ μιὰ στάση ποὺ πλήττει ξεκάθαρα τὴν ἴδια τὴν πεμπτουσία τῆς πίστης μας.

Ἐπειδὴ ὅμως τελικὰ δὲν ἔχουμε νὰ κάνουμε μόνο μὲ πνευματικές, ἀλλὰ καὶ μὲ διοικητικές / ποιμαντικὲς εὐθύνες (καθότι μιλᾶμε ὄχι μόνο γιὰ πνευματικοὺς πατέρες, ἀλλὰ καὶ γιὰ ἡγέτες ποὺ ἀσκοῦν διοίκηση), ἂς δοῦμε τὸ θέμα καὶ ἀπὸ «κοσμικῆς» καὶ «πολιτικῆς» (μὲ τὴν εὐρύτερη σημασία τοῦ ὅρου ἄποψης). 

Ἰωάννης Ἀσλανίδης: Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ


«Ἀλλοίμονο στοὺς λαοὺς ποὺ λησμονοῦν τὴν Ἱστορία τους, χάνονται ἀπὸ τὸ πρόσωπο τῆς Γῆς»

-Γιὰ ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες αὐτὴ ἡ ἀρχὴ ποὺ ἀποτελεῖ πανάρχαιο ἀξίωμα, ἔχει μεγάλη σημασία. Ἡ Ἑλληνικὴ Ἱστορία ἀρχίζει ἀπὸ τὰ βάθη τῶν αἰώνων (5200 π.Χ), ὅσα ἡ ἀρχαιολογικὴ σκαπάνη μέχρι σήμερα, ἔφερε στὸ φῶς τῆς δημοσιότητας, ὅπου πιστεύουμε θὰ προστεθοῦν καὶ ἄλλοι αἰῶνες ἀργότερα καὶ ἀκόμη ἀγγίζει τὴν Μυθολογία μας καὶ χάνεται μέσα στὰ βάθη αὐτῆς.

-Τὸ θέμα τῆς Μακεδονίας δὲν εἶναι σημερινό, εἶναι μιὰ ἄλλης μορφῆς, συνέχεια τοῦ Μακεδονικοῦ ζητήματος. 

Σήμερα ὅμως, πῆρε δραματικὲς ἐξελίξεις εἰς βάρος τῆς χώρας μας, μὲ τὴν ἀνέλπιστη καὶ ἀπαράδεκτη ἀπόφαση τῆς προηγούμενης Κυβέρνησης, ἐτσιθελικά καὶ χωρὶς τὴν ἔγκριση τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ παρὰ τὶς διαμαρτυρίες αὐτοῦ, νὰ ὑπογράψει τὴν ἁμαρτωλὴ συμφωνία τῶν Πρεσπῶν. 

Σε αυτή την συγκυρία οι ευάλωτοι και τα …κορόιδα είναι οι Έλληνες πολίτες


Με αφορμή την υπόθεση των Ρομά...

Του Γιώργου Χαρβαλιά

Στις εξαιρετικά δύσκολες στιγμές που περνάμε δεν συγχωρείται η αντικοινωνική συμπεριφορά. Με κανένα πρόσχημα και δικαιολογία. Ούτε επειδή «είμαι βουλευτής καραμπουζουκλής και σ΄όποιον αρέσει», ούτε επειδή «ανήκω σε ευάλωτη ομάδα και κάνω ότι μου καπνίσει».

Όταν το κοινωνικό σύνολο καλείται να συμμορφωθεί σε πρωτόγνωρους κανόνες περιορισμού, υπό το κράτος τρόμου και ανασφάλειας, αλλά και υπό τον πέλεκυ σοβαρών ποινικών κυρώσεων, απαγορεύονται οι αποκλίσεις…λόγω ιδιορρυθμίας. Ειδικά σε μια χώρα που έχει συνηθίσει να λειτουργεί εις υγείαν…των κορόιδων.

Τα κορόιδα λοιπόν, συμμορφώθηκαν στις εντολές του κράτους. Προσαρμόστηκαν σε πρωτοφανείς για την ελληνική κοινωνία αλλαγές στη ζωή τους. Στο όνομα, πάντα, της προστασίας του συνόλου από μια απειλή δημόσιας υγείας. Έμειναν σπίτι, αποδέχτηκαν να μην συναντούν αγαπημένα τους πρόσωπα, συμμορφώθηκαν με αυστηρούς κανόνες υγιεινής, συμβιβάστηκαν ακόμη και με την μετάθεση της Ανάστασης για του χρόνου.

ΔΗΜΗΤΡΗ, να βάλεις τα μεγάφωνα στην Βόρειο Ήπειρο φέτος, να ακούσουμε το Χριστός Ανέστη στην Ελλάδα !


Ο αείμνηστος Μητροπολίτης Κονίτσης, κυρός Σεβαστιανός (+1994) αγάπησε όσο λίγοι την Βόρειο Ήπειρο. Έκανε πλήθος θυσιών και αγώνων σε τοπικό και Διεθνές επίπεδο, να ενισχυθεί η εκεί Ελληνική μειονότητα και να γλυτώσει όσο είναι δυνατόν από τους διωγμούς και της Φυλακίσεις του αρχικά του Κομμουνιστικού Καθιεστώτος  και κατόπιν των άλλων Κυβερνήσεων.
 
Κατά τη διάρκεια των μαύρων χρόνων του Κομμουνιστικού άθεου καθεστώτος του Χότζα και του Αλία στην Αλβανία, που η παραμικρή έκφραση θρησκευτικής πίστης τιμωρούνταν είτε με πολυχρόνια εξορία, είτε με θάνατο,  κατόπιν αιτήσεως των Βορειοηπειρωτών, τελούσε τη λειτουργία της Ανάστασης στο ακριτικό Μαυρόπουλο, που είναι ψηλά στο βουνό απέναντι από την Δρόπολη Αργυροκάστρου.